Jump to content

Дража

Члан
  • Број садржаја

    976
  • На ЖРУ од

  • Последња посета


Репутација активности

  1. Волим
    Дража got a reaction from Марина Савковић in Житије преподобномученика Харитона црноречког   
    Свети новомучениче Харитоне моли Бога за нас. slavaaa
  2. Волим
    Дража got a reaction from Сербич in Ekumenizam da/ne .   
    Управо тако брате Драгане. Ко хоће уз известан духовни напор и подвиг увек се може одрећи својих заблуда. Управо то ураде сви обраћеници у Православље, али ураде то из срца и душе а не због некаквих преговора и договора на папиру озваничених са њиховим инославним "духовним" вођама. Смешно.
    Модерни екуменизам је најгори могући сценарио и за нас и за оне који се тобоже кроз њега требају вратити правој вери.
  3. Волим
    Дража got a reaction from Сербич in Ekumenizam da/ne .   
    "Екуменизам је заједничко име за псевдохришћанства, за псевдоцркве Западне Европе. У њему су срцем својим сви европски хуманизми, са папизмом на челу. Α сва та псевдохришћанства, све те псевдоцркве нису друго већ јерес до јереси. Њима је заједничко еванђелско име: свејерес. Зашто? Зато што су у току историје разне јереси негирале или унакажавале поједине особине Богочовека, Господа Христа, а ове европске јереси одстрањују васцелог Богочовека и на Његово место стављају европског човека. Ту нема битне разлике између папизма, протестантизма, екуменизма, и осталих секти, чије је име легеон.
    Православни догмат, у ствари сведогмат ο Цркви је одбачен и замењен латинским јеретичким сведогматом ο првенству и непогрешивости папе, човека. Α из те свејереси изројиле су се, и непрестано се роје друге јереси: Filioque, избацивање „епиклезе”, увођење тварне благодати, азима, чистилиште, благајна сувишних дела, механизовано учење ο спасењу, и тиме механизовано учење ο животу, папоцентризам, „света” инквизиција, индулгенција, убијање грешника због греха, језуистика, схоластика,
    казуистика, монархистика, социјални хуманизам...
    Протестантизам? Најрођеније и верно чедо папизма, својом рационалистичком схоластиком срља из јереси у јерес, стално се дави у разним отровима својих јеретичких заблуда. Притом, папистичко гордоумље и „непогрешиво” безумље апсолутистички царује и пустоши душе његових верника. У начелу, сваки је протестант независни папа, непогрешиви папа у свима стварима вере. Α то увек води из једне духовне смрти у другу. И никад краја томе умирању, јер је број духовних смрти човекових – безброј." - Св. Јустин Ћелијски, из књиге "ПРАВОСЛАВНА ЦРКВА И ЕКУМЕНИЗАМ"
    Оно што је важно је то да данашњи екуменизам нема ништа са истинским православним икуменизмом већ је чиста световна грађевина - чист хуманизам како каже СвЈустин Ћелисјки. Оваквог екуменизма треба сви да се стидимо. Ако ништа зато што га у неку руку прећутно подржавамо. Не знам чему нешто ново (необјављено) од Св.Јустина Ћелијског кад је овај Свети Отац Цркве Божије о модерном екуменизму већ све рекао. Свети Оче Јустине моли Бога за православни народ Свој. А због оваквих Авиних јасних светоотачких ставова према "еуменизму" његова догматика је "с(а)весно" искључена као обавезна литература са православних богословија. Св.Јустин је старомодан или шта ли? Тако да ова новоиздата књига умировљеног епископа Атанасија не може променити или у другачијем светлу приказати Авин јасан став о свејереси модерног екуменизма.
  4. Волим
    Дража got a reaction from Сербич in Ekumenizam da/ne .   
