Jump to content

Придружите се нашој ВИБЕР ГРУПИ на ЛИНКУ

JESSY

Voziće nas Pakistanci! Srbiji nedostaje 5.000 šofera, idu u Nemačku za 1.500 evra mesečno

Оцени ову тему

Recommended Posts

BEOGRAD - Gradsko saobraćajno preduzeće Beograd ima veliki problem sa nedostatkom vozača i pitanje je hoće li 3. septembra uopšte moći da vozi po redovnom redu vožnje.

 

"U doglednoj budućnosti može da se desi da Srbija ostane bez vozača", rekao je za TV Prva predsednik samostalnog sindikata GSP Beograd Zoran Antić. "Imamo potpisano saopštenje sa Skupštinom grada Beograda da će od oktobra kroz kolektivni ugovor posebno za vozače GSP biti značajnih povećanja primanja, jer smo na dnu lestvice po platama", istakao je on.

Kako je rekao, cilj je da se zadrže postojeći vozači da ne odu, jer imaju "čvrst dogovor sa Skupštinom da će se osetiti značajno poboljšanje".

GSP trenutno ima između 2.800 i 3.000 vozača, a Milan Božović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja tvrdi da celoj Srbiji nedostaje vozača, oko 5.000.

"Postojao je čitav niz aktivnosti da se zadrže i poveća broj vozača. Razmišljalo se da se pomeri starosna granica, da se vozi od 20. i 21. godine, kao što su uradile Hrvatska i Slovenija, tj. sve zemlje koje imaju problem sa vozačima, a sada tamo odlaze i naši zbog novca", rekao je Božović.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Antić kaže da naši vozači mahom odlaze u Nemačku, gde su plate 1.200 i 1.500 evra, a u GSP-u su 400 i 450 evra.

"Bitno je istaći da će to značajno da se promeni od 1. oktobra. Tu ima jako puno stavki koje utiču na platu, bonusi, noćni rad, minuli rad", dodaje on. Božović je podsetio i da su nedavno beogradski prevoznici upozorili nadležne da se ne iznenade ako za nekoliko godine autobuse ne bude imao ko da vozi. "Ovo je period kada moramo da reagujemo jer ćemo izgubiti transport", upozorio je on.

1221163_bus-nebojsa-mandic_ff.jpg?ver=1534917562FOTO: NEBOJŠA MANDIĆ

Antić je podsetio i da je konkurs za vozače stalno otvoren i da sada daju mogućnost da vozači koji imaju C kategoriju konkurišu, da će im GSP platiti D kategoriju uz obavezu da dve godine rade u ovom preduzeću.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1358435_vozac-gsp-autobus-foto-aleksandar-jovanovic-2_ff.jpg?ver=1534917585FOTO: ALEKSANDAR JOVANOVIĆ

Oni su istakli ozbiljnost problema, konstatujući da će Srbija morati da uvozi vozače iz Pakistana i Indonezije. Antić je izneo podatak da se na konkurs pre tri godine javilo 250 ljudi, a da ih sada uopšte nema iako je konkurs stalno otvoren.

 

https://www.kurir.rs/vesti/beograd/3107179/gsp-ostaje-bez-vozaca-nema-ko-da-vozi-vozice-nas-pakistanci-srbiji-nedostaje-5000-sofera-idu-u-nemacku-za-1500-evra-mesecno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reseno je da nas proteraju... Mi tu ne mozemo nista, mislim, mozemo, kao nekad, baklje, motke i kreni.... Ako smo iz gluposti uspeli da napravimo 5. oktobar, mogli bismo i sada neku revoluciju da startujemo, ali nema ko... Srbija je postala majka, ako smem reci, bagre, a oni, koji su iole normalni (mada ima i medju njima sljama) beze... Normalni koji ostaju, bore se svakodnevno da ne polude... Tesko je... Samo cekam kad ce dzamija da nikne negde kraj Morave... See you next time in BOSNIAN WARS EP. 2...

Share this post


Link to post
Share on other sites

А шта је тачно проблем? Нико се у Немачкој не буни што долазе Срби, Турци и остали да им возе аутобусе, шта је проблем што ће овде да дођу неки шофери из Пакистана и Индонезије? Ако имају искуство које је потребно, прођу тестирања и шта већ све буде потребно.

