Jump to content
Quora StumbleUpon Banana Lime Leaf vKontakte Sky Blueberry Slack Watermelon Chocolate Steam Black Facebook Tumblr
Quora StumbleUpon Banana Lime Leaf vKontakte Sky Blueberry Slack Watermelon Chocolate Steam Black Facebook Tumblr

Придружите се нашој ВИБЕР ГРУПИ на ЛИНКУ

Сања Николић

Члан
  • Број садржаја

    40
  • На ЖРУ од

  • Последња посета


Репутација активности

  1. Волим
    Сања Николић got a reaction from Биљана 1234 in και πόθου θείου έρωτα οΐα πυρ μοι εμβάλλεις - дневник једног мистика   
    Катихетскa беседa 34.
    ... Јер као што када неки братољубиви сиромах испроси и добије новчиће од неког милостивог христољупца, па радосно трчи својој браћи сиромасима и шапатом им јавља: ,,Трчите и ви брзо да добијете'', упирући прстом и показујући им на онога који му је дао новчић, а ако му не верују отвори длан и покаже им, како би му поверовали и пожурили и брзо стигли тог милостивог човека, тако ни ја ...недостојан сваке благодати, не трпим да је сам кријем у окриљу душе, него свима вама браћи и оцима својим објављујем дарове Божије и таланат који ми је дат, колико то од мене зависи, па вам га речју као на длану откривам и говорим не шапатом и кришом, него кличем велегласно: ,,Похитајте, браћо, похитајте'', и не само да кличем, него и показујем на Владику Који све то даје, уместо прста поново пружајући реч. Јер ако човек да неком сиромаху новчић, а затим га тај покаже и другима не да би се и њима дало, него се гневи и чак постаје тврд на давање, док Бог не поступа тако, него све чини супротно. Јер ако Он да неком духовни дар, односно таланат, а тај га не открије и не обзнани свима, говорећи: ,,Приђите Владици Који лако даје и ни од кога се не одвраћа и не враћа празних руку'', него га узме, сакрије и закопа, Господ се тада шта више, гневи на тога који је таланат добио као на завидљивца и онога ко не жели да и његова браћа добију као што је и сам добио...
    Свети Симеон Нови Богослов
  2. Волим
    Guest
    Сања Николић got a reaction from Guest in Имамо идеју! Покретање сајта за online учење појања!   
    Колико  је мени познато, поред учења појања преко скајпа, постоји и школа визанитјског појања која се у раду значајно ослања на свој сајт, који је затвореног типа (могу да се улогују само регистровани ученици), на коме се налази сав потребан материјал за учење. Наравно, реч је о веома озбиљном раду, са учитељем који је потпуно посвећен раду са појцима и ученицима који су озбиљни у намери да науче појање, а снимци су на неки начин заштићени ауторским правима.
    Учење појања не треба схватити олако. Прво, потребно је да се има природни дар за то, затим треба одвојити време за вежбање и учење, што представља и неку врсту подвига.  Учење црквеног појања је специфично... да би било успешно,  треба му приступити са претходном духовном припремом и благословом. 
     