    "Непогрешивост је природно Богочовечанско својство и природна Богочовечанска функција Цркве као Богочовечанског тела Христовог, коме је вечна глава – Истина = Свеистина: Друга Ипостас Пресвете Тројице: Богочовек Господ Исус Христос. Догматом ο непогрешивости папе папа је, у ствари, проглашен за цркву, и он, човек – заузео место Богочовека. To je завршни тријумф хуманизма. Али у исто време и друга смрт (Отк.20,14; 21,8) папизма, а кроз њега и са њим и сваког хуманизма. Но, према Истинитој Цркви Христовој, која од појаве Богочовека Христа постоји у нашем земаљском свету као Богочовечанско тело, догмат ο непогрешивости папе је не само јерес већ свејерес. Јер ниједна јерес није тако радикално и тако интегрално устала против Богочовека Христа и Цркве Његове, као што је то урадио папизам кроз догмат ο непогрешивости папе – човека. Нема сумње, то је јерес над јересима. To – страхота над страхотама. To – невиђена побуна против Богочовека Христа. To, авај! – најјезивије протеривање Господа Христа са земље. To – поновна издаја Христа. To – поновно распињање Господа Христа, само не на дрвеном већ на златном крсту папског хуманизма. Α све је то – пакао, пакао, пакао за јадно биће земљино што се човек зове." - Св. Јустин Ћелијски
  5. Волим
    Дража got a reaction from Сербич in Ekumenizam da/ne .   
    Разумеју они врло добро шта се дешава под плаштом ововременог екуменизма сестро Андрееј. Може неко писати и мислити да су они незнавени, псевдозилоти, парасинагогичари, тзв.ревнитељи и сл. али то једноставно није истина. Време ће нам показати. Нетрпљивост међу православном браћом због тог тзв. екуменизма (тзв. јер је пун небогоугодних компромиса) са свим и сваким из дана у дан се повећава. То је већ довољно да видимо какви су му плодови и какав ће бити његов коначан резултат. То је прича за наивне да ће се папска институција истински покајати за јереси и учињена злодела кроз историју. Нека они који подржавају и практикују овако наопако исконструисан екуменизам иду по градовима где су римокатолици (и остали јеретици) у већини и нека им проповедају праву веру. Направиће за месец дана више помака и добрих плодова него за све ове године екуменисања. Али пре него што почну проповедати међу јеретицима нека прво свој Српски народ науче духовности и приближе Богу. Они кућу праве од крова а не од темеља. Имају толико посла у својим епархијама а губе вереме са вечито свесно непокајаним грешницима. Нека спасавају своје поверено им стадо. Када тај циљ испуне нека онда, ако су у могућности, помогну и туђем.
  6. Волим
    Дража got a reaction from Н И Н Е in Диана Будисављевић   
    Патњу примила као своју
    Дело ДИАНЕ БУДИСАВЉЕВИЋ, Аустријанке која је из логора НДХ спасла 12.000 српске деце, готово непознато. Ризиковала живот. Страдало 11 њених сарадника. Под лупом Гестапоа, домобрана, Лубурића
    http://desmond.yfrog.com/Himg294/scaled.php?tn=0&server=294&filename=dianawm.jpg&xsize=640&ysize=640
    БИЛА сам сама са 62 деце, која су лежала на поду, у вагону за стоку, без икакве хране и пића. Пут је био ужасан. Целу ноћ се чуло стењање и кукање. Пут до Загреба чинио се бесконачним. Деца су тражила храну. Све што сам могла да учиним било је да их тешим да ћемо се за њих бринути, да ће њихове мајке доћи. Тражили су их - мајке, очеве, баке, деке. Једно јадно мало детешце стално је молило: ’Дедо, покриј ме, хладно ми је.’ Током вожње нисам могла да се померим, како не бих некога нагазила. Већа су деца стално седела на ноћним посудама, мала су се прљала. Под је био пун блата и дечјих глиста.“
    Потресни запис у дневнику Диане Будисављевић, датиран 10. јула 1942, дан по повратку из логора Стара Градишка, само једним делићем описује са чим се храбра жена, која је из усташких „творница смрти“ избавила 12.000 српске деце, сретала током четири године своје акције, јединственог хуманитарног подвига у Другом светском рату.
    Одважност
    СВАКИ одлазак у логор, сваки сусрет са Артуковићем, Кватерником или Лубурићем, сваки телефонски разговор у којем се причало о помоћи малим логорашима, представљао је опасност за одважну Аустријанку и њене сараднике. Толику да је чак 11 учесника Дианине акције спасавања српске деце, своју племенитост платило - животом.
