Jump to content

Augustinus

Члан
  • Број садржаја

    635
  • На ЖРУ од

  • Последња посета

  • Број дана (победа)

    1

Репутација активности

  1. Не свиђа ми се
    Augustinus got a reaction from Благовесник in Protiv onih koji su ubedjeni da je kuvano jaje paganski element Vaskrsa   
    Кувано јаје јесте ''оргинални'' хришћански символ, али има паганске корене. Код богиње Астер (Естер), и божанства култа Митре користило се живо јаје (или пресно, као хоћете). Пошто је главни извор код старих вавилонаца, а знамо да су Јевреји били под вавилонским робством, није ни чудо што су неке обичаје преузели од њих. Мало су их само прилагодили себи. Пасхална вечера (песах) подразумева употребу пресне хране: горко зеље - символ горчине живота у Мисиру (Египту), лепиње - хлеб живота, и пасхално јагње (по Мојсијевом закону). Приноси се храна која се по начину припреме брзо спрема, и која може да издржи далек пута, по великим температурама, а да се не поквари. Затим се приноси вино (прва чаша, све до седме) уз читање псалама и одељака из Торе. Јаје је тек новијег датума, али није обавезно и многи јевреји уопште не припремају за пасхалну вечеру.
  2. Свиђа ми се
    Augustinus got a reaction from Србољуб+ in Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?   
    Можеш, то је твоје право на мишљење, али не значи да је истина. Као што не значи ни моје, већ је само мишљење. У сваком случају ја ти желим свако добро, кад дођеш у Србију знаш где да ме потражиш, биће лепо да седнемо, лично, и да наздравимо. Биће ми драго да угостим свог пријатеља. ПОУКЕ (Живе Речи Утехе), на њима сам од почетка, активно сам учествовао у многим пројектима са оцем Иваном, и заиста ми је било велико задовољтство што сам оставио неки мали траг. Скромно, колико сам могао да помогнем у ширењу речи Христове. На јачању Цркве. Као што рекох постоји само једна страна, Христова, нема никаквих кланова, група и подгрупа - они који то праве, одговараће за свој гријех. И ја сам могао да напустим Србију, али сам одлучио да останем, и да моја борба буде борба исцелења рана, а не продубљене и парање тела Христовог. Болела ме је неправда, свашта сам видео и доживео, и једно време ме је повукло на дно са собом. Хтео сам да напустим свештеничку службу, али хвала Господу на дивној жени, која ме је подигла и показала, да не верујем разуму, јер зна да превари, већ да верујем срцу. То ме је много коштало, и још увек ме много кошта, и тек ће. Али свако од нас носи крст свој. Нажалост, све се претворило у политику, тако и овај форум оде другом страном. Срдачано се свима захваљујем на топлим речима, на лепим дискусијама током година, али мислим да је овде немам више шта да тражим. Нећу никога да убеђујем, довољно сте одрасли људи да можете размишљати својим срцима. Схватите да све што пишете и радите, оставља последице за собом. 
  3. Свиђа ми се
    Augustinus got a reaction from Paradoksologija in Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?   
    Можеш, то је твоје право на мишљење, али не значи да је истина. Као што не значи ни моје, већ је само мишљење. У сваком случају ја ти желим свако добро, кад дођеш у Србију знаш где да ме потражиш, биће лепо да седнемо, лично, и да наздравимо. Биће ми драго да угостим свог пријатеља. ПОУКЕ (Живе Речи Утехе), на њима сам од почетка, активно сам учествовао у многим пројектима са оцем Иваном, и заиста ми је било велико задовољтство што сам оставио неки мали траг. Скромно, колико сам могао да помогнем у ширењу речи Христове. На јачању Цркве. Као што рекох постоји само једна страна, Христова, нема никаквих кланова, група и подгрупа - они који то праве, одговараће за свој гријех. И ја сам могао да напустим Србију, али сам одлучио да останем, и да моја борба буде борба исцелења рана, а не продубљене и парање тела Христовог. Болела ме је неправда, свашта сам видео и доживео, и једно време ме је повукло на дно са собом. Хтео сам да напустим свештеничку службу, али хвала Господу на дивној жени, која ме је подигла и показала, да не верујем разуму, јер зна да превари, већ да верујем срцу. То ме је много коштало, и још увек ме много кошта, и тек ће. Али свако од нас носи крст свој. Нажалост, све се претворило у политику, тако и овај форум оде другом страном. Срдачано се свима захваљујем на топлим речима, на лепим дискусијама током година, али мислим да је овде немам више шта да тражим. Нећу никога да убеђујем, довољно сте одрасли људи да можете размишљати својим срцима. Схватите да све што пишете и радите, оставља последице за собом. 
  4. Свиђа ми се
    Augustinus got a reaction from Paradoksologija in Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?   
