Jump to content
Sign in to follow this  
Јован Чакарески

Kreatini , amino-kiseline, proteini,steroidi...guranje kontejnera do Save ;)

Оцени ову тему

Recommended Posts

Kakvi crni proteini, mene je jedna zena jednom pitala da li se dopingujem a ja sam joj rekao da se dopingujem varanikom i kikirikijem. Ustvari imali smo u Podgorici jednu bastu i odgajan sam na domacem polubijelom hlebu, jajima krtoli, vocu i povrcu iz baste.

Pa oni su se odlucili da dizu nesto drugo pa ih to dizanje ocito i ne interesuje.

Kreatinom i preoteinima se postaje impotentan, ali sto posto.

I nema vece vijagre i afrodozijaka od zdrave hrane, ranog odlaska u krevet i trcanja na duge staze.

Брате,онај ко пије протеине неће да узима цео живот.То се узима један период да набациш масу.После тога можеш да наставиш нормално да тренираш?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvi crni proteini, mene je jedna zena jednom pitala da li se dopingujem a ja sam joj rekao da se dopingujem varanikom i kikirikijem. Ustvari imali smo u Podgorici jednu bastu i odgajan sam na domacem polubijelom hlebu, jajima krtoli, vocu i povrcu iz baste.

Pa oni su se odlucili da dizu nesto drugo pa ih to dizanje ocito i ne interesuje.

Kreatinom i preoteinima se postaje impotentan, ali sto posto.

I nema vece vijagre i afrodozijaka od zdrave hrane, ranog odlaska u krevet i trcanja na duge staze.

Брате,онај ко пије протеине неће да узима цео живот.То се узима један период да набациш масу.После тога можеш да наставиш нормално да тренираш?

Ma to nema blage veze ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvi crni proteini, mene je jedna zena jednom pitala da li se dopingujem a ja sam joj rekao da se dopingujem varanikom i kikirikijem. Ustvari imali smo u Podgorici jednu bastu i odgajan sam na domacem polubijelom hlebu, jajima krtoli, vocu i povrcu iz baste.

Pa oni su se odlucili da dizu nesto drugo pa ih to dizanje ocito i ne interesuje.

Kreatinom i preoteinima se postaje impotentan, ali sto posto.

Netačno.

Jedna od propratnih negativnih efekta zloupotrebe hormona je povećanje seksualne želje a smanjenje seksualne moći.

Kreatin i proteini svakako ne dovode do ovih efekata.

Što bi rekao onaj u video klipu moraš da se žrtvuješ  0205_whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvi crni proteini, mene je jedna zena jednom pitala da li se dopingujem a ja sam joj rekao da se dopingujem varanikom i kikirikijem. Ustvari imali smo u Podgorici jednu bastu i odgajan sam na domacem polubijelom hlebu, jajima krtoli, vocu i povrcu iz baste.

Pa oni su se odlucili da dizu nesto drugo pa ih to dizanje ocito i ne interesuje.

Kreatinom i preoteinima se postaje impotentan, ali sto posto.

I nema vece vijagre i afrodozijaka od zdrave hrane, ranog odlaska u krevet i trcanja na duge staze.

Брате,онај ко пије протеине неће да узима цео живот.То се узима један период да набациш масу.После тога можеш да наставиш нормално да тренираш?

Ma to nema blage veze ...

Sta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvi crni proteini, mene je jedna zena jednom pitala da li se dopingujem a ja sam joj rekao da se dopingujem varanikom i kikirikijem. Ustvari imali smo u Podgorici jednu bastu i odgajan sam na domacem polubijelom hlebu, jajima krtoli, vocu i povrcu iz baste.

Pa oni su se odlucili da dizu nesto drugo pa ih to dizanje ocito i ne interesuje.

Kreatinom i preoteinima se postaje impotentan, ali sto posto.

I nema vece vijagre i afrodozijaka od zdrave hrane, ranog odlaska u krevet i trcanja na duge staze.

Брате,онај ко пије протеине неће да узима цео живот.То се узима један период да набациш масу.После тога можеш да наставиш нормално да тренираш?

Delimično tačno.

Uzimanje protein nema uvek za cilj sticanje mase.

Maratonci,triatlonci,fudbaleri uzimaju OBAVEZNO dodatke ishrani ,prvenstveno protein,  i vrlo jaku hemiju pa nisu masivni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvi crni proteini, mene je jedna zena jednom pitala da li se dopingujem a ja sam joj rekao da se dopingujem varanikom i kikirikijem. Ustvari imali smo u Podgorici jednu bastu i odgajan sam na domacem polubijelom hlebu, jajima krtoli, vocu i povrcu iz baste.

Pa oni su se odlucili da dizu nesto drugo pa ih to dizanje ocito i ne interesuje.

Kreatinom i preoteinima se postaje impotentan, ali sto posto.

I nema vece vijagre i afrodozijaka od zdrave hrane, ranog odlaska u krevet i trcanja na duge staze.

Брате,онај ко пије протеине неће да узима цео живот.То се узима један период да набациш масу.После тога можеш да наставиш нормално да тренираш?

