Jump to content

grigorije22

Члан
  • Број садржаја

    8019
  • На ЖРУ од

  • Последња посета


Репутација активности

  1. Свиђа ми се
    grigorije22 got a reaction from cloudking in Сведочење библијског Стварања у свету код теолога и научника   
    Prirodna selekcija i borba za opstanak postoji i bez evolucija bila ona tacna ili ne. Zato ostaje pitanje postojanja ogromnog broj fosila zivotinja pre pojave coveka.
  2. Свиђа ми се
    grigorije22 got a reaction from cloudking in Сведочење библијског Стварања у свету код теолога и научника   
    Prirodna selekcija i borba za opstanak postoji i bez evolucija bila ona tacna ili ne. Zato ostaje pitanje postojanja ogromnog broj fosila zivotinja pre pojave coveka.
  3. Свиђа ми се
    grigorije22 got a reaction from Zoran Đurović in Сведочење библијског Стварања у свету код теолога и научника   
    Ako su se razvijali po cemu se to razlikuje od TE? Evolucija nema nikakve veze sa smrtnoscu vec samo promene u DNK. Dakle ti imas problem sa geologijom i paleontologijom, hemijom i drugim svojstvima prirode koja dovode do truleznosti. 
  4. Свиђа ми се
    grigorije22 got a reaction from Zoran Đurović in Сведочење библијског Стварања у свету код теолога и научника   
    Zar ne pise da su prvo stvorene ptice pa gmizavci sto je u sukobu sa TE?
  5. Радостан
    grigorije22 је реаговао/ла на Zoran Đurović у Сведочење библијског Стварања у свету код теолога и научника   
    Нешто што ће те обрадовати; Теодорит Кирски пише да је Бог створио живи свет смртним, јер је предвидео пад, али ће та бића после задобити бесмртност. Нема никаквих митских бесмртних животиња. Теодорита наводи Теофан Затворник.
    Блаженный Феодорит пишет: «научает здесь Апостол, что вся видимая тварь получила в удел естество смертное, потому что Творец всяческих провидел преступление Адама и тот смертный приговор, который будет на него произнесен. — И было бы неприлично и несправедливо — тому, что для него создано, получить в удел нетление, а ему самому, ради кого все это создано, быть тленным и смертным. Но когда он чрез воскресение приимет бессмертие, тогда и созданное для него получит также в удел нетление.
    Блаж. Феодорит Кирский
    «Суетностью» Павел называет тление. Ибо немного далее он учит, что и творение освободится от рабства тлению (см. Рим. 8:21). Учит же он, что всему видимому творению досталась смертная природа, так как Творец всяческих предвидел Адамово грехопадение и предстоящий ему смертный приговор.
    Толкования на послания святого Павла.
  6. Волим
    grigorije22 got a reaction from Zoran Đurović in Сведочење библијског Стварања у свету код теолога и научника   
    Kopiram i stavljam u Word. Ovo dokazje da bi da je danas ziv Sveti Vasilije Veliki bez problema prihvatio modernu nauku. Koliko je jos otaca imalo ovakav rezon kao on? Jel Sv. Vasilije pominje negde i tumaci covekov pad? Izuzetno je bitan ovaj stih apostla Pavla, jer mnogi oci su na njemu bazirali stav da priroda nije umirala pre covekovog pada. Ovo je kljucno da se tvar pokori tastini. 

    Јер жарким ишчекивањем творевина очекује да се јаве синови Божији. Јер се твар покори таштини, не од своје воље, него због онога који је покори, са надом да ће се и сама твар ослободити од робовања пропадљивости на слободу славе деце Божије. Јер знамо да сва твар заједно уздише и тугује до сада.“ (Рим 8, 19-22).
  7. Радостан
    grigorije22 got a reaction from Zoran Đurović in Сведочење библијског Стварања у свету код теолога и научника   
    Ali cekaj zar ti nisi ranije pisao kako se krvni sudovi i nervi nisu pojavili odjednom? Sta to konkretno znaci?  Kada govorimo o Crkvenom predanju tu spada i ovaj tekst od Svetog Vasilija Velikog koji je Djurovic postavio, a koji se ne slaze sa drugim ocima.
