Jump to content

[EKSKLUZIVNO] Balkan Helicopters širi svoju flotu: AW109 i R44 uskoro na nebu iznad Srbije

Оцени ову тему


Препоручена порука

Balkan Helicopters, jedini srpski privatni heli-operater, nabavio je u prethodnih nekoliko nedelja dva nova helikoptera.

IMG-5791-850x350.jpg

Transport iz Amerike putem kopna i mora / Foto: Balkan Helicopters

Još jedan klipni Robinson i letelicu koja će biti prvi dvomotorni civilni mlazni helikopter u našoj zemlji – AW109 „Grand New“ sa PW207C motorima.

IMG-5775.jpg
Policijski Sikorski više nema tu ekskluzivnost – Agusta će moći da leti u svim meteo-uslovima / Foto: Balkan Helicopters
IMG-4901.jpg
VIP čarter nema smisla ako nema kože / Foto: Balkan Helicopters

R44 Raven II biće peti helikopter iz Robinson porodice (već imaju jedan R66 i tri R44) dok će AW109, VIP konfigurisan, ujedno biti i prvi single-IFR helikopter u našoj zemlji.

IMG-4207.jpeg
Još jedan Robinson / Foto: Balkan Helicopters
IMG-4210.jpeg
Glass i legacy instrumenti u novom R44 / Foto: Balkan Helicopters

Obe letelice će uskoro biti u potpunosti slopljene, očekujte detaljne reportaže o njima uskoro na portalu.

Petar VOJINOVIĆ

Tango Six

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 49 минута, obi-wan рече

Udobne su ove Aguste... i pilotski deo im je odlicno namesten... :)

Konačno nešto pravo kod Krnete, a ne ovi Robinson komarci...

 

  • Хахаха 1
Link to comment
Подели на овим сајтовима

Vidis, ne bi mi palo na pamet da ga voze sleperom, mislio sam da lepo sednu i prelete ga ovamo. Svakako bi po doletu mog`o iz jednog preleta bez problema da predje (ako ga teraju iz Italije - koliko sam vid`o, njegov dolet je oko 900 km, a neka vazdusna linija otud je oko 700 km do Bgda). Ima li neki poseban razlog ili pravilo sto ovako prevoze, ili je to prosto po zelji kupca?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 17 часа, obi-wan рече

Vidis, ne bi mi palo na pamet da ga voze sleperom, mislio sam da lepo sednu i prelete ga ovamo. Svakako bi po doletu mog`o iz jednog preleta bez problema da predje (ako ga teraju iz Italije - koliko sam vid`o, njegov dolet je oko 900 km, a neka vazdusna linija otud je oko 700 km do Bgda). Ima li neki poseban razlog ili pravilo sto ovako prevoze, ili je to prosto po zelji kupca?

Претпостављам да је због регистрације која би се онда морала плаћати два пута. (У Италији, те након тога и у Србији)

Нпр. да је прелетео, онда би морао добити регистрацију и пловидбену дозволу од италијанских власти. 

Овако га дотегле на шлеперу, склопе га, изврше неколико пријемних летова и одмах га региструју и доделе пловидбену дозволу, али од стране нашег инспектората ЦВ.

  • Свиђа ми се 1
Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 5 минута, Milan Nikolic рече

Koliko će da košta korišćenje tog helikoptera?

Nznm.

Za deset minuta (jedna "panorama" Beograda) bilo je cca 200 evra za tri osobe čije (ukupne) TM ne smeju da "pređu" 260 kg. To na onim "komarcima" Robinsonima. Ovo je ipak ozbiljnija mašina i svakako nije kupljena da bi joj prvotna namena bilo turističko peglanje zraka. 

  • Свиђа ми се 1
Link to comment
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Креирај ново...