Jump to content

Pravo lice "dobrih momaka"


Препоручена порука

Doživela sam da mi se DOBAR TIP sam nudi na Instagramu a onda mi je OVIM PORUKAMA OTVORIO OČI: Od ovakvog frajera zapravo GOREG NEMA

25.10.2018. 14:27

Nema goreg muškarca od dobrog muškarca. Da, dobro ste pročitali, a ako nam ne verujete, evo i dokaza!

Sa "dobrim" tipovima od kompimenta do masne uvrede tanka je granica

SA "DOBRIM" TIPOVIMA OD KOMPIMENTA DO MASNE UVREDE TANKA JE GRANICAOTO: PRIVATNA ARHIVA

Stara izreka kaže da ako žena ima potrebu da naglašava da je dama, onda to najverovatnije zapravo nije. Isto tako, ako vam se ikada nabacuje muškarac koji naglašava kako je on "dobar momak", bežite glavom bez obzira jer je krenuo sa namerom da vam skupo naplati tu svoju "dobrotu".

Pogledajmo samo ovaj sveži primer sa Instagrama.

- Vi ne znate koliko mrzim ovu Srbiju. Tri sata nagovaram devojku da odemo negde. Tri je...a sata. Upoznam neku random poljakinju i hoće svuda da ide. Tako sa bilo kojom devojkom koja nije iz Srbije. Svaku srpkinju moraš moliti danima. Zašto ste tolike kretenke?!?!? - pita ovaj dobri mladić, rad verovatno da svakoj Srpkinji skine zvezde s neba, ali samo ako ona hoće da zauzvrat sarađuje, uglavnom tako što će raširiti noge.

Sve kod njih počne lepo, pa imate utisak da ste naišle na posebno retku vrstu muškarca. Međutim, ako postavljate suvišna pitanja (a svako je, ako njih pitate, suvišno jer oni su S-A-V-R-Š-E-N-I i nema potrebe da to dovodite u pitanje), pokazaće vam svoje pravo lice.

Taktika prosečnog "dobrog momka" je sledeća:

- Napadni komplimentima.

- Šarmiraj ljigavim komplimentima do besvesti.

- Ponovi par puta.

Kad ne dobiješ to što si tražio, raspali po uvredama.

To onda izgleda ovako:

Udvaranje dobrog momka izgleda ovako

UDVARANJE DOBROG MOMKA IZGLEDA OVAKOFOTO: PRIVATNA ARHIVA

"Dobri" tipovi su sve samo ne dobri. A "dobri tipovi" su oni koji su uvereni da im žena nešto duguje samo zato što su pokazali interesovanje za nju i investirali svojih dragocenih 30 sekundi kako bi joj poslali ljigavu poruku. Time su automatski, ako njih pitate, dobili pristup njenim intimnim delovima, jer, eto, "oni su tako fini i kulturni i vaspitani ali eto, ku*va traži sponzore a mi fini izvisimo".

A šta biste rekli na informaciju da čin finog ophođenja prema devojci ne uslovljava tu devojku da obavezno zalegne sa vama u krevet? "Dobri tipovi" tu informaciju ne mogu da svare jer u njihovom poremećenom svetu stvari funkcionišu zapravo suprotno, barem oni to tako zamišljaju. "Dobri tipovi" su majstori emotivne manipulacije spremni da na sve moguće poremećene načine ubede devojku da greši zato što ih odbija. Ne dozvolite da se dovedete do toga da se preispitujete oko toga, jer mnoge devojke i završe sa ovakvim manipulatorom jer im on ispira mozak da je "dobar". Nije dobar, zapravo goreg od ovog nećete naći. Kao što rekosmo, od "dobrog tipa" nema goreg tipa!

T.G.
 
Link to comment
Подели на овим сајтовима

Ako je ista gore od infantilnog ponasanja, onda su to tabloidski clanci koji sa neke umisljene visine komentarisu isto. 

