Jump to content

florenntina

Члан
  • Број садржаја

    4119
  • На ЖРУ од

  • Последња посета

  • Број дана (победа)

    2

Репутација активности

  1. Волим
    florenntina got a reaction from Александар Милојков in Миром и трпљењем на агресију - одлика слабог или јаког човека?   
    Inace hvala @AM sto si opet pokrenuo ovu temu koju sam pokusavala gidinama bezuspesno afirmisati na forumu. Dugo vec mislim da je nasilje jedan od najvecih trenutnih problema u Srbiji i mozda bi mogli da iskoristimo priliku i da damo neke predloge/ideje kako to resavati. 
    Evo par ideja o prevenciji nasilja u skolama u Kanadi. Ovde deca svake godine menjaju i razred i ucitelja. Prati se ponasanje ucenika i na kraju godine se uvek deca preraspodele tako da se agresivnija deca razdvoje u razlicite razrede kako ne bi uspela da naprave “klan”. Takodje, zavisno od uzrasta, deca koriste odredjene delove igralista kako se ne bi desavalo da stariji uzurpiraju prava mladjih. Isto postoji i nesto sto se zove  “big buddy” gde volonteri iz starijih razreda par puta nedeljno bivaju “mentori” deci iz predskolskog (ovde skola pocinje sa 5 godina) i to 1:1. Provedu malo vremena zajedno, nauce ih nesto, provedu odmor sa njima itd...
    Treba razumeti da su deca nasilnici i sama vrlo cesto predmet nasilja (npr. u porodici). To znaci da su u pitanju osobe kojima treba isto tako pomoc i koji se mogu privoleti na saradnju ako se na vreme reaguje. Sami su nesigurni i snagu obicno crpe iz okruzenja. Mislim da je zato ovo radzvajanje svake godine koje Kanadjani prakrikuju dobro resenje.
    Takodje, u Kanadi postoje cesto i polurazredi. Npr. moja kcerka je iz 1. razreda ove godine stavljena u napredni 2/3 razred. Medjutim, u taj razredu idu i deca koja prosle godine nisu bas najbolje savladala gradivo 2. razreda vec treba malo da “douce”. Tako se mixaju mladji koji su vredniji i stariji koji malo vise treba da se trude. I ovo se menja dosta tokom skolovanja sve zavisno od rezultata za konkretnu godinu.
    Pisem o deci i skolama jer mislim da je to najbolje vreme a i mesto gde se moze stati u kraj nasilju. Kasnije, kada dobijemo odraslog nasilnika mnogo je teze promeniti stvari...
  2. Волим
    florenntina got a reaction from J_a_n_a in Миром и трпљењем на агресију - одлика слабог или јаког човека?   
    Samoodbrana nije nasilje vec upravo suprotno-odbrana od nasilja. Mislim da je jako opasno izjednacavati to dvoje.
    Tacno je da se vatra ne gasi vatrom nego vodom. I uvek je mudro i dobro pokusati na miran nacin odbraniti pravdu pa cak ako je neko vestiji i privoleti potencijalnog prekrsioca na saradnju. 
    Medjutim, covek treba da stiti svoja prava i svoju imovinu. Za slobodu se mora boriti i sloboda se mora cuvati i individualna i drustvena. Sto bi pesnik PPNJ rekao:
    “Vuk na ovcu svoje pravo ima
    ka tirjanin na slaba čoeka;
    al tirjanstvu stati nogom za vrat;
    dovesti ga k poznaniju prava,
    to je ljudska dužnost najsvetija!“
  3. Свиђа ми се
    florenntina got a reaction from fsa in Миром и трпљењем на агресију - одлика слабог или јаког човека?   
    Inace hvala @AM sto si opet pokrenuo ovu temu koju sam pokusavala gidinama bezuspesno afirmisati na forumu. Dugo vec mislim da je nasilje jedan od najvecih trenutnih problema u Srbiji i mozda bi mogli da iskoristimo priliku i da damo neke predloge/ideje kako to resavati. 
    Evo par ideja o prevenciji nasilja u skolama u Kanadi. Ovde deca svake godine menjaju i razred i ucitelja. Prati se ponasanje ucenika i na kraju godine se uvek deca preraspodele tako da se agresivnija deca razdvoje u razlicite razrede kako ne bi uspela da naprave “klan”. Takodje, zavisno od uzrasta, deca koriste odredjene delove igralista kako se ne bi desavalo da stariji uzurpiraju prava mladjih. Isto postoji i nesto sto se zove  “big buddy” gde volonteri iz starijih razreda par puta nedeljno bivaju “mentori” deci iz predskolskog (ovde skola pocinje sa 5 godina) i to 1:1. Provedu malo vremena zajedno, nauce ih nesto, provedu odmor sa njima itd...
    Treba razumeti da su deca nasilnici i sama vrlo cesto predmet nasilja (npr. u porodici). To znaci da su u pitanju osobe kojima treba isto tako pomoc i koji se mogu privoleti na saradnju ako se na vreme reaguje. Sami su nesigurni i snagu obicno crpe iz okruzenja. Mislim da je zato ovo radzvajanje svake godine koje Kanadjani prakrikuju dobro resenje.
    Takodje, u Kanadi postoje cesto i polurazredi. Npr. moja kcerka je iz 1. razreda ove godine stavljena u napredni 2/3 razred. Medjutim, u taj razredu idu i deca koja prosle godine nisu bas najbolje savladala gradivo 2. razreda vec treba malo da “douce”. Tako se mixaju mladji koji su vredniji i stariji koji malo vise treba da se trude. I ovo se menja dosta tokom skolovanja sve zavisno od rezultata za konkretnu godinu.
    Pisem o deci i skolama jer mislim da je to najbolje vreme a i mesto gde se moze stati u kraj nasilju. Kasnije, kada dobijemo odraslog nasilnika mnogo je teze promeniti stvari...
  4. Свиђа ми се
    florenntina got a reaction from fsa in Миром и трпљењем на агресију - одлика слабог или јаког човека?   
    Samoodbrana nije nasilje vec upravo suprotno-odbrana od nasilja. Mislim da je jako opasno izjednacavati to dvoje.
    Tacno je da se vatra ne gasi vatrom nego vodom. I uvek je mudro i dobro pokusati na miran nacin odbraniti pravdu pa cak ako je neko vestiji i privoleti potencijalnog prekrsioca na saradnju. 
    Medjutim, covek treba da stiti svoja prava i svoju imovinu. Za slobodu se mora boriti i sloboda se mora cuvati i individualna i drustvena. Sto bi pesnik PPNJ rekao:
    “Vuk na ovcu svoje pravo ima
    ka tirjanin na slaba čoeka;
    al tirjanstvu stati nogom za vrat;
    dovesti ga k poznaniju prava,
    to je ljudska dužnost najsvetija!“
  5. Свиђа ми се
    florenntina је реаговао/ла на Александар Милојков у Миром и трпљењем на агресију - одлика слабог или јаког човека?   
    Ако се човек не успротиви насилнику и неправедном човеку, већ се мирно повуче и попусти; ако на галаму и псовке одговара мирно и културно; ако жели да смири а не да узврати истом мером, тај човек је слаб или јак? Волео бих да чујем ваша мишљења.
     
