Jump to content
Жељко

Бошко Обрадовић LGBT лобистима: Нећете нам ви васпитавати децу!

Оцени ову тему

Recommended Posts

E bosko bosko... oko cega se ti zamlacujes.. privreda u ocaju, curimo na sve strane, mladi beze iz ove rupe - tebe brine parada od 300 ljudi ko da je glavni problem ovog meseca. 

nema od tebe nista..

Подели ову поруку


Линк до поруке
Подели на овим сајтовима
пре 18 минута, Млађони рече

E bosko bosko... oko cega se ti zamlacujes.. privreda u ocaju, curimo na sve strane, mladi beze iz ove rupe - tebe brine parada od 300 ljudi ko da je glavni problem ovog meseca. 

nema od tebe nista..

Управо је он то рекао у говору.

Дакле, ниси ни погледао, али већ имаш мишљење, хахаха

Подели ову поруку


Линк до поруке
Подели на овим сајтовима

1. "Желите да геј популација има већа права од других људи у овој држави". Која права? За запослење? За повољни порески третман? За шта? Не, Боле, него је фрка урпаво у отме што они немају једнака права као остали јер не могу склапати бракове међусобно, не могу усвајати дјецу, а на друштвеном плану ( ванзаконском дакле ) трпе дискриминацију како на личном нивоу тако и када желе одрже своје двије параде себи за душу јер други којима се то не свиђа су спремни да их силом спријече да остваре своје уставно право. Дакле, нетачно.

2. "Гдје су права већине?". Има их, јер нико не брани родитељима да уче дјецу да је хомосексуалност неморална нити се дјеца уче антирелигијским ставовима и антитрадиционалним ставовима. Чак штавише, небитно је на којим основама нечије образовање и васпитање дјетета почива, традиционалним или новопеченим, ако је то објективно штетно за дјецу онда се дјеца штите ( што су стварно екстремни и ријетки случајеви ). Шта је већини забрањено онда? Гдје је та индоктринација дјеце? Гдје су тврди, конкретни докази за конкретне случајеве љуцкоправашких идиотлука? До сада ниједан нисам видјео, него само халабуку националиста у празан ваздух јер им је неко спиновао вијест или јер нису схватили неку потпуно разумну и нормалну законску одредбу или шта већ.

3. "Гдје ћете већег поштовања када 5 министара долази на Параду?". Па оно поштовање када не буде потребан полицијски кордон да чува ту параду јер људе искрено забоље за параду. Аааајмо даље...

4. "Шта није испоштовано? Зар не постоји Закон против дискриминације?". Није испоштован дух тог закона у друштву  јер и даље треба полициај да чува грађане Србије који желе да легално и легитимно остваре своје уставно и законско право. ДАЉЕ!

5. "Али ми смета када неко нашој дјеци намеће нешто што по нашој вјери и традицији и нашим увјерењима није нормално.". Пар ствари - прво опет гдје су ти фамозни примјери? Конкретни докази ЛГБТ пропаганде дјеци ( а да није просто образовање о постојању хомосексуализма - што је далеко од "наметања" ). Друго, неким људима твоја увјерења нису нормална и исто вриште као и ти што "уџбеници историје имају шовинистичке конотације" јер је супротно њиховим стандардима нормалности. И опет се њихови захтјеви игноришу ако су неосновани. Исто то важи и за вјерске и традиционален ставове - има их да су репресивни, штетни и искрено ненормални, али то су опет веома ријетки екстремни случајеви који се могу избројати на прсте једне руке. Па нико не диже халабуку око њих, као што Боле строменује до бесмисла ЛГБТ екстремизам.

6. "Дозволите нам право на наше мишљење. ( ... ) Јер у меидјима и околини је дозвољено да се може чути само ваше мишљење.". Богуми Боле, ја не знам у којим се ултралиберашким круговима ти крећеш и које медије гледаш, јер нигдје нема пропагације ЛГБТ идеја у јавности. Чисто информативно, ево како та пропаганда дјеци изгледа:

Боле, царе, ђе је ово на нашим каналима? Ниђе. ДАЉЕ!

