Jump to content
Милан Ракић

Država "dučini nešto" ODLUČILA: Večeras počelo oduzimanje CarGo vozila

Оцени ову тему

Recommended Posts

CarGo je saopštio da je više od 100 članova tog udruženja u akciji nenasilnog otpora tokom, kako su rekli, nelegalnog pokušaja oduzimanja automobila jednom članu, selo na asfalt i okružilo vozilo Parking servisa.

cargo-1.jpg

Na lokaciji se nalazi više od 20 policijskih jedinica koji su u potpunosti blokirale Bulevar Mihajla Pupina, celom dužinom od ulaska u poslovni centar Ušće pa sve do raskrscice sa Bulevarom umetnošću, navodi se.

Parking servis, po nalogu, policije postavlja automobil CarGo na pauk.

Na licu mesta je i Hitna pomoć jer je jednom članu pozlilo.

Pokušaj oduzimanja vozila članu Udruženja CarGo je bez rešenja inspektora, bez zapisnika o oduzimanju, saobraćajni inspektor nije na terenu, te ovaj čin predstavlja protivzakonito oduzimanje vozila, navedeno je u saopštenju.

Oduzimanje-vozila-2.jpg

"Saobraćajna inspekcija je propustila interventnoj brigade da radi njihov posao, što je direktno kršenje zakona i Ustava ove zemlje", istakao je predsednik Udruženja građana CarGo Aleksandar Vučić.

Na Novom Beogradu se, kako tvrde, okupilo više stotina Udruženja CarGo i građana kako bi sprečili oduzimanje vozila, a stiglo je dodatno policijsko pojačanje.

"Beograd večeras liči na Medeljin. Ovo je sramota. Stigla je i marica, valjda pripremljeni da hapse ljude iz CarGo-a", istakao je predsednik Udruženja CarGo Aleksandar Vučić.

On je dodao da večeras Beograd izgleda kao da je u toku hapšenje narko-bosova, a da se, kako je naveo, umesto očekivane akcije borbe protiv kriminala policija se obračunava sa građanima,

N1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlično druže Precedniče.

5000 evrovva subvencija za taksiste belgorodske.

33 evra subvencije po `ektaru za seljake srpske. Ješćemo Taksije

I oduzimanje auta za ove pedere štosnalaze preko mobilnog

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 12 минута, Милан Ракић рече

CarGo

Можда да им објасне да је ово на еглеском... а не ”цар (је) го”...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drago mi je da su ljudi poceli sve vise i vise da se bune za svaku akciju vlasti sa kojom se ne slazu. To je prava stvar. Kada jednom naucimo da se za sve sto nam smeta moramo izboriti, bice svejedno ko je na vlasti.

Btw. ovoliko frke oko CarGo, mogu zamisliti sta nas ceka sa Uber-om. Ako je za neku utehu u susedstvu su se mesecima fizicki obracunavali sa taksistima ali su se na kraju izborili za Uber. Mozemo i mi bar za CarGo👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logika taksista-pojavio se neko ko bolje posluje od mene, ali zabole me da se ja popravim već ću da parališem glavni grad i da svima j. mater. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мора да су ове интервентне јединице што су дошле да носе једно возило биле на одмору док је удружење нерадника и лопурди цео град блокирало скоро три недеље.

И сад је кажњен неко ко ради боље, јефтиније, професионалније, не краде своје клијенте, нема дупле таксиметре, прљава кола, одмах знаш руту којом ће да те вози, плаћа све своје обавезе у истом тренутку... Јер се гомила нерадника и лопурди повезала са неким из власти и онда може и да прави своје законе, и да блокира цео град, и да малтетира грађане, и све остало што раде већ педесет година.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad je idealna prilika da se Beograđani, i građani generalno pokažu da li im treba ili ne treba ovakva vlast. Ako im ne treba, bojkotovaće masovno taksi tako da ovima padne promet da se uspaniče i tako pokažu da postoji potencijal da na izborima smjene ovu garnituru bandita na vlasti, ako pak zaslužuju onda se neće ni buniti niti bojkotovati i pokazaće da nisu u stanju da se izbore niti ih blago rečeno to interesuje. Za razliku od toga kad treba glasati na izborima, ovdje niko nije uslovljen dobijanjem otkaza i može slobodno da bojkotuje sve taksiste bez bojazni za posljedice, koristeći CarGo (dok je moguće, ako ga ne zatvore ugase uskoro), ili koristeći javni prevoz, sopsteni prevoz, ili pješačenje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 28 минута, Justin Waters рече

