Jump to content

Otac Simeon iz manastira Rukumija ispovedio jeres

Оцени ову тему


Препоручена порука

  • Одговори 318
  • Креирано
  • Последњи одговор

Популарни чланови у овој теми

КАКО НЕКИ "АНТИЕКУМЕНИСТИ", ОПТУЖУЈУЋИ ПРАВОСЛАВНЕ ЕКУМЕНИСТЕ ДА СУ ЈЕРЕТИЦИ, САМО ИСПОВЕДАЈУ ТЕШКУ ЈЕРЕС!

Драга браћо, пред вама је видео снимак једног "антиекуменистичког" "сабора" који се одржао 7. марта 2008. године у Смедереву са називом "Православна духовност на удару екуменизма". На видео снимку ћете видети главног промотера и организатора овог "сабора", а уствари једног лошег и штурог предавања, оца Симеона из манастира Тукумија, како, оптужујући своје православне епископе за јерес, сам, одмах потом, исповеда тешку и одавно осуђену јерес од стране свих Васељенских Сабора. Наиме, на 2: 30 минута снимка чућете како споменути отац говори како ми, православни хришћани, наводно, верујемо у "Оца небескога у три лица - Оца, Сина и Светога Духа". Према овим речима, испада да ми, православни хришћани, верујемо да су и Син и Дух Свети уствари само "лица Оца", а то је осуђено још од стране Антиохијског Сабора из 269. године као АНТИТРИНИТАРНА МОДАЛИСТИЧКА ЈЕРЕС (јерес која негира да Свету тројицу чине три посебне божанске личности). И даље, у продужетку, исти овај отац на 2: 40 минута изјављује како СВЕТА ТРОЈИЦА НИСУ ЗАЈЕДНИЦА, што не само да је ТЕШКА ЈЕРЕС, већ је и СКАНДАЛОЗНО! Учење да су Света тројица заједница ТЕМЕЉ је учења Свете Православне Цркве! Негирајући ово учење, ми негирамо све Свете Оце и целу Цркву!

Да ли Света Тројица представљају заједницу нека нам каже Свети Григорије Богослов:

„Побожно је схватање ово: нити се Отац без Сина икада замишља, нити се Син без Светога Духа појима. Као што је немогуће узаћи Оцу ако се мишљу не узнесемо кроз Сина, тако је немогуће Исуса назвати Господом осим Духом Светим (1 Кор. 12, 3). Стога, Отац и Син и Дух Свети познају се свагда у савршеној Тројици, у најприснијој последичности и међусобном јединству, пре свих векова, пре сваке идеје наше о ма чему. Отац је увек Отац, и у Оцу Син, и са Сином Дух Свети."


Или Свети Атанасије Велики:

"Свако Лице Свете Тројице, чувајући своју самосталност и личност, находи се и у два друга, и не може се замислити без Њих; сва се три Лица међусобно проничу живећи вечито једно у другом, са другим, ради другог."

"Када се говори о Оцу, замишља се у исто време са Њим и Син, и у Сину Свети Дух; и када се помене Син, са Њим иу Њему се претпоставља и Отац и Дух Свети. Зато, ко вређа једно Лице Свете Тројице, вређа сву свету Тројицу; ко одриче једно Лице, одриче са њим и друга два; ко неправилно учи о једном Лицу, неправилно учи о целој Светој Тројици."

Или Свети Јован Дамаскин:

"Свако од три света Лица има савршену Ипостас, да се не би сматрало да је савршена природа састављена из трију несавршених, него да је у трима савршеним Ипостасима једна проста суштина (έν τρισι τελείας ύποστάσεσι μίαν άπλήν οϋσίαν) која је изнад и испред сваког савршенства. У неограниченом Божанству се не може допустити ни временско, ни просторно растојање, јер Ипостаси постоје једна у другој (έν άλλήλαις γαρ αί υποστάσεις είσίν), не сливене него сједињене, по речи Господњој: Ја сам у Оцу и Отац у мени (Јн. 14, 11); нити се може допустити икаква разлика у вољи, мишљењу, дејствовању, моћи, или чему другом, што би могло створити стварну разлику. Отуда ми исповедамо да су Отац, Син и Дух Свети не три бога него један Бог у Тројици. Они имају своје биће један у другоме (την έν άλλήλαις περιχώρησιν εχουσι) без икаквог мешања и стапања."

Дакле, Свети оци јасно потврђују да су Света Тројица ЗАЈЕДНИЦА ТРИ БОЖАНСКЕ ЛИЧНОСТИ!


ЗАКЉУЧАК: Ако они који тврде да су православни екуменисти међу нашим епископима јеретици САМИ исповедају ТЕШКЕ ЈЕРЕСИ, шта можемо закључити о њиховом познавању православља? Оно је минимално, а веома често и потпуно недовољно. Самим тим, то нам говори колико треба да им верујемо! Ни најмање! Надамо се, и молимо, да ће схватити своју кобну грешку и да због свога незнања неће водити и народ у пропаст у коју су кренули!
Link to comment
Подели на овим сајтовима

Григорије имаш касно паљење,то је откривено већ одмах након трибине,биле су дискусије на Вејујем те 2008.Тачно си приметио,али на жалост тако је.Ти људи не познају своју веру и хуле по сопственој Цркви која је присутна кроз епископе које упорно нападају.Људска тупост и недотупавост.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Заиста поражавајуће незнање и непознавање основа Православне Вере.

