Jump to content
Quora StumbleUpon Banana Lime Leaf vKontakte Sky Blueberry Slack Watermelon Chocolate Steam Black Facebook Tumblr
Quora StumbleUpon Banana Lime Leaf vKontakte Sky Blueberry Slack Watermelon Chocolate Steam Black Facebook Tumblr

Придружите се нашој ВИБЕР ГРУПИ на ЛИНКУ

Владо М

Теолог
  • Број садржаја

    126
  • На ЖРУ од

  • Последња посета


Репутација активности

  1. Волим
  2. Волим
  3. Волим
    Владо М got a reaction from PredragVId in Предлози за ЖРУ ДИВАН, теме, гости...   
    Предлажем архијерејског намјесника бококоторског оца Момчила Кривокапића и ректора цетињске богословије оца Гојка Перовића.
  4. Волим
    Владо М је реаговао/ла на Александар Милојков у Претварање хлеба и вина у Тело и Крв Христову...   
    Да, али то има есхатолошку конотацију. За исцељење човека од греха, пропадљивости и смрти, а не као антибиотик који ће да га излечи од грипа. Док траје историја трајаће и њени неодвојиви чиниоци - страдање, болести, пропадљивост и смрт.
  5. Волим
    Владо М got a reaction from Милан Ракић in Да се не заборави: Обиљежено страдање Срба у аустроугарском логору у Добоју   
    Поводом годишњице обиљежавања страдања Срба у добојском логору, дана 25. децембра 2013. године, у организацији Центра за културу и образовање Добој и Књижевног клуба „Јован Дучић“ из Добоја, одржано је књижевно вече, у просторијама поменутог Центра, гдје су представљени  радови и извршено је уручење награда на објављеном конкурсу на тему „Српске Голготе XX вијека“.

    Сутрадан, 26. децембра 2013. године у просторијама сале Скупштине Града Добоја, одржана је, веома посјећена од стране добојских студената, средњошколаца и ученика, Јавна трибина на тему „Срби и Први свјетски рат“. На трибини су веома надахнуто говорили познати српски историчари и Универзитетски професори : Г. Жељко Вукадиновић, Г. Драган Марковић и Г. Слободан Шоја.
    Дана 27. децембра 2013. године, 98 година након отварања Добојског логора, свештеници добојских парохија служили су  у Спомен храму Светих апостола Петра и Павла у Добоју молитвени помен за 45 791 интернираног настрадалог Србина, у аустроугарском логору у Добоју током Првог свјетског рата.

    У овом логору страдало је неколико генерација бројних српских породица и тиме је једна западноевропска држава, у дотадашњој историји цивилизоване Европе, починила први геноцид над Србима у 20. вијеку. Аустроугарски логор био је на простору садашње добојске жељезничке станице, а интернирани Срби били су смјештени у дрвеним баракама у којима су претходно угинули коњи  аустроугарске војске .
    Централно Спомен-обиљежје жртава добојског логора налази се поред порте добојског Спомен храма Светих апостола Петра и Павла у Добоју.

    У помен жртвама добојског логора Српска православна црква је објавила књигу "Споменица 1915-1917", а 18. септембра 1938. године тадашњи српски Патријарх  Његова Светост Господин Гаврило ( Дожић), са  више архијереја Српске православне цркве освештао је Спомен храм Светих апостола Петра и Павла и изграђену Спомен-костурницу у којој се налазе ексхумирани посмртни остаци преко 12 000 жртава добојског аустроугарског логора. Из многих крајева Краљевине Југославије тог ведрог и топлог септембарског дана стигло је у Добој око 30.000. вјерника, грађана, представника крунског савјета, владе, хуманитарних, националних и других организација. Покровитељ ове велике свечаности било је министарство шума и руда Краљевине Југославије.

