Jump to content

Православни епископи штите породице од ЛГБТ идеологије – позивамо и наше владике СПЦ да иступе

Оцени ову тему


Препоручена порука

Пред вама је својеврсни наставак нашег саопштења „Да ли епископи СПЦ знају шта џендер идеологија“ .

У њему дајемо примере грчких епископа који, не само да су упознати са тоталитарном родном идеологијом (идеологијом разврата) као што су детаљно упозната и 7-орица наших епископа и митрополита Српске Цркве (линк ОВДЕ), већ и активно дижу свој глас и оштро иступају против ове богохулне идеологије која настоји да се законски наметне православном грчком народу.

У Грчкој је тренутно актуелан покушај наметања џендеристичког сексуалног образовања у школама (попут „секс-пакета“ Инцест Траума Центра у Србији), затим Закон о трансџендерима (у тексту названом „Законом о слободној промени пола“ , где се заправо мисли на доношење одлуке већ са 15 година да дечак себе сматра девојчицом, а девојчица дечаком или неким трећим родом!), као и лажни Закон против расизма, који има за циљ да под девизом „говора мржње“ санкционише сваког православног хришћанина да сведочи Божију истину о човеку, жени, браку и полности.

Ови грчки епископи снажно и одлучно предузимају пастирске кораке да заштите своју паству од оваквог насртаја на православне породице и православну децу.

Проследимо нашим надлежним епископима Српске Цркве ове текстове и затражимо од њих да, по угледу на грчке владике – иступе у јавност сведочећи истину о мушкарцу и жени, о полности као и о богоборности џендер идеологије и лажних женских права – тзв. „родне равноправности“.

 

Драгом Богу хвала за овако храбре и верне Богу грчке владике као и светогорске монахе.

 

Наши епископи Српске Цркве, на челу са Патријархом Српске Цркве, морају неодложно реаговати на актуелни продор родне идеологије у Србији који нам се намеће :

 

  • кроз школски систем – још увек у акредитованим семинарима од стране Министарства стоје семинари наметања родне идеологије, попут немилих „секс пакета“ који су нам наметани прошлог пролећа. Пример таквог семинара родних идеолога (или боље рећи „идеолошкиња“) можете видети на званичном сајту органа Министарства Просвете задуженог за акредитације програма за стручно усавршавање наставника (линк ОВДЕ). Такође је актуелан нови напад родних идеолога на домаће предшколске установе кроз „нове“ пројекте обука за васпитаче на ову тему.

 

  • кроз последњи предлог Закона о такозваној „родној равноправности“ где нам министарка Зорана Михајловић, главна џендер идеолошКИЊА у Влади Србије намеће да морамо скрнавити српски језик измишљајући некакве женске родове именица попут „боркиња, говоркиња, војникиња“ да бисмо тако дошли наводно до уважавања „женских права“ итд, а такође и наметати да се термини „сексуална оријентација“ и „родна равноправност“ могу противуставно убацити у законе, као и да у овом друштву наводно треба извршити „деконструкцију родних стереотипа“ – за неупућене то значи натерати целу традиционалну Србију, мушкарце и жене, да сматрају како је нормално и пожељно да њихови синови и ћерке по полу буду рођени као једно, а да касније могу да „изаберу“ да буду нешто сасвим друго или треће…

 

  • кроз наштелована истраживања разних организација жена махом тзв. „лезбејске оријентације“ (попут Аутономног женског центра и Инцест траума центра) у којима родне активисткиње настоје да протуре родну идеологију српском традиционалном друштву преко приче о „насиљу над женама и децом“ (линк ОВДЕ). То је карта на коју оне играју, јер знају да на други начин неће моћи да добију шири друштвени консензус. Интересантно је да се скоро искључиво жене лезбејке баве истраживањем насиља над хетеросексуалним женама од стране хетеросексуалних мушкараца. Откуда им толико интересовање за групацију којој оне не припадају? Одговор знамо – јер је то карта у вези са којом постоји друштвени консензус ( да је неопходно смањити насиље над женама и децом и да није у реду насиље над било киме) , те да искористивши непажњу недовољно упућених људи , прогурају и своју џендеристичку ЛГБТ агенду.

 

porodicne-zene-nece-rodnu-ravnopravnost.

Госпођи родној-министарки Зорани Михајловић, која све ове лобистичке организације подржава (линк ОВДЕ), иницира овакве програме и законе и омогућава их са највиших позиција власти наши епископи треба , у име православних породичних људи и још важније у Христово Име, да кажу да виде шта она ради, да знају да родна равноправност нема везе са мушкарцима и женама већ са некаквим измишљеним „родовима“ (којих има још мало па к`о слова наше азбуке, тренутно њихова скупина родова гласи LGBTTIQQ2S , линк ОВДЕ) и да на сваком месту и у свакој прилици својој пастви сведоче Божију истину о стварању човека и људској полности.