bojkotovaće masovno taksi

Taksi ne koristim jer prosto nemam para, tako da baš i nisam sagovornik na temu, ali kako sam čuo onomad, dok su trajale blokade ulica od strane taksista, kažu da posle završetka istih (blokada), nisi mogao da nađeš prazno taksi vozilo u gradu

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 39 минута, Милан Ракић рече

Taksi ne koristim jer prosto nemam para, tako da baš i nisam sagovornik na temu, ali kako sam čuo onomad, dok su trajale blokade ulica od strane taksista, kažu da posle završetka istih (blokada), nisi mogao da nađeš prazno taksi vozilo u gradu

Ako je tako onda je to samo refleksija svega što se dešava u društvu. Sve razumijem priče oko stradanja naroda, i one jesu tačne, i da se e ovdje ne može povezati ni 50 godina mira da narod dođe sebi i počeni izgrađivati društvo na zdravim osnovama. Ali u ovom konkretnom slučaju, ako su napunili taksi vozila nakon što su im pravili pakao 12 dana ovo ne mogu da objansim nikakvim avetima prošlosti...tu ima nečeg dubljeg za analizu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Пре сат времена, Justin Waters рече

Ako je tako onda je to samo refleksija svega što se dešava u društvu. Sve razumijem priče oko stradanja naroda, i one jesu tačne, i da se e ovdje ne može povezati ni 50 godina mira da narod dođe sebi i počeni izgrađivati društvo na zdravim osnovama. Ali u ovom konkretnom slučaju, ako su napunili taksi vozila nakon što su im pravili pakao 12 dana ovo ne mogu da objansim nikakvim avetima prošlosti...tu ima nečeg dubljeg za analizu. 

Ne postoji kod nas uopšte u mentalitetu takva vrsta bojkota... pili smo Koka-Kolu dok su nas bombardovali (a i kasnije)... išli smo u Maxi i istovremeno mrzeli Miškovića... itd.

Uostalom, evo ja prvi podržavam CarGo i idem njime... ali ako ga nema, pozvaću taxi... prosto, moram da stignem brzo tamo gde sam krenuo...

Nema od tog bojkota ništa... ako sutra ugase CarGo, sve njihove mušterije će se vratiti na taxi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 8 минута, Avocado рече

Uostalom, evo ja prvi podržavam CarGo i idem njime... ali ako ga nema, pozvaću taxi... prosto, moram da stignem brzo tamo gde sam krenuo...

Господин мора да се вози колима, не може ко остатак радног народа! 

"Морам да стигнем где сам кренуо, ња ња ња! Ја сам адвокат, ња ња ња! Закаснићу на рочиште, ња ња ња!"

Због таквих као ти ово друштво и пропада! Само да знаш да Одбор за Народну Афирмацију (ОЗНА) пише све ово, па кад спроведемо револуцију имаћемо на уму колки си буржуј!

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 3 часа, RYLAH рече

Јер се гомила нерадника и лопурди повезала са неким из власти...

Зорана и таксисти. Да није трагедија и комедија, помислио бих да је у питању неки трећеразредни порнић.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Сличан садржај

    • Од Милан Ракић,
      Kako je kompanija MTU Aero Engines upravo saopštila, njihovo postrojenje u Srbiji nalaziće se u Novoj Pazovi i sa radom počinje 2020. godine.

