Jump to content
Предраг М

Деградирано школство ...

Оцени ову тему

Recommended Posts

Амерички амбасадор Скот је у једној апатинској основној школи одржао предавање из географије а да родитељи о томе нису били обавештени. 

https://www.srbijadanas.com/vesti/info/skot-pokazao-dacima-mapu-srbije-bez-kim-od-njihove-reakcije-mu-jos-zuje-usi-2019-04-18

FB_IMG_1555622463442.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro na jednom strucnom seminaru, na promociji novih digitalnih udzbenika, kolega iz Sjenice je pitao da li ce isti biti uradjeni i na bosanskom jeziku.

Zena je bila neverovatno pribrana i smirena i odgovorila mu je da su poceli sa pripremom i da ce biti uradjeno. A za jezike nacionalnih manjina (madjarski, slovacki, rusinski...) nece biti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Pravnom fakultetu u Kragujevcu američki ambasador Kajl Skot održao je predavanje u prisustvu 164 studenata i mladih Kragujevčana.

On je, zmeđu ostalog, govorio o politici SAD u Srbiji, razlikama u američkim i ruskim donacijama kao i o stanju medija u našoj zemlji. 

Skot je krajnje negativno izlagao o Rusiji i pokušao da predstavi pozitivne uticaje politike SAD u Srbiji. 

Po završetku predavanja, iz publike se javio Nenad Milisavljević, koji je inače predstavnik Zavetnika u Kragujevcu.

On se osvrnuo na izjavu Kajla Skota da Amerika poštuje svoj Ustav i da ga nije naročito menjala kroz istoriju.

- Kažete da se Vaš Ustav poštuje, a u Apatinu ste na predavanju pokazali mapu Srbije bez Kosova i Metohije. Ja sam poneo jednu geografsku kartu da Vama poklonim i da Vam pokažem kako naša teritorija i naša zemlja ne postoji bez Kosova i Metohije - rekao je Milisavljević američkom ambasadoru i potom raširio mapu Republike Srbije. 

Nakon ovoga usledile su reakcije i drugih studenata. Student Arsenijević Milić upitao je prisutne studente ko veruje u ovo što je Kajl Skot ispričao neka digne ruku, ali nijedna ruka nije bila podignuta.

Na kraju predavanja okupljeni studenti Pravnog fakulteta predali su američkom ambasadoru fotografiju ubijene Milice Rakić, kao i slike porušenih objekata tokom NATO agresije.

Podsećamo da je Kajl Skot pre desetak dana održao predavanje đacima u osnovnoj školi u Apatinu gde je izazvao burne reakcije javnosti jer je u kaubojskom šeširu prikazivao mapu Srbije bez KiM. 

 

https://www.espreso.rs/vesti/politika/378613/studenti-pravnog-fakulteta-isprozivali-americkog-ambasadora-ono-sto-pokazali-kajlu-skotu-bilo-je-bas-surovo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добро је да деца и млади знају и кажу оно што држава не сме ил неће да каже.

"Србија је вечна док су јој деца верна." 

