Jump to content
  1. Ekatarina_mala

    Ekatarina_mala

  • Сличан садржај

    • Од Лапис Лазули,
      Pošto smo imali temu šta čovečice(žene) žele/im se svidja/vole, da vidimo i šta ne žele, šta im je odbojno kod muških? 🤔😌
       
       
       
      Naravno iščekujem i kontra temu... da ne rušimo tradiciju ... 😆
    • Од JESSY,
      Totalna obustava rada - tako radnici pošte opisuju trenutni štrajk u glavnim distributivnim centrima u Srbiji, Beogradu, Novom Sadu i Nišu. Pošiljke svih vrsta neće moći da stignu na svoja odredišta, a kako objašnjavaju radnici, još uvek se samo razmatra podela penzija penzionerima kao socijalno ugroženoj kategoriji.
        Nakon obustavljanja rada u Regionalnom poštansko-logističkom centru u Beogradu svojim kolegama u prestonici pridružili su se i poštari u Glavnom poštanskom centru Vojvodine u Novom Sadu, a kako saznaje "Blic", njihov primer slediće i poštari iz Bečeja, Zrenjanina, Bačke Palanke, Užica, Čačka, Kragujevca, Kraljeva, Šapca i još gradova širom Srbije.
        FOTO: ROBERT GETEL / RAS SRBIJA
        Šalteri, sa druge strane, još nisu prestali sa radom, pa platni promet funkcioniše. Međutim, veliki broj pošti priključio se ovom radničkom protestu, pa je pitanje vremena kada će i šalterski službenici u potpunosti obustaviti mogućnost uplata i isplata.
      - Naše kolege na šalterima za sada svoje nezadovoljstvo iskazuju jednosatnom obustavom rada svakog dana, ali se ne isključuje mogućnost da se i oni priključe radničkom protestu i u potpunosti prestanu sa radom - objašnjava za "Blic" radnik Pošte Srbije iz Novog Sada Toma Mandić.
      Šta to konkretno znači za korisnike?
        Sve vrste pošiljaka, bilo one koje se šalju post ekspresom, zatim pisma, ali i računi za struju, infostan, grejanje, telefon, sudski dopisi i sve što bi inače došlo na vašu adresu neće stizati, kako navode radnici, dok se njihovi uslovi ne ispune.
      - Jedino što ćemo redovno dostavljati jesu penzije, jer su penzioneri u sličnoj situaciji kao i poštari, i predstavljaju ugroženu kategoriju stanovništva. Drugim građanima se izvinjavamo zbog neprijatnosti i molimo ih da nas razumeju, jer su zaposleni u pošti dovedeni do ruba egzistencije – poručuje naš sagovornik.
        Građani koji žele da uprkos tome nešto pošalju, dobijaju i pismeno obaveštenje da Pošta ne garantuje u kom roku će pošiljka biti isporučena.
      Da se protest proširio i dobio razmere koje su neočekivane, svedoči i činjenica da se hrpe pošiljaka gomilaju u centralnom distributivnom centru u Zemunu, ali radnici neće da ih šalju dalje.
        - Pošiljke stižu sa svih strana, ali pošto ih ne obrađujemo, došlo je do toga da nema kuda da se prođe od njih - objašnjava Zoran Pavlović, zaposleni u Distributivnom centru u Beogradu.
      "Ako stane Niš, staje cela Srbija" Radnik Pošte Srbije iz Novog Sada Toma Mandić objašnjava za ''Blic'' da su se zaposleni odlučili da potpuno obustave rad zbog "katastrofalne situacije u preduzeću" uz napomenu da ovaj radnički protest nema nikakvu političku konotaciju.
      - Radnici su se sami organizovali. Ovo nije štrajk, ovo je radnički protest iza kojeg stoje radnici, a ne Sindikati JP Pošte Srbije i nećemo početi sa radom sve dok nam rukovodstvo ne ispuni osnovne zahteve, a to su: poboljšanje materijalnog statusa zaposlenih, prijem radnika na tehnološka radna mesta (poštari, šalterski radnici i kuriri) i isplata neraspoređene dobiti za 2017. i 2018. godinu – ističe Mandić.
          FOTO: RAS SRBIJA
      Njegov kolega iz Distributivnog centra Beograd, Zoran Pavlović kaže da se prosečna zarada poštara i šalterskih službenika kreće od 32.000 do 39.000 dinara, što je ispod svakog republičkog proseka.