    Онда ми Авво не познајемо, и не говоримо о истој особи. Нажалост, ја са одређеном особом нисам био повезан само преко ПБФ, него и лично, али свако има право на свој суд, ја твој у потпуности уважавам. Не пада мени тешко, ја сам због Перишића и Вилотића много настрадао, и преосвећени владика Атанасије је забранио мој рад да изађе у Видослову, чак је и уредник био кажњен јер је био упоран да се штампа. Тако да ја нисам на страни ''херцеговаца'', али нисам ни на страни ''синодалаца'', мени те речи не значе ништа tabula rasa... За мобинг одличном знам, јер ми је речено у патријаршији да сам преквалификован за вероучитеља у БГ, па фала Богу, леђа нађоше посао ван струке (ти би требало то најбоље да знаш). Проблем ПБФ постоји одавно није то новина. Ми смо лењ народ. Ми би на две столице. Нек држава плати, а ми да управљамо. Неиде тако то брате мој мили. Ја сам увек заступао тезу, да ПБФ не сме и не може бити изван Цркве, и остајем до смрти при том ставу. Али пошто је при БУ, онда нажалост, они којих гледају теологију као само једну у низу академских дисциплина, канони и правичност, не представља ништа. Они траже да се поштују одреднице Универзитета, брига њих за остало. Ти си много пропатио због одређених људи, и дозволио си да ти учињена неправда помути разум, да те расрди, распламса, и да оно што је најбоље у теби побуди сујету. Ниси смео да се спушташ на њихове гране - ја ти ово говорим као пријатељ, не желим да те обмањујем и чешкам иза ушију, биће леба за оба. Овде нема праведних, сви су упрљани, свако на свој начин, и стајање на страну једних или других, не прави никакву разлику - већ и даље се вртимо у истом вртлогу, нема помака, систем исти, само друга имена. Владика бачки је мени предавао НЗ и грчки, није одржао ни једно предавање на факултет, већ ми држао о. Милован (ако се добро сећам имена), и предавање и вежбе, и на крају ми ставио његов факсимил, уместо потписа... Перишић, одржао једно у првом, и једно у другом семестру, и на оба причао о Св. Максиму Исповеднику, кога јединог није ставио у изборну литературу, а по правилима БУ, професор не може да тражи на испиту знање из области о којој није држао предавања - а он ставио примрану литературу на четири листа (од Мињове патрологије, до зборника Византиолошког института). Сви су они исти, само се позивају на правила и каноне, кад њима одговара... А заиста ме тужи, јер се превише делимо, дођи у Србију, ајде самном да те мало проведем, не веруј интернету превише.... И ја тебе познајем као паметна и добра човека, али ми се не свиђа у шта те претвара срџба... Праштај, ради себе, не ради њих. Ја ти рекох и душу своју спасих, а ти схвати како год хоћеш.
  5. Свиђа ми се
    Augustinus got a reaction from о.Небојша in Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?   
    Можеш, то је твоје право на мишљење, али не значи да је истина. Као што не значи ни моје, већ је само мишљење. У сваком случају ја ти желим свако добро, кад дођеш у Србију знаш где да ме потражиш, биће лепо да седнемо, лично, и да наздравимо. Биће ми драго да угостим свог пријатеља. ПОУКЕ (Живе Речи Утехе), на њима сам од почетка, активно сам учествовао у многим пројектима са оцем Иваном, и заиста ми је било велико задовољтство што сам оставио неки мали траг. Скромно, колико сам могао да помогнем у ширењу речи Христове. На јачању Цркве. Као што рекох постоји само једна страна, Христова, нема никаквих кланова, група и подгрупа - они који то праве, одговараће за свој гријех. И ја сам могао да напустим Србију, али сам одлучио да останем, и да моја борба буде борба исцелења рана, а не продубљене и парање тела Христовог. Болела ме је неправда, свашта сам видео и доживео, и једно време ме је повукло на дно са собом. Хтео сам да напустим свештеничку службу, али хвала Господу на дивној жени, која ме је подигла и показала, да не верујем разуму, јер зна да превари, већ да верујем срцу. То ме је много коштало, и још увек ме много кошта, и тек ће. Али свако од нас носи крст свој. Нажалост, све се претворило у политику, тако и овај форум оде другом страном. Срдачано се свима захваљујем на топлим речима, на лепим дискусијама током година, али мислим да је овде немам више шта да тражим. Нећу никога да убеђујем, довољно сте одрасли људи да можете размишљати својим срцима. Схватите да све што пишете и радите, оставља последице за собом. 
  6. Свиђа ми се
    Augustinus got a reaction from ana čarnojević in Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?   
    Можеш, то је твоје право на мишљење, али не значи да је истина. Као што не значи ни моје, већ је само мишљење. У сваком случају ја ти желим свако добро, кад дођеш у Србију знаш где да ме потражиш, биће лепо да седнемо, лично, и да наздравимо. Биће ми драго да угостим свог пријатеља. ПОУКЕ (Живе Речи Утехе), на њима сам од почетка, активно сам учествовао у многим пројектима са оцем Иваном, и заиста ми је било велико задовољтство што сам оставио неки мали траг. Скромно, колико сам могао да помогнем у ширењу речи Христове. На јачању Цркве. Као што рекох постоји само једна страна, Христова, нема никаквих кланова, група и подгрупа - они који то праве, одговараће за свој гријех. И ја сам могао да напустим Србију, али сам одлучио да останем, и да моја борба буде борба исцелења рана, а не продубљене и парање тела Христовог. Болела ме је неправда, свашта сам видео и доживео, и једно време ме је повукло на дно са собом. Хтео сам да напустим свештеничку службу, али хвала Господу на дивној жени, која ме је подигла и показала, да не верујем разуму, јер зна да превари, већ да верујем срцу. То ме је много коштало, и још увек ме много кошта, и тек ће. Али свако од нас носи крст свој. Нажалост, све се претворило у политику, тако и овај форум оде другом страном. Срдачано се свима захваљујем на топлим речима, на лепим дискусијама током година, али мислим да је овде немам више шта да тражим. Нећу никога да убеђујем, довољно сте одрасли људи да можете размишљати својим срцима. Схватите да све што пишете и радите, оставља последице за собом. 
  7. Свиђа ми се
    Augustinus got a reaction from Владислав Голић in Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?   
