Jump to content
Quora StumbleUpon Banana Lime Leaf vKontakte Sky Blueberry Slack Watermelon Chocolate Steam Black Facebook Tumblr
Quora StumbleUpon Banana Lime Leaf vKontakte Sky Blueberry Slack Watermelon Chocolate Steam Black Facebook Tumblr

Придружите се нашој ВИБЕР ГРУПИ на ЛИНКУ

YOKA

Члан
  • Број садржаја

    1054
  • На ЖРУ од

  • Последња посета

  • Број дана (победа)

    1

Репутација активности

  1. Волим
    YOKA је реаговао/ла на Zoran Đurović у Свети Амброзије Милански о редовном причешћивању   
    Видим да мудрујеш... па, вели да те питам: Нема броја особа које су умрле у току секса... изда чука; Да ли су све те особе отишле у пакао? Ако нису, онда су отишле у рај. А Рај је исто што и причешће, само што се тамо Христос боље види. 
    Не прихватам одговор: Не знам. 
    Јер те питам, без обзира што нико од нас не зна ко се спасава а ко не, реци да ли то допусташ као могућност или кажеш да такав не може да се спаси? Одговори ми, па да ти ава каже да ли си добро схватио или не.  
  2. Хахаха
    YOKA је реаговао/ла на Zoran Đurović у Зашто не треба постити петропавловски пост?   
    Не знаш шта причаш. Други Ватикански је приближио католике православцима. 
    Патријарх Павле је био опрелешћен као и ја када је предложио да овај пост буде 7 дана. По твом умоболном закључивању, он се залагао за чедоморство. Не знам из које мочваре ти покушаваш да се измигољиш... Кажи из које си секте... 
  3. Свиђа ми се
    YOKA је реаговао/ла на Zoran Đurović у Зашто не треба постити петропавловски пост?   
    Зоран Ђуровић: Зашто не треба постити петропавловски пост?
     
    1) Није апостолски нити има потврде у Писмима, нити је у складу са Предањем. Новотарска је ствар. Сами апостоли га нису постили. Што си ти већи од Петра и Павла?
    2) Тим постом се ставља надгробни споменик над период Педесетнице. Бива сасвим обесмишљена. Наиме, док се знао ред и смисао, у старој цркви се није постило од Васкрса до Педесетнице. То нису радили ни египатски пустињаци, како сведочи св. Јован Касијан (или Римљанин). 50 дана се мрсило, онда је било редно и да се мало пости, па је тај пост трајао 7 дана од 4. века у црквама: Александрија, Јерусалим и Антиохија. Тај пост се није везивао за Апостоле. Дакле, идеја и смисао је био да се постом одвоји период од Педесетнице. Како сада није одвојен, сасвим је бесмислено постити овај пост.
    3) Веле: „Постимо у част Апостола“. Апостоли нису постили у своју част. Када не постимо пред празнике небројених светитеља, испада да њих не поштујемо. Такође је бесмислено оправдање да се постом стиче Царство Небеско и сл., јер би се суботом и недељом одрицали од тог истог Царства, пошто су тада забрањени постови.
     

     
    4) Дакле, пост после Педесетнице је смислен само ако се држимо праксе старе цркве која није знала за пост од Васкрса од Педесетнице. Овде на делу имамо једну стихијску ствар која је улетела у духовни живот цркве и обесмислила годишњи литургијски круг.
    5) Пост није ни дијета ни аскеза. Он треба да буде одраз само богослужбеног круга. Овде га обесмишљава. Зато је покојни патријарх Павле, поред све своје ригидности, био у праву када је изнео предлог да се овај пост сведе на 7 дана. То је и мој став.
    6) Предложио бих, не као учитељ васељене, него као неко ко ипак разуме здрав народни инстикт (не држим се vox populi vox Dei), али и богослужбени поредак, да верни посте недељу дана, а кад се великаши договоре, добродошло. Јер у овом случају ваља поступати као и са накарадним саветом духовника: Не послушати. Немаш после оправдања. Неки су слушали Артемија, јер се духовник ваља слушати, али како су слушали без расуђивања, пали су у јерес. Тако се и овде не треба држати кобајаги ствари на снази, него здравог разума. - Није ово никаква предлог који је против цркве, јер нема ниједног васељенског сабора који је канонизова 3 остала поста у цркви. Дакле, реч је о приватним мишљенима и стихијским убацивањем пракси које немају благе везе са промишљањем. Јасан је утицај монаха, који су од иконоборства добили на превази, јер се у дане на води, поред среде и петка уводи и понедељак, као дан посвећем анђелима, а монаси их, ваљда, изображавају. Ово није студија, него свођење на коску аргумената.

