Jump to content

Придружите се нашој ВИБЕР ГРУПИ на ЛИНКУ

Задње Време

Да ли је Задње Време већ увелико у току?

Оцени ову тему

Recommended Posts

 

Сценарио другог Христовог доласка је почео да се одвија, На сцени су и лажни пророк и два сведока и Илија је ту.Ту је и Трамп као Божија труба.Кушнер ће вероватно бити крунисан у трећем храму.
Иванка ће вероватно наследити Трампа као прва жена председник САД. Биће веома веома занимљиво у периоду који долази. јер 2019 се поистовећује са периодом у којем је затрубио други анђео.
Сем Кима појавили су се још неки пророци чија се пророчанства испуњавају као Кен Питерс и судећи по њиховим пророчансзвима која су по мени део сценарија неће нам бити ни мало лако у годонама које долазе.
Имајмо на уми да вешто манипулушу временом, и 2017 су вешто изманипулисали да изгледа као период прве трубе. И с обзиром да су електично и магнетно поље повезани свако утицање на јоносверу аутоматски утиче и на магнетно поље Земље. Земља се тресе и цепа на све стране, вулкани све чешће имају ерупције , земљотреси на све стране,све је то део сценарија.
А кад погледамо да имају технологију кијом могу да скрећу свемирско камење можемо очекивати да почну да падају метоеи на непослучне земље попут Сирије. Бојим се да није случајно што је САД повукла своје трупе из Сирије и Авганистана.

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 44 минута, Задње Време рече

Сценарио другог Христовог доласка је почео да се одвија, На сцени су и лажни пророк и два сведока и Илија је ту.Ту је и Трамп као Божија труба.Кушнер ће вероватно бити крунисан у трећем храму.
Иванка ће вероватно наследити Трампа као прва жена председник САД. Биће веома веома занимљиво у периоду који долази. јер 2019 се поистовећује са периодом у којем је затрубио други анђео.
Сем Кима појавили су се још неки пророци чија се пророчанства испуњавају као Кен Питерс и судећи по њиховим пророчансзвима која су по мени део сценарија неће нам бити ни мало лако у годонама које долазе.
Имајмо на уми да вешто манипулушу временом, и 2017 су вешто изманипулисали да изгледа као период прве трубе. И с обзиром да су електично и магнетно поље повезани свако утицање на јоносверу аутоматски утиче и на магнетно поље Земље. Земља се тресе и цепа на све стране, вулкани све чешће имају ерупције , земљотреси на све стране,све је то део сценарија.
А кад погледамо да имају технологију кијом могу да скрећу свемирско камење можемо очекивати да почну да падају метоеи на непослучне земље попут Сирије. Бојим се да није случајно што је САД повукла своје трупе из Сирије и Авганистана.

Врло могућ сценарио. Остаје нам да видимо шта ће бити.

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 3 минута, Adelaida рече

Zadnje vreme traje jos od kako je narod za Hrista vikao " Raspni ga, raspni ga..." 

Samo sto je vreme relativno pa za Boga i za ljude ne tece jednako...

E vala bas... Mada misle na ono vreme kad ce svi ljudi dosta da se iskvare, to pise u Bibliji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ма какво "задње време", какви бакрачи... Уживајте у божићним и новогодишњим празницима:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 28 минута, Ana B. рече

Mada misle na ono vreme kad ce svi ljudi dosta da se iskvare, to pise u Bibliji...

Zar je bilo vrijeme kada su bili bolji, pa da ce doci vrijeme kada ce nesto dodatno biti gori?

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 4 часа, Задње Време рече

 

Сценарио другог Христовог доласка је почео да се одвија, На сцени су и лажни пророк и два сведока и Илија је ту.Ту је и Трамп као Божија труба.Кушнер ће вероватно бити крунисан у трећем храму.
Иванка ће вероватно наследити Трампа као прва жена председник САД. Биће веома веома занимљиво у периоду који долази. јер 2019 се поистовећује са периодом у којем је затрубио други анђео.
Сем Кима појавили су се још неки пророци чија се пророчанства испуњавају као Кен Питерс и судећи по њиховим пророчансзвима која су по мени део сценарија неће нам бити ни мало лако у годонама које долазе.
Имајмо на уми да вешто манипулушу временом, и 2017 су вешто изманипулисали да изгледа као период прве трубе. И с обзиром да су електично и магнетно поље повезани свако утицање на јоносверу аутоматски утиче и на магнетно поље Земље. Земља се тресе и цепа на све стране, вулкани све чешће имају ерупције , земљотреси на све стране,све је то део сценарија.
А кад погледамо да имају технологију кијом могу да скрећу свемирско камење можемо очекивати да почну да падају метоеи на непослучне земље попут Сирије. Бојим се да није случајно што је САД повукла своје трупе из Сирије и Авганистана.