    Радили су мимо усташких власти, на неодобравање Немаца, под сталним страхом од Гестапа, домобрана, прекидани претресима кућа и станова, одузимањем млека и витамина стиглих из иностранства, пелена и чарапа које су жене даноноћно шиле. Диана Будисављевић није презала ни од чега. О томе ће написати:
    „Позивала сам се на усмено одобрење министра Артуковића и одобрење др Кинела, која, међутим, нису постојала у писменом облику. Од почетка сам сама била одговорна за акцију, све се радило под мојим именом и мојим ризиком. Није ми преостало ништа друго него да сама за све преузмем одговорност. Полазила сам од становишта да мој живот није вреднији од живота недужно прогањаних.“
    Непоколебљива Диана је на своју руку улазила у логоре - чак и у оне из којих се никада није излазило. Диана ће тако током 1942. проћи кроз логоре Млака, Јасеновац, кроз Стару Градишку, Сисак, Горњу Ријеку, Лобор-град. У сваком је преговарала са мајкама да јој дају децу, не би ли макар њих спасли.
    Растанци
    И ПОНОВО тај страшни 10. јул 1942. у Старој Градишки, у такозваној Дечјој болници, где је било свега осим лечења малишана:
    „Жене које већ три дана нису ни за себе ни за своју децу добиле храну, које су оно мало што су имале од куће већ потрошиле, које су за храњење својих плачућих најдражих имале само своје сузе и свој очај, сада су гледале те мале изгладнеле лешеве. И још један носач мртвих, и још један; њих седам један за другим. И сад више нису могле издржати. И ако властито срце искрвари - спасти, спасти најдраже. Дошле су до столова где су писане листе, гурале су се и молиле: ’Узмите, узмите, не можемо их хранити, не можемо дозволити да умру од глади’.“
    Често је пред Диану стављан избор: сву децу није могла да спаси. Једном је, тако, морала да малишане поставља на ноге - оно које не би могло да устане, није смело на пут. Од осталих су се мајке једва растајале... Диана овако описује друго путовање у Стару Градишку, 13. јула 1942:
    „Децу коју смо пописали, усташе су одводиле на први спрат. Одмах су их одвајали од мајки. Колико је било храбрости у тим женама. Неки малишани нису хтели да се одвајају од мајки и сада су очајне мајке говориле својим најдражима: ’Биће ти лепо, немој се бојати, ускоро ћу доћи по тебе’. И увек тихо питање, упућено нама: хоће ли икада више видети своју децу. Стално смо понављали да ће деца доћи у домове, да им нећемо учинити ништа нажао, да ћемо се за њих бринути док се не врати из Немачке. И после уписа у листу, последњи пољубац, последњи загрљај, често само на брзину, јер су бездашне усташе насилно раздвајале мајке од деце.“
    Данак
    СПАСЕНУ децу, Диана и сарадници смештали су на неколико локација у Загребу. Онда су покушавали да их удоме у породице, али да сачувају њихов идентитет. И да унесу бар мало радости у мале животе:
    „Добила сам за нову 1943. годину две трајне кобасице. Одлазим у Стакленик. Најпре сам намеравала да их дам само болесној деци. Остала деца су због тога несрећна, па ме жена која их чува моли да режем мале комадиће, али да сваком детету нешто дам. Уз доста муке, успела сам сваком од преко стотину деце дати мали комадић. Тамо је била и једна мајка, с једномесечним дететом, друга с бебом од 14 дана. У Стакленику је било хладно и дувала је промаја.“
    Непроспаване ноћи, готово опсесивна брига за српском децом у логорима и ван њих, узели су данак у Дианином здрављу. За свега неколико месеци, смршала је 16 килограма. У септембру 1942, записаће ово:
    „Након побољевања, започетог одласцима у логоре, патила сам од стомачних проблема које нисам могла да спречим никаквим лековима. Сви прегледи на клиници, све терапије су биле безуспешне. Коначно се закључило да су моје тегобе изазване психичким проблемима. Отпало ми је више од пола косе.“
    ВЕЋА ОД ШИНДЛЕРА
    * Аустријанка удата за Србина, организовала је акцију спасавања српске деце из усташких логора у време НДХ.
