Jump to content

Mono

Члан
  • Број садржаја

    926
  • На ЖРУ од

  • Последња посета


Репутација активности

  1. Волим
    Mono је реаговао/ла на Justin Waters у DW: Islam se ne uklapa u zapadni svet?   
    Tesko, mislim odakle ti sad ovo? Ako mislis tako onda daj punu pudrsku kineskom komunistickom rezimu, i odaj postu liku i djelu STaljina i njeogovog SSSR. 
     
    S druge strane, Turska se u zadnjih 10 -15 godina sa Erdoganom podigla uz proislamsku partiju. Dok su ekstremni sekularisti - ataturkovi ateisti vladali Turskom, Turska je bila rupetina zesca. U SAD hriscani i nisu toliko dominantni kao u 19 vijeku i polovinom 20tog, otprilike u isto vrijeme kada i ti tvrdis da je to bio najbolji period SAD povodom liberalizma i slobode koja je postojala. Ateista tad nije bilo kada je Amerika izrastala u modernu i globalnu imperiju. 
     
    Necu sad reci da gdje su ateisti tu nista ne valja. Ali da si ga pretjerao sa svojom citiranom izjavom, jesi pretjerao. 
  2. Волим
    Mono је реаговао/ла на DYNABLASTER у Poruka Sirijskog hriscanina!   
    A koji je motiv i potreba da stavljas ovako nesto na forum, kad svi ovde znamo o cemu se radi?
     
    Stvarno ti je cudan hobi tj smisao zivota, i u toj upornosti u potenciranju tudjeg zla nema napretka, samo muljanje u mestu i zivom glibu, sto se vise gicas to vise tones, iskreno da ti kazem ne bi trebala da se bavis time jer drugima na taj nacin ne pomazes a samo sebi odmazes, to je strucno receno mazohizam, a ti se ljuti kolko oces, a ako se ne ljutis jos gore, nadam se da ces se opametiti i ostaviti svo to zlo jer to ne zasluzuje da se time bavis ni sekundu, ja te ne vidim kao osobu koja treba da se bavi mracnim temama, nego da veseli sve oko sebe, sto nam svima treba u ovo doba
  3. Волим
    Mono је реаговао/ла у Izjava reisu-l-uleme povodom dešavanja u Islamskoj zajednici u Srbiji   
    Sarajevo, 25. april 2013. (MINA) – Povodom posljednjih događaja vezanih za Islamsku zajednicu u Srbiji, reisu-l-ulema Husein ef. Kavazović za Muslimansku informativnu agenciju (MINA) dao je sljedeću izjavu:

    -Izražavam duboku zabrinutost zbog ukupnih okolnosti u kojima već dugo vremena radi Islamska zajednica u Srbiji. Upravo složenost prilika u kojima djeluje Islamska zajednica u Srbiji još više nalaže svim organima, ustanovama i uposlenicima Islamske zajednice u Srbiji potpunu predanost poštovanju normativnih akata i procedura te moralnu i profesionalnu odgovornost u vršenju misije Islamske zajednice.

    Za Rijaset Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini neprihvatljiva je zloupotreba povjerenja i nesavjesno vršenje odgovornih dužnosti na bilo kojoj razini u Islamskoj zajednici. Također, poznat je stav Rijaseta prema svim uposlenicima Islamske zajednice, a to je da se sva otvorena pitanja i nesporazumi moraju rješavati u duhu normativnih akata i propisanih procedura Islamske zajednice.

    Rijaset Islamske zajednice u vezi posljednjih događaja u Islamskoj zajednici u Srbiji, shodno normativnim aktima i procedurama Islamske zajednice, utvrdit će relevantne činjenice i zauzeti stav. 

