Jump to content

Чудо у Грузији: „Нисмо имали епидемију иако цркве никада нису затваране“


Препоручена порука

dstl7428.jpg
 
Народ који је веран Богу и својој отаџбини биће чудесно Боогм благословен, рекао је митрополит кјатурски и сахкерски Данило из Грузијске православне цркве у својој недељној проповеди у Саборној цркви Свете Тројице.
 
Чудо је виђено у Грузији, где није дошло до ерупције епидемије вируса короне упркос чињеници да цркве никада нису биле затворене, као у многим другим земљама, нагласио је митрополит Данило.
 
„У питању је на првом месту грузијски етос ". „Неко може питати како је преживео. Преживео  је из два разлога: био је посвећен отаџбини и Богу. Онога ко је посвећен Богу и отаџбини, Бог неће  напустити и избавиће га Његова велика милост. "
 
„Данас смо видели пример ове милости“, наставио је митрополит. „Ова држава се, упркос многим проблемима, показала много заштићенијом од већих држава, и то се догодило зато што је наш народ дао све од себе, а људи који се до краја боре за земљу, љубав и морал - видеће чудо Божје. "
 
"Видели смо чудо које се догодило у Грузији", нагласио је он. „У упркос томе што богослужења никада нису престала, епидемија није избила у Грузији", митрополит Данило је рекао.
 
„Бог ће учинити чудо  народу који је одан Богу и отаџбини. Грузија је имала такве одане патриоте и зато је преживела," напоменуо је архијереј.
 
„Живот без Христа је смрт, а смрт са Христом је живот. То веровање нас је избавило од ове епидемије “, рекао је архијереј.
 
У марту је Грузијска патријаршија изјавила да је затварање цркава "неоправдана  увреда Бога".
 
 
Извор: Orthochristian.com (са енглеског Инфо-служба СПЦ)

View full Странице

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Наслов је мало без везе, а што би па била епидемија? 

То што смо затварали цркве док је епидемија је била глупост државе, али тако је држава одлучила, а у Грузији није.

И Трамп је тражио да се отворе Цкрве јер треба виче молтве, али га гувернери нису слушали. Лукашенко исто није затварао Цркве.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Nema nikakvog čuda, već je država na vreme prepoznala opasnost i mesec dana pre prvog potvrđenog slučaja infekcije započela s ozbiljnim pripremama za borbu s epidemijom, a potom preduzela sve što je potrebno da se ona obuzda. Ovde je sve lepo objašnjeno:

https://www.bbc.com/news/world-europe-53269000

https://en.wikipedia.org/wiki/COVID-19_pandemic_in_Georgia_(country)

Dok je Srbija pred Vaskrs beležila između 300 i 400 novih slučajeva dnevno i već imala 6000 inficiranih ( zvanične i dokazano krivotvorene tj. umanjene cifre ), u Gruziji je pred Vaskrs bilo ukupno manje od 400 inficiranih i u proseku 20-tak novih slučajeva dnevno, da bi u danima posle Vaskrsa ta brojka pala na manje od 10 novoinficiranih dnevno.

Sem toga, iako su crkve za Vaskrs bile otvorene veliki broj vernika poštovao je preporuke lekara i nije učestvovao u crkvenim službama. Crkve su doslovno bile poluprazne, a od onih koji su ih posećivali većina je poštovala mere zaštite, što se može videti na snimcima koji su dostupni. 

https://www.youtube.com/watch?v=_o7WDJlM34A

https://www.youtube.com/watch?v=JaUkwjm9nec

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 23 часа, Flojd рече

Samo cika Vule, tatko na mafiju, zatvori nas sve, al dobro zna on sta radi a zna i da nece dugo.

Tuga velika za narod, ali je pitanje i koliko je naroda zaista verno?

Изгледа у Грузији и Белорусији је ситуација много боља него у Србији, али не одлучује народ него власт јер верни народ не затвара Цркве, а и не мора да гласа. И ако је власт неправославна то не значи много.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 20 часа, fsa рече

Nema nikakvog čuda, već je država na vreme prepoznala opasnost i mesec dana pre prvog potvrđenog slučaja infekcije započela s ozbiljnim pripremama za borbu s epidemijom, a potom preduzela sve što je potrebno da se ona obuzda. Ovde je sve lepo objašnjeno:

https://www.bbc.com/news/world-europe-53269000

https://en.wikipedia.org/wiki/COVID-19_pandemic_in_Georgia_(country)

Dok je Srbija pred Vaskrs beležila između 300 i 400 novih slučajeva dnevno i već imala 6000 inficiranih ( zvanične i dokazano krivotvorene tj. umanjene cifre ), u Gruziji je pred Vaskrs bilo ukupno manje od 400 inficiranih i u proseku 20-tak novih slučajeva dnevno, da bi u danima posle Vaskrsa ta brojka pala na manje od 10 novoinficiranih dnevno.