    Онда ми Авво не познајемо, и не говоримо о истој особи. Нажалост, ја са одређеном особом нисам био повезан само преко ПБФ, него и лично, али свако има право на свој суд, ја твој у потпуности уважавам. Не пада мени тешко, ја сам због Перишића и Вилотића много настрадао, и преосвећени владика Атанасије је забранио мој рад да изађе у Видослову, чак је и уредник био кажњен јер је био упоран да се штампа. Тако да ја нисам на страни ''херцеговаца'', али нисам ни на страни ''синодалаца'', мени те речи не значе ништа tabula rasa... За мобинг одличном знам, јер ми је речено у патријаршији да сам преквалификован за вероучитеља у БГ, па фала Богу, леђа нађоше посао ван струке (ти би требало то најбоље да знаш). Проблем ПБФ постоји одавно није то новина. Ми смо лењ народ. Ми би на две столице. Нек држава плати, а ми да управљамо. Неиде тако то брате мој мили. Ја сам увек заступао тезу, да ПБФ не сме и не може бити изван Цркве, и остајем до смрти при том ставу. Али пошто је при БУ, онда нажалост, они којих гледају теологију као само једну у низу академских дисциплина, канони и правичност, не представља ништа. Они траже да се поштују одреднице Универзитета, брига њих за остало. Ти си много пропатио због одређених људи, и дозволио си да ти учињена неправда помути разум, да те расрди, распламса, и да оно што је најбоље у теби побуди сујету. Ниси смео да се спушташ на њихове гране - ја ти ово говорим као пријатељ, не желим да те обмањујем и чешкам иза ушију, биће леба за оба. Овде нема праведних, сви су упрљани, свако на свој начин, и стајање на страну једних или других, не прави никакву разлику - већ и даље се вртимо у истом вртлогу, нема помака, систем исти, само друга имена. Владика бачки је мени предавао НЗ и грчки, није одржао ни једно предавање на факултет, већ ми држао о. Милован (ако се добро сећам имена), и предавање и вежбе, и на крају ми ставио његов факсимил, уместо потписа... Перишић, одржао једно у првом, и једно у другом семестру, и на оба причао о Св. Максиму Исповеднику, кога јединог није ставио у изборну литературу, а по правилима БУ, професор не може да тражи на испиту знање из области о којој није држао предавања - а он ставио примрану литературу на четири листа (од Мињове патрологије, до зборника Византиолошког института). Сви су они исти, само се позивају на правила и каноне, кад њима одговара... А заиста ме тужи, јер се превише делимо, дођи у Србију, ајде самном да те мало проведем, не веруј интернету превише.... И ја тебе познајем као паметна и добра човека, али ми се не свиђа у шта те претвара срџба... Праштај, ради себе, не ради њих. Ја ти рекох и душу своју спасих, а ти схвати како год хоћеш.
  8. Свиђа ми се
    Augustinus got a reaction from Иван Недић in Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?   
    Можеш, то је твоје право на мишљење, али не значи да је истина. Као што не значи ни моје, већ је само мишљење. У сваком случају ја ти желим свако добро, кад дођеш у Србију знаш где да ме потражиш, биће лепо да седнемо, лично, и да наздравимо. Биће ми драго да угостим свог пријатеља. ПОУКЕ (Живе Речи Утехе), на њима сам од почетка, активно сам учествовао у многим пројектима са оцем Иваном, и заиста ми је било велико задовољтство што сам оставио неки мали траг. Скромно, колико сам могао да помогнем у ширењу речи Христове. На јачању Цркве. Као што рекох постоји само једна страна, Христова, нема никаквих кланова, група и подгрупа - они који то праве, одговараће за свој гријех. И ја сам могао да напустим Србију, али сам одлучио да останем, и да моја борба буде борба исцелења рана, а не продубљене и парање тела Христовог. Болела ме је неправда, свашта сам видео и доживео, и једно време ме је повукло на дно са собом. Хтео сам да напустим свештеничку службу, али хвала Господу на дивној жени, која ме је подигла и показала, да не верујем разуму, јер зна да превари, већ да верујем срцу. То ме је много коштало, и још увек ме много кошта, и тек ће. Али свако од нас носи крст свој. Нажалост, све се претворило у политику, тако и овај форум оде другом страном. Срдачано се свима захваљујем на топлим речима, на лепим дискусијама током година, али мислим да је овде немам више шта да тражим. Нећу никога да убеђујем, довољно сте одрасли људи да можете размишљати својим срцима. Схватите да све што пишете и радите, оставља последице за собом. 
  9. Свиђа ми се
    Augustinus got a reaction from Србољуб+ in Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?   
    То може само код Платона у Држави, или код Августина у De civitate Dei. Код нас реално, да све буде супер, само код АВ на Тв пријемнику. Ако сам се од два зла, определио за мање зло, то немања чињеницу да је то у суштини ипак зло. Једини лек је дијалог - без њега нема ништа, онда се све своди на монолог. Данас монолог власти, сутра монолог опозиције (кад постане власт), систем и даље исти, и вртимо се на ригиншпилу. Ипак се окреће. Свет је bella а што га ми видимо тако, ебг. наш проблем.
  10. Свиђа ми се
    Augustinus got a reaction from Србољуб+ in Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?   
    Онда ми Авво не познајемо, и не говоримо о истој особи. Нажалост, ја са одређеном особом нисам био повезан само преко ПБФ, него и лично, али свако има право на свој суд, ја твој у потпуности уважавам. Не пада мени тешко, ја сам због Перишића и Вилотића много настрадао, и преосвећени владика Атанасије је забранио мој рад да изађе у Видослову, чак је и уредник био кажњен јер је био упоран да се штампа. Тако да ја нисам на страни ''херцеговаца'', али нисам ни на страни ''синодалаца'', мени те речи не значе ништа tabula rasa... За мобинг одличном знам, јер ми је речено у патријаршији да сам преквалификован за вероучитеља у БГ, па фала Богу, леђа нађоше посао ван струке (ти би требало то најбоље да знаш). Проблем ПБФ постоји одавно није то новина. Ми смо лењ народ. Ми би на две столице. Нек држава плати, а ми да управљамо. Неиде тако то брате мој мили. Ја сам увек заступао тезу, да ПБФ не сме и не може бити изван Цркве, и остајем до смрти при том ставу. Али пошто је при БУ, онда нажалост, они којих гледају теологију као само једну у низу академских дисциплина, канони и правичност, не представља ништа. Они траже да се поштују одреднице Универзитета, брига њих за остало. Ти си много пропатио због одређених људи, и дозволио си да ти учињена неправда помути разум, да те расрди, распламса, и да оно што је најбоље у теби побуди сујету. Ниси смео да се спушташ на њихове гране - ја ти ово говорим као пријатељ, не желим да те обмањујем и чешкам иза ушију, биће леба за оба. Овде нема праведних, сви су упрљани, свако на свој начин, и стајање на страну једних или других, не прави никакву разлику - већ и даље се вртимо у истом вртлогу, нема помака, систем исти, само друга имена. Владика бачки је мени предавао НЗ и грчки, није одржао ни једно предавање на факултет, већ ми држао о. Милован (ако се добро сећам имена), и предавање и вежбе, и на крају ми ставио његов факсимил, уместо потписа... Перишић, одржао једно у првом, и једно у другом семестру, и на оба причао о Св. Максиму Исповеднику, кога јединог није ставио у изборну литературу, а по правилима БУ, професор не може да тражи на испиту знање из области о којој није држао предавања - а он ставио примрану литературу на четири листа (од Мињове патрологије, до зборника Византиолошког института). Сви су они исти, само се позивају на правила и каноне, кад њима одговара... А заиста ме тужи, јер се превише делимо, дођи у Србију, ајде самном да те мало проведем, не веруј интернету превише.... И ја тебе познајем као паметна и добра човека, али ми се не свиђа у шта те претвара срџба... Праштај, ради себе, не ради њих. Ја ти рекох и душу своју спасих, а ти схвати како год хоћеш.