:kolcecb3hb8:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Сличан садржај

    • Од Tristatri,
      Za one koji nisu imali sreću ličnog iskustva … a opet sviđa im se nešto od ovoga … 
      22-40
      Uživajte … I pratite kanal … uh biće tog još veoma, veoma zanimljivog … 
    • Од Логос,
      Флоскула „реформе у школству“ откад знам за себе користи се да би се маскирало лоше чињенично стање: да се у школство као и у културу и уметност готово ни не улаже, да ове заузимају зачеље државне стратегије размишљања о генерацијама које ће доћи.   Од фонда термина који се тичу реформи у школству у последње време као велике речи узимају се две: рационализација и дигитализација образовања. Прва реч улива сигурност у то да неко заиста има планове доброг домаћина, који је рационалан и зна шта и како ваља чинити, а друга нас повезује са свим оним што је модерно и што Србију, коначно, води на пут ка развијеним и из уста интелектуалне псеудо-елите Србије многоопеваним, земљама Западног света. Како да не! Ове идејне и стратешке пројекте под називима рационализација и дигитализација ваља читати онако како се фактички догађају на терену – у школама.   Први од ова два појма, рационализација, са сублималним ефектом се користи у пару са забринутошћу над белом кугом у Србији, те конкретно рационализација значи затварање школа тамо/онде где нема довољно ученика. Тачније, отпуштање просветних радника и стављање на чувену листу технолошких вишкова. На тој листи се ваља добро позиционирати.    Само, овде нису јасне макар две ствари. Једна је како то да се у великим школама које имају и већи број пријављене деце за упис не отварају (или се ретко и уз велике муке и компликације отварају) нова одељења, али се зато по веома једноставном поступку смањује број одељења тамо где формално број уписане деце јесте у генерацији нешто, не и знатно, нижи од очекиваног. О назначеном пожељном броју од око 30 ученика у одељењу вреди расправаљати на другом месту. Друго: откуда то да паралелно са смањењем одељења и затварањем школа услед те беле куге имамо у последње време експанзију приватних основних и средњих школа (и гимназија, и стручних школа)?    Употреба другог термина, дигитализације, нарочито је забрињавајућа, будући да овде по среди није остваривање квалитетне наставе путем коришћења погодности информационих технологија, већ је овде реч о једној могућој веома квалитетно маскираној лажи. Можда ће вам звучати крајње чудно ово што ћу изнети о дигитализацији, а то је да она уствари представља централизовану базу података свих запослених у образовном систему Србије, као и свих ученика. Наравно, са свим поверљивим подацима о њима.    Како се све ово одвија?    Дигитализација у школству се практично спроводи на два велика пројекта. Један се зове Доситеј и он представља централизовану базу података свих запослених у просвети са свим пратећим подацима о запосленом. Информације обухватају спектар од јединственог матичног броја, преко дипломе коју је наставник стекао, до процента и фонда часова са којим текуће године ради. План је да се ова база са административних података даље усавршава и до увида у финансије запослених у просвети. Путем овакве централизације података рационализација у просвети (читај: отпуштање запослених и стављање на листу технолошких вишкова) одвија се значајно ефикасније, брже и учинковитије.    Други велики пројекат Министарства просвете у оквиру дигитализације зове се Електронски дневник. На овај начин ћемо рећи збогом папирним књигама, дневницима и читав садржај почећемо згодно да уносимо у такође централизовану базу, под називом есДневник. Да се разумемо, у овај дневник се не уносе само наставне јединице, одсутни ученици, оцене ђака и опомене. У овај дневник се уносе и баш сви подаци везани за конкретног ученика. Све је то већ постојало раније у папирним дневницима. Сада је ствар у томе да су подаци о ученицима на нивоу Србије обједињени на једном месту.    Зашто је ово лоше и забрињавајуће? Зато што неометано и без постојеће правне регулативе даје могућност да се овакви подаци злоупотребљавају. Један од могућих сценарија је и онај који се тиче гурања приче о дуалном образовању (превазиђеном систему са много мана, како се и у Немачкој показало). И овај термин ћу исто превести на разумљив језик. Дуално образовање уствари омогућава да дете са 15 година почне да ради. Конкретно, са централизованом базом података о ученицима средњих школа у електронском дневнику, моћи ће тачно да се израчуна који је то број младе радне снаге од око 15 година, која ће моћи, рецимо, за Немачку да саставља делове за неки апарат, а за шта ће бити награђена платом. И немојмо се заваравати да ће неко децу плаћати и добро награђивати за рад.    Питам се којим путем смо заправо пошли ако ћемо сопствену децу слати у надничаре дуалног типа! Предвиђања Ноама Чомског о економским колонизаторима света друге половине 20. века нарочито су на овом месту значајна. Он, наиме, још осамдесетих година прошлог века говори о томе да је западни економски колонизатор између осталог и до сржи расиста, те да му је далеко више по укусу јефтина радна снага коју би потражио међу становницима неразвијених европских земаља. Они, поред тога што су бели, налазе се на далеко вишем ступњу образовања и хигијене од јефтине радне снаге црне, кафене и жуте пути.    Кредитним клијентима Светске банке као залог не остаје ништа друго да понуде до ресурса радне снаге сопствене земље. Видимо да су национални пројекти наше земље у том погледу оквирно покренути, макар што се образовања тиче. Наше је само да поспешимо размножавање.   Извор: Теологија.нет
    • Од Ulični Muzičar,
      Evo, juče sam se sa Željkom prepucavao u vezi Šešelja,
      pa me je neko kritikovao zbog toga ...
      Zato otvaram ovu temu za ljubitelje prepucavanja ... kao razbibrige i mentalne gimnastike !
      Podforum je RAZBIBRIGA , tako da ne prihvatam kritike !
      ko voli - nek izvoli ... ko ne voli ... nek' prošeta ...
      Za početak , izazivam vas na dvoboj !
      aj ... ko sme ?
      tema ?
      pa , evo ...
      zašto se ja , bezbožnik muvam po ovom pravoslavnom forumu ...
      zašto ne pišem na ćirilici ...
      ... bilo šta ... politika, muzika ...
      ................. predložite ...
      aj nek se neko javi , pa ćemo već krenuti nekako ...
      ............... bez vredjanja , naravno ..................................
    • Од Драгана Милошевић,
      Filipinski predsednik Rodrigo Duterte obećao je da će podneti ostavku ukoliko iko dokaže da Bog postoji.
       