  8. Волим
    grigorije22 got a reaction from Zoran Đurović in Сведочење библијског Стварања у свету код теолога и научника   
    Kopiram i stavljam u Word. Ovo dokazje da bi da je danas ziv Sveti Vasilije Veliki bez problema prihvatio modernu nauku. Koliko je jos otaca imalo ovakav rezon kao on? Jel Sv. Vasilije pominje negde i tumaci covekov pad? Izuzetno je bitan ovaj stih apostla Pavla, jer mnogi oci su na njemu bazirali stav da priroda nije umirala pre covekovog pada. Ovo je kljucno da se tvar pokori tastini. 

    Јер жарким ишчекивањем творевина очекује да се јаве синови Божији. Јер се твар покори таштини, не од своје воље, него због онога који је покори, са надом да ће се и сама твар ослободити од робовања пропадљивости на слободу славе деце Божије. Јер знамо да сва твар заједно уздише и тугује до сада.“ (Рим 8, 19-22).
  9. Свиђа ми се
    grigorije22 је реаговао/ла на Zoran Đurović у Сведочење библијског Стварања у свету код теолога и научника   
    Реци ми да ли си сагрешио ти или твоји родитељи па те је Бог лишио умне светлости? Мада није за чуђење твојој интелигенцији кад се узме у обзир ко су ти били учитељи...
    Василије, Homiliae in hexaemeron, 2, 2: „Али изопачитељи (фалсификатори) истине, они који не вежбају свој ум у томе да следи Писмо, већ према сопственом нахођењу (вољи) изврћу његов смисао“ - Ἀλλ' οἱ παραχαράκται τῆς ἀληθείας, οἱ οὐχὶ τῇ Γραφῇ τὸν ἑαυτῶν νοῦν ἀκολουθεῖν ἐκδιδάσκοντες, ἀλλὰ πρὸς τὸ οἰκεῖον βούλημα τὴν διάνοιαν τῶν Γραφῶν διαστρέφοντες... Ове речи се односе на тебе и твоје компањоне.
    Василије, hex. 1, 5: „А кад је дошао час да у биће пређе и овај свет, најпре као школа и училиште људских душа, а затим као прикладно пребивалиште свега онога што уопште настаје и пропада, као основа свега створен је ток времена који је прирођен свету и животињама и биљу које је на њему; ток који непрекидно хита и протиче покрај њих и нигде нема краја његовом путу“. ὅτε δὲ ἔδει λοιπὸν καὶ τὸν κόσμον τοῦτον ἐπεισαχθῆναι τοῖς οὖσι, προηγουμένως μὲν διδασκαλεῖον καὶ παιδευτήριον τῶν ἀνθρωπίνων ψυχῶν· ἔπειτα μέντοι καὶ ἁπαξαπλῶς πάντων τῶν ἐν γενέσει καὶ φθορᾷ ἐπιτήδειον ἐνδιαίτημα. Συμφυὴς ἄρα τῷ κόσμῳ, καὶ τοῖς ἐν αὐτῷ ζῴοις τε καὶ φυτοῖς, ἡ τοῦ χρόνου διέξοδος ὑπέστη, ἐπειγομένη ἀεὶ καὶ παραρρέουσα, καὶ μηδαμοῦ παυομένη τοῦ δρόμου.