Sem toga, iako su crkve za Vaskrs bile otvorene veliki broj vernika poštovao je preporuke lekara i nije učestvovao u crkvenim službama. Crkve su doslovno bile poluprazne, a od onih koji su ih posećivali većina je poštovala mere zaštite, što se može videti na snimcima koji su dostupni. 

https://www.youtube.com/watch?v=_o7WDJlM34A

https://www.youtube.com/watch?v=JaUkwjm9nec

 

Pa postuju jer ih u suprotnom ne bi pustali u crkve, i kada bi nama rekli da ne mozemo uci u crkvu dok ne stavimo masku i mi bi je nosili, bitnije je da budes na Bogosluzenju nego da ne nosis masku, ili da teras kontru da bi nesto dokazao, ne znam samo kome. Kod nas je bilo to da trebamo da mozemo drzati sluzbe ali izvan crkve i to se postovalo. Ne vidim kako to mi nismo postovaliKrstove i ikone sto ciste, cistimo i mi pre i posle sluzbe. 

I kako da se ne desi cudo kad su ljudi veri i bili na Vaskrs u crkvama? Ja se samo pitam koje si ti vere i u sta verujes? U Boga, vlast, virus?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Možda se poštovalo tamo gde si ti, ali ovde gde sam ja nije se poštovalo ništa. Što bi se štitili ljudi koji ne veruju da virus postoji, misle da je to samo "običan grip" ili u svemu vide globalističku zaveru protiv Pravoslavlja? Iz inata su neki skidali maske samo u crkvi, ljubili i ikone koje inače ne ljube, družili se ( jeli, pili, razgovarali ) posle bogosluženja i sl. Pisao sam svojevremeno o tome. Imali su više sreće nego pameti pa je sve prošlo bez posledica ( bar koliko ja znam ).

Čini mi se da nisi shvatio poentu. Čudo bi bilo da je epidemija u Gruziji bila veoma raširena, da su ljudi dolazili na bogosluženja bez zaštite, a ipak se nisu zarazili. To s Gruzijom nije slučaj, i zato je smešno govoriti o nekom čudu tamo gde potrebe za čudom nije bilo. Neko je pomenuo Belorusiju, gde takođe crkve nisu zatvarane, ali njih eto ni čudo nije sačuvalo jer imaju predsednika koji je sabotirao napore lekara da se epidemiji pristupi ozbiljno. Čudo nije bilo potrebno ni u komunističkom Vijetnamu koji ima mnogo bolje rezultate čak i od same Gruzije... Ili to ili se virus petokrake više boji nego krsta.

Ne znam zašto neko pokušava da meša Boga u sve i svašta i da se kiti tuđim perjem. 

 

  • Свиђа ми се 1
Link to comment
Подели на овим сајтовима

Virus postoji i tu je. I nije opasan koliko se prica i dize panika ali nije bas ni bezazlen, ali panika je rasirena sa namerom da se unisti ekonomija i kad malo bolje procackas, da se bogati jos obogate a ostali da propadnu i rade zarad sake nitkova, to je ustvari to.

Boga pominjem iz jednog prostog razloga, ko ne veruje u cuda ne veruje u Boga.

Vidis da su i te inadzije " nekim cudom" spasene, pitam se samo koje li je to cudo? 

Ne brate moj, svi su cudom spaseni, pa i mi. 

A to sto se stvari laziraju zarad " viseg cilja" to je druga prica koju ces mozda nekada shvatiti.

Kao i sto  sam vidis frljaju se svim i svacim a posle se " vade".

