Jump to content
Јагода Наранџа Банана Лимета Лист Море Небо Боровница Грожђе Лубеница Чоколада Мермер WhatsApp Ubuntu Угаљ
Јагода Наранџа Банана Лимета Лист Море Небо Боровница Грожђе Лубеница Чоколада Мермер WhatsApp Ubuntu Угаљ

Придружите се нашој ВИБЕР ГРУПИ на ЛИНКУ

Нифада

Члан
  • Број садржаја

    1924
  • На ЖРУ од

  • Последња посета

  • Број дана (победа)

    1

Последњи трофеј

Нифада је имао/ла садржај са највише реакција!

2 Пратиоца

О Нифада

  • Ранг
    :)
  • Рођендан Септембар 3

Profile Information

  • Пол :
    Женско
  • Локација :
    одавде сам

Скорашњи посетиоци профила

12949 посетилаца
  1. Никада не знате када ће неко пронаћи стару тему ,излистати странице и уделити вам лајк,ето баш вама.Видим окупило се лепо друштво на овој теми,баш све нека лепа имена. Срећан празник свима,велики празник-БОГОЈАВЉЕЊЕ,када се Бог јави и речју и сликом (видљиво)..
  2. Нифада

    Teologija uz jutarnju kafu

    Ovo je nešto kao "Coffee with sister Vassa".Ali ona se prva setila
  3. Нифада

    Тема јасна из прве поруке

    Једна прелепа и преукусна риба је постала угрожена врста,зато ова порука има смисла:
  4. Сећам се неких коментара које сам чула од људи из Цркве у Грчкој раније.И тамо се дешавало да млади људи не долазе на Литургију у том школском узрасту,али касније,када уђу у брак,добију децу почну да долазе у Цркву.Мислим да не треба бити претенциозан када је у питању верска настава у смислу да ће сва деца која уче веронауку бити литургијске личности. Верска настава треба да има амбицију те врсте да поучи дете неким хришћанским вредностима,а од низа фактора зависи шта ће бити афирмисано код сваког конкретног детета,и када. Не би требало занемарити ни тај научни ниво.Сећам се човека из Белгије који је читајући православну литературу на крају се крстио у прешао у Православну цркву,а претходно је припадао протестантској вери.Никада не знамо унапред шта може бити пресудно.
  5. Постер је одличан,али савремена употреба Моцарта,није.И постер управо о томе говори.
  6. Можда не би требало разматрати тему веронауке н нивоу или-или,у школи или у храму. Први део Литургије,Литургија речи и има улогу да поучи,проповед свештеника ,такође.Но,постоје интересантне теме за различите профиле људи које могу бити презентоване у форми предавања,дискусије,,,при храму. Питање веронауке у школама иде у домен интереса државе ,просветних институција,да у договору са црквом и верским заједницама,када су у питању традиционалне религије,да простор и уврсти у систем образовања верску наставу. С обзиром да смо имали дужи период атеизације друштва,мислим да је веронаука могла бити уведена у школе као редован предмет,с тим што би концепт веронауке онда био нешто другачији,поготово мислим на веронауку у Србији од првог уласка у школе. Европске земље имају верску наставу у школама,чак и као редован предмет.У Русији верска настава се изучава као хришћанска култура,а сви знамо којико је православна вера афирмисана последњих деценија у Русији.Но,ту је став био да се уђе са концептом који је прихватљив свима.Знамо да статус изборног предмета,факултативног није најбољи,и ту се могло бити мало флексибилнији и од почетка ићи на статус верске наставе као редовног предмета.На крају ,сам назив предмета ,па чак и план и програм нису пресудни,него ко предаје.Уколико наставу веронауке предају наставници са завршеним ПБФ,наравно да ће у тим оквирима изнети суштину хришћанства и презентовати у том духу.А на другој страни биће материјала и за оне који нису у вери,али имају позитиван однос према хришћанству,у смислу да налазе садржаје који их интересују,а везани су за културу,етику,уметност,и сл.Вероучитељима у Србији којима је предавање веронауке ЈЕДИНИ посао,нису баш у доброј позицији.Вероучитељи имају породице,децу,живе од тога,тако да не би требало занемарити ни ту страну. Ако кажем да план и програм,као и уџбеници могу бити много бољи,то не значи да је постојећи неупотребљив.Уосаталом за већину школских предмета би се могло рећи исто,само што се неретко веронаука,као и вероулитељи посматрају кроз лупу.Требаће много времена да се један број људи ослободи предрасуда да је веронаука нешто застарело,превазиђено. Већ сам помињале коментаре неких у смислу треба да се приближимо Европи,тежимо интеграцијама,а мислимо да можемо у Европу са верском наставом у школи,не знајући нити сматрајући да треба да се информишу ако већ желе да полемишу,да је веронаука саставни део образовних система у већини европских земаља.Мислим да Црква треба да користи медијски простор и да објасни своје ставове,па и када је реч о веронауци.
  7. Све зависи шта ко подрзумева под романтиком. Романтика је леп покушај да се један тренутак учини посебним.Ево неких погледа на романтику.
  8. Нифада

    Ćaskanje o ljubavi (muško-ženskim odnosima)

    Мени била слава,па сам управо просула остатке вина ,значи ако неко види празну боцу вина коју још нисте бацили, Само је питање ко види.Актуелна тема. Неке приче постану дегутантне попут вина које стоји више дана у отвореној боци.
  9. Могу се упоредити различити приступи верској настави,не само овде,него и шире.Интересантно је погледати и европски приступ.Било је код нас мишљења неупућених,како треба да будемо део Европе и света,па где веронаука,и онда се изненаде када виде да скоро све земље у Европи имају у свом образовном систему неку форму верске наставе,а у неким земљама је редован предмет,и то не само тамо где се изучава историја религија .
  10. Постоје различити програми верске наставе,У Србији и Републици Српској.
  11. Нифада

    Тема јасна из прве поруке

    Јесте да избегава да игра за Србију,али треба подржати Николу Јокића.Преко линка,може се гласати за њега. https://www.google.com/search?q=nba+all+star+vote&rlz=1C1SQJL_slSI781SI781&oq=nba&aqs=chrome.0.69i59j69i57j69i60j69i59j0l2.2721j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8
×