    Ова порука је постављена и на насловну страницу Поуке.орг
  4. Волим
    YOKA је реаговао/ла на obi-wan у Која вас песма дирне до суза?   
    ...
    Kako medju filmskom muzikom ima neverovatnih bisera, bukvalno svaki dugometrazni ima bar po jednu pesmu koja je remek-delo.
    Pazi ovu, secaju se svi koji su gledali flm sigurno (ne znam `el moz` da ima neko da nije gledao)... kako je uradio covek, nemoguce dobro... 
    ...
     
  5. Волим
    YOKA је реаговао/ла на JESSY у Која вас песма дирне до суза?   
  6. Волим
    YOKA got a reaction from Лапис Лазули in Srpski kompozitori   
  7. Волим
    YOKA got a reaction from Марко Цвијић in Црквене финансије   
    Пре 20 г. сам ишла службено први пут у Нови Пазар ради неких трговачких књига које је моја другарица радила једном предузетнику. Како то обично бива, тада још увек није било компјутерско вођење књига и све је морало број по број. Досађујући се, зевала сам кроз прозор и упало ми је у очи да осим прелепих кућа, уз сваку малтене има и минарет. Мало ми је то и бивало смешно , али , то је то, друга вера - друга правила. Пред крај дана зачу се оџина молитва са свих тих минарета и била је то галама над галамама. Запитах овог човека код кога смо дошли колико у Пазару има џамија и он нам рече 18- 20, одприлике толико. 
    Још  ми се тај догађај врти по глави, јер тада у мом граду је било само 4 цркве активне (ове друге су биле у изградњи) а 5 пута је већи од Пазара. 
    Сећам се оца Драгана, е то је још лепша прича од ове претходне... Јел те, он када је дошао овамо у мој град, ни сам није знао шта га чека, хахахаха, владика му је дао периферију града као парохију и од своје парохије  до цркве је имао близу 3км. Но, није то страшно, следеће је било од владике да мора сам да крене по парохији и са својим парохијанима договори да му помогну да са својим колегом подигну цркву ту у самој парохији. Ташта му је тада полууудееелаа, јер је удала ћерку за попа и очекивала Ауди и Малту, па затим Копаоник а можда и Кипар  t5504
    Ево, данас је ту и оца Драган и стварно прееелееепа црква на коју сам- смо поносни. Често се смејемо али док је трајала градња било је ту секирације за читаву васељену.
    Све је то Божија воља :10500:  
  8. Волим
    YOKA got a reaction from Лапис Лазули in Нешто што ми је важно...   
  9. Волим
    YOKA got a reaction from Mali Marko in О опомињању других у храму   
    Срамота је, можда, али ја имам "сабрана дела" када су опомене у цркви у  питању... наслушала сам се свакаквих коментара и нагледала свачега...ево један пример од летос... отишли смо у један мали манастир и у исто време смо се договорили са мојим братом да се нађемо тамо. Брата сам нашла испред богомоље, поздравили смо се врло срдачно јер се нисмо видели пар месеци. Ушла сам у богомољу и пришла иконама по већ неком мом утврђеном ритуалу. Једно бабче ме је посматрало сво време и злурадо ми је скренула пажњу да прво требам да се поклоним до земље три пута на самом уласку (мени прође сцена кроз главу и би ми смешно), затим да се три пута поклоним икони испред олтара, па бла, бла бла... ћутала сам и све то одобравала и у том моменту , она се окомила на још једног младог човека који је држао молитвеник у рукама, и ту би свашта. Баба заколута очима и поче да шишти да се крсти и да чини метанија ка олтару, ухвати човека за рукав и поче га вући ка олтару, он је смирено слушао и али му је било баш непријатно... запишта баба, ОооОоо Боже Милосни , о Свети , опрости овом твом грешнику, не зна шта чини, о Прекрасни, он још није ни Оче наше на памееет научијааа! 
    Е ту сам била у дилеми, дал да зовем неког да спасавам човека, ил да је слажем како је зове игуман да је пита за неки савет...
    Изађох напоље и у трену заборавих на све... са братом сам отишла под терасу манастира да попијемо кафу и на миру се испричамо. Међутим у сред наше приче, приђе нам неки човек који је био сав обузет улогом неког главног ту и свечано нам рече да људи који су прекрстили ноге не заслужују да буду на таквом месту....
    Одмах након тога сам, онако успут, питала једну стару монахињу која је ту на испомоћи за ово двоје и за моје грехе које починих заједно са братом, жена се слатко кикотала и рече да су то нека луда жена која ту дође с времена на време са својим сином и праве сваки пут рације а да им они не могу ништа јер од силног посла око манастирске славе једноставно немају времена да их "среде".
    Е, па, реци ми да ти кажем, ух... 
  10. Волим
    YOKA got a reaction from drvce in Izreke naših nastavnika-profesora koje pamtimo....   
    ОоооОооо Цветуууууљооо, опет блејиш по карти к`о овца на ливади! - проф географије звани Влада "волина", Бог да му душу прости.
  11. Волим
    YOKA је реаговао/ла на Поуке.орг инфо у ЖИВА ДЕЛА УТЕХЕ - ХУМАНИТАРНА ДЕЛАТНОСТ - ПРАВИЛНИК   
    ПОУКЕ.ОРГ
    ЖИВА ДЕЛА УТЕХЕ - ХУМАНИТАРНА ДЕЛАТНОСТ
     