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Чланови који сада читају   0 чланова

    • Нема регистрованих чланова који гледају ову страницу
  • Сличан садржај

    • Од Ćiriličar,
      (Па извол'те! Постављајте питање која вас муче, стварају дилеме и сл. Ја сам отворио тему јер мислим да је корисна. Мислим да би падре требао да је модерира. Боље да одговара људима на њихова питања него да траћи време у расправама са својим неистомишљеницима)
      Падре @Zoran Đurović
      1. Је ли грех јести Нутелу у посту?
      2. Шта да ради човек који има неки духовни проблем/дилему, почне да тражи одговор у Цркви и добије различите одговоре/информације/упуте од различитих свештеника?
      Благослови и помени!
    • Од Поуке.орг - инфо,
      У Београду и Сремским Карловцима од 23. до 25. новембра 2021. године одржана Међународна научна конференција „Везе времена – закључци и преспективе – ка једном столећу Руске Заграничне Цркве“

       
      Почетак научног скупа се поклопио временски са оним данима рада Првог руског свезаграничног црквеног сабрања које је пре тачно једно столеће одржано у Сремским Карловцима од 21. новембра до 3. децембра 1921. године. Организатори научне конференције су Архив Српске Православне Цркве и „Историјске студије Руске Православне Заграничне Цркве“ предвођене ђаконом др Андрејем Псаревим, професором црквене историје у Џорданвилској Семинарији.
      Напори саорганизатора су имали благослов Светог Архијерејског Синода Српске Православне Цркве и првојерарха Руске Православне Заграничне Цркве Митрополита источноамеричког и њујоршког г. Илариона. Окупљање и радне сесије од 24. новембра одржавале су се у Богословији Светог Арсенија Сремца у Сремским Карловцима, благодарећи Његовом Преосвештенству Епископу сремском г. Василију и ректору тог најстаријег богословског училишта у Срба протојереју мр Јовану Милановићу.
      Научно саборовање је отворио Његово Преосвештенство викарни Епископ хвостански г. Јустин прочитавши поздравно слово Његове Светости Патријарха српског г. Порфирија. Проректор Кијевске духовне академије кандидат историјских наука Владимир Бурега прочитао је поздравно слово Његовог Блаженства Митрополита кијевског и све Украјине г. Онуфрија, а касније су прочитани поздравни говори Његовог Високопреосвештенства Митрополита источноамеричког и њујоршког г. Илариона и декана Светотројицке духовне семинарије из Џорданвила др Николаја Јурјевича Шидловског. Учесницима научне конференције се обратио Његово Високопреосвештенство Митрополит берлински и немачки г. Марко.
      Конференција је организована у 8 сесија са укупно 23 реферата, од којих је тек 4 прочитано преко електронске платформе, што показује намере учесника и организатора да се конференцији придода на озбиљности и значају у складу са мерама заштите од пандемије коронавируса. Научни радови који су већ припремљени и предати за штампу обрађују егзодус руских избеглица, формирање Руске Православне Заграничне Цркве, односе Руске Заграничне Цркве и Српске Православне Цркве, архивско и културно наслеђе зарубежних Руса, канонско-правне импликације живота и рада Руске Цркве у иностранству, као и промене у њеном постојању у времену после Другог светског рата па све до краја 20. века.
      На госте из Сједињених Америчких Држава, Канаде, Француске, Немачке, Словачке, Украјине и Русије, учеснике и акредитоване посетиоце, посебан утисак је оставио боравак у Српском Сиону – Сремским Карловцима, колевци и центру Руске Заграничне Цркве (1921–1944. године). У току научне конференције Архив Српске Православне Цркве посетио је г. Сергеј Викторович Шумило, кандидат историјских наука, проучавалац и одличан познавалац украјинских веза са Светом Гором, директор Међународног института Атоског наслеђа, разматравши могућност јачања научне сарадање између Архива Српске Православне Цркве, иницирану потписивањем Меморандума о заједничкој сарадњи. Том приликом у присуству колектива Архива Српске Православне Цркве г. Шумило је уручио директору др Радовану Пилиповићу одликовање Украјинске Православне Цркве за заслуге на културно-просветном пољу, орден Светог Нестора Летописца другог степена.
       
      Извор: Инфо-служба СПЦ
    • Од Поуке.орг - инфо,
      Са благословом Светог Архијерејског Синода Српске Православне Цркве, у Београду и Сремским Карловцима од 23. до 25. новембра 2021. године биће одржана научна конференција „Везе времена: закључци и перспективе – једно столеће Руске Заграничне Цркве“.

