Jump to content

Придружите се нашој ВИБЕР ГРУПИ на ЛИНКУ

Juanito

Све што сте хтели да знате о феминизму...

Оцени ову тему

Recommended Posts

За почетак, шта заиста јесте, а шта није феминизам?

 

Које групе и подгрупе феминизма постоје данас? Које су најприхваћеније и најзаступљеније?

 

Од тих силних група, које јесу, а које нису компатибилне са православљем?

 

И на крају, да ли нам је феминизам заиста неопходан као дефинисани покрет или је пак довољно бити само православац?

 

Или зар није довољно залагати се да сваки човек и жена буду потпуно слободни да раде шта год им је воља све док не угрожавају друге људе својим поступцима (неки то зову либерализам)? Зар то не обухвата како равноправност жена, тако и равноправност свих других група?

Share this post


Link to post
Share on other sites

За почетак, шта заиста јесте, а шта није феминизам?

 

Које групе и подгрупе феминизма постоје данас? Које су најприхваћеније и најзаступљеније?

 

Од тих силних група, које јесу, а које нису компатибилне са православљем?

 

И на крају, да ли нам је феминизам заиста неопходан као дефинисани покрет или је пак довољно бити само православац?

 

Или зар није довољно залагати се да сваки човек и жена буду потпуно слободни да раде шта год им је воља све док не угрожавају друге људе својим поступцима (неки то зову либерализам)? Зар то не обухвата како равноправност жена, тако и равноправност свих других група?

 

Hvala :D

 

Ja ću redom, pa ko se priključi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

За почетак, шта заиста јесте, а шта није феминизам?

 

To pitanje je slično pitanju "šta je hrišćanstvo?"

 

Možeš pristupiti dvojako: ili priznati za feministe sve koji se tako deklarišu i formirati sliku na osnovu toga (onda su hrišćani i neonacisti koji nikad nisu pročitali ni Novi Zavet), ili uzeti neke seminalne tekstove i vodeće ideje tokom istorije i eliminisati one koji se ne slažu sa njima iz "reprezentativnog uzorka". 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Које групе и подгрупе феминизма постоје данас? Које су најприхваћеније и најзаступљеније?

 

Од тих силних група, које јесу, а које нису компатибилне са православљем?

 Najzastupljeniji su liberalni feminizam, socijalistički feminizam, i radikalni feminizam.

 

Svaki od njih je donekle kompatibilan sa nekim vidovima pravoslavlja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

И на крају, да ли нам је феминизам заиста неопходан као дефинисани покрет или је пак довољно бити само православац?

 

 

 

Ako se vratimo tome koliko je komplikovano definisati i šta je feminizam i šta je pravoslavlje, onda je odgovor "da i ne".

 

Ono što ja doživljavam kao istinsko pravoslavlje je sasvim dovoljno, i kad bi bilo primenjivano, kad bi svi ljudi na svetu itd., nijedan drugi sistem vrednosti ne bi bio neophodan.

 

Ali pravoslavlje mnogima znači "žena da ćuti i sluša i ispunjava svoj jedini priziv, a to je odgoj dece i kućni poslovi".

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Najzastupljeniji su liberalni feminizam, socijalistički feminizam, i radikalni feminizam.

 

Svaki od njih je donekle kompatibilan sa nekim vidovima pravoslavlja.

znas dje ti je kompatibilan feminizam sa pravoslavljem, jedino u zenskom manastiru, ali to ej monaski zivot, feminizam je ideologija koja oce da promjeni normalni zivot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Или зар није довољно залагати се да сваки човек и жена буду потпуно слободни да раде шта год им је воља све док не угрожавају друге људе својим поступцима (неки то зову либерализам)? Зар то не обухвата како равноправност жена, тако и равноправност свих других група?

