Jump to content

Иван Недић

Теолог
  • Број садржаја

    2357
  • На ЖРУ од

  • Последња посета

3 Followers

О Иван Недић

  • Ранг
    теолог у покушају, преводилац у успону
  • Рођендан 04/12/1987

Profile Information

  • Пол :
    Мушко
  • Локација :
    Младеновац

Contact Methods

  • Website URL
    http://nedicivan.elance.com

Скорашњи посетиоци профила

17444 profile views
  1. http://rs.n1info.com/a385034/Vesti/Dvogodisnjem-Jovanu-potrebna-pomoc-za-lecenje-u-inostranstvu.html 03.05.2018. |20:43 >20:47 Dvogodišnjem Jovanu potrebna pomoć za lečenje u inostranstvu Izvor: Privatna arhiva Jovanu Stankoviću, koji ima dve godine, dijagnostifikovan je zloćudni tumor mozga. Nakon operacije neophodno je dalje lečenje u inostranstvu. Da bi Jovan dobio šansu da preživi potrebna je pomoć onih koji mogu da izdvoje novac i pomognu dečaku. Broj dinarskog računa: 205-9011007399671-60 Broj deviznog računa: 9031025387118 SWIFT - BIC: KOBBRSBG IBAN/Account Number: RS35205903102538711877
  2. Њихов је господ, само га види, Јунак каквог се нико не стиди: Без страха, стрепње, у смртни бој Оданих верника одводи строј. Мач-полумесец витла над главом, На коњу јури за светском славом. А наш је, наш је – погледај, синко – На магареће седло навик'о: Иде да сусретне смрт. Други, пак, господ, види га само, Дарује спокој онима тамо: Спокој ненарушиви у свету, Што патње не могу да омету. Бестрашће вечно слатко окуша, У пози лотоса ћутњу слуша, Свету празнину: ништа сам, нико! А наш је, наш је – нажалост, синко – На магареће седло навик'о: Иде да сусретне смрт. Трећи је кнез од овога света Којем се клања цела планета: Наш свет, наш век, наш мозак у глави Одавно кличу његовој слави. У плесу пред њиме се извија Савремена цивилизација. Можда то чинимо и ти и ја. Ал' наш је, наш је – не плачи, синко – На магареће седло навик'о: Иде да сусретне смрт. Иде да страшну смрт сусретне своју Да сусретне смрт, твоју и моју! Не плачи, неће му побећи она: Близу је пропаст њезиног трона! Препев © Иван С. Недић Оригинал: http://bogoblog.ru/tags-hristianskie-stihi-nash-to-na-oslike/ Тимур Кибиров је савремени руски песник осетинске националности: https://ru.wikipedia.org/wiki/Кибиров,_Тимур_Юрьевич
  3. https://www.miloserdie.ru/article/pro-malenkuyu-veru-i-ogromnuyu-veru/ Помолимо се за здравље Јекатерине и Вере, и за покој Сергија, Александре, Ане и Ксеније
  4. У Кемерову (Русија) јуче се догодио пожар у тржном центру. Погинуло је 64 особе, већином деца. Још 16 особа није пронађено, претпоставља се да су такође погинули. http://www.pravmir.ru/opublikovan-spisok-pogibshih-vo-vremya-pozhara-v-torgovom-tsentre-v-kemerovo/ http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/2/svet/3084229/raste-broj-zrtava-u-pozaru-u-rusiji-30-osoba-vodi-se-kao-nestalo.html
  5. У озрачју недавних немилих сазнања, на изјаву оца Рафаила да је дрога лоша и никаква могли бисмо одговорити: какви дилери, таква и дрога!

    1. goranger

      goranger

      Loš je kokain a heroin je nikakav.

      Nali sveti dileri su blagoslovili, za sada, samo konoplju. A da su loši, loši su kad su dizvolili da ih uhvate.

