Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Перезвон

Члан
  • Број садржаја

    783
  • На ЖРУ од

  • Последња посета


Репутација активности

  1. Оплаках :))
    Перезвон got a reaction from Миле Бајшев in Тема јасна из прве поруке   
    нека схвати ко како хоће

  2. Свиђа ми се
    Перезвон got a reaction from Ромејац in Тема јасна из прве поруке   
    нека схвати ко како хоће

  3. Свиђа ми се
    Перезвон got a reaction from ana čarnojević in Тема јасна из прве поруке   
    нека схвати ко како хоће

  4. Свиђа ми се
    Перезвон је реаговао/ла на Pontifex Emeritus у Raskol se zahuktava   
    Ти ниси свестан у којој мери кроз тебе проговарају артемити. Мени је Пастир и Отац патријарх Иринеј, а мајка СПЦ. 
  5. Свиђа ми се
    Перезвон got a reaction from Душица in Тема јасна из прве поруке   
  6. Свиђа ми се
  7. Свиђа ми се
    Перезвон је реаговао/ла на RYLAH у ИН4С: Пуцано на владику Јоаникија и Даку Давидовића, Давидовић рањен!   
    Црногорским властима. Све док постоји Српска Православна Црква у Црној Гори, која је део јединствене Српске Православне Цркве, свесни су да не могу да заокруже свој пројекат прављења овакве Црне Горе какву су они замислили.
    (мали увод) Кад им је пропала идеја о прављењу полицијске "црногорске" цркве, онда су се бацили на то да систематски покраду и сломе постојећу Цркву у Црној Гори. То планирају да ураде овим законом, који предвиђа не само да се отима имовина МЦП, него и забрањује да се региструје било која верска заједница којој је седиште изван Црне Горе. Како са муслиманима и католицима већ имају споразуме на државном нивоу и њих неће да дирају, јасно је против кога је закон уперен.
    Једном кад онемогуће регистрацију Митрополије као правног субјекта верског карактера (сем ако се не одрекне везе са СПЦ), онда ће да им буде и лакше да крену у отимачину имовине. Иако ни сада није регистрована у регистрима Црне Горе као верска заједница, Митрополија може да функционише по другим основама. Међутим, једном када се донесе закон који дефинише верске заједнице као правна лица, и када верске заједнице другачије не могу ни да функционишу, може да се одсече простор за функционисање Митрополије и да се и на тај начин врши притисак на Митрополију. Укратко, једном кад се закон донесе и изгласа, отвара се простор за отимачину имовине и малтретирање Митрополије на сваком кораку.
    Ово што сам само укратко написао није прича само Митрополије, него целог Сабора СПЦ, Патријарха, Синода, Католичке Цркве, најеминентнијих светских правних стручњака, и сваког правника који је икад прочитао предлог закона. И управо је разлог оволике борбе Митрополије не само могућност отимања имовине, него и борба да се не одсече од матице, што би морало да се деси ако жели да опастане у држави у којој је на снази овакав монструм од закона. 
    Са друге стране, имаш смутљивца који већ месецима сеје раздор у СПЦ за рачун црногорских власти. Прича о расколу у ЦГ и на КиМ за који нема ни најмањих доказа сем његове речи која не вреди апсолутно ништа, онда се одриче тога што је претходно причао као најсигурнију ствар, па онда наставља да просипа гадости и лажи, и бежи од било какве дискусије чим се појави нешто конкретно где не може да лови у мутном, јер једино кад лови у мутном може да просипа ове отрове које овде просипа.
    Али кад се појави једина ствар која заиста прети да одвоји МЦП од СПЦ, што је јасно апсолутно свакоме ко је икад прочитао спорни предлог закона, одједном је по причи тог смутњивца будала свако ко верује у тако нешто, па то неће да се изгласа, па ако се и изгласа неће да се спроводи, па то је само још једна завера Митрополита и власти из Црне Горе којом слуђују народ, итд. итд. 
    Свакоме са два грама у мозгу је сасвим јасно и шта је позадина ових напада на Митрополита и остале (не причам о овим фолклорним клановским борбама у СПЦ него о причама о расколу), и ко је онај ко их напада, и за чији их рачун напада.
  8. Волим
    Перезвон got a reaction from Kafanski amater in Шта ЈА тренутно слушам...   
  9. Хахаха
    Перезвон got a reaction from RYLAH in (ВИДЕО) Mića Jovanović o prodaji "Megatrenda"   
  10. Волим
  11. Свиђа ми се
  12. Свиђа ми се
  13. Свиђа ми се
    Перезвон је реаговао/ла на RYLAH у Зоран Ђуровић: Пуч на Православном Богословском Факултету Универзитета у Београду   
    Шта је рекао тачно? Да је свако ко је против поделе Косова заправо за независно Косово? Значи да је цео Сабор за независно Косово и то је тачно?
    Остало су бљувотине које не вреди ни коментарисати. Ваљда ћете једном сви да се погледате у огледало и да се застидите.Што се самог Боснића тиче, заиста се надам да си се само малко занео у ботовању, да нећеш себи да дозволиш да њега узимаш као извор за било какву обзињну причу.
  14. Не свиђа ми се
  15. Хахаха
    Перезвон је реаговао/ла на RYLAH у Који је то сајт "Политикон" на коме пише г. Вук Бачановић и напада вл. Давида и свештеника Зорана Ђуровића?   
    Исто што и до сад.
    Евентуално ако будем можда морао кафану да променим  
  16. Свиђа ми се
    Перезвон је реаговао/ла на ana čarnojević у Који је то сајт "Политикон" на коме пише г. Вук Бачановић и напада вл. Давида и свештеника Зорана Ђуровића?   
    izi Rile, vidis kakva su vremena dosla, mozda i ovog kuma hirotonisu uskoro, koristan je bio, pa sta ces onda...
  17. Оплаках :))
  18. Свиђа ми се
    Перезвон got a reaction from Desiderius Erasmus in Да ли жене могу да буду свештенице?   
    да.. и латиницом: da
  19. Свиђа ми се
    Перезвон је реаговао/ла на Hadzi Vladimir Petrovic у Зоран Ђуровић: Колико ролекса треба да купи Патријарх Српски Иринеј?   
    Сад сам од Тасе, већ сам га опјевао можеш наћи овде, могао би икону Тасину да сликам, али ако узмем веће платно можда и ти негдје станеш, кад ти се пројави лице, а подобије се и овде јасно очитава.
    Ко си Ти да мене упућујеш на Атанасија, његов самозвани заступник, без лица. Са Тасом немам нити могу имати проблем и поред узалудне вике тамбураша, Атанасије ме није дао него заступао и бранио...као и игуман Василије је који ми је узгред тога и давао посла као и Атанасије колико је могао - мени доста.
    Иначе у животу нисам ништа лоше чуо о Атанасију осим од Перишића, Вилотића и ових око њега за које гине и које воли, а који су га "превазишли"
    То што покушавате да искористите Старог, осликава ваш однос са Црквом.
     