     

    Извор:

    http://www.rijaset.ba/
  4. Волим
    Mono got a reaction from Ignjatije in Bilal Bosnić - Vatikan će biti muslimanski   
    Ziloti,Ziloti,...Vehabije,Vehabije,Tekfirovci,Tekfirovci,...
  5. Волим
    Mono got a reaction from bgpj in Bilal Bosnić - Vatikan će biti muslimanski   
    Ziloti,Ziloti,...Vehabije,Vehabije,Tekfirovci,Tekfirovci,...
  6. Волим
    Mono got a reaction from Иринеј in Bilal Bosnić - Vatikan će biti muslimanski   
    Ziloti,Ziloti,...Vehabije,Vehabije,Tekfirovci,Tekfirovci,...
  7. Волим
    Mono је реаговао/ла на Trinaesti učenik у Andrej Panin ubijen jer je Ruse pozvao da prime islam   
    Čudno je vreme došlo, žrtve su samo brojke. Računaju se samo u raspravama a hvalimo se napretkom čovečanstva. Čak, i te brojke delimo ih na "naše" i "njihove". A onda se umeša vera pa ispadne da je sve to zbog vere. A šta je ustvari vera? To nas ne zanima. Važno je da su samo "oni" krivi. A koliko smo krivi pred Bogom, razmislićemo na Sudnjem danu. A do tada, nit smo krivi nit dužni nego nama "oni" duguju. I tako dalje dok ne umremo. 

    Kod mene postoje samo dve grupe u ratu: zločinci i nevine žrtve uz zahtev da se svi zločinci kazne i svim preživelim žrtvama pomogne. Ja bih dodao i treću grupu koji nisu ni zločinci ni žrtve već su sebični da pomognu a voljni da ismejavaju.
     
