Jump to content

Јавно писмо умировљеног Владике Атанасија Патријарху Српском: „Сазовите хитно Архи­је­рејски Сабор!“

Оцени ову тему


Recommended Posts

Писмо Владике Атанасија Патријарху Српском: „Сазовите хитно Архи­је­рејски Сабор!“

2-2.jpg

Ваша Светости, пишем Вам поводом Ваших учесталих изјава да „верујете да Пред­сед­ник Вучић“… итд., до најновије изјаве: да „Верујете да и Вучић верује о Косову као и Срп­ски народ“… итд. Не схватам како не видите да тиме само хотимице-нехотице подржавате велеиздајника Вучића у његовој ужурбаности да што пре потпуно изручи Космет злочинцу Тачију и зликовцу Харадинају. (Нажалост, Ви и Еп. Теодосије сте подржали Вучића пре не­колико година да насилно спроведе изборе на Северу Косова и смени Председнике 4 Срп­ске Општине на Северу – са 70.000 становника чисто српске територије од 65 километара, у коју територију спада и сâм врх Копаоника: граница са окупаторима НАТО-а је само 30 метара испод Панчићевог врха на Копаонику, па зато двојица издајника Николић-Вучић отада нису смели да иду на Газиместан да обележе Спомен и Помен Славног Косовског Боја, него иду у Крушевац, који је северно, ван Копаоника). Тада је, уместо тих честитих људи, довео у 4 Општине своје мафијаше, преко којих спроводи свој издајнички посао! Та­ко је исто сада сменио и Ректора Универзитета у Митровици – са 12. 000 српских студента – да би преко неких полтрона могао Тачију да уручи и цео тај Универзитет! (Чује се да се он и Тачи спремају до добију „Нобелову награду за мир“!?!)

Писао сам Вам, Ваша Светости, и слао мишљења и ставове, и стручне оцене и про­цене, млађих српских националних и патриотских мудрих глава (и сада Вас упућујем нпр. на НСПМ  – сајт „Нова Српска Политичка Мисао“ – једини који јавно износи и објављује документоване текстове умних патриотских Срба, из Србије, Српског Патриотског удру­жења „Отџбина“ са Космета, и из Босне и Херцеговине, у којима доказују Вучићеву виле­издају и разноразне манипулације са тзв. „унутрашњим дијалогом“, док јадне Србе и даље прогоне и хапсе Шиптари широм окупиране Свете Српске Земље, и киње их на хитлеров­ске начине. (Знате ли да Сестрама у Пећској Патријаршији Шиптари не дају воду потребну за живот!? – Иако Бистрица протиче вековима кроз саму Патријаршију! А познато је да су у Недељу Православља 16. марта 1981.г спалили велики Конак у Пећској Патријаршији, замало да спале и све Монахиње и госте који су се тада нашли у Патријаршији. И нико за то није одговарао! Потом су спалили и уништили још 140 наших небоземних Светиња – Цркавâ и Манастирâ, нарочито у време страшног Погрома 2004.г.). Недавно су шиптарски лопови и ма­фи­јаши обили и ПОКРАЛИ МАГАЦИН ХРАНЕ у селу Прековце код Новог Брда, од којих ре­зерви сакупљене по Српским крајевима хране рáди 6 кухиња широм Ко­сова и Метохије и храни 2.000 гладних (међу којима и приличан број јадних Шиптара!). И све то, и низ других тиранисања Срба од окупатора Евро-американаца и Шиптарских теро­риста. На недавној Слави у Мушутишту, где су избегли и протерани Срби дошли аутобу­сом да на згаришту своје прелепе Цркве Богородичине из 1305.г., која је била лепа као Гра­чаница, обележе своју Славу, ухапсили су недужног старца Србина Богдана Митровића, по „умишљеној оптужби“ месног Шиптара, који је том Србину узурпирао и присвојио плодну земљу у том селу! (Изнад Мушутишта су још 12. маја 1999.г. спалили средњевековни Мана­стир Свете Тројице, од које паљевине је Свети НОВОМУЧЕНИК ХАРИТОН Монах једва успео да спасе Сестре Монахиње и довезе их у Призрен, да би сутрадан он сâм био кидна­пован од истих злочинаца, и тек фебруара 2000.г. нађено је његово раскомадано тело, без главе, на њиви ван Призрена према Врбици и албанској граници!). Пре 2 дана су претресли по Косову и привели на саслушање неколико радника Црвеног Крста – у присуству лицемерног Еулекса и окупаторског НАТО-а! Раднике Црвеног Крста у свету не хапсе ни у време самог рата! Ето колико Шиптарска џамахирија поштује светске стандарде права и демократије. А Срби на Косову и Метохији су сада бело робље нове светске „тоталне демократије“ (читај: демонократије!).