 

Редакција Православни Родитељ

 

Јеладска Црква наставља да се супротставља пропаганди хомосексуализма у школама

 

grcki-episkopi.jpg

 

Јеладска Православна Црква наставља да протестује против одржавања тематске недеље „Тело и идентитет“ у грчким школама, у оквиру које наставници треба да уче ђаке старијих разреда о толерантности ка хомосексуализму и транссексуализму, преноси грчки портал Агионорос.

Тематска недеља, која је изазвала буран спор међу педагозима, разматрана је на заседању Сталног Светог Синода Јеладске Цркве. Црквени великодостојници су одлучили да се у све епархије пошаље текст грчког министра образовања Костаса Гавроглуа, у коме он објашњава своју позицију, како би тај документ био размотрен и усаглашен општецрквени став по том питању.

Министар образовања је у свом недавном излагању долио уље на ватру и продубио јаз у овом конфликту, изјавивши да ће: „Семинари родног идентитета бити обавезни за све грчке ђаке и да њихови родитељи неће имати право да их не пусте на те часове.“

„Недеља толерантности“ изазвала је протесте грчког свештенства и друштва. Многи родитељи су потписали изјаву о неучествовању њихове деце у недељи „Тела и идентитета“. Наставнике позивају да не уче децу ономе што „противречи православној вери и јеванђељским начелима“.

У отвореном писму министру образовања, митрополит Пирејски Серафим позвао је да се сместа предупреди „надолазеће недело“:

„Јавно испољавање и пропаганда хомосексуализма, поред тога што вређа јавни морал и наша верска осећања, шаље младима пример изопаченог сексуалног понашања и руши темељ грчке породице и друштва, у време беле куге. Такође ће код деце, коју васпитавају хомосексуалци, изазвати психопатолошке поремећаје.“

 

Извор: Православие.ру

 

Грчки јерарси позвали на бојкот школског предмета „Искорењивање хомофобије“

 

257817.b.jpg

Јерарси Јеладске православне цркве позвали су учитеље и родитеље да бојкотују и протестују против новог школског програма, који има за циљ „искорењивање полних предрасуда“, преноси агенција Agionoros.

Митрополит Идри Јефрем је истакао да се Православна Црква не слаже са директивом министарства образовања и да се противи увођењу предмета „Искорењивање хомофобије и трансфобије“ у грчке школе.

По речима владике, родитељи треба да изразе своје неслагање по том питању и да не пуштају своју децу на часове из тог „предмета“.

Митрополит Глифадски Павле објаснио је да увођење „часова содомије“ у грчке школе нипошто није случајност и подсетио на пређашњу изјаву заменика министра образовања Грчке на геј паради у Солуну, када је он рекао: „Ђаци морају да знају, да је разноврсност сексуалних оријентација благо и не смеју тога да се стиде.“

Владика тврди да се у школском програму, које предлаже министарство образовања, поред разговора о хомосексуализму, налазе и теме „фалусних симбола“, а деци се препоручује да у школске свеске записују ружне речи које су им биле упућене. Министарство образовања још саветује и да се деци приказују филмови, који одговарају побројаним темама.

Митрополит Павле такође позива учитеље и родитеље да одбаце тај предмет и протестују против њега.

Митрополит Пирејски Серафим се обратио својој пастви преко посланице, која ће бити прочитана у свим храмовима Пирејске митрополије у недељу, 29. јануара 2017. године.

У својој посланици владика, познат као ревносни традиционалиста, позива родитеље ученика да јавно изразе свој протест и да школама предају писмене изјаве да њихова деца неће посећивати часове у оквиру тематске недеље „Деконструкција родних стереотипа“. Поменути часови треба да буду одржани у свим средњим школама широм Грчке у складу са меморандумом министарства образовања.

Агенција Ромфеја преноси и део посланице митрополита Серафима у којој стоји: „Данас сатана опет подиже главу и дрско прети да уништи све оно што је добро, узвишено, морално, духовно, хришћанско, што је у складу са Јеванђељем и предањем светих отаца, све што је већ у прошлим епохама и својим трудом изградила Православна Црква. Он покушава да заведе човека, чији је једини циљ постојања да потчини своју плот духу, да се продухови и Божијом благодати обожи, уместо да подчини свој дух плоти. То је свргавање плана Тројединог Бога, намењеног човеку. Сатана жели да човек постане роб плоти, ужитка, греха, да од духовног постане материјално створење, попут немуште животиње.“

Митрополит Серафим у својој посланици истиче да: „Православна Црква уважава приватни живот сваког човека, као и његову одговорност за слободу избора.“ По његовим речима, Црква нема никакву намеру да се меша у ту слободу. Истовремено, Црква не може да не реагује на активности које „Злочиначки подривају онтологију и физиологију човека и распирују његове најниже пориве, пропагирају хомосексуализам, педофилију и содомију, те чудовишне, неопростиве злочине против вечнога Бога и људске личности, које су у потпуности једнаке гресима Содоме и Гоморе.“

Митрополит подсећа да Библија, изражавајући вољу Божију, вољу Творца човека: „Осуђује хомосексуализам као страст и срамоту, који су били кажњени огњем и сумпором у Содоми и Гомори. За све свете оце, хомосексуализам је одвартни и прљави грех, презрење Бога Творца.“

„Јавно испољавање хомосексуализма, поред тога што вређа јавни морал и наша верска осећања, шаље младима пример изопаченог сексуалног понашања и руши темељ грчке породице и друштва, у време беле куге. Такође, деца коју васпитавају хомосексуалци пате од психопатолошких поремећаја“ – истакао је митрополит Серафим у својој посланици.

