Jump to content

Лала из Банатa

Члан
  • Број садржаја

    58
  • На ЖРУ од

  • Последња посета

О Лала из Банатa

  • Ранг
    Ту је, мало гледа-мало пише
  • Рођендан 01/01/1

Profile Information

  • Пол :
    Небитно

Скорашњи посетиоци профила

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Да, али има везе са кредибилитетом одређених учесника у дискусији који упорно инсистирају на томе да раскол постоји.
  2. Ове фотографије су постављне вероватно са циљем да се сви подсетимо ко је митрополит Амфилохије, и да у светлу тога сагледамо моралне ликове и кредибилност оних који су га на овом форуму приказивали на најгори могући начин.
  3. Стање на форуму би на неки начин било одраз стања у Цркви да га нису напустили многи чланови згрожени оним што се по њему писало последњих годину дана.
  4. Хтедох рећи, сачекајмо тај 29. фебруар, са вером у добар исход.
  5. И сам често патим од подозрења. Под његовим утицајем, подозревајући злу намеру, готово увек 'видим' реалност онаквом како ја хоћу, а онаквом каква она заиста јесте.
  6. Прво, да буде јасно, уопште нисам увређен и нико ми није крив ни за шта. Ово доживљавам као разговор људи којима је стало до цркве. Рекао сам више пута да нисам срећан када се црквене ствари износе у медије као што нисам срећан и због неких других ствари које неби сада помињао. Суштина онога што сам хтео да кажем је да се све ово неможе сагледати правилно без познавања ширег контекста ствари. Ако посматрамо изоловано интервју он је једним својим делом промашај, ако сагледавамо шире можда и није, Бог зна. Исто тако, изузетно ценим владику бачког Иринеја, у његовој епархији сам се учио црквености. Обојица су велики људи, наћиће они заједнички језик, у то не сумњам.
  7. Кажем да је владика Никанор тада претерао. Читав тај спор, отворене/затворене двери је бесмислен. Иако више волим служење са отвореним дверима и читањем на глас молитава у принципу ми је свеједно док нема забране причешћа. Владика Никанор је против ''новотарија' мислећи да тако чува веру отаца. Када је владика Атанасије написао две обимне књиге на тему литургије нико из супротног табора није био кадар да му одговори.
  8. Да, благо речено, га је критиковао пред једном групом људи из Браничевске епархије која му је дошла у посету. То је било време када се водила расправа у нашој цркви око начина служења литургије, са отвореним или затвореним дверима.
  9. Желим да верујем да не разумеш о чему је реч и да није у питању исмевање. Више пута сам се лично уверио да у Херцеговини постоји жива црква. Осети се љубав и нормалност, брига за човека, а не хладноћа и администрација као на многим другим местима. То су, између осталог, плодови о кома је овде реч.
  10. Ја нисам лола него лала. 😁 Уопште не сумњам у добру намеру било кога овде, само имамо различито виђење ствари, мање смо или више зрели, а сви добро желимо нашој цркви. И сигуран сам, да се одржала јесенас, то не би била последња сабора јер је црква озбиљна институција и наши епископи озбиљни и одговорни људи. Само је могло да се деси да се по неки од постојећих неспоразума превазиђе.
  11. Седнице Сабора се у редовним околностима вероватно тако припремају, али то не мора да буде тако. Седница Сабора није седница неке администрације него догађај у Духу Светом тако да та аргументација по мени не стоји. Утисак је да је Синод хтео да избегне расправу о неким проблемима у том моменту, тј. да је одложи за мајско заседање.
  12. Блиц свакако није место за решавање несугласица. Место за то је црква, разговор, сучељавање аргумената, и све то у љубави и међусобном поштовању. Када то изостане, када немамо довољно слуха једни за друге, онда се отвара простор за разговор преко блица. Јесенас се појавио захтев једног броја епископа за одржавањем јесењег заседања Сабора на ком би било прилике да се разговара о горућим питањима, за која се не може рећи да их није било. Тај захтев није уважен и сада се расправа уместо у оквиру цркве, на жалост, води у медијима.
  13. Давање интервјуа медијима који су скоро па антицрквени дефинитивно није уреду. Али исто тако није уреду маргинализација појединих епископа и њихових ставова. Сам владика Атанасије наводи у неком од својих писама да редакција Православља неће да објављује његове текстове. Владика Атанасије има оштар језик, али и његова браћа епископи које критикује су, када је језик који користе у текстовима у питању, прилично оштри. Колико год нама ово све изгледало страшно, надам се да међу њима постоји љубав и да ће они то међу собом решити.
  14. Цитат се односи на вишемесечно писање свештеника, кога помињеш, на овом форуму. Када се неко обраћа људима на такав начин, био он и свештеник, мислим да му треба скренути пажњу да то није уреду.

Све поруке на форуму, осим званичних саопштења Српске Православне Цркве, су искључиво лична мишљења чланова форума 'Живе Речи Утехе' и уредништво не сноси никакву материјалну и кривичну одговорност услед погрешних информација. Објављивање информација са сајта у некомерцијалне сврхе могуће је само уз навођење URL адресе дискусије. За све друге видове дистрибуције потребно је имати изричиту дозволу администратора Поука.орг и/или аутора порука.  Коментари се на сајту Поуке.орг објављују у реалном времену и Администрација се не може сматрати одговорним за написано.  Забрањен је говор мржње, псовање, вређање и клеветање. Такав садржај ће бити избрисан чим буде примећен, а аутори могу бити пријављени надлежним институцијама. Чланови имају опцију пријављивања недоличних порука, те непримерен садржај могу пријавити Администрацији. Такође, ако имате проблема са регистрацијом или заборављеном шифром за сајтове Поуке.орг и Црква.нет, пошаљите нам поруку у контакт форми да Вам помогнемо у решавању проблема.

×
×
  • Креирај ново...