Ви се питате, оправдано, зашто се протерани Срби не враћају на Косово? А не питате се зашто фамозни „спасилац Срба“ и „усрећитељ (=унесрећитељ) Србије“ Вучић, за коју ми­сли да је његова приватна прћија, ништа не предузима за заштиту преосталих Срба широм Космета? А и како би кад је то најординарнији лажов и манипулант! Претенциозно и нарцисоидно до болести је опседнут собом и својом најпримитивнијом „величином“! Србија под њим тоне све дубље и дубље, и све је отуђенија од свог Народа и Себе саме. Доказ тога су и фамозне тзв. „инвестиције“, којима само распродаје Српску земљу и природна блага по Србији (за пример узмимо распродају изворâ воде по Србији, а ускоро се спрема да распрода и српске бање, и то Турцима! Са тзв. „инве­сти­ци­јама“ Вучићева Србија је постала бедни просјак и колонијална земља немачких, арап­ских и других свет­ских кабадахија).

Ви често говорите, на наша иступања: „То није став Цркве“! А једном приликом сам Вас у Писму питао: А да ли сте питали икога у Цркви, Синоду, Сабору, по народу и све­­штенству, који је стварно став о Косову Живе Цркве Светосавске и Светолаза­ревске?

У време Вашег Светог Претходника сазиван је и држан Архијерејски Сабор више пута, и по мање важним питањима. Да ли Ви помишљате да у овој до сада нај­кри­тичнијој ситуацији САЗОВЕТЕ И ОДРЖИТЕ СВЕТИ АРХИЈЕРЕЈСКИ САБОР: у Бео­градској или Пећској Патријаршији? Да видите на лицу места мишљење и став Српских Архијереја! и обратите се јадном, Вучићевом демагогијом обманутом Народу. Бојим се да Ваши блиски сарадници нису Вам добри саветници.

И још једна реч: када смо недавно били у Грачаници и на Газиместану, знате ли шта су ми бројни људи на Косову рекли? – „Овај Преседник није мој Председник!!! Овај Патри­јарх није мој Патријарх!!!

Иако немам чланство у Св. Арх. Сабору, молим Вас: Сазовите хитно Архи­је­рејски Сабор, да видите стварни став Отаца Архијереја и Свештенства и Народа? – да се не нађе­мо саучесници у Вучићевој велеиздаји, о којој се већ прича urbi et orbi код нас и око нас. Помињете Русију, али знате ли шта би Русија стварно хтела од тог немачко-евро-аме­ричког глумца и циркузанта? Он срља ко гуска у маглу у тзв. „Евроинтеграције“, а прозир­но је за сваког окатог и трезвеног човека: да га неће примити тамо док не призна Косово. Хор пајацâ и кловнова око њега само му аплау­ди­рају и хвале га, а он као пеливан игра дво­струку или и троструку игру на штету Свете Србије и Светог Косова.

Ви кажете да „Вучић верује о Косову као што верује и наш народ“! – А он јавно гово­ри, и то с поругом и иронијом: да је Косово „МИТ“ и да је наше Косовско опреде­љења „МИТОЛОГИЈА“!  Па зар то „верује“ наш Светосавски и Светолазаревски Народ?

(Молим Вас, немојте као Патријарх Пећски и Свесрпски да подцењујете тај Божји Народ и да га вређате површним и неодговорним изјавама).

(Ево шта Вучићеви полтрони, безкарактери и бескичмењаци поручују Српском народу, па и Вама Српском Патријарху: Mihajlovićeva: SPC da ne vrši pritisak na Vučića!