Kada če da proradi supervulkan u Jeloustonu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 3 часа, grigorije22 рече

Kada če da proradi supervulkan u Jeloustonu?

На насловници Економиста има неки вулкан: можда у току следеће године, ал највероватније до краја Другог Трамповог мандата.

Ако узмемо у обзир да је прихватање чипа до 2020-те на добровољној бази а да предвиђају да ће од тада бити обавезно, па затим следи бунт народа и поводом тога наводна Божија казна. Значи после 2020. Ја нисам пророк него покушавам да провалим евентуални сценарио "светских владара"

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 55 минута, Задње Време рече

На насловници Економиста има неки вулкан: можда у току следеће године, ал највероватније до краја Другог Трамповог мандата.

Ако узмемо у обзир да је прихватање чипа до 2020-те на добровољној бази а да предвиђају да ће од тада бити обавезно, па затим следи бунт народа и поводом тога наводна Божија казна. Значи после 2020. Ја нисам пророк него покушавам да провалим евентуални сценарио "светских владара"

 

Srpski Nostradamus Verica Obrenovic vec dosta dugo ima vizije u kojima vidi da supervulkan u Jeloustonu izbacuje lavu i pepeo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, grigorije22 рече

Srpski Nostradamus Verica Obrenovic vec dosta dugo ima vizije u kojima vidi da supervulkan u Jeloustonu izbacuje lavu i pepeo.

Ја баш нешто и не верујем у видовитост, то је клизав терен и за самог видовљака који види нешто па то треба да протумачи. Верујем да је са Св. јованом крститељем одсечена пророчка глава и да је пророковање од тада мутан посао.Има у Новом завету се помиње пар пророка и од тада на овамо пророчанства више нису поуздана.Тако да на ове нове пророке гледам као на део сценарија који је осмишљен можда и пре педесет година. Гледајући ова нова пророчанства која се испуњавају: просто наговештавају какав је сценарио смишљен од стране моћника. Она су прилицно поуздан путоказ кроз задње време.

 

У подешавањима постоји опција за аутоматски превод, није нешто али је употребљива за оне који не знају Енглески

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 1 минут, Задње Време рече

Ја баш нешто и не верујем у видовитост, то је клизав терен и за самог видовљака који види нешто па то треба да протумачи. Верујем да је са Св. јованом крститељем одсечена пророчка глава и да је пророковање од тада мутан посао.Има у Новом завету се помиње пар пророка и од тада на овамо пророчанства више нису поуздана.Тако да на ове нове пророке гледам као на део сценарија који је осмишљен можда и пре педесет година. Гледајући ова нова пророчанства која се испуњавају: просто наговештавају какав је сценарио смишљен од стране моћника. Она су прилицно поуздан путоказ кроз задње време.

 

Koja su to nova prorocanstva koja se ispunjavaju?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Ова тема је за сада закључана и нису омогућени будући одговори.