      MTU će u Srbiji registrovati kompaniju MTU Maintenenace Serbia d.o.o. koja će biti u njihovom stopostotnom vlasništvu.
      Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić danas je prilikom obilaska Buržea posetila i štand MTU-a i tom prilikom je predstavila plan Srbije za formiranje, kako je rečeno, „Nacionalnog vazduhoplovnog klastera“. Iako trenutno još nema detalja o formi i funkciji klastera, Tango Six nezvanično saznaje da će u pitanju inicijalno biti reč o centru za obuku tehničara koji će biti državni ulog u MTU poslu ali i povoljnost budućim kompanijama koje posluju u sličnoj oblasti a koje bi trebalo da budu privučene pre svega uz pomoć MTU-a. Nemačka kompanija je zato tražila formiranje klastera, odnosno opipljivije državne strategije podsticanja pre svega obuke (vazduhoplovno) mašinskih radnika.
      Obuka novih kadrova visoko na listi prioriteta MTU-a i države / Foto: Petar Vojinović, Tango Six – U Srbiji ćemo osnovati postrojenje za reparaciju delova sa kapacitetom od otprilike 400.000 radnih sati. Globalno, radi konteksta, obavimo oko 1,9 miliona radnih sati u trenutnim postrojenjima. Pokretanje aktivnosti u Srbiji je deo naše globalne priče rasta. Globalni MRO biznis će tek rasti. Da bi odgovorili ovom izazovu investiramo u trenutna postrojenja i širimo postojeću mrežu sa postrojenjima koja će biti posvećena ovom nivou posla, reparaciji delova. Operativna fleksibilnost je ključna radi pružanja konkurentskih usluga globalnom tržištu. Uključivanjem imena „Srbija“ u naš brend kao podružnice podvlači našu sigurnost da postajemo vredan i posvećen indsutrijski igrač u vašoj zemlji. – izjavio je CPO (Chief Program Officer) MTU-a Michael Schreyögg.
      Štand MTU-a na Buržeu / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Kako saznajemo, premijerka je danas kompaniji MTU predala „administrativna odobrenja“ i kompanija će ove godine uspostaviti „Projektnu kancelariju“ u Srbiji koja će voditi aktivnosti do formiranja MTU Serbia d.o.o. entiteta. Postavljanje kamena temeljca za postrojenje najavljeno je u jesen 2020. godine.
      Petar VOJINOVIĆ

    • Од Милан Ракић,
      Kako Tango Six saznaje iz više izvora, država Srbija nabavila je poslovni avion Embraer Legacy 600 za Avio-službu Vlade Srbije.

      Prema informacijama koje su trenutno dostupne iz nekoliko izvora na internetu i izvora koji su informaciju potvrdili Tango Sixu, Embraer 135BJ, odnosno Legacy 600, novi je član flote Avio-službe Vlade Srbije pored Falcona 50 i Lear Jeta 31A. Falcon 50 je nedavno bio na redovnom održavanju u Americi i vek upotrebe će mu, kako saznajemo, biti dodatnih šest godina.
      Avio-služba Vlade Srbije dobija svoj treći avion / Foto: Wikimedia Prema holandskom spoterskom sajtu Scramble, avion je proizveden 2007. godine, i kako navode, u pitanju je serijski broj 14501006 koji je većinu svoje službe proveo u Brazilu. Internet baza Planespotters.net već je ažurirana sa Srbijom kao novim korisnikom letelice.
      Scramble takođe navodi da je na letelici primenjeno uobičajeno označavanje kada su letelice koje prevoze državnike u pitanju. Na trupu je na engleskom sa jedne i srpskom sa druge strane ispisano „Republic of Serbia“ i „Република Србија“. Prema ovom izvoru avion je ofarban pre 3. septembra a trenutno se navodno nalazi na Le Buržeu u Francuskoj na sređivanju enterijera i generalnog „osvežavanja“ pred predaju novom operateru.
      Petar VOJINOVIĆ

    • Од Милан Ракић,
      Da ne bude da samo Srbija zna kako da upotrebi svoje ratno vazduhoplovstvo za političke izjave i promociju juče popodne su na bazu Pleso Hrvatskog Ratnog Zrakoplovstva (HRZ) sletela tri višenamenska borbena aviona F-16D Brakeet kao deo ekspedicije ratnog vazduhoplovstva Izraela.