    Ово је сасвим јасан текст. Шарлатан га самовољно изопачава и вели: „Kaдa Св. Василије каже да је ово вежбалиште, овај свет,  не мисли да је била Божја воља да у том свету буде смрти и патње! Смрт је последица, али сада морамо кроз страдање и патњу вежбати тј. образовати се кроз подвиг“. Овај свет (κόσμον τοῦτον) је овај свет. То Вас наглашава јер су божанско порекло овог света негирали манихејци, гностици и Благовесникови партизани. Не каже да је Бог створио претходно неки други свет, него је „дошао час да у биће пређе и овај свет“, не неки другачији. Овај свет је прикладно станиште свега што је у настајању и пропадању (πάντων τῶν ἐν γενέσει καὶ φθορᾷ), дакле смртних бића која су таква по природи, па је стога јасно зашто је на почетку Бог дао заповест живим бићима да се размножавају. Јер кад се не би размножавали, већ са првом генерацијом би изумрли. Овом свету је прирођен (συμφυής) - урођен, нужна природна карактеристика, јер кад би му се одузела, тада овај свет не би био препознатљив - ток времена (τοῦ χρόνου διέξοδος), и временост је категорија која се односи на животиње и биљке (ζῴοις τε καὶ φυτοῖς), јер наиме, захваљујући времену жива бића настају и нестају кроз промене. Времена пак нема у Алисином свету који ови измишљају, борећи се дрско и глупачки против Творца овог света! Неко мора бити толико ретардиран па да овај Вас текст прочита супротно.
    Већ сам наводио из Вас, да је што користи, јер ови мрзитељи Божијег створења, неће да се уче од „телесног“ Василија, него би да га уче, текст из hex. 9, 1: „Познајем правила алегорије, иако их нисам ја пронашао, већ сам на њих наилазио читајући оно што су други писали. Они који не прихватају општа и уобичајена значења текста (τὰς κοινὰς τῶν γεγραμμένων ἐννοίας), веле да вода није вода, већ неко друго суштаство, па растиње и рибе тумаче по сопственом нахођењу, а постанак гмизаваца и звери објашњавају окрећући се властитом домишљању (ἐπὶ τὰς οἰκείας ὑπονοίας παρατρέψαντες ἐξηγοῦνται), као што тумачи снова, оно што је неко у сну видео, објашњавају према властитом науму. Кад ја чујем реч трава, имам на уму траву (Ἐγὼ δὲ χόρτον ἀκούσας, χόρτον νοῶ); или кад чујем растињеили риба или звер или стока, све то како је речено, тако и примам. Јер се не стидим јеванђеља (γὰρ οὐκ ἐπαισχύνομαι τὸ εὐαγγέλιον)“.  
    Дакле, Благовесник нека наставља да созерцава духовно силовање жена, а могао би то да си олакша гледањем неког порнића.
    Наставља „телесни и недуховни“ Василије у истом параграфу: „Чини ми се да има неких који то нису схватили, те су, вођени властитом памећу, узели на себе да ономе што је у Писму речено придодају некакву тобожњу озбиљност, наводећи низ извештачених доказа и алегоријских тумачења. Али то би значило чинити себе мудријим (τοῦτό ἐστιν ἑαυτὸν σοφώτερον ποιοῦντος) од речи Светога Духа, и под видом тумачења, уводити властита схватања. Према томе, схватаћемо текст онако како је написан (ὡς γέγραπται)“. Овиме је Вас објасни и зашто Ава не може да ове самозаљубљенике у своје фантазије окрене здравој науци, јер су они паметнији и од Духа Светога! Ко је онда тај Ава или телесномудрујући Василије?
    Наставља, 9, 2: „Замисли како реч Божија прониче кроз твар; па како је тада започела тако је и сада делатна и доспева до свог крајњег циља, све док се саздавање васељене не оконча“. Божија сила прониче овај свет, не неки други, од почетка стварања па све до окончања дана овог света. Затим: „тако и природа бића, покренута једанпут заповешћу Божијом, која се равномерно распростире кроз настајање и пропадање (ἐν τῇ γενέσει καὶ φθορᾷ) творевине, може да очува животињске врсте кроз непрекидно прејемство њихове узајамне истоветности, све док не доспеју до свога испуњења“. Дакле, смртне животиње одржавају своју врсту кроз размножавање иза кога стоји механизам покренут заповешћу Божијом. Јер, „Остала је та заповест унутар земље, и ова не престаје да служи своме Творцу“.
