Jump to content
Јагода Наранџа Банана Лимета Лист Море Небо Боровница Грожђе Лубеница Чоколада Мермер WhatsApp Ubuntu Угаљ
Јагода Наранџа Банана Лимета Лист Море Небо Боровница Грожђе Лубеница Чоколада Мермер WhatsApp Ubuntu Угаљ

Придружите се нашој ВИБЕР ГРУПИ на ЛИНКУ

Лубеница

Да ли је у оваквим тренуцима могуће остати Хришћанин?

Recommended Posts

Убиство Милоша Милеуснића дигло је целу Србију на ноге. Тешке речи осуле су се друштвеним мрежама, преко речи презира до озбиљних претњи. Да ли је то исправно понашање нас Православаца, а како другачије?

Врло брзо заборављено је убиство Нишког студента Вука Стоиљковића. Убица је осуђен на 12,5 година, где му је 2017. године смањена казна за 6 месеци. И тако сваке године за по који месец и ето њега кроз коју годину на слободи. Да ли допустити да и овај монструм кроз коју годину шета улицом? Па опет кад га исфрустрирају друшвене мреже ето њега на улици са ножем. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Какве везе има ово с бити хришћанин? Потребни су бољи закони и јаче институције које ће да их спроводе.

Не видим шта тачно ту хришћанство као хришћанство може? Вера нема везе са државним законима и правом.

Немојте да гласате за кога гласате, тражите друштвене промене, партије и људе које ће да спроводе законе...

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 2 минута, Брка Жарковачки рече

Какве везе има ово с бити хришћанин? Потребни су бољи закони и јаче институције које ће да их спроводе.

Не видим шта тачно ту хришћанство као хришћанство може? Вера нема везе са државним законима и правом.

Немојте да гласате за кога гласате, тражите друштвене промене, партије и људе које ће да спроводе законе...

Хришћански би било да се сви помолимо за монструма који је учинио ово недело. Лично немам ни грам воље да се молим за дотичног, трудим се бар да га не мрзим. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 11 минута, Лубеница рече

Џаба моје питање кад се нико не усуђује да одговори.

Наше је да се молимо, а не да судимо. Нисмо ми хришћани Маревелов Punisher па да кренемо у крижарски осветнички рат.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Управо сада, ronin рече

Наше је да се молимо, а не да судимо. Нисмо ми хришћани Маревелов Punisher па да кренемо у крижарски осветнички рат.

Зато и јесам поставила питање. У мом случају није могуће да останем хришћанин.

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 2 минута, Лубеница рече

Зато и јесам поставила питање. У мом случају није могуће да останем хришћанин.

такве ствари не треба да те поколебају у вери, монстума је увек било и биће јер овај "свет у злу лежи". 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Лубеница рече

Џаба моје питање кад се нико не усуђује да одговори.

Sta ti tacno nije jasno? Da li mozemo da u ovakvom vremenu budemo Hriscani? Kakvo je to uopste pitanje???

Koje je to vreme koje moze da nas odvoji od "ljubavi Bozije, koja je u Hristu Isusu"? Ili ajmo ovako: danas sedis kuci, gledas svoja posla, i onda ti dodje policija na vrata jer te neko prijavio da si Hriscanka. Zaglavis aps, a tamo te teraju da se odreknes vere... bi li mogla da zivis u takvom vremenu i drustvu? A vidis, u takvom i gorem drustvu je zivelo na milione Hriscana prvih vekova, koje su ubijali kao zeceve, bez ikakve krivice, samo zato sto su drugaciji od poludele svetine.

Dakle, pitanje ti je skroz bzvz. Nema toga sto moze jednog coveka zagledanog u Smisao da odvoji i odvuce ga na drugu neku stranu.

A i Brka ti je gore povise lepo odgovorio - najhriscanskije u ovakvim uslovima kakve imamo danas kod nas u ovoj nazovidrzavi jeste da prvo i pre svega sami sebe popravimo i ohristovimo. Ne, nismo ni blizu tako neceg, svi smo totalno propali i prolupali, zato nam i jeste ovako kako jeste. Sve po dopustenju Bozijem, dok se ne probudimo i ne otreznimo od samrtnog pijanstva grehovnog.

Ne valja drustvo? Popravi sebe, veli sv. Pajsije Svetogorac, i vec je jedan deo drustva popravljen.