       
      Научну конференциу организује Архив Српске Православне Цркве у сарадњи са ROCOR STUDIES – Historical Studies of the Russian Church Abroad из Њујорка  коју води ђакон др Андреј Псарев, професор црквене историје из Џорданвилске семинарије. Научна конференција ће окупити 23 експерта из области руске црквене историје, руске емиграције и српско-руских односа из Сједињених Америчких Држава, Русије, Белорусије, Украјине, Аустралије и Канаде. Програм на руском (програм) и енглеском језику (programme).
    • Од Поуке.орг - инфо,
      Сa благословом Његове Светости Патријарха српског г. Порфирија, у издању Издавачке фондације Српске Православне Цркве Архиепископије београдско-карловачке, објављена је научна монографија ђакона др Александра Прашчевића на тему „Патријарх српски Иринеј и свештена јерархија Српске Православне Цркве у дијалогу са муслиманима (2010 – 2020)“.

       
      Ова научна монографија представља исцрпну и свеобухватну историју доприноса блаженопочившег патријарха српског Иринеја и свештене јерархије Српске Православне Цркве дијалогу са поглаварима и представницима исламских заједница у периоду од 2010. до 2020. године, а написана је у склопу ауторовог постдоктората на Теолошком факултету Аристотеловог Универзитета у Солуну.
      Професор др Дарко Танасковић је у свом предговору за овај научни рад, између осталог, написао следеће: Најновија, пета у низу, монографија др Александра Прашчевића о односима Српске Православне Цркве са муслиманима, задржавајући исти приступ, структуру и композицију, хроничарски и документарно сведочи о свему значајном што је у овом важном сегменту међуверског дијалога наша Црква предузимала и остварила под десетогодишњим вођством патријарха Иринеја. Поред тога што чињенично потврђује континуитет у настојању Српске Православне Цркве да са муслиманима у Србији, али и у свету, оствари редовне и што садржајније кораке, уз увођење и неких нових видова контаката и формата сарадње, овај преглед дијалошких активности има и додатни значај, јер уверљиво оповргава површне и злонамерно тенденциозне стереотипе о наводној одбојности патријарха Иринеја, и Цркве на чијем је био челу, према исламу и муслиманима.
      Суд о овом научном труду дао је и виши научни сарадник др Александар Раковић, истичући следеће: Рукопис на пољу међуверског дијалога са муслиманима осликава делатност Патријарха српског Иринеја, Светог Архијерејског Сабора Српске Православне Цркве, Светог Архијерејског Синода Српске Православне Цркве, Министарства вера Републике Србије, државно-верске делегације Републике Србије у дијалозима са Републиком Индонезијом, затим приказује међусобне везе Српске Православне Цркве и Исламске заједнице Србије и друге примере сарадње православних и муслимана. И на примеру деценије којом се бави овај Прашчевићев рукопис приказује се изричити континуитет – представљен и у његовим претходним књигама које се баве овом темом – да су српски патријарси и Српска Православна Црква увек и искључиво позивали на миран саживот, продубљено разумевање и што шири дијалог са исламским светом.
       
      Главни и одговорни уредник
      Издавачке фондације Српске Православне Цркве
      Архиепископије београдско-карловачке
      Зоран Вучић

      Извор: Инфо-служба СПЦ
    • Од Поуке.орг - инфо,
      „Тема конференције је веома важна и актуелна у данашње време с обзиром на кризу која је наступила у светском Православљу“, рекао је Његово Блаженство Митрополит варшавски и целе Пољске Сава у поруци добродошлице организаторима и учесницима Међународне конференције „Саборност Цркве: теолошке, канонске и историјске димензије“.

       
      Конференција се одржава 11. новембра 2021. године у Кијево-печерској лаври под председавањем Његовог Блаженства Митрополита кијевског и све Украјине Онуфрија.
      „Чињеница о настанку тзв. „Украјинске православне цркве“ уместо да излечи верско расположење у Украјини, она га је ојачала и закомпликовала“, навео је Његово Блаженство. „Уместо јединства друштва дошло је до поделе која је превазишла границе тзв. „украјинског раскола“ и захватила читаво светско Православље“.
      „Зато треба стално да се подсећамо да је главни знак саборности Свете Православне Цркве њено јединство. Она живи захваљујући верности догматском учењу Свете Цркве и у њему нема места за еклесиолошки компромис“, рекао је у својој поруци митрополит Сава, изражавајући подршку Предстојатељу и пуноћи канонске Украјинске Православне Цркве.
       
      Извор: Мospat.ru
×
×
  • Креирај ново...