Jump to content

Novac nije Hrišćanski - Monetarni sistem je apstraktan model

Оцени ову тему


Препоручена порука

Ovo ga sam se setio, ustvari setim se svaki put kada čitam njegove postove. Simsonovi s08e14, nisam našao video ali ako imate možete da pogledate oko 6og minuta od početka je.

http://www.simpsoncrazy.com/scripts/itchy-scratchy-poochie

 

MEYER
Excuse me, but "proactive" and "paradigm"? Aren't these just buzzwords that dumb people use to sound important? Not that I'm accusing you of anything like that. I'm fired, aren't I?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

А ви сте још увијек на овој теми!!!? :) Јуродиви ће се наљутити кад види шта смо му од теме направили! :)

Благо онима који плачу, јер ће се утjешити; (Матеј; 5,4)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Mislim da nije trol, nego samo ima izuzetan nacin izrazavanja...

 

 

Jurodivi evo nesto za pocetak :D

 

eki0sz.jpg

 

729i0l.jpg

Zayron: Pa tamo ni nema svađa oko vjere i nacije jer se o tom uošte ni ne priča. Priča se kakva je koja ribica i na šta se fata, na mrmka, na glistu, na kruh, hljeb ili angelbrot, na na lažni mamac itd. Evetualno o tom kako se koja peče i koja je ukusnija.

cloudking: "Ne postoje cuda... postoje samo stvari koje jos ne razumemo."

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Јуродив је тролчина за десетку... :)

 

Nije, Jurodiv je vise nego ocigledno hriscanin-anarhista, koji anarhizam dozivlajva kao "ideologju" najslichniju Hriscanstvu na zemlji. 

Dobrovoljn zajednice, covekoljublje itd..

oh sh*t man... i was taking life seriously, now i will divide  things by zero. 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Nije, Jurodiv je vise nego ocigledno hriscanin-anarhista, koji anarhizam dozivlajva kao "ideologju" najslichniju Hriscanstvu na zemlji. 

Dobrovoljn zajednice, covekoljublje itd..

 

Evo, dok je pred svima, da shvate koncept uticaja anarhije na moje posmatranje države.. Ne uzevši naravno da inspiraciju crpim gdje nisu čista posla, pa to sve mješajući sa Hrišćanstvom.. Radikalniji anarhizam je nedorečen, amputantan, dakle, on se lišava možda propisa degustacije državne rukovodeće mašine koju smjenjuju njima slični.. Da bih jasnije iznjeo tvrdnju uzeću za malu pomoć neke citate iz Štirnerovog i Delezovog anarhizma ''Revolucionarna aktivnost je uhvaćena, prema Štirneru, paradigmom Države. Ostala je uhvaćena unutar dijalektike moći. Revolucije su jedino uspele da zamene jedan oblik autoriteta drugim. To je stoga što revolucionarna teorija nikada nij dovela u pitanje same uslove, ideju, Državnog autoriteta, i stoga je ostala unutar njenih pojmova: “malo skrupula je ostalo u vezi pobune protiv postojeće Države ili zbacivanja postojećih zakona, ali zgrešiti protiv ideje Države, ne podleći ideji zakona, ko bi se to usudio?”  Recimo, tako se kreira sinteza revolucije identiteta sa strogom formom državnosti. Kod uzora uvjek postoji nešto što su oni eliminisali, a ja bi da dodam. To je Hrišćanstvo. Ako se na otpor pasivnim odbacivanjem sopstvenog identiteta gleda kao na jedinu mogućnost Štirnerove i Delezove kritike anarhije, tu je onda sva ličnost odbačena koju suštastveno daruje Bog. Dalje, opasan je ovaj zadnji pasus

 