  • Сличан садржај

    • Од Логос,
      У понедељак, 9. септембра 2019. године, када Света Православна Црква слави спомен на Св. Пимена у манастиру Светог Великомученика Георгија на Липару Преосвећени Владика Господин Јован служио је Свету Литургију. На овaј дан Православна Црква слави и спомен на Светог Великомученика Фанурија који је пострадао у 2. веку за Христа.   Your browser does not support the HTML5 audio tag.
        Његов живот и страдање за Христа откривено је тек у 16. веку на острву Родосу приликом чишћења рушевина порушене цркве, када је на истом месту пронађена неоштећена икона овог светитеља. Због велике и брзе помоћи Св. Фанурија свима који му се са вером обрате, постао је много прослављани Светитељ најпре у Грчкој Православној црви, а сада све више и познат у Српској Православној Цркви.   Преосвећеном Епископу саслуживали су протојереји Милан Радовић и Срђан Кандић, протонамесник Срђан Тешић, јереј Слободан Савковић и протођакон Иван Гашић.   У лепој беседи Преосвећени Владика је говорио о томе колико је штетно за спасење осуђивање других људи, а несагледавање свога срца, таме у свом срцу.   “Свети Апостол Јаков каже: “Не јадикујте једни на друге, да не будете осуђени, гле Судија стоји крај врата”. Човек суди другима јер себе не види и себи не суди. Господ ће нам судити према ономе како нас нађе. За један дан можемо задобити живот вечни и за један дан, трен можемо га изгубити. Било би добро да размишљамо да нам је Бог дао хиљаде и хиљаде дана да се определимо за своје спасење или за своју пропаст. Сад је дан спасења. Будимо будни, не мислећи да имамо времена. Број подвига и молитава нас не спасава већ Милост и Љубав Божија. Није нам дат живот да га узалуд трошимо већ да задобијемо живот вечни, а тај живот почиње сада. Рај је живот у Богу и живот са Богом, а пакао је не видети Лице Божије”.     Извор: Епархија шумадијска
    • Од Логос,
      У суботу 24. августа 2019. године, када наша Света Црква прославља и празнује Светог мученика и архиђакона Евпла, Свету мученицу Сузану и Светог Нифонта Патријарха цариградског, Његово Преосвештенство Епископ шумадијски Господин Јован служио је Свету Архијерејску Литургију у храму посвећеном Рођењу Светог Јована Крститеља у селу Стојнику.   Your browser does not support the HTML5 audio tag.
        Нашем Архијереју саслуживали су: протојереј-ставрофор Драгољуб Ракић, протојереј-ставрофор Миладин Михаиловић, протојереј-ставрофор Жељко Ивковић, јереј Живан Жујовић, јереј Марко Стевановић, јереј Бојан Вићовац, протођакон Иван Гашић и ђакони Небојша Поповић и Стеван Илић.   Литургијско сабрање увеличали су појањем “Српски православни појци” из Београда.   Своју Богонадахнуту беседу Епископ Јован је посветио тумачењу јеванђељског одломка о томе ко је највећи у Царству Небеском са посебним освртом на васпитање деце. Епископ нам у беседи говори да је Исус приметио да се код његових ученика појавила страст частољубља, уместо врлине смирености, па је захтевао да му доведу дете. Зашто дете? Зато што у јеврејском, званичном и обичајном праву дете није имало никакву вредност, никаква права. Зато ово поређење са дететом представља потпуни заокрет: од властољубља и гордости обраћање ка смирености и понизности. Смисао поређења са децом оних, који би хтели да уђу у Царство Небеско, свакако је више у особинама, а не у положају детета. Епископ наглашава да су деца незлобива, невина, спремна да прихвате поуке родитеља, учитеља и старијих, понизна су пред њима и имају поверење у њих. Ето, те особине Христос тражи од својих следбеника. Епископ нас подсећа да Царство Божије није намењено само деци, већ и онима, који задрже дечије врлине: чедност, незлобивост, послушност, смиреност, такви остану за цео живот и не искваре се. У томе се састоји Христов позив ученицима, а пре њих и свим хришћанима, па и нама данас, да се не гордимо и узвисујемо, већ да смиреношћу поштујемо друге људе око нас, а Бог ће нас поставити на место које заслужујемо. Важно је да од најранијег узраста васпитавамо децу, јер какав им пример ми дамо, такви ће они бити током читавог свог животног пута. Епископ нас на крају позива да радосно и смело корачамо за Христом, јер се само са Христом кроз уска, односно тесна врата улази у Царство Божије у вечни живот.     Извор: Епархија шумадијска
    • Од александар живаљев,
      „У време оно“ – музички албум са духовним песмама
