Jump to content
Претражи у
  • Још опција
Прикажи резултате који садрже
Прикажи резулте из

timjančica

Члан
  • Број садржаја

    769
  • На ЖРУ од

  • Последња посета


Репутација активности

  1. Хахаха
    timjančica got a reaction from Лидија Миленковић in Ich versuche, Deutsch zu lernen!   
    Ein schwieriger Gast

     
    - Haben Sie Käse?
    - Ja.
    - Dann bitte ein Glas Käse.
    - Ein Glas Käse?
    - Ja.
    - Sie meinen: ein Stück Käse?
    - Nein, ich meine ein Glas Käse.
    - Entschuldigung, ein Glas Käse haben wir nicht.
    - Was haben Sie denn?
    - Kartoffelsalat, Würstchen, Kotelett..
    - Gut, dann bitte ein Stück Kartofelsalat.
    - Ein Stück Kartoffelsalat?
    - Ja.
    - Sie meinen: einen Teller Kartoffelsalat?
    - Nein, ich meine ein Stück Kartoffelsalat.
    - Tut mir leid, ein Stück Kartoffelsalat haben wir nicht.
    -Dann nicht. Haben Sie was zum trinken?
    - Bier, Limonade, Wein, Saft..
    - Gut. Dann bitte einen Teller Bier.
    - Einen Teller Bier?
    - Ja. 
    - Sie meinen: ein Glas Bier?
    - Nein, ich meine einen Teller Bier.
    - Entschuldigung, einen Teller Bier haben wir nicht.
    - Ja, was haben Sie denn dann?
    - Wir haben zum Beispiel Käse, Kotellet..
    - Dann bitte ein Glas Käse.
     
    aus dem Lehrbuch -  Gymnasium..
  2. Волим
    timjančica got a reaction from Milica Bajic in Православље и медитација   
    МЕДИТАЦИЈА НИЈЕ СПОЈИВА СА ПРАВОСЛАВЉЕМ
    Солидан текст од Марка, с тим што бих додала још пар ствари. Прије тога да констатујемо да је текст, нарочито за младе и почетнике у Православљу стварно потребан, јер најтежа духовна оштећења долазе управо из кухиње медитације, њене модерне рекламе и разјапљених медијских уста.
    Медитација и њено учење се скривају под разним именима, покретима, сектама и многи млади заправо вјерују да када иду на јогу иду само на „гимнастику“, да се на мало необичан начин друже, продрмају и протегну.
    Истина која слиједи је другачија. Заиста бивају продрмани, али у виду тешког духовног земљотреса, који ако не стане на вријеме, има духовне последице које се не годинама него деценијама лијече, ако се човјек дуже упуштао у експерименте.
    Са јогом и медитацијом НЕМА ЕКСПЕРИМЕНТИСАЊА. 
    Данас постоје толико вјешти увлачивачи у то секташко поље и духовну пропаст, да је заиста мало времена и радозналости, у спрези са наивним, „ ма шта ми се може десити од пар сеанси“ или „хајде да пробам нешто кул“ потребно, да човјек буде увучен у раље медитаиције.

    Али да се вратимо на Марков текст и подвучемо још пар битних разлика.
    Прво, медитација не полази како Марко написа од мог личног мира. То је само кредо, који заправо са реалним исходом медитативно-духовног издисања нема ништа заједничко. Медитација доноси не  лични мир, него  ЛИЧНИ НЕМИР. Лични мир је само реклама, као што вам причају да од неког јетиног пуног шећера и неукусног сирупа, можете направити добар сок.
    Друго, жеље исто тако у Православљу, не треба стављати у први план и нису поштоване у духовном свијету, тако кажу Свети Оци. Из жеља обично произилази и самовоља, и слабашно одсјецање своје воље, чиме пупчана врпца са нашим егом остаје чврсто привезана.

    Треће - и православно учење проповиједа развезивање од овог свијета, тј. да не будемо овисни о њему. Међутим, то развезивање у православљу води слободи, док развезивање у медитацији, води у изолованост, самоћу и параноју.