     
  6. Свиђа ми се
    florenntina got a reaction from ИгорМ in Архимандрит Андреј (Конанос) је одлучио да напусти свештеничку службу   
    Steta, bas mi je zao. Mislim da su razmisljanja koja je izneo u tekstu bas ono sto nam je potrebno danas u Crkvi. Nema zdrave ljubavi bez slobode. Ni poslusanje nije poslusanje ako je iz straha ili pod pretnjom. To je vazna razlika izmedju Crkve kao zive Hristove zajednice i Crkve kao registrovane verske organizacije. 
  7. Свиђа ми се
    florenntina got a reaction from Danijela in Архимандрит Андреј (Конанос) је одлучио да напусти свештеничку службу   
    Steta, bas mi je zao. Mislim da su razmisljanja koja je izneo u tekstu bas ono sto nam je potrebno danas u Crkvi. Nema zdrave ljubavi bez slobode. Ni poslusanje nije poslusanje ako je iz straha ili pod pretnjom. To je vazna razlika izmedju Crkve kao zive Hristove zajednice i Crkve kao registrovane verske organizacije. 
  8. Волим
    florenntina got a reaction from JESSY in Архимандрит Андреј (Конанос) је одлучио да напусти свештеничку службу   
    Steta, bas mi je zao. Mislim da su razmisljanja koja je izneo u tekstu bas ono sto nam je potrebno danas u Crkvi. Nema zdrave ljubavi bez slobode. Ni poslusanje nije poslusanje ako je iz straha ili pod pretnjom. To je vazna razlika izmedju Crkve kao zive Hristove zajednice i Crkve kao registrovane verske organizacije. 
  9. Свиђа ми се
    florenntina got a reaction from fsa in Архимандрит Андреј (Конанос) је одлучио да напусти свештеничку службу   
    Steta, bas mi je zao. Mislim da su razmisljanja koja je izneo u tekstu bas ono sto nam je potrebno danas u Crkvi. Nema zdrave ljubavi bez slobode. Ni poslusanje nije poslusanje ako je iz straha ili pod pretnjom. To je vazna razlika izmedju Crkve kao zive Hristove zajednice i Crkve kao registrovane verske organizacije. 
  10. Свиђа ми се
    florenntina got a reaction from Danijela in Архимандрит Андреј (Конанос) је одлучио да напусти свештеничку службу   
    Al ga je srocio brat Rus, svaka cast! Ne znam ko je covek ali sve sto je napisao osecam i u nasoj SPC, samo sto kod nas jos ne beze toliko koliko ih progonimo (ljude koji se usude imati razlicito misljenje). 
     