 

Kada postoji sistemska nejednakost koja je duboko usađena u kulturu, ovo nije dovoljno. Crnci u SAD su po pravima i slobodama izjednačeni sa belcima. Nije dovoljno, postoje, Bogu fala, anti-rasističke organizacije koje vode crnci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

znas dje ti je kompatibilan feminizam sa pravoslavljem, jedino u zenskom manastiru, ali to ej monaski zivot, feminizam je ideologija koja oce da promjeni normalni zivot

 

Monahinje i najradikalnije feministkinje su po mnogim stvarima vrlo slične. Kad upoznaš dovoljno i jednih i drugih, ne možeš da se otmeš tom utisku više nikad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Monahinje i najradikalnije feministkinje su po mnogim stvarima vrlo slične. Kad upoznaš dovoljno i jednih i drugih, ne možeš da se otmeš tom utisku više nikad.

da, ali to nema veze sa normalnim zivotom, porodicama i brakom... problem je sto feminizam ne moze da se uklopi  u mormalan zivot jer gazi mnogo toga... ne postoje u ovoj nasoj prirodi slucajno muska i zenska bica , da je bozija volja bila neka ravnopravnost polova ondak bi svi mi bili hermafroditi

Share this post


Link to post
Share on other sites

zene su dosta spremnije za revoluciju od muskaraca, ne sjecam se koja je to poznata licnost rekla ali se slazem sa time, ali mi bas nije jasno cemu mnoge teze da budu jednake sa muskarcima, da me ubijes ne mogu to da prokljuvim, znam samo da ja nisam nikad pozelio da budem ko zena, to mi ne pripada na pamet

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, ali to nema veze sa normalnim zivotom, porodicama i brakom... problem je sto feminizam ne moze da se uklopi  u mormalan zivot jer gazi mnogo toga... ne postoje u ovoj nasoj prirodi slucajno muska i zenska bica , da je bozija volja bila neka ravnopravnost polova ondak bi svi mi bili hermafroditi

 

Mešaš biološki pol i nametnute rodne uloge.

 

Za uspešno rađanje dece uglavnom je potrebno dvoje ljudi koji su jasno muškog i ženskog pola (mada se i neke interseks osobe mogu razmnožavati).

 

Za uspešan zajednički život u porodici i odgoj dece potrebna su dva ljudska bića koja su relativno psihički zdrava i imaju dobru nameru da sarađuju i međusobno se vole i podržavaju - kogod tu više ili manje mazio decu, spremao hranu, zarađivao, menjao pelene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ајд и ја да се убацим  :)))

 

 

Шта су "таласи феминизма"? Често помињеш први талас, други талас, итд. Па реко ајде да питам...

 

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zene su dosta spremnije za revoluciju od muskaraca, ne sjecam se koja je to poznata licnost rekla ali se slazem sa time, ali mi bas nije jasno cemu mnoge teze da budu jednake sa muskarcima, da me ubijes ne mogu to da prokljuvim, znam samo da ja nisam nikad pozelio da budem ko zena, to mi ne pripada na pamet

 

Pa što bi hteo da budeš kao žena kad znaš kako prolaze, šta se o njima misli, kako se tretiraju, i šta se od njih očekuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mešaš biološki pol i nametnute rodne uloge.

 

Za uspešno rađanje dece uglavnom je potrebno dvoje ljudi koji su jasno muškog i ženskog pola (mada se i neke interseks osobe mogu razmnožavati).

 

Za uspešan zajednički život u porodici i odgoj dece potrebna su dva ljudska bića koja su relativno psihički zdrava i imaju dobru nameru da sarađuju i međusobno se vole i podržavaju - kogod tu više ili manje mazio decu, spremao hranu, zarađivao, menjao pelene.

ne mjesam ja nista neg ti mjesas, svodis sada feminizam na banalne stvarcice, sto nema veze sa istinom, nisam se ja pokorio feminizmu ako sam pospremio nered u kuci za sobom ili nekim drugim, to je vise stvar kulture zivljenja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoje tri grane:

 

1) liberalni feminizam - prvi se pojavio, trazio jednakost zena sa muskarcima. Ovo je ok feminizam i on je zapravo resio 90% stvari u svetu, dakle zahvaljujuci njemu danas su zene ravnopravne sa muskarcima pred zakonom. Pre toga nisu bile, cak ni u zapadnim zemljama. 

