Jump to content

Аутомобили: Жеље, препоруке, занимљивости, проблеми, искуства...

Оцени ову тему


Богдан_

Препоручена порука

:trtmilo:

 

Pa ovde pricamo o realnim zeljama, pusti taj sci-fi. Da sam tako nesto postavio, sad bi ovde bio neki bugatti, ili tako nesto...

 

Jel mi verujes ako ti kzem da imam porse, kabrio, cveni - oldtimer? :)

oh sh*t man... i was taking life seriously, now i will divide  things by zero. 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Pokazi sliku pa da ti verujem. :0102_laugh:

"Ви морате упознати земаљско да би сте га волели, а Божанско се мора волети да би се упознало." Паскал "Свако искључиво логичко размишљање је застрашујуће: без живота је и без плода. Рационална и логична особа се тешко каје." Шмеман "Always remember - your focus determines your reality." Qui-Gon Jinn

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Pokazi sliku pa da ti verujem. :0102_laugh:

 

ne mogu da slikam moj ali evo ti koji imam..

Porsche junior diesel

 

Porsche-Diesel-Junior-Tractor-1959-07F3H

oh sh*t man... i was taking life seriously, now i will divide  things by zero. 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

To kao moj drugar dok je vozio neko vreme za jednu malu prodavnicu namestaja, i kaze - "svaki dan vozim crveni dvosed sa velikim prtljaznim prostorom", a ono u stvari 101 pikap... grin.gif

"Ви морате упознати земаљско да би сте га волели, а Божанско се мора волети да би се упознало." Паскал "Свако искључиво логичко размишљање је застрашујуће: без живота је и без плода. Рационална и логична особа се тешко каје." Шмеман "Always remember - your focus determines your reality." Qui-Gon Jinn

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Ovo je dobra tema i ne s me da zamre... evo malo motosporta

 

https://www.youtube.com/watch?v=TDkwUjJkSvE

oh sh*t man... i was taking life seriously, now i will divide  things by zero. 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

СТОП рђи. :)

 

 

 

pa dunja ti si auto limar... ako neces za zosketa oces li se udati za mene, rdju sa auta da mi cistis? (i traktora)

oh sh*t man... i was taking life seriously, now i will divide  things by zero. 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • 3 weeks later...

Opel predstavio novi mali automobil - model KARL

 

Ponuda malih automobila na evropskom tržištu uskoro će biti bogatija za još jedan model - Opel Karl. Novi najmanji auto u gami nemačkog proizvođača imaće premijeru u martu, na auto-salonu u Ženevi a prodaja će početi polovinom 2015. godine.

1837745506547ebf74d4256289266698_640x427

 

Posle modela ADAM, koji je oznaku dobio po osnivaču kompanije, za naziv novog Opelovog vozila odabrano je ime jednog od Adamovih sinova - Karla. 

I dok je Adam od kompanije Opel napravio najvećeg proizvođača bicikala u Nemačkoj, njegovi sinovi, Karl, Vilhelm i Fridrih, upustili su se u automobilsku avanturu 1898. godine, da bi već naredne godine napravili svoj prvi automobil.

1648513634547ebf79649ad601728900_640x427

 

Opel je u ADAM i novu Corsu uneo dosta stilskih novina, pre svega na prednjem delu automobila, dok dizajn modela KARL na prvi izgleda kao korak unazad. 

Maska hladnjaka je podignuta, a farovi liče na one sa prethodne generacije Corse. Ipak, sve je na svom mestu i skladno uklopljeno u celinu.

518479394547ebf7e68f6f877076840_640x3598

 

Nije se eksperimentisalo ni na zadnjem delu automobila. Stop svetla, koja svojim oblikom pomalo podsećaju na zadnje svetlosne grupe modela Kia Picanto, nalaze se na uglovima vozila. 

Ukratko, dizajn je skladan, jednostavan i podređen funkciji automobila, a monotoniju spoljašnjosti razbijaju nabori na bočnim delovima vozila. 

Opel objašnjava da ove linije u vidu "sečiva" reflektuje filozofiju "skulpturalnog dizajna kompanije, naglašavajući dinamičan karakter".

192981443547ebf8242bce920014525_640x3588

 

Kao što je ranije najavljeno, Opel KARL će se proizvoditi u konfiguraciji sa 5 vrata. Automobil je dugačak 3,68 m i moći će da 4-5 odraslih putnika. 