      
    Мислим да је добра идеја да се у оквиру Поука направи одељак који ће служити за учење појања ...  да се направи подфорум или нешто што ће личити на форму садашњих  ,,група'', где ће више учитеља, који су расположени за сарадњу, формирати своје ,,учионице'' и моћи да постављају своје материјале и деле их са ученицима јавно или уз претходно одобрени приступ ученицима (затворенијег типа), уз опцију да и ученици могу да додају своје снимке који ће по избору бити јавни или видљиви само за учитеље. Опет сви садржаји (снимци, ноте) који су јавни, потребно је да на неки начин буду аутоматски повезани и по темама - садржају и да се омогући додавање линкова и коментара људима са форума  који се односе на исту тему-садржај-песму.
    Ово би вероватно значило онима који имају таленат за певање и желе да се придруже појцима у
    својој цркви, као и онима који су већ дугогодишњи појци да напредују у учењу појања.   Добро је и за вероучитеље, да имају пригодно место на интернету, на које могу да упуте ученике који желе да уче појање. Питање је, међутим, колико ће учитеља појања хтети да учествује у свему овоме? 
    Саветујем да се што једноставније поставе категорије за учење, јер ће омогућити лакше сналажење.
    Нишка епархија је одрадила изузетан сајт – Богослужбени водич.
    http://bogosluzbenivodic.eparhijaniska.rs/rs/
    Ко жели да учи црквено појање преко интернета, претходно треба са пажњом да погледа овај сајт.
  3. Волим
    Сања Николић got a reaction from Дијана. in και πόθου θείου έρωτα οΐα πυρ μοι εμβάλλεις - дневник једног мистика   
    Катихетскa беседa 34.
    ... Јер као што када неки братољубиви сиромах испроси и добије новчиће од неког милостивог христољупца, па радосно трчи својој браћи сиромасима и шапатом им јавља: ,,Трчите и ви брзо да добијете'', упирући прстом и показујући им на онога који му је дао новчић, а ако му не верују отвори длан и покаже им, како би му поверовали и пожурили и брзо стигли тог милостивог човека, тако ни ја ...недостојан сваке благодати, не трпим да је сам кријем у окриљу душе, него свима вама браћи и оцима својим објављујем дарове Божије и таланат који ми је дат, колико то од мене зависи, па вам га речју као на длану откривам и говорим не шапатом и кришом, него кличем велегласно: ,,Похитајте, браћо, похитајте'', и не само да кличем, него и показујем на Владику Који све то даје, уместо прста поново пружајући реч. Јер ако човек да неком сиромаху новчић, а затим га тај покаже и другима не да би се и њима дало, него се гневи и чак постаје тврд на давање, док Бог не поступа тако, него све чини супротно. Јер ако Он да неком духовни дар, односно таланат, а тај га не открије и не обзнани свима, говорећи: ,,Приђите Владици Који лако даје и ни од кога се не одвраћа и не враћа празних руку'', него га узме, сакрије и закопа, Господ се тада шта више, гневи на тога који је таланат добио као на завидљивца и онога ко не жели да и његова браћа добију као што је и сам добио...
    Свети Симеон Нови Богослов
  4. Волим
    Сања Николић got a reaction from Gordana . in Аморети - посни какао крем са лешником   
    Посни крем
    1 kg шећера, 1 l воде, ставити да ври 10 минута. Додати промешано 200 g шећера, 200 ml хладне воде, 3 - 4 кашике брашна и оставити да ври још 5 минута. Затим додати 2 маргарина. Кад се мало прохлади додати 2 кесице ванилиног шећера, 1 kg биљног млека у праху и мутити миксером. Поделити смесу на пола и додати у једну половину 100 g чоколаде. Добијена количина је око 3,5 kg крема. 
     
    Правила сам крем по овом рецепту и одлично је испао. Биљно млеко у праху (мерење на кг)  може се наћи по повољној цени у продавницама здраве хране.
  5. Волим
    Guest
    Сања Николић got a reaction from Guest in Аморети - посни какао крем са лешником   
    Посни крем
    1 kg шећера, 1 l воде, ставити да ври 10 минута. Додати промешано 200 g шећера, 200 ml хладне воде, 3 - 4 кашике брашна и оставити да ври још 5 минута. Затим додати 2 маргарина. Кад се мало прохлади додати 2 кесице ванилиног шећера, 1 kg биљног млека у праху и мутити миксером. Поделити смесу на пола и додати у једну половину 100 g чоколаде. Добијена количина је око 3,5 kg крема. 
     
    Правила сам крем по овом рецепту и одлично је испао. Биљно млеко у праху (мерење на кг)  може се наћи по повољној цени у продавницама здраве хране.
  6. Волим
    Сања Николић је реаговао/ла на Архимандрит Сава Јањић у Питајте о. Саву Јањића, Игумана манастира Дечани   
    Није грех да се трудимо да живимо мирно и без искушења и зато се молимо Богу да нас сачува и не даде нам оно што нисмо у стању да носимо. Ипак, у љубави према Богу човек је у стању много да поднесе и што је љубав већа, већа је и спремност на саможртвовање, више је милосрђа, смирења, трпљења итд. (уп. 1Кор 13). Занимљиво је када читамо Павлову "химну о љубави" колико се не говори о емоцијама већ о односу према другом. Љубав према Богу се у целости изражава кроз љубав према ближњем јер љубимо Бога у сваком људском бићу које носи његов лик, љубимо Бога у његовој творевини јер у њој видимо посејане његове предвечне логосе (односно његову вољу о чему говори Св. Максим). Зато нема љубави Божије где нема правилног односа према ближњем и творевини Божијој. То је само једна психолошка пројекција нашег самољубља и гордости. Зато је и св. Ава Јустин говорио да се љубав према Богу препознаје у човекољубљу, а опет да нема ни истинског човекољубља уколико оно не проистиче из љубави према Богу. Исто тако и поглавља о љубави Св. Максима нису поетски изливи занесеног "заљубљеника у Бога" већ пре свега изношење практичне философије љубави која се не може задобити уколико себе волимо више од Бога и других.
     