    Избор је на нама.
  3. Волим
    timjančica got a reaction from PredragVId in Православље и медитација   
    МЕДИТАЦИЈА НИЈЕ СПОЈИВА СА ПРАВОСЛАВЉЕМ
    Солидан текст од Марка, с тим што бих додала још пар ствари. Прије тога да констатујемо да је текст, нарочито за младе и почетнике у Православљу стварно потребан, јер најтежа духовна оштећења долазе управо из кухиње медитације, њене модерне рекламе и разјапљених медијских уста.
    Медитација и њено учење се скривају под разним именима, покретима, сектама и многи млади заправо вјерују да када иду на јогу иду само на „гимнастику“, да се на мало необичан начин друже, продрмају и протегну.
    Истина која слиједи је другачија. Заиста бивају продрмани, али у виду тешког духовног земљотреса, који ако не стане на вријеме, има духовне последице које се не годинама него деценијама лијече, ако се човјек дуже упуштао у експерименте.
    Са јогом и медитацијом НЕМА ЕКСПЕРИМЕНТИСАЊА. 
    Данас постоје толико вјешти увлачивачи у то секташко поље и духовну пропаст, да је заиста мало времена и радозналости, у спрези са наивним, „ ма шта ми се може десити од пар сеанси“ или „хајде да пробам нешто кул“ потребно, да човјек буде увучен у раље медитаиције.

    Али да се вратимо на Марков текст и подвучемо још пар битних разлика.
    Прво, медитација не полази како Марко написа од мог личног мира. То је само кредо, који заправо са реалним исходом медитативно-духовног издисања нема ништа заједничко. Медитација доноси не  лични мир, него  ЛИЧНИ НЕМИР. Лични мир је само реклама, као што вам причају да од неког јетиног пуног шећера и неукусног сирупа, можете направити добар сок.
    Друго, жеље исто тако у Православљу, не треба стављати у први план и нису поштоване у духовном свијету, тако кажу Свети Оци. Из жеља обично произилази и самовоља, и слабашно одсјецање своје воље, чиме пупчана врпца са нашим егом остаје чврсто привезана.

    Треће - и православно учење проповиједа развезивање од овог свијета, тј. да не будемо овисни о њему. Међутим, то развезивање у православљу води слободи, док развезивање у медитацији, води у изолованост, самоћу и параноју.

    Избор је на нама.
  4. Свиђа ми се
    timjančica got a reaction from Natasa. in Православље и медитација   
    МЕДИТАЦИЈА НИЈЕ СПОЈИВА СА ПРАВОСЛАВЉЕМ
    Солидан текст од Марка, с тим што бих додала још пар ствари. Прије тога да констатујемо да је текст, нарочито за младе и почетнике у Православљу стварно потребан, јер најтежа духовна оштећења долазе управо из кухиње медитације, њене модерне рекламе и разјапљених медијских уста.
    Медитација и њено учење се скривају под разним именима, покретима, сектама и многи млади заправо вјерују да када иду на јогу иду само на „гимнастику“, да се на мало необичан начин друже, продрмају и протегну.
    Истина која слиједи је другачија. Заиста бивају продрмани, али у виду тешког духовног земљотреса, који ако не стане на вријеме, има духовне последице које се не годинама него деценијама лијече, ако се човјек дуже упуштао у експерименте.
    Са јогом и медитацијом НЕМА ЕКСПЕРИМЕНТИСАЊА. 
    Данас постоје толико вјешти увлачивачи у то секташко поље и духовну пропаст, да је заиста мало времена и радозналости, у спрези са наивним, „ ма шта ми се може десити од пар сеанси“ или „хајде да пробам нешто кул“ потребно, да човјек буде увучен у раље медитаиције.

    Али да се вратимо на Марков текст и подвучемо још пар битних разлика.
    Прво, медитација не полази како Марко написа од мог личног мира. То је само кредо, који заправо са реалним исходом медитативно-духовног издисања нема ништа заједничко. Медитација доноси не  лични мир, него  ЛИЧНИ НЕМИР. Лични мир је само реклама, као што вам причају да од неког јетиног пуног шећера и неукусног сирупа, можете направити добар сок.
    Друго, жеље исто тако у Православљу, не треба стављати у први план и нису поштоване у духовном свијету, тако кажу Свети Оци. Из жеља обично произилази и самовоља, и слабашно одсјецање своје воље, чиме пупчана врпца са нашим егом остаје чврсто привезана.

    Треће - и православно учење проповиједа развезивање од овог свијета, тј. да не будемо овисни о њему. Међутим, то развезивање у православљу води слободи, док развезивање у медитацији, води у изолованост, самоћу и параноју.