 

Уз чији архијерејски благослов је одржана ова трибина у Смедереву 2008. године?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Трибина је била без знања и благослова,испод жита у најгоре време,када је почело оно старо ново и сл.И о.Жарко лупа о канонима,проверавао сам тада,цитира без везе каноне,замајава народ.Хвала Богу све се то стишало и не нападају више цркве,не лепе летке широм Епархије и не урлају за време Литургије.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Григорије имаш касно паљење,то је откривено већ одмах након трибине,биле су дискусије на Вејујем те 2008.Тачно си приметио,али на жалост тако је.Ти људи не познају своју веру и хуле по сопственој Цркви која је присутна кроз епископе које упорно нападају.Људска тупост и недотупавост.

Ovo sam video tek danas objavljeno je na ovoj stranici

Православље - Љубав за Икумену

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Ма да,разглабано давно и нашироко,него како си ословио тему,помислио сам да се о Симеон покајао и исповедио да је био у јереси... :nene:

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Не Григорије,тај двд сам добио поштом одмах у марту 2008.Рукумијци су нам,свим свештеницима,слали поштом.Знам све у вези са тим.Станујем у Пожаревцу а парохија у Костолцу,те одлично познајем и о.Симу и све рукумијце.Мало су се смирили и откренули посним рецептима,прављењу вина као и пре.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Уз чији архијерејски благослов је одржана ова трибина у Смедереву 2008. године?

 

Уз ничији. Познат је по непослушању свом епископу. Не знам да ли се шта данас променило. А, иначе, ово смо давно продискутовали. Исповедио је, верујем несвесно и услед апсолутног незнања, савелијанску јерес.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

"

Или Свети Атанасије Велики:

"Свако Лице Свете Тројице, чувајући своју самосталност и личност, находи се и у два друга, и не може се замислити без Њих; сва се три Лица међусобно проничу живећи вечито једно у другом, са другим, ради другог."

"Када се говори о Оцу, замишља се у исто време са Њим и Син, и у Сину Свети Дух; и када се помене Син, са Њим иу Њему се претпоставља и Отац и Дух Свети. Зато, ко вређа једно Лице Свете Тројице, вређа сву свету Тројицу; ко одриче једно Лице, одриче са њим и друга два; ко неправилно учи о једном Лицу, неправилно учи о целој Светој Тројици."

Или Свети Јован Дамаскин:

"Свако од три света Лица има савршену Ипостас, да се не би сматрало да је савршена природа састављена из трију несавршених, него да је у трима савршеним Ипостасима једна проста суштина (έν τρισι τελείας ύποστάσεσι μίαν άπλήν οϋσίαν) која је изнад и испред сваког савршенства. У неограниченом Божанству се не може допустити ни временско, ни просторно растојање, јер Ипостаси постоје једна у другој (έν άλλήλαις γαρ αί υποστάσεις είσίν), не сливене него сједињене, по речи Господњој: Ја сам у Оцу и Отац у мени (Јн. 14, 11); нити се може допустити икаква разлика у вољи, мишљењу, дејствовању, моћи, или чему другом, што би могло створити стварну разлику. Отуда ми исповедамо да су Отац, Син и Дух Свети не три бога него један Бог у Тројици. Они имају своје биће један у другоме (την έν άλλήλαις περιχώρησιν εχουσι) без икаквог мешања и стапања."

Дакле, Свети оци јасно потврђују да су Света Тројица ЗАЈЕДНИЦА ТРИ БОЖАНСКЕ ЛИЧНОСТИ!

 

Нападаш човека што користи лица уместо личности, и цитираш Св Атанасија Великог И Св. Јована Дамаскина, који такође користе лица да изразе Божанску Тројицу. И на крају иозводиш закључак да су свети оци потврдили да су света тројица заједница три божанске Личности. Иако Свети оци Које си цитирао киристе лица да би објаснили Божанску Тројицу.

Ја сам можда сисао весла, ал чамац нисам прогутао.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Уз ничији. Познат је по непослушању свом епископу. Не знам да ли се шта данас променило. А, иначе, ово смо давно продискутовали. Исповедио је, верујем несвесно и услед апсолутног незнања, савелијанску јерес.

 

Хвала на одговору. Његов епископ заиста има велико стрпљење и дар праштања.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Заиста поражавајуће незнање и непознавање основа Православне Вере.

 

Уз чији архијерејски благослов је одржана ова трибина у Смедереву 2008. године?

:D :D :D

 

ego vrti gde ni dijamantska burgija neće,kakav blagoslov... :D

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Нападаш човека што користи лица уместо личности, и цитираш Св Атанасија Великог И Св. Јована Дамаскина, који такође користе лица да изразе Божанску Тројицу. И на крају иозводиш закључак да су свети оци потврдили да су света тројица заједница три божанске Личности. Иако Свети оци Које си цитирао киристе лица да би објаснили Божанску Тројицу.

Ја сам можда сисао весла, ал чамац нисам прогутао.

Nikoga ja nisam napao a taj tekst sam postavio sa jedne fb stranice.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Чланови који сада читају   0 чланова

    Нема регистрованих чланова који гледају ову страницу

×
×
  • Креирај ново...