    Према подацима из књиге "Добојски логор" покојног Душана Паравца, писане на основу црквених докумената и изјава преживјелих логораша, у логор је од 27. децембра 1915. године, када је основан, па до 5. јула 1917. године, када је остао без иједног логораша, био интерниран 45.791 Србин.
    Међу интернираним Србима било је 16 673 мушкараца и 16 996 жена и дјеце из БиХ, те 12 122 српских војника и један број старијих грађана, жена и дјеце из Србије и Црне Горе. Само у априлу 1916. године умрла су 643 дјетета у овом злогласном логору смрти.

    Добојски логор основале аустроугарске власти 27. децембра 1915. године с намјером да се српско становништво са простора пограничне зоне са Србијом и Црном Гором, горњег Подриња и источне Херцеговине, уклони са вијековних огњишта и остави простор за насељавање неправославног живља.
    Таква пракса према српском човјеку настављена и у Другом свјетском рату, па и у овом посљедњем отаџбинско-одбрамбеном рату српског народа на просторима БиХ .
    Прва страдања Срба, у Првом свјетском рату, су она у Албанији, која су добила облике епопеје, затим страдања у Араду у Румунији и Сопрањку у Мађарској, која су заједничка стратишта за све Србе, те треће, као најмасовније и најсвирепије, страдање у аустроугарском логору у Добоју.

    Након парастоса, вијенце су на централно Спомен-обиљежје логорашима положиле делегације Предсједника Републике Српске и Владе Републике Српске, Борачке организације Републике Српске и Оружаних снага БиХ , као и представници добојске локалне власти и невладиних организација из Српске.

    Након полагања вијенаца у великој сали Центра за културу у Добоју одржана је Духовна академија на којој су, између осталих,  наступили хор Српско црквено пјевачко друштво  "Богољубље" из Добоја и ученици добојских средњих школа, који су извели пригодан колаж-програм посвећен сјећању на страдање Срба и на жртве аустроугарског логора у Добоју.

    Одбор за његовање традиција ослободилачких ратова Владе Републике Српске уврстио је интернацију Срба у добојски аустроугарски логор од 1915. до 1917. године, као догађај од републичког значаја масовних страдања српског народа на овим просторима.

    протојереј-ставрофор
    Растко Максимовић
     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     


  6. Волим
    Владо М got a reaction from horatio in Браво браћо Хрвати!   
    Мислим да нам неко не може бити брат поготово ХРВАТИ, после Јасеновца, Градине,Мотика, Шарговца, Пребиловаца, Книна и осталог свега што су урадили и даље раде.Чист примјер је Шиманића на утакмици. УПАМЕТ СЕ БРАЋО СРБИ!!!
  7. Волим
    Владо М got a reaction from Crveni Baron in Браво браћо Хрвати!   
    Мислим да нам неко не може бити брат поготово ХРВАТИ, после Јасеновца, Градине,Мотика, Шарговца, Пребиловаца, Книна и осталог свега што су урадили и даље раде.Чист примјер је Шиманића на утакмици. УПАМЕТ СЕ БРАЋО СРБИ!!!
  8. Волим
    Владо М got a reaction from Miroslav.Nikolic in Има ли гдје пдф Цркевна администрација?   
    Зна ли ко има ли гдје у пдф-у књига Црквена парохиска администрација? :.mislise. 
  9. Волим
    Владо М got a reaction from мирођија in Свети апостол и јеванђелист Лука;Свети Петар, Митрополит цетињски . . .   
    Свим свечарима нека је срећна слава!
  10. Волим
  11. Волим
    Владо М got a reaction from javor in ЈАВИТЕ СЕ уколико Вам је потребна нека икона   
    Св.Макарије (Соколовић), патријарх српски 
  12. Волим
    Владо М got a reaction from javor in ЈАВИТЕ СЕ уколико Вам је потребна нека икона   
    Св.Јефрем, патријарх српски 
     

     
    Свештеномученик Сава, епископ горњокарловачки
     

     
     Св.Сава III, архиепископ српски   
     

     
    Св.Евстатије II, архиепископ српски 
  13. Волим
    Владо М got a reaction from javor in ЈАВИТЕ СЕ уколико Вам је потребна нека икона   
    Св.Гаврило, патријарх српски 
     