7. "Молим вас, највећи проблем Србије да издвајамо паре из буџџета за промјену пола". Шта ће то бити да се слажем са Болетом :smeh1:

8. "И да се унесе афирмација хомосексуалних особа у убенике деци. Чекајте, због чега?". Због мржње и дискриминације којој се та дјеца уче о њима код куће и/или у околини, а фраза коју је прочитао са папира може значити или просто објашњавање да гејеви постоје и да се не требају остракизвоати због тога, као што може значити и покретање "образвоања" као из овог видеа што псотавих. Очи држати отворене, али Боле обожава да иде у правцу ове друге опције јер мора бити оно најгоре одмах у старту јер су ти либераши толико зли, гррррр. 

9. "Нашој дјеци ви да пишете уџбенике и намећте  ваше ставове?". Чекај, а хрватској дјеци или бошњачкој дјеци да србоћетњићки уџбеници намећу ставове о историји? Али ми пишемо истину? Аааа - ел видиш ироније Боле :D

10. "То су дјеца нас који се са вама не слажу, не можете ви дакел писати уџбенике у Србији". Значи не смије нико штампати уџбенике ако се нека већа демографија у Србији са њима не слаже? Честитам Боле, то је логика прања усташтва у Хрвацкој:"Ми се не слажемо са србоћетњицима да су усташе бие толико лоше, ми смо већиан овдје и не можете нам ви, Ефраим Зуроф и Голдштајн писати уџбенике!". Ел видиш ироније, Боооолеееее?

Не могу више, стигао сам до пола видеа, имам обавезе сада. Боле је просто руда злата за логичке грешке. Може се до сутра овако.

Подели ову поруку


Линк до поруке
Подели на овим сајтовима
пре 5 минута, Ћириличар рече

3. "Гдје ћете већег поштовања када 5 министара долази на Параду?". Па оно поштовање када не буде потребан полицијски кордон да чува ту параду јер људе искрено забоље за параду. Аааајмо даље...

На овој пролећној "Ламбросовој" паради није било кордона полиције.

Подели ову поруку


Линк до поруке
Подели на овим сајтовима
пре 6 минута, Ћириличар рече

"Шта није испоштовано?

Е, то "испоштовано", "испоштовати" унио је у "политички дискурс", колико се сјећам, г. Небојша Човић као Слобин градоначелник Београда. (Нажалост није смијењен због поштивања језичких норми:))

Подели ову поруку


Линк до поруке
Подели на овим сајтовима
пре 15 минута, Жељко рече

На овој пролећној "Ламбросовој" паради није било кордона полиције.

И то је ваљда "права", тј. на аутентичним основама (сећање на први "Прајд" у Чикагу). Ово је нешто вештачко и наметнуто

Подели ову поруку


Линк до поруке
Подели на овим сајтовима

Ne, ne, ne i Bosko Obradovicu, homosexualnost nije socijalno-generisana, nijedna studija to nije pokazala( pogotovo kako ti mislis kroz vaspitanje), nego upravo suprotno, da je homosexualnost( narocito male homosexuality) genetski i epigenetski fenomen.

Подели ову поруку


Линк до поруке
Подели на овим сајтовима

Haven't had a gay topic for...what, couple of days already?   :ani_biggrin:

Подели ову поруку


Линк до поруке
Подели на овим сајтовима
пре 25 минута, Milan Nikolic рече

Ima i jedno i drugo. I sta sad?

Fenomen je i slepilo. Bolje je da parada ponosa bude za invalide.

Nema i jedno i drugo, jer ti nisi procitao ni jedan rad o psihologiji i biologiji( genetici, epigenetici i neurobiologiji) homosexualnosti. Da jesi vidio bi da nema naucnog rada koji potvrdjuje ovo sto Bosko prica.

