Jump to content
  1. obi-wan

    obi-wan

  2. jedan čovjek

    jedan čovjek

  3. Grizzly Adams

    Grizzly Adams

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Милан Ракић
      Promene umesto novina.

      Ovako bi se u najkraćem mogao opisati ovogodišnji Burže. Ako se izuzme istorijski momenat za Srbiju i njenu namensku industriju (analizirali smo to juče u detalje), ako se izuzme izostanak nepodnošljivih vrućina u poređenju sa 2017. godinom, ostaju promene kao najsnažniji utisak. Civilna i vojna industrija se „optimizuju“, kako zbog ušteda i efikasnosti tako zbog sve zbunjujućih vojno-političkih odnosa. Nema dakle mnogo premijera i uzbudljivih najava kao pre dve godine ali ovo je avio-industrija, Pariz. Sve i da se ništa novo nije dogodilo opet bi bilo zanimljivo izveštavati sa omiljenog aerodroma Čarlsa Linberga.
      Pa da pretresemo najzanimljivije.
      Jedna od očekivanih i samim tim dosadnijih vesti svakako je Erbasovo pokretanje programa A321XLR. Radi se o produženju doleta (ne dometa srpski klasični mediji) iznad 7.400 kilometara koji trenutno nudi najduži 321neo, 321LR. Neće biti mnogo izmena konstrukcije letelice, magija će se desiti unutra. MTOW, jedan od najbitnijih parametara za avio-kompanije biće povećan, nastavlja se sa deklarisanim uštedama zahvaljujući efikasnijim motorima. Ono što je ovde fascinantno je činjenica da je deklarisani dolet originalnog, legacy 747 za nešto manje od 100 milja manji od dvomotornog neinteresatnog čuda efikasnosti 21. veka.
      Brojke-aduti novog Erbas programa To nas dovodi do sledeće bizarnosti. Ovogodišnji Burže je prvi veći događaj od 2005. godine da A380 za Erbas predstavlja deo njegove istorije umesto budućnosti. Četvoromotorna poslovno-neuspela kocka evropskog konzorcijuma u „šta ima, par habova i premalo slotova?“ bacanju ove godine nije dominantna na statici. Zapravo uopšte nije na statici. Tako u Erbasovom koralu kadar srpskom H145M kvari jedino A330neo. Zevanje potpuno, da.
      Američko RV i Boing doleteli su (i muški sleteli) KC-46 koji američkog proizvođača na trenutke vadi od najlogičnijeg izostanka. MAXimalo rešeni da od sada poprave svoj imidž a bitnije način kako sertifikuju putničke avione, doveli su kargo NG modifikaciju. U priči sa nekoliko sales poznanika koji su opet pričali sa svojim sales poznanicima, saznajem da novi datum povratka MAX-a verovatno neće biti pre oktobra. Oblici kompenzacije o kojima se razmišlja idu u pravcu vaučera za plaćanje (odnosno neplaćanje) usluga podrške, održavanja.
      „Pegaz“ / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Amazon je po novčanim izdvajanjima u delu biznisa produkcije medijskog sadržaja već postao najveći globalni igrač. Imaju i svoju avio-kompaniju / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Ruski UAC je sa druge strane mnogo efektnije izveo kompenzaciju nedolaska svog najbitnijieg civilnog prodajnog aduta. Suhoj Superjet nije prisutan zbog toga što je epilog udesa na Šermetejevu i dalje nepoznat, uprkos objavljivanju preliminarnog izveštaja pre nekoliko dana. Izveštaja koji za razliku od zapadnih formi ovog tipa direktno ne navodi „probable cause“ ali indirektno usmerava ka ljudskom faktoru. Kako kompenzovati ovakav nedolazak a da ipak oduševiš – Beriev.
