Млађони Написано Децембар 17, 2014 Пријави Подели Написано Децембар 17, 2014 Pa ovde pricamo o realnim zeljama, pusti taj sci-fi. Da sam tako nesto postavio, sad bi ovde bio neki bugatti, ili tako nesto... Jel mi verujes ako ti kzem da imam porse, kabrio, cveni - oldtimer? Богдан_ је реаговао/ла на ово 1 oh sh*t man... i was taking life seriously, now i will divide things by zero. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
obi-wan Написано Децембар 17, 2014 Пријави Подели Написано Децембар 17, 2014 Pokazi sliku pa da ti verujem. :0102_laugh: Богдан_ је реаговао/ла на ово 1 "Ви морате упознати земаљско да би сте га волели, а Божанско се мора волети да би се упознало." Паскал "Свако искључиво логичко размишљање је застрашујуће: без живота је и без плода. Рационална и логична особа се тешко каје." Шмеман "Always remember - your focus determines your reality." Qui-Gon Jinn Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Млађони Написано Децембар 17, 2014 Пријави Подели Написано Децембар 17, 2014 Pokazi sliku pa da ti verujem. :0102_laugh: ne mogu da slikam moj ali evo ti koji imam.. Porsche junior diesel obi-wan, Богдан_, Пг and 1 члан је реаговао/ла на ово 4 oh sh*t man... i was taking life seriously, now i will divide things by zero. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
obi-wan Написано Децембар 17, 2014 Пријави Подели Написано Децембар 17, 2014 To kao moj drugar dok je vozio neko vreme za jednu malu prodavnicu namestaja, i kaze - "svaki dan vozim crveni dvosed sa velikim prtljaznim prostorom", a ono u stvari 101 pikap... Богдан_, Пг and Млађони је реаговао/ла на ово 3 "Ви морате упознати земаљско да би сте га волели, а Божанско се мора волети да би се упознало." Паскал "Свако искључиво логичко размишљање је застрашујуће: без живота је и без плода. Рационална и логична особа се тешко каје." Шмеман "Always remember - your focus determines your reality." Qui-Gon Jinn Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Млађони Написано Децембар 21, 2014 Пријави Подели Написано Децембар 21, 2014 Ovo je dobra tema i ne s me da zamre... evo malo motosporta https://www.youtube.com/watch?v=TDkwUjJkSvE Богдан_ је реаговао/ла на ово 1 oh sh*t man... i was taking life seriously, now i will divide things by zero. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Дуња Написано Децембар 21, 2014 Пријави Подели Написано Децембар 21, 2014 СТОП рђи. Богдан_ and Млађони је реаговао/ла на ово 2 "Ја сам спреман - нашао сам шлем." Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Млађони Написано Децембар 21, 2014 Пријави Подели Написано Децембар 21, 2014 СТОП рђи. pa dunja ti si auto limar... ako neces za zosketa oces li se udati za mene, rdju sa auta da mi cistis? (i traktora) Богдан_ је реаговао/ла на ово 1 oh sh*t man... i was taking life seriously, now i will divide things by zero. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Богдан_ Написано Јануар 12, 2015 Аутор Пријави Подели Написано Јануар 12, 2015 Opel predstavio novi mali automobil - model KARL Ponuda malih automobila na evropskom tržištu uskoro će biti bogatija za još jedan model - Opel Karl. Novi najmanji auto u gami nemačkog proizvođača imaće premijeru u martu, na auto-salonu u Ženevi a prodaja će početi polovinom 2015. godine. Posle modela ADAM, koji je oznaku dobio po osnivaču kompanije, za naziv novog Opelovog vozila odabrano je ime jednog od Adamovih sinova - Karla. I dok je Adam od kompanije Opel napravio najvećeg proizvođača bicikala u Nemačkoj, njegovi sinovi, Karl, Vilhelm i Fridrih, upustili su se u automobilsku avanturu 1898. godine, da bi već naredne godine napravili svoj prvi automobil. Opel je u ADAM i novu Corsu uneo dosta stilskih novina, pre svega na prednjem delu automobila, dok dizajn modela KARL na prvi izgleda kao korak unazad. Maska hladnjaka je podignuta, a farovi liče na one sa prethodne generacije Corse. Ipak, sve je na svom mestu i skladno uklopljeno u celinu. Nije se eksperimentisalo ni na zadnjem delu automobila. Stop svetla, koja svojim oblikom pomalo podsećaju na zadnje svetlosne grupe modela Kia Picanto, nalaze se na uglovima vozila. Ukratko, dizajn je skladan, jednostavan i podređen funkciji automobila, a