  11. Волим
    Augustinus got a reaction from Golub in Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?   
    Можеш, то је твоје право на мишљење, али не значи да је истина. Као што не значи ни моје, већ је само мишљење. У сваком случају ја ти желим свако добро, кад дођеш у Србију знаш где да ме потражиш, биће лепо да седнемо, лично, и да наздравимо. Биће ми драго да угостим свог пријатеља. ПОУКЕ (Живе Речи Утехе), на њима сам од почетка, активно сам учествовао у многим пројектима са оцем Иваном, и заиста ми је било велико задовољтство што сам оставио неки мали траг. Скромно, колико сам могао да помогнем у ширењу речи Христове. На јачању Цркве. Као што рекох постоји само једна страна, Христова, нема никаквих кланова, група и подгрупа - они који то праве, одговараће за свој гријех. И ја сам могао да напустим Србију, али сам одлучио да останем, и да моја борба буде борба исцелења рана, а не продубљене и парање тела Христовог. Болела ме је неправда, свашта сам видео и доживео, и једно време ме је повукло на дно са собом. Хтео сам да напустим свештеничку службу, али хвала Господу на дивној жени, која ме је подигла и показала, да не верујем разуму, јер зна да превари, већ да верујем срцу. То ме је много коштало, и још увек ме много кошта, и тек ће. Али свако од нас носи крст свој. Нажалост, све се претворило у политику, тако и овај форум оде другом страном. Срдачано се свима захваљујем на топлим речима, на лепим дискусијама током година, али мислим да је овде немам више шта да тражим. Нећу никога да убеђујем, довољно сте одрасли људи да можете размишљати својим срцима. Схватите да све што пишете и радите, оставља последице за собом. 
  12. Свиђа ми се
    Augustinus got a reaction from Стаљиново унуче in Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?   
    То може само код Платона у Држави, или код Августина у De civitate Dei. Код нас реално, да све буде супер, само код АВ на Тв пријемнику. Ако сам се од два зла, определио за мање зло, то немања чињеницу да је то у суштини ипак зло. Једини лек је дијалог - без њега нема ништа, онда се све своди на монолог. Данас монолог власти, сутра монолог опозиције (кад постане власт), систем и даље исти, и вртимо се на ригиншпилу. Ипак се окреће. Свет је bella а што га ми видимо тако, ебг. наш проблем.
  13. Свиђа ми се
    Augustinus got a reaction from Родољуб Лазић in Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?   
    Можеш, то је твоје право на мишљење, али не значи да је истина. Као што не значи ни моје, већ је само мишљење. У сваком случају ја ти желим свако добро, кад дођеш у Србију знаш где да ме потражиш, биће лепо да седнемо, лично, и да наздравимо. Биће ми драго да угостим свог пријатеља. ПОУКЕ (Живе Речи Утехе), на њима сам од почетка, активно сам учествовао у многим пројектима са оцем Иваном, и заиста ми је било велико задовољтство што сам оставио неки мали траг. Скромно, колико сам могао да помогнем у ширењу речи Христове. На јачању Цркве. Као што рекох постоји само једна страна, Христова, нема никаквих кланова, група и подгрупа - они који то праве, одговараће за свој гријех. И ја сам могао да напустим Србију, али сам одлучио да останем, и да моја борба буде борба исцелења рана, а не продубљене и парање тела Христовог. Болела ме је неправда, свашта сам видео и доживео, и једно време ме је повукло на дно са собом. Хтео сам да напустим свештеничку службу, али хвала Господу на дивној жени, која ме је подигла и показала, да не верујем разуму, јер зна да превари, већ да верујем срцу. То ме је много коштало, и још увек ме много кошта, и тек ће. Али свако од нас носи крст свој. Нажалост, све се претворило у политику, тако и овај форум оде другом страном. Срдачано се свима захваљујем на топлим речима, на лепим дискусијама током година, али мислим да је овде немам више шта да тражим. Нећу никога да убеђујем, довољно сте одрасли људи да можете размишљати својим срцима. Схватите да све што пишете и радите, оставља последице за собом. 
  14. Свиђа ми се
    Augustinus got a reaction from александар живаљев in Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?   
    То може само код Платона у Држави, или код Августина у De civitate Dei. Код нас реално, да све буде супер, само код АВ на Тв пријемнику. Ако сам се од два зла, определио за мање зло, то немања чињеницу да је то у суштини ипак зло. Једини лек је дијалог - без њега нема ништа, онда се све своди на монолог. Данас монолог власти, сутра монолог опозиције (кад постане власт), систем и даље исти, и вртимо се на ригиншпилу. Ипак се окреће. Свет је bella а што га ми видимо тако, ебг. наш проблем.
  15. Свиђа ми се
    Augustinus got a reaction from александар живаљев in Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?   
