Jump to content

Recommended Posts

Pomaže Bog svima. Novi sam na forumu i imam pitanje. Zašto se dozvoljava ružan rečnik i omalovažavanje Mitropolita Amfilohija u najtežem momentu njegove službe?

Malo je reći da su učesnici koji pljuju po Mitropolitu notorne lude i ljudi sa dijagnozom.

Ali za Boga miloga jesu li vam i administratori ludi ili potkupljeni?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitropolit sa veliko M uvek.  Dijagnoze Djuroviću i njegovim slepcima koji ga verno prate i klimaju glavama na ovom forumu daje svaka normalna,  obrazovana ličnost , koja se zadrži na  forumu duže od pola sata i čita fantazmagorije i silu nečastivog duha.

Takav udar na Pravoslavlje. A tip se raspalio, raspisao, kao u kokošinjcu. On je jedini rušitelj i takvi slični njemu. 

Navedite, citirajte nešto pametno, smerno u duhu pravoslavnog predanja od dotičnog.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kult ličnosti ne, nije. Srbi su narod inata. Djurović još samo malo ima sreće, uskoro njegova noga neće moći kročiti u Cg. Desiće mu se narod. Pre gubljenja čina. Fakat je okaljan obraz. Ima li taj čovek obraz? Stalo li mu je do predaka, do predanja? 

On je taj koji stvara kult ličnosti na Poukama. U imaginarnom svetu se zadovoljava kučićima koji dahću za njim. Bedno, da ne može bednije. 

Ni stida ni srama!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Пре сат времена, Vlada Manda рече

Pomaže Bog svima. Novi sam na forumu i imam pitanje. Zašto se dozvoljava ružan rečnik i omalovažavanje Mitropolita Amfilohija u najtežem momentu njegove službe?

Malo je reći da su učesnici koji pljuju po Mitropolitu notorne lude i ljudi sa dijagnozom.

Ali za Boga miloga jesu li vam i administratori ludi ili potkupljeni?????

Треба да се негује дух унутрашњег дијалога, расправе и преиспитивања и са те стране је тешко рећи да ли је боље да их нема уопште ако се не воде на прави начин, јер ако их нема, настаје једноумље. Власт је власт, била она државна, пословна, виртуелна... или црквена. То што је неко завршио Богословски факултет и/или узео монашки завет, не значи да сваки чин који добије неће доживљавати и користити као власт у најгорем смислу.

На форуму, ако смо озбиљни и морални људи, сами себи треба да будемо и администратори и модератори. Јер ово није разговор уживо, где истог момента можемо да снесемо последице својих речи. Има појединаца који су, по темама због којих овај форум и постоји, интелектуалне громаде и стручни ауторитети, а који дозвољавају себи да се у комуникацији и речнику који користе понашају недостојно тога. Пуким дисциплиновањем таквих људи не само што се ништа не може постићи, него је ретко ко уопште и достојан да их дисциплинује. Шта радити са пијаним Ајнштајном који се понаша као крмак и заподева кавгу по кафани? Једино га пустити да се отрезни, јер не можемо бити сигурни да у свом стопостотном пијанству можда ипак није сачувао више разума него што га ми имамо. И проблем није само са тим, већи је проблем у онима који га гледају, па опонашају само његово проблематично понашање и недостојну комуникацију, па мисле да ће постати Ава тако што ће користити погани језик, а не да прођу и спознају 10% онога што је он прошао и спознао, па да тек онда дозволе себи 10% његовог језика.

Ово важи за све нас. Па и за тебе, нарочито у контексту ове последње поруке:

пре 34 минута, Vlada Manda рече

Kult ličnosti ne, nije. Srbi su narod inata. Djurović još samo malo ima sreće, uskoro njegova noga neće moći kročiti u Cg. Desiće mu se narod. Pre gubljenja čina. Fakat je okaljan obraz. Ima li taj čovek obraz? Stalo li mu je do predaka, do predanja? 

On je taj koji stvara kult ličnosti na Poukama. U imaginarnom svetu se zadovoljava kučićima koji dahću za njim. Bedno, da ne može bednije. 

Ni stida ni srama!

