Jump to content

N.Petrovic

Члан
  • Број садржаја

    1259
  • На ЖРУ од

  • Последња посета

Репутација активности

  1. Свиђа ми се
    N.Petrovic је реаговао/ла на Родољуб Лазић у Архимандрит Андреј (Конанос) је одлучио да напусти свештеничку службу   
    Напомена: Олег је напустио свештенство пре неколико година, "Ахилла" је сајт који је основао и води Алексеј Плужњиков, такође човек који је напустио свештенство.
    Много од овога што је Олег написао је тачно, без двојбе. Тога има у свим Помесним Црквама, и у СПЦ.  Много тога би требало да се побољша у односу епископа и свештеника, свештеника и свештеника, а и у њиховом односу према лаицима.То сви знамо, а епископи и свештеници би требало да буду највише свесни тога (невероватно би ми било ако и до сада нису били). 
    То је једна страна медаље. Друга страна медаље је да свако ко креће у богословију или на Богословски факултет треба, пре него што то уради, да себе преиспита  да ли ће моћи да носи тај крст. Имајући на уму и своје снаге и мотиве, али и све "мрље и боре" о којима је, у вези са Црквом, говорио још Ап. Павле. А којих смо сви ми у Цркви свесни. Да себи да одговор због чега хоће да постане свештеник. И, наравнно, да разговара са духовником о томе.  Сваки онај ко има друге мотиве осим да служи Христу и Цркви (подразумева се је Црква свештенство и народ) или процењује да не може да истрпи све проблеме са којима ће се срести у Цркви, нека се не прихвата свештенства. Јер се при рукоположењу заклиње самоме Христу, даје страшну заклетву и епископ му даје Агнец уз речи да ће за њега, Агнец,  дати одговор у Последњи дан.
    Да ли је само он одговоран ако се деси да напусти свештенство (из разлога рђавих односа и поступака епископа и других свештеника према њему)? Није. Одговорни су и они који су допринели да се на ово одлучи. Господ зна ко је и колико одговоран за овакав чин, и свакоме ће то бити јасно у Онај Дан. Није добро да се тамо где треба да царује љубав, дуготрпљење, милост, благост, доброта...а то је Тело оваплоћеног Бога-Љубави, није добро да то Небо на земљи бива крст и мука онима који су се приопштили том Телу кроз крштење (а касније додатно и кроз свештенство, монаштво, брак...). Много иначе има муке и нељубави у свету ван Цркве, зашто да то буде и у Њој? Она треба да је Лука спасења, мира, љубави. 
    И управо зато што сви ми који смо у Цркви јесмо одговорни за све што се у њој дешава (и више од тога, у целом свету), коме је више дато, више ће се од њега и тражити. Од епископа највише, па од свештеника, па онда од лаика. И зато треба свако да буде свестан где се налази и куда је кренуо.
     Није прихватљиво да у Цркви постоји оно што је Христос говорио о фарисејима. Али није прихватљиво ни напустити је због тога. Јер ако је прихватљиво за свештенике, зашто не би било и за лаике? Онда ћемо и ми лаици да останемо у кућама и молићемо се Богу у срцу. Не требају нам ни епископи, ни свештеници, ни проичешће, ни исповест....  Или, ако ћемо баш доследно, да се у свему угледамо на Конаноса и Олега - раскрстићемо се. Нећемо бити у тој "организацији". 
     
     
  2. Свиђа ми се
    N.Petrovic је реаговао/ла на o. Miroljub у Председник Вучић код Трампа - Косово   
    Компартијско-ознашка, комуњарско-удбашка, интернационалистичко-глобалистичка,  лумперпролетаријатско-бандитска и окупаторска фукара наметнутих простака, примитиваца, скоројевића и криминалаца без савести, њихова деца, унуци и својта, од 1945. године мракобесно погане, силују, киње, тероришу и обесвећују крвљу невиних мученика и некада див-јунака, натопљене православне српске земље и обезглављени род српски. Бештије!
  3. Свиђа ми се
    N.Petrovic је реаговао/ла на JESSY у ХРИСТОС ЈЕ НАШ ЖИВОТ, Митрополит Лимасолски Атанасије   
    може ли још текстова...? 
  4. Волим
    N.Petrovic got a reaction from emilija in Isaija 45, 7 ?   
    Sv.Vasilije Veliki: 
     