  20. Свиђа ми се
    Перезвон је реаговао/ла на Hadzi Vladimir Petrovic у Не метафизичка теологија ( превладавање метафизике, Ниче, Хајдегер, Видовић)   
    За ове први пут чујем, погледаћу. Овде траба пратити Жарка, окачио сам "Огледе", он колико сам разумио, а дипломира само код њега, и посље смо разговарали, спремао се да дође и овде у Требиње, Григорије је био благословио да држи предавања, хтјео је са Тасом да евоцира расправе из Дома омладине, Таса никад није хтјео да прихвати то не-матафизички, јерр за њега је права метафизика - наука светих отаца. Што је климаво ако се разматра кроз развој историјски развој западне метафизике, а нека православна метафизика не постоји.
    Ничеов атеизам може да се односи на метафизичког Бога како га дефиинисала западна метафизичка теологија -као врховну истину- гарант мтф система. То нема живе везе са живим Богом како се он јавља у Цркви - не доноси систем истина - 
    Хајдегеров атеизам је у томе што се он бави поретком бића, а не теологијом, премда његов текст о разликовању теологије и филозофије је обавезна лектира. Он се бави анализом свакодневног човјека, не екстремним стањима.
    (Препоручујем текст "Ствар" ствар коју анализира је баш путир, објашњавајући шта се све сабрало у једној ствари, али тако треба анализирати и све остале ствари - супротно томе у анализи савремене технике (као језика метафизике) он налази да се те ствари уључују једна у другу (нет) и тако губе своју суштину). У "Огледима"  се то тимачикроз глагол "бити".
    Унутар филозофије он објављује артикулисаније него Ниче крај метафизике, али доста и исправља Ничеа, гдје мисли да је грјешио, рецимо о апостолу Павлу, па пише својеврсна тумачења Посланица (Феноменологија религиозног живота - такође на горњем линку)
    Тај неметафизички тренд значи да се нека теолошка истина не потврђује као исправна у систему истина, него сама собом.
    То је тема "Огледа" Духовно искуство, а не говор (истина) о духовном искуству. "прича о љубави"
    Ако ти је лакше изјављујем да не вјерујем у метафизичког бога, и немам никакав проблем због тога са Богом ни Црквом, нити сам дужан да исповједам вјеру у метафизичког бога или такву истину - напротив.
  21. Волим
    Перезвон got a reaction from Hadzi Vladimir Petrovic in Не метафизичка теологија ( превладавање метафизике, Ниче, Хајдегер, Видовић)   
    шта ћемо, у превладавању метафизике, подразумевати под "метафизика"?
    ако се не варам, Видовић је метафизику разумевао као "појам"... 
  22. Свиђа ми се
    Перезвон је реаговао/ла на Zoran Đurović у Зоран Ђуровић: Борис Беговић – ловац на сумњива лица и елементарне непогоде   
    Зоран Ђуровић: Борис Беговић – ловац на сумњива лица и елементарне непогоде
     