 

Извор: Православие.ру

 

 

Митрополит пирејски Серафим: Хомосексуализам је смртни грех

У свом интервју за канал «Мега» митрополит Серафим је запретио одлучивањем од Цркве оним посланицима грчког Парламента који су гласали за усвајање амандмана на закон о породици који дозвољава регистрацију хомосексуалних бракова.

1466.jpg

«Држава не може да уводи нове законодавне норме, које се тичу друштвеног живота, а да не пита Цркву за мишљење,» – истакао је митрополит Пирејски. Такође је додао да има право да одлучи од Цркве оне парламентарце који буду гласали за нови закон.

Владика Серафим је уверен да «не може бити никаквих психолошки здравих веза у хомосексуалном браку». Такође је подсетио на то да је «хомосексуализам смртни грех».

«Ми не живимо у обичној европској земљи. Нашим Уставом, који за епиграф има славословље Свете Тројице, предвиђена је сарадња између Цркве и државе – и то није идеологија, то је стварност,» – изјавио је митрополит.

На примедбу новинара да на Западу постоји и друго мишљење «просећених» јерарха, између осталог, Римског папе, митрополит је оштро констатовао да «не треба мешати Једну, Свету, Саборну и Апостолску Цркву са свештеницима који су скренули с пута и да папа није канонски јерарх Православне Цркве, већ јересијарх, који дискредитује јеванђељску Благовест,» – преноси Romfea.

С грчког превео Константин Норкин

Са руског Марина Тодић

Извор: „Православије.ру“, Борба за Веру

 

Кинот Атоса протестује против грчког предлога закона о «промени пола»

 

Света Гора, 9. октобра 2017. године

274763.p.jpg

 

Свештени Кинот Свете Горе у име свих 20 светогорских манастира званично се обратио, 5. октобра 2017. године, посланицима парламента и члановима владе Грчке позивом да не допусте усвајање предлога закона о «родном идентитету» и слободи промене пола, који се налази на разматрању у грчкој скупштини, преноси портал «Руски Атон».

Као што је познато, левичарска грчка влада Алексиса Ципраса предложила је парламенту да усвоји предлог закона, који званично озакоњује слободну промену пола. Између осталог у пројекту се родни идентитет дефинише као «езотерички начин људског поимања сопственог пола, независно од пола уписаног на рођењу на основу биолошких карактеристика, укључујући ту и лично схватање свога тела, а такође и социјално и спољашње испољавање пола, које одговара слободној вољи сваког човека.» Грчки посланици, који улазе у састав владајуће већине, као и представници низа опозиционих посланичких клубова, подржали су предлог закона у првом читању. Чак је и усвојен амандман по коме се малолетницима старости од 15 година дозвољава да се подвргну операцији промене пола. Уколико овај предлог закона буде коначно изгласан у парламенту, то ће значити да сваки грађанин Грчке, почевши од 15 година старости, може слободно променити свој пол, за шта је потребна само писмена изјава.

Представници Свештеног Кинота Атоса су изјавили да је поменути предлог закона чин богоборства и изазов Самоме Творцу и Његовим божанским законима. Цитирајући речи из Светог Писма: «И створи Бог човека по обличју Свом, по обличју Божјем створи га; мушко и женско створи их» (Постање 1:27), чланови Свештеног Кинота Атоса су позвали министра правде Ставроса Контониса, министра образовања Константиноса Гавроглуа и све посланике грчког парламента да не допусте такво богохуљење «у нашој православној отаџбини, које законски и нескривено доводи у шитање Божански закон».

«Молимо све посланике и чланове владе да учине све што је у њиховој моћи да овај закон не буде усвојен», – пише у саопштењу Свештеног Кинота Свете Горе.

 

Поред тога, Светогорци су критиковали нове уџбенике које је одобрило министарство образовања, у којима се хришћанство изједначава са осталим религијама и учењима. По мишљењу Светогораца, то помућује национални идентитет грчке деце и намеће им «агностицизам и безбожје». У Киноту истичу да је, за разлику од грчких малишана, деци из редова мањина (муслимани и остали) омогућено да и даље добијају конфесионално оријентисано образовање.

Упозоравајући чланове владе и посланике на катастрофалне последице које ће изазвати поменуте новине, Свештени Кинот завршава своје обраћање речима Преподобног Пајсија Светогорца: «Ако се ми не суптротставимо, онда ће се из гробова дићи наши преци.»