 

П. С. И ја сам "нов на форуму". Али ако смо нови на форуму, нисмо нови у животу.

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 1 сат, Тражитељ рече

Треба да се негује дух унутрашњег дијалога, расправе и преиспитивања и са те стране је тешко рећи да ли је боље да их нема уопште ако се не воде на прави начин, јер ако их нема, настаје једноумље. Власт је власт, била она државна, пословна, виртуелна... или црквена. То што је неко завршио Богословски факултет и/или узео монашки завет, не значи да сваки чин који добије неће доживљавати и користити као власт у најгорем смислу.

На форуму, ако смо озбиљни и морални људи, сами себи треба да будемо и администратори и модератори. Јер ово није разговор уживо, где истог момента можемо да снесемо последице својих речи. Има појединаца који су, по темама због којих овај форум и постоји, интелектуалне громаде и стручни ауторитети, а који дозвољавају себи да се у комуникацији и речнику који користе понашају недостојно тога. Пуким дисциплиновањем таквих људи не само што се ништа не може постићи, него је ретко ко уопште и достојан да их дисциплинује. Шта радити са пијаним Ајнштајном који се понаша као крмак и заподева кавгу по кафани? Једино га пустити да се отрезни, јер не можемо бити сигурни да у свом стопостотном пијанству можда ипак није сачувао више разума него што га ми имамо. И проблем није само са тим, већи је проблем у онима који га гледају, па опонашају само његово проблематично понашање и недостојну комуникацију, па мисле да ће постати Ава тако што ће користити погани језик, а не да прођу и спознају 10% онога што је он прошао и спознао, па да тек онда дозволе себи 10% његовог језика.

Ово важи за све нас. Па и за тебе, нарочито у контексту ове последње поруке:

 

П. С. И ја сам "нов на форуму". Али ако смо нови на форуму, нисмо нови у животу.

Tražitelju imate li utisak da se dotična gospoda preispituju i ponašaju kao svoji administratori? 

Ja nemam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 21 часа, Vlada Manda рече

Tražitelju imate li utisak da se dotična gospoda preispituju i ponašaju kao svoji administratori? 

Ja nemam.

Рекао бих у једнини: "дотични господин". Немам такав утисак и сматрам да је такво понашање недостојно и срамотно и баш због тога сматрам да нисам ни достојан ни позван да за такве елементарне ствари какве се тичу доброг укуса и нормалног опхођења опомињем некога ко је по другим хришћанским врлинама бољи од мене и ко је по хришћанском образовању неупоредиво бољи и јачи од свакога кога лично познајем и од скоро свакога (можда и буквално свакога) кога сам имао прилике да читам онлајн.

Да имам толики проблем као ти, да ме толико вређа и боли оно што пише о другима и да то сматрам за клевету, покушао бих аргументима да покажем да није тако. Или, ако не умем, обавестио неког ученијег а блиског митр. Амфилохију да дође на форум и напише нешто, или бар да ми да материјал. Оно што засигурно не бих радио, не бих под псеудонимом ишао принципом "клин се клином избија" и вређао човека који све што говори и пише, то чини под пуним именом, презименом, адресом становања и професионалним активностима, остављајући на суд читавој јавности и свој лични углед и свој посао од ког живи, а што, сложићеш се, представља огроман ризик. Толики да нема разлога да не будемо убеђени да ће, ако има Бога, добити суд за сваку изговорену и написану реч, а не верујем да смо те судије ни ја ни ти.

За ове друге, које називаш "следбеницима" - а са чиме се не слажем, ради се само о људима којима је мало потребно да крену да се понашају непоштено, неумесно или чак простачки - за њих је администрација и те како потребна. Али ни ту ствари не треба посматрати црно-бело, јер се неко може понашати врло култрно и пристојно, а да је при том крајње непоштен и интелектуално подмукао. Може се бити и десет пута безобразнији и дрскији, а под велом скромности и љубазности.

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 1 сат, Vlada Manda рече

Nesreća iz Rima i dalje nastavlja da se raduje nesreći Pravoslavnih Srba, čestitog naroda dok Pravoslavlje strada na krvavoj zemlji njegovih predaka. Imalo je srpstvo uvek i Obiliće i Brankoviće. 