      Nekoliko puta leteo iznad južne i jugozapadne Srbije, sada rashlađuje mase u Parizu. Život jednog protivpožarnog Berieva nije dosadan / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Od generičkih klikabilnih vesti da se izdvojiti otkrivanje NGF-a (Next Generation Fighter). Nemačka i Francuska pobrinule su se da opljačkaju maštu industrije i odrade sve bez velike pompe ali evro-birokratski dosadno. Daso i Erbas su tako predstavili „zajednički industrijski projekat vladama Nemačke i Francuske za prvi tehnološki demonstrator programa, poznatog kao FCAS (Future Combat Air System iliti napolje više s čovekom iz kokpita). Dosadno.
      Turci su pokazali srednji prst Amerikancima i svojoj impresivnoj opitnoj ergeli letelica koje su trenutno u razvoju dodali 5th gen maketu.
      Dobro, i kakve veze ima protivpodmornički ATR sa bilo čim?
      Postavljeni slučajno jedan pored drugog u svojevrsnom carpoolingu izložbenog prostora našli su se ATR pakistanske mornarice i Q400, letelice koje su trenutno u najvećoj konkurenciji kao nove (lizovane) uzdanice srpske nacionalne avio-kompanije. Er Srbija je već nekoliko meseci u analizama i pregovorima o svom novom standardnom miksu flote za barem jednu narednu deceniju. Nema mnogo filosofije koje su opcije u igri: A319/ATR, A319/Q400 ili A220-100/-300. Boing ako ne uozbiljni svoje prisustvo i sales aktivnosti završiće samo sa čarter plenom.
      „Hajde da ih postavimo zajedno, za slučaj da prođe neko iz Er Srbije“ / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Kako se boriti protiv prevrtanja očiju u sekundi kada putnik sazna da leti ATR-om? Staviti mu torpeda i reći da, ako im se posreći, mogu biti deo ASW misije / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Kada je Er Srbijin budući turboprop u pitanju (ako operativne uštede i mala početna cena odlučuju) druga opcija ilustrativna je promenama koje sam pomenuo na početku ovog posta. Celokupni Dash lineup prešao je u vlasništvo legendarne De Havilland Canada institucije. Embraer postaje Boingov (ovo mu je verovatno poslednji sajam pod isključivo svojim brendingom), Bombardier se rešava svega vazduhoplovnog, Kinezi i dalje kupuju proizvođače kojima nedostaje likvidnost.
      U narednim danima Tango Six će emitovati još interesantnih detaljnijih reportaža i intervjua koji imaju konkretne veze sa Srbijom i regijom. Do tada, uživajte u najinteresantnijim foto-ulovima.
      Nešto lepo i premijerno iz Rusije / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Nova airshow šema za Embraerov novi E2 / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Micubiši / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Kavasaki / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Slovenačka električna dostupna izuzetnost / Foto: Petar Vojinović, Tango Six D-Day šeme hit ove letačke sezone / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Ima li smisla prikrivati sve te 5th gen koncepte budući da izgledaju isto? Čuvar je doviknuo da je zabranjeno fotografisanje. Važi / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Ukoliko bi se Srbija odlučila za novu eskadrilu ovog lovca ekspertiza u održavanju ne bi bila problem? / Foto: Petar Vojinović, Tango Six
    • By Милан Ракић
      Tango Six četvrti put uz pomoć prvog privatnog hendlera kompanije Sky Partnerizveštava sa najvećeg planetarnog vazduhoplovnog sajma Le Burže, ili jednostavno Burže.