пре 18 минута, Lady Godiva рече

"Dobri tipovi" su majstori emotivne manipulacije

12:smeha:

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Na osnovu cega je pisac ovog teksta da su gorepomenuta dva mladica dobri ? I sta za pisca znaci dobar? U kom kontekstu dobar? Dobar kao fin? Dobar kao lepo izgleda? Ja uopste nisam stekla utisak da su dobri u bilo kom smislu, niti mogu na osnovu neke prepiske ili tvita da to zakljucim.

Ali da su ljigavci ovi momci, jesu. Isfrustrirani Ego manijaci, to je jasno, samo ne znam odakle joj ideja da su dobri? :scratch_head:

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 36 минута, Џуманџи рече

Ako je ista gore od infantilnog ponasanja, onda su to tabloidski clanci koji sa neke umisljene visine komentarisu isto. 

12:smeha:

Да, не капирам тај задњи део. Чуј мајстори манипулације.. види се да нема везе с психологијом, пореди болесне љигавце са психопатама. :)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 4 минута, Lady Godiva рече

Да, не капирам тај задњи део.

Meni je sve nejasno. Ne znam kako ljude nije sramota da pisu ovakve tekstove. Zemljo, progutaj nas.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 3 минута, GeniusAtWork рече

Бар једна прича да има хепиенд  :sunce:

https://twitter.com/IdiMiNaProfil/status/1055485934614052866

Offtopic: skroz mi je creepy da ovako koriste objave random ljudi za svoje... "clanke".

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 49 минута, Adelaida рече

Na osnovu cega je pisac ovog teksta da su gorepomenuta dva mladica dobri ?

Звучи екстра као кликбејт наслов. Још кад је великим словима.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

1 hour ago, Adelaida рече

Na osnovu cega je pisac ovog teksta da su gorepomenuta dva mladica dobri ? I sta za pisca znaci dobar? U kom kontekstu dobar? Dobar kao fin? Dobar kao lepo izgleda? Ja uopste nisam stekla utisak da su dobri u bilo kom smislu, niti mogu na osnovu neke prepiske ili tvita da to zakljucim

Bas to htedoh da pitam...

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 29 минута, Брада рече

:))12:smeha:

s1.jpg

На страну "јер"- не могу да замислим да неко изјави овако нешто. "Видео сам те, откинуо сам на тебе али да ли си то ти?"  Штастопојо рођаче 12:smeha:

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Fakat je da ima i takvih pristupa i tipova. 

Cudnija prica da devojke popuste i zavrse sa takvim momcima... I ovo dopisivanje nazivaju pristup "dobrog" momka? Sta onda fali tim "dobrim" devojkama? .Text je pricica za adolescente.

 

  • Волим 1
Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 2 часа, Lady Godiva рече

Doživela sam da mi se DOBAR TIP sam nudi na Instagramu a onda mi je OVIM PORUKAMA OTVORIO OČI: Od ovakvog frajera zapravo GOREG NEMA

 

treba ti dati nobelovu medalju za kratak naslov, a i za krupnocu, sto jes jes, potrosila si mi po tinte na kompjuteru

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Чланови који сада читају   0 чланова

    Нема регистрованих чланова који гледају ову страницу

  • Сличан садржај

    • Од Flojd,
      Bogdan ima 5 godina i boluje od tezeg oblika leukemije, sada je na hemoterapiji  pa je zato potrebo da dobije krv. Bogdan je 0+, pa svi ljudi dobre volje mogu da se jave njegovom tati da daju krv. 
      Ja sam AB+ pa ne mogu. Bogdan se nalazi u Beogradu na klinici za majku i dete. Bicu zahvalan svima koji izadju u susret, da spasemo ovog malog andjelcica i moliti se za vas. 

    • Од Милан Ракић,
      Glumac Miloš Biković zaštitno je lice nove kampanje Er Srbije „Svaki put po tvojoj meri“ koja putnicima predstavlja sve pogodnosti personalizovanog putovanja, saopštio je srpski nacionalni avio-prevoznik.
      Kako navode, putnici Er Srbije mogu da biraju između četiri tarife pri rezervaciji letova – Economy Light, Economy Standard, Economy Comfort i Business All Inclusive.
       