    Тако смо дошли и до круцијалног текста који побија ове непријатеље Божијег створења, а налази се у 9, 3: „И тако је свака од животиња попримила својства властите природе онога часа кад је саздана (Ὁμοῦ τε γὰρ ἐκτίσθη ἕκαστον, καὶ συνεπηγάγετο ἑαυτῷ τῆς φύσεως τὸ ἰδίωμα). Заједно са лавом настала је и његова јарост (Συναπεγεννήθη ὁ θυμὸς τῷ λέοντι), самотност његова живота, као и недружевност према једноплеменицима. Јер он, због своје урођене (ἐκ φύσεως) гордељивости, као какав господар бесловесних животиња, не може трпети друге који су му равни по части. Па ни јучерашње хране неће јести (Ὅς γε οὐδὲ χθιζὴν τροφὴν προσίεται), нити се изнова враћа на телесне остатке свога плена. Природа га је обдарила (ἡ φύσις ἐνέθηκεν) тако силовитим органима гласања, да је у стању да многе животиње, које су хитрије од њега, улови само својим рикањем“. Дакле, Бог је створио ове животиње са овим својстима, а не неке анђеоске животиње, а оне су смртне по природи и по својој природи имају урођена својства, па тако лав има гнев са устројством своје природе и страст за ловом да би се хранио месом. Зато нека одступе од нас ови новојављени манихејци и нека за свој грош паметују и уче Бога како је требало да створи бољи свет од овога!   
    У hex. 9, 3: „Колико ми је само времена потребно да поменем и опишем сва чудесна дела овог Украситеља света? Рецимо и ми заједно са пророком: Како се умножише дела Твоја, Господе! Све си премудро створио! (Ὡς ἐμεγαλύνθη τὰ ἔργα σου, Κύριε· πάντα ἐν σοφίᾳ ἐποίησας)“. И ово је као закључак изрекао пошто је побројао мноштво животиња које се међусобно убијају.
    Борба за опстанак је почела са стварањем, hex. 9, 4: „Све ово показује да природа свих живих бића није примила никакав наук, па ипак, ништа међу њима није без реда и поретка, већ све на себи носи трагове мудрости Творца, и собом сведочи да све што је саздано способно је да се стара о своме опстанку (πρὸς τὴν φυλακὴν τῆς οἰκείας αὐτῶν σωτηρίας παρήχθη)“. Нигде Вас неће рећи како животиње нису створене са урођеним им својствима, која би накнадно добиле, или која би се упалила после пада човека. Такве фантазмагоријске митове у Вас нећемо наћи.
    Исто: „Шта ће на то рећи они који, не само да не љубе Господа Који их је створио и Који их храни, него и пријатељство стичу са онима који неправедно говоре против Бога, и за истом трпезом са њима седе, те једући храну коју им је Бог дао слушају свакојаке хуле на Онога Који их храни? 9, 5: Вратимо се посматрању творевине. Оне животиње које се лакше дају уловити и појести, те се више и множе“. Ми смо пак присиљени овде да слушамо хуле Благовесника и осталих на Творца и Хранитеља свих живих бића!
    У hex. 9, 5: „Творац ништа сувишно није придодао, нити је тело лишио ичега што му је нужно. Месождере је снабдео оштрим зубима (Τοῖς σαρκοφάγοις ζῴοις ὀξεῖς τοὺς ὀδόντας ἐνήρμοσε): такви су им били потребни због врсте хране коју једу“. Даље: „И нека нико не оптужује Творца због тога што је у наш живот увео отровнице и опасне и непријатељске животиње. Онда би, наиме, требало оптужити и васпитача који распуштене младе доводи у ред, и који батинама и шибама спутава њихову необузданост. 9, 6: Звериње је, наиме, доказ вере. Верујеш ли Господу? На лава и на аспиду наступаћеш и газићеш лавића и змаја. Кроз веру, дакле, имаш власт да стајеш на змије и на шкорпије. Или, зар не видиш како је Павле бацио суво грање на ватру, и змија му ничим није наудила, јер светитељ беше испуњен вером?“.