 

2) esencijalisticki (radikalni) feminizam - reakcija na liberalni; smatraju da liberalne feministkinje prihvataju musku igru i pravila. Npr. liberalne prihvataju slobodno trziste, dok esencijalisticke kazu: Pa cekajte, to nije fer, jer na trzistu dominiraju muskarci sa svojim pravilima koja su oni kreirali vekovima ranije. Muski na trzistu imaju prednost, svuda je imaju. Gledaju drustveni kontekst. Liberalne ne. One gledaju samo da zene budu jednake u javnoj sferi, pred zakonom. Esencijalisticke zalaze u privatnu. Npr. u privatnoj sferi imamo domacice i sad one mogu da se zalazu da domacice primaju platu, jer domacica je muska konstrukcija, zena koja rmbaci ni za sta. 

 

3) antiesencijalistiki (postmodernisticki) - ovo je najbezveznije i verovatno najnejasniji (barem meni ti postmodernisti nisu bas jasniji jer pisu shumanito). Reakcija na esencijalisticki, ali i na liberalni. Svuda okolo je muska dominacija, gde god pogledas vidis muskarca, pogledas u monitor tu je muskarac jer ga on izmislio i stvorio. Traze ukidanje rodova, znaci nema musko zensko vec sam sebi odredjujes identitet i svi ima to da postuju. Ako kazes da si dzedaj, ima da te ceo svet zove dzedajom a ne muskarcem jer ti tako hoces i ko to ne radi on je netolerantni manijak. Izjednacavanje javne i privatne sfere. Sve sto je privatno je javno, i obrnuto. Znaci nema drzave, zakona koji odredjuju nesto jasno jer to onda odredjuje neke identitet tipa gradjanin, a to je 1) musko 2) nametanje neceg sto nisi (jer ako si dzedaj ima te zovu dzedajem a ne gradjaninom, sama ''drzava'' te mora zvati dzedajom). Nesto na tu foru, kazem ni meni nije bas jasno. 

 

 

Ovo se moze izvesti iz dihotomije javno-privatno (drzava-drustvo). Liberalne gledaju javno, kakve su zene pred drzavom, da li imaju ista prava, da li zakoni ostecuju zene itd. Esencijalisticke gledaju i privatno, dakle kakve su stvari u drustvu. Ok, u Americi su zene jednake pred zakonom, ali u drustvu nisu, jer je drustvo konzervativno, vrednosti su takve da je zenama mestu u kuhinji. Znaci tu nema nasilne prinude da neko zatvori zenu u kuhinju, nego je kultura takva da tera zenu u kuhinju. Zato traze menjanje drustva, obicno preko drzave. E postmoderne se sa ovakvim menjanjem ne slazu jer je drzava muska tvorevina u kojoj muskarci dominiraju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Сличан садржај