    Онда ми Авво не познајемо, и не говоримо о истој особи. Нажалост, ја са одређеном особом нисам био повезан само преко ПБФ, него и лично, али свако има право на свој суд, ја твој у потпуности уважавам. Не пада мени тешко, ја сам због Перишића и Вилотића много настрадао, и преосвећени владика Атанасије је забранио мој рад да изађе у Видослову, чак је и уредник био кажњен јер је био упоран да се штампа. Тако да ја нисам на страни ''херцеговаца'', али нисам ни на страни ''синодалаца'', мени те речи не значе ништа tabula rasa... За мобинг одличном знам, јер ми је речено у патријаршији да сам преквалификован за вероучитеља у БГ, па фала Богу, леђа нађоше посао ван струке (ти би требало то најбоље да знаш). Проблем ПБФ постоји одавно није то новина. Ми смо лењ народ. Ми би на две столице. Нек држава плати, а ми да управљамо. Неиде тако то брате мој мили. Ја сам увек заступао тезу, да ПБФ не сме и не може бити изван Цркве, и остајем до смрти при том ставу. Али пошто је при БУ, онда нажалост, они којих гледају теологију као само једну у низу академских дисциплина, канони и правичност, не представља ништа. Они траже да се поштују одреднице Универзитета, брига њих за остало. Ти си много пропатио због одређених људи, и дозволио си да ти учињена неправда помути разум, да те расрди, распламса, и да оно што је најбоље у теби побуди сујету. Ниси смео да се спушташ на њихове гране - ја ти ово говорим као пријатељ, не желим да те обмањујем и чешкам иза ушију, биће леба за оба. Овде нема праведних, сви су упрљани, свако на свој начин, и стајање на страну једних или других, не прави никакву разлику - већ и даље се вртимо у истом вртлогу, нема помака, систем исти, само друга имена. Владика бачки је мени предавао НЗ и грчки, није одржао ни једно предавање на факултет, већ ми држао о. Милован (ако се добро сећам имена), и предавање и вежбе, и на крају ми ставио његов факсимил, уместо потписа... Перишић, одржао једно у првом, и једно у другом семестру, и на оба причао о Св. Максиму Исповеднику, кога јединог није ставио у изборну литературу, а по правилима БУ, професор не може да тражи на испиту знање из области о којој није држао предавања - а он ставио примрану литературу на четири листа (од Мињове патрологије, до зборника Византиолошког института). Сви су они исти, само се позивају на правила и каноне, кад њима одговара... А заиста ме тужи, јер се превише делимо, дођи у Србију, ајде самном да те мало проведем, не веруј интернету превише.... И ја тебе познајем као паметна и добра човека, али ми се не свиђа у шта те претвара срџба... Праштај, ради себе, не ради њих. Ја ти рекох и душу своју спасих, а ти схвати како год хоћеш.
  16. Свиђа ми се
    Augustinus got a reaction from александар живаљев in Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?   
    Читам ова писанија, пратим и друге изјаве, и ни сам не знам да ли да тугујем, или да једноставно више ништа и не пратим. Свако ко је студирао на ПБФ врло добро зна какав је Вукашиновић човек, ако се ова именица може на било који начин ставити уз његово име. И многи знају како је настао његов магистарски и докторски рад, чија се једна трећина налази и на мом рачунару, пре него што га је објавио. Толико о томе. Али без обзира на све, у Цркви постоје службе који се баве одређеним проблемима, није на нама нажалост да етикетирамо и развлачимо професоре ПБФ. Нек свако ради свој посао. Нажалост, сви смрде, и то подебело - и патријаршија и ПБФ, нема цвећки ни на једној страни. Оптужити само једне, није ни хришћански ни морално, јер за танго потребно је двоје. Сви су се оно водали, и подводали као мута и тута, и док им је било лепо све се гурало под тепих. Сад кад је тепих освануо на брду, куку - откуд тамо, а нико не пита откуд брдо где га није било. И сад се играмо штапа и канапа, и нажалост саблажњавамо народ, који је још више збуњен, и огорчен што се овакве ствари дешавају у Цркви. Добро је водити дијалог, и конструктивно, да је то рађено на време до овога свега не би дошло. Ми треба наш прљав веш, да очистимо унутар наших ''зидина'', а не нажалост да користимо ову трагедију за личне интересе. То раде само мали, јадни и безлични људи, којима није стало до Цркве, него само до себе. Ајмо да почнемо да причамо шта можемо да урадимо, како можемо да се организујемо, да једног малог нахранимо, напојимо и обучемо. Да се потрудимо да вратимо веру народу. Држава нам је у понору одавно, са свим институцијама, корупција боље цвета него органско поврће у Јовањици. Ако и Цркву поткопамо, ми људи у Цркви изнутра, кад буде требало, мислим да наш народ неће имати где више да се склони. Праштајте братијо, пост је.... али туга ми срце стеже.
  17. Свиђа ми се
    Augustinus got a reaction from stevanjuric in Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?   
    Читам ова писанија, пратим и друге изјаве, и ни сам не знам да ли да тугујем, или да једноставно више ништа и не пратим. Свако ко је студирао на ПБФ врло добро зна какав је Вукашиновић човек, ако се ова именица може на било који начин ставити уз његово име. И многи знају како је настао његов магистарски и докторски рад, чија се једна трећина налази и на мом рачунару, пре него што га је објавио. Толико о томе. Али без обзира на све, у Цркви постоје службе који се баве одређеним проблемима, није на нама нажалост да етикетирамо и развлачимо професоре ПБФ. Нек свако ради свој посао. Нажалост, сви смрде, и то подебело - и патријаршија и ПБФ, нема цвећки ни на једној страни. Оптужити само једне, није ни хришћански ни морално, јер за танго потребно је двоје. Сви су се оно водали, и подводали као мута и тута, и док им је било лепо све се гурало под тепих. Сад кад је тепих освануо на брду, куку - откуд тамо, а нико не пита откуд брдо где га није било. И сад се играмо штапа и канапа, и нажалост саблажњавамо народ, који је још више збуњен, и огорчен што се овакве ствари дешавају у Цркви. Добро је водити дијалог, и конструктивно, да је то рађено на време до овога свега не би дошло. Ми треба наш прљав веш, да очистимо унутар наших ''зидина'', а не нажалост да користимо ову трагедију за личне интересе. То раде само мали, јадни и безлични људи, којима није стало до Цркве, него само до себе. Ајмо да почнемо да причамо шта можемо да урадимо, како можемо да се организујемо, да једног малог нахранимо, напојимо и обучемо. Да се потрудимо да вратимо веру народу. Држава нам је у понору одавно, са свим институцијама, корупција боље цвета него органско поврће у Јовањици. Ако и Цркву поткопамо, ми људи у Цркви изнутра, кад буде требало, мислим да наш народ неће имати где више да се склони. Праштајте братијо, пост је.... али туга ми срце стеже.