    Овиме се вратисмо на почетак дискурса и можемо да разумемо зашто Василије овај свет назива вежбалиштем, а опасне по наш живот животиње увео је у свет Творац (ἐπεισήγαγεν, што је 3. лице једнине аориста индикатива актива од глагола ἐπεισάγω, увести), а не ђаво или човек.
  10. Свиђа ми се
    grigorije22 got a reaction from Zoran Đurović in Сведочење библијског Стварања у свету код теолога и научника   
    Dakle opet dolazimo do Crkveno predanje vs nauka. I to ne evolucija vec geologija i paleontologija.
  11. Свиђа ми се
    grigorije22 got a reaction from Zoran Đurović in Сведочење библијског Стварања у свету код теолога и научника   
    Dakle opet dolazimo do Crkveno predanje vs nauka. I to ne evolucija vec geologija i paleontologija.
  12. Свиђа ми се
    grigorije22 got a reaction from Tumaralo. in Слике форумаша   
  13. Волим
    grigorije22 got a reaction from gothic88nika in Слике форумаша   
    Ti si ova levo.
  14. Зачуђен
    grigorije22 got a reaction from drvce in Слике форумаша   
    Broj poruka je 666 
  15. Волим
    grigorije22 got a reaction from gothic88nika in Слике форумаша   
    Ti si ova levo.
  16. Волим
    grigorije22 got a reaction from gothic88nika in Слике форумаша   
    Ti si ova levo.
  17. Радостан
    grigorije22 је реаговао/ла на obi-wan у Слике форумаша   
    @grigorije22 
    I gledaj ove lepe zene tamo na slikama, pusti sad brojove...
  18. Свиђа ми се
    grigorije22 је реаговао/ла на Lady Godiva у Слике форумаша   
    Нас две 

  19. Свиђа ми се
    grigorije22 got a reaction from Tumaralo. in Слике форумаша   
  20. Свиђа ми се
    grigorije22 got a reaction from Tumaralo. in Слике форумаша   
  21. Радостан
    grigorije22 got a reaction from Zoran Đurović in Сведочење библијског Стварања у свету код теолога и научника   
    Nema takvog ucenja o narastanju zuba. Ti oci uce da se u trenutku pada zivotinjama promenila cud i da su one postale neprijateljski raspolozene prema Adamu. Samo Postanje ne daje mogucnost za tako nesto, pa ostaje da su se doticni oci mozda pozivali na neke stihove apostola Pavla. I veliko je pitanje kako je takvo misljenje formirano? Da li je Sveti duh to izdiktiroa ocima ili su oni takvo misljenje i tumacenje pisma izgradili na osnovu tadasnje filosofije i nauke? To je u Jelinskoj filosofiji postojalo misljenje o postojanju nekog savrsenog sveta koji je propao. 
  22. Радостан
    grigorije22 got a reaction from Zoran Đurović in Сведочење библијског Стварања у свету код теолога и научника   
    Nema takvog ucenja o narastanju zuba. Ti oci uce da se u trenutku pada zivotinjama promenila cud i da su one postale neprijateljski raspolozene prema Adamu. Samo Postanje ne daje mogucnost za tako nesto, pa ostaje da su se doticni oci mozda pozivali na neke stihove apostola Pavla. I veliko je pitanje kako je takvo misljenje formirano? Da li je Sveti duh to izdiktiroa ocima ili su oni takvo misljenje i tumacenje pisma izgradili na osnovu tadasnje filosofije i nauke? To je u Jelinskoj filosofiji postojalo misljenje o postojanju nekog savrsenog sveta koji je propao. 
  23. Волим
    grigorije22 got a reaction from Zoran Đurović in Сведочење библијског Стварања у свету код теолога и научника   
    To onda znaci prihvatanje da svet nije stariji vise od 7500 godina. Kako je onda Adamov pad uticao na smrt zivotinja pre pojave Adama? Ti si koliko mi se cini jos na forumu Verujem zastupao stav da se zivi svet nije odjednom pojavio. 
  24. Свиђа ми се
    grigorije22 је реаговао/ла на Zoran Đurović у Сведочење библијског Стварања у свету код теолога и научника   
    @о.Горан 
    Поп Горан, Мали Перица нашег форума, наставља да чита Библију како га Терзин учи, па вели да су предпотопни патријарси живели по неколико стотина година.