Пре неколико недеља, у знак протеста против политике садашње грчке владе, на сабору у административном центру Свете Горе, представници већине атонских манастира изразили су противљење посети Алексиса Ципраса Светој Гори, која је била планирана за 28. септембар 2017. године. А у манастиру Дохијар, на пристаништу су чак истакли црне заставе са натписом «Антихристи, напоље са Свете Горе». На крају је грчка влада објавила да је посета Атосу одложена јер грчки премијер има превише планираних обавеза.

Поред Светогораца, против антиправославне политике Алексиса Ципраса, иступили су и јерарси Јеладске Православне Цркве. Архиепископ Атински и све Јеладе Јероним II (Лијапис) жестоко је критиковао предлог закона грчке владе. А митрополит Етолијски и Акарнанијски Козма (Папахристос) је у свом отвореном писму посланицима грчког парламента, по поводу предлога закона о «родном идентитету», написао: «Ви намећете закон, који негира Саздатеља Тројединога Бога и хулите на Њега. Нови закон је неприродан, он удара на психосоматски идентитет човека, подстиче разврат и има за циљ да онемогући човека да иде путем освећења и обожења.»

И. Захаридис из Грчке, специјално за портал «Руски Атон»

С руског Александар Ђокић

Извор: Православие.ру

 

 

Митрополит Фиотидски Николај: Закон „О слободној промени пола“ је безумље

Атина, 6. октобар 2017. г.

Као што је саопштено раније, друштвени и црквени делатници, представници интелигенције и побожни Грци су изразили негодовање због новог закона „о слободној промени пола“ који је грчки парламент усвојио у првој редакцији.

274643.p.jpg

 

О закону који су усвојили грчки посланици у својој проповеди је говорио и Фиотидски митрополит Николај, преноси портал Agionoros.ru.

„Да ли сте видели до које мере су пали грчки православни посланици? На срећу, још увек нису сви. Они су изговорили хулу против људског тела. Изгласали су закон по којем сваки човек напунивши петнаест година може да поднесе писани захтев и да промени пол. То је безумље за сваког разумног човека и сатанска ствар с тачке гледишта закона Божијег. Али неки људи желе да нашу државу претворе у државу греха.

Први председник наше земље Јован Каподистрија је заједно с посланицима увео грчки устав који се базира на уважавању и поштовању Бога. И данас наш главни закон почиње речима „У име Свете Тројице“ и садржи одредбе у којима се говори о поштовању према људској личности. Ово нам даје основе да захтевамо поштовање устава и да громогласно протестујемо.

Данас нам неки кажу да Бог није створио мушкарца и жену излуђујући самим тим нашу децу. Сваки мушкарац лако може да постане жена, а жена мушкарац. Да ли знате зашто то чине? Желе да по сваку цену издејствују да хомосексуалци могу да усвајају децу.

Молим политичаре који су гласали за закон да престану да долазе у цркву и да нас варају како би добили гласове на изборима. Шта ће нам они?“

Са руског Марина Тодић

Извор: Православире.ру

 

Грци негодују због новог закона „О слободној промени пола“

 

Атина, 2. октобар 2017. г.

Друштвени и црквени делатници, представници интелигенције и побожни Грци изразили су негодовање због новог закона „о слободној промени пола“ који је грчки парламент усвојио у првој редакцији.

 

274285.p.jpg
У складу са новим законом за замену пола ће бити довољно подношење писаног захтева, преноси Agionoros.ru.

У отвореном обраћању посланицима грчке скупштине Етолски митрополит Козма је с недоговањем констатовао: „Залажете се за нацрт закона који негира Тријединог Саздатеља Бога и представља хулу против Њега. Нови закон је противприродан, он задире у човеков психосоматски идентитет, подстиче разврат и има за задатак да омете човека на његовом путу ка освећењу и обожењу.

Преврћу се у гробу кости наших светаца и јунака! Плачу велики ослободилац Грчке равноапостолни Козма Етолски и наши други свеци.

Очекујемо да подигнете свој глас против овог нацрта закона. Народ тражи људе на које ће се угледати, грчке вође који ће спасити домовину и народ.“

У корист скандалозног нацрта закона изјаснила се већина грчких парламентарних партија. Против су у пуном саставу гласали само посланици Комунистичке партије и покрета „Златна зора“.

Посланик фракције „Независни Грци“ Костас Катсикис се за разлику од колега из фракције категорично изјаснио против предложеног закона. Истакао је да „нови закон представља опасност по аватон Свете Горе – давнашњу забрану да жене посећују Атон“. Такође, посланик је захтевао да се лицима која су променила пол забрани да усвајају децу.

Са руског Марина Тодић

Извор: Православие.ру

 

 

Митрополит Серафим Пирејски: Усвајањем “Закона против расизма” држава преварила Цркву

 

Ми смо потонули тако дубоко да је данас потврђивање

 очигледног прва дужност интелигентног човека.

