Jump to content

BALET


РАТНИК

Da li sam nekad pogledao(la) baletsku predstavu i da li ću   

26 члановâ је гласало

  1. 1. Da li sam nekad pogledao(la) baletsku predstavu i da li ću

    • Da
      11
    • Ne, ne želim ni da gledam..
      2
    • Ne, želim da pogledam...
      7


Препоручена порука

  • Одговори 54
  • Креирано
  • Последњи одговор

Популарни чланови у овој теми

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

Želim da pogledam neku baletsku predstavu (nisam gej), ali ništa ne znam o toj vrsti umetnosti. Mislim da ovde na forumu ima neka sestrica muzikolog... Da li bi poznavaoci ove umetnosti mogli više da nas upoznaju sa baletom.

Kuj je to, i zašto se oni muškarci oblače u one pederske kostime koji ne služe ničemu drugom nego da se istakne...(hmmm) to mi je baš pederski, i sasvim razumem što muškarci izbegavaju da gledaju balet

Zašto baletom ne mogu da se bave neke "normalne" ženske, nego sve neke mršavice... Bilo bi lepo videti baš neku "obdareniju" u svakom smislu đevojku kako skakuće i batrga se... Mislim da nije stvar tu u veštini, jer one tete na trapezu u cirkusu su često prilično obdarene pa im to ne smeta da se vijaju i lete po vazduhu ki da su Supergirl.

Preptopstavljam da je i izgled balerina isto razlog zašto muškarci slabo vole da gledaju balet.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Za početak tražim bar neki rapidshare ili megaupload nekog poznatog baleta, ali nisam baš imao sreće sa tim...Linkovi koje sam našao su ili DVD (ima oko 50 fajli, to me smara da skidam) ili su downloadi mrtvi..

Pomozite...bilo šta što je DivX nekog baleta, dobro bi došlo...

mada kupio bi i original DVD..ako ima kod nas negde...

i da nije skuplje od 300 din.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Želim da pogledam neku baletsku predstavu (nisam gej), ali ništa ne znam o toj vrsti umetnosti. Mislim da ovde na forumu ima neka sestrica muzikolog... Da li bi poznavaoci ove umetnosti mogli više da nas upoznaju sa baletom.

Kuj je to, i zašto se oni muškarci oblače u one pederske kostime koji ne služe ničemu drugom nego da se istakne...(hmmm) to mi je baš pederski, i sasvim razumem što muškarci izbegavaju da gledaju balet

Zašto baletom ne mogu da se bave neke "normalne" ženske, nego sve neke mršavice... Bilo bi lepo videti baš neku "obdareniju" u svakom smislu đevojku kako skakuće i batrga se... Mislim da nije stvar tu u veštini, jer one tete na trapezu u cirkusu su često prilično obdarene pa im to ne smeta da se vijaju i lete po vazduhu ki da su Supergirl.

Preptopstavljam da je i izgled balerina isto razlog zašto muškarci slabo vole da gledaju balet.

Hm, ne znam da li bi baletaki imali poskakovat u kostimima radnika gradskih tehničkih službi po starom rečeno smećarskim kombinezonima, astronautskim skafandrima ili ronilačikom kompletima sa šnorhlom i maskom na glavi, nešto mi ni to ne izgleda najprikladnijim rješenjem. A ni ženske tamo nažalost ne mogu biti takve da im sve vijori za njima dok skaču, anatomija i tjelesne proporcije su ipak tamo dosta takvim reklo bi se značajno limitirajućim, ograničavajućim faktorom u toj vrsti umjetnosti. To o čemu govoriš ti je baletom klasičnim, pored toga postoje balet moderni i još neke egzotične vrste baleta koje imaju takva čudna imena da ih nisam stigao ni zapamtiti. Inače s baletom sam ja vezan porodično iako se sam osobno u to razumijem ko Marko Kraljević u balet a zahvaljujući tome što mi je stric bio profesionalnim baletakom. I ne samo tim, takva renesansna osobnost, diplomirao u Beogradu arhitekturu, potom se živio kao baletan u Parizu u najpoznatijim baletskim francuskim ansamblima, nakon toga otišao u tada još zapadnu Njemačku gdje mu tada nisu priznali tu beogradsku diplomu pa je u Heidelbergu dakle tom njemačkom Oxfordu završio ponovo cijelu arhitekturu njemačku a i danas u Berlinu stoji cijela čtvrt, kvart zgrada koje je on projektovao. Pored toga je bio slikarom, surrealistom, nadrealistom, imao izložbe u Parizu, Berlinu i svugdje po Evropi i pijanistom, klaviristom. Kako je imao nevjerovatnu može se reći fotografsku sposobnost memorisanja tako je znao na primjer istoriju svih najpoznatijih kraljevskih i plemićkih porodica u Evropi, njihova rodoslovlja, genealogiju i heraldiku i međusobne rodbinske veze, to mu je bio takav hobi. On mi je dosta potom o tom baletu i objasnio i ispričao, muški tamo koliko sam shvatio uopšte nisu ni važni ni bitni toliko, uglavnom figuruju i služe kao takvi "nosači, dizači i bacači" balerina u zrak. I kad se može činiti na prvi pogled da su ti baletaki tako žgoljavi, vižljavi i nikakvi ustvari su to većinom vrlo natprosječno fizički sposobni momci s nevjerovatno velikom tjelesnom i psihičkom izdržljivošću i disciplinom gotovo asketskom. A mnogi takav neki rado bi "snagator" ne bi dokazao ni toga pola što oni po fizičkoj strani. Dakle moj otac koji s druge strane je naopak bio bokserom, nekad republičkim prvakom BiH prije Marijana Beneša je ustvari imao strah samo od jednog čovjeka na svijetu, svog brata a mog strica baletana jer taj ga je bio u stanju žaračem i svim što mu padne pod ruku naprosto izmasakrirati u tim svojim međusobnim tučama koje su imali kao dječaci ili mladići i to bokser ne bokser. OMG! Jer taj je skakao ko mačka okolo, nisi ga bio u stanju dohvatiti a odjednom, bum, dobio si žaračom ili čim još gorim po leđima ili glavi. Moja sestra je išla u srednju školu s jednim dječakom, sinom jednog poznatog srpskog pozorišnog glumca koji je ustvari bio oženjenim gayom. Svi su znali da je gayom a ni on to nikad nije u javnosti nešto mnogo krio a svoju ženu i sina je redovito tako mlatio i maštrafio da su učenici u tom razredu moje sestre protestovali kolektivno kako bi ga spriječili u tome zlostavljanju. Jer taj dečko je svako malo hodao premlaćen u školu tim svojim takvim ocem koji je izvana izgledao dokonce dosta feminiziran, izgled je tu mogao vrlo zavarati. To pišem samo zato kako bih ti malo ispravio te uvriježene predstave o gayovima kao bezazlenim i bezopasnim feminiziranim pajacima, klovnovima, znaju oni biti vrlo zafrkani, violentni ili opasni, pa čak i porodičnim tiranima kako vidiš. Što se tiče samog baleta moram ti se priznat da se i ja u to razumijem kao Marko Kraljević u balet, ili recimo Jura Janošik, hajduk slovački u moderni balet, valjda to tim što sam više po ocu, takav nemotorni medvjeđi tip. Malo nešto više se razumijem u orkestralni balet znači u muzičkom smislu ali kako sam vidio da tebe zanima balet kao ples, koreografija, pogledam pa ti javim. Još samo na kraju dodam da klasični balet ima svoje "kanone", skoro jednako "tvrde" kao što su ti crkveni, od kojih su recimo vrlo važni ti kostimi, oni su takvim kakvi su a ako bi netko pokušao nedaj Bože OMG! i mjenjati išta na tome odmah bi momentalno bio "exkomuniciran i anatemisan" od svog normalnog "pravovjernog" baletskog svijeta i morao bi početi tražiti svoje mjesto bilo gdje drugdje, recimo u baletu modernome. Sad mislim da sam odgovorio na mnoga tvoja pitanja, nedoumice i dileme pa kad pronađem takav neki rapidshare onda ti to tu napostujem.