      Након албума „Потрази за добрим одговором“ из 2003. године и „Хајде Јано кућу да не дамо“ из 2007. године музичар Асим Сарван приредио је новo издање у несвакидашњем дуету са Архимандритом Тимотејем манастира Вазнесење у Овчарско-кабларској клисури.
      Музички албум под називом „У време оно“ је плод дугогодишњег пријатељства и десетогодишњег рада. На овом албуму по четири песме су написали Архимандрит Тимотеј и Асим Сарван, док су још две дело песника Матије Бећковића („Лажне ми путеве“) и протођакона Владимира Јарамаза („Христос Воскресе“), које су се одлично уклопиле у целину.
      Албум је израз жеље да се приближи време Јеванђеља јер је заправо то време и ово садашње нису два различита времена. Како каже Архимандрит Тимотеј „кроз православно богослужење спаја се време ово и време оно у једно исто време и тако се врши освећење времена и простора.“
      Цео албум је одсвиран махом акустичним инструментима и песме зраче тихом радошћу. Иако је Асим Сарван заслужан за музику и већину аранжмана на албуму, склад којим је одсвиран албум са другим музичарима и коначни облик песама одају утисак да је албум направљен у духу заједничарења.
      Од прве „Витезу светом - Владици Николају“, посвећене обновитељу манастира Вазнесење, до последње на албуму „Христос Воскресе“ песме обилују иконичним сликама и искрено изражавају духовност и велику веру у Љубав Божију.
      Насловна „У време оно“, чије стихове потписује Архимандрит Тимотеј, посвећена је историји оснивања манастира и описује путешествије синaтиских монаха пред прогониоцима са Синаја на Свету Гору а потом због нових невоља њихов долазак у средњовековну Србију. Стихови песме успешно оживљавају „слике“ средњовековних записа о прогону монаха.
      Песма „На Дрини ћуприја“ није повезана са делом Иве Андрића и заправо говори о отуђености међу људима и порушеним мостовима између њих, нарастању индивидуалности и губљењу човечности, што све обележава ово садашње време.
      У песми „Северни ветар“ Асим примећује да „Земља са небом не разговара“ и позив је, литургијским речима „горе имајмо срца“, да се окренемо вечности jeр „тело је ломљиво и брзо пуца“. Песма „Сило небеска“ је написана у молитвеном духу и песник се обраћа Богу за преображај и себе и других. Одликује је складан однос акустичне гитаре и кануна који свира Стефан Саблић.
      Песме су писане из срца и у духу народних црквених песама и врло лако могу да заживе међу вернима и да буду део црквених свечаности и прослава. Асим Сарван је полетан као да је на почетку каријере и на албуму су дошли до изражаја његово четрдесетпетогодишње искуство као текстописца и музичара али и дугогодишња посвећеност вери и трагању за духовношћу.
      Они љубитељи музике којима пак духовне вредности православља нису блиске треба да послушају ово издање јер Асим Сарван и после низа деценија бављења музиком и са музичке стране нуди једно свеже и окрепљујуће издање.
      На албуму су свирали и певали: група Таргум коју чине Предраг Манов (гитаре и бузуки), Горан Милошевић (удараљке), Бранко Исаковић (ел. бас гитара), Милица Петровић (виолина), Асим Сарван (вокал и акустична гитара) и Стефан Саблић (уд/ути и канун), као и Григорије Пећанац (гитаре) и Љубомир (Љуба) Нинковић (акустична гитара) и Мешовити хор при манастиру Вазнесење (Овчар Бања) и чланови хора при храму Св. Георгије (Бежанијска црква), док је албум продуцирао Жељко Вељковић. 
      Албум је издао манастир Вазнесење, омот је осликао свештеник Зоран Ђуровић, док је за лого осмислила и насликала иконописац Светлана Седлан.
      Данко Страхинић
      Православље - новине Српске патријаршије, 1-15. август 2019.     
    • Од Логос,
      У Цркви Христовој је личност Пресвете Богородице одувек посебно поштована,  а један од видова тог поштовања Богомајке јесте и Успенски (Госпојински) пост који је установљен у Њену част. Лик Свете Дјеве посебно се разоткривао народу Божјем још у Старом Завету праобразима: у Лествици Јаковљевој, Купини неопалимој, у чудесном пролазу Јевреја кроз Црвено море, у сасуду са маном, у Гедеоновом руну, а на крају пророк Исаија предсказује: „Ето, девојка ће зачети, и родиће сина, и даће му име Емануил“ (Ис. 7, 14). Због своје непроцењиве улоге – Рођења Господа нашег Исуса Христа Спаситеља нашег, Пресвета Владичица Богородица одувек је посебно поштована, а Црква јој је богомудро, као израз поштовања, подарила Успенски (Госпојински) пост који претходи празнику Њеног Успенија.       