  11. Свиђа ми се
    florenntina got a reaction from fsa in Архимандрит Андреј (Конанос) је одлучио да напусти свештеничку службу   
    Al ga je srocio brat Rus, svaka cast! Ne znam ko je covek ali sve sto je napisao osecam i u nasoj SPC, samo sto kod nas jos ne beze toliko koliko ih progonimo (ljude koji se usude imati razlicito misljenje). 
     
  12. Волим
    florenntina је реаговао/ла на JESSY у Архимандрит Андреј (Конанос) је одлучио да напусти свештеничку службу   
    Сувишни људи у Цркви
    21. СЕПТЕМБАР 2020 ОЛЕГ КУРЗАКОВ
    Све је више свештеника који напуштају свештенство. У овом случају, православне добре мисли увек прелазе на појединца: он је посрнуо, напустио нас, није био наш, пао је у мрежу световних искушења. Остали су само јунаци вере и џинови духа. Читава ствар је само у посрнулом и палом свештенику-идиоту, а не у цркви, у којој је све како треба. Сами верници нису спремни да разговарају о томе и на ситуацију гледају очима оних који одлазе или једноставно споља.
    Замислите да вам сваке године дође добродушни деда мраз који вам даје поклоне, обећава да ће испунити ваше жеље и охрабрује вас. А онда једног дана дође без свега, седи на столици и почиње да скида браду и гримизни крзнени капут. И видите тужног човечуљка који вам каже: „Зовем се Николај Петрович, осећам се лоше, разговарајте са мном. Тако сам уморан. Кад бисте само знали како је заиста у нашој корпорацији Дедоморозов “. И схватате да вам све ово није потребно , не желите да комуницирате са неким Николајем Петровичем, па чак ни о његовим проблема. Потребан вам је магични старац који вам пружа срећу.
     Свештеник није Деда Мраз, али већина се тако понаша према њему. Човек сам, изван својих друштвених улога, ни у цркви ни у држави, данас није вредност, ма колико он то желео. „Немамо незаменљивих људи! - колико пута сам то чуо! То је или функција или оруђе. Али то  је у супротности са јеванђељем; са таквим ставом се ништа вредно не може изградити и развити. Све се претвара у имитацију и позоришну сценографију.
     Чини ми се да је важније одговорити не толико на питање „зашто одлазе мирјани и свештеници“ (овде можете без проблема направити дугачак списак), већ размислити о томе чега то може бити знак?
     Досадне појединости, када се анализирају и ставе у једну слику, одражавају много темељнији проблем. Наши преци су у 10. веку ушли у већ успостављену цркву традиционалног друштва. Било је само искуство спашавања свега без претеривања. Црква је у средњем веку била пропорционална самом средњовековном друштву, одражавајући његове ставове, структуру и начин размишљања.
      Али сада се друштво променило, добро или лоше, али се неповратно променило и треба нешто предузети у вези са овом чињеницом. Утопијски покушај РПЦ у последњих 30 година да врати ово друштво на пут традиција и свих врста веза уместо истинске јеванђелизације, учећи модерне људе да живе по Христовим заповестима, није успео. Људи који су одрасли у совјетском систему и дошли у Цркву деведесетих година прошлог века носили су мноштво обележја која су их учинила блиским са средњовековном Црквом: друштвена пасивност и навика ауторитарног управљања, недостатак избора, безначајност појединца и њених права пред колективом и властима, тенденција да се следе обрасци понашања, некритичко размишљање и лаковерност итд. И то је створило неку врсту наивне еуфорије поновног рађања.
     Током година, ти људи су се мењали, а друге генерације су већ почеле да их замењују, које ипак мало више цене лично достојанство, поштовање, независност и индивидуалност и критичније су. Такође је било неопходно нешто предузети у вези са овим, преговарати, изградити нову врсту односа. Али ови верници су жигосани као црквени либерали, обновитељи-модернисти и екуменисти.
     Догодила се класична криза традиционализма када је, неспособна да се избори са новим, не интегришући се у њега, хијерархија кренула путем самоизолације и јачања свих средњовековних реквизита. Испоставило се да је то било корисно и за њу саму и за већину верника од којих се много не тражи. На крају крајева, удовољавање конзумеризму, сујеверју и магичном размишљању увек се добро монетизовало. И култивисана психологија опкољене тврђаве, иза зидова и унутар које су непријатељи, добро је позната онима који потичу из СССР-а. А ово је обична манипулација уз помоћ страха.
