Jump to content

N.Petrovic

Члан
  • Број садржаја

    1268
  • На ЖРУ од

  • Последња посета

О N.Petrovic

  • Рођендан 03/28/1971

Profile Information

  • Пол :
    Мушко

Скорашњи посетиоци профила

7234 посетилаца

N.Petrovic's Achievements

  1. Prvo sasluzivanje p.Vartolomeja sa Epifanijem u Kijevu : ΚΙΕΒΟ: Το πρώτο Συλλείτουργο Βαρθολομαίου- Επιφάνιου επί ουκρανικού εδάφους - ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ WWW.VIMAORTHODOXIAS.GR Eπιμέλεια: ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΚΙΕΒΟ: Την Κυριακή 22 Αυγούστου 2021, στον Καθεδρικό Ναό Αγίας Σοφίας στο Κίεβο...
  2. Kiparska i Grcka Crkva su imale sastanak svojih sinoda i na njima pozvale strucnjake iz te oblasti i one koji su za i one protiv vakcinisanja. Posle razmatranja svega Sinodi su doneli slicna saopstenja, da je vakcinacija treba biti licna odluka svakog coveka.
  3. Thanks... Ovo je iz onih poslanica m.Pirejskog Serafima p.Vartolomeju gde ga je kritikovao za ekumenisticke ispade.
  4. Takodje mozes primetiti da Sv.Grigorije Palama nije pisao novogrckim a ni cistim Koini jezikom a tu gramatiku ne poznajem dovoljno dobro.
  5. ↓ πτώσεις ενικός πληθυντικός ονομαστική το τελώνιο τα τελώνια γενική του τελώνιου των τελώνιων αιτιατική το τελώνιο τα τελώνια κλητική τελώνιο τελώνια
  6. Da. Lk.5.27 je stih koji ti moze pomoci: 27 Καὶ μετὰ ταῦτα ἐξῆθε καὶ ἐθεάσατο τελώνην ὀνόματι Λευΐν, καθήμενον ἐπὶ τὸ τελώνιον, καὶ εἶπεν αὐτῷ· ἀκολούθει μοι.
  7. Ovde je na engleskom prevedeno sve do druge slike, do recenice koja se zavrsava sa: .... I offer this confesion.
  8. Ovaj citat iz Osmoglasnika je iz Ispovednicke molitve Sv. Grigorija Palame Presvetoj Bogorodici. Evo tog dela gde jasno pominje Mitarstva bas tom recju: Δός μοι καιρὸν μετανοίας καὶ λογισμὸν ἐπιστροφῆς. Αἰφνιδίου με ἐλευθέρωσον θανάτου. Κατακεκριμένου με συνειδότος ἀπάλλαξον. Τέλος παράστηθί μοι ἐν τῷ χωρισμῷ τῆς ταπεινῆς μου ψυχῆς ἐκ τοῦ ἀθλίου τούτου σώματος, τὴν ἀφόρητον ἐκείνην ἐλαφρύνουσα βίαν, τὸν ἀνέκφραστον ἐκεῖνον ἐπικουφίζουσα πόνον, τὴν ἀπαραμύθητον ἐκείνην παραμυθουμένη στενοχωρίαν, τῆς σκοτεινῆς με τῶν δαιμόνων λυτρουμένη μορφῆς, τοῦ πικροτάτου λογοθεσίου τῶν τελωνῶν τοῦ ἀέρος καὶ τῶν ἀρχόντων τοῦ σκότους ἐξαίρουσα, τὰ χειρόγραφα τῶν πολλῶν μου ἁμαρτιῶν διαρρήσουσα, τῷ Θεῷ με οἰκειοῦσα, τῆς ἐκ δεξιῶν αὐτοῦ καὶ μακαρίας στάσεως, τῆς ἐν τῷ φοβερῷ κριτηρίῳ, καταξιοῦσα, τῶν αἰωνίων καὶ ἀνυποίστων ῥυομένη κολάσεων, τῶν ἀοιδίμων καὶ ἀκηράτων ἀγαθῶν ποιοῦσα κληρονόμον. Cela molitva: Γρηγόριος Παλαμάς - Ευχή εξομολογητική εις την Θεοτόκον USERS.UOA.GR Γρηγόριος Παλαμάς - Ευχή εξομολογητική εις την Θεοτόκον USERS.UOA.GR
  9. N.Petrovic

    Ko je umro na krstu?

    0. О страдању тела Господњег и о бестрасности (нестрадалности) Његове божанске природе Дакле, све што је претрпео, сам Логос Божији је телом претрпео, док је Његова божанска и једина бестрасна природа остала нестрадална. Јер пошто је један Христос, који је сложен из божанства и човечанства, и који постоји у божанству и у човечанству, када је страдао, оно што је страдално, пошто му је страдање у природи, страдало је, али није страдало скупа са њим и оно што је нестрадално. Јер душа, пошто је страдална, када тело бива сечено, болује и страда заједно са телом, иако она сама не бива посечена; док божанство, будући да је нестрадално, није страдало скупа са телом. Треба, пак, знати, да ми исповедамо да је Бог пострадао телом, али никако не исповедамо да је божанство пострадало телом или да је Бог пострадао кроз тело. Јер као када дрво бива обасјано сунцем, па ако секира засече дрво, сунце остаје неповређено и нестрадално; колико ли већма бестрасно божанство Логоса, које je по ипостаси сједињено са телом, остаје нестрадално када тело страдава. И као што, када неко излије воду на ужарено железо, оно што по природи страда од воде (мислим на ватру) бива угашено, а железо остаје неоштећено (јер му није природно да од воде бива уништено), колико ли већма, при страдању тела, божанство, које је једино нестрадално, није примало страдање, иако је остајало нераздељено од тела; није неопходно, наиме, да примери у потпуности и без остатка буду подобни. Потребно је, наиме, да у примерима видимо и оно што је слично и оно што је различито, јер иначе то није пример; јер оно што je у свим стварима слично било би истоветност а не пример, a нарочито када је реч о божанским стварима. Јер немогуће је пронаћи пример који је подобан свим божанским стварима, било да је реч о богословљу, било о божанској икономији. Тачно изложење Православне вере – Страна 71 – Светосавље SVETOSAVLJE.ORG
  10. Dokumentarac o zivotu Sv.Josifa Isihaste. Nesto novo i odlicno snimljeno sa blagoslovom manastira Vatoped. Za sada samo na engleskom.
  11. N.Petrovic

    Izvan-crkveni tumači Biblije

    Kako bi objasnila ovaj stih iz 1.Tim.3. 15. Ако ли се задржим, да знаш како се треба владати у дому Божијему, који је Црква Бога живога, стуб и тврђава истине.
×
×
  • Креирај ново...