То је нормално у било којој земљи, ако немаш радну снагу мораш да је увозиш. Ништа чудно ни ново.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, JESSY рече

gde su plate 1.200 i 1.500 evra, a u GSP-u su 400 i 450 evra

Иако је то заиста важна ставка, није проблем само у плати, не разумем како то не капирају. Посао није само плата, посао су и услови рада, однос према запосленом, средства за рад, итд. Када видим кроз шта и како пролазе возачи градског превоза у Бгд, уопште није ни чудно што неће да возе оне скаламерије по разрованом и ненормалном Београду, возећи људе који су поблесавили.

Баш сам јуче налетела на овај снимак :)

Samo opušteno, nežno,
polako i bez stresa 1f60a.png

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 28 минута, GeniusAtWork рече

шта је проблем што ће овде да дођу неки шофери из Пакистана и Индонезије?

pa nije problem...hajde da i mi nekom pomognemo....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мој муж је возио тролу неколико година. Честито нису имали ни седишта како треба. Уместо амортизера испод седишта ставили камен. Замислите осам сати труцкати на камену. Има фотке. Десило се да су се, приликом ударца точка у шахт (а сви су потонули и немогуће их је избећи), у вожњи предња врата отворила јер је тамо нешто саставило. Кад је он то на неком састанку изнео и питао ко би био одговоран да се нешто десило путницима, убрзо након тога су га звали на разговор и на фин начин припретили да може да лети из фирме. 

Хвала Богу што је напокон онај возач 77-ИЦЕ ослобођен свих опужби за погибију двоје младих ма Зведари. Доказано је да је возило добило туражу и да није мога да га савлада. И шта њему то сад вреди, он је трајно "оштећен" здравствено, а они су изгубили животе. 

Ако се сећате, пре две године на Зелењаку је бус који је стајао такође добио туражу много њих је повређено. Сви су видели да возач није крив, али пошто је било много повређених, изјавили су да је ипак грешка возача, јер, Боже мој, ко да исплати толике одштете. 

Услови су катастрофални, а плате мизерија за ту одговорност. Зато наши и одлазе. Некада су плате износиле и до 700 евра, а данас је то дупло мање. 

Такође, ниси, могао да се запослиш ако не прођеш тест психомоторике, а данас можеш телефоном да позовеш и одмах ће да те приме. 

Овде једино могу са раде Пакистанци јер је саобраћај веома сличан њиховом-не зна се ко пије, нити ко плаћа. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 1 сат, JESSY рече

konstatujući da će Srbija morati da uvozi vozače iz Pakistana i Indonezije

Eh, kako oni voze po onim gudurama i krivinama I po onim planinskim vencima sa prepunim autobusima, ...ovo kod nas ce' im dodje ko' odmor,.... :))

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 18 часа, GeniusAtWork рече

А шта је тачно проблем? Нико се у Немачкој не буни што долазе Срби, Турци и остали да им возе аутобусе, шта је проблем што ће овде да дођу неки шофери из Пакистана и Индонезије? Ако имају искуство које је потребно, прођу тестирања и шта већ све буде потребно.

То је нормално у било којој земљи, ако немаш радну снагу мораш да је увозиш. Ништа чудно ни ново.

Само има једна мала малецна неприметна разлика. Када Срби дођу у Немачку немају баш намеру да на силу "оправославе" Немце што нисам сигуран за муслимане генерално. Некако ми се чини да они где год дођу диктирају своја правила.

Е сад замисли да Пакситанци дођу у овакву ослабљену Србију. Најбоље би било брате да ти први примиш двојицу тројицу у свој стан да пробаш, само немој после да питаш у чему је проблем кад им падне на памет да ти скину иконе са зида и диктирају своја правила.

Мада можда ја све то умушљам јер се то никада никгде није десило. Ислам је религија мира, ко друкчије каже клевеће и лаже :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 18 минута, Вилер Текс рече

Мада можда ја све то умушљам јер се то никада никгде није десило. Ислам је религија мира, ко друкчије каже клевеће и лаже :)

Pa naravno da umišljaš, jer se to nikad nije nigdje desilo osim u situacijama koje se mogu posmatrati kao izolovan incident. 

No bez brige nece ni pakistanci ni indonezani doci u Srbiju, jer Srbija nije atraktivna niti ima dovoljno visok standard da bi se iole iko od tamo uputio cak sve i da se širom otvore vrata za imigraciju. 