    Жива Дела Утехе представљају хуманитарну делатност организовану у оквиру сајта Поуке.орг, чији су саставни део. Овај пројекат представља организовану, добровољну, волонтерску, добротворну делатност спровођења различитих хуманитарних активности са циљем пружања потребне помоћи појединцима и породицама којe живе у тешким и неповољним животним условима.
    Хуманитарне активности у оквиру ЖДУ односе се на прикупљање помоћи потребитим појединцима и породицама у оквиру организованих акција у сарадњи са њиховим парохијским свештеницима.
    У акцијама прикупљања помоћи за потребите могу учествовати сва физичка и правна лица добровољним прилозима. Добровољни прилози могу бити у храни, одећи, играчкама, школском прибору, средствима за хигијену, новцу или другим прилозима. За сваку конкретну акцију биће унапред одређено која врста помоћи је потребна. Сва помоћ која се буде прикупила биће евидентирана и пописана.
    У оквиру ЖДУ, прикупљања помоћи биће организована у свим градовима који буду имали координатора, који мора бити члан Поука (Живе Речи Утехе или Црква.нет). Све активности организацијe ЖДУ обавља се искључиво на сајту Поуке.орг.
    Уручивање помоћи која се уз благослов парохијског свештеника на овај начин буде прикупила, уручиваће се у оквиру активности цркве, на начин како буде одредио парохијски свештеник.
    Жива Дела Утехе израсла су на  хришћанским вредностима љубави према ближњима, а реализују се уједињењем добрих дела, добрих речи и добре воље.
     