    Samo da podsetim da je bilo i pagana međ precima a kojih smo "izdali". 
  8. Волим
    Mono је реаговао/ла на Eniz у Да ли су овакве хоџе заправо хришћани или...питање за муслимане о чудима?   
    1) To pravi hođa neće uraditi, a ako je to neko uradio slaba li onda hođe!2) Zapisi su zabranjeni u islamu i to jekomercijala opet govorimo o slabim hođama3) Postoje, bolnice, oslijepi čovjek operišu ga, i možda će prgledati ili hrom prohodati .Isa je to mogao božijom dozvolom a ovi danas što tvrde da mogu, iskreno skeptik sam.
  9. Волим
    Mono је реаговао/ла на DYNABLASTER у Andrej Panin ubijen jer je Ruse pozvao da prime islam   
    Mono postoji mnogo korisnijih stvari umesto sto gubis vreme na to sto radis, ustvari, sve je korisnije od toga...
  10. Волим
    Mono је реаговао/ла на μαρὰν ἀθά у Породица из Ирана примила православље   
    Било би добро да и она то прецизно дефинише, да људима то буде јасно, односно да не буде забуне. Исламски фанатизам данас је инструмент у рукама разних наднационалних центара моћи који преко њега остварују део својих себичних интереса који немају никакве везе ни са исламом ни са хришћанством. Већина муслимана, па и народ Ирана, сасвим су нормални, обични, и честити и поштени људи. Мирјам би могла мало да спусти лопту и да бира речи којима изражава своје мисли. Међутим, ствар није ни мало једноставна, па сва банална виђења ситуације једноставно пружају погрешну слику. Проблем је вишедимензионалан. Рецимо, само један аспект. 70 милиона муслимана у Ирану живи, и велика већина је опредељена ка друштвеном уређењу које својим установама пружа заштиту слободе и суверинитета њихове земље, као и елементата њихове самобитности.То не значи да се процеси и прилике у Ирану не мењају. Иран из ере ајатолаха Хомеинија, и савремени Иран у многоме се разликују. Познато је да је дошло до попуштања стеге која је одмах након исламске револуције 1979. године снажно наметнута. За људе попут Мирјам то никада неће бити довољно. Они захтевају радикалне промене, које међутим са собом носе опасност од потпуног урушавања не само читавих муслиманских држава и друштвених уређења већ и самог ислама у његовом аутентичном  и традиционалном учењу. Наравно да они који одлучују о томе неће то никада дозволити па по потребама у зависности од многих унутрашњих и спољних чинилаца, "икономишу". Све то треба имати у виду када се о оваквим стварима прича, и увек имати разума да се схвати да другу културу треба прихватити онаквом каква она јесте, без жеље за наметањем сопственог виђења. 
    Ја сам у једном од својих постова на овој теми поставио линк ка предавању исламског учењака, шеика Имрана Хусеина, у којем он доноси аутентични исламски став према Хришћанима и дотиче се бројиних савремених питања као што су управо исламски џихад, фанатизам, и даје један аутентично исламски став заснован на учењу Курана. Он се чак окреће ка прошлости па анализира и одређене моменте битне за нашу историју, као што је пад Цариграда 1453. године. Врло занимљиво излагање. Нико није ништа коментарисао, што значи, да у овој расправи мало ко заиста се труди да заиста схвати причу свога саговорника. 
  11. Волим
    Mono је реаговао/ла на μαρὰν ἀθά у Породица из Ирана примила православље   
    Као и увек, особе попут тебе имају сасвим баналну причу и прилично једнодимензионалну. Све што сам ја писао а ти цитирала, наведено је у једном много ширем контексту поимања једне културе и њеног односа према страним културама које су агресивно усмерене ка поништавању аутентичних вредности неког народа. Оно што сам ја писао јесте констатација, "да жене морају да носе мараме", али то не значи да се ја залажем да се мараме морају носити. Све зависи како читамо оно што је написано. Ти, обзиром да наступаш са предубеђењем, читаш и поимаш онако како се то уклапа у твоје виђење ствари, али ја заиста нигде нисам подржао исламску теократију, него сам констатовао прилике, али се трудим да их тумачим и посматрам у једном ширем контексту пре свега поменуте културе и њеног односа према утицајима који долазе с  поља. Ради се о томе, да ти моје постове, у којима се трудим да представим стање ствари у једном много ширем контексти, упорно сводиш на банално једнодимензионално, црно бело, поимање ствари. Наравно, у таквом маниру онда није тешко да се било ко за било шта што каже представи као окорели фанатик, лажов, битанга и слично. 
    Ја не знам твоју личну причу, нити ме интересује. На основу твог писања видим да си дубоко фрустрирана или истрауматизована одређеним искуствима која имају везе са исламом. То међутим не значи да на основу тога имаш право или привилегију да намећеш своје мишљење као једино дозвољено и објективно, а да све остале који се са тобом не слажу називаш лажовима.
  12. Волим
    Mono је реаговао/ла на Ђорђе Р у Познати исламски теолог открио јавности једну од главних тајни Ислама   
    Људи не прелазе у Ислам због тога какав је он негде другде, него какав је ту, где они живе. Виде хришћанску заједницу у њиховом градићу, виде исламску заједницу, па одлазе тамо где их срце вуче. Они имају контакт, однос са живим личностима, припадницима и једне и друге вере. Шта се тиче њихових конкретних живота (који се састоји од неког ритма: посао, забава, одмор) како је тамо негде, и да ли је тим људима лоше, или добро? А то и не могу да сазнају лично, него посредно, било утисака неког ко је тамо живео, или пропаганде преко ТВ-а.
     
    Већина људи не живи у свету идеја, па да оцењују да ли је идеја хришћанства, или идеја ислама боља, него се боре да што једноставније, лепше, проведе конкретан дан.
  13. Волим
    Mono је реаговао/ла на Ђорђе Р у Ислам   
    Пре свега, говорио сам сваки пут у историјском контексту. О толеранцији
    хришћанског света ћемо да причамо преко небројено људи спаљених на
    ломачи, због верских убеђења. Колико су западни хришаћани спалили
    православних храмова, и побили православних калуђера, у походима на
    невернике на истоку? Тотално је погрешно поредити османлијску империју
    са данашњим државама. Православље је дефинитивно опстало под
    осмалнијском империјом, како тако, а готово сам сигуран да би тешко
    православље преживело под Римокатоличком империјом. Дефинитивно су и
    Срби више страдали од осталих хришћанских народа, због свог менталитета,
    и због честог учешћа свештеника у побунама.
     