      Interesantne naredne dve nedelje za nas na portalu. Burže, drugi srpski Flugtag i nedelju dana kasnije najveća domaća vojnoindustrijska priredba Partner. Naravno, zabavno je pokrivati sve nabrojano ali ove godine je drugačije. Ove godine je broj premijera, ekskluziva i uopšte dešavanja nikad veći. Konačno da i neko iz Srbije, ovog dela Evrope, može izveštavati o dešavanjima koje nas se direktno tiču. Ponovo kupujemo, ponovo imamo premijere, ponovo se nešto dešava. Do trenutka ako i kada se i ovaj balon izduva ili uspori, uživajmo.
      Tango Six će vam (kao i uvek prvi i jedini) u narednoj nedelji doneti najinteresantnija dešavanja koja imaju veze sa Srbijom, regijom i ostatkom industrije. Svako ko je bitan, ima resurse da se bavi prodajom i marketingom kako dolikuje, biće sledeće nedelje u Parizu.
      Na žalost, ponovo ni jedna srpska kompanija nije toliko jaka i bitna da bi joj izlaganje na Buržeu bio opravdani trošak. Od zemalja bivše Jugoslavije tu je ponovo slovenački prodajno-inovativni div Pipistrel (pre nekoliko dana predstavili su još jedan interesantan koncep) i hrvatska kompanija Inetec. Juče sam saznao da će na ovogodišnjem sajmu u Dubaiju koji se održava u novembru po prvi put izlagati jedna srpska kompanija, tako da ćemo ove godine ipak biti na globalnoj sceni.
      Neće nas biti mnogo iz ovog regiona ali je organizator uvek spreman / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Micubiši je nakon izuzetno agresivnog marketinškog nastupa iskoristio prethodne dve godine da se reorganizuje. Ove godine će ta reorganizacija doneti i novo ime njegovom regionalcu / Foto: Petar Vojinović Naravno, najveću pažnju naše publike i samim tim najviše naše energije biće posvećeno izlaganju helikoptera H145M u bojama RV i PVO Vojske Srbije. Kao što je Tango Six već prvi javio, Erbas Helikopters je izabrao da ispoštuje svog drugog po veličini kupca u ovom delu Evrope izlaganjem letelice namenjene njemu na Buržeu. Tako će  u okviru „korala“ Erbas grupacije biti izložena letelica u (složili smo se kvalitetno odabranoj i izvedenoj) srpskoj maskirnoj šemi. Helikopteri H145M i dalje zvanično nisu predati Vojsci Srbije tako da je primerak u Parizu i dalje u odgovornosti Erbas Helikoptersa. Primopredaja (za kamere) će se dogoditi na sajmu Partner nedelju dana kasnije gde će Erbas Helikopters biti prisutan sa svojim štandom ali i jednim H145M, najverovatnije primerkom koji je iznenada stigao pre nekoliko dana.
      2017. smo imali samo mock-up, ove godine helikpter u našim bojama / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Kako smo javili u februaru prilikom izveštavanja sa sajma IDEX, Erbas Helikopters ima želju da, ukoliko se lokalno srpski razvijen paket nevođenog naoružanjauspešno testira, isti uvrsti u svoj zvaničan portfolio najnepreciznije i samim tim najjeftinije HForce opcije. Budući da smo zvanično prva HForce mušterija (Nemci razvijaju svoj koncept upotrebe H145M za specijalne snage bez jače vatrene podrške) na Buržeu će pored naše „ptice“ biti izložene sve moguće opcije naoružanja inostranih proizvođača. Helikopter neće imati prikaz u vazduhu, to se do sada dogodilo jedino na sajmu ILA u Berlinu.
      Tango Six će vam iz Buržea pripremiti do sada najdetaljniji presek statusa projekta H145M za Srbiju, pre svega u vidu rekonstrukcije opreme koja će biti na svakom vojnom i policijskom primerku kao i precizniju satnicu isporuke koja je započela pre nekoliko dana.
      Kako Tango Six saznaje, pored standarnog prisustva delegacije Ministarstva odbrane i RV i PVO Burže će obići i premijerka Srbije Ana Brnabić.
      Znamo i ko sigurno neće biti tu ove godine / Foto: Petar Vojinović, Tango Six Srpsko-hrvatska medijska delegacija na jednom od tradicionalnih čekanja da Rusi udele koju informaciju 2013. godine Burže će posetiti gotovo sve RV i MO delegacije bivših jugoslovenskih zemalja i pojedinačno „naši ljudi“, kako oni koji rade u industriji tako i oni koji rade za veće inostrane kompanije. Za nas će interesantno svakako biti prisustvo kompanije Suhoj i njenog civilnog programa koji je već nekoliko puta zamalo postao vest vezana za Srbiju. Od većih inostranih konglomerata koji imaju svoja predstavništva u Srbiji na Buržeu će tradicionalno izlagati SR Technics, MTU i drugi.
      Petar VOJINOVIĆ