    • Од Логос,
      Поводом великог хришћанског Празника и славе храма, Преображења Господњег, у понедељак 19. августа 2019. године, Његово Преосвештенство Епископ милешевски г. Атанасије предстојао је Светом архијерејском Литургијом  у Радоини код Нове Вароши. Саслуживали су парох радоински протојереј-ставрофор Слободан Милошевић, парох прибојски протојереј Спасоја Вујанић и протођакон Никола Перковић.   Your browser does not support the HTML5 audio tag.
        Говорећи о лепоти и величини Празника Преображења Господњег, Празника целе Цркве Христове, Епископ Атанасије је најпре указао на то шта је људски род добио од неба: – Нема већег дара од тога, од те личности Господа Христа. Зато Црква показује на Њега, на Његову личност и на све оно што је у вези са Њиме, на оно што Он чини, на оно што Он даје. А оно што Он може дати указано је управо данас, на Празник Преображења. На данашњи дан Господ Христос је изнео на видело слику свога вечног царства, Царства небескога, које је смисао и циљ целокупног људског живота. У то своје царство вечно Господ Христос жели да уведе нас.   – Господ је нама заповедио да настојимо да живимо светлим животом као што је Он сијао на Таворској гори. А то ћемо моћи само ако будемо живели по Његовој науци, по Његовој љубави и вери. Он је рекао: Нека се светли светлост ваша пред људима, да виде ваша добра дела и прославе Оца вашег небескога. Дакле, треба светлити светлим добрим делима. Сваку светлост од Христа Бога ми славимо, истичемо, јер је она за показивање. Црква истиче све оне који се поправљају као светле примере, све праведнике јер су оставили светао пример и светао траг у животу. И у нашем роду имамо много светлих примера које истичемо и славимо, од косовских мученика до многих мученика наших дана.   – Уместо светлих примера и светлих дела неки људи желе да укажу на мрачна лица и мрачна дела са намером да некога помраче, понизе, поругају. Они тиме раде супротно Празнику Преображења, супротно вољи Божјој. А ми не радимо тако. Ми данас истичемо светли лик Христов и светли лик Његових ученика и Његових следбеника, чију славу, како каже свети владика Николај, нико неће одузети и нико неће помрачити. То је основни смисао данашњег Празника, да славимо оно што светли, оно што је корисно. Јер нас данашњи Празник позива у оно што празнујемо, да будемо учесници светлости, да светлост видимо и да и сами светлимо, па да онда та светлост буде повод и подстицај другим људима да славе Оца небеског. Нама је циљ и жеља да буде што више људи који ће славити Бога и на тај начин се спасавати, да буде што више светлости у овоме свету, поучио је Епископ Атанасије присутни верни народ.   Они који су се постом и молитвом, праштањем и сваком другом врлином припремали да дочекају овај велики светли Празник Господњи кроз свету тајну причешћа су се сјединили са Господом Христом и своју душу умили и просветлили божанском светлошћу.   Након заамвоне молитве, предвођени својим Епископом, сви присутни су кренули у трократни опход око храма уз певање Богу и прослављање Бога а онда је испред храма Преосвећени пререзао славски колач и осветио славско жито и нове плодове винограда на корист и добробит свих оних који ће их употребљавати.     Извор: Епархија милешевска
    • Од Логос,
      У сусрет централном обележавању 850 година Немањиних задужбина у манастиру Светог Николе у Куршумлији 14. и 15. септембра 2019. године, у организацији Православне Епархије нишке и Општине Куршумлија, разговарали смо са Његовим Преосвештенством Епископом нишким Г. Г. Арсенијем, у четвртак, 15. августа 2019. године. Преосвећени Владика говорио нам је о духовном и историјском значају најстаријих Немањиних задужбина - манастирима Светог Николе и Пресвете Богородице у Куршумлији, о нашој духовној обнови кроз изградњу Светиња и о централној прослави коју заједнички организују Епархија нишка и Општина Куршумлија.       Извор: Радио Глас
    • Од Логос,