    Избор је на нама.
  5. Волим
    timjančica got a reaction from Богомислић in (ФОТО) Да ли је ово добра реклама против дроге?   
    @pouke Добра је реклама за ПРОСТИТУЦИЈУ, ХОМОСЕКСУАЛИЗАМ, ПЕДОФИЛИЈУ И ТРГОВИНУ ЉУДИМА.
  6. Волим
    timjančica got a reaction from Aleksandra_A in Не страх божји него страх од Бога   
    @motorheadsd
    Бог пушта на нас искушења (или недаће какао ти кажеш), не у обичном смислу казне, како су и други већ написали, већ да би ми духовно напредовали.
    А борбу са помислима имамо сви и то цијели живот и за то имамо и разне духовне технике и помоћи.
    Боље да на почетку читаш мало Св. Писмо, понекад нешто од Св. Отаца. Тако некако... 
  7. Волим
    timjančica got a reaction from ines in Како се одбранити од нежељених мисли?   
    Бокисд..
    Прочитај пажљивије шта је Миле написао да је све већ покушао да уради.
    Сам..
    И какве је резултате добио.
    И то ти је реално стање на терену.
    Не може човјек у таквим ситацијама само сам да се бори. И не треба..
    Осим ако не желиш да ризикујеш свашта..? Треба да тражиш помоћ, као што он и ради. Божју помоћ..
  8. Волим
    timjančica got a reaction from ines in Како се одбранити од нежељених мисли?   
    Миле..дешава ти се једноставно речено да те ђаво наговара да повјерујеш у то да живот нема смисао и да га скратиш..
    Пробај то да разумијеш иако можда ниси дуго у вјери..
    Рубрика псхилогија неће бити довољна за тај проблем.
    Видиш и сам да ти се дешавају ствари за које треба нека помоћ, али прије свега Божја помоћ, јер ђаво има много, много искуства да подмеће такве мисли..хиљадама година. Зато и теби треба, неко ко има искуство да буде на твојој страни..
    Имаш 22 године.. Узимаш ли неке псхиактивне супстанце, гудру, или босаурине, или и само јак алкохол? Ако је тако..пробај стати барем на неко вријеме, јер ће те уз помоћ тога много лакше на све наговорити..
    Пробај повремено Исусову молитву: " Господе Исусе Христе помилуј ме грешног", док не нађеш доброг духовника...то данас није једноставно али ни немогуће..
    Имаш овдје још о таквим мислима..
  9. Свиђа ми се
    timjančica got a reaction from tttt in Атеисти питају вернике   
    То је став св. Отаца. Разлог томе је да само ствари које су учињене са мотивом служења Христу јесу истински смислене, искрене и истините. У пуноћи. Јер једино је Бог заиста добар.
    Онај који није у стању да чини ствари кроз ту призму, у Христу, његова дјела се не могу поредити са нечијим ко то исте ствари чини са таквим мотивом, немају ту пуноћу.
    То је морал у покушају.
    "Јер без мене не можете ништа чинити". (Јн. 15, 5)
  10. Волим
    timjančica got a reaction from Ana B. in Ateista vs vernik   
    Страдање без гријеха је најтеже за носити, а тако је баш страдо Исус Христос и покајани разбојник је говорио на крсту за Христа да он страда без гријеха..
  11. Свиђа ми се
    timjančica got a reaction from Ana B. in Ateista vs vernik   
    Да, и долази вријеме када ће за оног ко је у вјери говорити: ти си луд јер ниси као ми..
  12. Свиђа ми се
    timjančica got a reaction from Ana B. in Ateista vs vernik   
    Разлика..за почетак: иако изгледа да се човјек који је атеиста узда само у себе, а вјерник ако је прави много више у Бога него у себе, истина је да атеиста иде мање-више путем кнеза овог свијета. Тако да га кнез овог свијета сходно томе и награђује..
    Разлика је и у хоризонту и простору дјеловања. Хоризонт атеисте је овај видљиви, а хоризонт вјерника ида даље, у небеса и вјечност. Тако се и активности атеисте одигравају у његовом видокругу и ту су и видљиве, овдје..у овом простору.
    Међутим ти резултати и "остају" у овом простору и "неће поћи са њим слава његова" (Псалм 48).
  13. Волим
    timjančica got a reaction from Лубеница in Gaslighting, ili ono kad vas „prave ludim”   