    • By Поуке.орг инфо
      Ideja je da lokal bude dostupan svima, i bogatima i siromašnima, i da se stvore uslovi koji onemogućavaju stvaranje razloga da se u lokal ne dođe
       
      Rušenje predrasuda i borba za jednaka prava i poštovanje svih pokucala je i na vrata dece sa smetnjama u razvoju - ovoga puta na jedan pristupačniji način široj javnosti. 
      Naime, organizacija 'Dečje Srce' koja se već 18 godina bori da deci i mladima sa smetnjama u razvoju, njihovim porodicama i svima koji žele da se uključe u rad sa njima, stvori adekvatne uslove i pruži pomoć, sada je učinila veliki korak napred. 
        Novootvoreni kafić pod imenom 'Zvuci srca' otvoren je na Vračaru, na adresi Čuburska 12 , a u njemu rade isključivo mladi sa posebnim potrebama uz malu pomoć i podršku nadležnih iz organizacije. 
      Lokal "Zvuci Srca"foto: Filip Plavčić Goran Rojević, defektolog po zanimaju i dirketor humanitarne organizacije "Dečje srce" , objasnio je da ova organizacija već 18 godina pokušava da bude most između mladih sa smetnjama u mentalnom razvoju i šire zajednice i da razbije predrasude koje ljudi možda imaju o njima. 
      foto: Filip Plavčić Rojević je objasnio da prostor u kome se nalaze 'Zvuci srca' , dobili su od poslovnog prostora grada Beograda, a Ministarstvo zapošljavanja i socijalna pitanja su pomogli da se prostor opremi. Kroz program delegacije 'EU u Srbiji' i kroz program 'Mi radimo budućnost gradimo' , omogućeno je da 60 osoba sa smetnjama u mentalnom razvoju prođu obuke za pomoćnika kuvara, štampara i cvećara i da u okviru tih zanimanja i ovog radnog centra stvore uslovi da se što više njih osposobljava za to da stvara neka znanja i stupa u kontakt i komunikaciju sa širom zajednicom. 
      Osobe ometene u razvoju posao obavljaju same uz malu pomoć i podršku nadležnih. Sve što se u lokalu posluži - ne naplaćuje se, već je moguće ostaviti dobrotvoran prilog u skladu sa svojim mogućnostima i željom. 
      Jedan od zaposlenih u lokalu, Nemanja Jović koji ima 25 godina, kaže da je njegovo iskustvo u lokalu pozitivno i da nema zamerki. 
      Nemanja Jovič, jedan od zaposlenih u lokalu.foto: Filip Plavčić Ideja je da lokal bude dostupan svima, i bogatima i siromašnima, i da se stvore uslovi koji onemogućavaju stvaranje razloga da se u lokal ne dođe.
       
    • By Милан Ракић
      Krajem prethodne nedelje u Muzeju vazduhoplovstva otvoren je simulator letenja B737-800, a ujedno i organizovani prvi letovi. Tom prilikom, svi zainteresovani bili su u mogućnosti da se upoznaju sa komandama i procedurama tokom leta, kao i da samostalno ali uz sugestije instruktora upravljaju avionom.
      Kako je tada za Tango Six objasnio vlasnik simulatora Života Zuvić, simulaciju letenja će od sada u Muzeju moći da dožive svi zainteresovani, kako piloti, tako i građanstvo:
      – Osim pilota koji će dolaziti na pripreme kroz svoje redovne asesmente, a i osim priče koju sklapamo trenutno sa Prince Aviationom gde pravimo Jet Orientation kurs, dali smo šansu i daćemo priliku građanstvu. Ko god želi da proba, da oseti komande putničkog aviona, da vidi kako izgledaju ti sistemi i kako izgleda ta navigacija kod nas, šta mi to radimo iza zatvorenih vrata. Na kraju, dosta je gledaju samo stjuardese u zadnje vreme. –
       
      Simulator čine kokpit i deo putničke kabine / Foto: Marta Lutovac, Tango Six Instrumenti i komande odgovaraju realnim uslovima / Foto: Marta Lutovac, Tango Six Deo putničke kabine / Foto: Marta Lutovac, Tango Six Prema njegovim rečima, trenutno traju dogovori sa kompanijom Prince Aviation u vezi sa zajedničkim pokretanjem Jet Orientation kursa, ali su detalji za sada i dalje nepoznati:
      – U pitanju je Jet Orientation kurs koji je neophodan kurs da bi uopšte došli na mlazni avion. Tu je način kako se ponašate u kabini, šta gledate, šta koristite u određenim fazama leta i kako su sistemi izmešteni u kabini i kako mi tu našu vrstu navigacije radimo.  –
      Marta LUTOVAC