Џорџ Орвел

Serafim-Pirejski.jpg

Исти процеси одвијају се у земљама које су се придружиле или чекају придруживање Европској унији: „Закон против дискриминације“ већ је усвојен у Грузији, а сада и „Закон против расизма“ пролази у Грчкој. Њихови садржаји су практично идентични. Црква се противи овим законима, али тешко да ће то нешто променити.
Митрополит Серафим Пирејски из Грчке православне цркве изразио је своју огорченост према грчкој влади, састављеној од представника партија „Пасок“ и „Нова демократија“, које су превариле Свети Синод Грчке цркве, прикривајући од јерархије додатак оригиналном тексту који предвиђа кажњавање оних који вређају људе хомосексуалне оријентације, извештава Атина Трибјун.

Штавише, министар правде цинично је лагао на трећој летњој седници Парламента, рекавши да је Црква наводно пристала на легализацију хомосексуалности и износећи законску одбрану тих права од стране посланика.

„Усвајање овог такозваног „Закона против расизма“ драстично трансформише нашу правну културу и мења вредности идеала наше отаџбине“, каже се у митрополитовом тексту објављеном у грчким медијима. „По први пут у модерној историји Грчке, усваја се закон који забрањује слободу изражавања и представља законску одговорност за „критички говор“, који представља једну од основних компоненти пастирске праксе… Истовремено, уводи се правна и законска заштита хомосексуалности, перверзности људске природе и физиологије.“

„Усвојени закон контрадикторан је многим клаузама грчког Устава…“

„У фашистичком маниру забрањује се слобода изражавања и прави искорак ка ограничавању и одузимању слободе мишљења.“

Према митрополитовом мишљењу, усвајањем овог неуставног закона, „стратешки циљ ‘Новог светског поретка’ постигнут је: људи остају без моралног идентитета или заштите од многоструких зала, и уз корупцију и разврат постају безоблична маса којом је лако манипулисати, контролисана од стране лукавих и злих завереника финансијско-тржишне глобалне диктатуре. Оно што је описано у класику „1984“, Џорџа Орвела (1903-1950), сада се обистињује: онај ко контролише људски језик, контролише и мишљење. Измишљени су нови термини: „исламофобија“, „хомофобија“ и тако даље. Усмерени су према посебном типу људи: онима који воле историју, културу и традицију свога народа, тј. према европским хришћанима“.

Митрополит сматра да ће, након усвајања овог закона, Грчка црква бити у обавези да укине Одбор за јереси Светог Синода, јер назвати неког јеретиком може имати за последицу прогоне због „подстицања верске мржње“.

Извор: pravoslavie.ru, Борба за веру

http://www.pravoslavniroditelj.org/pravoslavni-episkopi-stite-porodice-od-lgbt-ideologije-pozivamo-i-nase-vladike-da-istupe/


View full Странице

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима

Поздрављам, у принципу, све инцијативе вјерника према епископату, ова иницијатива Православне породице несумњиво је важна и заслужује пажњу. И код инославних има таквих иницијатива, актулни папа је нпр. вишекратно осудио не само џендер идеологију, него и џендер теорију.

Опасност, по мени, оваквих инцијатива јесте да се у ревновању удаљимо од Христа и утопимо у неко "идеолошко хришћанство". Имамо јасну ријеч Господњу: Ко саблазни некога од ових малих, а са друге стране и ону :Ко љуби матер своју... више од мене...". Дакле устројство хришћанства, Свете Тајне Брака, васпитања итд, много је дубље, него што се у "црно-бијелим" идеолошким схемама нашег времена, то може назрети. Проблем је био и Сабора на Криту што није вјернике упутио на ту дубљу димензију.

Једном ријечју, нијесу толико важне "полит-коректне" одлуке државних власти, колико да сами себе и једни друге и сав живот свој Христу Богу предамо, па тако и васпитање свију нас Христу Педагогу, како га назива апостол Павле.

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима
пре 3 часа, Danijela рече

Народ тражи људе на које ће се угледати, грчке вође који ће спасити домовину и народ.

Победа. :D 

пре 3 часа, Danijela рече

Против су у пуном саставу гласали само посланици Комунистичке партије и покрета „Златна зора“.

:))

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима

Што се неби угледали на Русе??? Грци су од Антике мало сумљиви кад се прича о тим претензијама...

шалим се:D, али Руси бране традиционалне вредности, код правосалваца и код муслимана у своју земљу. Нису као грци, растројени и у ЕУ верску бирократију, пре свега.

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима

мене занима ко је постао геј захваљујући пропаганди

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима
Управо сада, Жељко рече

мене занима ко је постао геј захваљујући пропаганди

Vučić :ani_biggrin:

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима
Управо сада, Жељко рече

мене занима ко је постао геј захваљујући пропаганди

mene zanimaju ljudi koji misle da mozes postati gej zahvaljujuci propagandi....
:)

Jer... ako imaju tu ideju.. da nisu mozda imali neke misli koje ne bi bas voleli da imaju.... 

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима
пре 56 минута, Branislav81 рече

Jedno off-topic pitanje. Zna li neko kakva se slika nalazi na krstu koji je prikazan na poslednjoj fotografiji?