     
    Св.Данило, архиепископ српски 

     
    Св.Доситеј, митрополит загребачки, исповједник
     
    ž
     
    Св.Евстатије, архиепископ српски 
     

     
    Св.Сава, први ариепископ српски
     

     
    Св.Максим, архиепископ влахозапланински и архиепископ београдски 
     

     
    Св.Јаков, архиепископ српски
  14. Волим
    Владо М got a reaction from Зосима in ЈОВАН МУ ЈЕ ИМЕ   
    Филм о Светом Јовану Претечи и Крститељу Господњем. Урађен је у продукцији митрополије Црногорско-приморске, а представља путопис кроз Свету Земљу и повјест о Св. Јовану Крститељу. Камеру, концепт и монтажу урадила је послушница Ксенија (Хајнбихер), а по благослову Његовог Високопреосвештенства Архиепископа Цетињског и Митрополита Црногорско-приморског Г.Амфилохија.
    http://www.prijateljbozji.com/index.php?p=%D0%A4%D0%B8%D0%BB%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8&id=32
  15. Волим
    Владо М got a reaction from Ignjatije in ЈОВАН МУ ЈЕ ИМЕ   
    Филм о Светом Јовану Претечи и Крститељу Господњем. Урађен је у продукцији митрополије Црногорско-приморске, а представља путопис кроз Свету Земљу и повјест о Св. Јовану Крститељу. Камеру, концепт и монтажу урадила је послушница Ксенија (Хајнбихер), а по благослову Његовог Високопреосвештенства Архиепископа Цетињског и Митрополита Црногорско-приморског Г.Амфилохија.
    http://www.prijateljbozji.com/index.php?p=%D0%A4%D0%B8%D0%BB%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8&id=32
  16. Волим
    Владо М got a reaction from Срђан Ранђеловић in Фоча: Црква „никла“ пре џамије   
    Фоча – Археолози Завода за заштиту културног и историјског и природног наслеђа Републике Српске почели су археолошко истраживање на темељима Цареве џамије у Фочи у потрази за темељима старог православног храма.
    Археолошко ископавање почело је на основу одлуке Комисије за очување националних споменика БиХ, која је 2004. године овај локалитет прогласила заштићеним националним спомеником.
    Циљ је пронаћи дубље и много старије темеље православне цркве, за коју историјски извори тврде да је изграђена најкасније у 12. веку, а коју су Турци око 1500. године претворили у џамију.
    Руководилац археолошких истраживања Љубица Срдић каже да се ископавања раде на источној страни темеља Цареве џамије и да је тренутно скинуто око 50 центиметара земље.
    - Ископавања се врше ради евентуалног проналажења темеља старог православног храма. Основ за то нам даје Алија Бејтић, који је педесетих година прошлог века овде радио детаљна истраживања и тврдио да је ту, много пре доласка Турака, био православни храм – рекла је Срдићева.
    Она је навела да ће истраживања трајати двадесетак дана и да ће после тога бити саопштени резултати. Завод за заштиту културног и историјског наслеђа Републике Српске, истичу да је циљ најновијих истраживања утврђивање истине на основу ископавања научном методом, а не онемогућавање обнове Цареве џамије у Фочи.
    Овим археолошким истраживањима, претходили су недавни радови на рашчишћавању терена и бетонирању темеља Цареве џамије, које је иницирала Исламска верска заједница, без обавезног обавештавања и присуства српских археолога.
    Срдићева и њена колегиница Љиљана Парежанин кажу да је Меџлис Исламске заједнице у Фочи имао решење Министарства за просторно уређење Републике Српске и сагласност на овај пројекат, који се заснивају на одлуци Комисије за очување националних споменика БиХ, која је Цареву џамију у Фочи 2004. године прогласила заштићеним националним спомеником.
    Међутим, у тој одлуци се наводи и обавезујућа клаузула по којој сви евентуални радови на овом локалитету не могу да се обављају без присуства археолога из Републике Српске, што Меџлис није испоштовао.
  17. Волим
    Владо М је реаговао/ла на Макрина у Reč i delo pape Franciska I, medijske objave i reportaže   
    А како то брате извини?
    Како си то ти лично окренут према твом личном односу према Богу?
    До Бога можемо само преко других /ближњих/...
    Личност се једино оставрује преко заједнице са другима, то је наша лична карта.
     