0102_laugh

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Vladan Stjepan Ibrahim: Zašto baletom ne mogu da se bave neke "normalne" ženske, nego sve neke mršavice... Bilo bi lepo videti baš neku "obdareniju" u svakom smislu đevojku kako skakuće i batrga se... Mislim da nije stvar tu u veštini, jer one tete na trapezu u cirkusu su često prilično obdarene pa im to ne smeta da se vijaju i lete po vazduhu ki da su Supergirl.

Razlika između cirkusantki i baletki je taj što cirkusantke nigdje nikud ne poskakuju ko "leptirići" kad hodaju po špagi a kad se već "uvrnu" na tim premetalima i premetima onda im ta prsa gravitačnom silom slijede ostatak tijela a tako to niti ne poznaš. Ali kad bi morale pocupkovati na 20 centimetrovim takozvanim "špicevima" prstiju onda bi vektori njihove prsne dinamike bili direktno umjerni njihovoj translokačnoj dinamici u 3D prostoru. Je li to  sad dosta jasan odgovor?

Da još dodam, moj otac, taj bokser je također u Beogradu istudirao fiziku kad smo već kod tih vektora i dinamike.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • 7 months later...

ballerinad3.jpg

Maja Mihajlovna Pliseckaja (rus.: Майя Михайловна Плисецкая, 20. novembar 1925) je nekadašnja ruska baletska igračica.

Maja Pliseckaja potiče iz stare ruske baletske familije jevrejskog porekla. Ujak Asaf Meserer bio je legendarni profesor Baleta. Tetka uz koju je odrasla, Sulamif Meserer, bila je primabalerina Boljšog baleta.

Mladost Maje Plisecke obeležile su patnje pod staljinizmom. Otac joj je nestao bez traga 1937, a majka deportovana u Kazahstan. Pedeset godina kasnije otkriveno je da je otac ubijen. Postala je član Boljšoj baleta 1943, ali do 1959 nije mogla da nastupa u inostranstvu usled podozrivosti prema njenom poreklu.

Karijera

Plisecka je postala poznata po visokim skokovima, fleksibilnim leđima, dugim rukama, gracioznosti pokreta i harizmi, kojoj su doprinosili upečatljiv izgled i crvena kosa. Njene najčuvenije uloge bile su u baletima Labudovo jezero (1947), Uspavana lepotica (1961), Karmen, Don Kihot i Ana Karenjina. Ulogu Umirućeg labuda igrala više od hiljadu puta. Godine 1958. dodeljena joj je titula „Zaslužnog umetnika SSSR-a“. Iste godine udala se za mladog kompozitora Rodion Ščedrina.

Tokom karijere, kritičari su je videli kao definitivnu naslednicu legendarne Ane Pavlove. Za nju su inscenirali poznati koreografi Rolan Peti i Moris Bežar. Karijera joj je trajala neuobičajeno dugo - 60 godina. Poslednji put je nastupila 1996. kada je imala 70 godina, u koreografiji Morisa Bežara „Ave Maja“.

Izvor: Wikipedia

Не знам ко ме може толико фасцинирати као што то може ненадмашна Маја.

330639.gif

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • 5 months later...
Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Чланови који сада читају   0 чланова

    Нема регистрованих чланова који гледају ову страницу

×
×
  • Креирај ново...