       
      "Ukoliko postoji i jedan svedok koji može da dokaže, možda sa fotografijom ili selfijem da ljudi mogu da razgovaraju i vide Boga, odmah ću podneti ostavku", rekao je Duterte, prenosi AP.
      On je time još jednom izazvao bes u svojoj zemlji u kojoj živi pretežno katoličko stanovništvo, piše AP i dodaje da je nedavno Duterte takođe naljutio javnost kada je Boga nazvao "glupim"
      Ovoga puta Duterte se tokom svog govora na otvaranju naučno-tehnološkog skupa u Davau osvrnuo na osnovna načela katoličke vere, između ostalog i na "prvi greh".
       
      mondo
       
       
       
    • Од Драгана Милошевић,
      Обично кажемо да постоје два пута према Богу: брак и монаштво; и да средње путање нема. У прилог томе послушајте предавање о. Игора Игњатова линк.

      извор
      или:
       
       

      извор
       
      Тако каже "теорија": или-или трећег нема. Пракса говори нешто друго. Много је оних који не могу да се прихвате ни брачног венца, ни ађелског образа. По теорији би рекли да не могу да нађу пут ка Богу.  Да ли је баш тако, шта можете да кажете на ову тему?

Све поруке на форуму, осим званичних саопштења Српске Православне Цркве, су искључиво лична мишљења чланова форума 'Живе Речи Утехе' и уредништво не сноси никакву материјалну и кривичну одговорност услед погрешних информација. Објављивање информација са сајта у некомерцијалне сврхе могуће је само уз навођење URL адресе дискусије. За све друге видове дистрибуције потребно је имати изричиту дозволу администратора Поука.орг и/или аутора порука.  Коментари се на сајту Поуке.орг објављују у реалном времену и Администрација се не може сматрати одговорним за написано.  Забрањен је говор мржње, псовање, вређање и клеветање. Такав садржај ће бити избрисан чим буде примећен, а аутори могу бити пријављени надлежним институцијама. Чланови имају опцију пријављивања недоличних порука, те непримерен садржај могу пријавити Администрацији. Такође, ако имате проблема са регистрацијом или заборављеном шифром за сајтове Поуке.орг и Црква.нет, пошаљите нам поруку у контакт форми да Вам помогнемо у решавању проблема.

×
×
  • Create New...