    Подфорум води дефектолог Александра Вукосављевић са сарадницима
     
  12. Волим
    YOKA got a reaction from Сања Т. in Патолошки лажови   
    Moja komsinica kada laze povija obrve, iskrene glavu i drmusa nogom koju je prekrstila preko druge, tako da nas ludo zabavlja kada se uplete u svoje fikcije, a kako krene da laze sve dublje i dublje ona sve brze drmusa nogicom ko kuce repom.  
  13. Волим
    YOKA got a reaction from александар живаљев in Улога будућих владика Григорија и Максима као вођа студентских протеста 1992.   
    Ovaj deo tvog zivota nisam znala ali kao da sam naslucivala da smo istog stava da ne kazem kova 
  14. Волим
    YOKA got a reaction from АлександраВ in Улога будућих владика Григорија и Максима као вођа студентских протеста 1992.   
    Ovaj deo tvog zivota nisam znala ali kao da sam naslucivala da smo istog stava da ne kazem kova 
  15. Волим
    YOKA је реаговао/ла на АлександраВ у Улога будућих владика Григорија и Максима као вођа студентских протеста 1992.   
    Да... било је то једно посебно време посебног студентског протеста против свега у друштву што је тада гушило живот... а ми данас нисмо нимало од тога одмакли, од те `92. Прошли смо још толико тога и горег и нанизаног у непрекинути ланац ужаса, невероватно, али ништа нисмо урадили... Долазили су нам тада разни гости, толико тога доброг и паметног се тада могло чути, долазили су и они други, али они су једноставно били одбачени као неприкладни, овај протест је имао свој идентитет. Сећам се када је био Вуков сабор, та ноћ је била посебно опасна (била сам у обезбеђењу студентског протеста, од првог до последњег дана), упадале су нам разне пијане будале витлајући нам пиштољима изнад глава, покушавајући да уђу на Филозофски, али нису могли, нисмо им дали. Било је ту разних ситуација, али смо ми дан-ноћ опстајали и остајали... Стизала нам је подршка са свих страна, од народа, сећам се да нам је један дека не сећам се из ког тачно места, донео печено прасе и печено јагње онако на штапу, скинуто са ражња... неке бакице доносиле воће и чајеве... доносио народ храну, давали нам подршку... дању је било ОК, пуно дешавања, пуно народа, ноћу је било тешко, неиспавани, на улазу у факс седели смо на два испред улаза избачена школска стола, кренеш да дремаш, ноћима нисмо спавали (када баш пукнеш и више не можеш, одеш у једну слушаоницу у којој смо на поду имали побацану неку ћебад, легнеш доле где има места, немаш појма ко ту већ спава, дремнеш сат-два па опет на улаз), таман мислиш мирна ноћ, искочи нека будала, срећом, наши момци су били спремни и нико није настрадао, а било је више пута веома близу, и тако, дође дан, нова дешавања, нови гости, трибине.... За време протеста сам укупно само петнаестак пута отишла кући, сећам се са колико сам енергије објашњавала мами како је то велика ствар и како не смемо да одустанемо и прекинемо... Са мог факултета, Дефектолошког, били су само дивни професор Бојанин и тада асистент а сада професорка Марина Арсеновић-Павловић и НИКО више, једино су нам они дали подршку, колико сам ја видела и колико знам, а знам. Било је и колега које су нам се подсмевале да ћемо видети ми наше протесте када попадамо годину. Ипак, нико од нас није пао годину, све смо успели да дамо у октобру. Али, са Дефектолошког је била шачица људи. Када смо ишли на Толстојеву, нас неколико из обезбеђења смо била на зачељу колоне, и када смо ушли у Кнеза Милоша, поглед ка доле је био невероватан, то је била река људи и пуно људи са стране који су изашли да нам дају подршку. Сећам се, тада су нам дали посебне беџеве на којима је писало само Студентски протест`92 - обезбеђење (до тада смо имали беџеве на којима је писало и наше име, са печатом Факултета и потписом декана), са образложењем да не мора да се види наше име због наше сигурности.. како је то било наивно, сви смо и тако били већ снимљени и пописани... било је доста наивности у свему, али то је била огромна енергија, огромна жеља, велика памет се тада скупила са добром идејом, људима је било мука од свих срања, а нисмо ни били свесни да права, тешка и језива срања тек долазе... и на крају, само - пуф! Више није било ничега, ни протеста, ни захтева ни ничега... Жао ми је што тада нисмо успели, мени је лично жао, можда би моја деца имала бољи живот, а нека друга деца прилику да буду жива или рођена. Сваки пут када се сетим тог времена проведеног на Факултету и тих протеста, имам потребу да се извиним свој деци, и рођеној и нерођеној и убијеној и преминулој, што нисмо имали довољно снаге, храбрости, памети и истрајности да нешто заиста и променимо.
  16. Волим
    YOKA је реаговао/ла на JESSY у ХРИСТОС ВОСКРЕСЕ!   
  17. Волим
    YOKA је реаговао/ла на JESSY у OBAVEŠTENJE FORUMAŠIMA O "POSNIM" PROIZVODIMA   
    мислим да стварно не треба претеривати....па нећемо се ваљда тиме бавити....да контролишемо производе и тажимо неке трагове састојака који нису посни....мислим да у посту има толико паметнијих ствари којима треба да се бавимо...а сви знамо које су то...
  18. Волим
    YOKA got a reaction from Zoran Đurović in Ава Римски о посту   
    Rekoh ja tri puta dnevno ko terapiju pojedinima 
  19. Волим
    YOKA је реаговао/ла на Zoran Đurović у Ава Римски о посту   
    Рим 14 је закон. Не у интерпретацији, него у слову. Храна нас не ставља ни уклања од Бога. Знамо да је у старој цркви пост био мањи него данас код католика. На шта личи ово иживљавање? Ми смо већи свеци? Не, него се ради о хаосу који је законски нерегулисан у цркви. Због тога, док се црква са собом не договори, ја сам за Павла: Свако по својој савести. - Ок аскетске дисциплине, али оне нису и нужно хришћанске ствари. Само ако избацимо Луку као Јеванђелисту (разбојник на крсту и блудницу), можемо да машемо са овим заставицама. - Аскетизам је добар за несавршене (ово је претеризам, али са сољу), јер нису сви за слободу. Једноставно морају да имају људи границе. - Католички предлог, који се налази и код многих отаца: Одреци се омиљене хране, је опет комотно решење. Опет се храна ставља између тебе и Бога. Заборавимо на храну. То је једино решење. - Наш литургијски пост је уведен само из разлога што су службе биле и увече, односно причешћивали су се касно увече. Али, како су долазили пијани на службу (многи), зато се увело неједење и непијење. Зато су Златоустове беседе за пасху насловљене са "Против пијандура". А ми имамо перверзне проблеме: Оче, да ли могу да попијем лек пре литургије? - Да ли вам је јасно како смо слудели људе? Бог није пост, него љубав. Позива нас на вечеру са патријарсима: Аврамом, Исаком, Јаковом... Какав си лик ако идеш тамо на вечеру и нећеш да једеш а понављаш као суманут литиргијски текст да ћеш да једеш? И не једеш? То је само лудило мозга. Јер ако кажеш на прозбу: "Узмите једите...", "Амин", онда нешто није у реду са тобом. - Ниси спреман? Па то те је зезнула ова поповска прича о храни. Верујеш више поповима него Павлу? Тај ти каже да јело нема никакве везе. - Али, зашто не изађеш после читања Јеванђеља из цркве ако се не причешћујеш? Да ли мислиш да је Бог дебил, па му ти кажеш ок., а после минут радиш супротно? Бог је мачка? Јадан ти је онда Бог! - Јело је само наша ствар. Нигде Исус није рекао да ћемо по томе бити суђени. Укинута су чиста и нечиста јела. Штавише, он вели да си му дао чашу воде и да ћеш због тога бити спашен! А шта је чаша воде? Ништа! - Што се он није подвизавао без те чаше воде? - Кроз ту чашу ти си помогао човеку да се спаси. Преживео је. Мало је? Није мало него си ти инвестирао у особу. Ти си помогао човеку да живи. Тако мало, а тако много. - Због тога ми ове приче о храни делују перверзно. Ништа нема у томе. Исус вели да се не молимо дуго, да не блебећемо... Павле вели да се молимо стално. Није супротно. Јер Бог треба да буде стално присутан, а молитва кратка. Реци Богу шта имаш. А онда да ти буде стално у очима, у мозгу. Имај Бога стално у срцу. Шта онда да размишљаш о храни? О одећи? Ту је Дух и Бог. А за мање напредне, увек прописујем духовне склекове у виду поста.