    У том смислу сам се побунио против констатације да је Ислам агресивна религија, коју треба угушити, уништити, забранити у цивилизованом, мирном, ненасилном друштву. А поготово да треба људе одвајати због својих верских убеђења. Већ смо имали то у хитлеровој Немачкој.
  14. Волим
    Mono је реаговао/ла на Ђорђе Р у Ислам   
    Из текста:
     
    Упореди ово са цитатом из Новог Завета:
     
    "Не мислите да сам дошао да донесем мир на земљу; нисам дошао да донесем мир него мач."
     
    И реци која је изјава радикалнија, и више позива на рат, ако се тумаче у истом духу?
     
    Наравно, као хришћанин ћеш одбацити као бесмислицу тумачење понуђеног стиха да Христос овим позива да мачем некоме сечемо главе.
     
    Пошто нисам познавалац Курана, не желим да тумачим, нити да прихватим тумачење неког ко није из те вере, понуђене речи Курана. Можеш наћи хришћанина које ће оне речи Новог завета искористити да оправда зашто је неком одсекао главу. Исто тако можеш наћи неког муслимана којим ће оправдати зашто је неком одсекао главу, овим речима из Курана. Али имаш много више оних који никоме не секу главе, али опет читају те речи, и труде се да живе у складу са њима.
  15. Волим
    Mono је реаговао/ла на Ђорђе Р у Ислам   
    Већ сам ти рекао зашто. Зато што са радикалним верницима треба да раде психијатри. Како када би рекао иди убеди шизофреничара да није у праву, и да гласови у његовој глави нису истинити.
     
    Већ сам ти дао пример исламске државе, која је била много верски толернатнија од било  које хришћанске државе, у то доба. Зар то није очигледан доказ да није проблем у исламу, него у интерпретацији ислама, злоупотреби вере за оправдавање својих нечовечних поступака?
     
    То је као када би читаву римокатоличку цркву свео да на Инквизицију, и на Великог инквизитора. То је овде писац урадио. Наравно, можеш, нико ти то не брани, али онда нема сакривања иза "политичке коректности", или борбе против "политичке коректности". Него је то протурање својих радикалних ставова, које вуку ка "фашизму", у смислу верског шовинизма.
  16. Волим
    Mono је реаговао/ла на Ђорђе Р у Ислам   
    Не видим разлог зашто бих то ја, или било ко то радио?
     
    Не можеш никога научити да буде човек, или нечовек. Ко тражи оправдања за своје нечовештво, зла дела, он ће их наћи и у Курану, као и у Библији.
     
    Што се тиче проблема са радикалним верницима, то је питање за психијатре, јер је ту проблем са људима којима се врши испирање мозга, као и у било којој секти.
  17. Волим
    Mono је реаговао/ла на Ђорђе Р у Ислам   
    И у Старом Завету имаш сличних места, а Стари Завет је исто света књига Цркве. У време најјаче исламске државе, Османлијске империје, је по тумачењу хришћана, у хришћанским државама, њихових светих књига, било по божијем благослову убијање неверника, и не само неверника, него и јеретика, оних који се не слажу са њиховим виђењима и тумачењима светих књига.
     