    Ово је веома важно јер се хришћанска љубав суштински разликује од хуманизма који се исцрпљује било у општој љубави према неком апстрактном човеку, људском роду и сл или у љубави према појединцима према којима осећамо сажаљење или посебне емоције јер доживљавамо себе кроз њих, или доживљавамо неку личну корист или пријатност. Хришћанско поимање љубави, иако у неким спољашњим елементима веома слишно хуманизму у потпуности је засновано на другим поставкама. Другог волимо јер у њему волимо лик Христов и та љубав неће зависити од тога да ли је тај "други" добар или лош (односно прецизније речено, здрав или духовно болестан) јер лик Христов остаје утиснут у њему па чак и у највећем посрнућу. Другог волимо као члана Цркве, Тела Христовог или онога који је призван да постане део Цркве, волимо га у перспективи вечног Царства небеског. Ова љубав није земаљског порекла, није емоција, нити нека филосфија. Она је пре свега дар који Бог даје онима који отворе своје срце да би га примили, а то чинимо трудом и духовном борбом. Господ љуби и оне који га се одричу и који желе да вечно постоје без Бога. Он ће љубити и оне који ће пребивати у вечном мраку својим сопственим избором. Божија љубав је благотворна али и болна и њоме ће Бог судити свету, не по јуридичкој правди. Они који пребивају у љубави Христовој наставиће да узрастају вечно у њој, а они који су је одбацили бежаће вечнно у најдубље поноре ада јер ће их та иста производити бол и муку.
     
    Хришћанска љубав, наравно, не одбацује биолошку љубав, родитеља према деци и обратно или супружанску љубав, али и њој приступа кроз Христа. Брак је зато не било каква заједница две особе које се воле, већ заједница човека и жене који живе у тајни Христа и Цркве (уп. Еф.5)  Добро знамо да у пуноћи Царства небеског неће бити ни мушког ни женског, а самим тим ни брака као заједнице која постоји у овом времену и простору. Зато је брак за хришћане Света Тајна и свака злоупотреба човекове сексуалне природе закорак је ка амбису пролазности и вечној смрти, јер све оно што неће бити уведено кроз Христа у вечно постојање остаће у сфери вечног мрака, недовршености и полупостојања. Проблем је када наше међуљудске односе видимо као сврху самим себи и заборавимо да смо у динамичком путу ка вечности и да још нисмо сасвим довршени као личности. Црква нас зато стално позива да остајући у биолошком начину постојања не будемо њиме овладани и да што је више могуће заживимо црквеним, евхаристијским начином постојања. 
     
    Увек ме је фасцинирала хришћчанска свест да овим животом само пролазимо у сталном очекивању Господа. Рани хришћани говорили су Маран ата - Дођи Господе. Свако наше литургијско сабрање је израз ове свести очекивања Доласка Христовог и живо искуство да се све више приближава пуноћа Царства Божијег, а тиме и Његове вечне воље да све створено кроз Свога Сина Јединородног у заједници Духа Светога преведе у вечност.
  7. Волим
    Сања Николић је реаговао/ла на Лазар Нешић у Да ли би вас разочарало...?   
    Вау колико жестоких верника! ...
    Мени не треба такав догађај да се деси, ја и без тога сваки дан преиспитујем своју веру, али сваки дан, без изузетка. Непоколебива вера ми звучи скроз трулекс и неискерено. Далеко је то од вере, то је навика и страх ...
  8. Волим
    Сања Николић је реаговао/ла на Никола Попмихајлов у Питајте Николу Попмихајлова у вези са византијским појањем   
    Сања, потрудићу се да постепено поставим снимак целог уџбеника на јутјуб, оним темпом који ми остале обавезе буду дозволиле.
  9. Волим
    Сања Николић је реаговао/ла на Дејан у Video zapis tribine:"Da li je religija prevazidjena u 21 veku ".   
    Izvor :Facebook Zeljko Antić

  10. Волим
    Сања Николић got a reaction from R.Žiskar in Аморети - посни какао крем са лешником   
    Посни крем
    1 kg шећера, 1 l воде, ставити да ври 10 минута. Додати промешано 200 g шећера, 200 ml хладне воде, 3 - 4 кашике брашна и оставити да ври још 5 минута. Затим додати 2 маргарина. Кад се мало прохлади додати 2 кесице ванилиног шећера, 1 kg биљног млека у праху и мутити миксером. Поделити смесу на пола и додати у једну половину 100 g чоколаде. Добијена количина је око 3,5 kg крема. 
     