  18. Волим
    Владо М got a reaction from Jurodiv in Katolici nisu kršteni, pa nisu ni Hrišćani?   
    Као прво није Католичка (καθολικός) него Римокатоличка и није Црква јер је Једна Света Саборна Апостолска Црква (Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία).Дакле они су Римокатолици и њихов индетитет је у папи а не у Глави Цркве Господу Исусу Христу. Самим Крштењем постајемо чланови Цркве. Цр­ква не мо­же оства­ри­ти сво­је на­зна­че­ње ако се за­не­ма­ри или из­гу­би ве­за из­ме­ђу Ев­ха­ри­сти­је и дру­гих све­тих тај­ни. Ту свјест је сва­ка­ко има­ла ра­на Цр­ква, што се ви­ди из свје­до­чан­ста­ва из апо­стол­ског пе­ри­о­да, на осно­ву ко­јих са­зна­је­мо да су Кр­ште­ње, Ми­ро­по­ма­за­ње и Ев­ха­ри­сти­ја сма­тра­ни јед­ном и не­раз­двој­ном тај­ном.У Пра­во­слав­ној Цр­кви не по­сто­ји, као код ри­мо­ка­то­ли­ка, вре­мен­ско раз­два­ја­ње Кр­ште­ња и Ми­ро­по­ма­за­ња, и ти­ме раз­два­ја­ње Кр­ште­ња и При­че­шћа, од се­дам го­ди­на. Ово раз­два­ја­ње ни­је ни­ка­да би­ло при­хва­ће­но од ота­ца Цр­кве, јер „ако не­ко не при­ми Ми­ро­по­ма­за­ње, ни­је пот­пу­но кр­штен“,пи­ше св. Си­ме­он Со­лун­ски. Ти­ме он на­гла­ша­ва да Кр­ште­ње, као „жи­вот у Хри­сту“, и Ми­ро­по­ма­за­ње, као „жи­вот у Све­то­ме Ду­ху“, ни­су одво­је­ни ви­до­ви ду­хов­но­сти и не мо­гу по­сто­ја­ти одво­је­но, бу­ду­ћи да је реч о јед­ној, дво­је­ди­ној, ре­ал­но­сти, ко­ја но­во­кр­ште­ног уво­ди у Цр­кву као за­јед­ни­цу Све­те Тро­ји­це и вер­них.За разлику од римокатоличке теологије која Христово присуство наглашено везује за историју и за суд на њеном крају, када ће се извршити подела награда и казни, православно богословље подразумева непрестано Христово присуство на земљи. Христове речи: сада је суд овоме свијету (Јн. 12, 31) су израз иконичног доживљаја живота Будућег века у историји. Ако Господа Христа не би било макар једног тренутка на земљи после Његовог Вазнесења на небо, хришћани не би имали наду на вечни живот. Зато је после славног Христовог Вазнесења било неопходно постојање видљивог догађаја у коме ће се пројавити заједништво верних људи са Христом. Црква је од времена успостављања новог и вечног завета на Тајној велери тај догађај видела у светој Евхаристији. У православној Цркви Евхаристија је од самог почетка Хришћанства схватана као сам Христос који је на земљи у све векове, о чему и говори Господ Христос када каже Својим ученицима, а преко њих и свим вернима у сваком нараштају: ево ја сам са вама у све дане до свршетка вијека (Мт.  28, 20).
     