Mislim da je to slika Hrista koji je raspet na Krstu, nesto ovako :

http://www.info-yu.com/duborezac1/Krst_pravoslavni.jpg

 

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима
пре 1 сат, Bokisd рече

Mislim da je to slika Hrista koji je raspet na Krstu

Ne izgleda mi tako. Kada sliku uveličam i dalje mi je nejasna, ali mi Hrist ne deluje razapeto, leva ruka je podignuta iznad glave, desna je valjda spuštena. Takođe mi deluje da je nešto obmotano oko njega (zmija?). Slika mi je neobična, zato pitam.

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима
On 13/10/2017 at 5:35, Branislav81 рече

Ne izgleda mi tako. Kada sliku uveličam i dalje mi je nejasna, ali mi Hrist ne deluje razapeto, leva ruka je podignuta iznad glave, desna je valjda spuštena. Takođe mi deluje da je nešto obmotano oko njega (zmija?). Slika mi je neobična, zato pitam.

На томе крсту је приказан васкрсли Христос.

  • Свиђа ми се 1
Линк до поруке
Подели на овим сајтовима
On 12. 10. 2017. at 19:11, Жељко рече

мене занима ко је постао геј захваљујући пропаганди

А мене занима ко je гласаo  за Вучића захваљујући пропаганди, :ani_biggrin:( нек се јави одма )па онда  ko je проба коку, јер не изазива зависнос ( вели модерна научна проганда )... 

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима
пре 1 сат, Рапсоди рече

па онда  ko je проба коку, јер не изазива зависнос

Ja probo i koku i pile i neovisan sam :smeh1:

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима

Ако је пропаганда небитна, зашто онда они (геј лоби), толико инсистирају на њој и траже да се она уведе деци у школе? Зашто децу тровати тим глупостима? Нешто ту није како треба.

И да, мислим да нико и не тврди да ће од пропаганде људи постати педери, али сматрам да је наметање те пропаганде у школама, путем медија, итд, део тоталираног наметања ове идеологије по коме је све то ,,нормално", ок, итд. А ко мисли и каже супротно одмах је ,,фашиста", ,,расиста", ,,хомофоб", итд.

Надам се да је свима јасно колико је то у супротности са нашом вером и колико деградира наш верски идентитет и слободно исповедање наше вере.

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Чланови који сада читају   0 чланова

    Нема регистрованих чланова који гледају ову страницу

  • Сличан садржај

    • Од Поуке.орг - инфо,
      У среду , 7. априла 2021. године, када наша света Црква прославља Благовести, у храму Светога великомученика Георгија у Сомбору Литургијом је началствовао протојереј-ставрофор Миливој Мијатов, уз саслужење протојереја Александра Лазића, протонамесникâ Саве Николића, Срђана Нешића и Бранислава Шијачића, презвитера Младена Глушца и ђакона Александра Верића.

       

      Празник Благовести је слава Радио-Благовесника Епархије бачке, који делује у оквиру Српске православне Црквене општине сомборске. После свете Литургије је пререзан славски колач и освештано славско кољиво. Отац Бранислав, главни и одговорни уредник Радија, захвалио је присутнима и честитао им празник.
      Овогодишњи кум славе је ђакон Александар Верић са породицом, а за следећу годину кумства се прихватио г. Никола Ступар.
       
      Извор: Инфо-служба Епархије бачке
    • Од Поуке.орг - инфо,
      Свако откриће или да се изразимо језиком Цркве, све што Бог открије људима и да им на коришћење треба да служи на добро, да наш живот постане лакши, а ми задовољнији и захвалнији. Међутим, претерана употреба неког добра често ствара зависност од истог, а свет у ком живимо показује да није све на корист човеку. Свети апостол Павле говори да је човек слободно биће. Међутим, човек може изгубити слободу и може робовати како материјалним стварима, тако и душевним прохтевима. Штавише, робовање својим страстима, жељама, неоствареним сновима, идејама… често је снажније и дубље поробљава човека од везаности за неку материјалну – физичку ствар. Медицинским речником робовање је исто што и зависност.

