Jump to content
Quora StumbleUpon Banana Lime Leaf vKontakte Sky Blueberry Slack Watermelon Chocolate Steam Black Facebook Tumblr
Quora StumbleUpon Banana Lime Leaf vKontakte Sky Blueberry Slack Watermelon Chocolate Steam Black Facebook Tumblr

Придружите се нашој ВИБЕР ГРУПИ на ЛИНКУ

Поуке.орг инфо

Бизарна дечја игра које се продаје у ЕУ -распни Христа сâм!

Оцени ову тему

Recommended Posts

Kada bi igrica pozivala na ubijanje životinja ili ptica na primer,verovatno bi se javljala udruženja za zaštitu životinja i govorili o štetnosti poemenutih igrica. 

Pitanje je da li se kod nas neko ozbiljno bavi sadržajima koje djeca konzumiraju putem video igrica,interneta i sl.i implikacijama na iste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

So, finally, a Jesus Action Man kit?

Well, yes and no.

It was one of the exhibits at the Twente Biennale contemporary art festival in Enschede, Netherlands, in 2015.

It is by Dutch artist, and former broadcaster, Filemon Wesselink, and he explains the background, more or less, as follows.
 

CRUCIFY JESUS YOURSELF! (DIY Kit)

Filemon sees the crucifix, the image of the body of Jesus on the cross, as the "trademark" of the Christians. He was brought up a Christian himself and had been acutely aware this image all through his childhood. He used to gaze in awe at the large wooden crucifix behind preacher during the sermon.

During a trip to the holy places of Israel, he was confronted many times a day by this symbol. At the same time there were many tourist market stalls selling toys and lots of these involved violence of one sort or another. Action men wielding weapons and allowing children to fantasise their own private wars.

But there was a complete absence among them of any representation of the cruelty of the crucifixion. Hence, this DIY crucifixion kit which raises many questions.

Where do you stand when you nail Jesus to the cross? While Christianity would be diminished without the crucifixion, would this kit be going too far for Christians? And what would it say about the state of Christianity if Christians approved of such a kit? Would people actually feel guilty buying it and replaying the crucifixion? If they did, would this not be an indication that they were true believers?

Filemon reminds us that the town where the Twente Biennale took place was also where the TV show The Passion was shot. That was the 'Disneyfication' of Christianity. This kit is the next step in its ultimate desecration.

Source: my paraphrasing of his Dutch commentary
https://dominusvobiscuit.blogspot.com/2017/01/crucifying-jesus.html
During a trip to the holy places of Israel I was confronted with this image many times a day. At the same time there were many tourist market stalls where toys were sold. Just like in almost every toy store there was a lot
violent toys. Weapons were held by "action figures". Children could wage their own fantasy war.
But the cruel image of Jesus on the cross was nowhere to be seen. Also no action figures the person that it was all about.
This self-crucifixion set raises many questions. Which side are you on when you nail Jesus on the cross? After all, without crucifixion, Christianity would not have been so great. Is this allowed by the Christians? And when they approve of this, what does it say about the state of Christianity? Do you feel guilty when you buy this and the crucifixion is complete? And if one feels guilty, isn't one by definition religious?
http://2015.twentebiennale.nl/artists/filemon-wesselink/

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 14 часа, АлександраВ рече

Дакле, коначно, Исусов акцијски комплет?

Па, да и не.

Био је то један од експоната на Твенте Биеннале фестивалу савремене уметности у Енсцхедеу у Холандији 2015.

године . То је холандски уметник и бивши емитер, Филемон Весселинк, и објашњава позадину, мање-више, на следећи начин.
 

ЦРУЦИФИ ЈЕСУС ИОУРСЕЛФ! (ДИИ Кит)

Филемон види распеће, слику тела Исуса на крсту, као "заштитни знак" хришћана. Одгајан је сам хришћанин и био је свјестан ове слике цијело дјетињство. Гледао је страхопоштовање пред великим дрвеним распелом иза проповједника за вријеме проповиједи.

Током пута на светим мјестима у Израелу, он се суочавао с тим симболом много пута дневно. Истовремено, било је много туристицких пијаца које су продавале играчке, а многе од њих су укључивале насиље једне или друге врсте. Мушкарци који се баве дејством оружја и дозвољавају деци да фантазирају о својим приватним ратовима.

Али међу њима је било потпуног одсуства било каквог приказа окрутности распећа. Дакле, овај ДИИ комплет за распеће који поставља многа питања.

Где стојите када прикачите Исуса на крст? Док би хришћанство било умањено без распећа, да ли ће овај прибор ићи предалеко за хришћане? И шта би он рекао о стању хришћанства ако су хришћани одобрили такав прибор? Да ли би се људи заиста осећали кривим што би га купили и поновили распеће? Ако јесу, да ли би то била индикација да су они били прави верници?

