Jump to content

Renoviran helidrom VMA, radove finansirao DCV u iznosu od 200.000 evra

Оцени ову тему


Препоручена порука

Predstavnici Ministarstva odbrane, Vojske Srbije i Direktorata civilnog vazduhoplovstva pustili su zvanično u upotrebu danas renovirani, i kako navode, unapređeni helidrom Vojnomedicinske akademije. Radove je finansirao Direktorat civilnog vazduhoplovstva u iznosu od 25 miliona dinara.

ban_2784_1546512937.JPG

– Reč je o jedinom helidromu u Republici Srbiji koji obezbeđuje uslove za sletanje dva helikoptera istovremeno, na dve pozicije, danju i noću i u svim uslovima. Veoma je značajan za RViPVO, VMA, ali i za celokupan sistem odbrane. Sada  su obezbeđeni uslovi za smeštaj posade helikoptera, unutrašnje službe, kao i sanitetskog osoblja i lica koja se helikopterima transportuju. – istakao je komandant RV i PVO general-major Duško Žarković. Događaju su prisustvovali i ministar odbrane Aleksandar Vulin, direktorka DCV-a Mirjana Čizmarov i načelnik Generalštaba general-potpukovnik Milan Mojsilović

ban_2795_1546512938.jpg
Helidrom VMA / Foto: Ministarstvo odbrane
ban_2765_1546512935.jpg
Renovirana unutrašnjost / Foto: Ministarstvo odbrane
ban_2769_1546512935.jpg
Unutrašnjost objekta / Foto: Ministarstvo odbrane
ban_2752_1546512933.jpg
Bolji uslovi za rad / Foto: Ministarstvo odbrane

– Sada imamo dve sletno-poletne tačke, obe imaju osvetljenje, što znači da u svim vremenskim uslovima, danju i noću, možemo da primimo sve tipove helikoptera, bez obzira na njihovu veličinu. Pacijenti VMA su na ovaj način dobili jednu dragocenu uslugu, ali je i Vojska Srbije dobila jednu novu sposobnost, kao i svi građani Srbije. Svako ulaganje u Vojsku Srbije jeste ulaganje u kvalitet života svakog građanina i što budete imali jaču i opremljeniju Vojsku Srbije i što mi budemo imali više novih sposobnosti, to će biti jača i Srbija i to će biti lakši život svakog građanina naše zemlje.

Veliko mi je zadovoljstvo što mogu da se zahvalim direktorki Čizmarov i zato što razume i zato što je prepoznala potrebu da se pomogne pacijentima VMA, kao i svakom našem građaninu, ali i Vojsci Srbije. Pozivam i ostale socijalno-odgovorne subjekte u ovoj zemlji da uvek razmišljaju o tome da mogu da pomognu svojoj Vojsci, jer tako će pomoći i svojoj državi. Helidrom je otvoren, on će se koristiti i nadajmo se da ćemo ga uvek koristiti u mirnodopske svrhe i uvek za dobro, ali on je tu 24 časa na raspolaganju svim građanima naše zemlje, ne samo pripadnicima Vojske – izjavio je Vulin.

tango-six.png

  • Свиђа ми се 1
Линк до поруке
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Чланови који сада читају   0 чланова