Опет морам и са историјске стране и са црквене стране: лоза Бранковића је у српској историји славна, а у српској цркви света: дала је четири светитеља и неколико владара, јунака и монаха током 15. и 16. века.

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 11 минута, Тражитељ рече

Опет морам и са историјске стране и са црквене стране: лоза Бранковића је у српској историји славна, а у српској цркви света: дала је четири светитеља и неколико владара, јунака и монаха током 15. и 16. 

Tačno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 22 минута, Тражитељ рече

Рекао бих у једнини: "дотични господин". Немам такав утисак и сматрам да је такво понашање недостојно и срамотно и баш због тога сматрам да нисам ни достојан ни позван да за такве елементарне ствари какве се тичу доброг укуса и нормалног опхођења опомињем некога ко је по другим хришћанским врлинама бољи од мене и ко је по хришћанском образовању неупоредиво бољи и јачи од свакога кога лично познајем и од скоро свакога (можда и буквално свакога) кога сам имао прилике да читам онлајн.

Да имам толики проблем као ти, да ме толико вређа и боли оно што пише о другима и да то сматрам за клевету, покушао бих аргументима да покажем да није тако. Или, ако не умем, обавестио неког ученијег а блиског митр. Амфилохију да дође на форум и напише нешто, или бар да ми да материјал. Оно што засигурно не бих радио, не бих под псеудонимом ишао принципом "клин се клином избија" и вређао човека који све што говори и пише, то чини под пуним именом, презименом, адресом становања и професионалним активностима, остављајући на суд читавој јавности и свој лични углед и свој посао од ког живи, а што, сложићеш се, представља огроман ризик. Толики да нема разлога да не будемо убеђени да ће, ако има Бога, добити суд за сваку изговорену и написану реч, а не верујем да смо те судије ни ја ни ти.

За ове друге, које називаш "следбеницима" - а са чиме се не слажем, ради се само о људима којима је мало потребно да крену да се понашају непоштено, неумесно или чак простачки - за њих је администрација и те како потребна. Али ни ту ствари не треба посматрати црно-бело, јер се неко може понашати врло култрно и пристојно, а да је при том крајње непоштен и интелектуално подмукао. Може се бити и десет пута безобразнији и дрскији, а под велом скромности и љубазности.

Nema opravdanja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11.1.2020. at 13:16, Vlada Manda рече

Kult ličnosti ne, nije. Srbi su narod inata. Djurović još samo malo ima sreće, uskoro njegova noga neće moći kročiti u Cg. Desiće mu se narod. Pre gubljenja čina. Fakat je okaljan obraz. Ima li taj čovek obraz? Stalo li mu je do predaka, do predanja? 

On je taj koji stvara kult ličnosti na Poukama. U imaginarnom svetu se zadovoljava kučićima koji dahću za njim. Bedno, da ne može bednije. 

Ni stida ni srama!

Који култ, који лик, који Ђуровић, шта причаш? :) Тај поп је потпуно небитан у овоме што се догађа, шта је он крив за гафове митрополита Амфилохија у последње време. А што се тиче култа, па ни васељенски не може да прође са тим култом личности у СПЦ, а тек не митрополит Амфилохије или неки поп Ђуровић. Можда може код ђетића.

Него, где су ти Срби у ЦГ поред којих не може прави Србин да крочи у Црну Гору? Сви их се плаше, тресу им се гаће, Милове већ двадесет година. :) Ево пре неки дан Патријарх је дочекан у РС онако како доликује, а у ЦГ га онај миш од ректора Гојко Перовић понижава. Јел ће и њему, ректору  да се деси народ? Које је то српство од СПЦ у Црној Гори тренутно које је у већини? Тиме што ћете да ражалујете неког попа јер је оплео по митрополиту? Продало се ћирилично писмо, признато је Косово, крштвајау се  транџе, али проблем је неки поп што има дугачак језик. Ја не тврдим да је Митрополит крив за сву ову срамоту, али он најмање има права да прозива Патријарха што је Председнику дао орден и да за то сазива Сабор? И ако то смета нама Србима, какве везе има са тим неки поп и његов култ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11.1.2020. at 18:32, Vlada Manda рече

Zašto se dozvoljava ružan rečnik i omalovažavanje Mitropolita Amfilohija u najtežem momentu njegove službe?