    Иако је добро знати како други могу негативно да утичу на нас, на овом пирмјеру се добро види и друга страна теорије модерне психологије.
    Када се читају многи овакви текстови, особа може да лакше разумије негативно понашање других, али исто тако може да стекне лажни утисак и осјећај да су други потпуно криви, док је она као потенцијална или реална жртва потпуно у праву. Наравно, дешава се да права жртва заиста јесте изманипулисана и истински злостављана, и то не треба ниподаштавати, нити сумњати у то.
    Међутим, претјераним читањем оваквих психолошких текстова, као што је овај социјално - психолошки текст, дешава се или може да се деси, да људи створе једну пројектну матрицу по којој су други у њиховим сукобима носе читаву кривицу, а они сами је не осјећају, или је не виде. И док се човјек тако губи у анализи туђих грешака, заборавља на своје, које итекако могу да постоје и постоје. И тако са фокусом на туђим грешкама, човјек се добро и трагично сакрио од својих грешака. Као Адам некада у врту. Сакрио се од свога гријеха и заклања сам себи покајање. Ту упадамо у ону познату замку да осуђујемо другога и превиђамо балван у оку свом јер смо забављени шумом туђих. Претјерано читање оваквих текстова може да доведе и до одређене фобије од другога.
    Исто тако, овакви текстови углавном нису компатибилни са православним учењем.
    То се врло јасно види из овог горе цитираног примјера.
    Најприје аутор тачно изводи закључак да мислити како је могуће да се мени ово десило није позитивна реакција у овом случају. Али то не назива као православни Оци правилно гордошћу, него говори о превише самокритичности и подозривости.
    Потом се говори о разрјешењу оваквих животних примјера који у психолошким текстовима углавном на сличан начин завршавају и са сличним наравоученијем, а то је повећати самопоуздање у себе, у односу на друге који могу бити непоуздани.
    Или се каже директно супростављено православном учењу, као што је то учињено у овом тексту, да треба појачати вјеру у себе! То појачавање вјере у себе, опет може човјека довести и махом и доводи до гордости и ето нас опет у зачараном кругу.
    Умјесто вјере у себе, свети Оци увијек говоре о вјери у Бога, и не претјераном уздању у себе.
    Видимо дакле, да ови текстови дају неке истините тврдње, али исто тако и супротне нашој вјери, тако да неутврђени у њој могу бити одвучени оваквим текстовима на неке друге стазе и бити скренути са правог пута. Ово је само мали дио односа психологије и православља којега реално психологија не може нити да замјени нити може да фунгира као привремено рјешење за истински православног човјека.
    Зато нам је и речено да нам је све слободно, али није све и на корист.
    А то се у ово доба хуманизма, нарочито лако уочава на примјеру психологије и психијатрије које се издају за учитељице о души и човјеку.
    Ко има очи да види нека види, рече Господ.
  14. Волим
    timjančica got a reaction from *SHONE* in Иконописачки подвиг чланова ЖРУ   
    Видан труд, ипак треба примјетити да су лица Светитеља у задањем и предзадњем реду скоро па половично насликана, а ипак још увијек у "крупнијем плану".
    Не знам да ли сте имали намјеру направити икону па канонским правилима, тако да ...ово испада нешто упитно..
  15. Свиђа ми се
    timjančica је реаговао/ла на Bokisha у Депресија-болест или грех?   
    и ја бих реко да је тако...а чини ми се да нам то кроз разноразне примере и за многе друге ствари показују и св.оци.. између осталог, по њима и депресија се може класификовати и као униније а и да је послеедица греха
  16. Љут
    timjančica got a reaction from Natasa. in Депресија-болест или грех?   
    Можда је згодније рећи да је депресија грешно стање, него да је то гријех. То се овде јасно види - текст је од св. Игњатија Брајнчанинова о подјели главних грехова. Депресија као комбинација највише некако подсјећа на елементе туге и унинија. извор
     