    . "Ukoliko Bog nije uzročnik zla, neko će reći, zbog čega je onda rečeno: Ja sačinjam svetlost i stvaram mrak, činim mir i sazdajem zlo (Is.45,7). Osim toga, rečeno je: Siđe zlo od Gospoda do vrata jerusalimskih (Mih.1,12), i: Nema zla u gradu koje ne učini Gospod (Am.3,6). U velikoj pesmi Mojsijevoj [se kaže]: Vidite, vidite sada da sam ja sam i da nema Boga osim mene. Ja umrtvljujem i oživotvoravam, ja ranjavam i isceljujem (Pon.32,36)". Za onoga, međutim, ko razume smisao [svetog] Pisma, nijedno od navedenih mesta ne sadrži optuživanje Boga kao uzroka i tvorca zla. Onaj ko je rekao: Ja sačinjam svetlost i stvaram mrak, u stvari obznanjuje da je Stvoritelj tvari, a ne zla. On se naziva Stvoriteljem i Izumiteljem onoga što se u tvorevini čini protivnim kako se ne bi pomislilo da je jedan uzročnik svetlosti, a drugi tame, i da se ne bi počeo tražiti jedan stvoritelj vatre, a drugi vode, jedan stvoritelj vazduha, a drugi zemlje. Naime, izgleda da su [navedeni sastojci] protivni jedni drugima usled svojih suprotnih osobina. Nekima se pomenuto uistinu i dogodilo, zbog čega su se okrenuli mnogoboštvu. Činim mir i sazdajem zlo. On osobito čini mir u tebi kada dobrim učenjem uspokojava tvoj um i ukroćuje strasti koje su se pobunile protiv duše. Sazdajem zlo. Zapravo, On presazdava zlo i vodi ka boljem kako bi, prekrativši se, postalo pričesno prirodi dobra. Srce čisto sazdaj u meni, Bože (Ps.50,12), tj. ne da ga sada stvoriš, nego da obnoviš ostarelo od greha. Da oba sazda u samome sebi u jednoga novoga čoveka (Ef.2,15). Da sazda ne znači da privede iz nebića, nego da preobrazi one koji već postoje. Ako je ko u Hristu, nova je tvar (2.Kor.5,17). Još je Mojsije [govorio]: Nije li On otac tvoj koji teje zadobio, koji teje stvorio i sazdao (Pon.32,6). Reč "sazdao", stavljena nakon reči "stvorio" jasno uči da se često upotrebljava u značenju poboljšavanja. Sazdati, naime, ima mnoga značenja. Prema tome, "činiti mir" znači graditi mir kroz sazdanje zla, odnosno kroz njegov preobražaj i privođenje ka boljem. Pod rečju "mir" ti možeš podrazumevati oslobađanje od ratova i zlom možeš zvati teškoće koje prate ratnike, odnosno pohode van granica otadžbine, napore, bdenje, nemir, prolivanje znoja, rane, ubijanje, zauzimanje gradova, porobljavanja, odvođenje u ropstvo, tužan izgled zarobljenika i, uopšte, sve žalosne posledice rata. Međutim, sve rečeno se dešava po pravednom sudu Božijem, koji ratovima šalje kazne na one koji su dostojni kažnjavanja. Ili bi možda hteo da Sodom nije bio spaljen nakon njegovih nepriličnih dela i da Jerusalim nije bio razrušen i njegov hram opustošen nakon strašnog bezumlja Judejaca protiv Gospoda? I kako bi se drugačije rečeno pravedno izvršilo ako ne rukama Rimljana, kojima su Judejci, tj. neprijatelji sopstvenog