      Албанци провоцирали монахиње у манастирском комплексу на острву на Скадарском језеру. Двадесетак мушкараца претило: "Ово је све наше". Уследио одговор: "Ово је Христово и не одлазимо!"     Албанци из Бесе, надомак Мурића, "појачани" сународницима пристиглим са ко зна које стране, провоцирали су у среду монахиње у манастирском комплексу на острву Бешка, на Скадарском језеру.   Речи митрополита црногорско-приморског Амфилохија, да му се јавила игуманија манастира Благовијести мати Фотина и казала да су их напали Шиптари из Скадра, Улциња и неки који живе у Америци, тврдећи да је све то њихово и да припада Албанији, за "Новости" је потврдила и монахиња Варвара. Она је, према традиционалном православном обичају дочекивања гостију, дочекала и ову групу од двадесетак људи, коју је бродићем довезао човек по имену Рамадан или Рамазан, из места Беса надомак Мурића, на обали језера.   - Било је међу њима неколико жена и деце. Дочекала сам их са "Добар дан". "Мердита", одговорили су, и додали да су из Албаније. Почели су да снимају, после чега сам их упозорила да за то немају благослов. "Добро, добро", казао је један подругљиво, и наставио да снима, упркос још једном упозорењу.   Ја сам овде био и раније, казао је, и поново се мати Фотини обратио подругљивим тоном, питајући чија је манастир светиња.   - Српске православне цркве - уследио је одговор.   - Никада није била католичка? - наставио је да провоцира човек који је говорио на албанском, док су му речи наше игуманије превођене.   - Никада! Црква је окренута према истоку, а католичке богомоље према западу. Остао је без речи - наводи, за "Новости", монахиња Варвара.   - А где је она Албанка? - настављао је да провоцира незнанац у напетој атмосфери, мислећи на сестру Стафанију, која је Српкиња из Враке у Албанији.   - Ово је све наше! Узећемо вам све, као што смо узели Косово. Биће ово наше, моје - преводила је сестра Стефанија речи побеснелог Албанца.   Одговорила му је:   - Ово није ни моје ни твоје, већ Христово.   - Када ћеш отићи одавде? - обратио јој се поново тај човек.     - Када умрем. Такав завет сам дала - казала је монахиња Стефанија.   Група туриста из Енглеске, којој је све превођено, била је у шоку, прича за "Новости" монахиња Варвара, која, као и остале сестре, сведочи о новим провокацијама којима су изложене.     Наиме, Албанци из Мурића готово свакодневно шенлуче рафалима из аутоматског оружја. Међутим, упркос свему, сестринство наставља са службом Божјом, јер своји су на своме...    МОШТИ     Манастир Брезовица (Бешка) налази се на острву. Један је од највећих манастира на језеру. Манастир датира из 14. века и чува многе светиње. Састоји се од две цркве, старије посвећене Светом Георгију и млађе, Свете Богородице.     Извор: Новости   ПОТРЕСНО СВЕДОЧЕЊЕ МОНАХИЊА МАНАСТИРА БЕШКА: Претили су нам да је све њихово, да ће нам узети као и Косово! | Друштво | Novosti.rs
      WWW.NOVOSTI.RS Албанци провоцирали монахиње у манастирском комплексу на острву на Скадарском језеру. Двадесетак мушкараца претило: "Ово је све наше"...
    • Од Логос,
      На почетку емисије јеромонах Никон (Кокотовић) игуман манастира Светог Николе у Доњим Брчелима у Црмници, тумачио је Свето Јеванђеље на Девету недјељу по празнику Педесетнице, а затим говорио и о Богородичином посту који је у току. Отац Никон је у наставку одговарао на разна питања на духовну корист наших слушалаца.   Звучни запис емисије     Извор: Радио Светигора
    • Од Логос,
      Његово високопреосвештенство Архиепископ цетињски Митрополит црногорско-приморски г. Амфилохије служиo је данас, 17. августа, са свештенством Свету архијерејску литургију у манастиру Орахово и том приликом освештао обновљени манастирски комплекс и новоизграђени пут који води до ове древне светиње у Црмници. Током службе Божије владика Амфилохије је досадашњу настојатељицу манастира, мати Атанасију рукопроизвео у чин игуманије.     У литургијској бесједи Митрополит је рекао да у овој древној ораховској светињи прослављамо Светог оца нашега Николаја, коме је посвећен овај храм, прослављамо Христа Господа који је рођен ради нас и нашега спасења, преображенога, распетога, васкрслога и на небо вазнесенога, као и да данас просављамо Светих седам мученика ефеских.   Подсјетио је владика да су се седам отрока заједно са Христом распели и мученички пострадали у вријеме страшнога гоњења Цркве Божије у вријеме римскога императора Декија, али и посвједочили Његово васкрсење. Зазидани су у тој пећини у Ефесу, да би се пробудили за вријеме цара Теодосија послије 200 година.   Како је истакао владика Ефески мученици су у то вријеме, када, као и у ово наше, многи сумњају у васкрсење Христово и вјечни живот – бесмтрност, посвједочили Христа сараспевши се Њему а у исто вријеме су Га посвједочили као васкрслога из мртвих својим буђењем.   „Ево у наше вријеме у обновљеној лаври у подножју Ловћена, у Стањевићима се гради у стијени пећина посвећена седморици отрока ефеских. Тако и ми имамо и имаћемо свједочанство њиховог сараспећа и васкрсења.