    * Децу са Козаре, Кордуна, из хрватских и босанских села, лечила је у Загребу и
    покушавала да нађе фамилије које би их подизале.
    * Пописала је око 12.000 малишана у своју картотеку, како би им сачувала имена и вратила их родитељима после рата.
    * Имала је подршку уског круга људи, и сви су ризиковали своје животе због српске деце. Против ње и сарадника биле су усташке власти, а после рата је пала и у немилост
    комуниста.
    * Умрла је готово заборављена, у Инсбруку, у Аустрији. Њено име не носи ниједна улица, ни институција у Србији, Босни или Хрватској. Нема је у уџбеницима, нема ни књиге ни филма о њој.
    НЕПРЕЖАЉЕНА КАРТОТЕКА
    НЕПОСРЕДНО после рата, нове власти почеле су да праве проблеме Диани. Одузели су јој картотеку, због чега многи родитељи никада нису нашли своје синове и кћери.
    „28. мај 1945.
    Долазе неке жене и питају за децу коју су предале у логору у Сиску. Имам још неколико фотографија. Мисле да су препознале једно дете. Долази господин Мађер да преузме моју картотеку. Кажем му да сам очајно увређена. Предајем картотеку, бележнице за налажење непознате деце, регистар за фотографије и бележницу с пописом посебних ознака на деци. Била је то сада велика бол, да нам се тако нагло наш рад на картотеци одузео, и да нам је на тај начин било онемогућено да остваримо враћање што више мале деце родитељима. Страшно растајање у логорима, дугогодишња чежња за њима на раду у Немачкој, а сада неће наћи своје најдраже. (...)
    13. августа 1945.
    На картотеци раде нови људи, који о судбини тражене деце ништа не знају. Већ смо установили да картотека више није у реду, што је било неизбежно када неупућене руке њоме баратају.“
    ХПЦ
    „11. април 1942.
    Чула сам да се новоименовани поп Хрватске православне цркве јако залаже за логораше. Молим га да се заузме за ослобађање деце и нарочито мајки. Наше су наде у помоћ попа биле узалудне. Није се за прогоњене православце уопште заузео.“
    Још информација:
    http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.69.html:269897-Patnju-primila-kao-svoju
    http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.69.html:269982-Sacuvala-mi-zivot-i-ime
    http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.69.html:270089-Preziveo-pakao-Jasenovca#vote
    http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.69.html:270681-Marija-nam-je-sacuvala-zivot
    http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.69.html:270190-Sudbine-nestale-u-arhivama#vote
    http://www.facebook.com/posted.php?id=109559149077091
  7. Волим
    Дража got a reaction from Дијана. in БОЖЕ, Боже мој, зашто си ме оставио?   
    Узрастајмо у вери православној на сваки начин и не мудрујмо у тумачењима свега и свачега.
    И пустимо протестанте, римокатолике и контроверзне школарце њиховим заблудама и не учимо се вери и животу од њих нити то предлажимо другима да раде.
  8. Волим
    Дража got a reaction from Дијана. in Расправе о бесмртности душе и о свесности душе након смрти   
    Царство небеско је овде и сада. Како би иначе Анђели увек били међу нама, нарочито на Светој Литургији. Познато је да је и Ава Јустин говорио сестринству Ћелијском да и када држи говор физички и чулно у празном храму - да храм никада није празан. Анђели су свакако увек присутни. После смрти телесне душа наставља да живи. До сада су ме (нас) тако учили и у то верујем. Шта поједници данас покушавају "научити" верне, не интересује ме нимало а исто толико им верујем.
  9. Волим
    Дража got a reaction from Руси долазе in Ekumenizam da/ne .   
    Мало више о екуменизму из пера Св. Јустина Ћелијског и осталих богоносних Отаца наше Свете Цркве. Ипак мало јасније, конкретније и садржајније него што је приказано у најновијој књизи (од 30-так страна) умировљеног епископа Атанасија Јевтића.