     
     
     
  17. Волим
  18. Свиђа ми се
    timjančica got a reaction from Ariadna in Ich versuche, Deutsch zu lernen!   
    Изговор

    Упиши ријеч на њемачком лијево и притисни знак за звучник да чујеш изговор. Није битно на почетку да знате шта ријечи значе.
     
    ch – х acht =ахт
    ck - k Jacke = jаке
    s – з sechs = зекс
    chs – кс sechs = зекс
    sch – ш Schule= шуле
    tz – ц Katze = каце
    tsch – ч Palatschinken = палачинкен
    sp – шп  Sport = шпорт
    st – шт  Stunde = штунде
    v – ф  Vater = фатер
    W - в Winter= зима
    z – ц  zehn= цeeн
    Ä – märz дуго eeeee, меерц
     Ü – ииии са уснама на o
     Ö – eeee са уснама на o
     ß – оштро с
    ei – ai = аинс
    eu – oi,  deutsch = доич
    ie – ииииии, vier = фиир
    y – види ü
    ph=ф, phantasie
    Можете да прочитате неки од задња три текста на основу ових правила. Ако сте сасвим на почетку, помозите себи са гугловим изговором.
    abc.amarilisonline.com
  19. Волим
    timjančica got a reaction from JESSY in Мали савети за боље здравље...:)   
    Мало је познато да капи за нос које су заправо у честој употреби изазивају овисност.
    Ако користите такве капи, боље пређите на неке природне, са морском сољу и слично, које не садрже ове супстанце које дјелују на нервни систем и ви сте упућени на то да одете по ново паковање, а то може бити и скупо.
    Oprez                  
    Kapi za nos smiju se koristiti najviše 5-7 dana, a nikako dulje od toga. Moguće nuspojave kod preduge i nekontrolirane primjene nazalnih dekongestiva su lupanje srca, nesanica, aritmije, nadražaj sluznice, peckanje, kihanje, suhoća sluznice nosa, pa i povišenje tlaka ako se pretjera s doziranjem kapi (određena količina lijeka dolazi u probavni sustav i resorbira se).
    Najveći problem kod neadekvatne primjene tih lijekova je moguća ovisnosti sluznice nosa o kapima. Lokalni dekongestivi svojim djelovanjem na stezanje krvnih žilica dovode do smanjivanja otoka sluznice i lakšeg disanja no, nakon prestanka djelovanja lijeka dolazi do sekundarnog širenja krvnih žilica u nosnoj sluznici, zbog čega se ponovno događa pogoršanje stanja – otok sluznice i otežano disanje. Pacijent tada ponovno poseže za kapima i ulazi u čarobni krug iz kojeg je teško izići bez pomoći liječnika.
    Odvikavanje može potrajati tjednima i u toj fazi treba smanjivati dozu kapi za nos koje sadrže lokalne dekongestive u korist onih koji sadrže fiziološku otopinu.
    http://www.inpharma.hr/index.php/news/883/20/Kapi-za-nos
  20. Свиђа ми се
    timjančica got a reaction from dadodj in Crkva protiv sveštenika koji podržava LGBT zajednicu   
    Хм..само полако са закључцима.
    Иако донекле разумијем твоју раздраженост ставом људи према хомосексуалцима, мислим да нема потребе да доносиш закључке који нису тачни. А пошто пишеш јавно, потребно је да ти се јавно и одговори.
    Прво, Исус Христос никад није био на страни курви. То је једноставно твоја интерпретација, да не упротријебим сад неку тежу ријеч. Истина је да је Исус Христос био против неразумног осуђивања оних који и сами пате од многих гријеха, и то је поента сцене са женом која треба бити каменована а Исус је отпушта говорећи "иди више и не гријеши".
    Исто тако на примјеру са св. Маријом Египћанком, можеш да увидиш да ниси у праву.
    Св. Марија Египћанка желећи да уђе у Храм и да се она помоли, није због невидљиве силе нити могла на почетку да уђе у Храм. А разлог томе није било што је Исус Христос био на њеној страни због грешног начина на који је живјела, већ управо супротно - невидљива сила није јој дала да уђе у Храм управо због гријеха блуда, и тек након обећања која је она дала, могла је ући и помолити се. Ево одломка из Житија:
    " И тако ја сама остадох у притвору. Но мислећи да ми се то догодило од женске немоћи, ја се опет придружих другим долазницима, и приморавах себе да уђем, али све узалуд, јер чим бих ногу своју грешну ставила на праг, одмах ме је нека неочекивана невидљива сила спречавала, и ја сам се враћала натраг у притвор. И тако сам три-четири пута покушавала, али све узаман, нисам могла да уђем. Уморна, ја од стида и изненађења повукох се и стадох у једном углу притвора црквеног. И када се једва унеколико прибрах, ја запитах себе: Шта је то што ми не да да видим животворно дрво Крста Господњег."