      - Od novembra 2014. godine kada je došlo do smanjenja plata, mi smo dobili samo povećanje od 3,4 odsto na poslednju januarsku platu, a poslujemo dobro na tržištu - navodi Pavlović.
      "70 odsto radnika ima plate od 30.000 do 36.000 dinara"
      Obojica dodaju da se već sada susreću sa različitim pritiscima i pretnjama otkazom.
        - Najugroženije su kolege koje imaju ugovore na određeno vreme i oni se plaše sankcija, ali ukoliko budemo složni, kao što je to sada slučaj, mislim da će rukovodstvo preduzeća podleći pritiscima i da će morati da ispuni naše zahteve. Sramno je da se rukovodstvo preduzeća hvali podatkom da je kod nas prosečna plata na nivou republičkog proseka. Istina je da preko 70 odsto radnika (poštari, kuriri i šalterski radnici) imaju platu od 30.000 do 36.000 dinara, a da prosek dižu zaposleni u administarciji koji imaju plate preko 60.000 dinara – objašnjava Mandić.
      Njihove kolege poručuju da niko ne treba da se plaši za svoj posao ukoliko se svi budu držali zajedno i ne dozvole da se plasiraju pogrešne informacije da je reč o politički iniciranim protestima.
      - Ovo je protest radnika. Kolege koje se plaše za svoj posao svejedno neće moći da rade i da hoće. Stao je Beograd, sada je stao Distributivni centar u Novom Sadu, a danas popodne se priključio i regionalni centar u Nišu. Ta tri distributivna centra su žile kucavice poštanskog sistema u Srbiji. Kad oni stanu, staje sve – poručuju poštari.
       
      https://www.blic.rs/biznis/vesti/strajk-u-postama-srbije-nece-vam-stizati-ni-posiljke-ni-racuni-a-postari-ce-raditi-za/t1j4138
    • Од JESSY,
      Retrospektiva godine kroz prizmu izjava srpskih političara je đavolski težak posao. Naročito zbog činjenice da bukvalno na svakoj konferenciji za štampu imate materijala za "najbesmisleniju izjavu godine". Pošto smo svi u novogodišnjem raspoloženju, nije na odmet da se za kraj godine malo i nasmejemo. A vi sami procenite da li biste se na njihove bisere radije smejali ili plakali.
      3.000 za gospođu
      Foto: Dušan Aničić / Tanjug Trend Palmine milostinje napaćenom narodu nastavio se i u ovoj godini. Gradonačelnik Jagodine je u avgustu uručivao novčanu pomoć za roditelje sa više dece, stare, bolesne i nezaposlene. Po sopstvenoj proceni, Palma je nasumično delio crvene novčanice građanima uz rečenicu koja je verovatno jedan od najvećih virala ove godine.
      Siniša, sedi jedan!
      Foto: Dragan Kujundžić / Tanjug Sadašnji ministar finansija je u septembru u Pekingu potpisao sporazum sa kompanijom CRBC o izgradnji Industrijskog parka u Borči. Naizgled dosadna tema dok nije progovorio: "Industrijski park će se prostirati na 320 hektara, i privuži će više od 1.000 kineskih kompanija i otvoriti oko 10.000 novih radnih mesta."
      Takvom računicom, u svakoj od 1.000 kompanija radilo bi po 10 ljudi. Verovatno je zato on ministar finansija, a mi nismo.
      Kad neće brdo Vučiću - Vučić će brdu
      Foto: Sava Radovanović / Tanjug Septembar je obeležila i Vučićeva izjava povodom rušenja potpornog zida u Grdeličkoj klisuri na Koridoru 10 koje dešavalo tri puta u roku od pet meseci. Predsednik Srbije je tada došao na sjajnu ideju - da brdo mora da se pomeri. Naravno, odluka je kasnije promenjena i brdo je ostal otu gde jeste. Kao i Vučićeva "bistra" ideja koja se čuva od zaborava.
      Moralna gromada Maja Gojković
      Predsednica Skupštine Srbije Maja Gojković izjavila je u oktobru da se promena stranačkih boja, odnosno prelazak iz jednog poslaničkog kluba u drugi, može rešiti izmenom Poslovnika o radu parlamenta.
      Maja Gojković je tokom svoje političke karijere promenila šest partija.
