Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
Милан Ракић

[POSLEDNJA VEST] MTU gradi postrojenje u Novoj Pazovi, država investira u centar za obuku tehničara

Оцени ову тему

Recommended Posts

Kako je kompanija MTU Aero Engines upravo saopštila, njihovo postrojenje u Srbiji nalaziće se u Novoj Pazovi i sa radom počinje 2020. godine.

20190619_134548-850x350.jpg

MTU će u Srbiji registrovati kompaniju MTU Maintenenace Serbia d.o.o. koja će biti u njihovom stopostotnom vlasništvu.

Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić danas je prilikom obilaska Buržea posetila i štand MTU-a i tom prilikom je predstavila plan Srbije za formiranje, kako je rečeno, „Nacionalnog vazduhoplovnog klastera“. Iako trenutno još nema detalja o formi i funkciji klastera, Tango Six nezvanično saznaje da će u pitanju inicijalno biti reč o centru za obuku tehničara koji će biti državni ulog u MTU poslu ali i povoljnost budućim kompanijama koje posluju u sličnoj oblasti a koje bi trebalo da budu privučene pre svega uz pomoć MTU-a. Nemačka kompanija je zato tražila formiranje klastera, odnosno opipljivije državne strategije podsticanja pre svega obuke (vazduhoplovno) mašinskih radnika.

20190619_134444-1.jpg
Obuka novih kadrova visoko na listi prioriteta MTU-a i države / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

– U Srbiji ćemo osnovati postrojenje za reparaciju delova sa kapacitetom od otprilike 400.000 radnih sati. Globalno, radi konteksta, obavimo oko 1,9 miliona radnih sati u trenutnim postrojenjima. Pokretanje aktivnosti u Srbiji je deo naše globalne priče rasta. Globalni MRO biznis će tek rasti. Da bi odgovorili ovom izazovu investiramo u trenutna postrojenja i širimo postojeću mrežu sa postrojenjima koja će biti posvećena ovom nivou posla, reparaciji delova. Operativna fleksibilnost je ključna radi pružanja konkurentskih usluga globalnom tržištu. Uključivanjem imena „Srbija“ u naš brend kao podružnice podvlači našu sigurnost da postajemo vredan i posvećen indsutrijski igrač u vašoj zemlji. – izjavio je CPO (Chief Program Officer) MTU-a Michael Schreyögg.

20190619_134521.jpg
Štand MTU-a na Buržeu / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Kako saznajemo, premijerka je danas kompaniji MTU predala „administrativna odobrenja“ i kompanija će ove godine uspostaviti „Projektnu kancelariju“ u Srbiji koja će voditi aktivnosti do formiranja MTU Serbia d.o.o. entiteta. Postavljanje kamena temeljca za postrojenje najavljeno je u jesen 2020. godine.

Petar VOJINOVIĆ

tango-six.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Сличан садржај

    • Од Милан Ракић,
      CarGo je saopštio da je više od 100 članova tog udruženja u akciji nenasilnog otpora tokom, kako su rekli, nelegalnog pokušaja oduzimanja automobila jednom članu, selo na asfalt i okružilo vozilo Parking servisa.

      Na lokaciji se nalazi više od 20 policijskih jedinica koji su u potpunosti blokirale Bulevar Mihajla Pupina, celom dužinom od ulaska u poslovni centar Ušće pa sve do raskrscice sa Bulevarom umetnošću, navodi se.
      Parking servis, po nalogu, policije postavlja automobil CarGo na pauk.
      Na licu mesta je i Hitna pomoć jer je jednom članu pozlilo.
      Pokušaj oduzimanja vozila članu Udruženja CarGo je bez rešenja inspektora, bez zapisnika o oduzimanju, saobraćajni inspektor nije na terenu, te ovaj čin predstavlja protivzakonito oduzimanje vozila, navedeno je u saopštenju.