života, predali Gospoda našeg? Ponekad je pravedno da zlo, koje nastaje usled ratova, bude poslato na one koji su ga dostojni. Reči: Ja umrtvljujem i oživotvoravam, shvati, ako hoćeš, u njihovom neposrednom značenju, s obzirom da strah naziđuje najprostodušnije. I reči: Ja ranjavam i isceljujem je korisno da shvatimo u doslovnom značenju, s obzirom da ranjavanje uliva strah, a iscelenje podstiče na ljubav. Međutim, u rečenome možeš da nađeš i nešto više: Ja ću umrtviti zbog greha i oživotvoriti zbog pravde. Jer, ukoliko se naš spoljašnji čovek raspada, utoliko se unutrašnji obnavlja (2.Kor.4,16). Treba razumeti da On ne umrtvljuje jednog, a drugoga oživotvorava, već jednog i istog oživotvorava onim čime ga umrtvljuje, isceljujući ga onim čime ga ranjava, saglasno Priči, u kojoj se kaže: Udarivši ga štapom, ti ćeš njegovu dušu izbaviti od smrti (Prič.23,14). Dakle, ranjava se telo da bi se iscelila duša, umrtvljuje se greh da bi živela pravednost. Reči: Siđe zlo od Gospoda do vrata jerusalimskih su samorazumljive. Kakvo "zlo"? Šum kola i konjanika (Mih.1,13). Čuvši: Nema zla u gradu koje ne učini Gospod, shvati da izreka pod rečju "zlo" podrazumeva nesreće koje se šalju na grešnike radi ispravljanja pregrešenja. Jer, rečeno je: Mučih te i glađu te morih... da bih ti dobro učinio (Pon.3,8; 16), zaustavljajući nepravednost pre nego što se bezmerno raširi, kao što se rečna struja obuzdava nekom čvrstom branom i pregradom.
  5. Свиђа ми се
    N.Petrovic got a reaction from JESSY in ХРИСТОС ЈЕ НАШ ЖИВОТ, Митрополит Лимасолски Атанасије   
    (nastavak)
    Насупрот томе, када се човек приближава Богу са једним синовским духом, са једним детињим духом као онај блудни син који каже. Поред свега што сам урадио вратићу се оцу и пасти на колена говорећи да сам му згрешио. Тако, када човек са оваквим осећањима прилази Богу и каже: У реду, учинио сам што сам учинио, али Он је мој Отац и ја сам дете Божије. За мене је Бог постао човек, за мене се разапео и прошао све оно да би нам показао колико нас воли. И све људе заједно и мене лично. Јер се Христос распео и за мене лично и за све нас људе заједно. Оваквим начином се човек треба полако приближавати Богу и да ту чека Божије присуство. Имамо за пример и наше светитеље који су имали огромне борбе и огромне падове. Имамо светитеље који су били чинили и велике злочине , али нису после тога падали у очајање већ су држали своју душу пред Богом, приносили покајање пред Богом и нису губили своју храброст пред Њим чекајући Његову милост. Тако и ми, немојмо очајавати гледајући наше страсти. Оне наравно нису само телесне већ постоје и оне које можда и нису очигледне али су много веће: егоизам, среброљубље, лукавост, злоба, злопамћење... и ово су страшне страсти које нас одвајају од заједнице са Богом.
     
