Jump to content
Quora StumbleUpon Banana Lime Leaf vKontakte Sky Blueberry Slack Watermelon Chocolate Steam Black Facebook Tumblr
Quora StumbleUpon Banana Lime Leaf vKontakte Sky Blueberry Slack Watermelon Chocolate Steam Black Facebook Tumblr

Придружите се нашој ВИБЕР ГРУПИ на ЛИНКУ

Поуке.орг инфо

ПРАВИЛНИК ФОРУМА "ЖИВЕ РЕЧИ УТЕХЕ"

Оцени ову тему

Recommended Posts

Ако читате овај ПРАВИЛНИК, то значи да се налазите на највећем форуму који се бави темама из живота Православне Цркве али и свих осталих темâ које занимају људи који живе у XXI веку.

ПРАВИЛНИК

Форум Живе Речи Утехе  постоји као саставни део пројекта Поуке.орг

17097962_1393890243996412_1572738365117349729_o.jpg

Од свог оснивања, форум је посвећен мисионарењу кроз слободан разговор међу различитим људима на различите начине заинтересованим за православље, тако свима бивајући све (1 Кор 9: 22). На форуму ЖИВЕ РЕЧИ УТЕХЕ омогућавају се сви отворени разговори на разне теме, у духу међусобне љубави и поштовања, а без страха од тешких питања, јер савршена љубав изгони страх (1 Јн 4: 7-18).

Управо да би овакав слободан разговор био могућ, постоје нека правила понашања којих се чланови морају придржавати уколико желе да учествују у комуникацији на форуму:

1. Забрањено је свако вређање других чланова на личној, верској, националној, расној и полној основи. Није дозвољено прогагирање идеологија које заговарају насиље, дискриминацију или мржњу по овим основама. Није свеједно да ли ћете рећи да сматрате одређено становиште ирационалним или ћете саговорнику налепити личну увредљиву етикету. Немојте затрпавати теме ни прогонити друге чланове.

2. С обзиром на то да је ово у својој суштини верски форум, чланови ће се суздржати од грубог вређања онога што саговорници и посетиоци предвидиво могу доживљавати као светиње. Такође, дужни су да буду на опрезу и да буду умерени при постовању било чега што се може подвести под голотињу и непристојне изразе. Постоји разлика између голотиње у уметничким делима и порнографског садржаја, а некад ће одлуку у случају “сиве зоне” донети чланови Администрације.

3. На форуму имамо и стручњаке из разних области, укључујући теологе и свештенике, који са нама деле своје радове и одговарају на питања чланова. Они су наши гости и са њима ће се чланови на њиховим темама, а и на остатку форума, односити са поштовањем и дужним уважавањем. Непоштовање овога, бескрајне расправе са гостом, или друго понашање којима се гости сајта узнемиравају, доводи до санкције. Ово не значи забрана дискусије, већ забрана шиканирања госта форума.

4. Сви садржаји који се процене као спорни могу бити измењени или уклоњени.

5. Намерно и продужено спамовање доводи до бана.

6. Спамовањем ће се сматрати и агресивна комуникација на форуму, која за свој циљ нема прави разговор, и која се своди на затрпавање теме исечцима са Википедије или других сајтова, затим начин разговора у коме један од саговорника игнорише све аргументе другог или га вређа, или вређа све остале учеснике на теми, отворено или перфидно. Агресивним ће се сматрати и форумаш који другог форумаша јури са теме на тему и непрестано цитира, а овај други не жели са њим да комуницира  из оправданих разлога. Одлуку о томе да ли је неки учесник на теми агресиван, као и одлуку о санкцији према таквом учеснику, доноси модератор.

7. Чланови који прекрше правила понашања биће упозорени, а при поновљеним прекршајима могу бити стављени на одобравање порука или бановани. Креирање дуплих налога у циљу повратка банованог члана или троловања повлачи за собом моментални бан.

8. Приликом качења садржаја са других портала, форумаш је дужан да наведе линк одакле је садржај преузет. Ово важи како за вести, тако и за слике, звучне записе или друге мултимедијалне садржаје.

9. Тема „Питајте администрацију“ постоји ради решавања проблема форумаша у коришћењу форума. Није намењена за дијалоге или расправе. О свакој спорној одлуци администрације се може по потреби расправљати на другим местима.

10. Клубови су места које креирају и које воде сами форумаши. Учлањење у клубове је добровољно, а контрола уредништва због самог концепта клубова смањена. Уколико учесник жели да пријави другог учесника за понашање у клубу, мораће да направи снимак ерана и објасни контекст своје пријаве, уколико је тако нешто потребно.