''Na koji način ova ideja otpora kao rata, kao neizvesne igre koja se odvija između individua, kolektiviteta i autoriteta razlikuje od anarhističke ideje revolucije? Za klasične anarhiste revolucija je bila veliko, dijalektičko prevazilaženje društva, u kojoj bi strukture moći i autoriteta bile prevaziđene, a poslednje prepreke za potpunu realizaciju subjektove ljudskosti bi bile uklonjene. Za Deleza i Štirnera, sa druge strane, otpor nema zaključak ili telos u tom smislu. Otpor se poima kao tekuća konfrontacija – stalni rat trvenja u kom linije konfrontacije nikada nisu markirane unapred već se o njima stalno pregovara i za njih se bori. Otpor protiv Države je nesigurna igra upravo zato što Državna moć ne može više biti upisana u jednu instituciju već u nešto što prožima društvenu tkaninu, konstituišući, kao što smo videli, želje, esencije i racionalne principe. Sama ideja moralnog i racionalnog ljudskog subjekta koji je ukopan protiv Državne moći u anarhističkom diskursu, je konstruisan, ili barem infiltriran, od strane same moći kojoj navodno oponira. Dakle otpor je nesigurna igra koju igraju individue i grupe uključene u svakodnevnu borbu sa višestrukim oblicima dominacije.''

 

E sad, ko hoće da zna o čemu zaista pričam, kako postići koheziju i kompromis subverzivnog i rušilačkog spram smirenog Hrišćanskog, to je moguće kad izvršimo selekciju pojedinosti koje idu na ruku Hrišćanstvu, pa mu samo sjecnemo sve što može da smeta da bi se uopšte i mogli nazvati vjernikom, ako uopšte i nećemo sukobe sa sobom samima. Gledajte dakle ovaj pasus i pokušajte da ocjenite šta u njemu koristi Bogu kao ugodno, a šta ne. Ako ne postoji ništa što može da godi Bogu, onda sve da precrtamo, imamo novi. Poigrajte se vi malo, ja ću sutra već biti u domenu da startujem oran. Sad su za mene ovo Markovi konaci..

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Nama Srbima treba komunizam, ali jedan narodni (i slobodni) i hrišćanski komunizam.

 

Komunizam iz sarkazma ili si ozbiljan? Kad nije bilo koga da naudi, naudio je komunista, naravno, ako hoćemo Svetce, biće i komunizma.. Ma nema te vlade u kojoj se ne krije komunistički crv.. Sve banke i monetarni giganti u svjetu počivaju na komunističkom manifestu..

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • 5 years later...

+!

Lk 3,14
Pitahu ga i vojnici: "A namašto je nama činiti?" I reče im: "Nikome ne činite nasilja, nikoga krivo ne prijavljujte i budite zadovoljni svojom plaćom."

'Božji bedak' je postavio temu o novcu.
Plaća ne mora uvijek biti novac kao nagrada.
Vjerujem, da se novac ne koristi u Kraljevstvu nebeskom.
Iako novac sam po sebi nije zlo kao ni oružje, nego zlo dolazi iz ljudskog srca,
ipak je novac simbol ljudske računice.

Iako novac nije 'hršćanski', to ne znači kako 'hrišćanin' ne smije koristiti novac (gotovina, kreditna kartica, bonovi,...).
'Hrišćansko' je ono što ima veze s 'hrišćanstvom' - Sv. Pismo, Sv. Sakramenti, liturgijsko ruho i posuđe, 'hrišćanska' simbolika,...

 

Lk 22,35-38

I reče: "Kad sam vas poslao bez kese i bez torbe i bez sandala, je li vam što nedostajalo?"
Oni odgovore: "Ništa." 

Nato će im: "No sada tko ima kesu, neka je uzme! Isto tako i torbu! A koji nema, neka proda svoju haljinu i neka kupi sebi mač  
jer kažem vam, ono što je napisano treba se ispuniti na Meni: Među zlikovce bi ubrojen. Uistinu, sve što se odnosi na Mene ispunja se." 
Oni mu rekoše: "Gospodine, evo ovdje dva mača!" Reče im: "Dosta je!"

 

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Чланови који сада читају   0 чланова

    • Нема регистрованих чланова који гледају ову страницу
×
×
  • Креирај ново...