      Odliv mozgova iz Čačka i Srbije
      Gradonačelnik Čačka Milun Todorović je početkom oktobra rešio da skrene pažnju na ozbiljan problem sa kojim se suočava njegov grad - na takozvani "ostanak mozgova". On je prilikom potpisivanja donacije za naučno-tehnološki park u ovom gradu dosta ponosno rekao sledeće:
      POGLEDAJTE I Odgovor Ane Brnabić na pitanje da li nam trebaju rampe je odgovor na pitanje da li nam treba takva premijerka
      "Veoma sam srećan, najviše zbog toga što je ovo veliki korak za odliv mozgova iz Čačka, za početak, u Beograd, a naravno kasnije diljem Evrope i sveta". Pa dobro, bar je iskren čovek.
      Stradanje perača prozora
      Predsednik Aleksandar Vučić je u septembru punom nebuloznih izjava, komentarišući pogibiju dvojice radnika na gradilištu Beograda na vodi, rekao da u "SAD na svakih deset sekundi pogine jedan perač prozora". Potom je napravio dramatičnu pauzu i ponovio - na svakih deset sekundi.
      U pitanju je bila izmišljena vest sa američkog satiričnog sajta The Onion, što mu dođe kao njihova verzija Njuza. Oni su 2011. godine objavili lažno istraživanje koje pokazuje da na svakih 10 sekundi pogine jedan perač prozora,.
      Marko Đurić se smeje svojom neumesnom fazonu
      Snimak koji je nastao 2015. u emisiji "Slobodno srpski" postao je viral tek u avgustu ove godine. Finalna verzija emisije nije sadržala deo u kojem direktor Kanceralije za KiM vrišti od smeha punih 30 sekundi - zbog prostačke šale na račun broja rođene dece na Kosmetu.
      Uvek "dostupačna" Ana Brnabić
      Premijerka se u novembru upisala u klub političara koji izmišljaju reči, odmah pored Babića i Gašića. Govoreći o novom sajtu Vlade Srbije, Brnabić je postala dosta zabavan viral:
      "Novi sajt je podsetnik da kada pravite novu uslugu ili proizvod za gradjane morate da obratite pažnju da ona bude dostupačna, pristupna, laka i korisna za sve građane, uključujući i građane sa svim vidovima invaliditeta", izjavila je premijerka Brnabić, a Internet se pobrinuo da nikada ne zaboravimo ovaj lapsus.
      Izvor: Noizz.rs
      https://noizz.rs/noizz-fun/najveci-biseri-politicara-u-2018-godini/cl38sjs?utm_source=aklamator_com&utm_medium=pulsonline_rs_puls-poznatih_feed&utm_campaign=Najveci_biseri_politicara_u_2018__g
    • Од АлександраВ,
      Predsednik o ponovnom uvođenju vojnog roka
      Predsednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je da su procene o ceni vraćanja vojnog roka netačne, pretpostavljajući da je kako je rekao „Đorđević genije“ doša do tog iznosa, upitan da li bi cena vraćanja obaveznog vojnog roka mogla da bude oko 700 miliona evra, kako pišu dnevni listovi.
      „Govorim nešto što je državna tajna, a to je da do 2021/22 godine nećemo imati pilote zahvaljujući reformi koja se sprovodi, nećemo imati ko da nam vozi tenkove, a vama je teško da ustajete tri meseca rano i da zatežete krevet na ivicu!“, rekao je predsednik odgovarajući na optužbe, kako je rekao, „junacima iz Saveza za Srbiju koji se protive obaveznom vojnom roku a istovremeno bi da jurišaju na Kačanik i Ðakovicu“.
      Prema njegovim rečima ukoliko bi služenje vojnog roka trajalo 3 meseca potrošilo bi se ne više od 30 miliona dinara, dok bi za 6 meseci ta cifra iznosila 130 milona.
      Vučić je rekao da tek slede meseci razgovora na ovu temu.
      Ranije ministar odbrane Aleksandar Vulin izjavio je da su medijski napisi o ceni vraćanja vojnog roka od 700 miliona evra smešni i da bi uvođenje koštalo daleko manje. Takvu procenu je, međutim, pre dve godine u Skupštini izneo njegov predhodnik na mestu ministra odbrane Zoran Đorđević.