    Нема регистрованих чланова који гледају ову страницу

  • Сличан садржај

    • Од Поуке.орг инфо,
      U zgradi Patrijaršije SPC u Beogradu bivši crkvenjak B. L. (42) oteo je dvojicu radnika kojima je pretio pištoljem i tražio da mu se isplati 200.000 evra, saznaje "Blic".
      Kako saznajemo, B. L. ušao je oko podneva u zgradu Patrijaršije SPC, u kancelariju na prvom spratu, izvadio pištolj i od knjigovodje i blagajnika, koji su bili u prostoriji, zatražio 200.000 evra, navodno za odbranu Kosova i Crne Gore. Zatim je ljudima rekao da mu daju novac ili da zovu policiju, a sve vreme držao je pištolj u ruci, preneli su mediji.
      U Patrijaršijski dom ubrzo su stigle dve patrole policije, a napadač je savladan zahvaljujući policajcu iz PS Stari grad, Zoranu Vuloviću, koji je uspeo da mu oduzme pištolj marke "bereta" sa sedam metaka.
      Takođe, radnici su nepovređeni oslobođeni, a proverama je utvrđeno da B. L. nema dozvolu za oružje. Osumnjičeni muškrac do sada nije imao dosije.
      https://www.blic.rs/vesti/hronika/drama-u-patrijarsiji-bivsi-crkvenjak-oteo-dvojicu-radnika-pretio-pistoljem-i-trazio/l5l3yce
    • Од Милан Ракић,
      Feng Wang, direktor kineske kompanije Šangdong Linglong leteo je juče u Galebu G-2A Aerokluba „Galeb“. Ovo zadovoljstvo koštaće ga skoro 800 miliona evra u naredne dve godine. U pitanju je, najverovatnije, najskuplji let u istoriji srpske generalne avijacije.

      Ne, nije u pitanju prvoaprilska šala. Gospodin Feng gotovo sigurno ne bi mogao da leti nešto slično u Kini. Ne toliko zbog činjenice da je u pitanju oldtimer, već zbog toga što u Kini generalna avijacija gotovo da ne postoji. Investiranjem u Srbiju neplanirano je dobio i možda najuzbudljiviji bonus.
      Aeroklub „Zrenjanin“ i aerodrom Ečka za dve godine biće prve komšije najvećoj grinfild investiciji koja je ikad stigla u Srbiju. Iznos investicije domaći mediji procenjuju na 800 miliona evra. Kompanija Šangdong Lingdong od države je dobila 96 hektara zemljišta na kojem će, u okviru Slobodne zone Zrenjanin, podići fabriku površine 500.000 kvadratnih metara u kojoj će proizvoditi automobilske gume. „Kineska invazija“ na Zrenjanin, prema najavama državnih službenika, obuhvatiće i izgradnju auto-puta „punog profila“ do Beograda.
      Buduće komšije oduševljeno iskusili opcije za buduće tim bildinge na aerodromu / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Pre nego što i Cesna postane kineska, jedan Insta momenat / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Prve komšije buduće fabrike biće korisnici aerodroma Ečka. Od skora pod novom upravom, Aeroklub „Zrenjanin“ planira da iz korena revitalizuje jedan od najaktivnijih „manjih“ aerodroma u državi. Ne znajući šta se planira već više od dve godine na njivi pored, vest da će uskoro biti komšije kompaniji koja je prošle godine „obrnula“ oko 2 milijarde dolara, inspirisala je letače na aerodromu Ečka.
      Upoznavanje komšija
      Do upoznavanja sa ljudima koji će zauvek promeniti izgled prilazne ravni u pravcu piste 15 došlo je na inicijativu prvog čoveka Aerokluba „Zrenjanin“ Vladimira Bulata. Dan nakon velike državne manifestacije polaganja kamena temeljca za novu fabriku,  radnici, inostrani dobavljači i menadžment Linglonga pozvan je da na par sati poseti Ečku.

