Jump to content
Quora StumbleUpon Banana Lime Leaf vKontakte Sky Blueberry Slack Watermelon Chocolate Steam Black Facebook Tumblr
Quora StumbleUpon Banana Lime Leaf vKontakte Sky Blueberry Slack Watermelon Chocolate Steam Black Facebook Tumblr

Придружите се нашој ВИБЕР ГРУПИ на ЛИНКУ

МАРКО Мaленчић

Теолог
  • Број садржаја

    132
  • На ЖРУ од

  • Последња посета

О МАРКО Мaленчић

  • Ранг
    Интересује се
  • Рођендан 07/06/1990

Profile Information

  • Пол :
    Мушко
  • Локација :
    Београд, Мокрин
  • Интересовање :
    Музика, мисионарење, библистика, поп- култура

Скорашњи посетиоци профила

4991 посетилаца
  1. БАЛКАНСКА ПРАВИЛА Филм је о сукобу српске и хрватске струје у Управи државне безбедности. Лазаревић је безбедњак који се после чистки у УДБи из Јеладе управља српском струјом УДБе. Своју породицу оставља, но свога сина, без синовљевог знања, спрема да преузме вођство параУДБом. УДБа Одељење за заштиту народа (ОЗНа) је тајна полиција партизанске војске. После рат се раздваја на Управу државне безбедности (УДБа, полиција) и на Контраобавештајну службу (КОС, војска). УДБа 1966. мења има у Служба ДБ (СДБ), у оквиру које делују и републичке Службе. Радња Марко Лазаревић је члан „српске групе“ – српских националиста укључених у све структуре безбедности Југославије који, од 1966., води српску пара-УДБу из Грчке. Његов син, Алекса преузима улогу свога оца. Филм приказује српску групу и као и њен сукоба са Савезном УДБом. Између редова Филм Дарка Бајића приказује да је „српска група“, на челу са Крцуном и Леком, била англофилска група, која је вршила чистке у Југослоавији 1945-1953. за интересе Запада. Посебно се види у лику мајора Суботића, који као „плавац“ је у групи - Југословенска авијација и јесте настала као део Краљевинске авијације Британије (РАФ) 1944. у Либији. Марко Маленчић дипломирани теолог
  2. МАРКО Мaленчић

    Професионалац

    Ковачевићева истоимена драма је филмована 2003. Лабан, УДБаш, доноси транскрипте и ствари Теје, сада управника државног предузећа, а некадашњег опозиционара Милошевићу којег је Лабан годинама пратио. Филм је критика УДБе, али и опозиције - њихове неозбиљности и порочности. УДБашко-мафијашко-буразерски систем систем УДБашко-мафијашко-буразерски систем (УМБ) систем управља Србијом и регионом. У средишту је УДБашка клика која управља мафијом, а УДБа и мафија привредним и друштвеним системом који раде „буразерски“: „дођешми-дођемти“. УМБ систем је 5.10.2000. предао само шефа- Милошевића, док је УМБ систем опстао (последња сцена филма) све док не поче са распадом 2013. Радња До јуче професор, боем, припадник интелигенције и противник Милошевића, Теја је сада управник. Једном код њега улази необичан странац са кофером. То је Лука Лабан, бивши агент РДБ, а сада таксиста. Почиње сучељавање ових људи које је пуно изненађења. Лукина мисија последњих десет година је ухођење Теје, писање извештаја о поступцима, шпијунирање до најинтимнијих тренутака. На крају филма је сцена како и даље обавештајна служба прати и надзире Теју... Ништа се није променило, осим имена управника... Марко Маленчић дипломирани теолог
  3. МАРКО Мaленчић