monotoniju spoljašnjosti razbijaju nabori na bočnim delovima vozila. Opel objašnjava da ove linije u vidu "sečiva" reflektuje filozofiju "skulpturalnog dizajna kompanije, naglašavajući dinamičan karakter". Kao što je ranije najavljeno, Opel KARL će se proizvoditi u konfiguraciji sa 5 vrata. Automobil je dugačak 3,68 m i moći će da 4-5 odraslih putnika. Enterijer je takođe jednostavan i funkcionalan. Volan i instrument tabla slični su kao u novoj Opel Corsi a u odnosu na taj model, ergonomija je poboljšana tako što je ekran multimedijalnog sistema pomeren na vrh centralne konzole. Budući vlasnici modela KARL imaće mogućnost da budu u potpunosti mrežno povezani sa spoljnim svetom preko Opelovog IntelliLink sistema, koji obezbeđuje integraciju sa Apple iOS i Android uređajima. U skladu sa savremenim tendencijama u auto-industriji, KARL će biti opremljen brojnim sistemima u kategorijama bezbednosti i komfora. Pored standardnog ESP-a, ABS-a sa elektronskom distribucijom kočione sile i asistencijom pri kretanju uzbrdo (Hill Start Assist), KARL može biti opremljen dodatnim sistemima poput upozorenja na napuštanje vozne trake (Lane Departure Warning). Vozaču je dostupan i gradski režim vožnje (City mode), čijim se aktiviranjem pritiskom na dugme pojačava servo asistencija na volanu. Pored toga, u ponudi će biti i sistem asistencije pri parkiranju (Park Assist) i tempomat sa limiterom brzine koji obezbeđuje vožnju u okvirima dozvoljene brzine, što je od pomoći u gradskim gužvama i zonama niskih ograničenja brzine kretanje. Od dodatne opreme, na raspolaganju će biti i svetla za maglu, kao i funkcija bočnog osvetljenja koja olakšava manevre skretanja. Lista opcija dostupna na modelu KARL obuhvata i grejanje prednjih sedišta, grejani, kožom presvučeni upravljač, krovni prozor... Ispod haube nalaziće se novi trocilindrični benzinac, 1.0 ECOTEC sa 55 kW/75 ks, koji je razvijen posebno za model KARL. Snaga se prenosi na točkove preko petostepenog manuelnog menjača. Kupci će moći da biraju jednu od ukupno deset boja karoserije i više dizajnerskih rešenja alu felni od 14 do 16 inča. Kada sredinom 2015. stigne u prodajne salone, Opel KARL će se boriti za svoje mesto na tržištu sa modelima kao što su FIAT Panda, VW Up!, Renault Twingo, Peugeot 108. U Opelu kažu da će početna cena biti ispod 10.000 evra. http://www.b92.net/automobili/aktuelno.php?yyyy=2014&mm=12&nav_id=931740 Млађони and obi-wan је реаговао/ла на ово 2 Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Богдан_ Написано Јануар 12, 2015 Аутор Пријави Подели Написано Јануар 12, 2015 Нови малишан из Опела. Прави модел за девојке. Ја им желим срећну продају. Опел је у великој кризи, нарочито са оном забраном извоза у Русију. Видећемо. Греота би било да друга најстарија немачка фабрика аутомобила (после Daimler Benz-a) пропадне начисто. Млађони је реаговао/ла на ово 1 Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Богдан_ Написано Јануар 12, 2015 Аутор Пријави Подели Написано Јануар 12, 2015 He, he... Citao sam neki clancic pre neku godinu da je u stvari ideja da se benzinski motori sasvim potisnu i na kraju izbace iz proizvodnje, a da se sve svede na te nove izuzetne dizele, a verovatno je da ce oni da budu jos i bolji ubuduce. Stedljivi maximalno, dobra snaga vec sad, dug radni vek zbog manjeg habanja/obrtaja. Mene ti sadasnji dizeli odusevljavaju. Ка томе се иде, сигурно... И мене одушевљавају. Сети се само да ти нови дизели, тј. њихове дизне, раде на 2000 бара. А они стари, рецимо Голфови и , Кадети, и сви остали на неких - 135. obi-wan је реаговао/ла на ово 1 Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Tavita Написано Децембар 15, 2016 Пријави Подели Написано Децембар 15, 2016 Помаже Бог, браћо (и сестре? ) Имала бих пар питања везано за велики сервис: Кад се мијења зупчасти ремен Голфа Вариант, 2013.годиште 1,6 TDI, мотор CAY, 4 цилиндра? Ауто је већ прешао са. 180.000 km. Шта све обухвата велики сервис? Тј.