    Проф. Беговић је прибегао класичној замени теза и argumentum ad hominem (Данас, 07/09/2019, тај текст ћу назвати Бег2, јер ћу се осврнути и на први, Бег1), на што сам се ја навикао, јер је то метод и православних талибана, који га уредно користе против мене. То пак значи да нема аргумената који се користе у академском свету и да је сунце одрадило своје. Да бисмо се одмах договорили, ја признајем да сам горда и грешна особа, али то никога не дисквалификује да докторира и буде стручњак за економију, теологију, политику итд. Проблем који је био у питању није моја личност, него зашто је владика Максим ражалован.
    Нећу се обазирати на омаловажавања, која довољно говоре о Беговићевом посрнућу и немоћи (он „се [Ђуровић] представља“ – не представљам се, него јесам канонски православни свештеник као и понтификални доктор), нити ћу помињати његову провенијенцију о којој се пише у медијима и другим аферама, него ћу се позабавити конкретним.
    Пише: „'римски доктор' тврди да ме је ухватио у 'подметању, односно лагању' - баш леп, академски и хришћански речник – због тога што сам при тврдњи да је блок-настава експлицитно дозвољена Статутом Универзитета, члан 105, став 8, пропустио да тај став цитирам“. Верујем да сам исправно казао да Беговић подмеће или лаже (то је српски језик), јер ако то не ради, онда је лимитиране интелигенције. Дакле, или је глуп (необдарен интелигенцијом; да искористим еуфемизам да не бих повређивао његову сензибилност) или лаже (не говори истину). Tertium non datur.
    После тога следи озбиљан делиријум у кога Беговић упада. Навео сам да је блок-настава допуштена, али у изванредним околностима, како и вели текст статута. Беговић покушава да се ишчупа: „Поставља се, међутим, питање које 'римски доктор' није поставио: на шта се односи реч 'изузетно'. До одговора на то питање долази се уколико се прописи читају као целина, ако се чланови и њихови ставови стављају у контекст целог прописа, а не сричу реч по реч, како то чини 'римски доктор'. Па се онда иако види да се члан 105, на који се он позва, налази под насловом 'Ангажовања студената у току школске године', што значи да се одредница 'изузетно' сагледава у односу на ангажовање студената, а не појединачног професора који учествује у настави. Дакле, 'римски доктор' није у праву, због тога што је погрешно прочитао пропис“.
    Ово је вређање интелигенције. Испада да су студенти ти који организују блок-наставу! Јер је то у заглављу о ангажовању студената! Шта рећи а не заплакати од смеха! Студенти се изузетно ангажују за време блока? Студенти изузетно воле блок?
    Беговићу морам да приведем и из Матичиног речника, јер је слаб са српским: изузетак, -тка м... оно што се изузима, издваја од правила, изнимка. Изузетно, прил. на изузетан начин, посебно, нарочито. Прилог из Статута Универзитета у Бг је сасвим јасан на шта се односи: „Изузетно, настава се може организовати и у другим временским целинама“. Не односи се на никакво ангажовање студената или слично о чему тлапи „устајали мозак“. Односи се на наставу која је дефинисана као ванредна, изузетна. И такве блок-наставе се могу изводити када се имају ретко вредни професори из света, или кад се нпр. потопи факултет на 3 месеца, па онда морају да буду предавања надокнађена, или га задеси нека друга катастрофа и сл. (надође нека „римска несрећа“). А неко ко слови као редовни проф, као Максим, не може да држи блок наставу, јер она није редовна.
    Самозвани херменеутичар претендује да ме учи мојој професији – како се читају текстови – и онда се губи у књижевним жанровима. Правнички текст није поезија или хумореска, како би он желео. Борис није правник, него економиста. Проф. на Правном факултету, Шошкић, говорио је: држи се сваке речи; овде се ради о речи изузетно, што не схвата Беговић да је свака реч уткана у једну норму и мора строго да се појединачно тумачи. Нпр.: Имате норму којом се регулише застарелост па тамо пише: Застаревање се прекида подизањем тужбе и сваком другом повериочевом радњом. Али како постоје многи закони који уређују разне области онда ово радње ће се односити само на онај закон којим се тражи застаревање потраживања или дела из конкретног закона. А сви они имају различите радње. Управа има радњу доношења решења и покретања забрана, кривично другачије радње, облигационо, својинско, све су то различите радње. Значи да и реч изузетно у контексту овог статуса се мора тако посматрати, као посебан начин организовања а не уобичајен и дозвољен за све случајеве.
    Великодушно Беговић даје могућност да, „расправе ради, је 'римски доктор' у праву, иако није [демагошки дискурс]. Поставља се, онда, питање да ли би владика Максим био одговоран за то... Према томе, одговорност за пропусте на овом плану, када би их било, а претходни пасус јасно показује да их нема, била на Наставно-научном већу Православног богословског факултета, а не на владици Максиму“. – Нигде то нисам инсинуирао. Максим је само део машинерије. Као што је и Беговић. Мени су сасвим јасни њихови психолошки профили и над тим се само разоружам. Јер ту нема наде за промене.
    Бег1 ће написати: „тзв. блок-настава... је експлицитно дозвољена Статутом универзитета ставом 8, Члана 105, Статутом Богословског факултета Чланом 63, став 8“. Беговић просто воли реч експлицтно, јер тиме баца прашину у очи, а чл. 63 ПБФ само понавља чл. 105 БУ, и гласи овако: „Изузетно, настава се може организовати и у другим временским целинама (триместри, блокови, модули и сл.)“.
    Опет, Бег2 пише, али без да користи омиљено експлицитно: „члан 104 Статута, који у ставу 1 јасно ставља до знања да се студије, са блок-наставом, уколико постоји, обављају према плану извођења наставе који 'усваја наставно-научно веће факултета који изводи студије'“. Све су ово „(друго)србијанског доктора“ учитавања. Пати од дисторзије. Или пак намерно не цитира ствари да би манипулисао са неупућенима. Наиме, тамо пише: „Студије се изводе према плану извођења наставе који, у складу с општим актом који доноси Сенат, усваја наставно-научно веће факултета који изводи студије, односно Веће за студије при Универзитету“.  У члану 104 се нигде не помиње блок-настава. „Србијански др“ се самоубија навођењем овог члана, јер са једне стране се не помиње блок (изузев ако га не учита под „и др.“ 2/4), а са друге тиме што став 2 рецитује: „Планом извођења наставе утврђују се: 1) наставници и сарадници који ће изводити наставу према студијском програму; 2) места извођења наставе; 3) почетак и завршетак, као и временски распоред извођења наставе“. Управо „распоред извођења наставе“, је тачка коју Максим никако није могао задовољити. Код њега је све било „клизно“. Зависило је од његових епископских дужности које су по природи „клизне“. По закону, план извођења наставе објављује се пре почетка наставе у текућој школској години и доступан је студентима. Дакле, то што је Максим радио било је не само изванредно, него и у сукобу са планом извођења наставе, осим ако план по Беговићу не значи кад се видимо, или план значи непланирано, као што изванредно значи за њега редовно. Тако је за „србијанског др“ редовно да неко 13 година предаје нередовно. На страну то што се Беговић није запитао како то неко успева да буде владика и редовни проф а удаљен је више од 24 сата (рачунам све припреме) од факултета, и то авионом.
    Да видимо и позадину Беговићевог деловања. Он, ван сваке разумне сумње, ради удружено са онима које сам ја назвао херцеговачки клан. Дакле, нема никакве академске и непристрасне мотивације за ово што чини.