Beograd – Potpredsednica Vlade Zorana Mihajlović saopštila je da očekuje da Srpska pravo­slav­na crkva bude dobar partner u unutrašnjem dijalogu o Kosovu.

Osim toga, Mihajlovićeva je navela i da očekuje da SPC ne vrši pritisak na predsednika Aleksan­dra Vučića pre početka razgovora o Kosovu.

„Srbiji je potrebna nova politika koja za cilj ima bolji život naših sunarodnika na Kosovu, poli­tiku zaštite naše kulturne i verske baštine, očuvanje ekonomskih interesa i pomirenja sa albanskim na­ro­dom“, navela je Mihajlović. Poglavar SPC patrijarh Irinije izjavio je da veruje da predsednik Srbije Aleksandar Vučić o Kosovu i Metohiji misli što i crkva i narod. „Verujem da ono što misli crkva i na­rod, misli i naš predsednik“, rekao je patrijarh za „Večernje novosti“ od nedelje 17. septembra, odgo­va­­rajući na pitanje šta misli o unutrašnjem dijalogu o rešavanju kosovskog pitanja. (Izvor: Beta nedelja, 17.09.2017. đ 10:44 Foto: Tanjug)

 

+ Епископ умировљени Херцеговачки Атанасије

Недеља, 17. септембра 2017.г. у Манастиру Тврдошу

На празник Св. Свештеномученика

Петра Херцеговачког и Дабробосанског

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима

  

  • Replies 222
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Писмо Владике Атанасија Патријарху Српском: „Сазовите хитно Архи­је­рејски Сабор!“ Епископ умировљени Херцеговачки АТАНАСИЈЕ - сеп 20, 2017  

Боље би било да се обојица оставе политике. Има сасвим довољно, и превише, пастирског посла у Цркви.

Па не видим нешто... Срби живе у највећој беди, а и даље је довољно да политичар само "баци коску" што рече сестра и одма се падне у еуфорију. Ништа више није битно, само Косово. Аман бре, и ја с

Posted Images

:sunce::skidamkapu: Zivi oganj nas Vladika!!! E ovo se zove Pismo! Najhrabriji, sveti covek koji neodstupno voli svoj Narod-- takav je covek, nebo-zemni gorostas! 

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима

Владика Атанасије, кога сви волимо, и сигурно и наш Патријарх, одржава, види се из овог јавног писма, коресподенцију са Његовом Светошћу. Но, захтјев за сазивање Светог Архијерејског Сабора, он зна добро како се упућује службеним путем: преко надлежног епископа Светом Синоду, који и сазива Сабор. Није то само формално питање.

Такође, владика Атанасије нас је све учио да је живот и Јаковљево рвање са Богом, а некада је знао и сам духовито да каже да неће ућу у Царство Небеско због оштрог језика.

Али, овдје сад има доста, чини ми се паушалних оптужби и на "блиске сараднике" и на владику Теодосија и на самог Патријарха. Ја увијек помињем иступање тада јеромонаха Атанасија на првим протесним вечерима у Француској 7, Удружењу књижевника Србије, 1981. поводом Косова. Био сам ваљда најмлађи (13 година) слушалац. Јм Атанасије је почео: "Ми смо православни, ми немамо папу, ми слободно можемо да критикујемо патријарха..." И онда осуо дрвље и камење по патријарху Герману да је тобоже прикрио спаљивање Конака Пећке патријаршије. Мени се јако допадало то да ми православни немамо папу, али сам волио патријарха Германа, и касније био јако срећан што се и из докумената, а и из посљедњег интервјуа игуманије Февроније види да патријарх Герман није скривао спаљивање, него је чинио све што је могао да спасе Патријаршију и народ.

Владика Атанасије помиње сада излазак Срба на "Косовске локалне изборе", тим поводом је, подсјетио бих, исто написао јавно писмо Свјатејшем Иринеју, оптужујући га да је због тих избора отишао у Пећку патријаршију, а патријарх је само служио о Покрову Пресвете, слави наше Лавре Пећке и рекао, да косовско-метохијски Срби, какву год одлуку да донесу поводом тих избора, треба да то учине заједнички, солидарно.

