Jump to content
Јагода Наранџа Банана Лимета Лист Шкриљац Небо Боровница Грожђе Лубеница Чоколада Мермер Мрак Ubuntu VKontakte WhatsApp Viber
Јагода Наранџа Банана Лимета Лист Шкриљац Небо Боровница Грожђе Лубеница Чоколада Мермер Мрак Ubuntu VKontakte WhatsApp Viber

ПРИДРУЖИТЕ СЕ НАШОЈ VIBER ГРУПИ, КЛИКНИТЕ НА ЛИНК

Volim_Sina_Bozjeg

Члан
  • Број садржаја

    19260
  • На ЖРУ од

  • Последња посета

  • Days Won

    18

Volim_Sina_Bozjeg last won the day on Октобар 29

Volim_Sina_Bozjeg had the most liked content!

О Volim_Sina_Bozjeg

  • Ранг
    Инвентар форума
  • Рођендан Јануар 1

Profile Information

  • Пол :
    Небитно

Скорашњи посетиоци профила

41861 profile views
  1. Prica o cariniku i fariseju

    Budite deca sve ostalo će vam se dodati.
  2. Sad kad bi se rusi i papa dogovorili o ujedinjenju Crkve odmah bi izbio 3 svetski rat nesagledivih razmera, kakve crne teoloske prepreke sve je to gola vlast i spasavanje golog zivota.
  3. Isus Hristos i 'Ja jesam'

    A ne padaju zbog sile Božje?
  4. Isus Hristos i 'Ja jesam'

    Naravno sve u slobodi i bez prisile drugačijeg večnog života je nemoguće i zamisliti.
  5. Isus Hristos i 'Ja jesam'

    Ali se drugom izjavom javio u telu: Kad podignete Sina Čovečjeg doznaćete da Ja Jesam..... Tako da brate to je to isto telo samo ga ti ne vidiš. Malo me vidiš malo me ne vidiš
  6. Isus Hristos i 'Ja jesam'

    Čudno je to kad imaš svemogućeg Boga vazda uz sebe a sklopiš pakt sa unutrašnjim zlim duhovima koji ti objašnjavaju drugačiji način postojanja, rekao bi narkomanski,šareni neispunjeni ali opet je to njihova neka "realnost", jer su pod okriljem svemogućeg postojanja. Videćeš i sam ćeš primetiti u sebi kako se nekad suprostaviš realnosti jer je toliko savršena da bi voleo da iskombinuješ neku svoju a to je upravo učinio djavdjav koji je prestao da prenosi Božje reči nego je počeo da laže i uspostavlja svoju "realnost". Ne može niko reći Bog ne pomaže ali je Njegova dobrota toliko dobra da dopušta bukvalno slobodu stvorenju da do kraja sprovede sva svoja nedela pa i da ubije samoga Boga, ko će se tu na kraju pokajati a ko će ostati u tom nedelu koji je ipak njegova neka narkomanka realnost Bog sam sveti zna.
  7. Isus Hristos i 'Ja jesam'