Успенски (Госпојински) пост најмлађи је међу вишедневним постовима, а установљен је по примеру Пресвете Богомајке, која је време пре смрти проводила у посту и молитви. По својој строгости овај свети пост блажи је од Свете четрдесетнице, а строжи од Божићног и Апостолског поста. Успенски пост доста је млађи од сâмог празника Успенија Пресвете Богомајке, а први спомен овог поста налазимо код Светог Теодора Студита, који каже: „Исто тако треба држати и пост Богородице, а само дан Преображења Господњег разрешава се на уље и рибу“. По мишљењу неких овај пост је настао да би источна Црква имала четири поста који би били саображени са четири годишња доба, као што је случај у западној Цркви. Приликом формирања овог поста, највише недоумица било је везано за празник Преображења Господњег који има дуго попразништво, и самим тим на неки начин ремети ток и ритам поста.    О старини Светоуспенског поста говоре Епископ Кесарије Палестинске Атанасије и Никон Црногорац који наводе писмо Митрополита Никејског Јована које је упутио Јерменском католикосу Захарију, у коме се између осталих помиње и Успенски пост. Никон Црногорац такође сведочи о Успенском пост када каже да они који држе Успенски пост традицију овог поста темеље на Апостолском предању. На питање Светогораца које су упутили Патријарху Николи у вези Успенског поста, Свјатјејши Патријарх је одговорио нагласивши да је  Успенски пост постојао раније, али је због незнабожачких постова који су тада бивали, био премештен. Такође Патријарх Никола сведочи да су пост у част Богородици постили ради исцељења особито они који су били болесни. У делу „О три четрдесетнице“ које се приписује Антиохијском Патријарху Анастасију, сведочи да је по апостолским установама од Педесетнице до Успенија постојао пост, и да је самим тим постојало три вишедневна поста, али да је због дужине тај пост подељен на Апостолски и Успенски пост, те смо тако добили четири вишедневна поста.   Успенски пост је коначно утврђен за време цариградског Патријарха Луке Хрисоверга (1156-1169) на Цариградском Синоду (1166. године). И поред свих ових сведочанстава о Успенском посту, у типицима све до 12. века нема спомена о њему. Први спомен налазимо у типику манастира Светог Николе Казуланског у Јужној Италији, из 1174. године. У овом типику је записано да пост у част Богородици не почиње 1/14. августа, због празника Светих мученика Макавеја, већ почиње 2/15. августа. Занимљиво је да ни један каснији типик не говори о Успенском посту, већ помињу само три вишедневна поста.    Када је богослужење у питању, међу вишедневним постовима једино за време Свете четрдесетнице (Васкршњег поста), имамо значајне богослужбене особености. Када је у питању Успенски пост занимљиво је поменути праксу Јеладске Цркве у којој се за време успенског поста, након вечерњег богослужења служи молебни канон Пресветој Богородици, који има за циљ усрднију молитву Пресветој Богомајци за време поста који је установљен у њену част.[1]   Свако помињање поста подразумева и истицање нераскидиве везе са Светом Евхаристијом, јер је сваки  пост саставни део литургијског живота. Сваки подвиг Хришћана у посту и молитва своју пуноћу добија у активном учествовању у Светој Литургији, будући да пост сâм по себи никада није био индивидуални чин, већ је увек био поткрепљен литургијским опитом Цркве, добијајући у евхаристијском сабрању своју круну.   Катихета Бранислав Илић     --------------------------------------------- [1] Поредак молебног канона Пресветој Богородици за време Светоуспенског поста,  изложен је и у званичном типику за 2016. лето Господње у издању Светог Архијерејског Синода Српске Православне Цркве, који је приредио чтец Стефан Ћосић.     Извор: Ризница литургијског богословља и живота
    • Од Логос,
      У понедељак, 5. августа 2019. године, када наша Света Црква прославља свете мученике Трофима и Теофила, који су пострадали за време цара Диоклецијана, Њеогово Преосвештенство епископ шумадијски Господин Јован, служио је свету архијерејску литургију у храму Светога Саве на Аеродрому. Понедељак је дан када прослављамо небеске бестелесне силе, како им певамо у тропару: “Војсковође небеских сила, непрестано вас молимо ми недостојни, да нас вашим молитвама заштитите”... дан када је Господ започео стварање читаве твари.   Your browser does not support the HTML5 audio tag.