    За хијерархију, навикнуту на архаичне облике владавине засноване на пасивним, безгласним и безличним црквеним људима одсеченим од владе, са фетишем потпуне послушности, са потпуном непрозирношћу и одговорношћу црквених финансија, са често ниским нивоом образовања и осредњим талентима администратора и преговарача, са неуочљивиме духовним способностима, у савременим условима цивилног друштва једноставно више нема места. Као  резултат њихове властите тираније, десетине прогнаних свештеника и лаика, уништене парохије, уништени црквени пројекти, често остају поред циганског кампова са епископима који тумарају око тела цркве. У жељи да, с једне стране, равноправно са световним вођама уживају у свим благодетима савременог света, а истовремено - да би задржали сву контролу над црквеним животом, покушавају да сачувају своју подршку у облику мрачне масе верника са архаичном магичном свешћу, који нису ни свесни постојања Парохијског правила, а да и не говоримо о осталим документима РПЦ.
    Због тога ће они који подстичу на размишљање, постављање питања, подржавање истинских норми хришћанског живота, критичко прихватање одговора, директно и искрено разговарање о невољама црквеног живота, бити неизбежно прогоњени и протерани као директна претња њиховој моћи.
     Цела ова споља комична, али у стварности страшна и трагична прича са Сергијем Романовим и његовим следбеницима одраз је овог процеса. Ни данас, ни једног јединог дана, није се формирао сличан поглед на свет, карактеристичан за огроман број верника у РПЦ. Ови путеви попут печурака појављују се више од једне године у црквеној порти, увек проналазећи и хранљиво тло и масу следбеника. Средњовековни реквизити показали су се непоузданим, узрокујући много веће проблеме од застрашујуће сабласти модернизма и секуларизма.
     Изграђени систем црквених односа, феудални по својој средњовековној природи, и смештен у „капиталистичке“ услове са култом профита, дао је ружни хибрид и почео да носи паразитски карактер. Највиша црквена хијерархија, ограђена зидом канона, прикупљајући подршку световне власти, неконтролисана , не делује у општем црквеном интересу, не следи заповест Христа, који је одредио сврху и смисао постојања Цркве, већ је користи као средство у својим уско себичним људским жељама за задовољење жудње за моћи и похлепе, лако је стављајући  под државу и претварајући веру у део њене идеологије. Како је рекао о. Павел Аделхеим, „Вера живи од Бога и тежи идеалима. Идеологијом доминирају идоли и досадни бирократски интереси: тренутна похлепа и равнодушност према потребама и судбини људи “.
     И сав овај добро прилагођен и пажљиво заштићен систем неизбежно доводи до деградације и колапса. У њему се читав слој свештеника и лаика показао једноставно сувишним и непотребним људима својим мисионарским радом и апологетиком, просвећеношћу и трезвеном перцепцијом црквене историје и модерности. Најупечатљивији пример је гоњен и бачен на маргину црквеног живота, о. Павел Аделхеим, чија крв до данас вапи за оним што је рекао и написао током свог земаљског живота: „У Руској Федерацији грађанин је постао сувишан, а у РПЦ човек је постао сувишан“.
     Такви људи, споља незгодни, витални су за Цркву. Јер они често једини могу да кажу да се то не може учинити на овај начин, да ће то довести до катастрофе. Којима духовно искуство, образовање и природне способности омогућавају да виде даље и започну разговор о грешкама .
     Кад школовани свештеници са дугогодишњим служењем и добрим именом одлазе или буду протеривани, када се црквени пројекти затварају један за другим, када је несташица у богословијама, када побуњени јеромонаси са хиљадама следбеника упадају у раскол, када се наруши јавно поверење због непрестаних скандала , када настане изолација од светског православља и све веће финансијске потешкоће - знајте да сте у свеобухватној системској кризи. Многи верници не желе да размишљају о овоме или не могу. Штавише, ружичаста магла све више открива блиску будућност са стварима у које је немогуће веровати.
     У стварном животу човек расте и мења се, треба му слобода, прилика да оде и врати се. Бити изгубљени син који и даље жели да верује да има породицу. А када се спрема да крене и учини први корак, одједном са ужасом види да га ускраћују они које је сматрао оцем и браћом, који га не зову и не чекају натраг. Да то није била породица, већ игра улога у њој. А испостави се да је отац милосрдни тужиоц, а браћа - судије за које је и Јуда изрод. Да би се вратио, треба понизно да пузи на коленима. Нико неће потрчати у сусрет, већ ће арогантно стајати и чекати, с гађењем гледајући надоле. Са овим ћете морати да живите даље, знајући да је ружичаста бајка заувек готова и да се ништа више неће вратити. И ова горчина осећања згажених нада и идеала неће бити испуњена ниједним слатким сирупом из црквених беседа о љубави.
     