      "Saobraćajna inspekcija je propustila interventnoj brigade da radi njihov posao, što je direktno kršenje zakona i Ustava ove zemlje", istakao je predsednik Udruženja građana CarGo Aleksandar Vučić.
      Na Novom Beogradu se, kako tvrde, okupilo više stotina Udruženja CarGo i građana kako bi sprečili oduzimanje vozila, a stiglo je dodatno policijsko pojačanje.
      "Beograd večeras liči na Medeljin. Ovo je sramota. Stigla je i marica, valjda pripremljeni da hapse ljude iz CarGo-a", istakao je predsednik Udruženja CarGo Aleksandar Vučić.
      On je dodao da večeras Beograd izgleda kao da je u toku hapšenje narko-bosova, a da se, kako je naveo, umesto očekivane akcije borbe protiv kriminala policija se obračunava sa građanima,
      N1
    • Од Милан Ракић,
      Nakon prvih isporuka vojnih i policijskih primeraka helikoptera H145M i do sada nezabeležene prilike da jedna letelica sa srpskom rondelom bude izložena na Buržeu, Erbas grupa i Erbas Helikopteri uručili su prošlog meseca zvanično i sertifikat Vazduhoplovnom zavodu „Moma Stanojlović“.

      Tango Six je imao ekskluzivnu priliku da intervjuiše direktora kompanije Erbas Helikopteri Bruna Evena tokom sajma naoružanja i vojne opreme Partner 2019.
      Kada dolaze Super Pume, šta će „Moma“ sve moći da radi sa pomenutim sertifikatom, kako napreduje integracija domaćeg naoružanja na H145M i da li je sa željom Erbasa da Srbiji proda i H125 na pomolu preko potrebna objedinjena obuka vojnih i policijskih pilota helikopterakojih već sad nema (i ako se nešto ne preduzme) tek ih neće biti?
      Kako opisujete „Projekat Srbija“? Isporuke helikoptera H145M su otpočele, kako ste Vi i Vaš tim zadovoljni sa srpskom stranom?  Takozvani „Projekat Srbija“ predstavlja fantastičan uspeh za Erbas u Srbiji i u Jugoistočnoj Evropi. Projekat takođe predstavlja izvanredan primer vrste strateške saradnje koju mi kao kompanija možemo ponuditi. Zapravo, H145M su prvi vojni helikopteri isporučeni Srbiji iz Evropske Unije još od 80-tih. Ovo je postalo moguće zbog odluke srpske vlade da otpočne strateško partnerstvo sa Erbasom u kontekstu opšte modernizacije i industrijske saradnje. Ovo je takođe više puta prepoznato od strane srpskih vlasti tokom prethodnih godina i poslednji put lično od strane premijerke Ane Brnabić na vazduhoplovnom sajmu u Parizu prošlog meseca.
      Prvi H145M isporučen je RV i PVO Vojske Srbije zvanično na ceremoniji tokom sajma naoružanja i vojne opreme Partner u junu ove godine / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six Koji su planirani datumi isporuke preostalih helikoptera H145M? Koji su datumi i faze isporuke za policijske H215?  Planirano je da se osam H145M isporuči tokom 2019. godine, poslednji će za Ministartvo unutrašnjih poslova biti isporučen u prvoj polovini 2020. godine.
      Dogovoreno je da isporuka helikoptera H215 počne u 2022. godini.
      Kada pričamo o H145M interesantno je pratiti njegovu prvu mušteriju Nemačku i njeno ratno vazduhoplovstvo koje je prvi operater tipa u ulozi podrške specijalnim snagama. Da li su zadovoljni sa H145M, kakva je operativna raspoloživost ovih letelica u njihovoj službi do sada? Kao što znate, trenutno je 15 LUH primeraka u službi u nemačkim specijalnim snagama i povratne informacije od operatera koje dobijamo su veoma pozitivne. Oni koriste H145M za najizazovnije misije kao što su dominatno protiv-terorističke misije.
      Operativna raspoloživost H145M u nemačkom ratnom vazduhoplovstvu je znatno iznad 95%, flota je akumulirala više od 10.000 sati letenja od prve isporuke 2015. godine. Efikasni koncept podrške koju pružaju Erbas Helikopteri dodatno doprinosi visokom nivou raspoloživosti ovih letelica. Uvereni smo da će ovo njihovo pozitivno iskustvo rezultirati sa još narudžbina za H145M od strane Nemačke.
      Nemački H145M / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Prošlog meseca je zvanično uručen sertifikat Vazduhoplovnom zavodu „Moma Stanojlović“. Koji su tačno nivoi održavanja Gazela i H145M ovime dobijeni i šta će Erbas Helikopteri dobiti od zavoda? „Moma“ je sertifikovana za „O&I“ nivo održavanja, takođe nazvani prvi i drugi nivo održavanja. Saradnja sa Srbijom obuhvata sedam projekata industrijske saradnje. Jedan od njih je sertifikacija „Mome“ kao našeg dobavljača za rezervne delove helikoptera Gazela. Vrsta delova koju će „Moma“ proizvoditi još treba da se definiše u zavisnosti od njihovog tehnološkog kapaciteta i međusobnih interesa, što takođe treba da izađe iz redefinisane industrijske strategije same „Mome“.