      Savršeno vreme, egzotična stajanka i pomoć prijatelja doprineli su da oko 400 gostiju doživi nešto čemu se nisu nadali.
      Nedeljna proba kapaciteta aerodorma Ečka pred pravi aero-miting? / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Priređen je mini aero-miting generalne avijacije, koju, kako sam napomenuo na početku, prosečan Kinez retko kad može iskusiti. Možemo zamisliti onda kako je kada se na uobičajeno prisustvo klipnih jednomotornih i dvomotornih letelica dodaju i dva mlazna, nekadašnja vojna, aviona.
      Letela su oba srpska Galeba G-2A (Aerokluba „Zrenjanin“ i Aerokluba „Galeb), Zlin 526F. Hepeningu je pomogao i Prince Aviation sa svoje tri Cesne 172 i dvomotornim Pajperom.
      Nekad zaboravimo koliko interesantna civilna raznovrsnost leti iznad Srbije / Foto: Petar Vojinović Gosti su se oduševljeno slikali u letelicama na stajanci i u hangaru, a događaj je počeo interesantnim iznenađenjenjem – skokom padobranca koji je za sobom vukao zastavu sa logom kompanije Linglong.
      Detalji
      Domaćini su se pobrinuli da se gosti iz Kine osete posebnim. G-2 racer YU-YAB (ako bi tako mogli da krstimo Galeba bez tip tankova) dobio je interesantan, privremeni, „nose art“. U pitanju je trkački broj 88. Broj 8 se u kineskoj kulturi smatra srećnim brojem.
      Dve muve jednim udarcem. Lep detalj za Kineze i slobodan trkački broj za Nevadu / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Drugi detalj bio je poklon za direktora Linglonga – posebno izrađena „Fajerka“ sa njegovim name tagom.
      Sledeće je bilo pitanje za gospodina Wanga: da li želi da se provoza Galebom? Prihvatio je bez razmišljanja i ubrzo poleteo sa Vladimirom Bulatom u akro-zonu iznad aerodroma.
      Za nezaboravan utisak strancima iz Srbije zovite avijaciju / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Direktor Linglonga u svojoj novoj jakni / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Cimanje
      Dugoročni cilj Aerokluba „Zrenjanin“, kako su rekli za Tango Six, je da se ukine praksa nekadašnjeg funkcionisanja i da se komercijalizuje upravljanje aerodromom Ečka kako bi se na održiviji način revitalizovale njegove aktivnosti. Novo rukovodstvo planira dodatna ulaganja u razvoj aerodroma a nadaju se da će uskoro sa Galebom učestvovati i na Rino er rejsu (Reno Air Race) u Americi.
      Svi ambiciozni, pa i preterano ambiciozni ciljevi kao što je Rino, počinju, naradoski rečeno, „cimanjem“. Velikim materijalnim ulaganjem pre izgleda da se bilo šta od uloženog povrati. Inoviranjm, kvalitetom i pažnjom o detaljima. Jučerašnja akcija zrenjaninaca savršen je primer kako svaka livada (sada su svi zvanično „aerodromi“) može preživeti. Ključ je u identifikovanju bliskih, gravitirajućih privrednika i kompanija. Njihovo privlačenje i animiranje može početi, na primer, na način koji definiše život na livadi – pozivom na letenje na lep nedeljni dan.
      Država ne zna da generalna avijacija postoji. Sve i da zna, u 21. veku više nema mesta za „država duradi nešto“ princip. Mala avijacija ne postoji i ne leti na entuzijazmu, ljubavi i tradiciji već jedino i isključivo uz pomoć para. Prepišite ovo što rade u Zrenjaninu, u pitanju je verovatno jedini recept za budućnost.
      Petar VOJINOVIĆ

    • Од Милан Ракић,
      Kompanija Terma S.A., podružnica GEK Terma Grupe, potpisala je 18. januara sa koncesionarom beogradskog aerodroma Vansi erportsom ugovor o obavljanju radova na izgradnji i rekonstrukciji „Nikole Tesle“, saopšteno je iz Terme.