      Novo zaštitno lice kampanje / Foto: Air Serbia  
      – Tarife se razlikuju u odnosu na dozvoljeni prtljag, fleksibilnost u vezi sa promenom datuma putovanja i dodatnim uslugama koje se mogu prilagođavati.
      Nakon izbora tarife, u bilo kom trenutku pre leta, putnici nacionalne avio-kompanije mogu da kupe i dodatne usluge kao što su prioritetno ukrcavanje, rezervacija željenog sedišta ili pristup Premijum salonu. – objašnjavaju iz Er Srbije.
       
      Međutim, nove pogodnosti putovanja ne nudi samo nacionalni avio-prevoznik. Kompanija Etihad ervejz nedavno je pokrenula novu platformu „Choose Well“, koja putnicima omogućava da sami biraju način i uslove putovanja.
      Kompletna podrška i besplatan prevoz srpskim državljanima na lečenje van zemlje
      Osim novih pogodonosti personalizovanog putovanja, ministar zdravlja Zlatibor Lončar i izvršni direktor za odnose sa državnim organima i organizacijama Er Srbije Branislav Malović potpisali su sporazum o saradnji kojim je predviđena kompletna podrška i besplatan prevoz svim srpskim državljanima kojima je neophodno dalje lečenje u inostranstvu, saopšteno je iz Er Srbije.
      Kako navode, ova usluga je rezervisana za sve građane čije se lečenje ne može uspešno sprovesti u Srbiji, a koji se o trošku države upućuju u inostranstvo:
      – Sporazumom smo definisali sva prava i obaveze, kao i procedure koje treba da omoguće da se prevoz naših državljanja na lečenje realizuje u najkraćem roku. –
      Tim povodom, ministar Lončar je naglasio da je država kroz RFZO i Budžetski fond u prethodne 4 godine uputila u inostranstvo više od 2000 pacijenata i za te namene izdvojila više od 23 miliona evra.
      https://tangosix.rs/2018/19/11/milos-bikovic-zastitno-lice-nove-kampanje-er-srbije-za-personalizovana-putovanja-omogucen-besplatan-prevoz-srpskim-drzavljanima-na-lecenje-u-inostranstvo/
    • Од JESSY,
      Svima nam se, tokom života, dešava da napuštamo određene ljude i odnose, situacije i okolnosti u kojima smo se našli. Neretko se desi da, tek kada se na to odvažimo, shvatimo da bi za nas bilo zdravije i konstruktivnije da smo otišli ranije. Ili kad vidimo nekoga kako se muči u odnosu za koji znamo da nije dobar za nju ili njega, pa nam nije jasno zašto ta osoba ne izlazi iz takvog odnosa ili situacije.
      Ovde po sredi može biti nekoliko faktora, kao što je to obično slučaj kad je reč o ljudskom ponašanju. Ovom temom sam se, iz ličnih razloga, aktivno bavila mesecima unazad, baš pre, usred i nakon odlaska iz situacija i odnosa koje sam procenjivala kao štetne za sebe. Zato pišem, što bi se reklo, „iz glave”, ali i „iz stomaka”, vodeći se svojim poznavanjem psihologije, ali bez osvrtanja na reference koje bi nam mogle ponuditi naučno uporište za ovu temu. To može biti predmet nekog drugog teksta. Ovaj je, dakle, iz glave i iskustva.
    • Од Милан Ракић,
      Potencijalni sukob dve bliskoistočne zemlje, Irana i Izraela, postavlja sijaset novih pitanja ali i baca dodatno svetlo na ideološko – političke sisteme, uključujući i one verske na ovom uzavrelom tlu.