      Kako su Erbas Helikopteri zadovoljni sa procesom sertifikacije „Mome“? Kako bi iz vašeg ugla opisali taj proces? Sertifikacija zavoda „Moma Stanojlović“ kao sada zvaničnog servisnog centra Erbas Helikoptera za SA 341/342 postignuta je na vreme i u relativno kratkom periodu što je dokaz posvećenosti projektu i zajedničkoj saradnji kako profesionalaca u „Momi“ tako i Erbasa.
      Ovo takođe otvara put ka dodatnoj saradnji koja će, nadamo se, biti proširena u budućnosti sa novim projektima koji će konsolidovati industrijsku dimenziju „Mome“ i industrijsku bazu vaše zemlje u sektoru vazduhoplovne i namenske industrije u saradnji sa Erbasom.
      „Sertifikacija „Mome“ daće vam mogućnost da vratite neke od helikoptera Gazela u letno stanje i možda ih prodate na tržištu“ / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six „Moma“ je institucija srpskog RV i PVO. Očigledno će joj trebati novi nivo sposobnosti u oblasti prodaje i marketinga kako bi proširila svoju bazu klijenata, sada posebno uz dodatke trenutnom portfoliu usluga. Šta Erbas kao grupa i Erbas Helikopteri mogu uraditi da pomognu ove aktivnosti zavoda prema trećim licima, vojnim ili civilnim klijentima?  Kao slične komercijalne organizacije u svetu, „Moma“ će biti odgovorna za svoje operacije i aktivnosti prodaje. Ipak, Erbas će svakako podržati njihove aktivnosti kroz naše poznavanje globalnog tržišta i uz naše iskustvo koliko god to bude bilo moguće.
      Ono što je takođe moguće je, uz posedovanje novih sposobnosti koje sam pomenuo, remontovanje značajnog broja helikoptera Gazela koji su trenutno prizemljeni, njihovo vraćanje u letno stanje i kasnija zarada od njihove prodaje na tržištu.
      Zajedno u RV i PVO u budućnosti? H125M i H145M/ Foto: Petar Vojinović, Tango Six Erbas je nagovestio da bi želeo da ponudi i svoj najmanji helikopter H125 srpskom RV i PVO i Policiji. Zbog čega mislite da je ovaj helikopter dobar izbor kao zamena za Gazele i kako Erbas može u okviru te moguće nabavke pomoći da se reši boljka obuke sada hitno potrebnih pilota helikoptera? Da li to otvara prostor za moguće unificiranje ili čak i opciju zajedničke opbuke za RV i PVO i Helikoptersku jedinicu MUP-a? H125 je savršena platforma za obuku pilota i višenamenske zadatke u segmentu tržišta koje obuhvata jednomotorne helikoptere. Takođe, ova letelica je preferirana opcija za mnogo vojnih i policijskih snaga širom sveta za najizazovnije zadatke i misije. Neki primerci su naoružani izviđači, protivoklopni helikopteri, služe za misije gašenja požara, kontrole granica i naravno za policijske misije.
      Znajući ovo, i nakon što smo analizirali potrebe srpskog RV i PVO i Helikopterske jedinice MUP-a u oblasti obuke pilota, smatramo da je H125 veoma priuštivo, isplativo i efektivno rešenje da se uspostavi zajednički i moderan sistem obuke za vaše dve službe koje jedine upotrebljavaju helikoptere za državne zadatke. To, kombinovano sa sistemima za simulacije za potrebe obuke i H145M će omogućiti da Srbija poseduje sopstveni sistem obuke za vojne i policijske pilote po veoma priuštivoj ukupnoj ceni.
      „Istražujemo nove mogućnosti sa Ministarstvom odbrane Srbije u oblasti vašeg lokalno razvijenog napružanja za H145M“ / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Imajući u vidu da su naše komšije Mađari sada veća H145M mušterija, da će takođe proizvoditi delove za vas, šta Srbija tu može da uradi? Zajednička obuka, održavanje? Mađarska će, nakon što je izabrala H145M kao kičmu svoje flote helikoptera u ovoj klasi, sama uspostaviti svoj centar za obuku za helikopter H145M i njegove misije.
      Ono što je interesantno primetiti ovde je da je većina zemalja u regionu, i šire, zainteresovana za nabavku H145M. To otvara vrata za dosta prilika u kontekstu usluga i obuke za rastuću zajednicu H145M operatera, uključujući i bilateralne saradnje.
      Erbas Helikopteri su izložili H145M srpskog RV i PVO u Parizu sa srpski razvijenim kompletom nevođenog naoružanja. Kako ste zadovoljni sa ovim projektom integracije i da li će Erbas Helikopteri zaista uvrstiti srpsko naoružanje u svoj prodajni portfolio za treće strane? Podrška za integraciju srpskog paketa naoružanja je u toku i mi smo zadovoljni saradnjom sa Ministarstvom odbrane i kompanijom Jugoimport.
      Ova saradnja dokazuje modularnost našeg HForce sistema i njegovu sposobnost da prihvati širok dijapazon naoružanja od strane različitih proizvođača i takođe podvlači kvalitet srpske namenske industrije. Ovaj uspešan projekat pruža nam odličnu priliku da proširimo naš portfolio sertifikovanih rešenja kad je naoružanje u pitanju koje može biti nuđeno trećim tržištima u budućnosti. Istražujemo nove mogućnosti sa Ministarstvom odbrane Srbije u ovoj oblasti.
      Petar VOJINOVIĆ