Подели ову поруку


Линк до поруке
Подели на овим сајтовима

Само као у Русији, забрана парадирања најмање 100 година, забрана промоције хомосексуализма и осталог што спада у лгбт

Подели ову поруку


Линк до поруке
Подели на овим сајтовима
пре 2 часа, Жељко рече

На овој пролећној "Ламбросовој" паради није било кордона полиције.

А на ове сада двије јесте ( или само на једној? ). Да се запита човјек... да ли је то до веза са влашћу или је до генералне иритантности главних личности тих парада? Или обоје? Мислим, разумијем... Аздејковић и компанија нису нешто "likeable", а нису нешто ни оригинални ни шармантни попут Јанопулоса :D

пре 2 часа, александар живаљев рече

Е, то "испоштовано", "испоштовати" унио је у "политички дискурс", колико се сјећам, г. Небојша Човић као Слобин градоначелник Београда. (Нажалост није смијењен због поштивања језичких норми:))

Значи жасу тебра.

пре 1 сат, Ronald рече

Ne, ne, ne i Bosko Obradovicu, homosexualnost nije socijalno-generisana, nijedna studija to nije pokazala( pogotovo kako ti mislis kroz vaspitanje), nego upravo suprotno, da je homosexualnost( narocito male homosexuality) genetski i epigenetski fenomen.

rickyseen.JPG

1 hour ago, Војвода7 рече

Само као у Русији, забрана парадирања најмање 100 година, забрана промоције хомосексуализма и осталог што спада у лгбт

Ничија није до зоре горјела, па онда када наши противници завладају нећемо имати легитимино право да кмечимо на њихово наметање њихових ставова.

1 hour ago, ana čarnojević рече

bome Bole bi mogao da dobije moj glas.

i zgodan je.

Да ниси можда гласала за Тадића некад?

Подели ову поруку


Линк до поруке
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Чланови који сада читају   0 чланова