      Извор
      Видео:
      https://www.b92.net/video/vesti.php?yyyy=2018&mm=08&dd=21&nav_id=1433465
      Ministarstvo odbrane je na osnovu naređenja predsednika Republike Srbije i vrhovonog komandanta Vojske Srbije, pristupilo izradi studije o svim modalitetima i mogućnostima vraćanja obaveze služenja vojnog roka, rekli su za N1 u Ministarstvu.
      U Ministarstvu podsećaju da vojni rok nikada nije ukinut već je odlukom Skupštine Srbije od januara 2011. godine obaveza redovnog služenja vojnog roka obustavljena.
      “Od tada se vojni rok izvršava po principu dobrovoljnosti, a ostala je i obaveza uvođenja u vojnu evidenciju i obaveza služenja u rezervnom sastavu. S obzirom da je obustavom obaveze služenja vojnog roka prestalo organizovano osposobljavanje svih sposobnih građana za odbranu zemlje, Ministarstvo odbrane analizira efekte sadašnjeg rešenja po pitanju sprovedene profesionalizacije i traži optimalno rešenje koje je zasnovano na detaljnoj proceni bezbednosnih izazova, rizika i pretnji, sagledavanju sopstvenih iskustava i iskustava stranih armija”, navedeno je.
      Dodaju da i u drugim razvijenim državama, osim modela profesionalne vojske, postoje i kobinovani modeli koji podrazumevaju redovno služenje vojnog roka i profesionalnu vojsku, i podsećaju da obaveza služenja vojnog roka postoji u Švedskoj, Austriji, Ruskoj Federaciji, Kipru, Danskoj, Estoniji, Finskoj, Grčkoj, Turskoj, Norveškoj …
      U Ministarstvu odbrane su za N1 rekli i da se mogućnost ponovnog uvođenja obaveze služenja vojnog roka razmatra u Mađarskoj, kao i u Nemačkoj gde je predloženo da obavezni vojni rok traje osam meseci, dok se Austriji razmatra produženje služenja vojnog roka koji trenutno traje šest meseci, odnosno devet za civilno služenje.
      Predsednik Aleksandar Vučić juče je izjavio da se razmišlja o tome da se od 2020. ili 2021. godine uvede tromesečni ili šestomesečni obavezni vojni rok za muškarce.
      Извор: N1
       
    • Од Милан Ракић,
      Aeromiting RIAT (Royal International Air Tatoo), koji se u bazi RAF Ferford (Gloučesteršajr, Velika Britanija) poslednjih godina redovno održava svakog trećeg vikenda meseca jula, predstavlja najveći međunarodni vazduhoplovni događaj u svetu i gotovo nijedan drugi aeromiting se po brojnosti vazduhoplova, njihovoj raznovrsnosti, statičkoj izložbi i letačkom programu ne može meriti sa njim.

      Razočaravajući nastup britanskog pilota višenamenskog borbenog aviona Tajfun. Njegov italijanski kolega pokazao je neuporedivo više / Foto: Branislav Milošević, Tango Six
      Ove godine RIAT je za tri dana posetilo rekordnih 185 hiljada ljudi, bila su prisutna čak 302 vazduhoplova iz 30 zemalja a njegovo održavanje je uveličala i stogodišnjica britanskih vazduhoplovnih snaga odnosno RAF-a.
      Na licu mesta bio je i saradnik Tango Six portala, fotograf Branislav Milošević.
      Svakog dana letački program je otvarala akro grupa “Red Arrows“ / Foto: Branislav Milošević, Tango Six Air Tatoo je za mnoge u svetu pa i iz Evrope retka prilika da gotovo sve najsavremenije zapadne vojne avione i helikoptere vide na jednom mestu a takav je slučaj i sa mnogobrojnim oldtajmerima.
      Dva zanimljiva mlazna oldtajmera, britanski Vampiri / Foto: Branislav Milošević, Tango Six Sa druge strane domaćoj publici svakako su najzanimljiviji vazduhoplovi koje retko mogu da vide, pre svega to su avioni i helikopteri sovjetske odnosno ruske proizvodnje ali i oni koji dolaze iz nekih drugih zemalja.
      Jedna od zvezda RIAT-a bio je japanski transporter C-2 / Foto: Branislav Milošević, Tango Six Tako je ove godine jedna od zvezda statičke izložbe bio transportni avion Kawasaki C-2 japanske proizvodnje sa oznakama japanskih vazduhoplovnih snaga. Mnogima je podjednako zanimljiv bio, moglo bi se slobodno reći oldtajmer, laki transporter An-2 koji još uvek aktivno leti u RV Estonije.
