Jump to content

Аутомобили: Жеље, препоруке, занимљивости, проблеми, искуства...

Оцени ову тему


Богдан_

Препоручена порука

Ova limuzina je stvarno dobra,jos kupljen ovde,prvi vlasnik i tako to...da li ima nekih prikrivenih gresaka? Odrzavanje?mane,cene i tako to...Uz to me interesuje da li na njemu ima pokazivac temperature motora u kabini? pricao si mi da od neke godine su to vratili ili sta vec.

 

Primamljiv je jako auto....jos ako znas koliko je dugacak? Samo kad bi malo korigovao cenu ili kad bi se ja malo skrpio,deluje lepo stvarno.

Христос воскресе из мертвих,смертију смерт поправ и сушчим во гробјех живот даровав

Link to comment
Подели на овим сајтовима

 

 

Nesto kao plastika, dobio je valjda 4 na onom crash testu ali udarac sa strane izgleda dosta kriticno

 

 

Ali dobro, ne treba sve gledati crno :)

 

 

 

:0222_shocked:  winter 

  • Волим 1

Земаљско је за малена царство, а небеско увек и до века.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Земаљско је за малена царство, а небеско увек и до века.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Benzini uvek idu bolje od dizel jer imaju bolji raspored snage, dizel ima najvise snage u pocetku obrtaja, benzincima ravnomernije raste..

 

Za startnost je "torque" to jest, obrnutni momenat mnogo bitnija merka... toliko gume "vuku"

 

Isto tako ima dosta bitnih faktora kod brzine i startnsoti.. profil gum, sirina guma, tip guma, ogibljenja itd...

 

Dakle.. benzinci su uvek "brzi" od dizela, dizeli imaju malo vise snage u pocetku ali benzinci bolji raspored snage i to je to...

:)

Начелно се слажем. Али доминантност бензинца се из године у годину губи. Та разлика бензин - дизел је била уочљива, али више није. Из модерног дизела се "извлачи" више снаге него из бензинца. Некада је бензински мотор, од рецимо 1600 кубика ишао као дизел од 2500... Данас је дизел технологија толико узнапредовала, да дизел доминира у сваком одмеравању доминира. Комонрејл је све то променио, мада је и ондашња појава ТДИ, ДТИ, ХДИ и осталих мотора знатно смањила ту разлику.

Радили смо тест са вектром Б. Модел са бензинским мотором од 1800 кубика има 125 коња. Његов двојник од 125 коња, само у дизел варијанти, имао је 2200 кубика. Огромна разлика. Данас 1.8 мотор има 140, дизел 2.2 преко 180. :)

 

Да вас подсетим, дизел ради на много мање обртаја него бензинац. Дакле, 2.2 дизел пуни до 4500 рпм, а 1.8 бензин до 6500 рпм. Бензинац ће издоминирати у коначној брзини, ако уопште издоминира, јер снага им је иста.

А данас, Опелов бензинац из рецимо Корсе E, 1.4 бензин има  90 коња, а дизел из истог аута, из 1.3 мотора даје 95 коња. :)

 

Дакле, времена се мењају. У дизел се много више улаже, истражује се, испитује се, и то се види. И нормално је да су сада можда чак и бољи.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Начелно се слажем. Али доминантност бензинца се из године у годину губи. Та разлика бензин - дизел је била уочљива, али више није. Из модерног дизела се "извлачи" више снаге него из бензинца.

 

To je jer im nasvirajvaju dve tri turbine, tako da hajdmo precizno danas turbodizeli izvlace vise nego atmosferci.....

 

ali turbo benzinci tek otkidaju....

 

Naprimer fordov model godine, ecoboost benzinac od 1000 kubika sa 120 konja..

http://www.ukipme.com/engineoftheyear/results.php?id=2

 

http://autoklub.jutarnji.hr/test--ford-focus-1-0-ecoboost-mali-benzinac-za-puno-uzitka/1207912/

TEST: FORD FOCUS 1.0 ECOBOOST Mali benzinac za puno užitka

  • fordg_684248S1.jpg

     

    FOTO: Ivan Lacković

Objavljeno: 21.07.2014

 
 
 

Focus sa 1,0-litrenim benzincem od 125 KS odlično ide, a usto je štedljiv i čist

 

Prve najave o njegovu dolasku mnogi su svojevremeno dočekali sa skepsom, no Fordov je EcoBoost u međuvremenu ne samo dokazao da su bili u krivu, nego je otišao i korak dalje. Točnije rečeno, tri koraka: upravo ovih dana ovaj je biser downsizinga, naime, već treći put zaredom ponio titulu Engine Of The Year. Da se čovjek zapita je li konkurencija jednostavno zaspala ili je Fordov recept ipak toliko dobar da ga nitko ne može sustići niti nakon tri godine.

fordg_684248S4.jpg
foto.png

POGLEDAJTE FOTOGALERIJU

Upravo zbog toga smo se i uputili u Köln, u Fordovu europsku središnjicu, i nekoliko se dana družili s tim motorom, uključujući i praćenje procesa njegova nastanka te bezbrojne vožnje njemačkim i belgijskim prometnicama. Fokus smo pritom, dakako, stavili na njegov nastup u Focusu, koji nas je fascinirao još tijekom prvih prezentacijskih vožnji prije dvije godine u Barceloni, ali ga igrom slučaja nikad dosad nismo imali prilike temeljito testirati. Od poznatog vanjskog i unutarnjeg dizajna više nas je zanimao minijaturni stroj (čitav stane na jednu A4 stranicu papira!), smješten ispod haube.