Све то не значи да нема разлога да се добро припреми и одржи Свети Архијерејски Сабор, заправо није било ваљаних разлога да се прекине пракса редовних јесењих засједања.

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима
пре 2 минута, александар живаљев рече

Али, овдје сад има доста, чини ми се паушалних оптужби и на "блиске сараднике" и на владику Теодосија и на самог Патријарха

Dragi Aleksandre, lose Ti se cini! Ako iko treba, a svima im je to duznost, onda Vladika Atanasije moze da probudi uspavanu, letargicnu savest svim Pravoslavcima! Ovo nije momenat kada imamo vremena za diplomatske razgovore I kalkulisane izjave, vec ili branimo svoje, sto se da odbraniti uz Boziju pomoc ili da budemo saucesnici u veleizdaji. Mislim, ipak nam se radi o glavi!

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима

Po meni, ovo njegovo Pismo uopste nije pisano kritike radi, vec vapaj, vapijuceg u pustinji. Tesko da ces kod njega naci bilo sta "pausalno"! Jeste, ima ostar jezik, ali njegova ljubav, umnost I zrtva su neuporedivo dostojne svake hvale! Neustrasivi duh koji oslobadja.

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима

 Mislim da je ubo centar,Vućićevu želju da postane nobelovac za mir.

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима
1 hour ago, александар живаљев рече

и смени Председнике 4 Срп­ске Општине на Северу – са 70.000 становника чисто српске територије од 65 километара, у коју територију спада и сâм врх Копаоника: граница са окупаторима НАТО-а је само 30 метара испод Панчићевог врха на Копаонику, па зато двојица издајника Николић-Вучић отада нису смели да иду на Газиместан да обележе Спомен и Помен Славног Косовског Боја, него иду у Крушевац, који је северно, ван Копаоника). Тада је, уместо тих честитих људи, довео у 4 Општине своје мафијаше, преко којих спроводи свој издајнички посао! Та­ко је исто сада сменио и Ректора Универзитета у Митровици – са 12. 000 српских студента – да би преко неких полтрона могао Тачију да уручи и цео тај Универзитет! (Чује се да се он и Тачи спремају до добију „Нобелову награду за мир“!?!)

.... treba li sta jos reci....!? 

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима

Боље би било да се обојица оставе политике. Има сасвим довољно, и превише, пастирског посла у Цркви.

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима
пре 7 минута, Кратос рече

 Mislim da je ubo centar,Vućićevu želju da postane nobelovac za mir.

Jel moguće da ovo ozbiljno hoće i očekuje?

Au... 

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима

Jesi cuo za "political theology"? Ova izdajnicka politika se itekako tice laosa dragi Grizzly! Je li Ti mislis da "pastirski posao" obuhvata samo "trebe"....? Ne daj da Ti sekularna America popije pravoslavni duh.

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима

Мене занима да ли ће, и како ће ово писмо да пренесу велики медији.

Дал је ово унутарцрквени дијалог о КиМ, или спада у унутарсрпски дијалог, на који је Вучић позвао?

пре 5 минута, Grizzly Adams рече

Боље би било да се обојица оставе политике. Има сасвим довољно, и превише, пастирског посла у Цркви.

Хоћеш да кажеш да питање статуса КиМ није део пастирског посла, него је политичко питање?

Изглада да црква, па и патриајрх, и владике, осећају потребу да кажу своје ставове о статусу КиМ, и одговоре на Вучићев позив на дијалог о статусу КиМ.

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима
пре 17 минута, "Tamo daleko" рече

Po meni, ovo njegovo Pismo uopste nije pisano kritike radi,

Из врло лијепе перспективе посматраш, драго ми је што си је и мени отворила. Хвала.

А да владика воли да грди, воли, неки се расплачу, ја имам с њим другу тактику:)

Него, ипак, мислим да је најбитније питање сазивање Сабора (на неки начин већ га је најавио председник 11.09. у обраћању јавности када је рекао да је спреман да иде и на Синод и на Сабор), а овим путем се, бојим се, постиже да се и у Цркви посвађамо око Космета.