    Нема регистрованих чланова који гледају ову страницу

  • Сличан садржај

    • Од Поуке.орг - инфо,
      На средишњим страницама јулско-августовског 374. Броја „Православног мисионара“, званичног мисионарског гласила Српске православне цркве за младе, објављен је разговор са Петком Луковић, катихетом Прве београдске гимназије. Разговор је водио катихета Бранислав Илић, члан уређивачког одбора званичног мисионарског гласила Српске Православне Цркве.   
      Петка Луковић: Ако заиста волимо Бога, неће нам бити тешко да волимо ближњега!   О значају исихазма и односу тиховања и мисије Цркве; о начину превазилажења анти-исихастичких исушења, као и о породици као домаћој цркви, разговарамо са Петком Луковић, катихетом Прве београдске Гимназије.    *На самом почетку нашег разговора који ће бити саображен са темом овог броја, упознајте нас са ликом и делом Светог Григорија Паламе, као и са његовим доприносом на пољу исихазма?   Свети Григорије Палама је један од представника епохе византијског богословља. Живио је у првој половини 14. вијека. Као син сенатора на двору цара Андроника 2. Палеолога, имао је прилику да стекне одлично класично и хришћанско образовање. Међутим, између сјајне свјетске каријере и монашког живота, бира монаштво, у чему ће га слиједити и његова два брата, двије сестре и мајка удовица. Иако је изабрао пут чисте молитве и тиховања, живот светог Григорија, притом и не толико дуг, свега 63 године, није протекао баш мирно. У напору да одбрани не само исихију (тиховање), већ и богословско наслеђе по питању суштине и енергије Божије, Палама доживљава да буде третиран као јеретик у сопственој Цркви. Ипак, доживио је и да се такве осуде оповргну. Истина је убрзо изашла на видјело.  Тако и настаје опус овог светитеља, борбом за истину вјере. Његови списи, омилије и писма су догматско-полемичког и морално-аскетског садржаја. Он постаје највећи теолог и теоретичар исихазма (који је потекао још од Светог Симеона Новог Богослова), али је дошао у конфротацију са мишљењем савременикâ Светог Григорија, прије свих са Варлаамом Калабријским. Дакле, говоримо о једном подвижнику, теологу, епископу, о једном светитељу који је врло брзо, након само 9. година од свог представљена, био канонизован за свеца.   *У чему је сагледан исихазам и да ли он је својствен само монасима?   Исихазам свакако није својствен само монасима. То потврђује и намјера монаха исихаста који су још у јеку те молитвене традиције, у Солуну, створили кружок који се старао да прошири свој утицај и на интелектуалну елиту. Исихазам је подвижнички начин хришћанског живота, који се проводи у тиховању (исихији) уз непрестану Исусову молитву: „Господе Исусе Христе, Сине Божији, помилуј нас“. Ову аскетску традицију одликује опитни или доживљајни карактер богопознања. То значи да постоји могућност да видимо, познамо и општимо са Богом, а да то није искључиво путем интелектуалног сазнања, емоција или чула. Исихазам је пут до таквог познања. Онако како су Христови ученици видјели Бога на гори Тавору, како је Павле на путу за Емаус, како су виђене све старозавјетне и новозавјетне теофаније, и ми данас можемо созерцавати ту исту теофанију, свјетлост, ту енергију Божију, кроз исихију. Говоримо о нествореној свјетлости која долази од нествореног Бога, о Божијој оприсутњеној енергији овдје у свијету. Бранећи исихију, Палама брани могућност непосредног општења са Богом и истинско обожење.    *Често се каже да живимо у анти-исихастичном времену.    Да потреба за аскезом постоји, видимо из тренутне ситуације у којој се налази човјек и сва природа. Свједоци смо једне експлоатације како човјека, тако и остале творевине. Нажалост, тек кад једно друштво погоди нека пошаст, била то болест или рат или нека друга друштвена, економска или политичка, на крају духовна криза, од које можда све и почиње, онда немамо куд него да се лијечимо и поправљамо.  