Enterijer je takođe jednostavan i funkcionalan. Volan i instrument tabla slični su kao u novoj Opel Corsi a u odnosu na taj model, ergonomija je poboljšana tako što je ekran multimedijalnog sistema pomeren na vrh centralne konzole. 

Budući vlasnici modela KARL imaće mogućnost da budu u potpunosti mrežno povezani sa spoljnim svetom preko Opelovog IntelliLink sistema, koji obezbeđuje integraciju sa Apple iOS i Android uređajima.

766364224547ebf865ed6c488919407_640x3588

 

U skladu sa savremenim tendencijama u auto-industriji, KARL će biti opremljen brojnim sistemima u kategorijama bezbednosti i komfora. 

Pored standardnog ESP-a, ABS-a sa elektronskom distribucijom kočione sile i asistencijom pri kretanju uzbrdo (Hill Start Assist), KARL može biti opremljen dodatnim sistemima poput upozorenja na napuštanje vozne trake (Lane Departure Warning).

 

862827611547ebf8ad44de419878226_640x4278

 

Vozaču je dostupan i gradski režim vožnje (City mode), čijim se aktiviranjem pritiskom na dugme pojačava servo asistencija na volanu. 

Pored toga, u ponudi će biti i sistem asistencije pri parkiranju (Park Assist) i tempomat sa limiterom brzine koji obezbeđuje vožnju u okvirima dozvoljene brzine, što je od pomoći u gradskim gužvama i zonama niskih ograničenja brzine kretanje.

 

597560822547ebf8fde580914893326_640x4278

 

Od dodatne opreme, na raspolaganju će biti i svetla za maglu, kao i funkcija bočnog osvetljenja koja olakšava manevre skretanja. 

Lista opcija dostupna na modelu KARL obuhvata i grejanje prednjih sedišta, grejani, kožom presvučeni upravljač, krovni prozor...

 

892564846547ebf9512b0f099541415_640x4278

 

Ispod haube nalaziće se novi trocilindrični benzinac, 1.0 ECOTEC sa 55 kW/75 ks, koji je razvijen posebno za model KARL. Snaga se prenosi na točkove preko petostepenog manuelnog menjača. 

Kupci će moći da biraju jednu od ukupno deset boja karoserije i više dizajnerskih rešenja alu felni od 14 do 16 inča.

 

1443628320547ebf996310b068554109_640x427

 

Kada sredinom 2015. stigne u prodajne salone, Opel KARL će se boriti za svoje mesto na tržištu sa modelima kao što su FIAT Panda, VW Up!, Renault Twingo, Peugeot 108. 

U Opelu kažu da će početna cena biti ispod 10.000 evra.

 

http://www.b92.net/automobili/aktuelno.php?yyyy=2014&mm=12&nav_id=931740

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Нови малишан из Опела. Прави модел за девојке. :)

 

Ја им желим срећну продају. Опел је у великој кризи, нарочито са оном забраном извоза у Русију. Видећемо. Греота би било да друга најстарија немачка фабрика аутомобила (после Daimler Benz-a) пропадне начисто. :)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

He, he... :ladan:

 

 

Citao sam neki clancic pre neku godinu da je u stvari ideja da se benzinski motori sasvim potisnu i na kraju izbace iz proizvodnje, a da se sve svede na te nove izuzetne dizele, a verovatno je da ce oni da budu jos i bolji ubuduce. Stedljivi maximalno, dobra snaga vec sad, dug radni vek zbog manjeg habanja/obrtaja. Mene ti sadasnji dizeli odusevljavaju.

Ка томе се иде, сигурно... И мене одушевљавају. Сети се само да ти нови дизели, тј. њихове дизне, раде на 2000 бара. А они стари, рецимо Голфови  и , Кадети, и сви остали на неких - 135. :)

  • Волим 1
Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • 1 year later...

Помаже Бог, браћо (и сестре? :D )

Имала бих пар питања везано за велики сервис: 

Кад се мијења зупчасти ремен Голфа Вариант, 2013.годиште 1,6 TDI, мотор CAY, 4 цилиндра? Ауто је већ прешао са. 180.000 km.

Шта све обухвата велики сервис? Тј.шта се све контролише и по потреби мијења? (Мали сервис је урађен на 155.000km.)

