Jump to content
Јагода Наранџа Банана Лимета Лист Море Небо Боровница Грожђе Лубеница Чоколада Мермер WhatsApp Ubuntu Угаљ
Јагода Наранџа Банана Лимета Лист Море Небо Боровница Грожђе Лубеница Чоколада Мермер WhatsApp Ubuntu Угаљ

Придружите се нашој ВИБЕР ГРУПИ на ЛИНКУ

Recommended Posts

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
Управо сада, Ana B. рече

Zanimljiva tema, danas sam htela da odem na njeno predavanje, al nisam  stigla. Danas mi je baš to trebalo da slušam...

Ја на жалост радим, а имамо и госте.Чула сам за предавање, а од скора и за њене мотивационе говоре(беседе) Свиђа ми се.   

Share this post


Link to post
Share on other sites

Некад сам и ја мислио да је ово довољно да би човек средио свој умни живот. Али показало се да то није довољно.

Наше мисли су дубоко ослоњене на Истину која је у нама. Ту истину ми смо стекли кроз Васпитање, образовање, искуства

Та истина је као филтер кроз који ми доживљавамо све око нас.Ако смо чули за Перу да је лопов; ми ћемо кад год сретнемо Перу о њему да имамо лоше мисли, осуђујуће мисли, А Ко смо чули нешто добро ми ћемо Перу дођивљавати као пријатеља и наше мисли о њему ће бити лепе. Значи наша Истина ће одредити какав ће бити наш доживљај Пере и каква ћемо осећања имати кад мислимо о њему. Држати своје мисли под контролом је мукотрпан посао, боље је изменити своју истину и онда ће она држати наше мисли под контролом.

Право питање гласи: Како се мења истина?

Одговор на ово питање је дао сам Христос: Ко хоће његову вољу творити, разумјеће је ли ова наука од Бога или ја сам од себе говорим. Јован 7.17

Све што човек чини од своје воље утицаће на истину која је у њему. Још док се лопов спрема за своју прву крађу он у свом уму оправдава то шта мисли да уради, и те његове мисли ће утицати да се и његова истина промени. Кад се спремамо да слажемо то исто се догађа. Кад лажемо крадемо ми чинимо блуд и на тај начин ми стварамо заблуду у свом уму.

Заблуда је истина настала после блуда. Можете замислити какав ће бити наш доживљај света ако наше мисли за основу имају заблуду.

Јер од наше истине зависи како ћемо да судимо и какве ћемо мисли имати. А са мислима и каква ћемо осећања имати. А са осећањима и наше понашање ће се променити; јер како се човек осећа тако се и понаша, Што ће рећи да каквог ћемо духа бити зависи од наше истине.

Па ако смо у истини наше понашање ће водити дух Истине а ако смо у заблуди наше понашање ће водити дух заблуде

Покојни Тадеј је рекао: Какве су ти мисли такав ти је живот а своди се на то да каква ти је Истина такав ти је живот

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 16 минута, Задње Време рече

Некад сам и ја мислио да је ово довољно да би човек средио свој умни живот. Али показало се да то није довољно.

Наше мисли су дубоко ослоњене на Истину која је у нама. Ту истину ми смо стекли кроз Васпитање, образовање, искуства

Та истина је као филтер кроз који ми доживљавамо све око нас.Ако смо чули за Перу да је лопов; ми ћемо кад год сретнемо Перу о њему да имамо лоше мисли, осуђујуће мисли, А Ко смо чули нешто добро ми ћемо Перу дођивљавати као пријатеља и наше мисли о њему ће бити лепе. Значи наша Истина ће одредити какав ће бити наш доживљај Пере и каква ћемо осећања имати кад мислимо о њему. Држати своје мисли под контролом је мукотрпан посао, боље је изменити своју истину и онда ће она држати наше мисли под контролом.

Право питање гласи: Како се мења истина?

Одговор на ово питање је дао сам Христос: Ко хоће његову вољу творити, разумјеће је ли ова наука од Бога или ја сам од себе говорим. Јован 7.17

Све што човек чини од своје воље утицаће на истину која је у њему. Још док се лопов спрема за своју прву крађу он у свом уму оправдава то шта мисли да уради, и те његове мисли ће утицати да се и његова истина промени. Кад се спремамо да слажемо то исто се догађа. Кад лажемо крадемо ми чинимо блуд и на тај начин ми стварамо заблуду у свом уму.