Филемон нас подсећа да је у граду у коме се одвијао Твенте Биеннале такође снимљена емисија Тхе Пассион . То је било 'Диснеификација' хришћанства. Овај комплет је следећи корак у његовом коначном скрнављењу.

Извор: моје парафразирање његовог холандског коментара
https://dominusvobiscuit.blogspot.com/2017/01/crucifying-jesus.html
Током пута на светим мјестима Израела био сам суочен са овом сликом много пута дневно. Истовремено, било је много трговачких штандова на којима су се продавале играчке. Баш као у скоро свакој продавници играчака било је много
насилних играчака. Оружје је држало "акционе фигуре". Деца су могла да воде свој властити фантазијски рат.
Али окрутна слика о Исусу на крсту није било нигде. Такође, ни једна акција не указује на особу о којој се ради.
Овај сет за само-распеће поставља многа питања. На којој сте страни када нахрупите Исуса на крсту? Уосталом, без распећа, хришћанство не би било тако велико. Да ли то дозвољавају хришћани? А када то одобравају, шта пише о стању хришћанства? Да ли се осећате кривим када купите ово и распеће је завршено? И ако се неко осећа кривим, није ли то по дефиницији религиозно?
http://2015.twentebiennale.nl/artists/filemon-wesselink/

Objasnjenje holandskog umetnika je jednako besmisleno kao i sama igrica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 16 часа, АлександраВ рече

So, finally, a Jesus Action Man kit?

Well, yes and no.

It was one of the exhibits at the Twente Biennale contemporary art festival in Enschede, Netherlands, in 2015.

It is by Dutch artist, and former broadcaster, Filemon Wesselink, and he explains the background, more or less, as follows.
 

CRUCIFY JESUS YOURSELF! (DIY Kit)

Filemon sees the crucifix, the image of the body of Jesus on the cross, as the "trademark" of the Christians. He was brought up a Christian himself and had been acutely aware this image all through his childhood. He used to gaze in awe at the large wooden crucifix behind preacher during the sermon.

During a trip to the holy places of Israel, he was confronted many times a day by this symbol. At the same time there were many tourist market stalls selling toys and lots of these involved violence of one sort or another. Action men wielding weapons and allowing children to fantasise their own private wars.

But there was a complete absence among them of any representation of the cruelty of the crucifixion. Hence, this DIY crucifixion kit which raises many questions.

Where do you stand when you nail Jesus to the cross? While Christianity would be diminished without the crucifixion, would this kit be going too far for Christians? And what would it say about the state of Christianity if Christians approved of such a kit? Would people actually feel guilty buying it and replaying the crucifixion? If they did, would this not be an indication that they were true believers?

Filemon reminds us that the town where the Twente Biennale took place was also where the TV show The Passion was shot. That was the 'Disneyfication' of Christianity. This kit is the next step in its ultimate desecration.

Source: my paraphrasing of his Dutch commentary
https://dominusvobiscuit.blogspot.com/2017/01/crucifying-jesus.html
During a trip to the holy places of Israel I was confronted with this image many times a day. At the same time there were many tourist market stalls where toys were sold. Just like in almost every toy store there was a lot
violent toys. Weapons were held by "action figures". Children could wage their own fantasy war.
But the cruel image of Jesus on the cross was nowhere to be seen. Also no action figures the person that it was all about.
This self-crucifixion set raises many questions. Which side are you on when you nail Jesus on the cross? After all, without crucifixion, Christianity would not have been so great. Is this allowed by the Christians? And when they approve of this, what does it say about the state of Christianity? Do you feel guilty when you buy this and the crucifixion is complete? And if one feels guilty, isn't one by definition religious?
http://2015.twentebiennale.nl/artists/filemon-wesselink/

Objasnjenje holandskog umetnika je jednako besmisleno kao i sama igrica. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Сличан садржај

    • Од Логос,
      Данас, на Томину недјељу одржан је на остацима ранохришћанске светиње на Дукљи код Подгорице традиционални црквено-народни сабор. Архијерејску литургију је служио Архиепископ цетињски Митрополит црногорско-приморски г. Амфилохије, а саслуживали су му Архиепископ берлински и све Њемачке Руске заграничне цркве господин Марко, Епископ буеносајрески и јужно-централноамерички г. Кирило, викарни Епископ диоклијски Методије, као и многобројно свештенство, уз молитвено учешће вјерног народа. У току Литургије крштене су слушкиње Божје Јелена и Марија.