    Исто тако тврдити да су монаси добрим дијелом хомо орјентације није тачно. Монаси предају свој живот Богу у потпуности, па тако и своју сексуалну орјентацију. Наравно да има увијек неких изузетака па и у нашој Цркви, међутим ти о томе пишеш као да је то правило. То наравно није правило, напротив.
    И да, тврдиш да се није лако борити са својом природом. Истина је међутим да се ми сви боримо са својом природом, не само ти. Боримо се са својом палом природом, која је настала послије Адамовог пада. И твоја хомосексуалност је исто тако дио пале природе а не нечег другога.
    Сви се ми, православни хришћани боримо са својом палом природом и носимо тај Крст, неко има овај неко онај проблем, неко мало лакши, неко мали тежи Крст, али свако има неки да га носи.
    Не видим зашто би ти био изузетак и зашто и ти не би понио свој Крст?
    У чему ти очекујеш да дође утјеха од Бога - у томе да ти потпуно одузме твој Крст или да ти снисходи тиме што ће рећи да оно што је очигледан гријех није гријех?
  21. Свиђа ми се
    timjančica got a reaction from -Владимир- in Crkva protiv sveštenika koji podržava LGBT zajednicu   
    Хм..само полако са закључцима.
    Иако донекле разумијем твоју раздраженост ставом људи према хомосексуалцима, мислим да нема потребе да доносиш закључке који нису тачни. А пошто пишеш јавно, потребно је да ти се јавно и одговори.
    Прво, Исус Христос никад није био на страни курви. То је једноставно твоја интерпретација, да не упротријебим сад неку тежу ријеч. Истина је да је Исус Христос био против неразумног осуђивања оних који и сами пате од многих гријеха, и то је поента сцене са женом која треба бити каменована а Исус је отпушта говорећи "иди више и не гријеши".
    Исто тако на примјеру са св. Маријом Египћанком, можеш да увидиш да ниси у праву.
    Св. Марија Египћанка желећи да уђе у Храм и да се она помоли, није због невидљиве силе нити могла на почетку да уђе у Храм. А разлог томе није било што је Исус Христос био на њеној страни због грешног начина на који је живјела, већ управо супротно - невидљива сила није јој дала да уђе у Храм управо због гријеха блуда, и тек након обећања која је она дала, могла је ући и помолити се. Ево одломка из Житија:
    " И тако ја сама остадох у притвору. Но мислећи да ми се то догодило од женске немоћи, ја се опет придружих другим долазницима, и приморавах себе да уђем, али све узалуд, јер чим бих ногу своју грешну ставила на праг, одмах ме је нека неочекивана невидљива сила спречавала, и ја сам се враћала натраг у притвор. И тако сам три-четири пута покушавала, али све узаман, нисам могла да уђем. Уморна, ја од стида и изненађења повукох се и стадох у једном углу притвора црквеног. И када се једва унеколико прибрах, ја запитах себе: Шта је то што ми не да да видим животворно дрво Крста Господњег."
    Исто тако тврдити да су монаси добрим дијелом хомо орјентације није тачно. Монаси предају свој живот Богу у потпуности, па тако и своју сексуалну орјентацију. Наравно да има увијек неких изузетака па и у нашој Цркви, међутим ти о томе пишеш као да је то правило. То наравно није правило, напротив.
    И да, тврдиш да се није лако борити са својом природом. Истина је међутим да се ми сви боримо са својом природом, не само ти. Боримо се са својом палом природом, која је настала послије Адамовог пада. И твоја хомосексуалност је исто тако дио пале природе а не нечег другога.
    Сви се ми, православни хришћани боримо са својом палом природом и носимо тај Крст, неко има овај неко онај проблем, неко мало лакши, неко мали тежи Крст, али свако има неки да га носи.
    Не видим зашто би ти био изузетак и зашто и ти не би понио свој Крст?
    У чему ти очекујеш да дође утјеха од Бога - у томе да ти потпуно одузме твој Крст или да ти снисходи тиме што ће рећи да оно што је очигледан гријех није гријех?
  22. Свиђа ми се
    timjančica got a reaction from "Tamo daleko" in Crkva protiv sveštenika koji podržava LGBT zajednicu   
    Не спорим да је сасвим могуће да таквих ствари и гријеха има у православној Цркви и међу клиром, међутим постоје Епископи који су одговорни за понашање њиховог клира. Постоји и Патријарх са својом одговорношћу. Одговорни су пред Богом и пред људима. И постоји Бог који све то види и који ће судити таквима због таквих гријеха. Исто тако сваки православни хришћанин има право да каже Цркви ако мисли да неко гријеши.
    Али ти као и сви ми у првом реду имаш задаћу да себе доведеш у ред.