    Овде нам даље Апостол павле каже да смо деца Божија. Ово требамо разумети. Сви који сте се крстили у Христу, у Христа сте се обукли. Не само да га слушате, не само да га верујете, већ сте се обукли у Њега. Даље Апостол каже: Нема више Јудејца ни Јелина, нема више роба ни слободнога, нема више мушког ни женског, јер сте ви сви један (човјек) у Христу Исусу. Овде Апостол поништава разлике међу нацијама. Поништава чак и разлике између роба и слободног где се у то време робови нису сматрали за људе. ``Ствар`` су их називали Римљани. Поништава и разлике између мушкарца и жене. Нема оног: Ја сам мушко, такав и такав, ти си женско, таква и таква. Говорећи опет : јер сте сви један човек у Христу, не каже да смо једно, већ један, зато што сваки човек задржава своје личне особине у томе ``један`` предупредујући да неко помисли да ћемо бити безлични у томе једно. Мушкарац остаје мушкарцем, не постаје жена, такође и жена остаје женом, не постаје мушкарац. Јудејац остаје Јудејац. Турчин остаје Турчин и Грк остаје Грк.... али смо сви ми један човек.
     
    Нисмо једна ствар. Христос одржава човечију личност са свим оним што је чине. Њена историја, особине.... Али шта јој чини? Одсеца њене страсти, њене грехе, њена духовна отровна загађења... сасеца јој оно духовно раздвајање као кад човек каже: ``Ја сам овакав и он је онакав и немам никакве везе са њим`` и даје таквој души осећање да је други човек његов брат. Други човек је ја. Ми смо један човек. Не једна иста ствар, већ један човек. Сви ти људи чине једног човека као што и Отац, Син и Дух Свети чине једног Бога. Једно Божанство. Три лица која чине једно. Тако и човечанство са милионима лица чини једног човека зато што смо уједињени у Христовој љубави. Достићи ово није лака ствар. Како ће неко гледати другог као себе самога?
    Био сам скоро у једној кући и укућан ме замолио да одгледамо једну емисију на ТВ-у. Ја немам телевизор нити гледам било шта, али тад... ајде. Е... беше неки генијалац који држи говор и рече: `` Требаш волети самог себе јер је Христос рекао да волимо ближње ко саме себе. Ако не волиш самог себе како ћеш волети другог?``У реду.... шта да кажеш? Дође човеку да почупа косу кад чује како поједини објашњавају Писмо. Јер кад каже да волиш ближњег као самог себе, не значи то буквално тако. Јер дође неко и каже: Ја не волим самог себе. Има много таквих људи. Има оних који не само да не воле себе него се и рањавају. И шта сад значи? Овај човек не треба да заволи ближњег? Није то тако. Кад каже да заволимо ближњег значи да га заволимо као да је наше ``ја``, наша личност. Други човек није други, није странац, није онај који је преко пута мене већ је он моје ``ја``. Ја сам тај други. И ово је оно што се тражи од нас. Ово је што каже Апостол да смо један човек. Ти си као личност цео свет. И како то постижеш? То постижеш кад надмасис самог себе. Када себично волиш самог себе, самољубљем, немогуће је да заволиш другог човека. Ниједан егоиста не воли другог. Таква је себична љубав. Светска, телесна... која воли само када је неко други воли. Воли али жели нешто заузврат. Док љубав Божија, љубав Христова не тражи ништа заузврат и зато ослобађа човека. Даје му слободу. Зато је и тешко човеку да заволи ближњег као самог себе, међутим то може постићи кроз саму љубав Христову.
     
    (moj prevod sa Grckog)
     
  6. Свиђа ми се
    N.Petrovic got a reaction from Просечан србенда in Intervju sa o Dionisijem iz Manastira Lipovac   
    AMIN Oce Dionisije, AMIN!
  7. Свиђа ми се
    N.Petrovic got a reaction from ИгорМ in Ko je umro na krstu?   
    0. О страдању тела Господњег и о бестрасности (нестрадалности) Његове божанске природе
    Дакле, све што је претрпео, сам Логос Божији је телом претрпео, док је Његова божанска и једина бестрасна природа остала нестрадална. Јер пошто је један Христос, који је сложен из божанства и човечанства, и који постоји у божанству и у човечанству, када је страдао, оно што је страдално, пошто му је страдање у природи, страдало је, али није страдало скупа са њим и оно што је нестрадално. Јер душа, пошто је страдална, када тело бива сечено, болује и страда заједно са телом, иако она сама не бива посечена; док божанство, будући да је нестрадално, није страдало скупа са телом.
    Треба, пак, знати, да ми исповедамо да је Бог пострадао телом, али никако не исповедамо да је божанство пострадало телом или да је Бог пострадао кроз тело. Јер као када дрво бива обасјано сунцем, па ако секира засече дрво, сунце остаје неповређено и нестрадално; колико ли већма бестрасно божанство Логоса, које je по ипостаси сједињено са телом, остаје нестрадално када тело страдава. И као што, када неко излије воду на ужарено железо, оно што по природи страда од воде (мислим на ватру) бива угашено, а железо остаје неоштећено (јер му није природно да од воде бива уништено), колико ли већма, при страдању тела, божанство, које је једино нестрадално, није примало страдање, иако је остајало нераздељено од тела; није неопходно, наиме, да примери у потпуности и без остатка буду подобни. Потребно је, наиме, да у примерима видимо и оно што је слично и оно што је различито, јер иначе то није пример; јер оно што je у свим стварима слично било би истоветност а не пример, a нарочито када је реч о божанским стварима. Јер немогуће је пронаћи пример који је подобан свим божанским стварима, било да је реч о богословљу, било о божанској икономији.
     