  19. Волим
    Владо М got a reaction from N.Petrovic in Katolici nisu kršteni, pa nisu ni Hrišćani?   
    Као прво није Католичка (καθολικός) него Римокатоличка и није Црква јер је Једна Света Саборна Апостолска Црква (Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία).Дакле они су Римокатолици и њихов индетитет је у папи а не у Глави Цркве Господу Исусу Христу. Самим Крштењем постајемо чланови Цркве. Цр­ква не мо­же оства­ри­ти сво­је на­зна­че­ње ако се за­не­ма­ри или из­гу­би ве­за из­ме­ђу Ев­ха­ри­сти­је и дру­гих све­тих тај­ни. Ту свјест је сва­ка­ко има­ла ра­на Цр­ква, што се ви­ди из свје­до­чан­ста­ва из апо­стол­ског пе­ри­о­да, на осно­ву ко­јих са­зна­је­мо да су Кр­ште­ње, Ми­ро­по­ма­за­ње и Ев­ха­ри­сти­ја сма­тра­ни јед­ном и не­раз­двој­ном тај­ном.У Пра­во­слав­ној Цр­кви не по­сто­ји, као код ри­мо­ка­то­ли­ка, вре­мен­ско раз­два­ја­ње Кр­ште­ња и Ми­ро­по­ма­за­ња, и ти­ме раз­два­ја­ње Кр­ште­ња и При­че­шћа, од се­дам го­ди­на. Ово раз­два­ја­ње ни­је ни­ка­да би­ло при­хва­ће­но од ота­ца Цр­кве, јер „ако не­ко не при­ми Ми­ро­по­ма­за­ње, ни­је пот­пу­но кр­штен“,пи­ше св. Си­ме­он Со­лун­ски. Ти­ме он на­гла­ша­ва да Кр­ште­ње, као „жи­вот у Хри­сту“, и Ми­ро­по­ма­за­ње, као „жи­вот у Све­то­ме Ду­ху“, ни­су одво­је­ни ви­до­ви ду­хов­но­сти и не мо­гу по­сто­ја­ти одво­је­но, бу­ду­ћи да је реч о јед­ној, дво­је­ди­ној, ре­ал­но­сти, ко­ја но­во­кр­ште­ног уво­ди у Цр­кву као за­јед­ни­цу Све­те Тро­ји­це и вер­них.За разлику од римокатоличке теологије која Христово присуство наглашено везује за историју и за суд на њеном крају, када ће се извршити подела награда и казни, православно богословље подразумева непрестано Христово присуство на земљи. Христове речи: сада је суд овоме свијету (Јн. 12, 31) су израз иконичног доживљаја живота Будућег века у историји. Ако Господа Христа не би било макар једног тренутка на земљи после Његовог Вазнесења на небо, хришћани не би имали наду на вечни живот. Зато је после славног Христовог Вазнесења било неопходно постојање видљивог догађаја у коме ће се пројавити заједништво верних људи са Христом. Црква је од времена успостављања новог и вечног завета на Тајној велери тај догађај видела у светој Евхаристији. У православној Цркви Евхаристија је од самог почетка Хришћанства схватана као сам Христос који је на земљи у све векове, о чему и говори Господ Христос када каже Својим ученицима, а преко њих и свим вернима у сваком нараштају: ево ја сам са вама у све дане до свршетка вијека (Мт.  28, 20).
     
  20. Волим
    Владо М је реаговао/ла на Aquilius Cratus у Да ли треба да бријемо браду или не ???   
    Osim sto je ovo cisto magijanje usput je i teska budalastina.
    Hajde da ne secemo nokte jer je Bog dao da rastu a mi sad kao mislimo
    da mozemo to bolje od Boga. Wow koja pouka da se covek srusi sa stolice.
  21. Волим
    Владо М got a reaction from Ромејац in Митрополит Амфилохије - актуелности и догађаји   
    http://rtrs.tv/av/pusti.php?id=27220
     
     
    Митрополит Амфилохије за РТРС: Ко је њима дао право да се одричу краља Николе?
    Извор: РТРС  
      