      Tri dvoseda Brakeeta u poseti Zagrebu i Kninu / Foto: MORH
      Kako prenosi Obris Izraelci su na Pleso sleteli dan ranije sa transportnim C-130H. Juče su sletela tri dvoseda „063“, „041“ i „023“. Komandant 91. zrakoplovne baze pukovnik Željko Ninić leteo je u Izraelu upravo u dvosedu „041“.
      Hrvatsko ministarstvo odbrane (MORH) fokusiralo je svoje saopštenje i dolazak IAF-a na učestvovanje dve od tri izraelske letelice u preletu iznad Knina u okviru nastupajuće državne proslave vojne akcije „Oluja“ u nedelju  što će predstavljati prvo zvanično učešće neke strane države i njene vojske (ako izuzmemo paradu sa zastavama) u njenom redovnom obeležavanju za 23 godine. Kako prenosi Obris poseta je organizovana na incijativu države Hrvatske i MORH-a.
      Izraelske avione je kroz vazdušni prostor „sproveo“ MiG-21 HRZ-a / Foto: MORH Poseta će pružiti pilotima HRZ-a letove upoznavanja sa njihovim budućim višenamenskim borbenim avionom čiji ugovor o kupovini i vojno-industrijskoj saradnji još nije potpisan. Činjenica da su u poseti tri dvoseda ići će u korist upoznavanja „nove“ tehnike od strane većeg broja pilota i tehničara HRZ-a.
      Kako je Tango Six ranije pisao, proces nabavke polovnih aviona F-16 C i D sa lokalnim izraelskim modifikacijama naišao je na kontroverze kako u stručnoj tako i u laičkoj javnosti Hrvatske.

    • Од Милан Ракић,
      Drugi deo najboljeg igranog filma svih vremena danas je počeo da se snima! Kako je Tom Kruz objavio na svom Instagram profilu, „Top Gan: Maverik“ (zvanični naziv filma) od danas postaje stvarnost.

      Nakon nekoliko najava, netačnih tumačenja da će dronovi biti glavni letački zaplet, dočekali smo i zvaničnu najavu – ulazimo u ciklus iščekivanja koji će kulminirati 11. ili 12. jula 2019. godine kada je najavljena premijera.
      Zaplet, scenario ni osnovni motivi filma još nisu „procureli“ ali se iz više inostranih izvora govori o tome da je Maverik 33 godine kasnije i dalje instruktor u Top Ganu (sa real-world karijernog stanovišta potpuno nemoguće, da). Pominjala se do duše ženska uloga, pilot kojoj će Maverk biti instruktor.
      Ono što sa današnje Kruzove objave na Instagramu može zaključiti, ako se pažljivije analizira, je da je Maverik napredovao. Na ramenu mu je vidljiva oznaka kapetana. Pit Mičel je 1986. godine bio mladi, neki bi rekli i nadobudni, poručnik. Tu je i originalna prišivka Top Gan škole koja se više ne nalazi u Kaliforniji pored San Dijega. „Navy Strike Fighter Tactics Instructor program“ se sada nalazi u okviru „Naval Strike and Air Warfare“ centra u bazi Falon u Nevadi. Kaciga je stariji model, nikako noviji koji bi se realno našao u Super Hornetu. Što deluje logično jer onda prepoznatljive Maverikove šare ne bi mogle da se iscrtaju.

      Ono što raduje je da se u kadru nalazi Boingov (Mičel ga se seća i kao Nortrop Grumanov) F/A-18E. Na žalost, njegov Tomket je u penziji od 2006. godine. Dakle dobra vest, neće leteti dronove iz neke prikolice u Nevadi.
      Petar VOJINOVIĆ

    • Од Милан Ракић,
      Krajem februara ove godine zvanično je započeto dugo najavljivano rušenje nekadašenje Upravne zgrade prve srpske fabrike aviona „Ikarus“ na Novom Beogradu. Rušenje je odlagano nekoliko puta, pri čemu je poslednji rok bio previđen za jul prethodne godine.