    Тачно изложење Православне вере – Страна 71 – Светосавље
    SVETOSAVLJE.ORG  
  8. Свиђа ми се
    N.Petrovic got a reaction from Bokisd in Ko je umro na krstu?   
    0. О страдању тела Господњег и о бестрасности (нестрадалности) Његове божанске природе
    Дакле, све што је претрпео, сам Логос Божији је телом претрпео, док је Његова божанска и једина бестрасна природа остала нестрадална. Јер пошто је један Христос, који је сложен из божанства и човечанства, и који постоји у божанству и у човечанству, када је страдао, оно што је страдално, пошто му је страдање у природи, страдало је, али није страдало скупа са њим и оно што је нестрадално. Јер душа, пошто је страдална, када тело бива сечено, болује и страда заједно са телом, иако она сама не бива посечена; док божанство, будући да је нестрадално, није страдало скупа са телом.
    Треба, пак, знати, да ми исповедамо да је Бог пострадао телом, али никако не исповедамо да је божанство пострадало телом или да је Бог пострадао кроз тело. Јер као када дрво бива обасјано сунцем, па ако секира засече дрво, сунце остаје неповређено и нестрадално; колико ли већма бестрасно божанство Логоса, које je по ипостаси сједињено са телом, остаје нестрадално када тело страдава. И као што, када неко излије воду на ужарено железо, оно што по природи страда од воде (мислим на ватру) бива угашено, а железо остаје неоштећено (јер му није природно да од воде бива уништено), колико ли већма, при страдању тела, божанство, које је једино нестрадално, није примало страдање, иако је остајало нераздељено од тела; није неопходно, наиме, да примери у потпуности и без остатка буду подобни. Потребно је, наиме, да у примерима видимо и оно што је слично и оно што је различито, јер иначе то није пример; јер оно што je у свим стварима слично било би истоветност а не пример, a нарочито када је реч о божанским стварима. Јер немогуће је пронаћи пример који је подобан свим божанским стварима, било да је реч о богословљу, било о божанској икономији.
     
    Тачно изложење Православне вере – Страна 71 – Светосавље
    SVETOSAVLJE.ORG  
  9. Волим
    N.Petrovic је реаговао/ла на JESSY у Старац Јосиф Исихаста   
  10. Свиђа ми се
  11. Волим
    N.Petrovic got a reaction from Desiderius Erasmus in Izvan-crkveni tumači Biblije   
    Kako bi objasnila ovaj stih iz 1.Tim.3.
    15. Ако ли се задржим, да знаш како се треба владати у дому Божијему, који је Црква Бога живога, стуб и тврђава истине.
  12. Свиђа ми се
    N.Petrovic је реаговао/ла на Ivan Marković у Ko su protestanti?   
    Sve hrišćanske grupe koje se drže sledećih načela:
    1) Sola scriptura
    2) Sola fide
    3) Sola gratia
    4) Solus Christus
    5) Soli Deo Gloria
    1) Prvo znači: samo Biblija je direktna reč Božja i ona je iznad crkvene tradicije. Sve što je verniku dovoljno za spasenje piše tamo. Crkveno predanje jeste samo ljudsko umovanje i mada može da služi za pouku, nije neophodno za spasenje. 
    2) Čovek se spasava samo verom i ništa što bi on uradio ne bi zasluživao da ga Bog spase. Dobra dela su samo posledica toga da je onaj koji ih čini već spasen. Mimo vere i krštenja, ona ne samo da ne spasavaju nego čak predstavljaju gordost i greh. Dobra dela koja su učinjena posle spasenja verom i krštenjem, ne mogu da pokriju naše grehe ali su Bogu ugodna. U protestantskoj sotiriologiji čovek je pasivni objekat spasenja i od njega ne zavisi ništa osim da se krsti i da poveruje. Sve ostalo je na Bogu. 
    3) Ovo je u tesnoj vezi sa 2) . Čovek se spasava samo blagodaću.
    4) Hristos je ne samo Spasitelj već i jedini posrednik između Boga i ljudi. Ovo vodi jednom krajnje nonšalantno odnosu prema crkvi i apostolskom prejemstvo. Episkopi ( tamo gde ih ima) i prezviteri nisu ikone Hrista i apostola respektivno već pre neka vrsta moralnih učitelja, administratora i molitvenih koordinatora 
    5) Samo se Bogu ukazuje slava. Nema poštovanja ikona, kipova, svetačkih moštiju, kulta Bogorodice. 
    1) Posledica jedinice je u dobroj meri odbacivanje predanja relativizacije ili potpuno ignorisanje vaseljenskih i pomesnih sabora Crkve ( izuzetak su 1, 2 i 4 vaseljenski Sabor). Na taj način su mnoga nedovoljno razjašnjena pitanja iz Biblije ili sporova u Crkvi prvih 1000 godina ostala nerazjašnjena. Takođe se ignorišu Oci, osim Avgustina, čije je učenje o spasenju glavna tema protestantske teologije.
    2) Posledica dvojke je stvaranje lažne dileme vera ili dela i potpuno nerazvijeno učenje o sinergiji i Bogopoznanju. 
    3) Posledica trojke je kolaps na predodređenje u kalvinizmu.
    4) Posledica četvorke su žene biskupese i popese.
    5) Posledica petice je odbacivanje ikona i čak krstova, nerazlikovanje latrije (obožavanja) i proskineze (poštovanja) i indirektno negacija osveštanje materije i oboženja ljudi tokom života i po smrti.
    Osim ovih specifično njihovih zabluda nasledili su neke rimokatoličke i to:
    1) Filioque u većini slučajeva.
    2) Nerazlikovanje Božje Suštine i Energija
    3) Posmatranje svetih tajni kao izdvojenih iz Liturgije i van konteksta Evharistije. 
     