U pogledu radne snage sve više će ljudi odlaziti, manjka će radne snage na sve pozicije, neće imati ko učiti djecu, niti voziti autobuse, a ono najgore je da neće biti dovoljno adekvatnog medicinskog osoblja...jer oni najviše odlaze, i neće prestati odlaziti u Njemačku ni kad Njemačka spusti rampu 2020 za niskokvalifikovanu radnu snagu, jer joj uvijek trebaju zdravstveni radnici i radnici u njegi. Tako šta će biti sa ljudima ovdje Bog samo zna. Možda nekad i zagrije sunce nakon kiše i oluje, ali to ostaje tek da se vidi kada i kako. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
пре 2 минута, Justin Waters рече

Pa naravno da umišljaš, jer se to nikad nije nigdje desilo osim u situacijama koje se mogu posmatrati kao izolovan incident. 

No bez brige nece ni pakistanci ni indonezani doci u Srbiju, jer Srbija nije atraktivna niti ima dovoljno visok standard da bi se iole iko od tamo uputio cak sve i da se širom otvore vrata za imigraciju. 

U pogledu radne snage sve više će ljudi odlaziti, manjka će radne snage na sve pozicije, neće imati ko učiti djecu, niti voziti autobuse, a ono najgore je da neće biti dovoljno adekvatnog medicinskog osoblja...jer oni najviše odlaze, i neće prestati odlaziti u Njemačku ni kad Njemačka spusti rampu 2020 za niskokvalifikovanu radnu snagu, jer joj uvijek trebaju zdravstveni radnici i radnici u njegi. Tako šta će biti sa ljudima ovdje Bog samo zna. Možda nekad i zagrije sunce nakon kiše i oluje, ali to ostaje tek da se vidi kada i kako. 

Нешто су ти изоловани инциденти чести.

Хвала Богу да неће. 

Са овим другим се тотално слажем.

Само да не буде забуне- имам ја блиске људе и крвно и духовно који су различитих нација, боје коже и слично- али ми не пада на памет да причам причу о "толеранцији" и мултиетничком друштву као нечем дивном и красном. Може мултиетничко друштво, али у Христу а не у брислеској или чијој већ администрацији.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Сличан садржај

    • Од Поуке.орг инфо,
      U zgradi Patrijaršije SPC u Beogradu bivši crkvenjak B. L. (42) oteo je dvojicu radnika kojima je pretio pištoljem i tražio da mu se isplati 200.000 evra, saznaje "Blic".
      Kako saznajemo, B. L. ušao je oko podneva u zgradu Patrijaršije SPC, u kancelariju na prvom spratu, izvadio pištolj i od knjigovodje i blagajnika, koji su bili u prostoriji, zatražio 200.000 evra, navodno za odbranu Kosova i Crne Gore. Zatim je ljudima rekao da mu daju novac ili da zovu policiju, a sve vreme držao je pištolj u ruci, preneli su mediji.
      U Patrijaršijski dom ubrzo su stigle dve patrole policije, a napadač je savladan zahvaljujući policajcu iz PS Stari grad, Zoranu Vuloviću, koji je uspeo da mu oduzme pištolj marke "bereta" sa sedam metaka.
      Takođe, radnici su nepovređeni oslobođeni, a proverama je utvrđeno da B. L. nema dozvolu za oružje. Osumnjičeni muškrac do sada nije imao dosije.
      https://www.blic.rs/vesti/hronika/drama-u-patrijarsiji-bivsi-crkvenjak-oteo-dvojicu-radnika-pretio-pistoljem-i-trazio/l5l3yce
    • Од Милан Ракић,
      Pozivajući se na Ministarstvo odbrane Ruske Federacije, televizija „Zvezda“prenela je krajem prošle nedelje informaciju da će zajednička rusko-srpsko-beloruska vojna padobranska vežba „Slovensko bratstvo-2019“ biti održana u Srbiji u periodu od 14. do 27. juna.
      Vežba će početi 14. juna u bazi Specijalne brigade Vojske Srbije u Pančevu a na manevrima će učestvovati oko 600 vojnika. Na dan otvaranja vežbe izvršiće se postrojavanje vojnih kontigenata, podizanje zastava i parada učesnika vežbe i vojne tehnike.
      Takođe u okviru „Slovenskog bratstva-2019“ biće organizovana izložba naoružanja, vojne i specijalne tehnike. Nakon ceremonije započeće prva faza vežbe – koordinacija jedinica i razrada zadataka kontraterorističke taktike. Tog dana takođe će biti izvedene aktivnosti iz vazdušno-desantne i vatrene obuke.
      Biće ovo peto „Slovensko bratstvo“ / Foto: Ministarstvo odbrane Rusije Iz Rusije će na ovogodišnjem „Slovenskom bratstvu“ učestvovati oko 200pripadnika Pskovske desantno-jurišne divizije, oko 300 srpskih i oko 60 beloruskih vojnika. Ukupno će ne vežbi biti korišćeno preko 50 jedinica borbene i automobilske tehnike kao i avioni vojno-transportne avijacije Il-76MD.
      Biće to peta vežba “Slovensko bratstvo“. Prva je održana u Rusiji 2015. godine, potom je novembra 2016. domaćin bila Srbija, juna 2017. vežba je održana u Belorusiji, u rejonu grada Brest a prošle godine ponovo u Rusiji, u Rajevskom okrugu Krasnodarskog kraja.
      Živojin BANKOVIĆ, T6
    • Од JESSY,
      Već šest godina idem na psihoterapiju. Malo-malo pa mi glava proključa u naletima prevelikih obaveza, glomazne taštine ili duboke praznine, pa mi je potrebno, s vremena na vreme, da me neko treći, racionalniji i stručniji pridrži za ruku i da mi kaže kako je zapravo sve u redu, da sam malčice više razmišljao, da sam sve to samo uvrteo i da će sve to nekako na kraju proći.
      I uglavnom sve to tako bude.
      Svaki živac se vrati u svoje ležište. Svaki anksiozni impuls se primiri. Svaka depresivna epizoda pobegne u svoju pećinu. Na kraju se sve nedaće, muke i problemi prebrode, reše i prebace preko glave, pa se nastavi dalje.
      Ali, sve je to tako bajkovito i impresivno kada se iz ove pozicije piše i čitucka.
      Međutim, ponavljam, pre šest godina sam shvatio da mi je bila potrebna pomoć. U totalnom crnilu i rasulu, mlađani autor je posmatrao ovaj svet kroz oči klinca kome su svi drugi bili krivi i odgovorni što mu je život takav kakav je.
    • Од Милан Ракић,
      Feng Wang, direktor kineske kompanije Šangdong Linglong leteo je juče u Galebu G-2A Aerokluba „Galeb“. Ovo zadovoljstvo koštaće ga skoro 800 miliona evra u naredne dve godine. U pitanju je, najverovatnije, najskuplji let u istoriji srpske generalne avijacije.