      Митрополит црногорско - приморски Амфилохије рекао је вечерас у емисији "Интервју" да се српски народ нашао на балканској раскрсници и да је непрекидно у жижи историјских збивања, не само Балкана него и у свјетским размјерама. "То се нарочито показало од Косовског боја до данас", каже митрополит.
      Митрополит црногорско-приморски АмфилохијеФото: РТРС "Нијесам могао другачије", рекао је митрополит Амфилохије, говорећи о разлозима свог недавног иступа на протестном скупу у Београду, поводом Споразума Београда и Приштине, када је "служио молебан за Косово и рекао да се моли за упокојење власти у Србији".
    "То што се догађа, Споразум - то није споразум, то је диктат, насиље... Косово и Метохија - то је Црква, то је мој вапај!" Митрополит је нагласио да се још 2008. године огласио о питању Косова и Метохије када је "администрација Црне Горе признала Косово".
    "Ко је њима дао право да се одричу краља Николе и многих других из историје Косова и Метохије? Они су од народа изабрани да бране Устав Србије, да бране границе Србије онакве каква је ушла у Уједињене нације и да бране народ Србије", поручио је митрополит Амфилохије.
    Он је одбацио тврдње да се посљедњим иступима мијеша у политику, нагласивши да је Црква исконска душа народа који ником није дао право, па ни онима на власти, да се у име народа одричу свега што представља Косово и Метохија.
    ЦИЈЕЛУ ЕМИСИЈУ "ИНТЕРВЈУ" МОЖЕТЕ ПОГЛЕДАТИ У НАШОЈ ВИДЕО СЕКЦИЈИ!
  22. Волим
    Владо М got a reaction from Ђорђе Р in Митрополит Амфилохије - актуелности и догађаји   
    http://rtrs.tv/av/pusti.php?id=27220
     
     
    Митрополит Амфилохије за РТРС: Ко је њима дао право да се одричу краља Николе?
    Извор: РТРС  
      

      Митрополит црногорско - приморски Амфилохије рекао је вечерас у емисији "Интервју" да се српски народ нашао на балканској раскрсници и да је непрекидно у жижи историјских збивања, не само Балкана него и у свјетским размјерама. "То се нарочито показало од Косовског боја до данас", каже митрополит.
      Митрополит црногорско-приморски АмфилохијеФото: РТРС "Нијесам могао другачије", рекао је митрополит Амфилохије, говорећи о разлозима свог недавног иступа на протестном скупу у Београду, поводом Споразума Београда и Приштине, када је "служио молебан за Косово и рекао да се моли за упокојење власти у Србији".
    "То што се догађа, Споразум - то није споразум, то је диктат, насиље... Косово и Метохија - то је Црква, то је мој вапај!" Митрополит је нагласио да се још 2008. године огласио о питању Косова и Метохије када је "администрација Црне Горе признала Косово".
    "Ко је њима дао право да се одричу краља Николе и многих других из историје Косова и Метохије? Они су од народа изабрани да бране Устав Србије, да бране границе Србије онакве каква је ушла у Уједињене нације и да бране народ Србије", поручио је митрополит Амфилохије.
    Он је одбацио тврдње да се посљедњим иступима мијеша у политику, нагласивши да је Црква исконска душа народа који ником није дао право, па ни онима на власти, да се у име народа одричу свега што представља Косово и Метохија.
    ЦИЈЕЛУ ЕМИСИЈУ "ИНТЕРВЈУ" МОЖЕТЕ ПОГЛЕДАТИ У НАШОЈ ВИДЕО СЕКЦИЈИ!
  23. Волим
    Владо М got a reaction from nana in Митрополит Амфилохије - актуелности и догађаји   
    http://rtrs.tv/av/pusti.php?id=27220
     
     
    Митрополит Амфилохије за РТРС: Ко је њима дао право да се одричу краља Николе?
    Извор: РТРС  
      