Заблуда је истина настала после блуда. Можете замислити какав ће бити наш доживљај света ако наше мисли за основу имају заблуду.

Јер од наше истине зависи како ћемо да судимо и какве ћемо мисли имати. А са мислима и каква ћемо осећања имати. А са осећањима и наше понашање ће се променити; јер како се човек осећа тако се и понаша, Што ће рећи да каквог ћемо духа бити зависи од наше истине.

Па ако смо у истини наше понашање ће водити дух Истине а ако смо у заблуди наше понашање ће водити дух заблуде

Покојни Тадеј је рекао: Какве су ти мисли такав ти је живот а своди се на то да каква ти је Истина такав ти је живот

A ima i to stil života diktira misli... No ljubav sve nadjača...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Ana B. рече

A ima i to stil života diktira misli... No ljubav sve nadjača...

Да наше љубави повлаче шта ћемо ми радити од своје воље . Љубав према коцки одведе коцкара у коцкарницу, Алкохоличара љубав вуче према флаши. Швалера љубав тера к туђим женама, Наше љубави нас покрећу и најјача су покретачка сила. Љубав према ближњима наведе верника да прашта туђе грехе.

ех та љубав, зна да одвуче човека на зло и на добро

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 53 минута, Задње Време рече

Да наше љубави повлаче шта ћемо ми радити од своје воље . Љубав према коцки одведе коцкара у коцкарницу, Алкохоличара љубав вуче према флаши. Швалера љубав тера к туђим женама, Наше љубави нас покрећу и најјача су покретачка сила. Љубав према ближњима наведе верника да прашта туђе грехе.

ех та љубав, зна да одвуче човека на зло и на добро

Htela sam da kazem ako je covek okruzen ljudima koje voli i koji njega vole onda nema toliko problema sa tim negativnim mislima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Управо тако.

Осећања су од пресудног значаја за здравље, Осећање љубави, та  животна радост човека који никоме не суди него воли све људе је извор живота у човеку, извор здравља, Када смо задовољни собом, својим животом људима ми смо испуњени радошћу и то доводи до тога да је наша ДНК спирала распредена и омогућено је копирање информације у њој која је неопходна да би се обавили потребни процеси у ћелији за њено здраво функционисање. Рецимо да нас нападне лав, ДНК се запертлава и више нема уобичајених радњи, узбуна је и сада се само сагоревају шећери да би се обезбедила неоходна енергија да се преживи. Али дух који покреће наше ћелије не зна да ли смо ми у стварној опасности или само маштамо да смо у опасности,.за њега је то исто. И када ми бринемо, судимо, љутимо се , страхујемо за посао, да ли ћемо имати да вратимо кредит, свако лоше осећање је за дух знак за узбуну, И наша ДНК почиње да буде стално упредена, Услед тога не могу да се обаве основни животни процеси у ћелијама ими полако клизимо у болест. Љубав која је извор радости у нама је неопходна за један здрав живот.

И када гледамо шта је Христос говорио да треба чинити; праштати, бити милостив не лагати не красти, ми видимо да нас све то води ка једном животу испуњеном љубављу која би у нама била извор здравља. Кад чинимо Божију вољу ми смо ти који имају највећу корист од тога. Нама се чини да кад служимо богу да постајемо робови а нисмо ни свесни да служећи богу ми служимо себи, свом здрављу и свом животу

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 3 часа, Задње Време рече

Да наше љубави повлаче шта ћемо ми радити од своје воље . Љубав према коцки одведе коцкара у коцкарницу, Алкохоличара љубав вуче према флаши. Швалера љубав тера к туђим женама, Наше љубави нас покрећу и најјача су покретачка сила. Љубав према ближњима наведе верника да прашта туђе грехе.

ех та љубав, зна да одвуче човека на зло и на добро

Kockara u kockarnicu ne vodi ljubav, nego zavaravanje da mu kocka pruža veliku mogućnost da na lak način brzo dođe do novca.

Švalera ka tuđim ženama ne tera ljubav, nego želja za zadovoljenjem seksualnog nagona sa onim ženama, koje mu pokažu da su raspoložene da mu pruže mogućnost da to i ostvari.

Ljubav čoveka vezuje za jednu ženu. Švaler nema ljubavi.