    Правила сам крем по овом рецепту и одлично је испао. Биљно млеко у праху (мерење на кг)  може се наћи по повољној цени у продавницама здраве хране.
  11. Волим
    Сања Николић got a reaction from Ignjatije in Аморети - посни какао крем са лешником   
    Посни крем
    1 kg шећера, 1 l воде, ставити да ври 10 минута. Додати промешано 200 g шећера, 200 ml хладне воде, 3 - 4 кашике брашна и оставити да ври још 5 минута. Затим додати 2 маргарина. Кад се мало прохлади додати 2 кесице ванилиног шећера, 1 kg биљног млека у праху и мутити миксером. Поделити смесу на пола и додати у једну половину 100 g чоколаде. Добијена количина је око 3,5 kg крема. 
     
    Правила сам крем по овом рецепту и одлично је испао. Биљно млеко у праху (мерење на кг)  може се наћи по повољној цени у продавницама здраве хране.
  12. Волим
    Сања Николић got a reaction from Jakov Edeski in Izvori za proucavanje istorije i istoriografije dohalkidonski crkava,od odvajanja do savremenog stanja)?   
    http://www.orthodox-library.com/library.htm
  13. Волим
    Сања Николић got a reaction from YOKA in Оријенталне Православне Цркве (Копти, Јермени, Етиопљани..)   
    Слажем се са тобом да заиста треба имати нарочити приступ при разумевању њихове христологије. Треба покушати прићи христологији из њиховог угла, онако како они схватају кључне термине, мислим пре свега на поистовећење природе и ипостаси, за разлику од нашег поситовећења природе и суштине. Они имају разликују појмове природа и суштина.  Док халкидонци мисле на две суштине, говорећи о две  природе,  Дохалкидоске Цркве не подразумевају једну суштину када говоре о једној природи после сједињења.
     