     
     
  20. Волим
    YOKA је реаговао/ла на Драган_Петровић у Потребна гласачка помоћ. Пријатељи помозите. :)   
    Ако желите одвојите тренутак свог времена да помогнете мом пријатељу из Русије чија се колегиница такмичи на избору за најљепшу полицијску службеницу Тулске области. Њено име је Татьяна Анатольевна Новикова.

    Гласање траје до 6. марта.
    Захваљујем се свима који буду расположени да дају свој допринос. Гласати можете на следећој адреси.
    http://m.tula.kp.ru/daily/26647/3667186/
  21. Волим
    YOKA got a reaction from АлександраВ in Коју ствар сте последњу купили себи....?   
    Hm.... novi displej za laptop 
  22. Волим
  23. Волим
    YOKA got a reaction from Kaludjerovic Sreten in Потребна ми је ваша молитвена подршка...   
    Primi moje saucesce...nek mu Bog podari carstvo nebesko ..budi hrabra
  24. Волим
    YOKA got a reaction from Kaludjerovic Sreten in Потребна ми је ваша молитвена подршка...   
    molim vas da mi se pridruzite u molitvi za moju prijateljicu Aleksandru koja je imala tezak infarkt.....  ugradjen joj je stent ali jos uvek je lose...
  25. Волим
    YOKA got a reaction from Vesna Milovic in Srpski kompozitori   
×
×
  • Create New...