  6. Помолимо се за владику Иларија, архиепископа макаровског (УПЦ МП), који је након можданог удара пао у кому. Прогнозе лекара су лоше. http://spzh.news/ru/news/51943-upc-prosit-molitv-za-arkhijepiskopa-ilarija-kotoryj-nahoditsya-v-kome
  7. Помолите се за мог таста Валерија. У болници је, оперисали су му дубинску повреду на стопалу и успут открили и оперисали закрчење срчане артерије...
  8. Зар управо ово није пример онога што каже Ларше, да Зизјулас, иако у својим писаним богословским делима само једном спомиње тему хомосексуализма, ипак, ту и тамо, испољи склоност ка толеранцији према овом проблему? Друго, погледајмо боље наслов и први пасус Ларшеовог чланка. Наслов чланка гласи: "Обесмишљавање брака и оправдавање хомосексуалности: логична последица идеологије митрополита Јована Зизјуласа". И даље: "У самој логици Зизјуласове персоналистичке идеологије обесмишљава се света тајна брака и оправдава хомосексуализам". Дакле, Ларше не каже да је Зизјулас тај који лично и свесно обесмишљава брак и оправдава хомосексуализам, већ да из саме логике његове идеологије (ово "идеологије" ми се нарочито свиђа, и ту би, рецимо, један Шмеман имао штошта да каже) следи оно што он затим набраја под четири тачке, а затим нам Зизјулас у свом интервјуу који си ти навео открива да Ларшеови закључци нису нешто чега Зизјулас није свестан. Затим Ларше наводи Манусакиса као пример даљег развоја исте логике и довођења једног начина размишљања до краја. Дакле, Ларше сматра да Манусакисово виђење ствари логично следи из Зизјуласовог, или, макар, да нема начина да се покаже неконзистентност Манусакисовог размишљања у односу на Зизјуласово. Дакле, Зизјулас у најмању руку опасно оставља простор за Манусакисово виђење. А, опет кажем, не би се рекло да тога није свестан, ако узмемо у обзир овај мали одломак из интервјуа. Оно што се код Зизјуласа има је, заправо, неки специфичан и тешко размрсив облик једностраног и црно-белог ниподаштавања сексуалности. "Пали смо, дакле, све је пало скроз-наскроз". Е, па, неће да буде. Постоје степени. И отуд етика. Кад би све било црно-бело, онда заиста не би било места ни за какву етику. Међутим, реалност је изнијансирана. Јесте наш начин постојања пао. Али ипак чак и у оквиима таквог, палог, начина постојања постоји нешто што је ближе аутентичном, и нешто што је даље од аутентичног. Постоје, да кажемо, "крхотине" оне првобитне целовитости, које су негде очуваније, негде мање очуване. Постоје разне пројаве разбијености те првобитне целовитости (првобитне не нужно хронолошки, већ принципијелно, да ме не би сад неко хватао око тога) - негде је та целовитост, сликовито речено, разбијена на пола, негде на комаде, негде на комадиће, негде у парампарчад, а негде у прах. У том смислу, оно што бисмо конвенционално назвали природном сексуалношћу је ближе аутентичној Божијој замисли о свету него што су то неприродне пројаве сексуалности. Нешто се може употребити природно и противприродно. То би барем нама, вајним неким хришћанима, требало да буде елементарно јасно. Такође, неко је споменуо пастирску проблематичност митрополитовог става. Апсолутно се слажем. И није тачно да нечији истраживачки рад не може реално да утиче на стање ствари, или макар да буде један од фактора који утичу на стање ствари на терену. У ставу да нечији истраживачки рад не може да утиче на реално стање ствари испливава, поред споменутог црно-белог, оштро поларизованог посматрања ствар, још и једно псеудоакадемско одбијање да се прихвати одговорност за своје писање. Дакле, шта год ми писали, то ни на који начин не може имати утицаја на стање ствари на терену. И то је исто идеолошки приступ. Сем тога, хришћанин не сме бити апстрактни, ларпурлартистички истраживач, јер онда и није хришћанин (о овоме вели Ларше у интервјуу који је постављен на страници 13 теме). Све у свему, браћо, сапатници, сапутници, стање ствари је подоста обесхрабрујуће и онерасположујуће. Или се Христос разделио, па једне учи овако, а друге онако? Или можда ниједно од свега тога није Христос? Видим ја да смо ми у Цркви далеко, далеко од истинског заједништва и једноумља око суштински важних тема, и питање је да ли џабе срчемо причешће, или од тога ипак има неке користи. Надајмо се да је ипак има.