  18. Свиђа ми се
    Augustinus got a reaction from farisejski.bukvojed in Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?   
    То може само код Платона у Држави, или код Августина у De civitate Dei. Код нас реално, да све буде супер, само код АВ на Тв пријемнику. Ако сам се од два зла, определио за мање зло, то немања чињеницу да је то у суштини ипак зло. Једини лек је дијалог - без њега нема ништа, онда се све своди на монолог. Данас монолог власти, сутра монолог опозиције (кад постане власт), систем и даље исти, и вртимо се на ригиншпилу. Ипак се окреће. Свет је bella а што га ми видимо тако, ебг. наш проблем.
  19. Свиђа ми се
    Augustinus got a reaction from farisejski.bukvojed in Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?   
    Онда ми Авво не познајемо, и не говоримо о истој особи. Нажалост, ја са одређеном особом нисам био повезан само преко ПБФ, него и лично, али свако има право на свој суд, ја твој у потпуности уважавам. Не пада мени тешко, ја сам због Перишића и Вилотића много настрадао, и преосвећени владика Атанасије је забранио мој рад да изађе у Видослову, чак је и уредник био кажњен јер је био упоран да се штампа. Тако да ја нисам на страни ''херцеговаца'', али нисам ни на страни ''синодалаца'', мени те речи не значе ништа tabula rasa... За мобинг одличном знам, јер ми је речено у патријаршији да сам преквалификован за вероучитеља у БГ, па фала Богу, леђа нађоше посао ван струке (ти би требало то најбоље да знаш). Проблем ПБФ постоји одавно није то новина. Ми смо лењ народ. Ми би на две столице. Нек држава плати, а ми да управљамо. Неиде тако то брате мој мили. Ја сам увек заступао тезу, да ПБФ не сме и не може бити изван Цркве, и остајем до смрти при том ставу. Али пошто је при БУ, онда нажалост, они којих гледају теологију као само једну у низу академских дисциплина, канони и правичност, не представља ништа. Они траже да се поштују одреднице Универзитета, брига њих за остало. Ти си много пропатио због одређених људи, и дозволио си да ти учињена неправда помути разум, да те расрди, распламса, и да оно што је најбоље у теби побуди сујету. Ниси смео да се спушташ на њихове гране - ја ти ово говорим као пријатељ, не желим да те обмањујем и чешкам иза ушију, биће леба за оба. Овде нема праведних, сви су упрљани, свако на свој начин, и стајање на страну једних или других, не прави никакву разлику - већ и даље се вртимо у истом вртлогу, нема помака, систем исти, само друга имена. Владика бачки је мени предавао НЗ и грчки, није одржао ни једно предавање на факултет, већ ми држао о. Милован (ако се добро сећам имена), и предавање и вежбе, и на крају ми ставио његов факсимил, уместо потписа... Перишић, одржао једно у првом, и једно у другом семестру, и на оба причао о Св. Максиму Исповеднику, кога јединог није ставио у изборну литературу, а по правилима БУ, професор не може да тражи на испиту знање из области о којој није држао предавања - а он ставио примрану литературу на четири листа (од Мињове патрологије, до зборника Византиолошког института). Сви су они исти, само се позивају на правила и каноне, кад њима одговара... А заиста ме тужи, јер се превише делимо, дођи у Србију, ајде самном да те мало проведем, не веруј интернету превише.... И ја тебе познајем као паметна и добра човека, али ми се не свиђа у шта те претвара срџба... Праштај, ради себе, не ради њих. Ја ти рекох и душу своју спасих, а ти схвати како год хоћеш.
  20. Зачуђен
    Augustinus got a reaction from farisejski.bukvojed in Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?   
    Читам ова писанија, пратим и друге изјаве, и ни сам не знам да ли да тугујем, или да једноставно више ништа и не пратим. Свако ко је студирао на ПБФ врло добро зна какав је Вукашиновић човек, ако се ова именица може на било који начин ставити уз његово име. И многи знају како је настао његов магистарски и докторски рад, чија се једна трећина налази и на мом рачунару, пре него што га је објавио. Толико о томе. Али без обзира на све, у Цркви постоје службе који се баве одређеним проблемима, није на нама нажалост да етикетирамо и развлачимо професоре ПБФ. Нек свако ради свој посао. Нажалост, сви смрде, и то подебело - и патријаршија и ПБФ, нема цвећки ни на једној страни. Оптужити само једне, није ни хришћански ни морално, јер за танго потребно је двоје. Сви су се оно водали, и подводали као мута и тута, и док им је било лепо све се гурало под тепих. Сад кад је тепих освануо на брду, куку - откуд тамо, а нико не пита откуд брдо где га није било. И сад се играмо штапа и канапа, и нажалост саблажњавамо народ, који је још више збуњен, и огорчен што се овакве ствари дешавају у Цркви. Добро је водити дијалог, и конструктивно, да је то рађено на време до овога свега не би дошло. Ми треба наш прљав веш, да очистимо унутар наших ''зидина'', а не нажалост да користимо ову трагедију за личне интересе. То раде само мали, јадни и безлични људи, којима није стало до Цркве, него само до себе. Ајмо да почнемо да причамо шта можемо да урадимо, како можемо да се организујемо, да једног малог нахранимо, напојимо и обучемо. Да се потрудимо да вратимо веру народу. Држава нам је у понору одавно, са свим институцијама, корупција боље цвета него органско поврће у Јовањици. Ако и Цркву поткопамо, ми људи у Цркви изнутра, кад буде требало, мислим да наш народ неће имати где више да се склони. Праштајте братијо, пост је.... али туга ми срце стеже.