11. Део форума који се зове „Кана Галилејска“ је искључиво за неожењене мушкарце и неудате девојке, у сврхе упознавања и ступања у црквени брак. Свака злоупотреба или узнемиравање осталих чланова на том делу форума повлачи моментални бан, а по потреби и пријаву надлежним државним органима.

12. Најстроже је забрањено изношење на јавне теме приватне преписке између чланова, сем у сврхе пријаве понашања члана. И у ситуацијама када се треба пријавити понашање члана у приватној комуникацији, чланови се охрабрују да направе снимак екрана и контактирају некога из уредништва.

13. Администрација је обавезна да никаквим намерним потезима не повреди приватност било ког члана форума. Администрација неће давати приватне податке које поседује о било ком кориснику трећим странама (ово укључује, али се не ограничава на e-mail, IP адресу, Фејсбук и остале налоге, као и друге податке које је о себи оставио корисник на сајту Поуке.орг). Једини изузетак је правно ваљан налог овлашћеног државног органа у сврхе поступка који се води.

14. Кориснички налози се не бришу са форума, због конзистентности самих расправа на форуму. Уколико форумаш више не жели да учествује у раду форума, може да затражи да буде банован, или може једноставно да престане да долази на форум.

15. Сваки проблематичан пост или порука могу се пријавити Администрацији путем дугмета за пријаву поруке. Ипак, уколико се ово право злоупотребљава, корисник који ово право злоупотреби може да сноси санкцију.

16. Овај Правилник ступа на снагу даном постављања, биће на месту видљивом свим форумашима, који су дужни да га поштују приликом свог боравка на форуму Живе Реи Утехе.

17. Уколико имате техничких проблема везаних за ваш лични профил, молимо контактирајте нас у "контакт" форми које са налази на дну сајта.

18. Охрабрујемо чланове да пишу богословске радове и они ће бити објављивани на насловној страници портала Поуке.орг

19. Овај се Правилник може допуњавати или мењати на други начин. О свим променама, учесници форума ће бити обавештени на пригодан начин.

За све недоумице и даља питања слободно пишите на теми Питајте Администрацију.

@АДМИНИСТРАТОР @ГЛОБАЛНИ МОДЕРАТОР @МОДЕРАТОР ЖРУ @САЈТ АДМИНИСТРАТОР @Теолог @Свештеник  @Члан @Члан

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Ова тема је за сада закључана и нису омогућени будући одговори.

  • Сличан садржај

    • Од Логос,
      Реч Божја, силом Светога Духа, налазила је у свим временима пут до срдаца њених слушалаца како би их узрастала у меру раста пуноће Христове. Уосталом, оваплоћени Логос Божји и јесте центар и смисао и пуноћа целокупне мисије и послања Цркве у свету те, стога за проповед Христос не може бити ништа мање од онога што је Он за веру Цркве. Црква из њега црпи своје постојање, захваљујући њему живи, Његовим Телом и Крвљу се храни и освећује, и Њиме се нада слави и бесмртном животу у будућем веку. Дакле, почетни и крајњи циљ литургијске проповеди јесте благовест о Царству Божјем. Кроз проповед остварује се Божје деловање. Оно је слично деловању Светих Тајни, јер је део оне божанске тајне којом Бог извршава човеково избављење од греха. Проповедништво је од велике важности за ширење Царства Божјег на земљи, тј. Бог је изабрао проповедање као пут којим његова објава долази до сваког људског бића. У том смислу, проповедник је оруђе проповедања. Бог се служи проповедником да људима саопшти своју реч. О проповеди као саставном делу Литургије речи послушајте у педесет четвртој емисији "Светотајинско богословље". 
       