      У литургијској бесједи након читања Јеванђеља, Владика Методије је, тумачећи причи о невјерју апостола Томе, рекао да је Господ Томи рекао оно што говори читавом човјечанству до данашњега дана: Не буди невјеран него вјеран.
      „Говори нам: Имајте повјерења у Мене. Све што сам вам говорио, нисам вас обмањивао, нисам заступао лаж, нисам вас на криви пут заводио, нисам вас на пут смрти и гријеха заводио: Не будитте невјерни, него будите вјерни“, казао је Владика диоклијски.
      Додао је да се дах Христов, који је дунуо тада у своје апостоле, шири кроз вјекове.
      „Шири се благодат Духа Светога преко њихових прејемника – наследника до данашњега дана. И на овоме мјесту гдје стојимо, чак из трећега вијека постоје овдје темељи, из доба цара Константина. Онда, ми овдје стојимо на темељима из шестога и деветога вијека, на темељима базилика епископија најстаријих у данашњој Црној Гори“, казао је он.
      Додао је да је затим Свети Сава наставио тај континуитет.
      „Наставио је, не на ничему, него на постојећој епархији. Наставио је континуитет тог Христовога даха и благодати Духа Светога – све до данас, до Митрополије црногорско-приморске, претходно Епископије па Митрополије зетске. Читајмо Јеванђеље, волимо Христа, имајмо повјерења у Њега и повјерења у Цркву Његову“, поручио је Владика Методије.
      Након причешћа, архијереји су са свештенством и вјерним народом благосиљали славски колач.
      Митрополит Амфилохије је рекао да Христовим васкрсењем васкрсава и ова древна диоклијска светиња.
      „Послије толико вјекова, данас су први пут овдје заједно четворица епископа – наш Архиепископ Марко из Њемачке Руске заграничне цркве, наш Владика Кирило, који је сад Епископ у Латинској Америци и наш Владика диоклијски, који својом титулом, а и својом данашњом проповијеђу наставља то свето дјело овдашњих епископа, којих су наследници и данашњи митрополити црногорски и приморски“, рекао је он.
      Владика Марко је рекао да је велика част служити на историјском мјесту каква је древна Дукља.
      „То нас обавезује да идемо истим корацима којима су ишли наши преци, да пригрлимо православну вјеру, да не будемо православци само по звању него и по духу истине, да идемо корацима људи који су нам донијели Јеванђеље Христово овдје – светих апостола и мученика који су положили своје тијело и своју крв за Христа“, казао је Владика Марко.
      Након Литургије приређена је богата славска трпеза хришћанске љубави са васкршњим концертом полазника школа вјеронауке из Подгорице, Колашина и Бара.
      Уз игроказе, рецитације, пјесму и игру малишана, сабор су поздравили и Епископ буеносајрески и јужно-централноамерички г. Кирило и Архијерејски протопрезвитер подгоричко-колашински Велибор Џомић.
      Уз струне гусала пјевао је народни гуслар Жељко Бугарин.

      Извор: Митрополија црногорско-приморска
    • Од Логос,
      У ноћи између 27. и 28. априла 2019. године, у катедралној цркви Христа Спаситеља у Москви Његова Светост патријарх московски и све Русије одслужио је божанску службу – у поноћ, литију, јутрењу и Божанску литургију св. Јована Златоуста.

      Његовој Светости су саслуживали: архиепископ каширски Теогност, председник Синодалног одељења за манастире и монаштво; архиепископ Беча и Будимпеште Антоније, руководилац Управе за иностране установе Московске Патријаршије; архиепископ егоревски Матеј; епископ воскресенки Дионисије, први заменик начелника администрације Московске Патријаршије, свештеномонаштво и монаштво града Москве. 
      На васкршњој служби у катедрали Христа Спаситеља молили су се председник Руске Федерације В.В. Путин, председник Владе Руске Федерације Д.А. Медведев са супругом, градоначелник Москве С.С. Собјанин. У храму је био и апостолски нунције у Руској Федерацији надбискуп Целестино Миљоре, дијецезан у Москви надбискуп Паоло Пеци.
      Патријарашки хор Катедрале Христа Спаситеља (диригент И.Б. Толкачев) и Камерни хор при овој катедрали (диригенткиња С.Н. Соколовскаја) певао је на божанској служби.
      Уживо емитовање патријарашке божанске службе реализовали су телевизијски канали „Первиј“, „Росија 1“ и „Спас“. Уз техничку подршку ТВ канала „Спас“, патријарашка божанска служба је емитована на интернету на званичном сајту Руске Православне Цркве, Патриархиа.рууз коментир професора Московске Духовне Академије А.К. Светозарског. На телевизијском каналу „Спас“ и порталу Патриархиа.ру емитовање је омогућено и на знаковном језику.
      Пре почетка литије Првојерарх Руске Цркве обратио се присутнима поздравним словом.
      Према традицији, на васкрсну ноћ, у храм Христа Спаситеља је унет благодатни огањ из цркве Васкрсења Христовог у Јерусалиму, који је донела делегација коју је предводио председник Управног одбора Фондације Светог апостола Андреја Првог позива В.И. Јакунин и архиепископ јегорјевски Матеј. Пре почетка литије Предстојатељ Руске Православне Цркве запалио је свеће са благодатног огња и предао их учесницима божанске службе речима: „Почињемо васкршњи празник паљењем благодатног огња који је донет са Светог Гроба“.
      Уз појање стиха „Воскресеније Твоје, Христе Спасе“ уређена је литија око катедрале Христа Спаситеља.
      Његова Светост патријарх Кирил прочитао је Огласитељно слово Св. Јована Златоуста за свету Пасху.
      На крају јутрење Његова Светост патријарх Кирил, В.В. Путин, Д.А. Медведев, С.В. Медведев и С.С. Собјанин  разменили су ускршње честитке и празничне дарове.
      Васкрсно јеванђеље (Јован 1,1-17) читано је на 21 језику. Његова Светост Патријарх је почео да чита Јеванђеље, које говори о оваплоћењу Божје Речи, на грчком и латинском језику, а затим је служашче свештенство наставило да чита на јерејском, црквенословенском, арапском, енглеском, санскритском, руском, украјинском, молдавском, татарском, гагауском, литванском, естонском, енглеском, француском, немачком, италијанском, шпанском, кинеском и јапанском.
      На сугубој јектенији читане се прозбе за јединство Православне Цркве и очувању Цркве од подела и раскола.
      За време причастна протојереј Михаил Рјазанцев је прочитао Васкршњу посланицу Његове Светости патријарха Кирила упућену архипастирима, пастирима, монаштву и свим верним чедима Руске Православне Цркве.
      После заамвоне молитве Првојерарх Руске Цркве је осветио Артос.
      На крају службе Његова Светост патријарх Кирил поново је честитао присутнима и ТВ гледаоцима Васкрс.