Потреба за аскезом долази онда када се човјеково тијело презасити одређеним стварима, а душа остане неухрањена. Човјек постаје уморан и немоћан, осјећа се лоше, док се кроз аскезу добија супротан ефекат, ефекат лакоће, слободе и мира, како душевног, тако и тјелесног. Често слушамо крилатицу: „У здравом тијелу и здрав дух“. Како уопште покренути своје тијело ако је душа уморна и болесна? Одакле онда воља и сила да се то тијело покрене и оздрави? Шта чему претходи. Зар неком (по)кретању (нпр. тренирању у теретани) не претходи мисао и одлука о тој радњи? Ако бисмо овај мото обогатили неком исихастичком кованицом то би, чини ми се, био онда један заиста продуктиван савјет. За Светог Григорија, философија ипак остаје инфериорна у односу на теологију кад је у питању богопознање. Хоће рећи да се Бог не може срести само путем философије, она може веома послужити на том путу, али до обожења нас ипак води благодат. Ту благодат можемо задобити управо исихастичким начином живота, како би задобили „духовне очи“, што не искључује и остале хришћанске праксе, али сада смо посветили пажњу једној од њих, коју не би било лоше испробати.   *Према сведочанству преподобног Порфирија Кавсокаливита, безмолвије је постојани темељ мисије Цркве. У овом духу реците нам нешто о односу мисије и исихије (тиховања)?   Монаси који су свој живот посветили молитви, свакако представљају постојан темељ мисије Цркве и често се у њих надамо, да ћемо управо њиховим молитвама бити удостојени Божије милости. Још као дијете, често сам одлазила са својим сестрама у женски манастир гдје је наша тетка игуманија. Тада сам схватила да се много тога може примијенити и код нас у кући, или да се већ примијењује, будући да нам је отац свештеник. Мислим да, угледајући се на манастирски поредак битно утичемо на квалитет живота. Није ријеч само о молитви. Живот монаха је и те како дјелатан, активан и динамичан, радостан, весео. Све то се и нама нуди да практикујемо у својим свакодневицама.   *Будући да сте вероучитељ лепа је прилика да са нама поделите Ваш опит вероучитељске службе која је истовремено вид катихезе, али и вид молитве и служења Богу?   Вјероучитељски позив јесте позив на службу Богу, на објаву Јеванђеља – увијек актуелне новости о томе да је смрт побијеђена, да је Христос дошао. То за нас звучи тако једноставно и јасно, али у учионицама, које по једном њемачко-америчком теологу представљају својеврсне теолошке лабораторије, дешава се једна ерупција питања и одговора. То су често најзанимљивија питања дјеце и младих код којих још увијек постоји оно философско чуђење, које буди и рађа савремено богословље. Опит ове службе је потврда животворности и актуелности Јеванђеља. Такође, поред школе имам и службу код куће, са својом сасвим малом дјецом која ме увијек враћају на она прва и основна питања. Док је год дјеце нећемо престати да се бавимо оним питањима од суштинског значаја.   *Одрасли сте и васпитани у свештеничкој породици, шта за Вас значи домаћа црква, и који су то сегменти Вашег духовног и телесног одрастања који ће увек бити урезани у Вашем срцу?    Домаћа црква за мене значи наставак заједничарења са Христом, а посвећеност дјеце Богу и Цркви, а не себи, то је нешто што карактерише моје родитеље. Они су нас (своје петоро дјеце) од најранијих дана учили да најприје волимо Бога, па тек онда њих и све остале. То је сигуран кључ мира и слободе, а поготово љубави. Ако заиста волимо Бога, неће нам бити тешко да волимо ближњега. А ако волимо ту конкретну личност, Бога и ближњега, неће нам бити тешко да превазиђемо своје слабости, и сила те пожртвоване љубави ће као магнет привући свако друго добро.   *За крај нашег надахнутог и поучног разговора, која би била Ваша порука читаоцима „Православног мисионараˮ?      Васкрсли Христос је међу нама! Нека нам ништа не буде прече од Њега.   Разговарао:   Катихета Бранислав Илић      *Објављено у јулско-августовском 374. броју Православног мисионара (стр. 29-31)      
       