    Као одговор на мој аргумент о различитим годинама које се појављују у извору за једну те исту особу, он вели да је свеједно век горе-доле. Није небитно, јер ми знамо за људе који живе 120 г, али не и за људе који живе 200 г.
    Омиљен кретардски аргумент око универзалног потопа је да је тај мит садржан у многим културама широм света. Исто имамо око дуговечности блискоисточних владара. Наиме, сумерски владари су били много дуговечнији од ппп (предпотопски патријарси). Да наведем са листе неколико:
    Прво краљевство је почело у Ериду
    Алулим - 28800 г                
    Алалнгар -    36000 г                      
    Краљевање прелази у Бад-тибира
    Ен-мен-лу-ана - 43200 г                 
    Ен-мен-гал-ана - 28000 г               
    Думузи Пастир - 36000 година               
    Краљевање прелази у Лараг
    Ен-сипад-зид-ана - 28800 г                      
    Краљевање прелази у Зимбир
    Ен-мен-дур-ана -      21000 г                      
    Краљевање прелази у Шуруппаг
    Убара-туту - 18600 г
    - Дакле, библијски патријарси су били недоношчад у односу на ове, јер ниједан није живео дуже од 1.000 г. Сумерани су владали, тј. живели 20-40 пута дуже од ових наших метузалема.
    Сумерани се изједначавају са дуговечношћу са ппп тек после Потопа. Неколико примера:
    Након потопа краљевство прелази у Киш након 2900. п. н. е.
    Нгушур - 1200 г                  
    Куласина-бел - 960 година                      
    Нангишлишма -     670 година               
    Ен-тарах-ана - 420 година            
    Бабум - 300 година             
    Паннум - 840 година                     
    Калибум - 960 година                   
    Калумум - 840 година                   
    Зукуакуип - 900 година                
    Атаб - 600 година               
    Масхда - 840 година                      
    Арвиум - 720 година                     
    Етана  пастир који се попео на небо и објединио стране земље - 1500 г
    Балих - 400 г            
    Ен-мен-нуна - 660 г итд.
    Када би Горан имао „н“ од научничког (али како да га има кад није дотуре?), онда би разумео да не може ниједан од ових старих извештаја да привилегује. То што смо ми хришћани нема никакве везе. Он само хоће да каже како хришћани (суботари његови) једнако верују у бајке као и сумерани. Дакле, како ништа историјско не стоји иза листе сумерских краљева, нема историјске тачности ни за ппп. То нису биографски подаци него хагиографски записи мотивисани другим разлозима.
    Нека логика постоји. Ту треба да знамо да оперишемо са прецизним бројевима (нпр. 43, 28...) и недефинисаним, односно заокруженим бројевима као што су 7, 40, 70, 400 и сл. Зато у Писмима имамо скоро 10-ак бројева који се нон-стоп јављају, као да је неко намерно то урадио. Нпр, ако је Мојсије имао 6 крава, писац ће заокружити на 7; ако је купио имање за 28 динара, заокружиће на 40.
    Писци су са овим заокруженим бројевима означавали разне етапе протагониста о којима су говорили. На пример, да видимо како је добијена сума од 147 година за Јакова. Аритметика: 40 + 20 + 70 + 17 = 147. Сваки од ових података одговара трајања специфичног периода живота патријарха, које се могу препознати са сигурношћу на основу текста. Првих четрдесет година је провео у Палестини, све док није отишао у Харран да тражи жену си; овде је провео тачно двадесет година (Пост 31, 38), у служби код Лавана. Следећих седамдесет година провео је у Палестини и последњих седамнаест (Пост 47, 28) у Египту.
    Стварна дужина Јаковљевог живота може се израчунати на основу кориспонденције утврђених периода: кад је кренуо за Харран Јакова има сигурно мање од двадесет година (са око 16 су се женили) и када се касније вратио се у Палестину остао је тамо нешто више од двадесет. Због тога, када је умро, Јаков је могао имати око осамдесет година.