шта се све контролише и по потреби мијења? (Мали сервис је урађен на 155.000km.) Гдје бисте га радили: у Аустрији или ”код нас”? Тата је у фазону да је боље да га радим у Ау (ту живим), него ”доле” код нас (Бања Лука), јер ”код нас ни кад купујеш дијелове који се продају под оригинал ниси сигуран је ли оригинал”... ја сам више у фазону да бих радо избјегла да продајем бубрег и лијево плућно крило да финансирам сервис у Ау... У принципу, оригинал дијелови јесу скупи, али се на нету могу наћи прилично повољно. У Ау су најскупље руке. Аутомеханичар, ако не ради на црно, ријетко да кошта испод 90€/h, а, примјера ради, ауто лимар може да кошта и до 120€/h. Требала сам бити ауто лимар! е тако.... Захвална сам за свако иоле стручније мишљење од мога (што није тешко) Свако добро.... Р.С. Нисам знала у коју тему да поставим питање. АКо није на добром мјесту, молим админе да премјесте Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
geronymo Написано Децембар 15, 2016 Пријави Подели Написано Децембар 15, 2016 пре 2 часа, Tavita рече Помаже Бог, браћо (и сестре? ) Имала бих пар питања везано за велики сервис: Кад се мијења зупчасти ремен Голфа Вариант, 2013.годиште 1,6 TDI, мотор CAY, 4 цилиндра? Ауто је већ прешао са. 180.000 km. Шта све обухвата велики сервис? Тј.шта се све контролише и по потреби мијења? (Мали сервис је урађен на 155.000km.) Гдје бисте га радили: у Аустрији или ”код нас”? Тата је у фазону да је боље да га радим у Ау (ту живим), него ”доле” код нас (Бања Лука), јер ”код нас ни кад купујеш дијелове који се продају под оригинал ниси сигуран је ли оригинал”... ја сам више у фазону да бих радо избјегла да продајем бубрег и лијево плућно крило да финансирам сервис у Ау... У принципу, оригинал дијелови јесу скупи, али се на нету могу наћи прилично повољно. У Ау су најскупље руке. Аутомеханичар, ако не ради на црно, ријетко да кошта испод 90€/h, а, примјера ради, ауто лимар може да кошта и до 120€/h. Требала сам бити ауто лимар! е тако.... Захвална сам за свако иоле стручније мишљење од мога (што није тешко) Свако добро.... Р.С. Нисам знала у коју тему да поставим питање. АКо није на добром мјесту, молим админе да премјесте I tebi svakog dobra. I ja također za zivim u A ako vozim Tojota,ali servise radim dole tj kuci,inače sam iz Dubice, i zadovoljan sam a mnogo jeftinije i prodjem. A za golfove bar kod nas u Bosni ima dobrih servisa ,ipak je to nacionalna klasa. Tavita је реаговао/ла на ово 1 Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Tavita Написано Децембар 15, 2016 Пријави Подели Написано Децембар 15, 2016 И ја сам за варијанту да кући радим сервис. Ма, тата мало претјерује... пре 5 минута, geronymo рече A za golfove bar kod nas u Bosni ima dobrih servisa ,ipak je to nacionalna klasa. Слажемо се! Тата има одличног ауто механичара и он је задовољан како му одради ауто, али зашто мене савјетује да овде радим не знам.... Хвала ти на одговору. Свако добро од Господа! Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
3006 Написано Децембар 15, 2016 Пријави Подели Написано Децембар 15, 2016 @Tavita 2013. год, а већ 180.000, ти га баш ниси жалила На тој километражи зупчасти би већ требао да је промењен, ауто је релативно млад и вожен у Ау, па би требало да имаш сервисну књижицу, ту пише шта је и када замењено. Такође, пише и шта се мења на колико км, али питање је да ли се тога треба држати до краја. Рецимо, по мени је замена кочионог уља сваке две године тотална глупост, чисто узимање пара. Мислим да повољније можеш да прођеш у Српској, свакако. Верујем да и тамо има овлашћени сервис (ако је у гаранцији), а и делове можеш да купиш и овакве и онакве, колико пара толико музике. Што се мајстора тиче, неки мали плус је препорука неког познатог, али може се видети и једноставнијом методом - добар сервис има посла, не седи и чека некога да га ошиша. Нисам ја неки мајстор, само из искуства возача пишем... obi-wan, Flojd and Tavita је реаговао/ла на ово 2 1 Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
3006 Написано Децембар 15, 2016 Пријави Подели Написано Децембар 15, 2016 пре 1 минут, Tavita рече Слажемо се! Тата има одличног ауто механичара и он је задовољан како му одради ауто, али зашто мене савјетује да овде радим не знам.... Ако већ имаш мајстора, поручи квалитетне делове (што би значило не оне најјефтиније, али не и најскупље) и ради. Tavita је реаговао/ла на ово 1 Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Препоручена порука