    1) Jedinica vodi konfuznoj trijadologiji i nejasnoj pneumatologiji.
    2) Dvojka vodi nemogućnosti oboženja i prosvetljenja tokom ovog života. Čovek ostaje u fazi očišćenja, ali je i ona nekonzistentna, budući da ništa što čovek uradi nije dovoljno da mu spere grehe. Poveruješ, krstiš se i to je to. Ovo u praksi vodi potpunom napuštanju asketizma i nestanku monaštva, а da druge strane relativizaciji Evharistije.
    3) Ovo vodi relativizaciji i zanemarivanja svih svetih tajni osim krštenja i pričešća.
    Jehovine svedoke i mormone ne treba smatrati protestantima. Mormoni su mnogobožačka religija, a jehovisti neoarijanci.
  13. Свиђа ми се
    N.Petrovic је реаговао/ла на obi-wan у Тема о КОРОНАВИРУСУ... све на једном месту   
    Covid-19 cinjenice – Swiss Propaganda Research
    SWPRS.ORG Informacije i cinjenice o Covid-19 od strane strucnjaka analizirane i uredjene, koje nasim citaocima omogucuju realisticnu procenu rizika.  
  14. Свиђа ми се
    N.Petrovic је реаговао/ла на obi-wan у Тема о КОРОНАВИРУСУ... све на једном месту   
    E moj brale, kad bi to samo imao kome da kazes...
  15. Свиђа ми се
    N.Petrovic је реаговао/ла на GeniusAtWork у Тема о КОРОНАВИРУСУ... све на једном месту   
    Да бре, чиста коинциденција.
    Два пробна балона, претходни викенд и овај да се види како би прошло. Таман да се намести следеће продужење да буде од четвртка. А већ је почео да прича да се укида ван. стање до краја априла, да не смемо да чекамо са укидањем због економије...још само да избегнемо овај ускршњи помор и спашени смо  
  16. Свиђа ми се
    N.Petrovic got a reaction from Tanja M in Тема о КОРОНАВИРУСУ... све на једном месту   
    Problem je sto je ovde u pitanju savrsena kordinacija vlasti, medija i ``podnaucenih`` epidemiologa koji su manje vise u sluzbi vlasti. Ne zaboravimo samo da je dr.Kon bio taj koji je milionima iz budzeta kupio silne vakcine protiv svinjskog gripa, a nikada nije ni odgovarao za to.
  17. Свиђа ми се
    N.Petrovic је реаговао/ла на Вилер Текс у Тема о КОРОНАВИРУСУ... све на једном месту   
    И сад треба да натерам мозак и душу да ми тај лик буде неко од поверења. А могли су неког другог да нађу овако све је више него сумњиво.
  18. Свиђа ми се
    N.Petrovic got a reaction from Вилер Текс in Тема о КОРОНАВИРУСУ... све на једном месту   
    Problem je sto je ovde u pitanju savrsena kordinacija vlasti, medija i ``podnaucenih`` epidemiologa koji su manje vise u sluzbi vlasti. Ne zaboravimo samo da je dr.Kon bio taj koji je milionima iz budzeta kupio silne vakcine protiv svinjskog gripa, a nikada nije ni odgovarao za to.
  19. Волим
    N.Petrovic got a reaction from Grizzly Adams in Тема о КОРОНАВИРУСУ... све на једном месту   
    Hvala na ovom videu. Pitanje je samo da li ce uopste nekome pomoci, da li ce uopste neko razumeti i prihvatiti reci ovog naucnika, jer kako je otprilike rekao Mark Tven: Mnogo je lakse nekog prevariti nego mu objasniti da je prevaren.
