Jump to content

Vaske

Члан
  • Број садржаја

    757
  • На ЖРУ од

  • Последња посета

О Vaske

  • Ранг
    Наш човек

Profile Information

  • Пол :
    Небитно

Скорашњи посетиоци профила

12577 посетилаца
  1. Pozdrav za Lepog i projektante

     

    1. Лазар Нешић

      Лазар Нешић

      Охо, каква част! :D Васке, д мен, д мит, д леџенд! Отпоздрав:

      https://www.youtube.com/watch?v=Yj6bKh00xNk

  2. Vaske

    Севдалинке

    https://youtu.be/xB1E19CLgX0
  3. Acika, batali ovo, tvrda je to kost! Da ne bude da ti nešto ( kako si mi ranije znao reći) s visene dobacujem, pokušaću da ti objasnim na osnovu ovih par rečenica koje si postavio. Krenuću sa kraja gdje pitanje cjeline postojećeg rješavaš nekakvim saborom mnogih (subjektivnih) u jedinstvu. Ako se mnoštvo ipak sabire na nečemu, to nešto mora biti jedno, jer u suprotnom nije sabrano, a ako ipak jeste onda leži na jednom, prije svega na jedinstvu smisla što dalje vodi ka logocentričnosti itd. Znači time, što ti zagovaraš, sabor mnogih (subjektivnih) u jedinstvu (ma šta to bilo), još uvijek vlada
  4. Vaske

    Đorđe Balašević, pro et contra

    S tim da su ovo sad neke spojene teme, pa moj odgovor nema gotovo nikakve veze sa naslovom teme. Što se tiče Đokice, za mene dobar pjesnik. To što je pravio ili pravi nekakve političke ili ideološke izlete ne može da ga poništi kao izuzetnog umjetnika iako može dobrano da utiče na neka djela (pjesme) ali ona se jednostavno zaobiđu ako nam se ne sviđaju i to je to. Nije Balaš ni prvi ni poslednji sa takvom pričom ali je na estradi pa čaršija bruji. Baš prije dvadesetak dana uzmem da pročitam neke mešine ratne priče, Djevojka crvene kose ( tako nekako ), nisam je završio, nisam mogao. Knjiga je
  5. Ja rekoh ne određuje niko spolja, već određuje samo biće zajednice uređeno po tom modelu duše, a i to ne na način da drživa diktitira ko će gdje, već Platonova misao više vuče na ideju da će svako prirodno, prema vlastitoj volji i stanju svoje duše da izabere klasu za sebe. "država" jeste u mnogim segmentima totalitarna ali hermeneutički pristup samoj "državi", ne može biti isti kao i pristup " Zakonima" jer nad "Državom" dominira vaspitna funkcija tog djela, a samo djelo jeste pohvalna pjesma pravednosti. Sve ovo opet nema nikakve veze sa razlogom mog pisanja na ovu temu, jer razlog je Al
  6. Đe viđe? Kod Platona potoji ta društvena stratifikacija prema sposobnostima i vrlinama, ali ona određuje čovjeku mjesto prema njegovim potrebama,s tim da postoji potpuna prohodnost unutar te društvene stratifikacije. Znači unutar tog društvenog organizma "duše" niko spolja ne određuje kome je gdje mjesto i koliko vrijedi, već svako zauzima svoje mjesto spram svojih potreba. To je iz današnje perspektive vrlo humana ideja. Npr. ako ti voliš da majstorišeš i da ispred svoje radnjice po čitav dan divaniš uz kafu i rakiju, jednostavno to i budeš i ne povlačiš se po političkim partijama (višim
  7. Čini se da cijela komplikacija i nastaje u samom poimanju vremena. Eshaton, po mom nekom viđenju, nije kraj vremena, već kraj poslepadne istorije. Eshaton ne mora da znači kraj vremena, jer se ni vrijeme ne konstituiše na prolaznom nego na onom postojanom i vječnom spram koga prpoznajemo prolazno. Dakle ono što je vječno sobom omogućava postojanje prolaznog kao takvog, pa samim tim i istorije. U našem istorijskom poimanju prolaznog stoji pečat smrtnog, smrtnosti, međutim, pokret, promjena uopšte ne mora da nosi na sebi taj pečat smrti i propadanja, već rasta i uzdizanja, kakav vjerujem da će b
  8. Vaske

    Da li verujes?

    Vjerujem, mada se nešto i ne "osvrćem" na većinu tih čuda, ne bih imao problem sa tim da su i izmišljena, domišljena its. Što se ondašnjeg nevjerovanja tiče, možda mnogi čuda nisu iskusili, a mnoga nevjerovanja možda i nisu bila nevjerovanja, nego nisu se svačije želje i zahtjevi ispunjavali i to ne u smislu čije su želje, već kakave su (čitaj - "zdrav" čovjek ima hiljadu želja, a "bolestan" samo jednu). Još ako na to dodaš da je za neke želje bio na smetnji, onda raspeće nije " neshvtljivo". Ne mislim da bi danas bilo drugačije.
  9. Onda mi dođeš 40 evrića. Šalu na stranu, ovaj projekat postoji sa pretpostavkom da ti trebaju treneri, trening kampovi daleko od tvog stvarnog života, zjednice i okruženja i to sve uz vikend duhovnu rekreaciju. pa to je smješno, magla. Pa čovjek mora, što bi rekli, da zagrije stolicu da bi položio ušljivi ispit na faksu, a šta tek mora da uradi da bi se probio kroz slojeve i slojeve svojevrsnog gemišta mišljenja i navika koje se mućka već par hiljada godina, a koje, opet, svako od nas uzima kao samo naše i rezultat nekakvog autonomnog promišljanja. Ljudi nemaju pojma o tome kako njihovo miiš
  10. Ne znam, ja nisam nešto osjetljiv na takvu zezanciju iako je moja šala bila dvosmislena, jer onaj dio u zagradi je aludirao na priču o ljubavi koja u ovom slučaju ne dolazi kao kruna hrišćanske misli, već kao kofa hladne vode. (Nema tu ljubavi, već 40 evrića po satu) Ajd sad ozbiljno, zašto mislim da je cijala ova priča promašaj. Otac Nenad je, koliko sam skapirao ovdje na internetu, čovjek pun entuzijazma i što bi rekli čovjek od akcije. Sve je to lijepo i za pohvalu ali ovo je u samoj osnovi promašaj. Ništa ali apsolutno ništa ovim se ne može ponuditi bilo kome, a što već nije ponudila sa
  11. A u sauni 400 glava o ljubavi (grešne mi misli, pomislih na onu kufu ledene vode što ide posle saune)
  12. Ma znao sam ja da u tom zecu leži grm, nego nisam znao da se na kopaoniku fronesis može poručiti uz ćevape
  13. Pa za te pare mogu i sami da završe teologiju i dobiju 2 u 1, em su s Bogom na ti, em mogu da prodaju priču 40 evra po satu, spašeni u svakom slučaju
×
×
  • Креирај ново...