    ЧЕТВРТИ ЧОВЕК

    Највећа вредност Зечевићевог филма ЧЕТВРТИ ЧОВЕК је документаристичност: приказује основе УДБашко-мафијашко-буразерског система и рат српских обавештајних служби. УМБ систем УМБ систем управља регионом. У средишту су безбедносне службе (полиција, војкса, УДБ, МИП) које управљају мафијом (у филму инспектори (БИА и МУП)), а службе и мафија привредним и друштвеним „буразерским“ системом (Бервар и свињар): „дођешми-дођемти“. Службе су у међурату за превласт од 1987. све до Закона о уређењу служби безбедности из 2007.- када је филм и снимљен... Радња Человек се буди из коме са амнезијом. Сазнаје да му је породица убијена при његовом рањавању. Пуковник му открива идентитет- он је мајор ВБА. Уплиће се инспектор МУП-а (из БИА- убачен у ВБА), „са информацијама о покољу“. Хтели су да га убију јер мајор има „компромитујући материјал“. Прилика да врати идентитет је да игра инспекторову игру. По упутствима инспектора мајор убија људе „који су убили његове“, а заправо инспектору чисти конкуренцију у владању Србијом. Материјал је касета на којој мајор, пуковник и инспектор чине ратни злочин. Мајор је налази и сећа се: син му је нашао касету, у кошкању оца и сина син је случајно упуцан, мајор на женину молбу пуца у жену и себи у главу... Мајор је на крају инспекторове игре мртав, а инспектор постаје министар. Марко Маленчић апсолвент ПБФ
  4. УМБ систем управља Србијом и регионом. У средишту је УДБашка клика која управља мафијом, а мафија привредним и друштвеним системом који раде „буразерски“: „дођешми-дођемти“. Највећи страх тог система је ЕУ. Почетак пада система је озваничен хапшењем убица Ћурувије. Комунизам као идеологија је нанео највише зла људима. Русија је и данас, суштински, комунистичка држава. У Србију је руски комунизам дошао 1945. на силу. Тито беше, суштински, српски бог и месија, који је управљао целим системом. ОЗНА/УДБа је тајна полиција која ни данас није размонтирана. 90-е су последица неразмонтиране УДБе која се претворила у УМБ систем. Југословенски рат је покренуло ОЗНАшко братство. Инфлација је део репрограмирања Србије за глобализам. Одлив мозгова се дешава јер млади обравовани нису потребни УМБ систему. НАТО бомбардовање је део спиновања у Срба да „је свет против нас“. ДОС је крв револуције хтео да одложи са 5. 10. 2000. за касније. Зоран Ђинђић је убијен јер хтеде да расформира УМБ систем. Независност Косова је последица УМБ система да би мантра „Косово је Србија“ био алиби за ЕУрофобију. Срамоћење Србије је последица испадања Србије из цивилизацијског мејнстрима од стране УМБ система. Турбо-фолк је плански уништио све моралне вредности да би се градиле нове. ЕУ је највећи непријатељ УМБ система јер у њој нема места за такве системе. Хапшење убица Ћурувије је озваничило почетак демонтаже УМБ система. У поп-култури УМБ систем и последице истог су обрађене кроз музику, филмове, емисије...