    Папа и Патријарх Коптске Православне Цркве Шенуд III у делу ,,Природа Христова''[1] коментаришући дијалог Оријенталних Православних Цркава са Православном и Римокатоличком Црквом каже да се током историје настављала погрешна интерпретација да верују у једну природу Христову природу и поричу другу. ,,Ми се питамо коју од две природе Александријска Црква пориче? Да ли је то Божанска природа? Сигурно није, наша Црква је најжешћи борац против Аријеве јереси на Сабору у Никеји, одржаном 325. године, и пре, као и после њега. Или је то Господња човечанска природа коју Црква Александрије пориче? Св. Атанасије Александријски разрешава ово потпуно у најстаријој и највећој књизи о овом питању О Оваплоћењу Логоса. Израз Једна природа не означава божанску природу саму или човечанску природу саму, већ означава јединство обе природе у Једној природи која је Једна природа оваплоћеног Логоса.''[2] Потом додаје да Св. Кирил учи да се не говори о две природе после сједињења. Он каже да израз ,,две природе'' укључује у себи поделу и раздвајање, премда  они који верују у ,,две природе'' признају јединство, тон раздвајања је очигледан на Сабору у Халкидону- разлог који је изазвао да одбију Сабор и узроковао изгнанство Диоскура Александријског. Наводећи примере за сједињење божанске и човечанске природе у Христу, папа и патријарх Шенуд III  се позива на примере Отаца и то: пример сједињења гвожђа и ватре, при чему се гвожђе не претвара у ватру нити ватра у гвожђе (позива се да су овај пример користили Св. Кирило и Диоскур);  пример јединства између душе и тела (позива се на Св. Кирила, Блаженог Августина и велики број других богослова). Наводи сличност да је природа душе сједињена са физичком природом тела, које су сједињене у једну природу, а то  је човечанска природа. Ово сједињење не укључује да тело само, нити да је душа сама, већ да су обоје заједно у комбинацији без мешања, раздељења, промене, претварања. Никакво претварање се не дешава душе у тело, нити тела у душу, већ обоје постају једно у суштини и у природи, тако да кажемо да је то једна природа или једна личност. Он каже: ,,Стога, ако ми прихватимо идеју јединства душе и тела у једној природи, зашто ми не прихватамо јединство божанства  и  човечанства у једној Природи?!''[3]После ових речи посебно наглашава следеће питање: ,,Да ли ми сви признајемо да природа коју зовемо човечанском природом садржи пре јединство две природе: душу и тело? а ипак, они који тврде да су ту две природе у Христу: божанска и човечанска, не спомињу две природе човечанске душу и тело, већ их сматрају једном. Ако идемо у детаље, ми можемо наћи пре три природе у  Христу!!! Божанску, душу и тело и свака од њих има свој ентитет и суштину... Наравно, ово је неприхватљиво за обе стране. Када се прихвата јединство душе и тела у једној природи у Христу, и када ми користимо богословско изражавање, постаје нам лакше да користимо израз ,Једна Природа Христова'' или  Једна Природа Бога, оваплоћеног Логоса''. Као што кажемо да је човечанска природа једна природа, која се састоји из два елемента или природе, ми можемо такође рећи о овалоћеном Логосу, да Он је један ентитет од два елемента или природе.''[4] Патријарх Коптске Православне Цркве Шенуд III затим потврђује: Веровање у Једну Природу оваплоћену Логоса је суштинско, неопходно и основно за спасење.[5]
                            У делима православних Отаца постоји одговор на овакаве тврдње, конкретно код Св. Јована Дамаскина: ,,Све оно што се види као заједничко и у многима, и што не постоји у некима више а у некима мање, назива се суштином. Пошто је дакле сваки човек састављен из душе и тела, сагласно са тим велимо да сви људи имају једну природу. Говорећи, међутим, о Господу, не можемо рећи да је у Њега једна природа, јер оне, свака појединачно, и након сједињења задржавају своја природна својства, и није могуће наћи Христа као врсту. Јер није било другог Христа, насталога из божанства и човечанства, који би исти био Бог и човек. И опет: није исто бити један у односу на човечију врсту, и један у односу на суштину душе и тела. Јер један у односу на човечију врсту указује на јединствену сличност која постоји у свим људима, док један у односу на суштину душе и тела уништава само њихово биће, водећи их у потпуно непостојање; јер, или ће се једна суштина претворити у другу, или ће од онога што је различито настати нешто потпуно друго, те ће и једно и друго (и душа и тело) бити измењени, или ће, остајући у својим границама бити две природе... Каже се, још, да  сваки састав настаје слагањем непосредних чинилаца; не кажемо, наиме да је кућа састављена из земље и воде, него од опеке и дрвета. Морало би се, иначе, рећи да је и човек сложен из најмање пет природа, односно четири елемента и душе. Тако и када је реч о Господу нашему Исусу Христу, не испитујемо делове делова, него оно што непосредно учествује у Његовом саставу, односно божанство и човечанство.''

    Цела христолошка расправа са нехалкидонцима делује веома сложено, мада можда није таква у суштини. Постоје угледни црквени оци, теолози на обе стране, који ће вероватно  у будућности заједнички детаљно разматрати христолошка питања и боље разумети једни друге, дијалог ће већ дати неке резултате.   

    [1] H.H.Pope Shenouda III, The Nature of Christ, http://www.copticchurch.net/topics/theology/ nature_of_christ.pdf
    [2] Исто.
    [3] H.H.Pope Shenouda III, The Nature of Christ, http://www.copticchurch.net/topics/theology/ nature_of_christ.pdf
    [4] Исто.
    [5] Исто.
     