    Слично је и са другим личностима:
    Авраам 175 = 70 + 5 + 25 + 70 + 5
    Сара 127 = 40 + 40 + 40 + 7
    Исаак 180 = 40 + 70 + 70
    Јаков 147 = 40 + 20 + 70 + 17
    Јосиф 110 = 17 + 13 + 40 + 40
    Мојсије 120 = 40 + 40 + 40
    Методологију сличну овој су и Оци користили када су тумачили бројеве у Писмима. Интересантан је случај Еноха који је живео свега 365 година, а свака година му одговара једном дану, тако да је заокружио соларну годину. И он није умро. Апокалиптика говори – јер година се увек наново рађа – да треба у последња времена да се врне на земљу. Интересантан је случај Матусала/Метузалема који је умро исте године кад је почео потоп по МТ, док би по 70 пребацио неких 14 после Потопа (ако се добро сећам Џеронимове рачунице; Јеронима Стридонског. Морам да напоменем због попа). Верујемо да је јеврејски текст прецизнији са овим уклапањем.
    Фрапантан пример преувеличавања бр имамо и у Изласку. Наиме број Јевреја који су учествовали у егзодусу из Египта, наведен је у тексту шест стотина хиљада одраслих мушкараца, што подразумева укупно становништва не мање од три милиона људи. Потпуно нереалан бр. Неспоразум произлази из чињенице да јеврејска реч елеф има двоструко значење: хиљаду и глава/поглавица. У тексту се каже, тачно шесто елефа; преводиоци (горананде) су фаворизовали хиљаду, а не глава. Укупна популација Палестине првог века рачуна се на нешто више од пола милиона становника. То је број који прихвата већина. Кад се уплету други мотиви, онда она расте до 1.500.000 или чак 5 милиона. Разумно је закључити да их је било мање 11-12 векова пре, поготово што немамо податке о масовном истребљењу становништва исте. То се даље сукобљава са густином становништва. Библијска земља је око 25.000 квадратних км, што је отприлике као Сицилија данашња. Ако је било само 3 милиона Јевреја, да не рачунамо друге народе, онда би по km² било 120 особа, док је на Сицилији данас 194 по km². Србија има 90,89 ст./km². Ни по каквој магији Палестина није могла имати тај број становника. Поготово не пре 30 векова. Ваљда се и кретарди слажу да се број људи на земљи умножава, а не смањује?... 
    На крају, молио бих попа Горана да ми – за љубав Бога – каже да се ја нешто нисам зајебао, јер у Откривењу пише да ће се само 144.000 спасити, а ја нисам јехова? Да ли би ме он учланио у то друштво, ако бих ја принео достојне плодове покајања, а не да сам пород змијски као онај Ведран, коме рекоше да гњијев наилази, па сада дрхти!   
     
  25. Оплаках :))
    grigorije22 је реаговао/ла на Зосима у ЛИДЛ ПИЛЕТИНА   
    Падох са столице 

Све поруке на форуму, осим званичних саопштења Српске Православне Цркве, су искључиво лична мишљења чланова форума 'Живе Речи Утехе' и уредништво не сноси никакву материјалну и кривичну одговорност услед погрешних информација. Објављивање информација са сајта у некомерцијалне сврхе могуће је само уз навођење URL адресе дискусије. За све друге видове дистрибуције потребно је имати изричиту дозволу администратора Поука.орг и/или аутора порука.  Коментари се на сајту Поуке.орг објављују у реалном времену и Администрација се не може сматрати одговорним за написано.  Забрањен је говор мржње, псовање, вређање и клеветање. Такав садржај ће бити избрисан чим буде примећен, а аутори могу бити пријављени надлежним институцијама. Чланови имају опцију пријављивања недоличних порука, те непримерен садржај могу пријавити Администрацији. Такође, ако имате проблема са регистрацијом или заборављеном шифром за сајтове Поуке.орг и Црква.нет, пошаљите нам поруку у контакт форми да Вам помогнемо у решавању проблема.

×