  5. Војводина и Србија су имале проевропско усмерење до доласка проруских комуниста са УДБашким системом 1945. Почетком 90-их се обнавља усмерење ка Европској унији која је утемељена на начелима хришћанске демократије. ЕУ данас представља за Србију крај УДБашко-мафијашко-буразерског система и почетак поуједињења свих Срба. Војводина Војводина је регион која је била део Римске империје, Моравске, Турске, Аустрије. Аустро-Угарска је регију запечатила као европску. Од 1918. је део Србије. Србија 1804-1945 Српски етнарси од 1804. имају начело, које траје до 1945, да шаљу младе на школовање у иностранство и да по повратку млади изграђују Србију са европским установама. Расија 1917. у Расији побеђују комунисти који примењују социо-дарвинизам тј. марксизам. Суштински- систем у Расији се тек формално променио- што доказује неиспоручење М. Марковић. УДБа ОЗНА-УДБа је ударна песница југословенских проруских комуниста који темеље систем на масовним погубљењима од 1944. УДБа касније постаје срце УДБашко-мафијашко-буразерског система. Обновитељи европског усмерења Почетком 90-их у Србији проевропско усмерење обнављају Вук Драшковић и СПО и Зоран Ђинђић и ДС. Суштински долази до почетка падања УДБашко-мафијашко-буразерског система 2013. Демохришћанска ЕУ После века ратова између Француске и Немачке, оне утемељују ЕУ на демохришћанству са религиозним етнарсима. Застава ЕУ символише Круну Богородице. ЕУ EУ су основале СР Немачка, Француска, Бенелукс и Италија као Европску заједницу за угаљ и челик 1952. Мастрихтским уговором постаје ЕУ. Сада има 28 чланица. ЕУ и Србија Цивилизацијски мејнстрим у Европи су сад евро-интеграције. Сем тог цивилизацијског напретка, ЕУ Србији даје могућност да као лидер интеграција буде српски пијемонт и ЕУ разбија УДБашко-мафијашко-буразерски систем. Марко Маленчић апсолвент пбФ
  6. Моћни ренџери 2013. се навршава 20 година од емитовања првих америчких Моћних ренџера и 38 од емитовања њиховог јапанског узор-оригинала Супер Одреда. Супер одред Супер одред је јапанска серија која се снима од 1975. са схемом: зликовци (ванземаљци или терористичка организација) би да освоје Земљу чудовиштима. Силе добра (под вођством шефа организације) окупљаjу неколико младића и девојака и дају им посебне моћи за одбрану великим возилима који се спајају у великог робота који побеђује огромно чудовиште. Моћни Ренџери Од 1993. „Шабан продукција“ у САД снимају Моћне ренџере скоро потпуно ископиране од сезоне Супер одреда из 1992. Снимају се и дана данас- прво се објави Одред, па следеће године са мањим изменама и са већим континуитетом у причи се сниме Ренџери. Снимљено је 20 сезона: Силни преображај, Ванземаљски, Зео, Турбо, у свемиру, Изгубљена галаксија, Интервентна брзином светлсоти, Временска сила, Дивља сила, Нинџа олуја, Дино гром, С.П.Д., Мистична сила, Операција надвожња, Снага прашуме, Самураи, Супер Самураи, Мегасила. Снимљени су и филмови о Ренџерима (Силни преображај, Турбо...). Скупови фанова ренџера је МОРФИКОН. Силни преображај Моћни Ренџери Сезона је по узору Супер одред Зајуренџер серију. У све три подсезоне, Дино, Гром, Нинџа, вођа тинејџера из гимназије Ејнџел Грова, је Зордан са андроидом Алфом, а противници су Рита и Зед. Прва поставка је црни Зек/Адам, ружичасти Кимберли/Кетрин, плави Били, жути Аиша/Трини и црвени Џејсон/Роки ренџер. Касније долази Томи као зелени/ бели ренџер. Марко Маленчић апсолвент пбФ
  7. МАРКО Мaленчић