      Oldtajmer: estonski vojni An-2 / Foto: Branislav Milošević, Tango Six Ipak osetio se nedostatak vazduhoplova iz istočne Evrope što je i razumljivo jer su se državama koje tradicionalno šalju svoje letelice na RIAT samo nedelju dana pred početak aeromitinga dogodili udesi, Poljskoj se srušio MiG-29 kojom prilikom je pilot poginuo a Rumunijise takođe desila katastrofa sa MiG-om 21.
      Ukrajinski Su-27P1M / Foto: Branislav Milošević, Tango Six To je donekle nadomestilo prisustvo ukrajinskih lovaca Su-27 od kojih je jedan leteo a drugi bio na statici. Međutim, za one koji dobro znaju šta ovim avionom, pa i drugim avionima njegove familije mogu uraditi ruski piloti, nastup Ukrajinaca može biti sasvim prosečan.
      Formacija britanskih Tajfuna / Foto: Branislav Milošević, Tango Six Iz britanskog RAF-a su se potrudili da dostojno obeleže 100 godina postojanja. Ipak, kiša ih je sprečila da prvog dana izvedu veliki defile pa je za vikend publika videla skraćene verzije koje su predstavljale formacije devet Tajfuna u formaciji romb.
      Britanski F-35B u lebdenju / Foto: Branislav Milošević, Tango Six U istom defileu leteo je i britanski F-35B iz sastava 617. eskadrile čiji je pilot prikazao i atraktivno lebdenje ovim avionom. Letački program otvarali su posade akro-grupe ‘’Red Arrows’’ preletom preko publike uz ispuštanje dimnih tragova u boji zastave Velike Britanije.
      Britanski A400M imao je izvanredan letački program / Foto: Branislav Milošević, Tango Six Pilot RAF-ovog Tajfuna bio je veliko razočarenje (razočarenje je ponovljeno nekoliko dana kasnije u Hrvatskoj) jer se njegovo letenje svelo na svega nekoliko oštrih zaokreta sa motorima kojima je bilo uključeno dodatno sagorevanje. Sa druge strane britanska posada pokazala je iznenađujuću pokretljivost teškog transportera A400M Atlas što je oduševilo publiku.
      F-35 Heritage Demo Team plus Spitfajer / Foto: Branislav Milošević, Tango Six Bilo je i vrlo interesantnih formacija, formiranjem jedne odata je počast čuvenoj eskadrili ‘’Dambusters’’, formaciju je vodila posada bombardera iz Drugog svetskog rata Lancaster koga su pratili po jedan F-35 i Tornado.
      Odeljenje Battle of Britain Memorial Flight / Foto: Branislav Milošević, Tango Six Odeljenje Battle of Britain Memorial Flight imalo je svoj nastup na avionima C-47, Lancaster, Spitfajer i Hariken. Američkom F-35 Heritage Demo Team koga obično čine lovac iz Drugog svetskog rata P-51 ‘’Mustang’’ i borbeni avion 5. generacije F-35A, ovoga puta se zbog obeležavanja 100. godina RAF-a u preletu priključio britanski Spitfajer. Zanimljiv je bio i nastup i mlaznih oldtajmera, u vazduhu su se mogla videti i dva Vampira.
      Jedna od glavnih atrakcija na nebu iznad Ferforda bilo je prisustvo američkog strategijskog bombardera B-2 ‘’Spirit of New York’’ koji je u UK došao direktno iz svoje matične baze Vajtman u Misuriju, SAD. U preletu iznad aerodroma društvo su mu pravila dva lovca F-15.
      Atraktivna letelica, američki konevrtoplan CV-22B “Osprey“ / Foto: Branislav Milošević, Tango Six Veliku pažnju na statici privukao je američki strategijski bombarder B-1B / Foto: Branislav Milošević, Tango Six Amerikanci koji retko gostuju po aeromitinzima u Evropi, naročito u srednjem i istočnom delu kontinenta, bili su sasvim solidno zastupljeni. U vazduhu se mogao videti i njihov konvertoplan CV-22B ‘’Osprey’’ koji je imao dinamičan nastup, dok je centralno mesto na statici dobio strategijski bombarder B-1B koji je stigao umesto najavljenog B-52H.