      Митрополит црногорско - приморски Амфилохије рекао је вечерас у емисији "Интервју" да се српски народ нашао на балканској раскрсници и да је непрекидно у жижи историјских збивања, не само Балкана него и у свјетским размјерама. "То се нарочито показало од Косовског боја до данас", каже митрополит.
      Митрополит црногорско-приморски АмфилохијеФото: РТРС "Нијесам могао другачије", рекао је митрополит Амфилохије, говорећи о разлозима свог недавног иступа на протестном скупу у Београду, поводом Споразума Београда и Приштине, када је "служио молебан за Косово и рекао да се моли за упокојење власти у Србији".
    "То што се догађа, Споразум - то није споразум, то је диктат, насиље... Косово и Метохија - то је Црква, то је мој вапај!" Митрополит је нагласио да се још 2008. године огласио о питању Косова и Метохије када је "администрација Црне Горе признала Косово".
    "Ко је њима дао право да се одричу краља Николе и многих других из историје Косова и Метохије? Они су од народа изабрани да бране Устав Србије, да бране границе Србије онакве каква је ушла у Уједињене нације и да бране народ Србије", поручио је митрополит Амфилохије.
    Он је одбацио тврдње да се посљедњим иступима мијеша у политику, нагласивши да је Црква исконска душа народа који ником није дао право, па ни онима на власти, да се у име народа одричу свега што представља Косово и Метохија.
    ЦИЈЕЛУ ЕМИСИЈУ "ИНТЕРВЈУ" МОЖЕТЕ ПОГЛЕДАТИ У НАШОЈ ВИДЕО СЕКЦИЈИ!
  24. Волим
    Владо М got a reaction from N.Petrovic in Митрополит Амфилохије - актуелности и догађаји   
    http://rtrs.tv/av/pusti.php?id=27220
     
     
    Митрополит Амфилохије за РТРС: Ко је њима дао право да се одричу краља Николе?
    Извор: РТРС  
      

      Митрополит црногорско - приморски Амфилохије рекао је вечерас у емисији "Интервју" да се српски народ нашао на балканској раскрсници и да је непрекидно у жижи историјских збивања, не само Балкана него и у свјетским размјерама. "То се нарочито показало од Косовског боја до данас", каже митрополит.
      Митрополит црногорско-приморски АмфилохијеФото: РТРС "Нијесам могао другачије", рекао је митрополит Амфилохије, говорећи о разлозима свог недавног иступа на протестном скупу у Београду, поводом Споразума Београда и Приштине, када је "служио молебан за Косово и рекао да се моли за упокојење власти у Србији".
    "То што се догађа, Споразум - то није споразум, то је диктат, насиље... Косово и Метохија - то је Црква, то је мој вапај!" Митрополит је нагласио да се још 2008. године огласио о питању Косова и Метохије када је "администрација Црне Горе признала Косово".
    "Ко је њима дао право да се одричу краља Николе и многих других из историје Косова и Метохије? Они су од народа изабрани да бране Устав Србије, да бране границе Србије онакве каква је ушла у Уједињене нације и да бране народ Србије", поручио је митрополит Амфилохије.
    Он је одбацио тврдње да се посљедњим иступима мијеша у политику, нагласивши да је Црква исконска душа народа који ником није дао право, па ни онима на власти, да се у име народа одричу свега што представља Косово и Метохија.
    ЦИЈЕЛУ ЕМИСИЈУ "ИНТЕРВЈУ" МОЖЕТЕ ПОГЛЕДАТИ У НАШОЈ ВИДЕО СЕКЦИЈИ!
  25. Волим
    Владо М got a reaction from Doctor Who in ЈАВИТЕ СЕ уколико Вам је потребна нека икона   
    Св. Јоаникије, архиепископ и први патријарх српски
     

     
    Св.Петар (Зимоњић), митрополит дабробосански
     

     
    Св.Јосиф (Нови), митрополит темишварски
     

     
    Св.Петар (Његош), митрополит Цетињски 
     

     
     Св.Арсеније, архиепископ српски (сремац) 
     

     
    Св.Варнава, хвостански, исповједник
×
×
  • Create New...