       
      У наше време постала је опште позната зависност од мобилних телефона и интернета. О тој модерној појави желим да кажем неколико речи. Готово 80% корисника мобилних телефона свој живот више не може да замисли без њих. Поруке  се проверавају на сваких 6 минута, односно око 150 пута на дан. Потреба да се непрестано буде уз мобилни телефон је развила осећање да ће се нешто значајно пропустити ако нисмо непрестано присутни на друштвеним мрежама што је, према речима стручних лица, довело до нове врсте зависности – зависности од ,,паметних“ телефона.
      Ова зависност присутнија је код особа млађе популације – адолесцената – који су практично одрасли са ,,паметним телефонима“ те нису свесни потенцијалних негативних последица прекомерне употребе истих, али ни средовечни људи нису изузети. Овде се најпре ради о психолошкој (душевној) зависности која се пројављује као својеврсна „криза“ уколико је зависник неко време одвојен од уређаја који је повезан на друштвене мреже.
      Мобилни телефони омогућавају приступ интернету односно великој количини информација. Интернет је својеврстан вид комуникације са светом, а човек као биће заједнице има непрестану потребу да буде у међусобном односу са другима, очекујући тако повратну информацију на друштвеним мрежама. Отуд честа потреба да се човек представи другима у одређеном светлу, а од других се очекује одговор који се популарно назива ,,лајковање“. Код младих често ово има негативних последица уколико број лајкова не задовољи очекивања јер се ствара осећај ниже вредности. Потреба да се некоме представимо усмерава нас на то да будемо непрестано упућени на коришћење мобилног телефона. Познато је истраживање на америчком универзитету у Индијани које је показало да 89% студената има осећај вибрирања мобилног телефона и пристизања нових порука у тренутку када се то не дешава.
      У данашњем времену мобилни телефон се безмало доживљава као део свога тела. До пре неколико година феномен је био одлазак са мобилним телефоном  у тоалет док је данас то уобичајена ствар. Велики број људи тражи свој телефон чак и док га држи у руци, прва ствар за коју се ухватимо ујутру када се пробудимо да видимо шта се значајно догодило претходне ноћи или последња ствар од које се одвојимо када кренемо да спавамо је телефон. Када изгубимо мобилни телефон треба нам до 3 минута да то схватимо док рецимо новчаник и до неколико сати. У психологији овај проблем је назван номофобија (no mobile). Телефон је постао прозор у свет. Уређај који нам треба и у пословном и у емотивном смислу. Колико су људи постали зависни од телефона показује и чињеница да већина док вози аутомобил пише поруке и ако је тешко чак и ходати док пишеш поруку. Људи упадају у шахте, ударају у бандере, прелазе на црвено на семафору не обраћајући пажњу јер им је фокус усмерен на екран мобилног телефона.
      Један од проблема везаних за зависност од мобилних телефона је чињеница да млађи људи који одрастају на виртуелној телефонској комуникацији губе осећај за живи и непосредни однос са људима који их окружују. У дигиталној комуникацији не постоји вербална комуникација тј. не постоји однос са невербалним знаковима. Истраживања све више показују да млади људи не препознају израз емоција на лицима људи; не препознају страх, радост, бес, задовољство… што заправо представља боју нашег односа са људима. Отуда све већа асоцијалност међу младима.
      Мобилни телефон је очигледно постао неопходност, али чини ми се да ту постоји опасност преласка „црвене линије“ слободе, место да телефон буде нешто што служи нама, многи постају неспособни да живе свој живот без телефона. Мислим, да телефон треба да служи нама, а не ми њему.
      Да би се овај проблем решио неопходно је освестити се па кренути у постепено одвикавање (наравно, многи људи то не желе). Треба научити себе да ти не будеш слуга овом корисном уређају. Он нам је постао неопходан, али треба да остане слуга и да не постане господар. Не смемо му допустити да нам одузима време које можемо посветити својој породици и вољенима који нас окружују. Врло је значајно и да родитељи контролишу употребу мобилних телефона у животу своје деце (услед свести о негативним последицама). Треба да им неуморно објашњавају позитивне и негативне стране које он носи и да прате садржај који дете гледа. Друштвене мреже треба да нас повежу и да појачају нашу интеракцију једних са другима, а не да нас раздвајају и отуђују. Нека не буде само телефон ,,паметан“ будимо паметни и ми те га искористимо на чињење добра другима и себи.
      И, ми као хришћани, треба да се у ове посне дане подсетимо да наша привезаност за Бога који нам се открива треба да буде већа од наше привезаности за наш мобилни телефон. Господ би требало да нам буде Неко без кога нам нема смисла живети и без кога заправо не можемо. Узевши ово у обзир можда би могли мало да, осим хране, постимо и од мобилних телефона. Макар, у малој мери.
       
      Ђакон Михајло Живковић
       
      Извор: Епархија жичка
    • Од Поуке.орг - инфо,
      У суботу 27. марта, служењем Свете Литургије и парастоса у Храму Васкрсења Христовог у Ваљеву, обележено је годину дана од упокојења блаженопочившег Епископа ваљевског Милутина, првог и досада јединог архијереја обновљене Епархије ваљевске од 2006. године. 



      Свету Литургију је су служили свештенослужитељи из свих ваљевских намесништава предвођени оцем Георгијем, игуманом манастира Лелић, а сабрао се велики број верника који су волели и ценили Епископа. За непуних четрнаест година, колико је духовно водио верни народ једне од најпобожнијих Епархија, оставио је неизбрисиве трагове у материјалном и духовном смислу, што је у пригодној беседи подвукао отац Георгије, игуман манастира Лелић.
      Отац Георгије се у својој проповеди осврнуо на монашки пут Владике Милутина, од манастира Каона, преко Америке и Аустралије, до епископске службе у родном крају и међу народом који је волео и над којим се молио непрестано. „Васкршњом радошћу и надом у живот вечни, живео је Владика Милутин“, закључио је у проповеди након одслуженог парастоса отац Георгије. Поред великог броја свештенослужитеља и верника, у литургијском сабрању је молитвено учествовао др Милета Радојевић, саветник министра просвете и бивши директор Управе за сарадњу са црквама и верским заједницама при Министарству правде Владе Републике Србије.
       