    SCOOTER- 20 година

    2013. год. се обележава 20 година од формирања хановерског техно трија Scooter. За време та „4 поглавља“ су издали 17 албума. Остали су доследни свом изворном звуку- што је и предност и мана. Историјат 1986. H. P. Baxxter и Rick Jordan основаше у Хановеру синт-поп бенд Celebrate the Nun. Бенд издаје први албум Meanwhile 1990. и издваја се од масе „вона-би Депеш Моуд“ бендова: сингл Will You Be There достиже врхунац на броју 5 Билборд клупске листе 1990, а She's a Secretary достиже на број 12. С.Томпсон, четврти члан бенда,напушта бенд објави други албум Continuous, но мање успешан због пада популарности синт-попа. Два сингла су објавили "Patience" and "You Make Me Wonder". Бенд се распада, а Бакстер настави да ради у инди етикети где се састао са будућим менаџером Scooter-а Јенса Телеа. Албуми Звук групе је од балада и електро-фанк песама до хепи-хардкора и тренса. Годинама не мењају звук- што је добро (доследни су) и лоше (годинама не мењати звук или тематику песама?...). Поред спорности са спотовима са голотињом један спот може да опише данашњу друштвену околност: у споту Sound Above My Hair се види да данас људе (и то хипнотички) окупља је музика и рејв а не сама церква испред које и јесте журка. Кaријера им је подељена у, како кажу, поглавља. Прво поглавље чине албуми: ...and the Beat Goes On! (1995) (песма која се издваја Hyper, Hyper!), Our Happy Hardcore (96) (Back In The U.K.), Wicked! (96) (I'm Raving), Age of Love (97) (Age Of Love). Друго поглавље: No Time to Chill (98) (We Are The Greatest), Back to the Heavyweight Jam (99) (Faster Harder Scooter), Sheffield (00) (She's The Sun), We Bring the Noise! (01) (Posse). Треће поглавље: The Stadium Techno Experience (03) (Weekend!), Mind the Gap (04) (Jigga Jigga!), Who's Got the Last Laugh Now? (05) (Hello). Четрто поглавље: The Ultimate Aural Orgasm (07) (U.F.O Phenomena), Jumping All Over the World (07) (The Question Is What Is The Question? и Cambodia), Under the Radar Over the Top (09) (J'adore Hardcore), The Big Mash Up (11) (It's a Biz), Music for a Big Night Out (12) (4 A.M.). 2014 би изашао и албум The 5th Chapter. Синглови су им Vallee De Larmes, Love Message, Break It Up, Ramp, Aiii Shot The DJ, Nessaja, Jump That Rock, Army Of Hardcore… Чланови H. P. Baxxter- Hans-Peter Geеrdes (1966, Лер) je фронтмен и гитариста. Има сјајне способности као MC посебно на наступима. Почео је да студира право, био столар у Енглеској и био је и трговац. Тренутно је судија у немачком „Икс-фактору“, а 2009. је био судије у немачкој Европесми. Rick J Jordan (1968,) дизајн звука, композитор, продуцент, клавијатуриста и гитариста је сасонивач бенда којег ће напушта 2014. Његова супруга Ник је женски вокал у неким песмама. Трећи члан- клавијатуриста, композитор и продуцент- су били Ferris Bueller (93–98) Axel Coon (98–02) Jay Frog (02-06)
  8. Просветитељство је настало у Европи задојена хришћанством- религијом- у суштини- слободе. Просветитељство, са својим чедом секуларизмом, је Церкву пробудио из уљуљканости у „овоземаљском царству“. Премодерна У доби премодерне (до ренесансе) је Церква, од Константина преко Теодосија, постала највећа друштвена сила. Као таквој, њој се сваки вид културе клањао. Заправо, овде је посејан секуларизам- Т. Аквински подели науку на сфере вере и разума, подредивши природну науку натприродној. Овде Церква заборави на суштинску ствар да је хришћанство религија слободе, религија која се прихвата слободном вољом, а не јер су такве друштвене околности. Модерна- просветитељство Реакција на ову друштвену околност је уследила са ренесансом када већ световна уметност полако преузима првенсто наспрам церквене што се може и видети у делима уметника доба препорода. У ренсанси је живео и Е. Ротердамски, зачетник реформације. После ренесансе долази доба просветитељства. Име говори да долази после „мрачног“ (средњег) века. Овај покрет је доносио светлсот знања- просвећеност- масама који су под влашчу владара и Церкве који их држе у слепој послушности. У овом добу се рађају идеје секуларизма- одвојености духовног од световног, Церкве од државe; идеје поделе власти на законодавну, извршну и судску (чиме се власт ограничава од самовоље владара и предаје се народу). За мото просветитељства би се могао узети мото књиге Волтера у којом се расправљао са неистомишљеником, који у (суштински) хришћанском и постмодерном духу гласи: Не слажем се са тим што говориш, али ћу до смрти бранити твоје право да то слободно кажеш. Поред њега, највећи просветитељи су Монтескје, Д. Обрадовић, Џ. Лок као и просвећени апсолутисти. Постмодерна Постмодерна, која се не да дефинисати, је “копиле модерне које покушава да убије родитеља” сумњa у све метанаративе (надприче): религију, модернизам... Ово је последица јер у премодерни спиритулане науке, као и у модерни рационалне, нису довеле до благостања. У постмодерни истинна није објективно, већ субјективно- оно што се субјекту чини истинитим. Она не трпи само нетрпељивост и покушаје монопола над истином. Најпознатији философи су Дерида, Бодријар, Фуко, Рорти...
  9. Африка Бембата је отац хип-хоп културе. Ове године култура пуни 40 година. Он је хип-хоп покренуо заправао као алтернативу уличном насиљу чиме је смањио стопу криминала у Њу Јорку. Хип-хоп Хип-хоп је настао у Њу Јорку под утицајем фанка, тј. прве су семпловане фанк плоче пуштане тако што се миксовало на грамофонима тражећи brake- ритам-део у којој се не пева. Испрва су хип-хоп звезде DJ-еви, а МС-еви долази касније и то тек као хајпмени тј. модератори журке. Касније римујући преузимају примат. Хип-хоп је био не замислив ван сабрања, тј. журке. Творац хип-хопа је DJ Cool Herc (први је миксовао на саунд-систему), трећи по значају је DJ Grandmaster Flash, a Бембата је хип-хоп систематизовао у свом покрету ЗУЛУ НАРОД. ЗУЛУ НАРОД Бронкс је 70-их био криминалом заражен и сиромашан. Млади се окупљаше у банде. Најјача беше „Црни пикови“. Вођа је био Кевин Донован. После пуцњаве где му страда пријатељ и по повратку из Африке, надахнут борбом Зулуа, Кевин узима име Африка Бембата, и постаје хип-хоп DJ. Банду претвара у покрет ЗУЛУ НАРОД који прави журке где сакупљају новац за самодопринос. Бем је отац хип-хоп културе која има 4 елемента: диџејинг, реп, брејк-денс и графити (и пети- знање) чиме смањи криминал- више се није обрачунавало пиштољима, но на бетловима у репу или брејк-денсу. Албуми Death Mix (1983), Sun City (1985), Planet Rock: The Album (1986), Beware (The Funk Is Everywhere) (1986), Death Mix Throwdown (1987), The Light (1988), The Decade of Darkness 1990–2000 (1991), Don't Stop... Planet Rock (The Remix EP) (1992), Jazzin (Khayan album) (1996), Lost Generation (1996), Warlocks and Witches, Computer Chips, Microchips and You (1996), Zulu Groove(Compilation) (1997), Electro Funk Breakdown (1999), Return to Planet Rock (1999), Hydraulic Funk (2000), Theme of the United Nations w/ DJ Yutaka (2000), Electro Funk (2003), Breakdown(Compilation) (2003), Looking for the Perfect Beat: 1980-1985(Compilation) (2003), Dark Matter Moving at the Speed of Light (2004), Metal (2005), Metal Remixes (2005), Death Mix "2" (2006). Музика Музика му је испрва била под јаким утицајем фанка, посебно његовог узора Џ. Брауна. Као и Браун, и Бембата се бави правима црнаца. Са првим својим саставом Soul Sonic Force снима његов највећи хит Planet Rock, утемељујући тако електро-фанк. На каснијим албумамим преовладавају, дакле, и даље фанк и електро-фанк. И дан данас наступа уживо и снима. Марко Маленчић апсолвент ПБФ
  10. „Патријарх“ Немаца К. Аденауер би први канцелар СР Немачке. Као саоснивач Хришћанске демократске уније и као верујући хришћанин, са послератним лидерима је Европску унију „утемељио“ на хришћанству. Он је доказ да велика времена рађају велике људе. Конрад Аденауер Конрад Аденауер је рођен у религиозној римокатоличкој породици 1876. г. у Келну. Дипломирао је права и политичке науке 1900. г. Градоначелник Келна Аденауер беше градоначелник Келна око Првог светског рата када после рата спаси Келн Аденауеровим- посебно замешеним- хлебом. Ту је остао све до дана када је Хитлер дошао да посети Келн... Иначе, је био 1922-33. и председник Пруског државног већа. Под нацизмом Као политичар који није подржавао Хитлера, живот му је за време нацизма висио о концу. Посебно када су на Хитлера вршени атентати- тада би се испитивали сви ненацистички политичари. Савезни канцелар После рата је градоначелник Келна. Саоснова Хришћанску демократску унију. На послератним изборима 1949. поста Савезни кенцелар и ту оста до 1963. Усмерио је Немачку ка западним победницима да би утемељио демократију и денацификовао Немце. Привредно чудо Министар привреде у Аденауеровој влади беше Лудвиг