      Ne, nije u pitanju prvoaprilska šala. Gospodin Feng gotovo sigurno ne bi mogao da leti nešto slično u Kini. Ne toliko zbog činjenice da je u pitanju oldtimer, već zbog toga što u Kini generalna avijacija gotovo da ne postoji. Investiranjem u Srbiju neplanirano je dobio i možda najuzbudljiviji bonus.
      Aeroklub „Zrenjanin“ i aerodrom Ečka za dve godine biće prve komšije najvećoj grinfild investiciji koja je ikad stigla u Srbiju. Iznos investicije domaći mediji procenjuju na 800 miliona evra. Kompanija Šangdong Lingdong od države je dobila 96 hektara zemljišta na kojem će, u okviru Slobodne zone Zrenjanin, podići fabriku površine 500.000 kvadratnih metara u kojoj će proizvoditi automobilske gume. „Kineska invazija“ na Zrenjanin, prema najavama državnih službenika, obuhvatiće i izgradnju auto-puta „punog profila“ do Beograda.
      Buduće komšije oduševljeno iskusili opcije za buduće tim bildinge na aerodromu / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Pre nego što i Cesna postane kineska, jedan Insta momenat / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Prve komšije buduće fabrike biće korisnici aerodroma Ečka. Od skora pod novom upravom, Aeroklub „Zrenjanin“ planira da iz korena revitalizuje jedan od najaktivnijih „manjih“ aerodroma u državi. Ne znajući šta se planira već više od dve godine na njivi pored, vest da će uskoro biti komšije kompaniji koja je prošle godine „obrnula“ oko 2 milijarde dolara, inspirisala je letače na aerodromu Ečka.
      Upoznavanje komšija
      Do upoznavanja sa ljudima koji će zauvek promeniti izgled prilazne ravni u pravcu piste 15 došlo je na inicijativu prvog čoveka Aerokluba „Zrenjanin“ Vladimira Bulata. Dan nakon velike državne manifestacije polaganja kamena temeljca za novu fabriku,  radnici, inostrani dobavljači i menadžment Linglonga pozvan je da na par sati poseti Ečku.