    Pa znaš čovek ima i unutrašnje biće šta se dešava sa tim ljudima u tim trenucima samo Bog zna. Recimo Juda koji Ga izdade sigurno je znao ko je Isus Hristos prisustvovao je Njegovim čudima bio upoznat Njegovim delima ali nešto unutrašnje ga vuklo da ga izdade sigurno pomišljajući u svom srcu spasiće se On nekakvim svojim čudom a ja ću pokupiti svojih 30 srebrnjaka pa šta posle bude sa NJim baš me briga ionako mi je svejedno.... Čudno je to unutrašnje biće u čoveku ponekad kad je sve očigledno i svoj najbližnji te iznenadi nekim svojim potezom... Ali očigledno da i svetitelji govore o tome da i djavdjavoli veruju i drhte ali opet čine po svom, šta je to u ljudskom biću ne bi znao reći... znaš i sam.
  8. Епископ бачки Иринеј о односу преподобног Јустина Ћелијског према екуменизму „Отац Јустин писао је у време Патријарха Атинагоре. Блажене успомене Васељенски Патријарх Атинагора давао је неке веома смеле изјаве, говорио је да никаквих реалних препрека за успостављање јединства Цркве нема, да тешкоће потичу од стране богослова и богословља. Он је давао некакве емотивне, веома смеле изјаве. Био је утисак да се ствара тип идејних екумениста у православном свету. На срећу, будући развитак и у православном свету у целини и у појединим помесним Православнним Црквама као делу, оповргао је ове бојазни. Али ја сматрам, да су гласови таквих људи као што је отац Јустин, понекад веома оштри и критични, помогли да се развитак догађаја одврати од другачијег правца. Отац Јустин, колико ја разумем, – ја сам и сам често разговарао с њим на ове теме, – није критиковао идеју дијалога, сведочења, љубави. Он сам је био веома отворен човек. Идеологију екуменизма као неку варијанту „новог хришћанства“, којим су се бавили неки екуменски кругови, он је критиковао као еклисиолошку јерес: он је њу сматрао толико опасном јересју, да је чак формулисао нови термин, којим се данас сви широко користе – „свејерес“. Мени се чини, да ти људи, који се позивају на оца Јустина да би потврдили своју расколничку идеологију, нешто мешају – понекад несвесно, а понекад и свесно. Да би оправдали своју позицију позивају се на његово име, на његова дела, они људи и они кругови, чија је позиција и богословски и духовно много испод његове позиције. Чини ми се да позивати се на њега, покушавајући да се оправда нагли раскид са свим неправославним хришћанима, одричући сваки дијалог, сваки додир, – представља дубоку неправду према његовој личности, према његовој богословској позицији. С друге стране, ако је неко приврженик наивног, сентименталног екуменизма без услова и граница како су говорили у време Патријарха Атинагоре, наћи ће свог веома оштрог и дубоког критичара у лицу таквог богослова, какав је био отац Јустин Поповић. Када у неким самозатвореним круговима, који нису у јединству с Православном Црквом, стално употребљавају име оца Јустина, ја то не сматрам ни истином ни лажју, већ неком полуистином, полуправдом, која је веома опасна. Ови људи називају себе православним, али су у расколу с православном црквом – или због календара, или због неких других идеја. Не сме се оправдавати раскол именом оца Јустина. Он је могао да пише и да се изрази критички и на адресу свог првојерарха или неког другог од јерарха, али он никада није помислио на то, да прекине с њима молитвено општење. Ово би једноставно била хула на његову личност, његов богословски ум”
  9. Isus Hristos i 'Ja jesam'

    Da ja verujem da je Besmrtni u Duhu Svetome mogao i bio u bilo kom delićku sekunde ili milisekunde bilo gde i birao je načine na koje se javljao svojima. Inače taj večni život Isusa Hrista i jeste tačka oko koje se mi Hrišćani sabiramo veličajući Njegovu besmrtnost i milost u Njegovoj svemogućnosti koju bi podario nama smrtnima da budemo u zajednici sa Njim. To za njega nije neki tripl dabl iz NBA lige ali zahteva slobodnu volju svakog stvorenja da ostvari to u svojoj slobodi i ljubavi prema samom Besmrtnom zavoleći taj život netruležnosti večne dobrote.
  10. Isus Hristos i 'Ja jesam'

    Zoran Djurovic je obradjivao ove teme, on ima teologumen da je Isus Hristos atemporalno vaskrsnuo, tako da je mogao i sa Avrmom da jede hleb podjednako kao što je sa Mojsijem i Ilijom govorio. Dakle početak i kraj Alfa i Omega ovoga sveta. Tema je osetljiva jer imamo svedočanstvo Pavla koji veli kroz Isusa Hrista je sve postalo a sa druge strane imamo i predanje crkve koja hronološki ređa stvari pa ispada da je Isus Hristos ovaploćen u neku ruku ograničen vremenom i prostorom. Što mnogi od otaca Crkve u nekim svojim delima pobijaju upravo time da je Telo Hristovo van vremensko dakle ne bi smelo da podleže vremenu kao ograničavajućoj kategoriji. Ovaploćenje i život Isusa Hrista jeste vremensko i istorijsko ali Njegovo atemporalno (vanvremeno) vaskrsenje bi trebalo da Njegovo Telo postavi u onu ravnu gde apostol govori kroz Isusa Hrista je sve postalo, dakle sam početak Alfa i sam kraj Omega bi bio Bogočovek kao neko ko je priveo Tvorevinu kraju vremena (bez vremena) gde vreme kao tačkica koja se desila nema funkciju u tom bezvremenom prostoru kao bilo kakvo ograničenje ako imamo na umu da je Bog sve OD JEDNOM stvorio a da se to imalo odigrati u vremenu i prostoru koji je Bog spremio za svoja stvorenja ali ne kao konačan cilj jer je sam Isus Hristos, ne samo konačan cilj nego i Prvenac tj, Onaj kroz koga je sve postalo prilikom tog stvaranja ODJEDNOM.
  11. Brate svetitelji nisu nikakve polovične duše žive pred Bogom, nego živi vaskrsli u duhovnim telima i obraćaš im se sa punim pravom za pomoć ili posredništvo pred Bogom kao pred svetiteljima Božjim večno živim ljudima u Carstvu Božjem. Dakle mogu da ti dodirnu i nos ako im to zatražiš.
×