    Шта други раде, они ће одговарати за то, и не треба да мислиш толико о томе, јер има ко је задужен да се о томе брине.
    Кад кренеш истински да исправљаш свој живот, кад кренеш да замрзиш истински гријех, видјет ћеш кооолико посла ту има и бит ће ти жао што се на то прије ниси бацио!.
    Истина се свакако не може сакрити, и нарочито данас у доба технике, не брини се за то..
  23. Свиђа ми се
    timjančica got a reaction from "Tamo daleko" in Crkva protiv sveštenika koji podržava LGBT zajednicu   
    Хм..само полако са закључцима.
    Иако донекле разумијем твоју раздраженост ставом људи према хомосексуалцима, мислим да нема потребе да доносиш закључке који нису тачни. А пошто пишеш јавно, потребно је да ти се јавно и одговори.
    Прво, Исус Христос никад није био на страни курви. То је једноставно твоја интерпретација, да не упротријебим сад неку тежу ријеч. Истина је да је Исус Христос био против неразумног осуђивања оних који и сами пате од многих гријеха, и то је поента сцене са женом која треба бити каменована а Исус је отпушта говорећи "иди више и не гријеши".
    Исто тако на примјеру са св. Маријом Египћанком, можеш да увидиш да ниси у праву.
    Св. Марија Египћанка желећи да уђе у Храм и да се она помоли, није због невидљиве силе нити могла на почетку да уђе у Храм. А разлог томе није било што је Исус Христос био на њеној страни због грешног начина на који је живјела, већ управо супротно - невидљива сила није јој дала да уђе у Храм управо због гријеха блуда, и тек након обећања која је она дала, могла је ући и помолити се. Ево одломка из Житија:
    " И тако ја сама остадох у притвору. Но мислећи да ми се то догодило од женске немоћи, ја се опет придружих другим долазницима, и приморавах себе да уђем, али све узалуд, јер чим бих ногу своју грешну ставила на праг, одмах ме је нека неочекивана невидљива сила спречавала, и ја сам се враћала натраг у притвор. И тако сам три-четири пута покушавала, али све узаман, нисам могла да уђем. Уморна, ја од стида и изненађења повукох се и стадох у једном углу притвора црквеног. И када се једва унеколико прибрах, ја запитах себе: Шта је то што ми не да да видим животворно дрво Крста Господњег."
    Исто тако тврдити да су монаси добрим дијелом хомо орјентације није тачно. Монаси предају свој живот Богу у потпуности, па тако и своју сексуалну орјентацију. Наравно да има увијек неких изузетака па и у нашој Цркви, међутим ти о томе пишеш као да је то правило. То наравно није правило, напротив.
    И да, тврдиш да се није лако борити са својом природом. Истина је међутим да се ми сви боримо са својом природом, не само ти. Боримо се са својом палом природом, која је настала послије Адамовог пада. И твоја хомосексуалност је исто тако дио пале природе а не нечег другога.
    Сви се ми, православни хришћани боримо са својом палом природом и носимо тај Крст, неко има овај неко онај проблем, неко мало лакши, неко мали тежи Крст, али свако има неки да га носи.
    Не видим зашто би ти био изузетак и зашто и ти не би понио свој Крст?
    У чему ти очекујеш да дође утјеха од Бога - у томе да ти потпуно одузме твој Крст или да ти снисходи тиме што ће рећи да оно што је очигледан гријех није гријех?
  24. Свиђа ми се
    timjančica got a reaction from Vladan :::. in Crkva protiv sveštenika koji podržava LGBT zajednicu   
    Хм..само полако са закључцима.
    Иако донекле разумијем твоју раздраженост ставом људи према хомосексуалцима, мислим да нема потребе да доносиш закључке који нису тачни. А пошто пишеш јавно, потребно је да ти се јавно и одговори.
    Прво, Исус Христос никад није био на страни курви. То је једноставно твоја интерпретација, да не упротријебим сад неку тежу ријеч. Истина је да је Исус Христос био против неразумног осуђивања оних који и сами пате од многих гријеха, и то је поента сцене са женом која треба бити каменована а Исус је отпушта говорећи "иди више и не гријеши".
    Исто тако на примјеру са св. Маријом Египћанком, можеш да увидиш да ниси у праву.
    Св. Марија Египћанка желећи да уђе у Храм и да се она помоли, није због невидљиве силе нити могла на почетку да уђе у Храм. А разлог томе није било што је Исус Христос био на њеној страни због грешног начина на који је живјела, већ управо супротно - невидљива сила није јој дала да уђе у Храм управо због гријеха блуда, и тек након обећања која је она дала, могла је ући и помолити се. Ево одломка из Житија:
    " И тако ја сама остадох у притвору. Но мислећи да ми се то догодило од женске немоћи, ја се опет придружих другим долазницима, и приморавах себе да уђем, али све узалуд, јер чим бих ногу своју грешну ставила на праг, одмах ме је нека неочекивана невидљива сила спречавала, и ја сам се враћала натраг у притвор. И тако сам три-четири пута покушавала, али све узаман, нисам могла да уђем. Уморна, ја од стида и изненађења повукох се и стадох у једном углу притвора црквеног. И када се једва унеколико прибрах, ја запитах себе: Шта је то што ми не да да видим животворно дрво Крста Господњег."
    Исто тако тврдити да су монаси добрим дијелом хомо орјентације није тачно. Монаси предају свој живот Богу у потпуности, па тако и своју сексуалну орјентацију. Наравно да има увијек неких изузетака па и у нашој Цркви, међутим ти о томе пишеш као да је то правило. То наравно није правило, напротив.
    И да, тврдиш да се није лако борити са својом природом. Истина је међутим да се ми сви боримо са својом природом, не само ти. Боримо се са својом палом природом, која је настала послије Адамовог пада. И твоја хомосексуалност је исто тако дио пале природе а не нечег другога.
    Сви се ми, православни хришћани боримо са својом палом природом и носимо тај Крст, неко има овај неко онај проблем, неко мало лакши, неко мали тежи Крст, али свако има неки да га носи.
    Не видим зашто би ти био изузетак и зашто и ти не би понио свој Крст?
    У чему ти очекујеш да дође утјеха од Бога - у томе да ти потпуно одузме твој Крст или да ти снисходи тиме што ће рећи да оно што је очигледан гријех није гријех?
  25. Волим
    timjančica got a reaction from Orthophill in Crkva protiv sveštenika koji podržava LGBT zajednicu   
    Хм..само полако са закључцима.
    Иако донекле разумијем твоју раздраженост ставом људи према хомосексуалцима, мислим да нема потребе да доносиш закључке који нису тачни. А пошто пишеш јавно, потребно је да ти се јавно и одговори.
    Прво, Исус Христос никад није био на страни курви. То је једноставно твоја интерпретација, да не упротријебим сад неку тежу ријеч. Истина је да је Исус Христос био против неразумног осуђивања оних који и сами пате од многих гријеха, и то је поента сцене са женом која треба бити каменована а Исус је отпушта говорећи "иди више и не гријеши".
    Исто тако на примјеру са св. Маријом Египћанком, можеш да увидиш да ниси у праву.
    Св. Марија Египћанка желећи да уђе у Храм и да се она помоли, није због невидљиве силе нити могла на почетку да уђе у Храм. А разлог томе није било што је Исус Христос био на њеној страни због грешног начина на који је живјела, већ управо супротно - невидљива сила није јој дала да уђе у Храм управо због гријеха блуда, и тек након обећања која је она дала, могла је ући и помолити се. Ево одломка из Житија:
    " И тако ја сама остадох у притвору. Но мислећи да ми се то догодило од женске немоћи, ја се опет придружих другим долазницима, и приморавах себе да уђем, али све узалуд, јер чим бих ногу своју грешну ставила на праг, одмах ме је нека неочекивана невидљива сила спречавала, и ја сам се враћала натраг у притвор. И тако сам три-четири пута покушавала, али све узаман, нисам могла да уђем. Уморна, ја од стида и изненађења повукох се и стадох у једном углу притвора црквеног. И када се једва унеколико прибрах, ја запитах себе: Шта је то што ми не да да видим животворно дрво Крста Господњег."
    Исто тако тврдити да су монаси добрим дијелом хомо орјентације није тачно. Монаси предају свој живот Богу у потпуности, па тако и своју сексуалну орјентацију. Наравно да има увијек неких изузетака па и у нашој Цркви, међутим ти о томе пишеш као да је то правило. То наравно није правило, напротив.
    И да, тврдиш да се није лако борити са својом природом. Истина је међутим да се ми сви боримо са својом природом, не само ти. Боримо се са својом палом природом, која је настала послије Адамовог пада. И твоја хомосексуалност је исто тако дио пале природе а не нечег другога.
    Сви се ми, православни хришћани боримо са својом палом природом и носимо тај Крст, неко има овај неко онај проблем, неко мало лакши, неко мали тежи Крст, али свако има неки да га носи.
    Не видим зашто би ти био изузетак и зашто и ти не би понио свој Крст?
    У чему ти очекујеш да дође утјеха од Бога - у томе да ти потпуно одузме твој Крст или да ти снисходи тиме што ће рећи да оно што је очигледан гријех није гријех?
×
×
  • Креирај ново...