      Savršeno vreme, egzotična stajanka i pomoć prijatelja doprineli su da oko 400 gostiju doživi nešto čemu se nisu nadali.
      Nedeljna proba kapaciteta aerodorma Ečka pred pravi aero-miting? / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Priređen je mini aero-miting generalne avijacije, koju, kako sam napomenuo na početku, prosečan Kinez retko kad može iskusiti. Možemo zamisliti onda kako je kada se na uobičajeno prisustvo klipnih jednomotornih i dvomotornih letelica dodaju i dva mlazna, nekadašnja vojna, aviona.
      Letela su oba srpska Galeba G-2A (Aerokluba „Zrenjanin“ i Aerokluba „Galeb), Zlin 526F. Hepeningu je pomogao i Prince Aviation sa svoje tri Cesne 172 i dvomotornim Pajperom.
      Nekad zaboravimo koliko interesantna civilna raznovrsnost leti iznad Srbije / Foto: Petar Vojinović Gosti su se oduševljeno slikali u letelicama na stajanci i u hangaru, a događaj je počeo interesantnim iznenađenjenjem – skokom padobranca koji je za sobom vukao zastavu sa logom kompanije Linglong.
      Detalji
      Domaćini su se pobrinuli da se gosti iz Kine osete posebnim. G-2 racer YU-YAB (ako bi tako mogli da krstimo Galeba bez tip tankova) dobio je interesantan, privremeni, „nose art“. U pitanju je trkački broj 88. Broj 8 se u kineskoj kulturi smatra srećnim brojem.
      Dve muve jednim udarcem. Lep detalj za Kineze i slobodan trkački broj za Nevadu / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Drugi detalj bio je poklon za direktora Linglonga – posebno izrađena „Fajerka“ sa njegovim name tagom.
      Sledeće je bilo pitanje za gospodina Wanga: da li želi da se provoza Galebom? Prihvatio je bez razmišljanja i ubrzo poleteo sa Vladimirom Bulatom u akro-zonu iznad aerodroma.
      Za nezaboravan utisak strancima iz Srbije zovite avijaciju / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Direktor Linglonga u svojoj novoj jakni / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Cimanje
      Dugoročni cilj Aerokluba „Zrenjanin“, kako su rekli za Tango Six, je da se ukine praksa nekadašnjeg funkcionisanja i da se komercijalizuje upravljanje aerodromom Ečka kako bi se na održiviji način revitalizovale njegove aktivnosti. Novo rukovodstvo planira dodatna ulaganja u razvoj aerodroma a nadaju se da će uskoro sa Galebom učestvovati i na Rino er rejsu (Reno Air Race) u Americi.
      Svi ambiciozni, pa i preterano ambiciozni ciljevi kao što je Rino, počinju, naradoski rečeno, „cimanjem“. Velikim materijalnim ulaganjem pre izgleda da se bilo šta od uloženog povrati. Inoviranjm, kvalitetom i pažnjom o detaljima. Jučerašnja akcija zrenjaninaca savršen je primer kako svaka livada (sada su svi zvanično „aerodromi“) može preživeti. Ključ je u identifikovanju bliskih, gravitirajućih privrednika i kompanija. Njihovo privlačenje i animiranje može početi, na primer, na način koji definiše život na livadi – pozivom na letenje na lep nedeljni dan.
      Država ne zna da generalna avijacija postoji. Sve i da zna, u 21. veku više nema mesta za „država duradi nešto“ princip. Mala avijacija ne postoji i ne leti na entuzijazmu, ljubavi i tradiciji već jedino i isključivo uz pomoć para. Prepišite ovo što rade u Zrenjaninu, u pitanju je verovatno jedini recept za budućnost.
      Petar VOJINOVIĆ

