Jump to content

Придружите се нашој ВИБЕР ГРУПИ на ЛИНКУ

Ђорђе Р

Члан
  • Број садржаја

    2527
  • На ЖРУ од

  • Последња посета

2 Followers

О Ђорђе Р

  • Ранг
    Дуго је са нама

Profile Information

  • Пол :
    Мушко

Скорашњи посетиоци профила

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Право и правда и слобода немају везе једно са другим. Слобода (ослобођење/окупација) је субјективан осећај. Тако да територија КиМ није окупирана, за већину становника КиМ. Ако већинско становништво неће да поштује законе, неће да поштује државу (да плаћа порез, иде у школе на српском језику...), држава нема довољно затвора да их све стрпа тамо. То становништво би се осећало окупираним, и све би радили да се ослободе окупације, као што су и радили, и стигли су до ове ситуације, да нема више државе Србије на тој територији. Да би држава колико толико функционисала, грађани на тој територији морају да буду лојални. Присила функцонише одређено време, као што је фунционисала у Отоманској империји, док се нисмо ослободили. Иначе, кад већ причаш о праву, сви наши покушаји да ослободимо Отоманског ропства су били против правни. По праву, ми би смо и даље требали да будемо део Отоманске империје.
  2. Становници (већински) КиМ то не сматрају. Они се не осећају да су под окупацијом. То је као када би рекао да је Мала Азија окупирана територија, да је Истанбул (Цариград) окупирана територија. НАТО војску они доживљавају као ослоболичаку војну силу, а не окупациону.
  3. Шта ћеш, има нас и тупавих, и ментално ограничених. Од кога да заштити земљу? Улога војске је да заштити земљу од стране војске. Војска се не шаље на грађане своје државе. Са криминалом се бори полиција. Већинско су становништво КиМ покрајине. Они Србију не доживљавају као своју државу. Воља већинског становнишва неке територије ће се испунити кад тад. Као што се испунила жеља становника европског дела Отоманске империје да желе да буду самостални. На два начина се то може спречити: силом (репресијом), и милом (асимилацијом). Они који причају о војној интервенцији, они су за силу. Ја сам против, чак и да постоји међународна подршка (као што је има Израел, или Турска). Што се тиче промене воље већинског становништва, и то је могуће. Имамо пример Тексаса. Ал тај приступ је нама апсолутно стран. То би значило да КиМ могу остати у саставу Србије, ако грађани покрајине КиМ желе да буду у саставу Србије, и ако буду желели да буду грађани Србије. А данас је таква ситуација да и остатак грађана Србије не желе да буду грађани Србије, него неке нормалне државе. И враћамо се на економију, на животни стандард. Тренутно имамо апсурдну ситуацију, да грађани Србије желе да буду грађани Немачке (САД,...), а на то смо дошли тако што смо упропастили државу, тиме што смо бирали неспособњаковиће (и лопове) и да је праве, и да је воде. Дакле, мислим да би сви били задовољни, да не дођу само немачке компаније овде, него и немачка држава. О томе говори довољно и народна изрека: Вратите се Турци, све вам је опроштено...
  4. Зашто би онда српска војска интервенисала? Албанци не желе да живе у Србији. У праву си да српска војска није окупациона, ал ако би интервенисала на КиМ (противно вољи већинског становништва), она би била окупациона војска. Српска војска би могла једино да интервенише против НАТО-а, и да онда каже становништву које живи на КиМ, изаберите где желите да живите, и како желите да живите. Што је апсурд. Они који позивају на војну интервенцију против воље већинског становништва, управо имају на уму да та војна сила треба да промени структуру становништва на КиМ. Или да подели КиМ, да припоји територије (које су све мање) са већинским српским становништвом Србији, што није решење.
  5. @Ronald Слажем се са тобом. Ал наше жеље, молитве, треба да иду у том (економском) правцу да се ситуација промени. А не да се промени ситуација на геостратешком плану, и да ми дођемо војно на КиМ, и протерамо, побијемо, раселимо албанце. Људи се селе тамо где је повољна економска клима, где је стабилна безбедоносна ситуација. Како то извести, то је велико питање. Сматрам да је улазак у ЕУ велика прилика. Дакле наддржаву, са слободом кретања, пословања, правном уређеношћу... Ал таква ЕУ тек треба да настане. Што се тиче тврдње да срби желе да се врате на КиМ, то је евидентно. Ја први, иако сам само био тридесетак пута на КиМ, радо бих се доле преселио да живим. Лепше земље нисам видео. Користим сваку прилику да одем доле, било на планинарење, било на ходочашће. Људи одлазе одатле, за бољим животом, ал носе у срцу КиМ.
  6. Ако желиш да поредиш са Турском окупацијом, можеш да поредиш само са окупацијом Мале Азије, где су Грци била већина. Чије су овце, онога је и планина, одувек је важило, и важиће. Израел је нешто друго, и Израел (етничко чишћење и протеривање арапа) се толерише само због Холокауста. Ал ни то не може довека трајати. Јевреји не могу да се пореде са србима, јер смо дијаметрално супротни, по менталитету. Колико год се они држе заједно, ми увек идемо одвојено, и увек се боримо међу собом, а не само са спољним непријатељем.
  7. Турско ропство је неупоредиво са тренутном ситуацијом. Израел је ОК поређење, ал није добро решење, због примене силе. Нису сви албанци терористи и криминалци. И код нас су на власти протуве, па не треба због тога кажњавати народ. То је исто образложење као што су користили приликом бомбардовања СР Југославије. Милошевићева власт је злочиначака и криминогена, па хајде да бомбардујемо државу. Не могу они да забране повратак. Наравно да безбедоносна ситуација није добра, ни за албанце, ни за србе. То су проблеми који морају да се решавају. Ал генерално, гледајући трендове миграција, и територије КиМ и теротирије остатка Србије се празне. То је добрим делом узроковано политиком, тј. лошим животним стандардом. А лош животни стандард, и лоша безбедоносна ситуација, иду у прилог "политичарима", како би могли да им пролазе лоповлуци, и марифетлуци.
  8. Ово је неприхватљиво, и то није решење. Насилно расељавање, или протеривање албанаца је неприхватљиво решење. Ово није тачно. Срби и те како желе да се врате тамо, само да им се омогући нормалан живот. Решење је да се срби врате на КиМ, дакле, нова сеоба срба, само у обрнутом правцу. Рецимо да наши гастабајтери откупљују земљу, да се створе послови за србе. Тренутно је у току сеоба целокупног балкана на запад, и простор КиМ се празни. Треба наћи неки начин, да се срби мотивишу да поново населе КиМ. Независно КиМ није никакав проблем, хендикеп, ако на њему већински живе срби. Исто тако ништа немамо од тога да је КиМ у саставу Србије, ако тамо не живе срби.
  9. Ипак је црногорски клан најјачи, а освета се сервира хладна. Кад се покачи црногорац и херцеговац, оде херцеговац са коња на магарца .
  10. Ђорђе Р