A sta je najgore kod nas danas? Potpuna materijalizovanost, i besmislena i beslovesna briga oko posla i materijalnih stvari, i - sledstveno tome - guranje onog najvaznijeg u neki treci plan. Znaci, nasi najveci gresi su briga i strah (= maloverje, bezverje), tj. obozavanje posla i novca (Oci to jos zovu i srebroljubljem - nerazumnom i nepotrebnom brigom oko svega materijalnog). Kad se toga ma`nemo i ponovo se okrenemo Smislu, eto nama i boljitka, i posla, i uspeha, i svega ostalog. Toliko je to prosto.

Svi mi Srbi danas (cast retkim izuzecima), a narocito Hriscani, postali smo obicni beskicmenjaci.
Zato je sve ovako muljavo, pogano i poludelo u ovom danasnjem nam drustvu.

A kad se, ako Bog da, otreznimo i ponovo vratimo Smislu i smislenosti, onda cemo moci da od nule izgradimo jedan zdrav sistem, koji nece nikad da dopusti ni ovakav niti kakve god druge slucajeve gde se gazi i izruguje sve sto je slovesno i ljudi dostojno.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Лубеница рече

Зато и јесам поставила питање. У мом случају није могуће да останем хришћанин.

O gluposti, Boze mili sacuvaj... ne znas uopste sta pricas...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I da se odma` razumemo... na drugim temama slicnog tipa sam to vec pisao, pa da ponovim - ja sam za izuzetno strog sistem kaznjavanja, u najmanju ruku za sve teske zlocine glasam za dozivotnu tesku robiju bez mogucnosti pomilovanja. Ali da bi takav sistem, u kome se covecnost i zivot svakog stvarno ceni i na delu, i u kome pravni sistem bez ostatka sleduje tome i najstroze kaznjava sve teske prestupe, potrebno je ono sto napisasmo malo iznad: da mi, koji jesmo drustvo, podjemo od sebe, da popravimo sebe, da bi se tako pre svega oslobodili krpelja zeljnih samo vlasti i niceg drugog, i bili sposobni da formiramo stvarno zdravo drustvo, sa jednakim uslovima za sve nas koji u njemu zivimo.

Konacno, to je sve opet stvar vere: "Kad bi narod moj poslusao mene, brzo bih pokorio sve neprijatelje njihove pod noge njihove". Bog je kadar da ozdravi i osnazi drustvo u svakom trenutku, ali ceka na nas i na nase pokajanje/preumljenje, e da bi imao kome to ozdravljeno drustvo da ostavi na koriscenje.

Ovaj princip vazi za sve nase velike probleme i nezalecene rane (npr. za pitanje KiM-a), jednostavan je, i uvek delotvoran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Креирај налог или се пријави да даш коментар

Потребно је да будеш члан ЖРУ-а да би оставио коментар

Креирај налог

Пријавите се за нови налог на ЖРУ заједници. Једноставно је!