    • Од АлександраВ,
      Šarčević: Deca moraju da idu u školu i budu vakcinisana, u suprotnom slede kazne za roditelje
      Deca moraju da idu u školu i moraju da budu vakcinisana, izjavio je danas ministar prosvete Mladen Šarčević, odgovarajući na pitanje mogu li mališani koji nisu vakcinisani da se upišu u prvi razred.
      On je pojasnio da se u lekarskom uverenju za dete, koji roditelji pribavljaju radi upisa, nalazi i vakcinalni status, odnosno informacija o tome da li je dete vakcinisano ili nije. - Ukoliko dete nije vakcinisano prekršen je Zakon o zaštiti stanovništva od zaraznih bolesti, za roditelje slede i novčane kazne. Škola može da upiše dete i da vas upozori da imate vremena da to obavite. Ako neko tera inat sa državom, ulazi u sistem kazni - naglasio je ministar.
      On je podsetio na epidemiju malih boginja, koju je Srbija nedavno imala, što je direktna posledica nevakcinacije.
      - Mislim da niko razuman ne može da zastupa takve stvari - zaključio je Šarčević.
      Istovremeno, Institut za javno zdravlje Srbije "Dr Milan Jovanović Batut" saopštio je da su sve vakcine, predviđene za imunizaciju dece pri upisu u prvi razred osnovne škole, dostupne u svim domovima zdravlja.
      "Sve vakcine koje su predviđene Programom imunizacije i kalendarom imunizacije dostupne su na vakcinalnim punktovima u dovoljnim količinama za svu predškolsku decu - navodi se u saopštenju Instituta.
      Iz Instituta apeluju na roditelje da decu vakcinišu u domovima zdravlja kod izabranih pedijatara, vakcinama koje je država obezbedila, a koje su u skladu sa Kalendarom imunizacije.
      - Vakcine koje se ovih dana spominju u medijima nisu predviđene važećim Pravilnikom i Kalendarom imunizacije, te je nepotrebno da ih roditelji kupuju u apotekama. Ističemo da su sve vakcine koje su potrebne, dostupne na vakcinalnim punktovima i da domovi zdravlja spremno očekuju buduće prvake da dođu na potrebnu vakcinaciju - stoji u saopštenju.
      Извор
      Ministar prosvete je naglasio da u osnovnim školama u Srbiji ima dovoljno mesta za sve prvake
      Upis đaka prvaka u Srbiji počeo je danas, a roditelji treba da donesu samo lekarsko uverenje i potvrdu o završenom predškolskom programu, dok škole od ove godine elektronski pribavljaju izvod iz matične knjige rođenih i potvrdu o prebivalištu.
      Ministar prosvete je naglasio da u osnovnim školama u Srbiji ima dovoljno mesta za sve prvake, i dodao da postoji nekoliko tačaka u Srbiji gde ima više đaka, kao što su škole u Novom Sadu, u Beogradu u naselju Mirijevo i pojedinim delovima Novog Beograda, kao i u Raškoj oblasti, u Novom Pazaru. 
      Ipak, uprkos ovoj izjavi, na društvenim mrežama pojavile su se fotografije, koje navodno prikazuju kolonu roditelja u Beogradskom naselju Mirijevu, koji u redu čekaju da bi upisalu decu u prvi razred, jer nema dovoljno mesta. Kako se navodi, red je počeo da se formira sinoć u 22 sata uveče...
      Pogledajte fotografije: 
      Građani su u komentarima zbog pomenutog izrazili svoje nezadovoljustvo, a jedna tviterašica nadovezala se sa pričom iz naselja Altina. Naime, ona je napisala da je na Altini upisano skoro duplo više dece od pristojnih kapaciteta. 
      Mnogi roditelji se bune, navodeći da se upisuju deca roditelja, "koji nisu stali u red".    Bilo je i onih koji su za red ispred škola našli opravdanje, navodeći da u Mirijevu postoje samo dve osnovne škole, te da je to malo.    Odgovarajući na pitanje u vezi sa informacijom koja se pojavila na društvenim mrežama, da su formirani redovi ispred dve osnovne škole u Mirijevu i da roditelji od sinoć čekaju u redu da upišu dete, Šarčević je rekao da su škole "Despot Stefan Lazarević" i "Pavle Savić" prebukirane i imaju po 1.800 učenika, ali i najavio da u Mirijevu počinje gradnja nove osnovne škole. Извор

Све поруке на форуму, осим званичних саопштења Српске Православне Цркве, су искључиво лична мишљења чланова форума 'Живе Речи Утехе' и уредништво не сноси никакву материјалну и кривичну одговорност услед погрешних информација. Објављивање информација са сајта у некомерцијалне сврхе могуће је само уз навођење URL адресе дискусије. За све друге видове дистрибуције потребно је имати изричиту дозволу администратора Поука.орг и/или аутора порука.  Коментари се на сајту Поуке.орг објављују у реалном времену и Администрација се не може сматрати одговорним за написано.  Забрањен је говор мржње, псовање, вређање и клеветање. Такав садржај ће бити избрисан чим буде примећен, а аутори могу бити пријављени надлежним институцијама. Чланови имају опцију пријављивања недоличних порука, те непримерен садржај могу пријавити Администрацији. Такође, ако имате проблема са регистрацијом или заборављеном шифром за сајтове Поуке.орг и Црква.нет, пошаљите нам поруку у контакт форми да Вам помогнемо у решавању проблема.

×
×
  • Create New...