      U planu nadogradnja četiri nova sprata / Foto: Neda Mojsilović, Tango Six
      Zgrada tada ipak nije srušena. Rok je kao i prethodnih nekoliko puta odložen na neodređeno vreme, a planovi investitora (kompanija Neimar visokogradnja i Kemoimpeks) ostali su na papiru.
      Međutim, 21. februara ove godine radovi su započeti postavljanjem kočića i ograđivanjem parcele na kojoj se zgrada nalazi.
      Početak radova / Foto: Inicijativa građana Skoro tri hiljade potpisa skupljeno je protiv rušenja objekta / Foto: Inicijativa građana Kako stoji na zvaničnoj stranici Inicijative građana protiv izmena i dopuna Plana detaljne regulacije dela Bloka 9a, investitor „Neimar V“ dobio je dozvolu za izgradnju i dve nove zgrade. Prema navodima u građevinskoj dozvoli, Neimaru se odobrava izvođenje radova na rekonstrukciji, sanaciji, nadgradnji i dogradnji zgrade poslovnih usluga.
      Na planove ivestitora za rekonstrukciju i nadgradnju već postojećeg objekta ukazuje i tabla koja je 23. februara postavljena neposreno ispred same zgrade.
      Novo lice novog „Ikarusa“ / Foto: Inicijativa građana – Postavljena je tabla na kojoj je prikazan „Ikarus“ pod teretom dogradnje od čak četiri sprata. Ispod „Ikarusa“ gradiće se dva nivoa podzemne garaže rezervisane za nove stanare.
      Nadali smo se da do toga neće doći uprkos svim apelima koje smo uputili nadležnima, peticije od skoro 3000 potpisa, protestima, obraćanjima javnosti i medijima. – stoji na stranici Inicijative.
      Foto: Inicijativa građana Kako navode, pored dozvole da sruši jednu od najstarijih zgrada na Novom Beogradu, firmi „Neimar V“ dato je i pravo da prilaz privatnoj podzemnoj garaži izgradi preko zemljišta u javnom vlasništvu i uništi nekoliko blokovskih parking mesta bez ijednog troška te kompanije.
      Podsetimo, krajem prethodne godine, nakon višestrukog odlaganja rokova za rušenje „Ikarusa“, razgovarali smo sa pokretačem akcije spasavanja zgrade Miodragom Simovićem. Tango Six je tom prilikom saznao da postoje kako pravni, tako i urbanistički problemi kada je reč o rušenju objekta, kao i da samu smenu vlasništva, odnosno prodaju zgrade investitorima, prati određena pravna problematika.
      Takođe, o rušenju smo razgovarali i sa dokumentalistom u Muzeju vazduhoplovstva Aleksandrom Kolom, koji je govoreći o vrednosti i značaju zgrade branio ideju njenog očuvanja i podržao inicijatore u akciji spasavanja.
      Marta LUTOVAC

Све поруке на форуму, осим званичних саопштења Српске Православне Цркве, су искључиво лична мишљења чланова форума 'Живе Речи Утехе' и уредништво не сноси никакву материјалну и кривичну одговорност услед погрешних информација. Објављивање информација са сајта у некомерцијалне сврхе могуће је само уз навођење URL адресе дискусије. За све друге видове дистрибуције потребно је имати изричиту дозволу администратора Поука.орг и/или аутора порука.  Коментари се на сајту Поуке.орг објављују у реалном времену и Администрација се не може сматрати одговорним за написано.  Забрањен је говор мржње, псовање, вређање и клеветање. Такав садржај ће бити избрисан чим буде примећен, а аутори могу бити пријављени надлежним институцијама. Чланови имају опцију пријављивања недоличних порука, те непримерен садржај могу пријавити Администрацији. Такође, ако имате проблема са регистрацијом или заборављеном шифром за сајтове Поуке.орг и Црква.нет, пошаљите нам поруку у контакт форми да Вам помогнемо у решавању проблема.

×
×
  • Create New...