      U osnovi oni se tiču prekomponovanja postojeće geopolitičke sfere uticaja i premoći, ali ne ostaju samo na tome. I te kako će imati uticaja na dalje tokove oblikovanja islamske kulture i civilizacije, ne samo na tom prostoru već i znatno šire. To stoga što je islam odavno dobio obeležja globalne pojave, koja se izmešala sa drugim kulturološkim i civilizacijskim paradigmama. Dakako da će sve to imati i uticaja na balkanski prostor. Pitanje je – kakve?
      Da bi se donekle bar pokušalo razumeti u kom pravcu mogu ići ove promene, neophodno je osvrnuti se u najkraćim crtama na ideologiju vehabizma. Reč ideologija nije slučajno upotrebljena, jer se zaista radi o jednom ideološkom redukcionizmu islama nastalom u određenom istorijskom trenutku i naravno sa određenom političkom svrhom. Približavanje Osmanskog carstva Nemačkoj u vreme Prvog svetskog rata, stavilo je Veliku Britaniju, inače zaštitnika osmanskih interesa u novu poziciju spram ovog oronulog carstva. Trebalo je razviti pojavu arapskog nacionalizma i povezati je sa jednim navodno reformističkim islamskim opredeljenjem što je trebalo da posluži arapskom oslobođenju od osmanske okupacije. Osnovni cilj koji je vehabizam trebalo da ima je uklanjanje tragova dotadašnjeg hanefijskog mezheba, zvanično priznate pravne škole osmanske države. Izazivanje raskola među pravnim školama ubrzo je preraslo u oružane sukobe unutar osmanske države. Pri tom se vodilo računa da sledbenici vehabijskog učenja ne poznaju bit ovog pokreta, pogotovu njegovu vezu sa Englezima. Direktna kulturološka posledica ovog učenja je da su izbrisani svi istorijski artefakti islamske istorije pri čemu nisu pošteđeni ni objekti vezani za samog Muhameda i njegovu porodicu i najbliže saradnike. Kao rezultat ove politike imperijalističkih evropskih sila nastala je nova politička karta Bliskog istoka čiji je krajnji rezultat između ostalog vehabistička država Saudijska Arabija i cionistički projekat, Izrael, državica koja na ambicijama „božjeg obećanja“ mašta da se proširi od Nila do Eufrata. Stare ambicije prevlasti na Bliskom istoku koje danas pokazuju Turska, Iran i Izrael sa svojim zapadnim zaštitnicima, stavljaju Saudijsku Arabiju u vrlo osetljiv položaj koji se danas reflektuje u činjenici savezništva sa Izraelom i SAD. O kakvim dimenzijama prikrivene nesigurnosti se radi govori činjenica ,,da se Saudijci javno drže povučeno i rezervisano tako da se njihova ranjivost i uopšte osetljivost jedva može primetiti“.(H. Kisindžer) Držeći se dosad izvan fronta konfrotacija, Saudijska Arabija prvi put ulazi u neposredni konflikt u Jemenu. Potencijalni i direktni sukob sa Iranom, dovodi je pred izazove kojih je dosad bila lišena i koje je oprezno izbegavala. U ideološkom, verskom, kulturnom i političkom pogledu ovo prerasta u sukob šiitskog islama sa jedne strane i sunitsko-vehabijske-cionističke-zapadne alijanse sa druge strane. Prvi put u istoriji sunizam se našao u sendviču cionističko-zapadne paradigme. Ali treba biti precizan, nije svaki sunizam i vehabizam. Sunizam hanefijske škole prisutan u Turskoj i na Balkanu je tradicionalni islam tako da i ova podela stvara rasednu liniju na širem prostoru Bliskog istoka. I na neki način stvara mogući politički i kulturni antagonizam između Turske i vehabitsko-cionističke koalicije još više približavajući šiizam sa tradicionalnim sunizmom postavljajući pitanje kakve će biti posledice, prevashodno kulturne i verske ovog potencijalnog približavanja?