Imaš tu još nekih besmislenih izjava. Ostalo je OK.

пре 5 часа, Ana B. рече

Право питање гласи: Како се мења истина?

Istina se ne može menjati. Neko može menjati jedino svoju verziju istine, koja može više ili manje odstupati ili se poklapati sa istinom.

пре 5 часа, Задње Време рече

Покојни Тадеј је рекао: Какве су ти мисли такав ти је живот а своди се на то да каква ти је Истина такав ти је живот

Ne.

Svodi se na to da treba biti pozitivan i kad postoje problemi i treba biti zadovoljan onim što imaš. To je smisao.

A život neće biti obavezno u skladu sa mislima. Ima tu odstupanja koliko hoćeš.

пре 5 часа, Задње Време рече

а своди се на то да каква ти је Истина такав ти је живот

Niko nema svoju istinu. Istina je samo jedna i ne mora obavezno imati uticaja na uslove života.

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 2 часа, Задње Време рече

Рецимо да нас нападне лав, ДНК се запертлава и више нема уобичајених радњи, узбуна је и сада се само сагоревају шећери да би се обезбедила неоходна енергија да се преживи. Али дух који покреће наше ћелије не зна да ли смо ми у стварној опасности или само маштамо да смо у опасности,.за њега је то исто

Ali, brate, mislim da prvo ide' duh, tj. uhvati nas strah,.... strah od smrti nam pokrene dusevno uznemirenje koje se prenese na telo i DNK, lupa nam srce i telo luci adrenalin,  koji nam daje' dodatnu snagu i motoriku i brzu reakciju kako bi mogli nekako da se izbavimo iz smrtne opasnosti.

Ovo moze biti i posredni dokaz postojanja duha i duse u coveku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Креирај налог или се пријави да даш коментар

Потребно је да будеш члан ЖРУ-а да би оставио коментар

Креирај налог

Пријавите се за нови налог на ЖРУ заједници. Једноставно је!

Региструј нови налог

Пријави се

Већ имаш налог? Пријави се овде

Пријави се одмах

  • Сличан садржај

    • Од Милан Ракић,
      Na poslednjem Svetom arhijerejskom saboru SPC napadnuta je akademska sloboda desetorice profesora i asistenata sa Pravoslavnog bogoslovskog fakulteta Univerziteta u Beogradu. Razlog za napad na slobodu misli pravoslavnih teologa bio je apel koji su ovi akademski radnici potpisali i uputili javnosti, a u kojem su kritikovali zahtev grupe građana za reviziju teorije evolucije u našem školstvu.