    • Од Поуке.орг - инфо,
      Прослава Духова у храму Свете Тројице у Источном Бранзвику, и поред посебних услова, изазваних корона вирусом, прошла је величанствено. Свештенство Мелбурнског намесништва уз присуство одређеног броја верних парохијана овога храма, сачекало је свога Владику у 9:45ч испред храма.     Владика је, после церемонијалног дела, свечано уведен у храм, уз певање тропара „Благословен јеси Христе Боже наш…“, од стране нашег хора.   Света Aрхијерејска Литургија, коју је служио Епископ Силуан уз саслужење пет свештеника и два ђакона, заиста је била духовно освежење за све присутне. Већ месецима смо у ситуацији да немамо свечаних литургија, тако да је, поред чињенице да славимо један од највећих празника Цркве, овако свечана Литургија, предвођена нашим првојерархом, изазвала посебне емоције.   Техничка служба наше парохије, на челу са Небојшом Стефановићем и Николом Јошевским, организовала је директно преношење Литургије, тако да је мањи број верника могао да прати Литургију и из сале. Данас је наш хор, под диригентском палицом Саве Ђукића, изузетно лепо певао и на тај начин значајно допринео лепоти Литургије.   После читања Јеванђеља, веома надахнуто је проповедао Преосвећени Владика Силуан на тему празника. Истакао је чињеницу да нам Тројични Бог, Отац Син и Свети Дух, стално помаже, а нарочито да нам је та помоћ потребна у времену када се боримо са разним искушењима, као што је искушење наметнуто са корона вирусом. Порука проповеди укратко би могла да се сажме у идеју: са Богом све можемо, са Њим који носи наше бреме и који нам увек помаже, када Му се обратимо за помоћ. Такође, Владика је истакао погубност неживљења са Богом, са извором „воде живе“, која нам помаже да стигнемо до Вечности.   При крају Литургије прочитане су благодарне молитве са Вечерње службе на Духове, извршен опход око храма и освећен славски колач. На крају Литургије, Владика се поново обратио вернима са речима утехе и благодарности Богу за све. Старешина храма, прота Милорад Лончар, поздравио је Владику Силуана у име свих присутних и целе Парохије, захваливши му на доласку те његовим молитвама и благословима.   Коло српских сестара спремило је ручак за наше уважене госте. И, све је, могло би се рећи, овога дана било лепо и узвишено. Нажалост, ручак за наше верне парохијане нисмо могли спремити због државних прописа у вези са корона вирусом, али и то ће надамо се ускоро постати део прошлости. Сви са нестрпљењем очекујемо да се ствари нормализују у држави, па следствено и оне које се тичу редовног и слободног доласка наших верника у храм.     Извор: Митрополија аустралијско-новозеландска
    • Од Поуке.орг - инфо,
      Убеђени у своју победу над светом, хришћани првих векова нису жалили своје животе и проливену крв. Из земље натопљене крвљу хришћанских мученика расла је Црква Христова показујући својим непријатељима до данашњег дана да је непобедива јер своју моћ црпи од Бога – неисцрпног извора којим се свака немоћ и непријатељ побеђујe.     Пример такве борбе и непобедивости Цркве можда је најлепше исказан у лику  дивних светитеља које слави ивањички храм – Светог цара Константина и царицу Јелену, које десница Господња изабра за сасуд Божанске славе и победе.   Светом Архијерејском Литургијом предстојао је Његово Преосвештенство Епископ жички Г. Јустин коме су саслуживали архијерејски намесник моравички протојереј-ставрофор Гмитар Милуновић, протојереј-ставрофор Славиша Стјепановић, протојереј-ставрофор Мирољуб Маринковић, протојереј Крстивоје Милуновић, јереј Бојан Милошевић, старешина цркве Светог Ахилија у Ариљу, протојереј Рашко Стјепановић, јереј Александар Стјепановић, протођакон Александар Грујовић и ђакон Иван Ћурчић. Својим појањем најсветију службу цркве украсили су протопсалт Иван Трајковић и монахиње Манастира Ковиље.   