    Ми бунимо када дођу богоборци и машу нам цитатима Библије, доказујући како је Библија и нелогична, и како подстиче на крвопролића. Јер они не разумеју шта ту пише, не разумеју дух Библије, јер нису Црква, јер читају и проучавају књигу да би нашли нешто лоше у њој. А када тражиш лоше, углавном га и нађеш. Исто тако није у реду да то исто ми радимо припадницима других вероисповести.
  18. Волим
    Mono је реаговао/ла на Ђорђе Р у Ислам   
    Мени се чини да је текст Георгија Максимоваhttp://www.svedokverni.org/muslimanska-emigracija-kao-izazov-hriscanskom-svetu-djakon-georgije-maksimov/ једностран, и помало екстремистичан. Читав Ислам се поистовећује са радикалним Исламом. Мислим да може да се схвати као позив на нетрпељивост, чак да да повода и за екстремно понашање према муслиманима. Јер се поставља таква ситуација, да можемо постојати или ми или они. Ако не уништимо ми њих, уништиће они нас.
     
    Имамо искуство Османлијског царства, које је било за то време поприлично толерантна држава. Током њене владавине је обновљена Пећка патријаршија. Деспот Стефан Лазаревић је ратовао на страни Турака, чак и против хришћана. Свакако није сјајна држава, али ако је упоредимо са тадашњим хришћанским државама, што се тиче верске толеранције, сигурно није заостајала за њима, ако није била и испред њих.
     
    Због тога мислим да треба разграничити радикални ислам, од осталог ислама, и никако трпати све у исти кош. Колико је опасно сав ислам посматрати као умерен и мирољубиву религију, исто је тако опасно и обрнуто, јер то води до прогона муслимана. Запитајмо се да због поступака појединих припадника заједнице, не огрешимо душу о све припаднике заједнице.
  19. Волим
    Mono got a reaction from Trinaesti učenik in HRT : Duhovni Izazovi   
    Poseta zagrebackog muftije Aziz ef. Hasanovica mitropolitu zagrebacko ljubljanskom g. Jovanu,mitropolit zagrebacko-ljubljanski g. Jovan je gost emisije,humanitarna pomoc za Siriju koju organizuju Caritas,Crveni krst i Islamska zajednica Hrvatske
     
    http://www.hrt.hr/index.php?id=enz&tx_ttnews[cat]=486&cHash=e886305835
  20. Волим
    Mono је реаговао/ла на bosanac у Nemuslimanke nosile hidžab na jedan dan   
    A što se tiče tvoje nošnje ja bih te zamolio da ne nosiš islamsku odječu.Obuci se onako kao se sveta Marija oblačila i bio bih prezadovoljan.
  21. Волим
    Mono got a reaction from bosanac in Nemuslimanke nosile hidžab na jedan dan   
    Nemuslimanke nosile hidžab na jedan dan        
     
                     Subota, 02 Februar 2013 18:12          

    IslamBosna.ba- Veliki broj nemuslimanki širom
    svijeta nosilo je hidžab 1. februara obilježavajući Svjetski dan hidžaba
    s nadom da će dovesti do veće vjerske tolerancije i razumjevanja, a
    također i istaći vrijednost hidžaba kao muslimanskog izbora.

    "Znam da se radi o skromnom ponašanju, ne samo odjeći i da je
    neispravna pretpostavka da žene nose hidžab jer su prisiljene na njega,
    naročito u SAD-u", kaže Ester Dale (28) iz Kalifornije.

    "To uopće nije istina", dodaje majka troje djece.

    Dale je jedna od žena širom svijeta koja je odlučila da obilježi Svjetski dan hidžaba.

    Nezma Kan iz New Yorka je prva osoba koja je predložila obilježavanje
    Svjetskog dana hidžaba kako bi ohrabrila nemuslimanke da stave hidžab i
    dožive ga. Projekat je osmišljen kao podsticaj za bolje razumjevanje i
    razbijanje kontroverzi oko hidžaba kao muslimanskog izbora.

    "Odrastajući u Bronxu, New York City, doživljela sam popriličnu
    diskriminaciju zbog mog hidžaba", kaže Kanova, koja se preselila u New
    York iz Bangladeša kada je imala 11 godina i time postala jedina
    djevojčica sa hidžabom u školi.