      Аутор емисије: Катихета Бранислав Илић   Прилог смо преузели са званичне интернет странице Радија Беседа, Епархије бачке, на чему благодаримо!
      ПОВЕЗАНА ВЕСТ:
      Нова емисија "Светотајинско богословље" на Радију Беседа (АУДИО)
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - О Светим Тајнама Цркве (прва емисија) АУДИО Радио Беседа: Светотајинско богословље - Светоотачке основе православног учења о Тајнама (друга емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Света Евхаристија - извор и врхунац Светих Тајни (трећа емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Света Тајна Крштења (четврта емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Припрема за Свету Тајну Крштења - први део (пета емисија) АУДИО Радио Беседа: Светотајинско богословље - Припрема за Свету Тајну Крштења - други део (шеста емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Припрема за Свету Тајну Крштења - трећи део (седма емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Припрема за Свету Тајну Крштења - четврти део (осма емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Последовања пре Свете Тајне крштења (девета емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Тумачење чина Свете Тајне крштења (десета емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Тумачење чина Свете Тајне крштења - други део (једанаеста емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Тумачење чина Свете Тајне крштења - трећи део (дванаеста емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Тумачење чина Свете Тајне крштења - четврти део (тринаеста емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Света Тајна брака (четрнаеста емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Тумачење чина Свете Тајне брака (петнаеста емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Тумачење чина Свете Тајне брака - други део (шеснаеста емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Тумачење чина Свете Тајне брака - трећи део (седамнаеста емисија) ВИДЕО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Тумачење чина Свете Тајне брака - четврти део (осамнаеста емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Тумачење чина Свете Тајне брака - пети део (деветнаеста емисија) АУДИО
      Из јутарњег програма радија Беседе: О првом циклусу емисијâ Светотајинско богословље (АУДИО)
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Света Тајна свештенства (двадесет прва емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Старозаветно и новозаветно свештенство – Христос једини истински Првосвештеник (двадесет друга емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Епископ - икона Христова у Евхаристији (двадесет трећа емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Тумачење чина хиротоније у свештени епископски чин - први део (двадесет четврта емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Тумачење чина хиротоније у свештени епископски чин - други део (двадесет пета емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Служба презвитера (двадесет шеста емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Тумачење хиротоније у свештени презвитерски чин (двадесет седма емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Служба ђакона (двадесет осма емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Тумачење хиротоније у свештени ђаконски чин (двадесет девета емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Црквенослужитељске службе – чтец и ипођакон (тридесета емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Тумачење хиротесије у чин чтеца и ипођакона (тридесет прва емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Богослужбене одежде (тридесет друга емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Почасни јерархијски степени (тридесет трећа емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Царско свештенство – богослужбена улога верног народа Божјег (тридесет четврта емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Свештеничка породица као домаћа црква (тридесет пета емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Света Евхаристија као центар хришћанског живота - први део (тридесет шеста емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Света Евхаристија као центар хришћанског живота - други део (тридесет седма емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Света Евхаристија као центар хришћанског живота - трећи део (тридесет осма емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Света Евхаристија као центар хришћанског живота - четврти део (тридесет девета емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Света Евхаристија као центар хришћанског живота - пети део (четрдесета емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Тумачење Литургије – припрема и молитве узимања времена (четрдесет прва емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Тумачење Литургије – вино као евхаристијски принос (четрдесет трећа емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Тумачење Литургије – вино као евхаристијски принос (четрдесет трећа емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Проскомидија - први део (четрдесет четврта емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Проскомидија - други део (четрдесет пета емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Проскомидија - трећи део (четрдесет шеста емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Тумачење Литургије – Почетни возглас „Благословено Царство…ˮ (четрдесет седма емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Тумачење Литургије - Велика јектенија као усрдно мољење литургијског сабрања - први део (четрдесет осма емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Тумачење Литургије - Велика јектенија као усрдно мољење литургијског сабрања - други део (четрдесет девета емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Тумачење Литургије - Антифони (педесета емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Тумачење Литургије - Мали вход и Трисвета песма (педесет прва емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Тумачење Литургије - Светописамска чтенија - први део (педесет друга емисија) АУДИО
      Радио Беседа: Светотајинско богословље - Тумачење Литургије - Светописамска чтенија - други део (педесет трећа емисија) АУДИО
    • Од Логос,
      У пету недељу Часног поста, 14. априла 2019. године, протопрезвитер-ставрофор Миливој Мијатов, архијерејски намесник новосадски први, одржао је предавање у дворани Светосавског дома у порти Световрачевског храма у Футогу. Прота Миливој је говорио на тему: Не живи човек само о хлебу, већ о свакој речи Божјој. Ово је последње предавање у оквиру пролећног семестра, које је Црквена општина футошка организовала и реализовала у току Васкршњег поста.  По завршеном излагању, предавач је одговарао на питања присутних.
       
       
      Извор: Радио Беседа
    • Од Драгана Милошевић,
      Погледајте одличан одговор који може да помогне многима који не желе да погледају истини у очи. Шта се догодило, зашто је игуман светогорског манастира Ватопед отишао у Украјину, на интронизацију расколника?
       