      Činjenica je da je Islamska revolucija u Iranu dala krila brojnim islamističkim pokretima i ulila nadu da se svet islama može iščupati iz kandži zapadnog imperijalizma. Ali ratovi koji su besneli i još uvek traju na Bliskom istoku su pokazali da se Iranci kao nacija prilično razlikuju od Arapa. Vrlo izgrađen nacionalni, kulturni i verski identitet poslužio je takođe jasnim političkim ciljevima. Nasuprot njemu Arapi su zapali u zamku služenja antiarapskim kolonijalnim interesima što je dobilo tragične obrise sa arapskim prolećem. Cenu bliskoistočnih neokolonijalnih aspiracija danas plaća Sirija s tim što je Rusija isplivala kao novi globalni igrač na Bliskom istoku. Ako je Islamska revolucija potakla talas islamskog fundamentalizma koji je samoj Saudijskoj Arabiji samo pojačao konzervativizam da bi se danas sa novim saudijskim princem široko otvorio prozapadnom uticaju, koji seže do jeretičkih granica u ovoj tradicionalno konzervativnoj zemlji, ako se u Iranu takođe oseća klima otvaranja prema zapadu, a u Turskoj povratak verskom tradicionalizmu neoosmanskog usmerenja, neminovno se postavlja pitanje kakve će sve oblike proizvesti ovi procesi na globalni islam? Radi li se ovde samo o površnim promenama koje ne dodiruju dublje osnove postojećih religijskih i kulturnih matrica ili mogu imati i sudbinske posledice na zapadno-islamski dijalog koji se, istorija je to pokazala, uglavnom odvijao kroz sukobe i ratove. Da li u amplitudi koja beleži uspone i padove, aktuelni procesi nedvosmisleno ukazuju na lagani uspon islama u odnosu na zapad? I da li u tom svetlu treba sagledati disparatne stavove koji se mogu čuti kao što su onaj izraelskog predsednika Netanjahua da je ,,bolje sada ući u rat sa Iranom nego kasnije“ ili onaj šefa britanskog diplomatije koji upozorava da sa izbačenom vodom iz korita može odleteti i dete. Ali to je samo deo ukupnog mozaika.
      Nemoguće je van ovog konteksta posmatrati odnos islama i pravoslavlja u Rusiji koja nedvosmisleno ulazi u jednu novu fazu sa ovom civilizacijom kako zbog brojne muslimanske populacije unutar svojih granica, tako i svog brojnog muslimanskog okruženja bivših sovjetskih republika kao i svoje nove uloge na Bliskom Istoku. Ali treba znati da aktuelna politička bliskost Rusije i Irana ima i jednu istorijsko-religijsku vezu, majka poslednjeg ,12 , skrivenog imama je pravoslavka, vizantijska princeza.
      Čini se da u ukupnom kontekstu bliskoistočnih prilika treba posmatrati i Erdoganovu odluku da održi miting u Sarajevu. Treba podsetiti na poetične reči rodonačelnika turskih islamista Nedžmedina Erbakana koji je tokom bosanskog rata govorio o Bosni kao o ,,našoj zelenoj bašti“. Miting njegovog učenika i naslednika u glavnom gradu „te zelene turske bašte“, valjda stavljajući do znanja kako islamskim državama zainteresovanim za svoj ideološki i kulturni uticaj u Bosni, a isto tako i svojim evropskim NATO saveznicima da EU nije kompletna kao projekat bez Turske kao njene članice. Tek jedno je sigurno, horizonti bliskoistočnog prostiranja i te kako sežu do granica EU. A kakvim uticajima će te granice biti zapljuskivane u velikoj meri zavisi od odnosa koji EU bude imala sa Turskom koja je već pokazala i dokazala svoje potencijale zaštite Evrope od talasa izbeglica.
      Autor je akademski slikar iz Novog Pazara