      Italijanska akro-grupa “Frecce tricolori“, po mnogima najbolji na svetu / Foto: Branislav Milošević, Tango Six Jedno od glavnih razočarenja u letačkom programu bio je nastup posade italijanskog transportera C-27J ‘’Spartan’’ koja ovoga puta nije radila uzbudljive i neobične manevre za ovu klasu aviona – valjak, petlju i letenje ‘’na nož’’. Međutim, obraz RV Italije osvetlao je pilot EF-2000 koji je za razliku od svog britanskog kolege, izvukao maksimum iz svog aviona. Takođe, odličan nastup na koji je publika već naviknuta, imala je italijanska akro-grupa ‘’Frecce Tricolori’’ koja je i nagrađena.
      Francuski demo team Couteau Delta / Foto: Branislav Milošević, Tango Six Vrlo lep i zanimljivi letački program sa mnoštvom taktičkih manevara i zbijenim formacijama imao je francuski Couteau Delta team na dva Mirage-2000D.
      Pilot francuskog Rafala C u specijalnoj šemi farbanja izveo je solo program / Foto: Branislav Milošević, Tango Six Dva francuska Rafala M prikazala su između ostalog i blisku manevarsku vazdušnu borbu / Foto: Branislav Milošević, Tango Six Francuzi su poslali i specijalno ofarbani Rafale C koji je imao solo program dok su dva mornarička Rafala M simulirala operacije na nosaču aviona kao i blisku manevarsku vazdušnu borbu.
      Miljenik publike, pilot belgijskog F-16 / Foto: Branislav Milošević, Tango Six Veoma zastupljeni kako na zemlji tako i u vazduhu bili su borbeni avioni F-16 i F/A-18. Standardno dobri i atraktivni bili su demo timovi na F-16 iz Poljske, Grčke, Belgije i Turske. Poljski pilot pokazao je za ovaj tip aviona neobično kratko sletanje uz primenu kočećeg padobrana, Belgijanac je bio miljenik publike a za mnoge je spektakularan bio Solo Turk.
      Švajcarska formacija, akro grupa na avionima PC-7 u društvu F/A-18 / Foto: Branislav Milošević, Tango Six Švajcarski F/A-18 leteo je osim u solo nastupu i u formaciji sa akro-grupom PC-7 team, finski pilot Horneta je prvog dana aeromitinga nagrađen za najbolji displej dok je najinteresntnije izgledao kanadski F/A-18 koji je specijalno ofarban za ovogodišnju letačku sezonu.
      Jednu od najzanimljivijih šema farbanja na RIAT-u 2018 imao je kanadski Hornet / Foto: Branislav Milošević, Tango Six Nastup finskog pilota obilovao je brisanjcima a Kanađanima se desio peh, avion u specijalnoj šemi farvbanja je oštećen pa je u nedelju leteo rezervni standardno ofarbani avion.
      Posada britanskog Činuka vozi helikopter po pisti na zadnjim točkovima / Foto: Branislav Milošević, Tango Six Od helikoptera koji su leteli treba istaći RAF-ov Chinook Display team čija je posada prikazala kretanje helikoptera Chinook po pisti na zadnjim točkovima i već ustaljeno mahanje publici nakon završenog nastupa.
      Višenamenski helikopter NH90 RV Finske / Foto:Branislav Milošević, Tango Six
      Živojin BANKOVIĆ

Све поруке на форуму, осим званичних саопштења Српске Православне Цркве, су искључиво лична мишљења чланова форума 'Живе Речи Утехе' и уредништво не сноси никакву материјалну и кривичну одговорност услед погрешних информација. Објављивање информација са сајта у некомерцијалне сврхе могуће је само уз навођење URL адресе дискусије. За све друге видове дистрибуције потребно је имати изричиту дозволу администратора Поука.орг и/или аутора порука.  Коментари се на сајту Поуке.орг објављују у реалном времену и Администрација се не може сматрати одговорним за написано.  Забрањен је говор мржње, псовање, вређање и клеветање. Такав садржај ће бити избрисан чим буде примећен, а аутори могу бити пријављени надлежним институцијама. Чланови имају опцију пријављивања недоличних порука, те непримерен садржај могу пријавити Администрацији. Такође, ако имате проблема са регистрацијом или заборављеном шифром за сајтове Поуке.орг и Црква.нет, пошаљите нам поруку у контакт форми да Вам помогнемо у решавању проблема.

×
×
  • Create New...