    1) Његов глас протеста нисмо чули у световним сличним случајевима.
    2) Карактеристика овог клана је да пишу заједно. Тако се у Бег1 види да је он „читао“ Јанараса, Мајендорфа, Вера итд., и да су они еволуционисти, а ја могу да ставим руку у ватру да он није прочитао ниједно дело од поменутих аутора. Нпр., ја сам прочитао скоро све од Мајендорфа и на ТЕ нисам наишао. Максим је сигурно негде нешто нашао у неком интервјуу и то интерпретирао у своју корист. Борис нема ниједан теолошки текст да би се закључило да он чита теологе. Ово што је он побројао то је модерни флорилегиј који плету Максим и Перишић.
    3) Бег2: „какве су му [З.Ђ.] све неправде, бар он тако мисли, нанели Атанасије Јефтић и Амфилохије Радовић, а никако, занимљиво, Иринеј Буловић“. То је Максимова реченица. Имам је у фб преписци, али нећу да је износим да не угрозим човека. Ова банда је почела да се извлачи на „командну одговорност“, а само су преварили Иринеја (који је у то време био декан) и веће, што је јасно из њиховог реферата. – Не улазим да Беговић слуша само себе, па не чита оно што сам написао, а то је било залагање поменутих епископа да се не објави мој одговор, а не да су ми они нанели неправду. Само сам упоредио политику Данаса са овим владикама. Ове „демократе“ не дају право на реплику. 
    4) Наводи ствари из синодске одлуке, као и из статута ПБФ које нису доступне на нету нити су публиковане. То му је неко доставио и дао инструкције шта да напише. Тако Бег1: „Иринеј Бачки наводи Члан 141 као доказ да Статут универзитета забрањује тзв. блок-наставу“. То у интервјуу са Владиком у Данасу не постоји, а вероватно стоји у синодској одлуци. Откуда Беговићу синодско писмо?
    Даље, Бег2: „како јасно стоји из пажљивог читања целог члана 8 Статута Православног богословског факултета“. То не постоји на сајту ПБФ, нити је публиковано на папиру. Откуда Беговићу Статут ПБФ? Имате ли ви, који ово читате, ова документа? Немате. Ко их је дао Беговићу?
    5) Ово су документа која се не могу добити редовним путем. Могу, али од надлежних органа. У такве не спада Беговић. Дакле, неко је безаконо проследио ове документе Беговићу. Јасно је да су то Максимови другари, а оправдана сумња пада на о. Владана Перишића, старог интриганта и Беговићевог друга. Перишић, који је у своје време направио пропаганду да је прогоњен, јер су његову магистарску тезу у Бг одбили академик Михаило Ђурић и проф. Радмила Шајковић, а коју је на волшебан начин у Сарајеву, код свог пријатеља Шијаковића, претворио у докторат, је био један од егзекутора у мом случају.
    Беговић, по наитију Духа Светога, који има смисла за хумор, а дарвинисти би рекли случајно, ми шаље грешком мејл, без сумње, намењен Перишићу. Пише: „Драги Владане, Ево ове несреће из Рима. Чекамо да ли ће неко да му објави, можда 'Стање ствари', па онда реагујемо, по потреби. Шта каже: 'Имате о мени на Википедији а тамо и линк за мој сајт'. К'о да ја не знам ко је писао то на Википедији. Ода самом себи. Баш лепо. Срдачан поздрав, Борис“. Желећи да поправи непоправљиво, пише ми у другом мејлу: „Занемарите овај мејл. Није био намањен Вама. Очигледно. Борис Беговић“. Наиме, овај Владан (Перишић) је директор Центра за филозофију и теологију из Требиња који руководи годишњим симпозијумом Теологија у јавној сфери а Беговић је био учесник на симпозијуму прошле године.
    Борис се толико фамилијазирао са мном да не каже ено, него ево „ове несреће из Рима“. Распредали су о мени. Као да сам им постао ноћна мора. Опет, Борис није ажуриран да „отечествени“ сајт Стање ствари не објављује моје текстове. Њих не објављују ни другосрбијанци ни отечествени. Уз то, мени није било никакве потребе да се хвалим пред неким анонимусом, него да се представим. Ни на крај памети ми није пало да припада овој добровољачко-интересној организацији. И њега су извукли из нафталина да представи њихову каузу као нешто што је напредно и у складу са законом, а против затуцаних мантијаша. Јер „модерним“ теолозима треба неко споља, са БУ, да би они добили на вредности, јер је у себи немају. То је само удружење за ухлебљење, са паролом за напредак!
    Још, Беговић, који мене назива живописним, вели: „владика ће морати да нађе новог пешадинца, будући да овај непомично лежи међу булкама на Соми, страдао је несретник у првом таласу бесмисленог јуриша“. То је асоцијација коју је понео из куће, јер му је тата, како пишу, био Брозов хитмен. Асоцијација је и уопште срамна, јер се изругује погинулим Енглезима, као да су они били будалаши.