Delimično tačno.

Uzimanje protein nema uvek za cilj sticanje mase.

Maratonci,triatlonci,fudbaleri uzimaju OBAVEZNO dodatke ishrani ,prvenstveno protein,  i vrlo jaku hemiju pa nisu masivni.

Па нормално да се на то мисли.Који спортиста не користи протеине?Да рачунамо да ово што радимо у теретани је смешно у односу на шта раде професионалци.  :cheesy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvi crni proteini, mene je jedna zena jednom pitala da li se dopingujem a ja sam joj rekao da se dopingujem varanikom i kikirikijem. Ustvari imali smo u Podgorici jednu bastu i odgajan sam na domacem polubijelom hlebu, jajima krtoli, vocu i povrcu iz baste.

Pa oni su se odlucili da dizu nesto drugo pa ih to dizanje ocito i ne interesuje.

Kreatinom i preoteinima se postaje impotentan, ali sto posto.

I nema vece vijagre i afrodozijaka od zdrave hrane, ranog odlaska u krevet i trcanja na duge staze.

Брате,онај ко пије протеине неће да узима цео живот.То се узима један период да набациш масу.После тога можеш да наставиш нормално да тренираш?

Ma to nema blage veze ...

Sta?

Pa ovo sa impotencijom.

Ne želim nikog da plašim ali sam na nefrologiji video šta se desilo veslačima koji su uzimali anabolike, sad su na dijalizi.

Ali ovde pricamo o sasvim normalnim dodatcimo koje bi ih imao ako bi svaki dan jeo velike kolicine mesa i ostalih proizvoda, a ne o steroidima.

Свакако.

Име теме сам мало прилагодио дискусији ekstra

  0442_feel prst ka dole womens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proteini – sastav i kako ih unositi

getty rm photo of high protein foods Proteini sastav i kako ih unositi

.

Proteini ili belančevine su pored vode najvažnija materija u organizmu. Od presudnog su značaja za izgradnju i razvoj svih telesnih tkiva. Njihova uloga je primarna pre svega u razvoju skeletne muskulature, u izgradnji mišića, krvi,  i unutrašnjih organa ( srce i mozak), pa i kože, noktiju, kose…

Proteini su važne prehrambene materije neophodne za  dobro zdravlje organizma. Kako je ljudsko telo ( a naročito sportsko) podvrgnuto svakodnevnoj borbi za život, potrebno nam je „redovno napajanje“ organizma proteinima, jer se na taj način regenerišu oštećene strukture u našem organizmu.

..

Sastav proteina

Proteini su sklopljeni od amino kiselina čiji je raspored zapisan u genima. Proteini nastaju formiranjem lanaca u čiji sastav ulazi 20 aminokiselina koje se nazivaju proteinogenične ili standardne aminokiseline. Aminokiseline koje učestvuju u izgradnji proteina možemo podeliti na :

  1.

      Esencijalne aminokiseline -  moraju se uzimati putem hrane budući da su neophodne za  svakodnevne biohemijskih i fizioloških procese u telu, a da njihovo stvaranje drugačije nije moguće.

  2.

      Neesencijalne aminokiseline – ove aminokiseline mogu se u našem organizmu stvoriti ili iz ugljenih hidrata ili iz esencijalnih aminokiselinaneophodne su za održavanje osnovnih telesnih procesa, ali .

Zadaci koje proteini obavljaju u organizmu su različiti, a njihova funkcija zavisi direktno od njihove gradje.

Osnovna uloga proteina je  u procesu rasta i razvoja čovekovog tela.

Druga uloga proteina je zamena oštećenih i odumrlih ćelija. Ćelije koje treba zameniti jesu između ostalih: ćelije krvi, bubrega, jetre, mišića, kose, nokti, zubi i kosti.

Treća uloga proteina u telu je u stvaranju niza enzima, hormona i antitela.

Potrebe za belančevinama se u zavisnosti od doba i pola razlikuju. Velike količine proteina su potrebne tokom intenzivnog rasta i u nekim posebnim fiziološkim stanjima (npr. kod posebnih priprema sportista koji žele povećati mišićnu masu).

.

Kako unositi proteine

Postoje odredjena pravila ili bolje rečeno saveti kojima se možete koristiti :

    * Obezbedite svom telu dovoljnu količinu proteina. Preporučljivi dnevni unos proteina nekada je za odraslu zdravu osobu iznosio oko 0.8g/kg telesne težine. Jedino se količina od 1,2g/kg telesne mase preporučivala „body-builderima“. Najnovija istraživanja preporučuju minimalno 1,5g proteina visokog kvaliteta dnevno na kilogram telesne težine. Za ljude koji se više  kreću i sportiste, preporučuje se  2g proteina na kilogram telesne mase, ali su i ovi iznosi relativni i individualno zavise od osobe i vrste sporta kojim se bave.

    * Nakon treninga, odmah popijte proteinski napitak, pa zatim posle dva sata pojedite obrok u kojima su sadržani proteini i ugljeni hidrati.