  21. Свиђа ми се
    Augustinus got a reaction from Саласије in Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?   
    Онда ми Авво не познајемо, и не говоримо о истој особи. Нажалост, ја са одређеном особом нисам био повезан само преко ПБФ, него и лично, али свако има право на свој суд, ја твој у потпуности уважавам. Не пада мени тешко, ја сам због Перишића и Вилотића много настрадао, и преосвећени владика Атанасије је забранио мој рад да изађе у Видослову, чак је и уредник био кажњен јер је био упоран да се штампа. Тако да ја нисам на страни ''херцеговаца'', али нисам ни на страни ''синодалаца'', мени те речи не значе ништа tabula rasa... За мобинг одличном знам, јер ми је речено у патријаршији да сам преквалификован за вероучитеља у БГ, па фала Богу, леђа нађоше посао ван струке (ти би требало то најбоље да знаш). Проблем ПБФ постоји одавно није то новина. Ми смо лењ народ. Ми би на две столице. Нек држава плати, а ми да управљамо. Неиде тако то брате мој мили. Ја сам увек заступао тезу, да ПБФ не сме и не може бити изван Цркве, и остајем до смрти при том ставу. Али пошто је при БУ, онда нажалост, они којих гледају теологију као само једну у низу академских дисциплина, канони и правичност, не представља ништа. Они траже да се поштују одреднице Универзитета, брига њих за остало. Ти си много пропатио због одређених људи, и дозволио си да ти учињена неправда помути разум, да те расрди, распламса, и да оно што је најбоље у теби побуди сујету. Ниси смео да се спушташ на њихове гране - ја ти ово говорим као пријатељ, не желим да те обмањујем и чешкам иза ушију, биће леба за оба. Овде нема праведних, сви су упрљани, свако на свој начин, и стајање на страну једних или других, не прави никакву разлику - већ и даље се вртимо у истом вртлогу, нема помака, систем исти, само друга имена. Владика бачки је мени предавао НЗ и грчки, није одржао ни једно предавање на факултет, већ ми држао о. Милован (ако се добро сећам имена), и предавање и вежбе, и на крају ми ставио његов факсимил, уместо потписа... Перишић, одржао једно у првом, и једно у другом семестру, и на оба причао о Св. Максиму Исповеднику, кога јединог није ставио у изборну литературу, а по правилима БУ, професор не може да тражи на испиту знање из области о којој није држао предавања - а он ставио примрану литературу на четири листа (од Мињове патрологије, до зборника Византиолошког института). Сви су они исти, само се позивају на правила и каноне, кад њима одговара... А заиста ме тужи, јер се превише делимо, дођи у Србију, ајде самном да те мало проведем, не веруј интернету превише.... И ја тебе познајем као паметна и добра човека, али ми се не свиђа у шта те претвара срџба... Праштај, ради себе, не ради њих. Ја ти рекох и душу своју спасих, а ти схвати како год хоћеш.
  22. Свиђа ми се
    Augustinus got a reaction from Саласије in Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?   
    Читам ова писанија, пратим и друге изјаве, и ни сам не знам да ли да тугујем, или да једноставно више ништа и не пратим. Свако ко је студирао на ПБФ врло добро зна какав је Вукашиновић човек, ако се ова именица може на било који начин ставити уз његово име. И многи знају како је настао његов магистарски и докторски рад, чија се једна трећина налази и на мом рачунару, пре него што га је објавио. Толико о томе. Али без обзира на све, у Цркви постоје службе који се баве одређеним проблемима, није на нама нажалост да етикетирамо и развлачимо професоре ПБФ. Нек свако ради свој посао. Нажалост, сви смрде, и то подебело - и патријаршија и ПБФ, нема цвећки ни на једној страни. Оптужити само једне, није ни хришћански ни морално, јер за танго потребно је двоје. Сви су се оно водали, и подводали као мута и тута, и док им је било лепо све се гурало под тепих. Сад кад је тепих освануо на брду, куку - откуд тамо, а нико не пита откуд брдо где га није било. И сад се играмо штапа и канапа, и нажалост саблажњавамо народ, који је још више збуњен, и огорчен што се овакве ствари дешавају у Цркви. Добро је водити дијалог, и конструктивно, да је то рађено на време до овога свега не би дошло. Ми треба наш прљав веш, да очистимо унутар наших ''зидина'', а не нажалост да користимо ову трагедију за личне интересе. То раде само мали, јадни и безлични људи, којима није стало до Цркве, него само до себе. Ајмо да почнемо да причамо шта можемо да урадимо, како можемо да се организујемо, да једног малог нахранимо, напојимо и обучемо. Да се потрудимо да вратимо веру народу. Држава нам је у понору одавно, са свим институцијама, корупција боље цвета него органско поврће у Јовањици. Ако и Цркву поткопамо, ми људи у Цркви изнутра, кад буде требало, мислим да наш народ неће имати где више да се склони. Праштајте братијо, пост је.... али туга ми срце стеже.
  23. Свиђа ми се
    Augustinus got a reaction from Зосима in Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?   
    Читам ова писанија, пратим и друге изјаве, и ни сам не знам да ли да тугујем, или да једноставно више ништа и не пратим. Свако ко је студирао на ПБФ врло добро зна какав је Вукашиновић човек, ако се ова именица може на било који начин ставити уз његово име. И многи знају како је настао његов магистарски и докторски рад, чија се једна трећина налази и на мом рачунару, пре него што га је објавио. Толико о томе. Али без обзира на све, у Цркви постоје службе који се баве одређеним проблемима, није на нама нажалост да етикетирамо и развлачимо професоре ПБФ. Нек свако ради свој посао. Нажалост, сви смрде, и то подебело - и патријаршија и ПБФ, нема цвећки ни на једној страни. Оптужити само једне, није ни хришћански ни морално, јер за танго потребно је двоје. Сви су се оно водали, и подводали као мута и тута, и док им је било лепо све се гурало под тепих. Сад кад је тепих освануо на брду, куку - откуд тамо, а нико не пита откуд брдо где га није било. И сад се играмо штапа и канапа, и нажалост саблажњавамо народ, који је још више збуњен, и огорчен што се овакве ствари дешавају у Цркви. Добро је водити дијалог, и конструктивно, да је то рађено на време до овога свега не би дошло. Ми треба наш прљав веш, да очистимо унутар наших ''зидина'', а не нажалост да користимо ову трагедију за личне интересе. То раде само мали, јадни и безлични људи, којима није стало до Цркве, него само до себе. Ајмо да почнемо да причамо шта можемо да урадимо, како можемо да се организујемо, да једног малог нахранимо, напојимо и обучемо. Да се потрудимо да вратимо веру народу. Држава нам је у понору одавно, са свим институцијама, корупција боље цвета него органско поврће у Јовањици. Ако и Цркву поткопамо, ми људи у Цркви изнутра, кад буде требало, мислим да наш народ неће имати где више да се склони. Праштајте братијо, пост је.... али туга ми срце стеже.