      Kako navode, projekat je deo zajedničkog ulaganja (joint venture – Vansi 51%, Terma 49%), a budžet predviđen za radove iznosi 262 miliona evra na period od pet godina:
      – Projekat obuhvata niz infrastrukturnih remonta sa ciljem razvoja i unapređenja aerodromskih kapaciteta i operativnih uslova, povećanja putničkog i kargo avio-saobraćaja, kao i omogućavanja avio-prevoznicima da ponude nove rute.
      Konkretno, radovi predviđeni na postojećim terminalima podrazumevaju izgradnju novih objekata sa ukupnom površinom od 42.000 metara kvadratnih, kao i obnavljanje ukupne površine od 15.000 metara kvadratnih.
      Projekat obuhvata i izgradnju nove piste dužine 3.500 metara, zatim obnavljanje i nadogradnju postojeće piste dužine 3.400 metara, izgradnju novih devet rulnih staza, proširenje postojeće platforme i izgradnju nove infrastrukture platformi ukupne površine od 55.000 metara kvadratnih, kao i proširenje postojeće platforme za odleđivanje ukupne površine od 6.000 metara kvadratnih.
      Takođe, u planu je i izgranja novih parkirališta sa 2.400 parking mesta, zatim izgradnja trotoara, kao i objekata za odlaske i dolaske, izgradnja dodatnog puta za kretanje vozila dužine 3.500 metara, izgradnja sistema za odvod kišnice, nabavka statičke signalizacije, osvetljenja i CCTV sistema.
      Deo projekta predviđa i formiranje pomoćnih objekata za izgradnju i druge infrastukturne radove kao što su sistem za tretiranje otpadnih voda i odlaganje čvrstog otpada, sistemi za grejanje, meteorološka stanica, postrojenje za solarne panele i druge. – stoji u saopštenju Terme.
      Prema nezvaničnim informacijama i dosadašnjim izjavama zvaničnika beogradski aerodrom će zbog potrebe renoviranja svoje glavne piste dobiti takozvanu „umetnutu“ pistu. Umetnuta pista, prema trenutno raspoloživim nezvaničnim informacijama, biće u upotrebi dok se postojeća renovira.
      Marta LUTOVAC

    • Од JESSY,
      BEOGRAD - Gradsko saobraćajno preduzeće Beograd ima veliki problem sa nedostatkom vozača i pitanje je hoće li 3. septembra uopšte moći da vozi po redovnom redu vožnje.
       
      "U doglednoj budućnosti može da se desi da Srbija ostane bez vozača", rekao je za TV Prva predsednik samostalnog sindikata GSP Beograd Zoran Antić. "Imamo potpisano saopštenje sa Skupštinom grada Beograda da će od oktobra kroz kolektivni ugovor posebno za vozače GSP biti značajnih povećanja primanja, jer smo na dnu lestvice po platama", istakao je on.
      Kako je rekao, cilj je da se zadrže postojeći vozači da ne odu, jer imaju "čvrst dogovor sa Skupštinom da će se osetiti značajno poboljšanje".

      GSP trenutno ima između 2.800 i 3.000 vozača, a Milan Božović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja tvrdi da celoj Srbiji nedostaje vozača, oko 5.000.

      "Postojao je čitav niz aktivnosti da se zadrže i poveća broj vozača. Razmišljalo se da se pomeri starosna granica, da se vozi od 20. i 21. godine, kao što su uradile Hrvatska i Slovenija, tj. sve zemlje koje imaju problem sa vozačima, a sada tamo odlaze i naši zbog novca", rekao je Božović.
    • Од nikola888,
      Video sam vest u Blicu a ne znam kako se to postavlja ovde !! Ono sto videh je strasno i skandalozno ,aj sto se voze u skupim kolima dok narod nema leba i dok se deca lece sms porukama ali jos onakvo parkiranje je vrhunac bahatosti !! Mene ne zanima da li su to dobili na poklon il su kupili al i da je poklon moglo je to da se proda ,da se kupi nesto skromnije a deo da se da u humanitarne svrhe il onim svestenicima koji jedva sastavljaju kraj sa krajem na malim i siromasnim parohijama !!! Posle petog oktobra narod je jedino imao poverenje u Vojsku i u Crkvu i to skoro 90 % po tadasnjim anketama ,dok je ugled vojske srozan na razno razne nacine dotle je SPC srozavala samu sebe i davala auto golove tako da i ja kao vernik danas nemam nimalo poverenja u oovoga patrijarha Irineja i njegovu bratiju jedine svetle tacke ostaju Vladike Amfilohijhe i Atanasije koji jedini dizu glas protiv ovog anti srpskog rezima !!!
×
×
  • Креирај ново...