    * Pre treninga, treba pojesti nešto lakše bez masnoća i šećera u sebi. Obrok trebada  sadrži oko 50g ugljenih hidrata i najmanje 10g proteina.

    * Kako biste telu obezbedili dovoljno amino kiselina za ostale obroke treba jesti mešane proteine.

.

Koje namirnice su bogate proteinima

Proteini se nalaze u raznim vrstama prehrambenih namirnica. Može se reći da su u većim ili manjim količinama zastupljeni u svoj hrani osim u rafinisanim šećerima i mastima. Životinjske namirnice – meso, riba, jaja, mleko, jogurt, sir,  dobar su izvor proteina u kvalitativnom i kvantitativnom smislu. Osim što sadrže mnogo proteina te su namirnice izvor svih esencijalnih aminokiselina.

Od svih biljnih namirnica jedino je soja ona koja sadrži sve potrebne esencijalne aminokiseline. Stoga je tu namirnicu potrebno uvrstiti u svakodnevnu ishranu. Takodje treba spomenuti i pasulj i sočivo.

Treba voditi računa da se prilikom unošenja namirnica životinjskog porekla u ishranu uvrste belo mesa pilića, kunića, ćuretine i bele ribe tj one namirnice koje nisu bogate zasićenim masnim kiselinama.

Visok unos proteina smanjuje apetit, smanjuje masno tkivo i kontroliše glad, a pod preporučenim se smatra da proteini moraju da pokriju 10-15% dnevnog unosa kalorija.

Višak proteina se pretvara u glukozu. Zatim, ako se višak proteina ne iskoristi za sintezu glukoze, on se pretvara u rezervnu mast. Kod prekomernog konzumiranja proteina i dodatnog unošenja aminokiselina najopasnije je prekomerno stvaranje jedinjenja na čije izlučivanje organizam mora trošiti dodatnu količinu energije. Suvišno je isticati kako se time opasno opterećuje jetra i sistem za izlučivanje – bubrezi.

.

Zaključak je da unos kalorija mora biti kontrolisan a ishranu treba sprovoditi pod stručnim nadzorom za to kvalifikovanih ljudi .

To ne znači da odmah treba kupiti  proteinske dodatke i po svaku cenu krenuti sa njihovim korišćenjem ! Odredjeni nivo proteina može se postići i koristećenjem hrane bogatom visokokvalitetnim belančevinama. Na kraju krajeva, proteinski dodaci i postoje sa namenom da budu dodatak ishrani, a ne glavni obrok icon smile Proteini sastav i kako ih unositi

Nadamo se da vam je tekst bio koristan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa onda nema nikakav efekt ako uzimaš jednu kašičicu dnevno, to organizam i ne oseti a opet ako preteraš organizam neće sam da proizvodi odnosno sintetiše kreatin pa se ne zna šta je gore.

Siguran sam da mozak reaguje tako da kad uneseš sintetizovan kreatin u organizam on ukoči prirodni mehanizam njegovog sintetizovanja.

A u svakom slučaju moraš da unosiš proteine, nije mi logično odakle on sintetiše proteine, jedino ako ih ne uzima iz mišića a u tom slučaju bi se gubila masa e pošto takve stvari vezuju vodu 500 % više od svoje težine, onda je logično da je mišićno tkivo veće zbog vode.

Sad ja sam se možda nalupetao, nikad se nisam bavio niti razmišljao kako sve to funkcioniše.

Po nekoj logici kako ja kao tehnolog razmišljam onda bi trebao kreatin da kombinuješ sa aminokiselinama, odnosno sa esencijalnim aminokiselinama jer u stvari dve su esecijalne a treća je glycin kojeg ima u organizmu kao neesecijalna.

To mu dođe kao kad ja na primer pravim gumu pa na valjak nabacam 20 komponenti, ali ako ne dodam neki vulkacit, sumpor, peroksid, tiuram ništa neću da dobijem a ako dodam sam vulkacit opet ništa neću da dobijem a ako ne dodam sve kako treba e onda dobijem nekog "invalida".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

Све поруке на форуму, осим званичних саопштења Српске Православне Цркве, су искључиво лична мишљења чланова форума 'Живе Речи Утехе' и уредништво не сноси никакву материјалну и кривичну одговорност услед погрешних информација. Објављивање информација са сајта у некомерцијалне сврхе могуће је само уз навођење URL адресе дискусије. За све друге видове дистрибуције потребно је имати изричиту дозволу администратора Поука.орг и/или аутора порука.  Коментари се на сајту Поуке.орг објављују у реалном времену и Администрација се не може сматрати одговорним за написано.  Забрањен је говор мржње, псовање, вређање и клеветање. Такав садржај ће бити избрисан чим буде примећен, а аутори могу бити пријављени надлежним институцијама. Чланови имају опцију пријављивања недоличних порука, те непримерен садржај могу пријавити Администрацији. Такође, ако имате проблема са регистрацијом или заборављеном шифром за сајтове Поуке.орг и Црква.нет, пошаљите нам поруку у контакт форми да Вам помогнемо у решавању проблема.

×
×
  • Create New...