Неће Бог ни једног свог војника да остави на бојишту без помоћи па тако ни честитог митрополита Амфилохија.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Natasa.
      Šta mislite o nekontrolisanoj empatiji? Lično me iritira kad vidim da psihotični šaban maltretira ljude, a oni ga sve nešto trpe pod izgovorom "imao je težak život, nije on loš"? Taj trend sam posebno primetila kod žena. Zašto trpite ta s****, niko vam nikad neće biti zahvalan i nikad ga nećete promeniti svojom dobrotom ? A i da vam bude zahvalan, koga briga, kad ste isceđene kao limun...zbog koga...zbog idiota? Da li tom psihotičnom šabanu uopšte činimo neku uslugu trpeći ga? 
      I generalno, kvalitetni ljudi odlaze dok se oni šire svojom patologijom...umesto da ga izbacimo iz života, mi mu još ustupljujemo mesto da širi svoj čemer i frustraciju. Čemu to ? Hrišćanstvo, dobrota, trpljenje bližnjeg...ili teraj se bre i vrati se kad se unormališ, ili bar pokažeš volju za normalnošću?
       
    • By JESSY
      Svaki dan sam nezadovoljna svojim izgledom pa na društvene mreže postavljam slike iz starih vremena. Želim da smršam. Slučajno pročitam neki članak da je neophodno da želju formiram u cilj ako želim uspeh. Sve elemente za uspeh imam. Jeste, ostvarljiv je, sve resurse imam, vreme sam sebi odredila i motiv je jak. Želim, pardon, biću vitka, atraktivna i privlačna sebi i drugima. Biću zavodnica.
      Puno, posla, splet okolnosti uz to pregršt izazova i hormona i pokleknuh pred hranom. Dok sam jela sreći nikad kraja. Ipak, kraj je došao vrlo brzo, malo posle jela. Tuga, šta drugo reći. Pih, kakav slab karakter i volja. Živo biće sam, počeću sledeću dijetu već od ponedeljka, statistike kažu, efektnije je od utorka.
      Koliko mi je važan cilj, čitam, mogu da odredim po neurologičkim nivoima. E, baš da vidim, sebe da preispitam koliko mi je zaista važno da smršam.
    • By Драгана Милошевић
      Migranti Muhamed i njegova supruga Atusa iz Irana, koji borave u Centru za azil u Banji Koviljači, početkom godine su u crkvi Pokrova presvete Bogorodice u Loznici uzeli pravoslavnu vjeru i dobili imena Mihailo i Teodora.

       
      A dok čekaju završetak procesa za dobijanje azila u Srbiji, 9. decembra u Beogradu održaće prvu izložbu zajedničkih slika i rukotvorina.
      U sobi od samo pet kvadrata nalazi se privremni dom, ali i mali atelje Muhameda i Atuse, odnosno Mihaila i Teodore. Slikanjem i bakrorezom, kažu, pokušavaju da se osjete korisnim, ali i da prekrate vreme koje provode u Centru za azil, pričaju za RTS.
      "Slikanjem i kaligrafijom bavim se još od detinjstva. Slikam motive iz persijske poezije, koja je veoma važna za naš narod, i na taj način pokušavam da napravim vezu između Irana i Srbije. Na mojim slikama nalaze se i konji, koji su moja velika ljubav, jer sam bio prvak u jahanju, ali i portreti žena koje simbolišu lepotu", kaže Muhamed, odnosno Mihailo, iz Irana.
       