    • Од Милан Ракић,
      Fakultet za civilno vazduhoplovstvo Megatrend univerziteta trenutno je u kampanji promocije upisa budućih studenata. Kreativa koju su odabrali za ovu kampanju, odnosno jedan od vizuala te kampanje (foto-grafika za potrebe društvenih mreža) uznemirio je domaću vazduhoplovnu javnost i na sebi nosi poruku koja nije tačna.

      Baš kao i naslov teksta na Tango Six portalu koji upravo čitate, Megatrend je uspeo da uznemiri, prenese netačnu informaciju, dobije lake klikove i neadekvatnu pažnju.
      Dozvolite mi da analiziram verovatno najgluplju promociju u modernoj istoriji srpskog vazduhoplovnog obrazovanja, stavim u fokus marketing i digital tim Megatrend univerziteta i ostavim im (besplatno) zauvek visokorangiran (naizgled) negativan tekst na Googlu.
      Šta se dogodilo?
      Megatrend univerzitet je u sklopu promocije upisa na prvu godinu njihovog Fakulteta za civilno vazduhoplovstvo objavio naizgled neprimeren i na prvu loptu duboko imbecilan vizual sa jednom suštinski netačnom tvrdnjom:
      Vizual komunicira dve poruke:
      – da bi mogao da budeš pilot od 2020. godine treba ti diploma (više obrazovanje).
      – ako ne preduzmeš akciju koji sugerišemo (sebi obezbediš diplomu) „pao si na ispitu“ i „rizikovao“ si = doživeo si vazduhoplovnu nesreću.
      Marketing koji privlači pažnju
      Poznati princip iz marketing prakse da šokiranje vodi do bržeg ili verovatnijeg klika i ispunjava željeni „call to action“ poznati privatni univerzitet primenjuje već godinama. Kao eksperti u prodaji proizvoda koji je u njihovom slučaju obrazovanje, imali su problem sa reputacijom osnivača, zbog toga se rebrendirali, zatim re-rembrendirali i osvojili srca svih marketingaša koji vole da se zgražavaju po društvenim mrežama sa jednom od verovatno najuspešnijih kampanja na samoj ivici etičko-moralnog žileta.
      Dakle nije se dogodilo ništa novo i toliko različito od kampanje „Završi Megatrend i pali!“. Marketing i digital tim samo su primenili već poznatu matricu izazivanja jake reakcije. Nekoliko dana će (ukoliko budu imali sreće) vizual postati viralan koliko je glup (kao nebrojano puta do sada), moralne gromade opšte prakse zgražavaće se po društvenim mrežama i nesvesno brojem interakcija hraniće algoritam vidljivosti u moru drugog smeća.
      Levak konverzije solidno je postavljen i vodi na optimizovani sajt koji vas odmah peca na „plati dve godine, dobiješ druge dve džabe“ princip. Rezultat će, ubeđen sam, biti visok broj konverzija odnosno upisanih brucoša.
      Znači odličan potez?
      Nikako.
      Nepreciznosti i jeftini digital
      „Svaki loš marketing je dobar marketing“ ne funkcioniše suštinski kada su ozbiljne stvari (obrazovanje to svakako jeste) i reputacija u pitanju. Posebno kada kao Megatrend imate konkurenciju i još bitnije, kada vam proizvod nije ništa kvalitetniji od te konkurencije. Takođe, u PR-u ali i marketingu donekle važi pravilo da je maksimalno preterivanje i prenaglašavanje dozvoljeno dokle god se istina pumpa do ivice pucanja. Jedino što nije dozvoljeno (u teoriji) je da balon pukne odnosno da se laže.
      Kada smo kod laži, u slučaju Megatrenda ubeđen sam, nenamerne nepreciznosti, sporan je „call-to-action“ copy koji kaže:
      „Dragi piloti i svi oni koji to želite da budete bez naše diplome nema letenja od 2020. godine!“ – ova tvrdnja je u poptpunosti netačna.
      Tehnički, izvedba vizuala još jedna je lopata cementa bačena u zacementiranu tvrdnju da deci ne treba davati da vam „vode digital“ za 200 evra.
      Napravite kratku pauzu u čitanju, otvorite novi browser, obrišite cache memoriju browsera, ukucajte termin „aircraft crash“, kliknite na „images“ i prva fotografija koja će vam izaći je fotografija iskorišćena za Megatrend vizual. Dokaz predanosti i kvaliteta.