    1. ХУМАНИСТИЧКИ ЕКУМЕНИЗАМ - Св. ЈУСТИН Ћелијски
    (из књиге "Православна Црква и екуменизам")
    Линк: http://www.svetosavlje.org/biblioteka/Izazovi/HumEkum.htm
    2. ОДГОВОР СВЕТОМ СИНОДУ - Св. ЈУСТИН Ћелијски
    Линк: http://www.svetosavlje.org/biblioteka/Knjige/AvvaJustin/OZajednickojMolitviZaJedinstvoSvetomSinodu.htm
    3. ОДГОВОР НА АНОНИМНУ ДОПИСНИЦУ
    (О чланству у Екуменском савету цркава) - Св. ЈУСТИН Ћелијски
    Линк: http://www.svetosavlje.org/biblioteka/Knjige/AvvaJustin/OdgovorNaAnonimnuDopisnicu.htm
    4. ПРАВОСЛАВНА ЦРКВА И ЕКУМЕНИЗАМ - Св. ЈУСТИН Ћелијски
    Линк: http://www.svetosavlje.org/biblioteka/Izazovi/justin.htm
    5. СРПСКА ЦРКВА ПРОТИВ ЕКУМЕНИЗМА - Епископ рашко-призренски АРТЕМИЈЕ
    Линк: http://www.svetosavlje.org/biblioteka/Izazovi/epartemije.htm
    6. ЕКУМЕНИЗАМ И ВРЕМЕ АПОСТАСИЈЕ - Епархија Рашко-Призренска, 1994.
    Линк: http://www.svetosavlje.org/biblioteka/Izazovi/Ecumen/ecumen.htm
    7. УНИЈА - МЕТОД ПАПОЦЕНТРИЧНОГ ЕКУМЕНИЗМА - Архимандрит ГЕОРГИЈЕ Капсанис
    Линк: http://www.svetosavlje.org/biblioteka/Izazovi/KapsanisUnija.htm
    8. ГЛАС САВЕСТИ - ВАСИЛИЈ Лурје, Ђакон АНДРЕЈ Курајев
    Линк: http://www.svetosavlje.org/biblioteka/Izazovi/GlasSavesti.htm
    9. САВРЕМЕНИ ИЗАЗОВИ ЦРКВЕ: СВЕЈЕРЕС ЕКУМЕНИЗМА - Протојереј ТЕОДОР Зизис
    Линк: http://www.svetosavlje.org/biblioteka/Izazovi/SvejeresEkumenizmaZizis.htm
    10. ЕКУМЕНИЗАМ - Питања и одговори свима разумљиви - Јеромонах НИЛ Аркашу, Јеромонах ВАРВАР Моројану
    Линк: http://www.svetosavlje.org/biblioteka/Izazovi/Ekumenizam/Ekumenizam.htm
  10. Волим
    Дража got a reaction from Гоце in Ekumenizam da/ne .   
    Мало више о екуменизму из пера Св. Јустина Ћелијског и осталих богоносних Отаца наше Свете Цркве. Ипак мало јасније, конкретније и садржајније него што је приказано у најновијој књизи (од 30-так страна) умировљеног епископа Атанасија Јевтића.
    1. ХУМАНИСТИЧКИ ЕКУМЕНИЗАМ - Св. ЈУСТИН Ћелијски
    (из књиге "Православна Црква и екуменизам")
    Линк: http://www.svetosavlje.org/biblioteka/Izazovi/HumEkum.htm
    2. ОДГОВОР СВЕТОМ СИНОДУ - Св. ЈУСТИН Ћелијски
    Линк: http://www.svetosavlje.org/biblioteka/Knjige/AvvaJustin/OZajednickojMolitviZaJedinstvoSvetomSinodu.htm
    3. ОДГОВОР НА АНОНИМНУ ДОПИСНИЦУ
    (О чланству у Екуменском савету цркава) - Св. ЈУСТИН Ћелијски
    Линк: http://www.svetosavlje.org/biblioteka/Knjige/AvvaJustin/OdgovorNaAnonimnuDopisnicu.htm
    4. ПРАВОСЛАВНА ЦРКВА И ЕКУМЕНИЗАМ - Св. ЈУСТИН Ћелијски
    Линк: http://www.svetosavlje.org/biblioteka/Izazovi/justin.htm
    5. СРПСКА ЦРКВА ПРОТИВ ЕКУМЕНИЗМА - Епископ рашко-призренски АРТЕМИЈЕ
    Линк: http://www.svetosavlje.org/biblioteka/Izazovi/epartemije.htm
    6. ЕКУМЕНИЗАМ И ВРЕМЕ АПОСТАСИЈЕ - Епархија Рашко-Призренска, 1994.