  14. Волим
  15. Волим
    Сања Николић got a reaction from Anette in Најаве и промоције СПЦ   
    У част јубилеја - 17 векова од доношења Миланског едикта
    Епархија браничевска - Епархијски управни одбор
    Одбор за просвету и културу
    Пожаревац
    организује:
    Богословски симпосион
    „Црква пре и после Миланског едикта“Велики ромејски цар, свети Константин Велики, један од највећих владара читаве историје света, са правом се може сматрати „најутицајнијим човеком у историји“. Преокрет којим он персонификује нови однос Римског царства, политичког ентитета који је дочекао Месију, према Цркви, месијанској заједници која странствује у свету, заокрет који се исправно назива „константиновским“, а који се огледа и у доношењу Миланског едикта (313), непосредно и суштински је утицао на историју Цркве и читаве васељене…
    Учесници:
    епископ западно-амерички проф. др Максим (Васиљевић) протојереј-ставрофор проф. др Радомир Поповић протојереј-ставрофор проф. др Зоран Крстић домаћин, епископ браничевски проф. др Игнатије (Мидић) Пожаревац, Црква Св. Петке
    23. фебруар 2013. у 16 часова
    Изложбу графика
    „Свети цар Константин Велики
    у ликовном памћењу Срба“аутор изложбе 
    Вељко Михајловић
    Отварање изложбе
    Пожаревац, Градска галерија
    23. фебруар 2013. у 19:30 часова
     
    http://bogoslovlje.sabornost.org/bogoslovski_simposion_crkva_pre_i_posle_milanskog_edikta_pozarevac_najava.php?d=2
  16. Волим
    Сања Николић је реаговао/ла у ЖРУ ДИВАН online- Уживо из призренске Богословије! Среда, 20. фебруар 2013. године у 20:00   
    Људи, хвала свима! Вечерас смо имали преко 7500 укључених компјутера који су слушали и гледали овај ЖРУдиванonline
     
    Поздрав за све вас из нашег Призрена!
  17. Волим
    Сања Николић је реаговао/ла на marko_13 у ЖРУ ДИВАН online- Уживо из призренске Богословије! Среда, 20. фебруар 2013. године у 20:00   
    Овај Диван из Призрена је нешто најлепше што нам се на ЖРУ десило!
  18. Волим
    Сања Николић је реаговао/ла на мирођија у Потребна ми је ваша молитвена подршка...   
    Помилуј Боже детенце Лазара.
      Помози Господе да се што пре крсти и добије свог Анђела чувара.
      Подари му  здравље и снагу да живи и радује се као и сва друга срећна деца.
     
      Молим те Боже.
  19. Волим
    Сања Николић је реаговао/ла на pink panter у Потребна ми је ваша молитвена подршка...   
    Draga braćo i sestre pomenite malog Lazara, dijete od nepunih 6 mjeseci. Došao je na svijet teško i sa problemima. Mislilo se da se izvukao 
    od bolesti, međutim otkrili su mu sada i tumor na mozgu.
    Operisati će ga ovih dana .
    Ako ima neki sveštenik iz Beograda neka se javi u inboks jer Lazar mislim nije kršten. Ja bih kontaktirao njegovog oca ,pa ako bi on bio voljan da se Lazo krsti.
  20. Волим
    Сања Николић је реаговао/ла на Mironosica у Потребна ми је ваша молитвена подршка...   
    Primi Gospode molitve naše za bolesne ,nemoćne ,tužne ,upokojene .
    Amin
    Bože daj 
  21. Волим
    Сања Николић је реаговао/ла на antipa у Потребна ми је ваша молитвена подршка...   
    Pomjanite draga braco i sestre novoprestevljenu monahiju Marinu iz Manastira Drace koja se veceras upokojila!
  22. Волим
    Сања Николић је реаговао/ла на JESSY у Потребна ми је ваша молитвена подршка...   
    Господе, смилуј се на раба Твојег Петра, опрости му, није знао шта ради...да је знао колики је то грех, вероватно то не би урадио...Свемилостиви, имај у виду његову болест....
  23. Волим
    Сања Николић је реаговао/ла на Драган άσημος :) у Потребна ми је ваша молитвена подршка...   
    Да вас Господ подржи, да се мука издржи и да вас се дотакне да се болест одмакне.
  24. Волим
    Сања Николић је реаговао/ла на Ljubić Nenad Šone у Потребна ми је ваша молитвена подршка...   
    Молим ти се Господе за здравље моје породице и мене. Очувај нас у молитви радости и здрављу како бих и наш опоравам био брз. Благодарим ти Оче за све. Слава Богу!
     
     
     
    Да се моји пријатељи не уплаше,само нас стегла прехлада (вирус) температура и грло али иде полако на боље.
    Један добио и остали за њим. 
  25. Волим
    Сања Николић је реаговао/ла на Mironosica у Потребна ми је ваша молитвена подршка...   
    Помози Господе малом Јовану , и подај утеху његовим најближима 
    Амин,Боже дај 
×
×
  • Create New...