      Kad smo kod dubokog sarkazma, interesantna je još jedna činjenica. „Pao si na ispitu“ momenat (što ne kapiraš da ako si pilot moraš kod nas da se upišeš) ilustrovan je udesom aviona. Megatrendov fakultet za civilno vazduhoplovstvo u okviru svog nastavnog programa ima i modul „Master menadžmenta bezbednosti u vazduhoplovstvu“. Zamislite nekog budućeg stručnjaka za bezbednost letenja koji je to postao zbog prikrivenog fetiša za avione koji padaju i eksplodiraju. Zamislite da se on nije zgranuo kada je video vizual, da ga je kliknuo i zbog njega se upisao?
      Treba li pilotima diploma višeg obrazovanja?
      Ne.
      Tvrdnja iz copyja Megatrendovog vizuala je u potpunosti netačna: „Dragi piloti i svi oni koji to želite da budete bez naše diplome nema letenja od 2020. godine!“. Ne postoji regulativa na nivou nacionalnih i internacionalnih vazduhoplovno regulatornih tela koja eksplicitno zahteva da pilot mora imati diplomu više škole ili fakulteta.
      Problem sa ovom nepreciznošću Megatrendove tvrdnje je da ona implicira da je u pitanju regulatorna i konačna stvar i da morate imati baš njihovu diplomu. Istina je sasvim drugačija.
      Prvo, da biste postali „običan“ pilot, ne treba vam nikakvo više pa čak ni srednje obrazovanje. Da biste postali profesionalni pilot, da biste dobili dozvolu koja vas regulatorno osposobljava za upravljanje, na primer, putničkog aviona, takođe ne morate imati više obrazovanje.
      Međutim, u procesu obuke za najkompleksniju pilotsku dozvolu koja je na tržištu obuke pilota i najmasovnija, vi učite više od godinu dana 14 predmeta koji po svojoj težini i ozbiljnosti mogu biti ekvivalent višem obrazovanju. Ali praktično to i dalje nisu.
      Za efektivno savlađivanje ovih predmeta potrebno vam je prethodno minimum srednje obrazovanje jer učite matematiku, fiziku, engleski jezik i dosta objektivno teških predmeta. Ipak, na žalost civilnih pilota, u pitanju je kurs (jako težak kurs) koji nije ekvivalentan višem obrazovanju.
      Jednom kada savladate ovaj kurs (praktični i teorijski deo) dobili ste sertifikat i pred regulatornim vlastima vaše zemlje dozvolu da možete upravljati visokoperformansnim avionima sa putnicima u komplikovanom saobraćaju, u složenim meteo uslovima, za pare. To zadovoljstvo vas je koštalo više od 30.000 evra i tek kada sve to završite tražite avio-kompaniju koja će vas zaposliti.
      Ukoliko je tržište preplavljeno pilotima bez posla (obično u svakom datom trenutku jeste, bez obzira na konstantnu perspektivu) avio-kompanije će kao jedan od obaveznih uslova staviti da kandidat pored najkompleksnije dozvole mora imati i više obrazovanje. Ukoliko avio-kompaniji trebaju piloti hitno primiće ih i bez diplome višeg obrazovanja, srediće im radnu dozvolu i sve što je potrebno. Faktori koji su bitni u ovoj dinamici su razni i promenljivi su. Tačno je da većina pilota koja sada leti putnike ima neko više obrazovanje ali je netačno da postoji regulatorni uslov nacionalnih regulatornih vazduhoplovnih tela za tako nešto i da je Megatrend na neki način za taj uslov i sertifikovan.
      Nestrpljiva deca, roditelji koji daju pare i odlična biznis prilika
      Megatrend univerzitet verovatno je jedan od poslovno najpreduzimljivijih biznisa u oblasti obrazovanja. Saznali su za jedinstvenu priliku koja postoji kada su piloti u pitanju i za razliku od drugih višedecenijskih vazduhoplovnih institucija u Srbiji – iskoristili su je.