Ерхарт који утемељи социјално-тржишну привреду у Немачкој- привреда која је тржишна, али и пази и на социјалну једнакост. Полседица тога би чувено „привредно чудо“- васкрс Немачке у привредну силу. http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRUp7jFs9TG5XBsMx_WJS7gEMipMuZ0zJCtjh0J-paIaQfOCOIw Хришћанска демократија Хришћанска демократска унија је странка која обједини римокатоличке и протестантске демохришћане. Она је постсекуларна реакција на секулариазам (који замагли гледиште да је человек икона Бога) и који даде за последицу Аушвиц и индустријско убијање. Демохришћанска Евроспка унија Оци осниваоци Европске уније (Аденауер, де Гол, де Гаспери, Шуман...) су поучени искуствима безбожништва, поуспоставили савремену Европу на темељима (демо)хришћанства и толеранције; посебно де Гол и Аденауер измирењем на миси у Ремсу.
  11. У доба римског домината цареви беху јемац јединства многонародне империје. Као доминусe су их поданици обожавали као богове. Хришћани су цара поштовали, али му се нису клањали (што је сматрано за велеиздају) те су били гоњени до цара Константина. Цар Константин је, државничком мудрошћу, увидео да ту религију, у којој су припадници и народности чак и ван његове империје, може употребити као додатни стуб јединства царства. Донео је Милански едикт који је јемчио верску слободу свим религијама у империји му. Већ 17 векова је тиме свети цар испред свог времена. Но оно што се превиђа је то да од Едикта креће постепена деградација црквеног живота. Креће тренд уплитања државе у Цркву: 380. године хришћанство постаје државна религија, што доводи до повећање броја хришћана науштрб квалитета верског живота. Нпр-крштење је у неким случајевима био неопходан услов за државну службу. Веома брзо (од Ромео-византијске империје до царске Русије) је дошло до тога да владар имао главну реч-и у Церкви. Цар Петар Велики 1712. године, противно канонима и устројству Цркве, установу патријарха мења Светим управничким синодом (који је укинут 1917. г). У свом тексту "Душа Русије" Сергеј Александрович Шмеман поентира: "Мржња према клирицима која је горела међу руским револуционарима је доливана повесно чињеницом. Вековима Руска православна церква беше царева слушкиња. Цар беше поглавар Церкве и све награде, унапређења и именовања је доносио царски двор. " У чисткама противника новог државног система је и Церква, као део старог, страдала. Слично је било и у Србији, па и у Француској револуцији. Но, те треба кривицу за цео овај исход пребацити на једну страну: на св. Константинa, Церкву, Петра Великог. Церква је сама ушла у гвоздени загљај царства. Мислили смо да ће довека бити таква околност да се благонаклоно гледа на Церкву-и накрају смо се опекли. Али! Нажалост ту несталност "царства земаљског" превиђамо. Церква и у Русији и у Србији прави исту грешку. Опет пристајемо од државе да нам да и више од верске слободе (више од МИланског едикта). Наравно-смешна је помисао да ће опет неки систем доћи који ће да руши цркве, али је то било смешну и Русу сто година (тј. Србину пре 90). Државни системи се мењају. То је неминовно. Можда се нешто слично и догоди: ако се прогласи славославље за религију у Србији онда славославни (људи којима се религија свела на једногодишњи крканлук (у најбољем случају свечани обед) у народу познат као крсна слава) автоматски постају већина. Као да смо заборавили да ни Господ Исус Христос није имао никакву сигурност у овом свету, никакву сигурност у државним и народним установама. Као ни Церква прва три века. Имала је само веру. Веру којом се (као што пише апостол Павле у Посаници Јеврејима-у Химни вере) чине чуда. Као да смо у Церкви запоставили веру. Као да нам Нови Јерусалим више није тако потребан пошто добисмо "постојани град" тј. државу у овоме свету. Но не заборавимо: Церква је једино из гоњења излазила као победник. Просалвљајући 17 векова од едикта опет треба да се запитамо неколико ствари. Да ли је идентитет нас верника спао да на Церкву гледамо само као на епископе, на верски сензационализам (поштовање моштију и икона до граница латрије- углавном у народу), на идеју да је неко православан само зато што је крштен (чиме религију сводимо са начина живота на поливање водом), а превиђамо недостатак библијске писмености, мисионарења и друштвено-одговорног ангажмана (сиротишта, прихватилишта, омладинских канцеларија ...) Да ли смо