Региструј нови налог

Пријави се

Већ имаш налог? Пријави се овде

Пријави се одмах

  • Сличан садржај

    • Од ризница богословља,
      Претходног викенда Његово Преосвештенство Епископ Диселдорфа и Немачке Господин Григорије био је у првој канонској посети црквеној општини Берлин. У суботу 22. децембра Владика Григорије био је на вечерњој служби у Храму Светог Саве, при коме су пароси протојереј Вељко Гачић и протонамесник Радомир Колунџић, док је у недељу 23. децембра служио свету литургију у Храму Васкрсења Господњег. Епископу су у присуству многобројног верног народа саслуживали старешина ЦО Берлин протојереј-ставрофор Драган Секулић, протонамесник Радомир Колунџић и протођакон Александар Секулић. Светој литургији присуствовали су и дипломатски представници Републике Србије и Грчке.   Звучни запис беседе   Извор: Епархија деселдорфска и немачка
    • Од ризница богословља,
      Јерусалимска православна црква моли се за јединство православља и нада се да ће путем преговора бити могуће да се дође до разрешења конфликта између Константинопољске и Руске православне цркве, кажу у Јерусалимској патријаршији.   „Ми се стално молимо за јединство Цркве. Ми вјерујемо да ће током преговора бити пронађено одговарајуће решење за ту ситуацију. Све то нас забрињава и ми се молимо за јединство. Ми смо за то да влада љубав међу Црквама“, казао је РИА Новостима представник Јерусалимске патријаршије.   Он је изразио увјерење да „Исус Христоис неће оставити Цркву због тога што је, како је казано у Јеванђељу основана на камену и врата пакла неће јој одољети“.   У Јерусалимској цркви се надају да ће се, уз учешће помјесних Цркава, дијалогом пронаћи рјешење за постојећи проблем, додао је он.   Извор: Митрополија црногорско-приморска
      View full Странице
    • Од ризница богословља,
      Јерусалимска православна црква моли се за јединство православља и нада се да ће путем преговора бити могуће да се дође до разрешења конфликта између Константинопољске и Руске православне цркве, кажу у Јерусалимској патријаршији.   „Ми се стално молимо за јединство Цркве. Ми вјерујемо да ће током преговора бити пронађено одговарајуће решење за ту ситуацију. Све то нас забрињава и ми се молимо за јединство. Ми смо за то да влада љубав међу Црквама“, казао је РИА Новостима представник Јерусалимске патријаршије.   Он је изразио увјерење да „Исус Христоис неће оставити Цркву због тога што је, како је казано у Јеванђељу основана на камену и врата пакла неће јој одољети“.   У Јерусалимској цркви се надају да ће се, уз учешће помјесних Цркава, дијалогом пронаћи рјешење за постојећи проблем, додао је он.   Извор: Митрополија црногорско-приморска
    • Од ризница богословља,
      Руска православна црква тражи од Цариграда да се извини због наношења значајне штете светском православљу, изјавио је портпарол патријарха Кирила, Александар Волков. Према његовим речима, тренутна ситуација може брзо да се промени ако се крене путем дијалога. „У том смислу ово растојање се мери једним фактором: Цариградска патријаршија и њен Синод треба да схвате погрешност својих поступака и одлука и извине се за оне поступке које су већ нанеле значајну штету читавом светском православљу и будућности православља у Украјини“, истакао је Волков на конференцији за новинаре.   У том случају „врата за дијалог ће бити поново отворена“. Он је напоменуо да ће РПЦ са задовољством констатовати покушај Цариграда да „излечи оне ране које су већ нанете светском православљу“. Он је додао да ће патријарх Вартоломеј бити лично одговоран за могуће крвопролиће у Украјини због црквеног питања.   „Ако се у Украјини пролије иједна кап крви, за ту кап биће лично одговоран цариградски патријарх Вартоломеј, који је својим непромишљеним и антиканонским поступцима кренуо путем подршке расколницима и погоршавања грађанског сукоба у Украјини“, истакао је он. Услед одлуке Цариградске патријаршије да започне процес признавања аутокефалности неканонске украјинске цркве, Синод Руске православне цркве је објавио да прекида еухаристичко општење са Цариградском патријаршијом. Синод РПЦ је ту одлуку назвао канонски ништавном и оценио да је одлука Цариграда о поништавању акта из 1686. године, којим је Кијевска митрополија предата у надлежност Московској патријаршији — политичка.   Извор: Митрополија црногорско-приморска
      View full Странице
    • Од ризница богословља,
      Руска православна црква тражи од Цариграда да се извини због наношења значајне штете светском православљу, изјавио је портпарол патријарха Кирила, Александар Волков. Према његовим речима, тренутна ситуација може брзо да се промени ако се крене путем дијалога. „У том смислу ово растојање се мери једним фактором: Цариградска патријаршија и њен Синод треба да схвате погрешност својих поступака и одлука и извине се за оне поступке које су већ нанеле значајну штету читавом светском православљу и будућности православља у Украјини“, истакао је Волков на конференцији за новинаре.   У том случају „врата за дијалог ће бити поново отворена“. Он је напоменуо да ће РПЦ са задовољством констатовати покушај Цариграда да „излечи оне ране које су већ нанете светском православљу“. Он је додао да ће патријарх Вартоломеј бити лично одговоран за могуће крвопролиће у Украјини због црквеног питања.   „Ако се у Украјини пролије иједна кап крви, за ту кап биће лично одговоран цариградски патријарх Вартоломеј, који је својим непромишљеним и антиканонским поступцима кренуо путем подршке расколницима и погоршавања грађанског сукоба у Украјини“, истакао је он. Услед одлуке Цариградске патријаршије да започне процес признавања аутокефалности неканонске украјинске цркве, Синод Руске православне цркве је објавио да прекида еухаристичко општење са Цариградском патријаршијом. Синод РПЦ је ту одлуку назвао канонски ништавном и оценио да је одлука Цариграда о поништавању акта из 1686. године, којим је Кијевска митрополија предата у надлежност Московској патријаршији — политичка.   Извор: Митрополија црногорско-приморска
×