Након прочитаног Јеванђеља, поучавајући верни народ Епископ Јустин истакао је значај цара Константина и његове мајке царице Јелене за васцели хришћански свет. Поред живота у Истини највећи дар Цркви је тај што је после триста година цар Константин својим указом у Милану 313. године дао слободу хришћанима. Такође, сазвао је и Први Васељенски сабор у Никеји 325. године који је осудио Аријеву и многе друге јереси и извитоперености вере. То је јако битно за живот Цркве, јер није свеједно како верујемо. Царицу Јелену поред тога што је родила Константина, Бог је удостојио да у Јерусалиму нађе Часни Крст на којем је разапет наш Спаситељ Исус Христос. Честитавши славу, Преосвећени Владика беседу прожету Духом истине завршио је подсећајући нас управо на обећање Христово дато апостолима. Оно се односи на празник који ишчекујемо – на Педесетницу. Крепљени силом Божијом све можемо у Христу који нам силе даје. А те силе Христос нам даје кроз Ризницу добара – Светог Духа у коме треба да се радујемо и без кога нам је немогуће задобити врлине потребне за спасење.   Отпојавши похвалне песме и пререзавши славски колач у част равноапостолних царева Константина и Јелене, одслужен је помен пострадалим војницима и полицајцима који своје животе часно положише за своју домовину у ратовима од 1991–1999. године. Својим присуством почаст су им одали представници града, Министарстава одбране и унутрашњих послова, као и породице и пријатељи пострадалих.   Свечана славска трпеза послужена је у хотелу „Парк“. Старешина ивањичке Цркве протојереј Синиша Раденковић се у пригодној беседи захвалио на указаној љубави и доделио захвалнице донаторима за предан рад и пожртвованост за ивањичку Цркву и парохијски дом који се адаптира. На крају, изразио је захвалност Епископу на радости и благослову Божијем који је сишао на нас његовим доласком.     Извор: Епархија жичка
    • Од Поуке.орг - инфо,
      У Недељу отаца Првог васељенског сабора, 31. маја 2020. године, служена је Архијерејска Божанствена Литургија у загребачком Катедралном храму Преображења Господњег. Литургију је служио Митрополит загребачко-љубљански Порфирије, уз саслужење архимандрита Данила (Љуботине), протонамесника Богољуба Остојића и ђакона Драгана Радића.     Ова Литургија била је прво богослужење у храму у коме су, након што је пострадао од земљотреса, постављене заштитне скеле. Верни народ је учествовао у Литургији уз придржавање познатих епидемиолошких прописа.   У беседи по прочитаној јеванђелској перикопи (Јн. 17, 1-13), Митрополит је рекао да нас је, поред епидемије која је паралисала читав живот и онемогућила нормално кретање људи, од храма одвојио и земљотрес. По његовим речима, заштитна скела је омогућила вршење богослужења, али су и даље у току испитивања која треба да установе тачна оштећења на храму и захвате које је потребно извршити.   Митрополит је земљотрес назвао једним од искушења која су иза нас: Верујемо да је и оно, као и свако искушење, са својим дубоким смислом, омогућило да откријемо понешто о себи, о смислу живота, али и о љубави Божијој.   Тумачећи прочитани одломак Јеванђеља – Христову првосвештеничку молитву, рекао је да нам у том, својеврсном богословском трактату, Христос говори шта је Царство Божије: Вечни живот је исповедање Бога Оца, као јединог истинитог Бога и, Онога кога је Он послао, Исуса Христа.   Говорећи о односу вере и живота, Митрополит је рекао да од тога како и на који начин верујемо, зависи и како ћемо и на који начин живети. Са друге стране, тај начин нашег живота исповедамо, артикулишемо и преображавамо у исказе наше вере. Вера и Живот су нераскидиво повезани.   Митрополит је саможртвену љубав, на коју смо позвани по јеванђељу, упоредио са Крстом Христовим. Хришћанска љубав је љубав према свима.Она не прави границе и разлике међу људима, али истовремено нас позива на прецизност и верност вери Отаца. Љубав не значи релативизовање наше вере, напротив. Љубав значи њено оснаживање и јасније формулисање, да бисмо ту веру, као чисту изворску воду сведочили у љубави пред свима.   Нагласио је да не треба никада помислити да се на било који начин вера може релативизовати. Наше вере се ни по коју цену нећемо одрећи, додао је.   Прву беседу, изговорену након више од два месеца са амвона загребачког катедралног храма, Митрополит Порфирије је закључио говорећи о томе да не треба да будемо судије другима, већ својим поступцима. Рекао је да хришћани треба да буду немилосрдне судије својим страстима и сопственом греху, али истовремено да имају неописиву, безграничну наду у Господа, кога су позвани да славе својом вером и својим животом.     Извор: Митрополија загребачко-љубљанска
    • Од Поуке.орг - инфо,