    "U srednjoj školi bila sam 'Batman' ili 'nindža'", dodaje ona.

    "Kada sam krenula na koledž, što je bilo odmah iza 11. septembra,
    zvali su me Osama bin Laden ili terorista. Bilo je to grozno iskustvo".

    "Shvatila sam da je jedini način da okončamo diskriminaciju ukoliko zamolimo naše kolegice da same dožive nošenje hidžaba".

    Kanin prijedlog uskoro je naišao na podršku širom svijeta a opis
    njene grupe na Facebook-u preveden je na 22 jezika. Također kontaktirale
    su je osobe velikog broja zemalja, uključujući Veliku Britaniju,
    Australiju, Indiju, Pakistan, Francusku i Njemačku.

    Islam gleda na hidžab kao obavezni dio odjeće za žene, ne vjerski simbol s kojim se iskazuje pripadnost.

    Slobodan izbor



    Željeći da nosi hidžab, Jess Rhodes, mlada Britanka, nemuslimanka,
    odlučila je da nosi hidžab mjesec dana nakon što je saznala za ovaj
    događaj preko interneta.

    "Pošto baš nisam vješta u nošenju hidžaba nosim ono što bi mogli
    nazvati jednodjelni hidžab, samo ga navučem na glavu. Ali otkrila sam da
    postoji veliki broj mogućnosti. Postoje različiti načini nošenja", kaže
    Jess Rhodes (21), studentica iz Norwicha u Velikoj Britaniji.

    Jess je preko društvenih mreža saznala za ovaj događaj i to preko
    svoje prijateljice Widyan el-Ubudy iz Australije i koja je zamolila
    svoje prijatelje sa Facebook-a da učestvuju.

    "Uvjerila je me da nije potrebno da budem muslimanka, da se radi
    zapravo o skromnosti, iako je očito povezana sa islamom, i pomislila sam
    'što da ne?'", kaže Rhodes.

    "Moji roditelji su sasvim prirodno reagovali pitajući se da li je to
    dobra ideja", dodaje Rhodes, koja je odlučila nositi hidžab mjesec dana.

    "Bili su zabrinuti da li će me neko na ulici napasti zbog nedostatka tolerancije".

    I sama Rhodes je bila zabrinuta zbog reakcija.

    "Ne mogu to zaista objasniti ali ljudi su stvarno bili jako susretljivi, naročito u radnjama", kaže ona.

    Dopirući do žena širom svijeta kampanja nastoji pružiti jasnu sliku o hidžabu kao o izboru muslimanke.

    Kao pobožna Mormonka, Dale razumije značaj vjere u svakodnevnom
    životu. Ona kaže da joj je poznata stigma vezana za hidžab i nada se da
    je ovo šansa koja će pomoći u borbi protiv stigmatizacije.

    "Ovo je dobra prilika da ljudi nauče da ne mogu donositi sud o nekome samo na osnovu onoga što oblači", kaže Dale.

    Organizatori ovog događaja kažu da im je dojadilo da se sa hidžabom
    povezuju riječi 'potlačena' ili 'pokorena'. One odbacuju ideju da žene
    samo nose hidžab na insistiranje oca ili radikalnog člana porodice stoga
    se ovaj dan obilježava kako bi pokazali svijetu da žene biraju hidžab
    svojevoljno.

    IslamBosna.ba
  22. Волим
    Mono got a reaction from bosanac in Postavi pitanje muslimanu   
    Serijat se sprovodio 1400 godina... algabacaju bighugbighug gringrin
  23. Волим
    Mono got a reaction from bosanac in MUFTIJA DR. AZIZ EF. HASANOVIĆ U POSJETU MITROPOLITU ZAGREBAČKO-LJUBLJANSKOM JOVANU PAVLOVIĆU   
    MUFTIJA DR. AZIZ EF. HASANOVIĆ U POSJETU MITROPOLITU ZAGREBAČKO-LJUBLJANSKOM JOVANU PAVLOVIĆU
     