      Prilika leži u činjenici da velika većina mladih koji žele da postanu civilni piloti to želi odmah. Znaju da im posle srednje škole zapravo ne treba viša ili fakultet i ubeđuju roditelje da im daju nekoliko desetina hiljada evra da svoj san ostvare. Roditelji sa tim nemaju problem ali su očajni činjenicom da će im dete ostati primitivac sa srednjom školom. Mladi ljudi delom ipak završavaju više ili fakultete zbog činjenice da većina avio-kompanija traži diplomu (tržišni razlozi ne regulatorna obaveza) a delom se odlučuju za fakultete koji imaju bilo šta opšte kao na primer „menadžment“ a da ima veze sa avionima. Dok gube vreme učeći (želja za letenjem je prejaka, ne razumete) barem da uče nešto što ima veze sa vazduhoplovstvom. Mašinski fakultet smer vazduhoplovstvo je preozbiljan, Saobraćajni fakultet smer „vazdušni“ je takođe preozbiljan. Oba fakulteta ozbiljne su obrazovne institucije čiji avio sektori nemaju nikakve veze sa pilotima – oni proizvode inženjere.
      Megatrend je na vreme shvatio tržišnu nišu i napravio programe studija koji savršeno monetizuju platežno sposobne roditelje pilota. Trebalo je samo da rafiniraju poruku nekom varijacijom na temu: „Ne rizikujte da vas avio-kompanija ne zaposli, uzmite diplomu, zanimljivo je, samo avioni, nema smor nauke i sličnih gluposti.“
      Rešenje?
      Pogled na spisak profesora Megatrend Fakulteta za civilno vadzuhoplovstvo ilustruje stručnost. Kvalitetan kadar, više nego interesantni moduli obrazovanja. Ja bih lično (da imam vremena) odslušao sva tri.
      Tango Six je uspešno sarađivao sa Megatrendom više puta i uvek smo njihovim studentima (i studentima drugih fakulteta) besplatno obezbeđivali kotizacije za sve naše događaje.
      Otpustite idiote koji vam vode marketing i digital i nastavite da vodite i unapređujete odličnu priču koju imate. Privlačite pažnju, pravite virale ali ne urušavajte svoju reputaciju. Ili kako bi piloti rekli: Evo vam memory itema – „Nema slika aviona koji se ruše kada promovišemo bezbednost letenja.“
      Ako vam treba kvalitetna i efektna reklama, javite se – redakcija@tangosix.rs
      Ova je bila besplatno (i biće viralnija unutar ciljne publike).
      Petar VOJINOVIĆ

Све поруке на форуму, осим званичних саопштења Српске Православне Цркве, су искључиво лична мишљења чланова форума 'Живе Речи Утехе' и уредништво не сноси никакву материјалну и кривичну одговорност услед погрешних информација. Објављивање информација са сајта у некомерцијалне сврхе могуће је само уз навођење URL адресе дискусије. За све друге видове дистрибуције потребно је имати изричиту дозволу администратора Поука.орг и/или аутора порука.  Коментари се на сајту Поуке.орг објављују у реалном времену и Администрација се не може сматрати одговорним за написано.  Забрањен је говор мржње, псовање, вређање и клеветање. Такав садржај ће бити избрисан чим буде примећен, а аутори могу бити пријављени надлежним институцијама. Чланови имају опцију пријављивања недоличних порука, те непримерен садржај могу пријавити Администрацији. Такође, ако имате проблема са регистрацијом или заборављеном шифром за сајтове Поуке.орг и Црква.нет, пошаљите нам поруку у контакт форми да Вам помогнемо у решавању проблема.

×
×
  • Create New...