      Mihailo i Teodora ne žele da odu u zemlje zapada, već svoju budućnost vide u Srbiji. Oboje su visokoobrazovani, a Mihailo je u Iranu radio kao istoričar umjetnosti i arheolog.
      U Srbiji borave već više od godinu dana, a 10. decembra obilježiće i krsnu slavu – svetog Jakova Persijanca.
      "Mislim da je Srbija sigurna i lepa zemlja. Volim vaš narod, veoma ste ljubazni i prijateljski nastrojeni. Stekao sam mnogo prijatelja ovde i mogu reći da se osećam kao kod kuće", navodi Mihailo za "RTS".
      "Zatražili smo dozvolu za azil u Srbiji i ukoliko je dobijemo, planiramo život van azila, svoj dom i porodicu. Nastavićemo da se bavimo umetnošću, i da pokušamo da srpskom narodu približimo kulturu Irana", ističe Atusa, odnosno Teodora.
      Mihailove slike i Teodorini bakrorezi biće izloženi u Matici iseljinika i Srba u regionu u Beogradu. Pomoć oko organizacije, ali i nabavke materijala dobili su od Komesarijata za izbjeglice, organizacije IOS, i Centra za azil u Banji Koviljači.
       
      Migranti Muhamed i Atusa prešli na pravoslavlje
      MONDO.BA Migranti Muhamed i njegova supruga Atusa iz Irana, koji borave u Centru za azil u Banji Koviljači, početkom godine...  
    • By Agnostik__
      Pozdrav svim clanovima foruma.

      Vjerujem da je ova tema bila aktuelna na forumu vise puta, a kako na forumu, tako i kroz istoriju crkve, ali nakon cetri godine proucavanja biblije i vodjenja diskusija, ako cu biti iskren prema sebi, moram priznati da ne mogu tvrditi (vise) sa sigurnoscu da pismo govori o Bogu kao trojicnom, niti o Isusu kao nekom ko je iste prirode kao Bog Otac.

      Bas naprotiv, cini mi se da pismo predstavlja Boga Oca kao jedinoga istinskog Boga (Jov 17;3) a Isusa kao mesiju. S obzirom na to, prije nego sto potpuno promjenim svoje misljenje, pomislio sam da pokrenem dijalog oko te teme na pravoslavnom forumu. Ukoliko je neko zainteresovan i ima vremena, voljeo bih da mi objasni takvo vjerovanje na osnovu pisma. Istina se ne boji kritike, te sam naumio da kriticki analizram to kroz dijalog sa ljudima kao sto ste vi, ne bih li dosao do istine.

      Pored toga sto je tesko shvatiti nauku o trojicnom Bogu jer je vrlo zbunjujuca za razum, jos je teze izvuci takvu istinu iz pisma (makar meni), osim ukoliko se uzme nekolicina stihova i izvuce iz konteksta kao sto sam primjetio da se desavalo prilikom mnogih diskusija. Medjutim, prilikom dublje analize takvih stihova, koji navodno potvrdjuju da je Bog trojican ili da je Isus iste prirode kao i Bog Otac (npr najcesce Jov 10;30), ispostavi se da vecina pravoslavaca uopste nije upoznata sa jevrejskim nacinom razmisljanja niti za kontekstom to poglavlja.
       
      Ja bih rado zapoceo sa analizom stiha kojeg sam najvise puta dobijao kao argument za to da je Isus Bog, a to je:

      1) "Ja i Otac jedno smo" (Jov 10;30)

      Ako neko tvrdi da je Isus izjavio da je Bog rekavsi navedeno, odnosno, da je iste prirode kao Bog Otac, time je strasno zanemario kontekst citavog poglavlja, jer on ne govori o tome da je Bog, nego mesija. Citav dijalog izmedju Isusa i jevreja se vodi po pitanju toga da li je on mesija ili nije. Samo par stihova unazad, jevreji od njega sa ocajem traze da kaze otvoreno da je mesija:  "Jevjreji su ga okruzili i govorili mu: 'Dokle ces drzati nase duse u neizvjesnosti? Ako si Hrist (mesija), reci nam otvoreno!' Isus im odgovori: 'Rekoh vam pa ne vjerujete." (da je mesija, ne Bog) (Jov 10;24-25)