  24. Свиђа ми се
    Augustinus got a reaction from Итака in Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?   
    Онда ми Авво не познајемо, и не говоримо о истој особи. Нажалост, ја са одређеном особом нисам био повезан само преко ПБФ, него и лично, али свако има право на свој суд, ја твој у потпуности уважавам. Не пада мени тешко, ја сам због Перишића и Вилотића много настрадао, и преосвећени владика Атанасије је забранио мој рад да изађе у Видослову, чак је и уредник био кажњен јер је био упоран да се штампа. Тако да ја нисам на страни ''херцеговаца'', али нисам ни на страни ''синодалаца'', мени те речи не значе ништа tabula rasa... За мобинг одличном знам, јер ми је речено у патријаршији да сам преквалификован за вероучитеља у БГ, па фала Богу, леђа нађоше посао ван струке (ти би требало то најбоље да знаш). Проблем ПБФ постоји одавно није то новина. Ми смо лењ народ. Ми би на две столице. Нек држава плати, а ми да управљамо. Неиде тако то брате мој мили. Ја сам увек заступао тезу, да ПБФ не сме и не може бити изван Цркве, и остајем до смрти при том ставу. Али пошто је при БУ, онда нажалост, они којих гледају теологију као само једну у низу академских дисциплина, канони и правичност, не представља ништа. Они траже да се поштују одреднице Универзитета, брига њих за остало. Ти си много пропатио због одређених људи, и дозволио си да ти учињена неправда помути разум, да те расрди, распламса, и да оно што је најбоље у теби побуди сујету. Ниси смео да се спушташ на њихове гране - ја ти ово говорим као пријатељ, не желим да те обмањујем и чешкам иза ушију, биће леба за оба. Овде нема праведних, сви су упрљани, свако на свој начин, и стајање на страну једних или других, не прави никакву разлику - већ и даље се вртимо у истом вртлогу, нема помака, систем исти, само друга имена. Владика бачки је мени предавао НЗ и грчки, није одржао ни једно предавање на факултет, већ ми држао о. Милован (ако се добро сећам имена), и предавање и вежбе, и на крају ми ставио његов факсимил, уместо потписа... Перишић, одржао једно у првом, и једно у другом семестру, и на оба причао о Св. Максиму Исповеднику, кога јединог није ставио у изборну литературу, а по правилима БУ, професор не може да тражи на испиту знање из области о којој није држао предавања - а он ставио примрану литературу на четири листа (од Мињове патрологије, до зборника Византиолошког института). Сви су они исти, само се позивају на правила и каноне, кад њима одговара... А заиста ме тужи, јер се превише делимо, дођи у Србију, ајде самном да те мало проведем, не веруј интернету превише.... И ја тебе познајем као паметна и добра човека, али ми се не свиђа у шта те претвара срџба... Праштај, ради себе, не ради њих. Ја ти рекох и душу своју спасих, а ти схвати како год хоћеш.
  25. Свиђа ми се
    Augustinus је реаговао/ла на Ćiriličar у Зоран Ђуровић: Откуд Сандо у херцеговачком клану?   
    Искрено, мени су небитна имена, ликови...Јанко, Марко, исто се 'вата. Иду ствари у погрешном правцу.
    Навећу два примера: Свети Јаков Арсовић, доктор философије из Француске (чини ми се), тада међу два велика рата, кад је то реткост била, бацио све и постао прости калуђер...кажу да са женом од монаштва није реч проговори, вукао запрежна кола.
    Јован Рапаић, најталентованији богослов тог предратног времена, није хтео да дипломира а исполага све испоите...мислим да су га стрељали негде код Фоче или Сарајева. Данас је међу студенте ушла помама само да се мастерира и докторира. О квалитету се већ и јавно говори. Ено на промоцији Иринејевог доктората, и Порфирије и Иринеј отвоено говоре да су данашњи докторати шупљи...мада су поменути учесници у организацији црквеног школства.
    Наравно, уз јагму за титули или било каву јагму, иде и друго што није баш врлинско. Према томе, мање је важно ко, него причамо како је...а туга нам, верујем, свима срце стеже.
     

Све поруке на форуму, осим званичних саопштења Српске Православне Цркве, су искључиво лична мишљења чланова форума 'Живе Речи Утехе' и уредништво не сноси никакву материјалну и кривичну одговорност услед погрешних информација. Објављивање информација са сајта у некомерцијалне сврхе могуће је само уз навођење URL адресе дискусије. За све друге видове дистрибуције потребно је имати изричиту дозволу администратора Поука.орг и/или аутора порука.  Коментари се на сајту Поуке.орг објављују у реалном времену и Администрација се не може сматрати одговорним за написано.  Забрањен је говор мржње, псовање, вређање и клеветање. Такав садржај ће бити избрисан чим буде примећен, а аутори могу бити пријављени надлежним институцијама. Чланови имају опцију пријављивања недоличних порука, те непримерен садржај могу пријавити Администрацији. Такође, ако имате проблема са регистрацијом или заборављеном шифром за сајтове Поуке.орг и Црква.нет, пошаљите нам поруку у контакт форми да Вам помогнемо у решавању проблема.

×
×
  • Креирај ново...