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима
пре 2 минута, "Tamo daleko" рече

Jesi cuo za "political theology"? Ova izdajnicka politika se itekako tice laosa dragi Grizzly! Je li Ti mislis da "pastirski posao" obuhvata samo "trebe"....? Ne daj da Ti sekularna America popije pravoslavni duh.

Ово није "политичка теологија" него петљање у дневно-политичку каљугу.

Духовна величина као што је вл. Атанасије не треба да се спушта на тај ниво. Свој став о Вучићу и осталим његовим керовима треба да покаже тако што их неће удостојити помена. Исто тако и Патријарх треба да их откачи све и не меша се са њима уопште ни у каквој варијанти. Може лепо да се извади како су "Црква и држава одвојене" и готово.

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима

Šta Patrijarh Sinod i Crkva uopšte tu i mogu da urade po pitanju KiM?Recimo kažu Vučiću ti si izdajnik i nećemo da učestvujemo u legitimizaciji zločina,šta bi bi mi kao narod i država time dobili?el bi se šiptari po&rali u gaće i uvatili tutanj sa Kosova?Šta Crkva tu može konkretno da uradi i šta ona nudi kao rešenje za taj gordijev čvor?

 

Линк до поруке
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Чланови који сада читају   0 чланова

    Нема регистрованих чланова који гледају ову страницу

  • Сличан садржај

    • Од nolimetangere,
      NSP2017.pdf
      Свето писмо - Нови српски превод; ћирилица; са The New International Version (NIV) енглеског изворника
      издавач: Biblica, Inc.®
       
    • Од nolimetangere,
      DK1868.pdf
      Свето писмо - Ревидирани екавски ћирилични превод Даничић-Караџић
    • Од nolimetangere,
      SSP2015.pdf
      Свето писмо - Савремени српски превод; ћирилица; са The Easy-to-Read Version (ERV) енглеског изворника
      издавач: Bible League International
    • Од Поуке.орг - инфо,
      -Долгоденствуј, Свјатјејши Владико, на многаја љета!-   Поред архијерејâ, свештеног и монашког клира Српске Православне Цркве, Његовој Светости Патријарху српском г. Иринеју поводом 90. рођендана најсрдачније честитке су упутили Његова Светост Патријарх цариградски г. Вартоломеј, Његова Светост Патријарх московски и све Русије г. Кирил, Његово Блаженство Патријарх румунски г. Данило, Његово Блаженство Митрополит Чешких земаља и Словачке г. Растислав и Његово Блаженство Митрополит свемарички и канадски г. Тихон. Папа римски Фрања је, такође, честитао јубилеј Патријарху српском г. Иринеју.

      ТВ Храм: У част Патријарха српског Иринеја

      Изјава Епископа бачког др Иринеја поводом јубилеја Његове Светости Патријарха српског г. Иринеја