    Линк: http://www.svetosavlje.org/biblioteka/Izazovi/Ecumen/ecumen.htm
    7. УНИЈА - МЕТОД ПАПОЦЕНТРИЧНОГ ЕКУМЕНИЗМА - Архимандрит ГЕОРГИЈЕ Капсанис
    Линк: http://www.svetosavlje.org/biblioteka/Izazovi/KapsanisUnija.htm
    8. ГЛАС САВЕСТИ - ВАСИЛИЈ Лурје, Ђакон АНДРЕЈ Курајев
    Линк: http://www.svetosavlje.org/biblioteka/Izazovi/GlasSavesti.htm
    9. САВРЕМЕНИ ИЗАЗОВИ ЦРКВЕ: СВЕЈЕРЕС ЕКУМЕНИЗМА - Протојереј ТЕОДОР Зизис
    Линк: http://www.svetosavlje.org/biblioteka/Izazovi/SvejeresEkumenizmaZizis.htm
    10. ЕКУМЕНИЗАМ - Питања и одговори свима разумљиви - Јеромонах НИЛ Аркашу, Јеромонах ВАРВАР Моројану
    Линк: http://www.svetosavlje.org/biblioteka/Izazovi/Ekumenizam/Ekumenizam.htm
  11. Волим
    Дража got a reaction from Гоце in Ekumenizam da/ne .   
    "Непогрешивост је природно Богочовечанско својство и природна Богочовечанска функција Цркве као Богочовечанског тела Христовог, коме је вечна глава – Истина = Свеистина: Друга Ипостас Пресвете Тројице: Богочовек Господ Исус Христос. Догматом ο непогрешивости папе папа је, у ствари, проглашен за цркву, и он, човек – заузео место Богочовека. To je завршни тријумф хуманизма. Али у исто време и друга смрт (Отк.20,14; 21,8) папизма, а кроз њега и са њим и сваког хуманизма. Но, према Истинитој Цркви Христовој, која од појаве Богочовека Христа постоји у нашем земаљском свету као Богочовечанско тело, догмат ο непогрешивости папе је не само јерес већ свејерес. Јер ниједна јерес није тако радикално и тако интегрално устала против Богочовека Христа и Цркве Његове, као што је то урадио папизам кроз догмат ο непогрешивости папе – човека. Нема сумње, то је јерес над јересима. To – страхота над страхотама. To – невиђена побуна против Богочовека Христа. To, авај! – најјезивије протеривање Господа Христа са земље. To – поновна издаја Христа. To – поновно распињање Господа Христа, само не на дрвеном већ на златном крсту папског хуманизма. Α све је то – пакао, пакао, пакао за јадно биће земљино што се човек зове." - Св. Јустин Ћелијски
  12. Волим
    Дража got a reaction from rahela in Ekumenizam da/ne .   