    Аhilla.ru
  13. Свиђа ми се
    florenntina got a reaction from Талични Том in Архимандрит Андреј (Конанос) је одлучио да напусти свештеничку службу   
    Bas sam ovih dana razmisljala o slicnoj temi posle duge i zucne raspave sa jednom bliskom osobom. I po stoti put sam cula otprilike isti argument tipa “treba pratiti svoju zelju”, “tvoje srce najbolje zna” itd.
    A da li stvarno zna, pitam se iako ne sporim nijednog trenutka vaznost onoga  sto osecamo, narocito ako to osecanje ima neki duzi kontinuitet. Ne znam.
    Sto sam starija, sve mi je jasnije kako svi mi stradamo od vlastitih slabosti a spasavamo se samo miloscu Bozijom. Ko misli da je iznad toga zaista je naivan.
    Ne poznajem uopste ni g. Andreja ni njegov rad ali neka mu je Gospod u pomoci kao i svima nama da u pravom trenutku dobro procenimo od kog sveta nam dolaze unutrasnji “pozivi” za promenom. 
  14. Свиђа ми се
    florenntina got a reaction from Просечан србенда in Архимандрит Андреј (Конанос) је одлучио да напусти свештеничку службу   
    Bas sam ovih dana razmisljala o slicnoj temi posle duge i zucne raspave sa jednom bliskom osobom. I po stoti put sam cula otprilike isti argument tipa “treba pratiti svoju zelju”, “tvoje srce najbolje zna” itd.
    A da li stvarno zna, pitam se iako ne sporim nijednog trenutka vaznost onoga  sto osecamo, narocito ako to osecanje ima neki duzi kontinuitet. Ne znam.
    Sto sam starija, sve mi je jasnije kako svi mi stradamo od vlastitih slabosti a spasavamo se samo miloscu Bozijom. Ko misli da je iznad toga zaista je naivan.
    Ne poznajem uopste ni g. Andreja ni njegov rad ali neka mu je Gospod u pomoci kao i svima nama da u pravom trenutku dobro procenimo od kog sveta nam dolaze unutrasnji “pozivi” za promenom. 
  15. Свиђа ми се
    florenntina got a reaction from Јанко in Архимандрит Андреј (Конанос) је одлучио да напусти свештеничку службу   
    Bas sam ovih dana razmisljala o slicnoj temi posle duge i zucne raspave sa jednom bliskom osobom. I po stoti put sam cula otprilike isti argument tipa “treba pratiti svoju zelju”, “tvoje srce najbolje zna” itd.
    A da li stvarno zna, pitam se iako ne sporim nijednog trenutka vaznost onoga  sto osecamo, narocito ako to osecanje ima neki duzi kontinuitet. Ne znam.
    Sto sam starija, sve mi je jasnije kako svi mi stradamo od vlastitih slabosti a spasavamo se samo miloscu Bozijom. Ko misli da je iznad toga zaista je naivan.
    Ne poznajem uopste ni g. Andreja ni njegov rad ali neka mu je Gospod u pomoci kao i svima nama da u pravom trenutku dobro procenimo od kog sveta nam dolaze unutrasnji “pozivi” za promenom. 
  16. Свиђа ми се
    florenntina got a reaction from haveaniceday in Председник Вучић код Трампа - Косово   
    Mnogo lepo si ovo argumentovao, bas mi se dopada 👍
  17. Волим
    florenntina је реаговао/ла на haveaniceday у Председник Вучић код Трампа - Косово   
    Tu se ne bih slozio. Mislim ne bih se slozio da su islamske zemlje bolji partner. 