      Извор: Радио Источник
    • Од Ćiriličar,
      Саопштење за јавност Светог Архијерејског Синода
      25. Март 2021 - 9:47 Свети Архијерејски Синод Српске Православне Цркве је благовремено и у законом предвиђеном року поднео Влади Републике Србије  примедбе и мишљење о  предлогу закона о истополним заједницама.
      Поменути предлог закона за Српску Православну Цркву је неприхватљив, јер је огромна већина предложених одредби у супротности са Јеванђељем Христовим и свеукупним искуством и праксом Цркве на којима је духовно и морално утемељен наш српски народ, као и целокупна европска цивилизација.
      Недопустиво је истополне заједнице законски изједначавати са браком и породицом, како је наведено у тексту Нацрта закона, јер се тако дискриминише брачна заједница, као хришћанска и Законом заштићена вредност. Црква поштује слободу коју нам је Бог даровао и разуме људску тежњу да своју слободу исказује на различите начине.

      Свети Архијерејски Синод је сагласан да постоји потреба за остварењем одређених личних, имовинских и других права оних које третира наведени нацрт закона, али је аргуменовано указао на могућност да се она у правном поретку Републике Србије остварују у потпуности административним путем, без задирања у брачно и породично законодавство. 

      Свети Архијерејски Синод наглашава да прихвата и промовише дијалог, као једини и неопходан пут за изналажењe решења у вези свих питања од општег друштвеног значаја, као и по овом питању које је изазвало велику забринутост.
      Свети Архијерејски Синод је изразио очекивање да ће по овом питању бити уважени  аргументи Српске Православне Цркве.
      http://spc.rs/sr/saopshtenje_za_javnost_svetog_arhijerejskog_sinoda_13
       
    • Од Поуке.орг - инфо,
      У првом издању специјалне емисије поводом 350-годишњице упокојења Светога Василија Острошког, говорили смо о рођењу, детињству и одласку у манастир Стојана Јовановића, потоњег владике Василија, а касније великог острошког чудотворца.

       
      Не само чудесно рођење, одрастање у топлини побожног и благочестивог родитељског дома, већ и многе касније године живота Светога и богоносног оца Василија Острошког, допуштењем Божијим, остали су скривени у времену, али ипак, нејасно наслутљиви из старих записа а, понајвише, из народног предања. Земља рођења Светитељевог – Херцеговина, земља је кршевита, сва од увала, вртача и водоплавних поља, у окриљу велике реке понорнице по имену Требишњица. Свети Василије рођен је у Хумској земљи, данашњој Херцеговини, у предивном простору где је Свети Сава основао Захумску епископију, којом је касније управљао, управо, Свети Василије као митрополит.
      Рођење дечака Стојана Јовановића од богобојажљивих и благочестивих родитеља Петра и Ане, према мишљењу поузданих историчара, догодило се 28. децембра 1610. године, на празник Светих 20 хиљада мученика Никомидијских. Стојан је одрастао највише уз мајку, ћутљиву и благочестиву Ану, „ону којој се Бог смиловао“, како јој и име казује. Прву школу врлине и побожности Стојан је изучио у својој кући, јер се у његовој породици више мислило о Богу и души, него о земаљским и пролазним стварима. Друга школа његове побожности били су му пост, молитва и стално похађање богослужења у цркви. Ово чудесно узрастање у здравом васпитању и узрастању у светотајинском и световрлинском животу, допринело је да се у срцу дечака Стојана роди љубав према монаштву и непрестаном пребивању у молитви и свецелом подвигу. Брижни Стојанови родитељи Петар и Ана својим родитељским благословом предали су њега, као некада света Ана Самуила пророка, и свети Јоаким и Ана Пресвету Дјеву Марију, на пут монашког живота у манастиру Ваведења Пресвете Богородице у Завали. У Световаведењској обитељи завалској остао је неко време, а потом прелази у манастир Успења Пресвете Богородице Тврдош, у требињском крају, у коме је било и седиште епархије. На монашењу је добио име Василије. Ово му име беше знак да се у будућем подвижништву и епископству свом, угледа на светог и великој јерарха Цркве Божје Василија Великог, архиепископа Кесарије Кападокијске. После неког времена преподобни би удостојен и ђаконског и презвитерског чина.
      Ово прво издање емисије Свети Василије острошки-сведок Васкрсења, крунисали смо причом о сусрету архимандрита Василија са свјатјејшим патријархом пећким Пајсијем Јањевцем (1614–1647).
      Аутор емисије: катихета Бранислав Илић

      Извор: Инфо-служба Епархије бачке
×
×
  • Креирај ново...