    • Од Снежана,
      PROMIŠLJANJE O POSTU
      VLADIKE PROGOVORILE O POSTU ONO ŠTO DANAS MNOGI PREĆUTKUJU: Crkva omogućava bogatim hrišćanima da budu dobri hrišćani, dok siromašni hrišćani postaju loši!
        Božićni post počeo je u utorak 28. novembra. Većina vernika je upoznata sa pravilima koje post nalaže. 
       
      U vezi sa tim đakon Nenad Ilić na svom Fejsbuku objavio je tekst o postu iz jednog drugačijeg ugla.
       
      Naime u pitanju je deo zajedničkog obraćanja Saboru na Kritu vladika Maksima i Grigorija, sastavljeno na osnovu tekstova i promišljanja nekih mlađih teologa.
       
      "Način na koji danas postimo (kada jedemo samo određenu vrstu hrane, a drugu izbegavamo) poništio je sve ostale vrste posta, koje pronalazimo u predanju i koje demonstriraju kreativnu prirodu hrišćanskog posta", kaže se u obraćanju.
       
      "Na primer, u našoj tradiciji pronalazimo:
       
      1) potpuno uzdržanje od jela,
       
      2) post do sredine popodneva,
       
      3) smanjenje jela kako bi se sačuvao novac za dobrotvorne svrhe ili
       
      4) uzdržanje, ne od hrane, nego od omiljenih aktivnosti.
       
      Ono što je bilo važno bio je razlog za post, a ne njegovo trajanje, koje je direktno zavisilo od tog razloga. Takođe, pravo značenje posta počivalo je ne u vrsti hrane, nego u uzdržanju." 
       
      Kako se navodi ukusna i luksuzna jela nažalost često bivaju prihvaćena od strane naše Crkve kao posna jela, pod pretpostavkom da ne sadrže zabranjene sastojke.
       
      "Na taj način, Crkva omogućava bogatim hrišćanima da budu dobri hrišćani, budući da oni mogu da poste mesecima, koristeći različite vrste skupih namirnica, dok siromašni hrišćani postaju loši hrišćani, pošto ponekad uzmu malo sira ili jaja, ukoliko ne žele da jedu, po više od šest meseci godišnje, samo dve do tri vrste jela koje sebi mogu da priušte".
       
      Još jedan problem za trenutno razumevanje posta naše Crkve predstavljaju vegetarijanci i vegani.
       
      "Šta Crkva da čini sa velikim brojem vegeterijanaca i vegana koji ionako nikada ne jedu meso? Na osnovu crkvenih posnih propisa, ti ljudi već poste sve vreme. Na taj način, naše trenutno razumevanje posta onemogućava ovim ljudima, da, s vremena na vreme, uzmu učešća u zajedničkom podvigu Crkve, jer za Crkvu oni ionako stalno poste", izdvaja đakon Nenad Ilić.
       
      Takođe post kako ga sada razumevamo, sa periodima posta na kojima Crkva insistira (što uglavnom čini više od pola godine) nije realno izvodljiv za različite kategorije hrišćana (kao što su npr. stari i bolesni), koji, sa druge strane, budući hrišćani, imaju želju da ispune zapovesti svoje Crkve.
       
      "Na taj način nepotrebno stvaramo unutrašnji konflikt kod ovih ljudi. Nadalje, naš tipik nije u skladu sa važećim propisima o postu. Dozvolite da navedem samo jedan primer: Praznik Preobraženja Gospodnjeg 6. avgusta. Važan aspekat značenja ovog praznika jeste to da on predstavlja znamenje konačnog sveopšteg vaskrsenja. Međutim, način na koji praktikujemo post toga dana (dozvoljena je samo riba, ali ne i meso, jaja i sir) u suprotnosti je ne samo sa značenjem ovog praznika, već i sa načelom da Gospodnji praznici ne mogu biti „podređeni“ drugim praznicima. Kao što vam je poznato, vizantijski car Lav VI Mudri (886-912) bio je taj koji je ukinuo praznični karakter Preobraženja, zabranio meso, koje je na ovaj praznik dotad bilo dopušteno, i pripojio 5 dana posta koji su prethodili Preobraženju Uspenjskom postu. Ipak, znamo da su čak i čitav vek kasnije neki nastavili da proslavljaju Preobraženja ispravno, kao ne-posni dan. Zašto ne bismo tako činili i danas?", navodi se dalje.
       
      Kako se ističe naročito je važno istaći da je u 12. veku (dakle, čak tako kasno!) vizantijski kanoničar Teodor Valsamon insistirao na tome da su samo post sredom i petkom, kao i Veliki post obavezni, ustanovljeni sveštenim kanonima, dok svi ostali postovi nisu bili obavezujući.
       
      "Prema toma, istorija naše Crkve pokazuje nam da umnožavanje i proširenje posnih perioda nikada nije predstavljalo jednoglasnu i neupitnu praksu. Dugačak post, isto kao i „duge molitve“ nisu nužno znamenje pobožnosti, već takođe mogu biti i razlog za osudu (dovoljno je podsetiti se Hristovih reči u Mk 12, 40 i Lk 20, 47)" - "Ovi što jedu kuće udovičke, i lažno se mole dugo, biće još većma osuđeni".
       
      Kurir.rs
×
×
  • Креирај ново...