      Честиткa патријархa Кирилa предстојатељу Српске Цркве

      Председник Вучић честитао јубилеј патријарху Иринеју

      Председник Путин честитао јубилеј патријарху Иринеју
          Честитке Његовој Светости Патријарху упутили су и председник Републике Србије г. Александар Вучић, председник Руске Федерације г. Владимир Путин, највиши представници Републике Српске, престолонаследник Александар Карађорђевић, представници традиционалних Цркава и верских заједница, велики број удружења, организација и истакнутих личности из земље, региона и инстранства, као и многобројни православни верници, са жељом да мудро управља кормилом Српске Православне Цркве на многа и блага љета.     Извор: Инфо-служба СПЦ
    • Од Иван Ивковић,
      Неко је недавно рекао да данашње беседе свештенослужитеља у православним храмовима не чине неку велику услугу Цркви. Разлог за то лежи у чињеници да су проповеди, с једне стране, по правилу преплављене реторским екскурсима у нецрквене теме, а са друге, да у њима преовлађује дидактички манир, вербализам и безидејност, и то баш у времену када црквена реч треба да буде другачија и, у најбољем смислу те речи: црквена. Другим речима, треба да буде ослобођена морализма и рационализма, а то се ретко среће.
      Стога проповеди епископа Игнатија долазе као право освежење. Оне доносе нешто другачије. Из њих одсуствују дуги уводи, стилска поигравања, вештачки реторски ефекти или потреба за показивањем учености. Игнатијева реч је онтолошки интонирана, што ће рећи да он не тражи лепоту израза него пастирски упућује на животно важне истине. Своме слушаоцу препушта да увиди оно што је важно за сами живот, да сазна где је спасење и да стекне здраву веру. На који начин се то постиже? Навео бих неколико одлика другачијег слова најгостољубивијег међу српским владикама.
      Најпре, владика Игнатије избегава алегоријско тумачење, оно које у историјским догађајима тражи самопреносни смисао. Он је усмерен ка Крају („блажени Циљ“, о коме Св. Максим Исповедник говори), што значи да за њега историја игра пресудну улогу као путовање ка Царству и поприште људске слободе. Алегорија му је страна јер, као вернију црквеној егзегези, негује иконичну егзегезу. На евхаристијском сабрању, из кога долази његова беседа, верници доживљавају реално присуство Христово, кроз икону, тип и обличје. То присуство, међутим, иде даље од актуелног агента који га носи или иконизује, не тражећи, међутим, смисао у прошлости, или у аналогијама телесно–духовно, чулно–умно итд. Игнатијево тумачење „узводи ка прототипу“, и води ка Личности која није опипљиво и експериментално подложна контроли. Као показатељ таквог живог старања за историју служе и осврти у беседама епископа Игњатија на Свети и велики сабор на Криту (2016. године) о чијем раду је он брижно обавештавао народ у повереној му епархији.
      Затим, читајући ове беседе уочавам да њихов аутор не жели да угоди психолошким жељама слушалаца, већ радије тежи да их мистагошки уведе у ослобођени време–простор где ће учесници стећи слободу од свих себичних прохтева. Постаће зближени са празницима Христа и његових Светитеља у заједници Духа Светога на основу личне слободе и љубави, а насупрот егоизму и нужности. Овај епископ свој народ позива да се преда новом опиту присуства и доласка Христовог не заобилазећи ниједну битну тему хришћанског живота, од покајања и жртве, преко вере и служења, до љубави и слободе.
      Такође, како би пробудио истински смисао евхаристијског приношења као нечег изворног, непатвореног и истиносног — а то је чисти плод заједнице која опитује Васкрсење — владика Игњатије лишава своје слово свих реторских фраза. Нема ничег монотоног у овим беседама. Док беседи, владика гради заједницу Цркве и елиминише заборав Онога који долази и који васкрсава. Свестан је да беседа која не упућује на Личност Христову упућује на таштину света. Он своје слушаоце и читаоце води ка Источнику света и живота. Ова збирка беседа сведочи да у евхаристијском сабрању видимо и сусрећемо Бога кроз заједницу са другима.
      У том погледу, епископ Игњатије је потпуно веран црквеном предању. Наиме, историјски посматрано, хришћани су, како на Истоку тако и на Западу, кроз векове покушавали да осликају икону будућег Царства. У том настојању, западна традиција је радије изабрала невизуелне начине у његовом описивању. Ово ће протестантски Запад, из историјских разлога који су познати, довести до реалистичног приступа у уметности и уопште у црквеном животу. Чини нам се да је Исток радије изабрао један иконични и есхатолошки оквир, што је допринело да његова литургијска кореографија прати смерно‑усхићену драматургију Пасхе у којој не слушамо лекције из теологије него суделујемо у драми људске историје. Слово пожаревачког владике је део те иконичне мистагогије у којој све богодолично прославља Бога, „за живот света и спасење“.
      О овој књизи једноставних и кратких а дубоких беседа спознајемо како изгледа проста, а мудра хришћанска, свест једног верног јерарха који сву наду полаже у Господа. Беседе епископа пожаревачког и браничевског Игнатија не плене „плетенијем“ речи и стилском лепотом, него непосредношћу поруке. Оне позивају у Тајну, што би, чини ми се, требало да буде сврха сваке литургијске беседе.
      Да закључим: владика Игњатије својим логосом на доличан начин почаствује Логос (Реч, Христа), да парафразирам Св. Григорија Богослова. И на томе смо му сви захвални.
      Епископ Лосанђелески Максим
       
      Извор: Епархија пожаревачко-браничевска

×
×
  • Креирај ново...