    "Непогрешивост је природно Богочовечанско својство и природна Богочовечанска функција Цркве као Богочовечанског тела Христовог, коме је вечна глава – Истина = Свеистина: Друга Ипостас Пресвете Тројице: Богочовек Господ Исус Христос. Догматом ο непогрешивости папе папа је, у ствари, проглашен за цркву, и он, човек – заузео место Богочовека. To je завршни тријумф хуманизма. Али у исто време и друга смрт (Отк.20,14; 21,8) папизма, а кроз њега и са њим и сваког хуманизма. Но, према Истинитој Цркви Христовој, која од појаве Богочовека Христа постоји у нашем земаљском свету као Богочовечанско тело, догмат ο непогрешивости папе је не само јерес већ свејерес. Јер ниједна јерес није тако радикално и тако интегрално устала против Богочовека Христа и Цркве Његове, као што је то урадио папизам кроз догмат ο непогрешивости папе – човека. Нема сумње, то је јерес над јересима. To – страхота над страхотама. To – невиђена побуна против Богочовека Христа. To, авај! – најјезивије протеривање Господа Христа са земље. To – поновна издаја Христа. To – поновно распињање Господа Христа, само не на дрвеном већ на златном крсту папског хуманизма. Α све је то – пакао, пакао, пакао за јадно биће земљино што се човек зове." - Св. Јустин Ћелијски
  13. Волим
    Дража got a reaction from vesko3 in ISTINA O KOJOJ SE U HRVATSKOJ ŠUTI (a tek kod nas u Srbiji)   
    Са ЕУ свим обичним људима је животни стандард (а и велики број грађанских и радничких права) јако опао. Ова економска "криза" која је исконструисана из истих центара моћи као и сама ЕУ је само омогућила легализацију бескрупулозних репресивних мера према обичном човеку. Причам о радничкој класи а не о менаџерима по банкама и сл. Већина нас имамо рођаке у државама које су чланице ЕУ, њихова искуства су сва до једног негативна. Ето немогуће да ми знамо каква је у суштини ЕУ и чему она служи, а они који у таквом систему живе и раде годинама да не знају.
  14. Волим
    Дража got a reaction from školarac in Брак - заједница мушкарца и жене   
    Удата жена то што о.Јустин саветује не сме учинити у било ком случају. Ако је прељуба када ожењен мишкарац или удата жена са жељом погледа (и помисли) на другу жену/мушкарца (у срцу свом учини прељубу) колико је велики грех по вама поменуто "истресање кесе"? Никакав контекст не оправдава овакве савете.
  15. Волим
    Дража got a reaction from Ромејац in "Papa je vidljivi i živi Krist na zemlji"!?   
    А јесу ови римокатолици досадни са папом. Људи моји то је човек као и сваки други сем што се издваја по гордости и властољубивости својој (једини је у историји људској дао себи за право да се прогласи за заменика Божијег ).
  16. Волим
    Дража је реаговао/ла на Жељко у Бивши епископ Артемије и његова герила !!!   
    Зато што :
    Људи једноставно траже праву заједницу а не јавни скуп на коме проведу сат времена и ајд кући. При том од присутних знају евентуално двоје троје а остале никад нису упознали, ако се временом и упознају уместо у парохијски дом на кафицу после литургије одлазе у оближњи кафић а ту нема свештеника и заједница је половична. Свећеник је по обичају заузет , нема се кад, треба наранити децу , зуји у водицама или на другим је местима код неких тајфуна, проси донације за ово или оно, а заједница живи без и мимо њега.
    То најчешће рађа разне удруге при Цркви.
    Које временом имају велике шансе да постану парасинагога.

Све поруке на форуму, осим званичних саопштења Српске Православне Цркве, су искључиво лична мишљења чланова форума 'Живе Речи Утехе' и уредништво не сноси никакву материјалну и кривичну одговорност услед погрешних информација. Објављивање информација са сајта у некомерцијалне сврхе могуће је само уз навођење URL адресе дискусије. За све друге видове дистрибуције потребно је имати изричиту дозволу администратора Поука.орг и/или аутора порука.  Коментари се на сајту Поуке.орг објављују у реалном времену и Администрација се не може сматрати одговорним за написано.  Забрањен је говор мржње, псовање, вређање и клеветање. Такав садржај ће бити избрисан чим буде примећен, а аутори могу бити пријављени надлежним институцијама. Чланови имају опцију пријављивања недоличних порука, те непримерен садржај могу пријавити Администрацији. Такође, ако имате проблема са регистрацијом или заборављеном шифром за сајтове Поуке.орг и Црква.нет, пошаљите нам поруку у контакт форми да Вам помогнемо у решавању проблема.

×
×
  • Create New...