 

Pritiskom na startnu tipku 998 ccm budi dopadljivim, ne pretjerano glasnim zvukom, što samo dijelom treba zahvaliti i inače dobroj izolaciji, budući da je i u samoj vožnji nešto glasniji, ali nikad ne i neugodan. Specifičnom trocilindarskom glasanju ovdje nema traga ni kod snažnijeg pritiska na papučicu gasa, a dodamo li tome i respektabilnih 125 KS i 170 Nm, kao i maksimalnih 193 km/h te ubrzanje od 11,3 sekunde, neupućeni će vozač biti uvjeren da Focusa pokreće kakav klasični 1,6-litreni benzinac.

Jasno je da od EcoBoosta ne treba očekivati čuda, no snage mu zapravo nikad stvarno ne nedostaje, tim više što mu je osim spomenutog momenta, za pretjecanje i druge slične situacije na raspolaganju i kratkotrajni overboost od dodatnih 30-ak Nm. No, jedna je stvar različita: zahvaljujući pametnom promišljanju, maloj masi i već neizbježnom start/stop uređaju, kao i odlično pogođenom ručnom mjenjaču sa šest stupnjeva, potrošnja je ovdje osjetno niža čak i kad se čovjek baš i ne pridržava pravila pažljivije vožnje. Dakle, kad vozi onako kako bi vozio u stvarnom životu.

Održavanje tempa u prometu autocestom s dosta dionica bez ograničenja, u ukupnoj duljini od približno 200 kilometara stajalo nas je prosjeka od 7,7 l/100 km, a u gradskoj vožnji Aachenom i Liegeom Focus se zadovoljavao već i sa 7,0. A kad stvarno pripazi i šalta na vrijeme, vozač koji zna što radi na otvorenoj cesti potrošnju ruši ispod 4,5 l/100 km, a time i konačni realni prosjek na nekih 6,5 litara. Izvrstan rezultat, posebno kad uzmemo u obzir da je riječ o kompaktu s benzinskim motorom. Model poput testnog u Hrvatskoj se bez doplata može dobiti za 140 tisuća kuna, no u ponudi su i neki slabije opremljeni, a time i jeftiniji primjerci. No, zainteresirani trebaju znati da se u Focusovom cjeniku 1,0-litreni EcoBoost nudi se i u osnovnoj verziji, sa 100 KS i nešto slabijim performansama, koja starta već od 106.900 kuna...

1.0 ECOBOOST Titanium

TEHNIČKI PODACI

Motor benzinski, 3cil.

Obujam 998 ccm

Snaga 92 kW/125 KS pri 6000/min

Moment 170 Nm pri 1500-4500/min

Mjenjač ručni, 6 stupnjeva

Dimenzije 436 x 182,5 x 148,5 cm

Osovinski razmak 265 cm

Prtljažnik 365-1150 litara

Gume 215/50 R17

Masa 1306 kg

Ispuh CO2 114 g/km

Brzina 193 km/h

0-100 km/h 11,3 s

Potrošnja 6,6 l/100 km

CIJENA 140.400 kn

S DOPLATAMA 159.397 kn

 

NGINE POINTS Ford 1.0-litre EcoBoost

(Ford Fiesta, B-Max, Focus, C-Max, Grand C-Max, (100ps, 125ps), EcoSport (125ps), Tourneo Connect (100ps))

351

oh sh*t man... i was taking life seriously, now i will divide  things by zero. 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Није то спорно. Али атмосферац дизел скоро више да не постоји. Подразумева се да иде са турбином. А турбо бензинци су тек почели масовно. Дакле свих могућих кубикажа. Од 0.9 до у бескрај. :)

 

На плин се греје. На дизел се оре. На бензин се вози. Није спорно то.  sHa_sarcasticlol

Link to comment
Подели на овим сајтовима

12:smeha:

 

Ма онај снимак је кобајаги, то све закувавају конкурентске куће...  :945729: 

 

:icon_pvo:

 

:0212_rolleyes:

Земаљско је за малена царство, а небеско увек и до века.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Подразумева се да иде са турбином
čuo sam da Mazda skaj aktiv nemaju turbine.

 

inače, Tojota mi je najjači auto ikada.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Ova limuzina je stvarno dobra,jos kupljen ovde,prvi vlasnik i tako to...da li ima nekih prikrivenih gresaka? Odrzavanje?mane,cene i tako to...Uz to me interesuje da li na njemu ima pokazivac temperature motora u kabini? pricao si mi da od neke godine su to vratili ili sta vec.

 

Primamljiv je jako auto....jos ako znas koliko je dugacak? Samo kad bi malo korigovao cenu ili kad bi se ja malo skrpio,deluje lepo stvarno.

Изгледа добро, то је све што могу да кажем. Ништа друго са слике не могу да прочитам.

Показивач температуре, да... Па, нема ни овај. :) Тј. има, пратиш преко борда. Тако је направљено. Вратили су то и на таблу, али на астру Ј. :)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Koja tojota bicko?

Христос воскресе из мертвих,смертију смерт поправ и сушчим во гробјех живот даровав

Link to comment
Подели на овим сајтовима

čuo sam da Mazda skaj aktiv nemaju turbine.

 

inače, Tojota mi je najjači auto ikada.

 

Реткост је... Мислим, ако ћемо тако, негде се још увек праве бубе. :) Ал не оне нове, већ оне прве, старе. :)

И ФИАТ је имао до скоро, сад не знам...

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Ово је Renault 0.9  TCe... Фина решења, фин троцилиндраш...

1_motorul_TCe_90_Renault.jpg

 

2_motorul_TCe_90_Renault.jpg

 

3_motorul_TCe_90_Renault.jpg

 

Извор: е-аутомобиле.ро

 

 

Бата Фибл, ово је твоја машина. Нигде нема малих људи, тражио сам. :) :) :)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Чланови који сада читају   0 чланова

    • Нема регистрованих чланова који гледају ову страницу
×
×
  • Креирај ново...