    Ako hocemo te ekomonske tokove da gledamo, za najbolje ekonomske partnere treba gledati disposable income gradjana. 
     
    Disposable household and per capita income - Wikipedia
    EN.WIKIPEDIA.ORG

    Sto je veci disposable income po glavi stanovnika, to bolje za trgovinu (vise para domacinstvo ima za trosenje). Kao sto vidis nijedna islamska zemlja nije medju prvih 30 osim Turske (mozda sam promasio neku). 

    Kao sto sam pokusavao da objasnim @Avocado oni nisu bogate zemlje, oni imaju samo privid bogastva zbog bogatih resursa. Al od tih resursa vecina drzave nema neku korist, najvecu korist imaju drzaoci vlasti i gdp na papiru. Kod njih stanovnistvo nije bogato, nema puno para na trosenje iako ima visoke plate, ali vecina te plate ode u raznorazne parafiskalne troskove, poreze, stanarine. 

    A disposable income razbija mit i o kineskom bogatstvu. Iako veliki GDP... stanovnistvo im zivi kao u juznoj africi, indiji, kini, meksiku... 
  18. Волим
    florenntina got a reaction from Драшко in Избори у Црној Гори 2020   
    Slava Bogu Gospodu! 💕💕💕
    Svedoci smo velicanstvenog cuda i snage molitve i truda jednog Bozijeg gresnika koji je uz Boziju pomoc uspeo u gotovo beznadeznoj situaciji preumiti i spasiti celi jedan narod. Neka nam ovo bude podsetnik da se stvari uvek resavaju u duhu i da nikada ne gubimo veru ili padnemo u ocajanje koje ce nas odvratiti od akcije i truda.

    Cudesan je Gospod! 
     
  19. Свиђа ми се
    florenntina got a reaction from Н И Н Е in Избори у Црној Гори 2020   
    Slava Bogu Gospodu! 💕💕💕
    Svedoci smo velicanstvenog cuda i snage molitve i truda jednog Bozijeg gresnika koji je uz Boziju pomoc uspeo u gotovo beznadeznoj situaciji preumiti i spasiti celi jedan narod. Neka nam ovo bude podsetnik da se stvari uvek resavaju u duhu i da nikada ne gubimo veru ili padnemo u ocajanje koje ce nas odvratiti od akcije i truda.

    Cudesan je Gospod! 
     
  20. Свиђа ми се
    florenntina got a reaction from Рапсоди in Избори у Црној Гори 2020   
    Slava Bogu Gospodu! 💕💕💕
    Svedoci smo velicanstvenog cuda i snage molitve i truda jednog Bozijeg gresnika koji je uz Boziju pomoc uspeo u gotovo beznadeznoj situaciji preumiti i spasiti celi jedan narod. Neka nam ovo bude podsetnik da se stvari uvek resavaju u duhu i da nikada ne gubimo veru ili padnemo u ocajanje koje ce nas odvratiti od akcije i truda.

    Cudesan je Gospod! 
     
  21. Волим
    florenntina got a reaction from emilija in Избори у Црној Гори 2020   
    Slava Bogu Gospodu! 💕💕💕
    Svedoci smo velicanstvenog cuda i snage molitve i truda jednog Bozijeg gresnika koji je uz Boziju pomoc uspeo u gotovo beznadeznoj situaciji preumiti i spasiti celi jedan narod. Neka nam ovo bude podsetnik da se stvari uvek resavaju u duhu i da nikada ne gubimo veru ili padnemo u ocajanje koje ce nas odvratiti od akcije i truda.

    Cudesan je Gospod! 
     
  22. Хахаха
    florenntina је реаговао/ла на Božena у Избори у Црној Гори 2020   
  23. Волим
    florenntina је реаговао/ла на Поуке.орг инфо у Избори у Црној Гори 2020   
  24. Свиђа ми се
    florenntina got a reaction from Bernard in Da li Amerika klizi u haos   
    Bas sam to i ja razmisljala. Izgleda da im je jedini konkretan zahtev da se smanji budzet za policiju i naravno zelja pusta da Tramp volsebno ispari s lica Zemlje... 
  25. Свиђа ми се
    florenntina got a reaction from Predrag.Kovacevic in Избори 2020 (21. Јун)   
×
×
  • Креирај ново...