        Преосвећеном су саслуживали оци: протојереј-ставрофор др Зоран Крстић, јеромонах др Амвросије Весић, јереј Иван Антонијевић, и ђакон Александар Ђорђевић. Чтецирали су г-дин Милош Коцић и Влада Степовић.   У јеванђељу по Матеју (16,1-6), Христос говори апостолима да се чувају квасца фарисејског и садукејског. Следећи традицију хришћанских сабрања Преосвећени је протумачио прочитани одељак из Писма. Фарисеји и садукеји су тражили знак од Христа да би веровали у њега. Ове речи у Писму као да одговарају појединим данашњим хришћанима који кажу: “Када би неко дошао са онога света да нам каже како је тамо, да ли су видели Бога, па би онда они и на такав начин поверовали”. Ти исти хришћани када би им неко из мртвих устао и казао да постоји живот после смрти, они би некако поверовали у њега. То је браћо и сестре само изговор таквих људи који имају слабу веру. Онај ко има слабу веру тешко му је да поверује у све, и у Бога и у чуда Божија. Господ је много чуда учинио да би људи кроз та чуда припремао људе за та духовна чуда. Преосвећени се докатао и појаве чуда Божијих: “Најмногобројнија чуда престају бити чудесна ако их човек посматра оком злоће и пакости, како су то управо чинили фарисеји и садукеји. Око злоће и пакости су као два ђавола која не дају да у Исусовим чудесима човек види чудотворца”. Ако тај духовни вид је сакривен од човека, он не може да поверује у чудеса Божија. Зато и ови фарисеји и садукеји, траже знак са неба. А Господ каже: “Овом роду ће се дати знак Јоне пророка”. Ми хришћани који верујемо у Бога, Цркву, свете оце који су нам све тако објаснили, просто се питамо да ли човеку треба већи знак од Господа нашег Исуса Христа, јер је Господ са неба сишао, и зато ови траже да им покаже неки знак са неба. Они не могу да схвате да је сам Бог са неба сишао и све што је сишло са неба то је на наше спасење сишло. Зато човек све на овоме свету што види, треба да види као знак неба. Да види парче неба, и ко у Христу не види Бога ни небо, неће га видети нигде, па ни на небу. Ако Бога не гледамо срцем својим, душом својом, мислима својим, вером својом, онда где ћемо да га видимо? Где ћеш да га видиш ако Га не осећаш у себи? Видећеш Бога и чудеса Божија онолико колико осећаш Бога у себи и верујеш у њега. Ако погедамо целу земљу, зар то није управо знак неба? Зар не живи све на њој за небо? Дакле, браћо и сестре, да ми не тражимо више него што нам је дато. Свети ап. Павле каже: “Немој скидати завесу, иди до ње докле ти је дато”. Нама је дато сасвим довољно да познамо Бога. Како се каже у Старом Завету: не може човек видети лице Божије и остати жив. Све има своје време, али зато време треба да искористимо за спасење наше. Да употребимо време за тај сусрет са Богом. Када се сретнемо са Богом све ће нам се објаснити и постаће опипљивије. Како да нам постане опипљивији Бог ако не верујемо у апостолске речи? “Што очи наше видеше и руке наше опипаше тога вам Бога ми проповедамо”. Будимо задовољни са свим оним колико је нама откривено и о Богу и о знаковима, и то ће нам бити довољно. Ништа од тога нећемо видети ако немамо вере, и још посебно, ако веру не претварамо у дела. Нека нам Господ помогне да живимо вером у Бога, Цркву, и кроз Јеванђеље.     Извор: Епархија шумадијска

Све поруке на форуму, осим званичних саопштења Српске Православне Цркве, су искључиво лична мишљења чланова форума 'Живе Речи Утехе' и уредништво не сноси никакву материјалну и кривичну одговорност услед погрешних информација. Објављивање информација са сајта у некомерцијалне сврхе могуће је само уз навођење URL адресе дискусије. За све друге видове дистрибуције потребно је имати изричиту дозволу администратора Поука.орг и/или аутора порука.  Коментари се на сајту Поуке.орг објављују у реалном времену и Администрација се не може сматрати одговорним за написано.  Забрањен је говор мржње, псовање, вређање и клеветање. Такав садржај ће бити избрисан чим буде примећен, а аутори могу бити пријављени надлежним институцијама. Чланови имају опцију пријављивања недоличних порука, те непримерен садржај могу пријавити Администрацији. Такође, ако имате проблема са регистрацијом или заборављеном шифром за сајтове Поуке.орг и Црква.нет, пошаљите нам поруку у контакт форми да Вам помогнемо у решавању проблема.

×
×
  • Create New...