Užasi šerijata: vjerski fundamentalizam na štetu svog naroda

Оцени ову тему

Препоручена порука

Ајде сад ово лијепо преведи, да цијели свјет зна шта пише. 301

Господе, буди милостив мени грешној.

Подели на овим сајтовима

Јој има превише за превођење.

Први наслов гласи Брак или силовање? 90-огодишњи саудијац венчао 15-огодишњу девојчицу.

Купио ју је од њених родитеља за 17500 долара. и прве брачне ноћи она се закључала у собу и два дана није излазила па је после успела да побегне код својих родитеља. И сада је настао проблем... Он ће да тужи тазбину да му врате "младу" или да врате паре. А њена родбина одговара да се она само уплашила прве брачне ноћи... 

Други текст је исто то само из другог извора.

Подели на овим сајтовима

Ukratko prevod: 90-godišnjak iz S. Arabije se oženio devojčicom od 15 godina, dao je njenoj porodici 17.500 dolara u miraz, il' kako se već kaže. Devojčica prve bračne noći i noć iza toga se zaključala u spavaćoj sobi i nije mu dala da uđe. Iza toga je pobegla nazad svojoj porodici i sad muž tuži njenu porodicu, traži ili da mu se ona vrati ili da mu vrate pare, a organizacije za zaštitu ljudskih prava traže od saudijskih vlasti da zaštite devojčicu i tvrde da su prekršena pravila islama, po kojima brak mora biti sklopljen uz obostran pristanak supružnika. I traže da se u S. Arabiji zabrani sklapanje brakova sa ženskim osobama mlađim od 18 godina.

:)

Подели на овим сајтовима

nek se strpi jos koju godinu, dobice u dzenetu besplatno tuce mladih devica... al u crtanom filmu :lol:

Zayron: Pa tamo ni nema svađa oko vjere i nacije jer se o tom uošte ni ne priča. Priča se kakva je koja ribica i na šta se fata, na mrmka, na glistu, na kruh, hljeb ili angelbrot, na na lažni mamac itd. Evetualno o tom kako se koja peče i koja je ukusnija.

cloudking: "Ne postoje cuda... postoje samo stvari koje jos ne razumemo."

Подели на овим сајтовима

Saudi court ruling divorces teenager from 90-year-old man

I still want my wife to come home, elderly man says

A Saudi ruling has put an end to a marriage between a 90-year-old man and his 15-year-old bride.

The verdict pronounced last week by a court in south western Saudi Arabia marked the conclusion of a bitter dispute between the man and his bride’s family that lasted several months.

The case started when the would-be groom proposed to the teenager and offered her parents, a Saudi father and Yemeni mother, a 45,000 riyal dowry (Dh44,074) and said that he would fund the celebrations, sources told Saudi daily Al Yawm.

The father reportedly accepted the offer and agreed to the marriage despite the huge age difference between the bride and the groom.

However, the marriage was never consummated after the bride locked herself in a room following the celebrations, and refused to allow her husband in.

The bride, who was not named, spent the night crying and in the early morning, the groom called her family to “reason” with her.

When her relatives arrived, she opened the door and they were shocked to find her in tears. They also found out that she had torn her wedding dress in distress, the daily said.

The distraught family took the bride home and refused to compromise with the groom.

When he later visited them to take his calmed wife home, the family refused, leading the man to ask for the dowry to be returned.

The family said that they had spent it and that they did not have any money to give back, prompting him to take the case to court.

Following several sessions, the court last week ruled the end of the marriage, but said that the family had to give the dowry back.

However, the 90-year-old said that the case was still open and that the divorce had been pronounced by the leader of the tribe and not by an official judge.

“I did not want the dowry money back, and I still want my wife to come home,” he said. “I am going to take the case to a court this week to rule on the conspiracy by the family to take my money. My wife’s family have now taken her out to Riyadh so that I cannot reach her,” he said.

The man attributed his decision to get married to the old age of his first wife.

“She is past her 80s now and it has been a long time since we lived as husband and wife. I have decided to take up a new wife,” he said.

The paper, quoting sources close to the case, said that the man’s wedding with the 15-year-old girl was not his first with an adolescent.

“Around 18 months ago, he married a Yemeni girl who was also 15 years old,” the sources said. “She stayed with him for about one month before fleeing and seeking help from a village dignitary.”

However, the elderly man told the daily that his Yemeni bride did not abscond from home and that he divorced her.

Извор

Подели на овим сајтовима

• 2 weeks later...

0939007.73.jpg

фото: 3ка

Egipćanka i njeno sedmoro dece osuđeni su na 15 godina zatvora zato što se majka s islamske vere htela "vratiti" u hrišćanstvo Nadia Mohamed Ali odgojena je kao hrišćanka, ali se pre 23 godine preobratila na islam kada se udala za Mohameda Abdela-Vahaba Mustafu. 

Nakon njegove smrti planirala je da ponovno pređe na svoju "originalnu veru" zajedno s decom. Ali krivični sud u egipatskom gradu Beni Suef osudio je ženu i njenu decu na 15 godina zatvora. 

Pet godina zatvora dobilo je još sedmoro ljudi koji su bili uključeni u slučaj. Udruženja za zaštitu ljudskih prava upozorila su da je ova presuda znak kakva vremena čekaju Egipat pod islamističkom vladom, prenosi FoNet

Ženi su službenici iz Kancelarije za upravne poslove pomogli da između 2004. i 2006. godine dođe do novih dokumenata. Ali, novi režim je Nadiju, njenu decu i službenike optužio, a sud ih je poslao na dugogodišnju robiju, piše Dejli mejl.

trojka.rs

:291291291:
Подели на овим сајтовима

I sada recite da ovo nije toliko retardirano izraziš želju da promeniš veru i 15 godina zatvore. What is with this world.

Gde je onaj što je pitao da oće da pređe u pravoslavnje, za njeg treba 15 godina zatvora.... o.O

Измењено од Дејан Бићанић
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Чланови који сада читају   0 чланова

• Нема регистрованих чланова који гледају ову страницу
  • Креирај ново...