  20. Свиђа ми се
    N.Petrovic је реаговао/ла на obi-wan у Тема о КОРОНАВИРУСУ... све на једном месту   
    Evo, pogledajte npr. ovaj clanak iz Politike, sto ga je Romejac postavio na prethodnoj strani.
    Naslov je kratak i jasan, ne ostavlja ni najmanje mesta za dvoumljenje.
    Medjutim, kad otvorite clanak, nadjete podatak da korejski lekari u stvari najizvesnijim smatraju da ti ljudi nisu bili ni zaleceni kako treba.
    To 1) nije nova informacija, znamo je bar mesec dana unazad; 2) sama informacija doslovno je sa`ranjena ispod bucnog naslova.
    Razborita pitanja za sve koji misle glavom:
    1) Zasto se ti podaci (ocigledno!) ponavljaju tako dugo? 2) Zasto je pravi podatak sakriven ispod katarzicnog naslova?
    I sta sad? Nista. Naslov je jednog prosecnog citaoca spucao u glavu i dozirao ga novom dnevnom dozom panike.
    Sve ono sto dalje pise ostace neprimeceno kod velike vecine citalaca; osnovna psihologija.
    Ova tema je krcata ovakvim porukama, i niko nista.
    @N.Petrovic 
    Mark Tven je sasvim ocigledno u pravu.
  21. Свиђа ми се
    N.Petrovic got a reaction from obi-wan in Тема о КОРОНАВИРУСУ... све на једном месту   
    Problem je sto je ovde u pitanju savrsena kordinacija vlasti, medija i ``podnaucenih`` epidemiologa koji su manje vise u sluzbi vlasti. Ne zaboravimo samo da je dr.Kon bio taj koji je milionima iz budzeta kupio silne vakcine protiv svinjskog gripa, a nikada nije ni odgovarao za to.
  22. Свиђа ми се
    N.Petrovic је реаговао/ла на obi-wan у Тема о КОРОНАВИРУСУ... све на једном месту   
    Na zalost, izgleda da je tako. Najgore je sto se u vecini tkz. medija redovno mesa ono sto stvarno jeste, sa jos mnogo vise onog sto je ili naduvano ili neistinito. I tako se upecaju ljudi naviknuti da im tv i novine oblikuju misljenje.
  23. Свиђа ми се
    N.Petrovic got a reaction from Milica Bajic in Тема о КОРОНАВИРУСУ... све на једном месту   
    Hvala na ovom videu. Pitanje je samo da li ce uopste nekome pomoci, da li ce uopste neko razumeti i prihvatiti reci ovog naucnika, jer kako je otprilike rekao Mark Tven: Mnogo je lakse nekog prevariti nego mu objasniti da je prevaren.
  24. Свиђа ми се
    N.Petrovic got a reaction from obi-wan in Тема о КОРОНАВИРУСУ... све на једном месту   
    Hvala na ovom videu. Pitanje je samo da li ce uopste nekome pomoci, da li ce uopste neko razumeti i prihvatiti reci ovog naucnika, jer kako je otprilike rekao Mark Tven: Mnogo je lakse nekog prevariti nego mu objasniti da je prevaren.
  25. Свиђа ми се
    N.Petrovic је реаговао/ла на Grizzly Adams у Тема о КОРОНАВИРУСУ... све на једном месту   
    Da ne pricamo o tome koliko stres ugrozava imuni sistem.
    Kad ovaj istraumiran narod za koju sedmicu izadje iz kuce poumirace ljudi od obicne prehlade.
×
×
  • Креирај ново...