    Свети Архијерејски Сабор 2018. године

    Значи прави човек за Немачку, и за туче по црквама. Да среди тамо стање.
  11. Ђорђе Р

    Свети Архијерејски Сабор 2018. године

    Јел су цркве по Херцеговини празне када нису велики празници? У којој епархији је ситуација међу српским народом боља од оне у Херцеговини? Шта значи финансијске малверзација, ког типа малверзације? Не знам шта ти значи запослење преко везе, и рукополагање преко везе. Да ли се рукополажу недостојни свештеници преко везе, и лоши радници преко везе? То би био проблем. Рукопоалгање добрих свештеника и добрих радника преко везе је ОК. У случају хотела, лепо је да предност за запослење имају црквени људи (а то је исто једна врста запославања преко везе). У неким епархијама се подмићивањем долази до рукополагања, и то је проблем. Дал је то случај у Херцеговини? Око чега је народ подељен? Ако мислиш на поделу на оне који подржавају артемија, и који га не подржавају, ту не видим његову кривицу. Ако мислиш на екуменизам, то је питање верника теорија завера. Ја ни једног симпатизера артемија не знам а да није поборник бројних теорија завера (пророчанства, вакцинација, запрашивање из ваздуха, масони,...), а не само једне, (анти)екуменизма.
  12. Ђорђе Р

    Свети Архијерејски Сабор 2018. године

    Никако ми се не свиђа реакција владике Григорија, зато што је ово мешетарење. Требало је да остане у епархији, и да позове комисију. А не овако, повукао се, и чека прилику да се врати на јачу позицију, а заузврат је добио још једног свог човека у Сабору. Ипак је гастабајтер, на привременом (полу принудном) раду у Немачкој. И те комисије које анализирају пословање су смешне. Анализу пословања треба да раде ревизорске куће. А самим пословањем епархије треба да се баве економисти и менаџери, а не владике и попови.
  13. Ђорђе Р

    Свети Архијерејски Сабор 2018. године

    Живео нисам, ал сам био више пута и причао са многим људима. Не воле га они који нису црквени, и они који су кренули за бившим владиком артемијем (или га само подржавају).
  14. Ђорђе Р

    Свети Архијерејски Сабор 2018. године

    Лепо рече Жичанин, ове оптужбе долазе из артемитске кухиње. Стварно ни из једног другог извора нисам чуо негативну реч о владици. Сви црквени херцеговци које сам упознао су поносни на њега. У црквама и манастирима исто тако. Наравно, и противници цркве га не воле, управо зато што је народ вратио у цркве. Њима такође смета снага епархије, која је јака и материјално, и у људским ресурсима.
  15. Ђорђе Р

    Свети Архијерејски Сабор 2018. године

    Ајд да не дам минус, да прокоментаришем колико си промашио. Изгледа да су и владику Николаја комунисти наградили што су га "послали" у Америку? Као и остале људе који су били означени као противници режима? Да не кажем да изгледа да човек не зна немачки, матерњи језик државе где "треба да утврђује и шири Цркву". Он је избеглица, као и остали што су отишли трбухом за крухом у добровољно или наметнуто изгнаништво. Ајд да је почетник, да нема владичанског стажа, па да прихвати, у смислу, дај шта било. Ил да је родом одатле, као што су неке наше владике.

Све поруке на форуму, осим званичних саопштења Српске Православне Цркве, су искључиво лична мишљења чланова форума 'Живе Речи Утехе' и уредништво не сноси никакву материјалну и кривичну одговорност услед погрешних информација. Објављивање информација са сајта у некомерцијалне сврхе могуће је само уз навођење URL адресе дискусије. За све друге видове дистрибуције потребно је имати изричиту дозволу администратора Поука.орг и/или аутора порука.  Коментари се на сајту Поуке.орг објављују у реалном времену и Администрација се не може сматрати одговорним за написано.  Забрањен је говор мржње, псовање, вређање и клеветање. Такав садржај ће бити избрисан чим буде примећен, а аутори могу бити пријављени надлежним институцијама. Чланови имају опцију пријављивања недоличних порука, те непримерен садржај могу пријавити Администрацији. Такође, ако имате проблема са регистрацијом или заборављеном шифром за сајтове Поуке.орг и Црква.нет, пошаљите нам поруку у контакт форми да Вам помогнемо у решавању проблема.

×