Гдје бисте га радили: у Аустрији или ”код нас”? Тата је у фазону да је боље да га радим у Ау (ту живим), него ”доле” код нас (Бања Лука), јер ”код нас ни кад купујеш дијелове који се продају под оригинал ниси сигуран је ли оригинал”... ја сам више у фазону да бих радо избјегла да продајем бубрег и лијево плућно крило да финансирам сервис у Ау... У принципу, оригинал дијелови јесу скупи, али се на нету могу наћи прилично повољно. У Ау су најскупље руке. Аутомеханичар, ако не ради на црно, ријетко да кошта испод 90€/h, а, примјера ради, ауто лимар може да кошта и до 120€/h. :krstix: Требала сам бити ауто лимар! :ljut:

 

е тако.... :)

 

Захвална сам за свако иоле стручније мишљење од мога (што није тешко) :)

 

Свако добро....


Р.С. Нисам знала у коју тему да поставим питање. АКо није на добром мјесту, молим админе да премјесте :) 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 2 часа, Tavita рече

Помаже Бог, браћо (и сестре? :D )

Имала бих пар питања везано за велики сервис: 

Кад се мијења зупчасти ремен Голфа Вариант, 2013.годиште 1,6 TDI, мотор CAY, 4 цилиндра? Ауто је већ прешао са. 180.000 km.

Шта све обухвата велики сервис? Тј.шта се све контролише и по потреби мијења? (Мали сервис је урађен на 155.000km.)

Гдје бисте га радили: у Аустрији или ”код нас”? Тата је у фазону да је боље да га радим у Ау (ту живим), него ”доле” код нас (Бања Лука), јер ”код нас ни кад купујеш дијелове који се продају под оригинал ниси сигуран је ли оригинал”... ја сам више у фазону да бих радо избјегла да продајем бубрег и лијево плућно крило да финансирам сервис у Ау... У принципу, оригинал дијелови јесу скупи, али се на нету могу наћи прилично повољно. У Ау су најскупље руке. Аутомеханичар, ако не ради на црно, ријетко да кошта испод 90€/h, а, примјера ради, ауто лимар може да кошта и до 120€/h. :krstix: Требала сам бити ауто лимар! :ljut:

 

е тако.... :)

 

Захвална сам за свако иоле стручније мишљење од мога (што није тешко) :)

 

Свако добро....


Р.С. Нисам знала у коју тему да поставим питање. АКо није на добром мјесту, молим админе да премјесте :) 

I tebi svakog dobra.

I ja također za zivim u A ako vozim Tojota,ali servise radim dole tj kuci,inače sam iz Dubice, i zadovoljan sam a mnogo jeftinije i prodjem. A za golfove bar kod nas u Bosni ima dobrih servisa ,ipak je to nacionalna klasa.

  • Волим 1
Link to comment
Подели на овим сајтовима

И ја сам за варијанту да кући радим сервис. Ма, тата мало претјерује...
 

пре 5 минута, geronymo рече

A za golfove bar kod nas u Bosni ima dobrih servisa ,ipak je to nacionalna klasa.

Слажемо се! Тата има одличног ауто механичара и он је задовољан како му одради ауто, али зашто мене савјетује да овде радим не знам.... 

Хвала ти на одговору. Свако добро од Господа!

Link to comment
Подели на овим сајтовима

@Tavita

2013. год, а већ 180.000, ти га баш ниси жалила :)))

На тој километражи зупчасти би већ требао да је промењен, ауто је релативно млад и вожен у Ау, па би требало да имаш сервисну књижицу, ту пише шта је и када замењено. Такође, пише и шта се мења на колико км, али питање је да ли се тога треба држати до краја. Рецимо, по мени је замена кочионог уља сваке две године тотална глупост, чисто узимање пара.

Мислим да повољније можеш да прођеш у Српској, свакако. Верујем да и тамо има овлашћени сервис (ако је у гаранцији), а и делове можеш да купиш и овакве и онакве, колико пара толико музике. Што се мајстора тиче, неки мали плус је препорука неког познатог, али може се видети и једноставнијом методом - добар сервис има посла, не седи и чека некога да га ошиша.

Нисам ја неки мајстор, само из искуства возача пишем...

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 1 минут, Tavita рече

 

Слажемо се! Тата има одличног ауто механичара и он је задовољан како му одради ауто, али зашто мене савјетује да овде радим не знам.... 
 

Ако већ имаш мајстора, поручи квалитетне делове (што би значило не оне најјефтиније, али не и најскупље) и ради.

  • Волим 1
Link to comment
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Чланови који сада читају   0 чланова

    • Нема регистрованих чланова који гледају ову страницу
×
×
  • Креирај ново...