    Овај „доброжелатељ“ СПЦ вели за Поуке да су некакав сумњив сајт, где се појавио мој текст о херцеговачком клану. Поуке су при Мисионарском одељењу СПЦ. Дакле, са Врха имају благослов за своју делатност. То што не подржавају Нато политику је њихова ствар. Максима и њему сличне боли што сам овде имао „катедру“, истина, гратис.
    Тлапње пак где Беговић негира аутономију ПБФ у односу на БУ, не завређују пажњу, јер је то уређено од почетка преамбулом СПЦ за Статут ПБФ: „Универзитет у Београду – Православни богословски факултет... је самостално правно лице, установа Српске Православне Цркве и Државе Србије у саставу Универзитета у Београду... Факултет се налази под пуним духовним и канонским окриљем Српске Православне Цркве. Врховни покровитељ Факултета је ex officio Његова Светост Патријарх српски“. БУ је пристао на ово, и то је озваничено, тако да сам Патријарх може да скине или постави професора по свом нахођењу, мада то не ради по хиру, него у саветовању са Синодом и по протоколу факултета. То даље значи да ако би Држава покушала да инсталира неког свог клирика за наставника, патријарх га може рашчинити без да тражи друге разлоге, а Држава би насилно могла да покуша да инсталирала неког свог сателита на ПБФ. Даље, СПЦ би могла да угаси тај факултет и да отвори свој, јер кадар са отуђеног факултета не би прихватила, а то би створило огромне проблеме на терену. СПЦ би остала као у време комунизма и преживела би. Држава би пак прсла у очима међународне заједнице због повређивања религијских права. Тај сан који сањају Максим, Беговић и ини није остварив.
     