       
      извор
    • Од Драгана Милошевић,
      Погледајте одличан одговор који може да помогне многима који не желе да погледају истини у очи. Шта се догодило, зашто је игуман светогорског манастира Ватопед отишао у Украјину, на интронизацију расколника?
       
       
      извор

      View full Странице
    • Од Логос,
      Можда, после речи „љубав“, најпрежваканија је реч „слобода“, која је, исто као и реч „љубав“, сасвим изгубила на свом значењу. Заиста – шта је љубав? шта је слобода?
      Из перспективе нашег века, можемо са сигурношћу констатовати, да је љубав замењена са заљубљеношћу, а слобода – са могућношћу избора. Слично, и довољно дуго поистовећивано, тако да се данас, у мозгу просечног човека, то свело на исто. Љубав = заљубљеност, слобода = избор, те како су ове две категорије у међусобној зависности, а заправо произилазе једна из друге, да би се опет улиле једна у другу, то данашњи свет јесте неповратно изгубио право да воли, у својој инфантивној потреби да буде вољен.
      Генерација неодрасле деце, жели да буде вољена по сваку цену, уз могућност да изабере „објекат“, који ће да их воли. На жалост, свет је поистоветио слободу са избором, тако да је исти постао морањем.
      „Мораш да бираш! Мораш да будеш слободан! Мораш да си насмејан!“ – јесу само неке од данашњих флоскула, којима се мери срећа. Тужно је у ствари то, што је постало битније да се покаже та своја срећа, од реалне среће, коју човек живи. Дакле, битније ми је да људи виде да сам срећан, него ли то да ли сам заиста срећан.
      Придев „срећан“ долази од глагола „сретати, срести“, тако да је јасно по себи да срећа није „једносмерна улица“. Ипак, избор сужава околности среће на саму особу која бира, а не на ону коју среће, те тако сама срећа зависи од тог нашег избора да будемо то, а не од личности која ће нас обасјати тиме. Што нас неумитно води ка љубави, изистинској срећи. Али, поистоветивши слободу са избором, ми поистовећујемо и љубав са заљубљеношћу, тако да и овде покушавамо да бирамо. Бирамо особу коју желимо да сретнемо, и са којом желимо да будемо срећни. Тужна је истина да након такве особе долази нека друга, јер ни ову прву нисмо срели, већ смо је изабрали. Заправо, то је права несрећа данашњег века! То, што је човек поистоветио слободу не са љубављу, него са могућношћу избора.
      Или, као што је то веома елоквентно срочио Христо Јанарас: „Слика слободе данас јесте супер-маркет: уђеш и бираш. Али са људима не можеш да бираш: са њима стојиш у односу и не можеш изабрати шта ћеш волети из њихове личности. Волиш њих. Или не волиш”.
      Свакако, многи се данас одушевљавају Егзиперијем, и његовом илустрацијом љубави, у догађају сусрета дечака и лисице. Ти исти, многи, се одушевљавају и Литургијом као заједницом љубави. Као заједницом зрелих личности, које спаја та димензија љубави, која нас и преображава од ове муке палог постојања, у радост вечног постојања. Постојања у љубави, у сусрету, јер „Бог љубав је“, што би рекао ап. Јован.
      Да, личност, љубав, заједница… и, варијације на тему, без реалног осврта на онтолошки значај тих речи, чини да и те саме речи изгубе на значају, у том свом папагајском понављању. Што се и догодило. Признајмо то себи напокон! Говорим о нама, православним хришћанима. О нама, који и даље имамо неке двојбе око тога ко има права да се причести, а ко не. Видите, и овде говоримо о правима, само црквена терминологија је другачија, па ћемо рећи – „ко је достојан да се причести“, али у принципу ту сами себи „улећемо у стомак“, јер и сами врло добро знамо да нико није достојан. Ипак, бирамо ту реч да не бисмо говорили о правима. Неизбежним правима. Но, добро… остаје и даље питање – ко је достојан да се Причести?
      Видите, само постојање тог питања јесте сведок нашег отуђења. И наше неслободе, изражене у том нашем избору да месец дана не једемо свињетину. Комично, али тако је, јер тих месец дана јесте потврда да смо изабрали да будемо „достојни“. И, то је то!
      Најтужнија, али буквално најтужнија, реалност тог избора, јесте да смо њиме заборавили слободу којом смо вољени… и, којом треба да волимо.
      Мислите о томе!
       
      Свештеник др Угрин Поповић
×
×
  • Create New...