дали све од себе да охристовимо савремену културу? Апостол Павле је својим образовањем у јелинству и јеврејству преобразио "секту јеврејских рибара" у васељенску религију. Своје заједнице је пазио посланицама које су тада биле савремени начин комуникације. Церква је тада била пионир "информационо-комуникационих технологија". Шта се десило па се на посланицама и стало-не знам. Церква губи битку охристовљења света "који није зао, мада у злу лежи" и то од поп-културе јер је изгубила императив охристовљења културе. А поп-култура није отишла предалеко, није побегла од Церкве. Она се просто- развила: са музиком, спотовима, интернетом ... Створио се, како пише Бодријар, медијски симулакрум- односно свет-узор који се копира у реални. Како да Церква Евангелијем изврши пробој до центра тог симулакрума и да изврши "отмицу" истог? Верски сајтови, часописи и друго што постоји нису ни промил тог посла. Да ли смо суштински верски толерантни? То јест да ли смо православци јер се причешћујемо или смо православци само зато што нисмо римокатолици? Овим се у име колега Православног богословског факултета уписаних 2009. год. захваљујем професорима на подељеном знању. Разочарали смо се у много тога али се, ипак! нисмо разочарали у Бога и Цркву и у факултет. Догодине у Новом Јерусалиму! А до тад сваке недеље на Литургији!
  12. Браћо и сестре по молби оца И. Цветковића вас обавештавам да је кренула друга сезона емисије и пројекта Јутарњег програма РТС у којем учествује и моја маленскост. Уживајте.
  13. Драге браћо и сестре- гледамо се и даље. На већу Божију славу!
  14. Frenkie- најенергичнији репер на Западном Балкану Хамидовић Аднан- Френки, живи и ради у Тузли. Од младости репује у групи са Едом Маајком са којим и данас сарађује. Објавио је до сада 6 албума. Текстови су од бетл са јаким и експлицитним речником до конченс репа са друштвено-политичким темама Босне и Западног Балкана (измирење у региону). Биографија Рођен је у Бијељини 1982. гдје је живео до `92. Након избијања рата, се сели у Немачку где и направи прве кораке у хип-хопу, са графитима. `99 са почетком радио-емисије FM Jam упознаје водитеље, где ће настати демо снимци. Прва екипа му је била Дисциплинска комисија од `99. год. у Тузли: Едо Маајка, Френкие, Мире, Хамза, Кома, DJ Емир сам Ерол. Едо обљављује песме kоје му доносе уговор код Менарта. Едо после албума креће на турнеје широм екс-Ју са Френкием који наставља рад са ДК и снима соло ствари. FM Jam- издавачка кућа настала из истоимене емисије и екипе- њему и другим реперима Тузле је била прва станица. Дискографија Дисциплинска комисија. Први радови Френкија је у овој групи. Песме су: Прво засиједање, БТС, Salt City Attack, Прва бојна, Америка, Америка 2. Почевши соло каријеру група и даље сарађује као у: FM Jam I Like, Покрени се, Sunnet, Албуми. Одличан CD (2005) Овај првенац је (углавном) бетл албум из Menart Records-а. Песме које се издајају су: Саундтрек (друштвена слика Босне) , Брус Ли реп (бетл) , Изгубљени снови (о другу који се предозирао) , Raise... Доста (2006) Његов најспорнији албум због друштвено-политичке тематике. Песме које се издајају су: Mr. Policeman (о корумпираности полиције) , Joш једном (о депресији у Босни) , Још увијек , Доста (Дубиоза колектив) ... Повратак Цигана (2007) Наставак ОДЛИЧНОГ CD-a. И даље су експлицитни бетл текстови. Песме које се издајају су: Диши (о турбо-фолку), Ја не знам (канченс репрезент), Еј хоџа, Yes Yes (са тематиком РАДОМ ДО УСПЕХА)... Покрени се! (2008) И-пи који је издао FM jam Records. Песме које се издајају су: Еј хоџа (критика лицемерја хоџа) , Покрени се (реге ствар са ДК) , Nix Gut (Покрени се 2) , Празан руксак (о графитима) ... Протуотров (2009) Албум на којем су зрелије песме са ублаженим речником. Песме које се издајају су: Интро (бетл), Нерко (о ратним ветеранима) , Ноћна смена (репрезент), Чак Норис реп (бетл), Теби (љубавни севдах)... Тројанац (2012) Наставак „Протуотрова“. Албум са ублажени речником и шареним жанровима. Песме које се издајају су: Писмо Милану (о измирење у региону) , Тројанац, Теочак , Гори (реге под утиском ЦАЈТГАЈСТА) ... Сарадње. Ово је само део списка људи са којима је Френки сарађивао а да није било на његовом албуму: МААК, Sajfer, Santos, Baga Sound System, Flamie, Kolateral, Lola, Rima D, Fan, Sha, Twister, Genocide, Štuka, Maca, Sile, Čika Reks, Sove...
×
×
  • Create New...