  9. Ако нечег у свему овоме има пашквилског, онда је то, на првом месту, претенциозан и неукусан наслов теме, као и чињеница да је иста објављена са профила уредништва, уместо са личног профила колеге аутора кратког осврта. О осталом се може дискутовати.
  10. У Недељу праштања, 18. фебруара 2018. године, у граду Кизљар (Република Дагестан, Руска Федерација), мушкарац је из ловачке пушке отворио паљбу по верницима који су око 16 часова, по завршетку вечерњег богослужења, излазили из православне цркве. Четири особе су страдале на лицу места, још једна је преминула у болници. Људи који су се у тренутку напада још увек налазили у цркви затворили су се изнутра. Нападач је наставио да обилази около и да пуца у правцу цркве. Нападач, који је накнадно идентификован као становник Кизљара, Халил Халилов (22), ликвидиран је на лицу места. Припреме за напад обавио је заједно са својом супругом, која је непосредно са напада побегла. Починилац је претходно начинио и путем интернета проширио снимак на ком је изјавио своју верност Исламској држави. Рањени полицајци су Магомед Рамазанов и Султан Хизиријев. Свих пет страдалих су жене, из броја најактивнијих чланова локалне црквене заједнице: Вера Моргунова, Људмила Шчербакова, Надежда Терлијан, Ирина Мељкомова, Вера Бљињикова. Још две рањене вернице налазе се у тешком стању. Портпарол Његове светости патријарха руског Кирила је изјавио: „Његова светост је дубоко потресен данашњим крвавим догађајем испред цркве у Кизљару, преноси своје најискреније саучешће родбини и пријатељима погинулих, и моли се за њихово упокојење у насељима праведних. Овај зверски чин уочи почетка Великог поста предстојатељ Руске Цркве оцењује као провокацију са циљем да се изазове непријатељство између православног и муслиманског становништва на Кавказу, које вековима живи у међусобном миру. Руска Црква изражава дубоку забринутост догађајем и захтева најдетаљнију могућу истрагу догађаја“. Дагестански муфтија је дао изјаву у којој осуђује напад. У саопштењу стоји: „До нас су дошле жалосне вести: данас, у недељу, у Кизљару се догодила трагедија. Од руке вехабита, који је отворио паљбу из ловачке пушке, погинуло је пет цивила и рањено још неколико особа. Муфтијат Републике Дагестан најоштрије осуђује сваку врсту насиља. Вехабити, који се данас крију иза лажног ислама, немају ничег заједничког са истинским исламом“. Са руског за Поуке.орг: Иван С. Недић, Јелена Недић Извор: http://www.pravmir.ru/v-dagestane-mestnyiy-zhitel-rasstrelyal-prihozhan-tserkvi/

Све поруке на форуму, осим званичних саопштења Српске Православне Цркве, су искључиво лична мишљења чланова форума 'Живе Речи Утехе' и уредништво не сноси никакву материјалну и кривичну одговорност услед погрешних информација. Објављивање информација са сајта у некомерцијалне сврхе могуће је само уз навођење URL адресе дискусије. За све друге видове дистрибуције потребно је имати изричиту дозволу администратора Поука.орг и/или аутора порука.  Коментари се на сајту Поуке.орг објављују у реалном времену и Администрација се не може сматрати одговорним за написано.  Забрањен је говор мржње, псовање, вређање и клеветање. Такав садржај ће бити избрисан чим буде примећен, а аутори могу бити пријављени надлежним институцијама. Чланови имају опцију пријављивања недоличних порука, те непримерен садржај могу пријавити Администрацији. Такође, ако имате проблема са регистрацијом или заборављеном шифром за сајтове Поуке.орг и Црква.нет, пошаљите нам поруку у контакт форми да Вам помогнемо у решавању проблема.

×