    Зоран Ђуровић
    Рим 11/09/2019

    View full Странице
  23. Оплаках :))
    Перезвон got a reaction from Ćiriličar in Папа Фрања примио патријарха Вартоломеја   
    Мени симпа толика различитост у имиџу.. Један забељен други уцрњен, један голобрад други забрађен, један с капицом други с капетином итд итсл... теже ће да се договоре око тога него око учења
     
  24. Свиђа ми се
    Перезвон got a reaction from Небитан Лик in Папа Фрања примио патријарха Вартоломеја   
    Бре.. ја поштујем обојицу. У мени се одавно угасило навијање. Него "нема преображаја без тела" ...
  25. Свиђа ми се
    Перезвон је реаговао/ла на Avocado у Свештеник др Оливер Суботић: Да нам дрвеће не заклони шуму: o „дарвинистичком“ спору из другачије перспективе   
    Zato što nisam ni pominjao pravni osnov... to je tvoje baljezganje...
    Objasnih zašto sam napisao da je peticija pravno nepismena... i vidim da prigovor na to nemaš... drago mi je što sam te bar malo edukovao...
     
    Mani se komedije... ne ide ti.
     
    S obzirom na količinu neznanja koje prosipaš ne iznenađuje me što ti nije poznat ni etiquette na internet forumima...
     

Све поруке на форуму, осим званичних саопштења Српске Православне Цркве, су искључиво лична мишљења чланова форума 'Живе Речи Утехе' и уредништво не сноси никакву материјалну и кривичну одговорност услед погрешних информација. Објављивање информација са сајта у некомерцијалне сврхе могуће је само уз навођење URL адресе дискусије. За све друге видове дистрибуције потребно је имати изричиту дозволу администратора Поука.орг и/или аутора порука.  Коментари се на сајту Поуке.орг објављују у реалном времену и Администрација се не може сматрати одговорним за написано.  Забрањен је говор мржње, псовање, вређање и клеветање. Такав садржај ће бити избрисан чим буде примећен, а аутори могу бити пријављени надлежним институцијама. Чланови имају опцију пријављивања недоличних порука, те непримерен садржај могу пријавити Администрацији. Такође, ако имате проблема са регистрацијом или заборављеном шифром за сајтове Поуке.орг и Црква.нет, пошаљите нам поруку у контакт форми да Вам помогнемо у решавању проблема.

×
×
  • Create New...