“   Све је у Цркви Божијој и свеукупној Божијој творевини у знаку Христа распетога и васкрслога:   „Историја Његове Цркве је сва у том знаку до наших времена. И историја ове свете обитељи је такође у знаку страдања, распећа, али Његовог васкрсавања“, рекао је Митрополит.   Казао је да је ова немањићка светиња била запустјела па је трудом сестара уз помоћ честитих људи и вјерника васкрснула:   „Заједно са њом васкрсава памћење и сјећање на све оно који су себе уградили у њену историју од прадревних немањичких времена. Обанавља се и памћење на све оне који су сахрањени на овом светом гробљу око  ове светиње.Тако бива кроз сву историју Цркве Божије.“   Све је у Цркви Божијој у Христовом знаку, у знаку умирања за Христа, али и рађања Њиме и за Њега храњењем Њиме као хљебом живота који је сишао с неба да сваки који једе од Њега не умре него жив буде вавијек вјека.   „Непрекидно благосиља силом Духа Свога Светога наш хљеб и вино и преображава у тијело Своје вјечно присутно са нама и међу нама у Светој тајни причешћа.“   Митрополит Амфилохије је казао да је живот Цркве, живот човјека, човјечанства, живот свијета, све је призвано да се храни тим хљебом живота – Христом Богом нашим и да се преобрази од смртнога у бесмртнога, од пролазнога у непролазно, да се преобрази силом Божијом и Светом тајном причешћа Тијелом и Крвљу Господњом.   „То је оно што је својство првенствено хришћана кроз вјекове. Они су били и остали свједоци тога хљеба живота – Христа Бога нашега који је сишао с неба ради нас и нашега спасења, ради даривања вјечнога живорта“, казао је Његово високопреосвештенство Архиепископ цетињски Митрополит црногорско-приморски г. Амфилохије.   На крају Свете службе Божије, владика Амфилохије је изразио благодарност сестрама на челу са мати Анастасијом и њиховим претходницима који су себе уградили у обнову манастира.   Високопреосвећени је уручио и седам архијерејских похвалница за помоћ и несебичну љубав у обнови цркве, манастирског конака и пута до Манастира Светог Николе: Општини Бар, за помоћ у асфалтирању пута, и појединцима Радомиру и Стеву Новаковићу и Зорици Дабановић из Бара, Жарку Машановићу, Бранку Ђуришићу и Миливоју Вукмановићу из Вирпазара.   Архиепископ цетињски је пожелио да се на барску општину угледају и све друге црногорске општине, да уграђују себе у светиње и да их чувају као преци њихови.   „У неким другим општинама нападају Цркву Божију и тврде да скрнавимо културно благо Црне Горе, па је то чак стигло до Владе. Није много разумно, али  шта да радимо. Они који су се васпитали од Броза у духу Маркса и Енгелса и одрекли Бога и Цркве они тако размишљају и настављају то дјело. Али даће Бог да се и они полако врате изворној и правој Црној Гори и схвате да Црква Христова не припада једноме народу већ свим земаљским народима.“   Благодарност је владика изразио и свима који су на било који начин помогли да Манастир Орахово васкрсне, као и онима који су за то принели своје молитве.   „Благодарност и свима вама сабранима! Да ова светиња умножи у вама добро, љубав, радост, мир и сваки благослов Божији у све дане вашега живота и ваших породица“, казао је Митрополит црногорско-приморски г. Амфилохије.   Заједничарење у Христу је настављено уз трпезу хришћанске љубави.     Извор: Митрополија црногорско-приморска   Митрополит Амфилохије освештао обновљени комплекс манастира Орахово | Православна Митрополија црногорско-приморска (Званични сајт)
      MITROPOLIJA.COM Његово високопреосвештенство Архиепископ цетињски Митрополит црногорско-приморски г. Амфилохије служиo је данас, 17. августа, са...

Све поруке на форуму, осим званичних саопштења Српске Православне Цркве, су искључиво лична мишљења чланова форума 'Живе Речи Утехе' и уредништво не сноси никакву материјалну и кривичну одговорност услед погрешних информација. Објављивање информација са сајта у некомерцијалне сврхе могуће је само уз навођење URL адресе дискусије. За све друге видове дистрибуције потребно је имати изричиту дозволу администратора Поука.орг и/или аутора порука.  Коментари се на сајту Поуке.орг објављују у реалном времену и Администрација се не може сматрати одговорним за написано.  Забрањен је говор мржње, псовање, вређање и клеветање. Такав садржај ће бити избрисан чим буде примећен, а аутори могу бити пријављени надлежним институцијама. Чланови имају опцију пријављивања недоличних порука, те непримерен садржај могу пријавити Администрацији. Такође, ако имате проблема са регистрацијом или заборављеном шифром за сајтове Поуке.орг и Црква.нет, пошаљите нам поруку у контакт форми да Вам помогнемо у решавању проблема.

×
×
  • Create New...