     

    U utorak 5. veljače muftija dr. Aziz ef. Hasanović posjetio je
    mitropolitu zagrebačko-ljubljanskog Jovana Pavlovića u prostorijama
    mitropolije zagrebačke. Susret je nastavak posjeta muftije poglavarima
    vjerskih zajednica u Hrvatskoj te je nakon posjeta kardinala Josipa
    Bozanića i rabina Kotel Da Dona, posjetio i mitropolitu Pavlovića. U
    razgovoru muftija i mitropolit zaključili su da imaju mnogo zajedničkih
    tema o kojima se može razgovarati te mnogo projekata na kojima mogu
    zajednički raditi. Primjer dobre suradnje je suradnja Islamske gimnazije
    dr. Ahmeda Smajlovića te Srpske pravoslavne opšte gimnazije Kantakuzine
    Katarine Branković. Mitropolit Jovan istaknuo je dobru dosadašnju
    suradnju s prethodnim muftijom Ševkom ef. Omerbašićem. Zaključeno je da
    treba zauzeti zajedničke stavove po pitanju vjerskih sloboda i prava, s
    posebnim naglaskom na radijsku emisiju Duhovna misao čija je koncepcija
    promijenjena bez ikakvih konzultacija s vjerskim zajednicama.
    Mitropolit
    je pokazao i bogatu zbirku eksponata muzeja Pravoslavne crkve koji
    zorno prikazuju i svjedoče povijesti Pravoslavne crkve.
     
    http://www.islamska-zajednica.hr/pisani_materijali/2013/VELJACA/MUFTIJA%20U%20MITROPOLIJI.pdf
     
     
  24. Волим
    Mono got a reaction from bosanac in Питајте Администрацију   
    Nama ti koji nisu teolozi prave problema...
  25. Волим
    Mono got a reaction from bosanac in Питајте Администрацију   
    A problem je u tome to sto se vecina tema koje su pozitivne o Islamu brisu,a vecina tema koja blati Islam ostaju
     
    1. Koliko je to razumna mera?Neka se podesi forum,da teme iz podforuma za muslimane mogu da vide samo oni koji pisu na njemu ili tako nesto...
    2. Vecina administratora i moderatora smatra bilo kakvo pozitivno pisanje o Islamu prozelitizam,misionarenje?kako cemo onda da vodimo dijalog?
    3.Teme koje vredaju islam se otvaraju i ne brisu
    4. Jel moze neki primer smislene teme?
    5.Neka se iznose kritike,ali bez pljuvanja,blacenja,...na primer moze da se kaze jel znas da je Muhamed uradio to...pa se donese autentican link ili teskt...A ne Muhahmed je bio ovakav ili bio je ovo ili ono...Kako cemo onda da imamo dijalog ako ne mozemo da iznosimo osnove naseg verovanja?

Све поруке на форуму, осим званичних саопштења Српске Православне Цркве, су искључиво лична мишљења чланова форума 'Живе Речи Утехе' и уредништво не сноси никакву материјалну и кривичну одговорност услед погрешних информација. Објављивање информација са сајта у некомерцијалне сврхе могуће је само уз навођење URL адресе дискусије. За све друге видове дистрибуције потребно је имати изричиту дозволу администратора Поука.орг и/или аутора порука.  Коментари се на сајту Поуке.орг објављују у реалном времену и Администрација се не може сматрати одговорним за написано.  Забрањен је говор мржње, псовање, вређање и клеветање. Такав садржај ће бити избрисан чим буде примећен, а аутори могу бити пријављени надлежним институцијама. Чланови имају опцију пријављивања недоличних порука, те непримерен садржај могу пријавити Администрацији. Такође, ако имате проблема са регистрацијом или заборављеном шифром за сајтове Поуке.орг и Црква.нет, пошаљите нам поруку у контакт форми да Вам помогнемо у решавању проблема.

×
×
  • Create New...