    • By Војвода7
      Zbog lekova protiv bolova sam postao gej: Sada sam srećan i otvoren (FOTO)
            On je raskinuo šestomesečnu vezu sa devojkom i okrenuo se muškarcima
      Foto: Tanjug/AP Mladi Britanac tvrdi da je postao homoseksualac nakon što je popio lekove protiv bolova. Nakon preloma noge u nesreći u kartingu, počeo je da pije lekove, zbog kojih je, kako je istakao, promenio seksualnu orijentaciju.
      http://www.telegraf.rs/zanimljivosti/svastara/2951482-zbog-lekova-protiv-bolova-sam-postao-gej-sada-sam-srecan-i-otvoren-foto
      Nezaposleni Skot Purdi (23) je bio heteroseksualac i uživao je u druženju sa ženama, pre nego što je počeo da uzima tablete Pregabalin, poznate i pod nazivom Lirica.
      Gej iz Srbije živi već 4 godine u Hrvatskoj i u braku je sa Zagrepčaninom: Obožavam ovu zemlju, ovde nemam nikakav problem (FOTO)
      Skot je rekao da je ubrzo izgubio interesovanje za žene, pa je čak i raskinuo sa svojom tadašnjom devojkom sa kojom je bio šest meseci u vezi, piše Dejli mejl.
      - Primetio sam da mi je libido pao i da mi treba muška pažnja. S devojkom sam bio u vezi šest meseci i nikad me nisu privlačili muškarci, ali nakon uzimanja Pregabalina više mi nije bila fizički privlačna. Rekao sam joj da ne znam šta mi se događa, da mi se sviđaju muškarci i da ne možemo više da budemo zajedno - rekao je Skot i dodao kako je devojka ''relativno dobro podnela raskid''.
      Pregabalin je lek koji se uzima za epilepsiju, bolove povezane s mozgom i često se javljaju nuspojave koje uključuju i gubitak libida.
      Ovaj lek prepisao mu je doktor nakon nesreće u kartingu, a Skot je želeo da svi znaju šta se njemu desilo kada ih je popio.
      Britanac je nastavio da pije lekove jer ga čine srećnim Foto: pixabay.com
      - Trebalo mi je neko vreme da shvatim šta se dešava. Prestao sam da uzimam lekove nekoliko nedelja i želja za muškarcima je nestala - ispričao je on.
      Međutim, Skot je ponovo počeo da ih pije jer ga čine srećnim.
      - Lekovi me čine srećnim i otvorenim. Pregabalin se koristi i za kontrolu paranoje i anksioznosti, zbog čega sada ne marim šta ljudi misle i govore o meni - rekao je Skot.
      Prema njegovim rečima, uskoro treba da se vidi sa muškarcem koji živi u Londonu i veoma je uzbuđen zbog toga.
      - Nisam ljut jer sam sada konačno shvatio ko sam i šta želim - zaključio je on.

Све поруке на форуму, осим званичних саопштења Српске Православне Цркве, су искључиво лична мишљења чланова форума 'Живе Речи Утехе' и уредништво не сноси никакву материјалну и кривичну одговорност услед погрешних информација. Објављивање информација са сајта у некомерцијалне сврхе могуће је само уз навођење URL адресе дискусије. За све друге видове дистрибуције потребно је имати изричиту дозволу администратора Поука.орг и/или аутора порука.  Коментари се на сајту Поуке.орг објављују у реалном времену и Администрација се не може сматрати одговорним за написано.  Забрањен је говор мржње, псовање, вређање и клеветање. Такав садржај ће бити избрисан чим буде примећен, а аутори могу бити пријављени надлежним институцијама. Чланови имају опцију пријављивања недоличних порука, те непримерен садржај могу пријавити Администрацији. Такође, ако имате проблема са регистрацијом или заборављеном шифром за сајтове Поуке.орг и Црква.нет, пошаљите нам поруку у контакт форми да Вам помогнемо у решавању проблема.

×
×
  • Create New...