      На радост верног народа града Прибоја и околине, Његово Преосвештенство Епископ милешевски г. Атанасије савршио је Божанску Литургију у храму Васкрсења Христовог у Новом Прибоју у седму недељу по Вазнесењу Господњем – Светих отаца Првог васељенског сабора, 31. маја 2020. године.   Звучни запис беседе   Саслуживали су архијерејски намесник прибојски протојереј-ставрофор Драган Видаковић, старешина храма у Новом Прибоју протојереј-ставрофор Марко Папић, парох прибојски протојереј Спасоја Вујанић, јереј Никола Перковић и ђакон Иван Савић. На прозбе и јектеније одговарао је црквено-градски хор Свети кнез Лазар из овог града.   Поред свештенослужитеља, учесници трпезе Господње били су и верници, а посебно деца. Говорећи о важности учешћа на светим богослужењима, а нарочито на Светој Литургији, Преосвећени Епископ Атанасије је напоменуо: – Честитајући вам данашњи дан и учешће на Божанској Литургији желим да вас подсетим на оно што Црква памти као најважније, да се Господ наш Исус Христос, извршивши дело спасења, у послушности Оцу своме небескоме, узнео на Небо, у своју вечну славу, и сео са десне стране Бога и Оца, и полазећи благословио своје свете ученике, а преко њих тако благословио и све друге који буду у заједници са Његовим ученицима и који буду веровали у Њега у свима временима. И тај благослов се пренео и почива данас и овде у овоме светом храму где смо се ми сабрали. Тај благослов је са нама као Христовим ученицима.   – Обратимо пажњу нарочито на то како Господ прави своје следбенике, своје ученике. Они нису као такви рођени него су узведени да буду Његови ученици. Господ их је преобразио, начинио својим ученицима. Он је своје ученике стварао и од мудрих људи, и од жена, деце, болесника, од великих грешника чак, он је правио своје следбенике, своје ученике. Али како? Они нису остали такви какви су били него их је Он преобразио, препородио… Он је себи правио следбенике чак и од некадашњих својих прогонитеља. Апостол Павле, који се у оно време звао Савле, био је мрзитељ Христов и прогонитељ Његових следбеника. Међутим он је био способан у души за добро. Он није био озлобљен, није био озлотворен, његова душа није била прожета злом, али је био инструментализован од зла, био је обманут у уму. И Господ наш који види срца и умове, који види мисли, и све зна, знао је да од њега може направити добар сасуд и слугу свога, и јавио му се. И пошто је Савле био чисте душе одмах га је препознао и постао Његов верни следбеник до краја и пострадао за Њега.   – Господ је Цркву своју, заједницу којој и ми данас припадамо, оставио у сигурним рукама. Његови следбеници имају праву Његову науку и снабдевени су силом са висине, силом Духа Светога. Јер ми се крштавамо у име Господа Исуса Христа и примамо дар Духа Светога у светој тајни која је спојена са крштењем, у миропомазању. И ми сви треба да будемо свесни тога. Срамота је да не будемо свесни те благодати и тога богатства које нам је дато, које поседујемо. Јер се може догодити да губимо животне битке не знајући да имамо праву моћ у себи и праву силу. Треба да знамо шта имамо и треба то и да употребимо, ту благодат и ту моћ. Сваки хришћанин који је свестан тих дарова које има, може да победи сваки грех, нагласио је Епископ Атанасије.   Саборовање Епископа са верним народом настављено је и за трпезом љубави уз богоугодни разговор.     Извор: Епархија милешевска

Све поруке на форуму, осим званичних саопштења Српске Православне Цркве, су искључиво лична мишљења чланова форума 'Живе Речи Утехе' и уредништво не сноси никакву материјалну и кривичну одговорност услед погрешних информација. Објављивање информација са сајта у некомерцијалне сврхе могуће је само уз навођење URL адресе дискусије. За све друге видове дистрибуције потребно је имати изричиту дозволу администратора Поука.орг и/или аутора порука.  Коментари се на сајту Поуке.орг објављују у реалном времену и Администрација се не може сматрати одговорним за написано.  Забрањен је говор мржње, псовање, вређање и клеветање. Такав садржај ће бити избрисан чим буде примећен, а аутори могу бити пријављени надлежним институцијама. Чланови имају опцију пријављивања недоличних порука, те непримерен садржај могу пријавити Администрацији. Такође, ако имате проблема са регистрацијом или заборављеном шифром за сајтове Поуке.орг и Црква.нет, пошаљите нам поруку у контакт форми да Вам помогнемо у решавању проблема.

×
×
  • Креирај ново...