      Iz šturog saopštenja portparola SPC saznajemo da je problem koji su svojim apelom pravoslavni teolozi napravili vladikama na saboru bio navodno „izlišan i u suštini besmislen“. Pravoslavni teolozi su se svojim apelom, navodno zaleteli u javnost „što je u medijima horski proglašeno za podršku darvinizmu u njegovom najgorem izdanju i za posredno osporavanje bogootkrivene istine o Bogu kao Tvorcu sveta i biblijske povesti o stvaranju“. Ako zastanemo i pažljivo protumačimo ovaj deo saopštenja, prilično je jasno da tu nije reč o stavu javnosti. Mediji su bili prilično zatečeni intelektualnom i teološkom širinom pravoslavnih teologa u pogledu teorije evolucije. Pre će biti da je u pitanju sadržaj optužbe, upućen od strane (pojedinih) vladika, za „posredno osporavanje bogootkrivene istine o Bogu kao Tvorcu sveta i biblijske povesti o stvaranju“.
      Neki su episkopi izgleda doveli u sumnju hrišćansku veru profesora i zato su potpisnici apela naterani da se zvanično obrate saboru. Portparol SPC dalje kaže: „Potpisnici toga teksta su se obratili Saboru sa ispovedanjem autentične hrišćanske vere u Boga Tvorca (zdravi i pravi kreacionizam)“. Međutim, ako su mediji krivo protumačili teologe, kako se tvrdi u saopštenju SPC, onda je trebalo da profesori javnosti upute ispovedanje hrišćanske vere u Boga Tvorca i tako isprave navodni nesporazum. A ne da episkopima na saboru objašnjavaju svoju veru. „Sabor je to prihvatio, ali sa napomenom da nam čitava ta raspra, bez obzira na njihove namere i zamisli, uopšte nije bila potrebna“. Možemo pretpostaviti da su na saboru potpisnici apela pokušali da objasne pozicije akademske teologije u odnosu na prirodne nauke i teoriju evolucije, ali da su bili grubo sasečeni. Verovatno uz obrazloženje da njihovo mišljenje i znanje nikome, pa ni vladikama, nije potrebno.
      Od sabora optužena grupa profesora i asistenata zakonski ništa nikom nije morala da objašnjava, niti da ispoveda. Za njih, kao i za sve naučne radnike zaposlene na univerzitetu, važi Zakon o visokom obrazovanju Republike Srbije. Ovaj zakon u članu 5 stav 1 jasno ističe da u akademske slobode spada, između ostalog, i „sloboda naučnoistraživačkog rada i umetničkog stvaralaštva, uključujući slobodu objavljivanja i javnog predstavljanja naučnih rezultata i umetničkih dostignuća“. Pomenuta grupa teologa javno se usprotivila nastojanjima da se Sveto pismo, sa svojim opisom stvaranja sveta, koristi kao osnova za osporavanje naučne teorije evolucije: „S tim u vezi, podsećamo na stav, široko prihvaćen od naučne zajednice teologa širom sveta, da ne postoji nikakva ‘biblijska teorija stvaranja’ koja se može shvatiti kao naučna teorija koja bi, kao takva, predstavljala naučnu alternativu teoriji evolucije“. Saborski oci su osporili zakonsko pravo univerzitetskim profesorima da javno iznose široko prihvaćene stavove iz svoje akademske oblasti. A pošto akademske slobode ulaze u okvir autonomije univerziteta, pritiskom na profesore teologije dovedena je u pitanje i sloboda univerziteta. Najzad, Sveti arhijerejski sabor SPC prešao je i preko osnovnog građanskog prava na slobodu misli, garantovano ustavom. Ovako široka lepeza prekršenih pravnih normi otvara pitanje preispitivanja odnosa državnog Bogoslovskog fakulteta i SPC.
      Disciplinovanje profesora teologije od strane sabora zasigurno će loše uticati na poziciju akademske teologije kod nas, kao i na buduće istupe teologa u javnosti. Ali mislim da je, u izvesnom smislu, pritisak od strane antiteološke struje u Crkvi došao prekasno. Godinama unazad organizuju se razni naučni skupovi, tribine i okrugli stolovi gde teolozi ravnopravno učestvuju i izlažu svoje stavove zajedno sa naučnicima iz drugih naučnih oblasti. Još je devedesetih, recimo, bilo dosta nepoverenja u vezi sa sociologijom pravoslavlja, ali su danas u toj oblasti zastupljeni radovi kako sociologa, tako i teologa. Razmišljanje na temu odnosa teologije i biologije je kod nas očigledno noviji trend, koji u najvišim crkvenim krugovima izaziva vidno nerazumevanje, ali ga je u principu nemoguće zaustaviti.
      Pomenuo bih na kraju i skup „Teologija u javnoj sferi“ u Trebinju, u organizaciji Eparhije zahumsko-hercegovačke i primorske, koji već četvrtu godinu okuplja teologe i eminentne naučnike iz oblasti društvenih i prirodnih nauka. Na skupu su više puta izlagana teološka mišljenja identična stavovima profesora i asistenata iz apela. Na otvaranju ovogodišnjeg skupa, direktor Sekretarijata za vere Republike Srpske Dragan Davidović je rekao da je institucija koju predstavlja tu da podrži „slobodno mišljenje i stavove svih učesnika“. Davidović je dodao i da na skupu „nema zabrane ni za one koji misle da su u svemu u pravu, da su bezgrešni, a da im je moć neograničena“. Ali je na kraju poentirao da takvi „na ovim mestima sami sebe suspenduju“. Zato su teolozi sa PBF-a i pozvani na sabor. Bezgrešni moćnici ne zalaze u javnu sferu. Oni deluju tajno.

    • Од w.a.mozart,
      Ovde možemo pisati pomenute izjave
      sećam se da me šokirala misao sv.Maksima ispovednika
      Badava se pričešćujemo telom i krvlju Hristovom ako se ne pričešćujemo Njegovom voljom
      još uvek razmišljam o tome,posebno pred pričešće
×