      Извор: Српска Православна Црква
    • Од Логос,
      Архиепископ цетињски Митрополит црногорско-приморски г. Амфилохије служио је јутрос у саборном храму Христовог Васкрсења у Подгорици са свештенством централну васкршњу Литургију у Митрополији црногорско-приморској. Појао је храмовни хор „Свети апостол Марко“, а молитвено је учествовало више хиљада вјерника из Подгорице. Свето крштење примили су слуге Божје Ирина и Дарко. Прочитана је Васкршња посланица Његове Светости Патријарха српског г. Иринеја са архијерејима Српске православне цркве.

      Митрополит Амфилохије је након Литургије освештао васкршња јаја.
      Владика је, честитајући празник сабранима традиционалним поздравом Христос воскресе! рекао да постоје двије врсте људи на земљи:
      „Они који се причешћју живога Бога и постају једно и заједно, не само овдје на земљи него и у вјечности, и они други, који се одричу Христа Бога и који пљују на Њега, као они првосвештеници лажни, као Јуда издајник, који га продају за тридесет сребреника“, рекао је Митрополит црногорско-приморски.
      Додао је да и данас у савременом свијету постоје само те двије врсте људи.
      „Они који у Христа Бога вјерују, распетога и васкрслога из мртвих, који се причешћују тијела и крви Његове и постају једно биће и у времену и у вјечности, и они који се од Њега одричу и продају га за сребрнике“, рекао је он.
      Казао је да само они који у Христа вјерују и Христа се причешћују вјерују у вјечног човјека.
      „Вјерују у вјечно људско достојанство, непролазно. И кроз Њега су призвани сви земаљски народи и сви људи да постану један човјек, једно човјечанство, један народ Божји. На то нас је Бог призвао, на то смо се ми опредијелили Светом тајном крштења“, поручио је Митрополит је Митрополит Амфилохије.

      Извор: Митрополија црногорско-приморска
    • Од Логос,
      Звуци радосне песме чули су се на Велики уторак у Богородичином храму у Земуну, не само од свештеника и са певнице, него и из грла 25 новокрштених ученика верске наставе основних и средњих школа са простора Земуна и Новог Београда. Проповедајући Реч Божју на часовима веронауке и сведочећи Христа, вероучитељи средњих школа Новог Београда и Земуна су изразили потребу да Мајци Цркви приведу младе људе који су желели да постану део стада Христовог и на тај начин отворе врата Царства небеског.
       
      У тој племенитој и душекорисној активности вероучитеље је подржало братство Богородичине цркве у Земуну на челу са старешином протојерејем Небојшом Тополићем. Треба истаћи да је устаљена пракса да се сваке године организује саборно крштење средњошколаца. Ове године, по предлогу оца Небојше Тополића, позив за крштење је упућен и родитељима деце из основних школа. Следујући црквеној традицији свето просветљење, како се једним именом зову спојене свете тајне крштења, миропомазања и евхаристије, ученици су примимили на Велики уторак када се по канону Цркве служи Литургија пређеосвећених дарова.
       
      Извор: Српска Православна Црква
×
×
  • Create New...