      Isus zapravo govori da je jedno s Ocem u smislu potpune haromije sto se tice njegove misije - oni su ujedinjeni u istoj volji, misli, zelji. To potvrdjuju rijeci samog Isusa na drugom mjestu:  "..Sacuvaj ih u ime svoje, one koje si mi dao, da budu jedno kao i mi sto smo jedno" (Jovan 17;11) Iz ovoga je jasno da ce Isusovi ucenici biti jedno sa Bogom na isti nacin na koji je Isus jedno sa Njim, odnosno u istoj volji, zelji, misli. Suludo bi bilo tvrditi ikako drugacije, jer ne bi imalo smisla ako se uzme navedeno u obzir.
      Mnogi su zanemarili navedeno (sto molim da vi ne uradite), navodeci kao protiv argument tvrdnju jevreja: "..nego na hulu na Boga, sto se ti covjek buduci, pravis Bogom" (Jov 10;33)  Medjutim, nije potrebno obrazlagati takav protiv argument, s obzirom da je sam Isus odgovorio na njihovu optuzbu: "Odgovori Isus: 'Nije li pisano u vasim zakonima bogovi ste? Kad one nazva bogovima kojima bozija rijec bi data, a pismo se ne moze ukinuti, kako vi govorite onome koga Otac posveti i posla na svijet: 'Hulis', zato sto rekoh 'ja sam Sin Boziji?'" (Jov 10;34-36)
      Iz navednog da se zakljuciti:

      1) Isus jasno porice jevrejsku optuzbu da tvrdi da je Bog
      2) Pravi razliku izmedju sebe i Boga Oca
      3) Potvrdjuje svoj identitet, Sina Bozijeg, a ne Boga

      One koji zele da argumentovano odogvore na ovo, molim da uzmu u obzir sve sto sam naveo te da isto pobiju.
    • By Милан Ракић
      Da l` da stanem na naslovu i prestanem da pišem (dotvaram temu), jeri se o okusima ne raspravlja ili da podelim sa vama problem?
      Pripadam nekoj generaciji odrasloj na jugoslavenskoj verziji rokenrola (i svim njenim iteracijama na polju popularne kulture-dakle nisu mi strani ni uradci Arsenija Dedića, Josipe Lisac, pa i ranije još iz ere Lutajućih srca i tak daljše)
      U "vremenima raspleta" muzički okus je evoluirao prvotno na, opet, jugoslovenskim pankrokovima tipa ElOrg i EKV npr., da bi se negde zaustavio na Brzim Bendovima Srbije (Goblini, Bjesovi, Atheist Rap, Kristali, Jarboli, Ništa Ali Logopedi, Zvončekova bilježnica, Džukele i proče)
      I od "malih beba", kako su moja deca odrastala, nisam naravno "silovao", ali negde ako se u kući nešto sluša, to bi bilo to.
      Meždutime, moja me deca "obradovaše" ovih dana i "proglasiše" ovaj uradak izvesnog Cobeta, kao "vrh" popularne muzičeske umetnosti...
      Kažu, Cobija je vrhunski umetnik i jebem te robijo (čkolovao se u Amerikama) i sve tako u tom smislu.
      Inače i moj stariji sin je prošle godine na fonu tog Cobije napravio uradak koji sam smatrao incidentom i prolaznom tinejdžerskom ekscentričnošću...

      I sad nisam ja neki čistunac (znamo se) , al ovo bajo moj (po meni) ni reči, ni poruke, ni suštine.
      Ima te li vi vakih priključenija?

Све поруке на форуму, осим званичних саопштења Српске Православне Цркве, су искључиво лична мишљења чланова форума 'Живе Речи Утехе' и уредништво не сноси никакву материјалну и кривичну одговорност услед погрешних информација. Објављивање информација са сајта у некомерцијалне сврхе могуће је само уз навођење URL адресе дискусије. За све друге видове дистрибуције потребно је имати изричиту дозволу администратора Поука.орг и/или аутора порука.  Коментари се на сајту Поуке.орг објављују у реалном времену и Администрација се не може сматрати одговорним за написано.  Забрањен је говор мржње, псовање, вређање и клеветање. Такав садржај ће бити избрисан чим буде примећен, а аутори могу бити пријављени надлежним институцијама. Чланови имају опцију пријављивања недоличних порука, те непримерен садржај могу пријавити Администрацији. Такође, ако имате проблема са регистрацијом или заборављеном шифром за сајтове Поуке.орг и Црква.нет, пошаљите нам поруку у контакт форми да Вам помогнемо у решавању проблема.

×
×
  • Create New...