Jump to content

Илија

Члан
  • Број садржаја

    4
  • На ЖРУ од

  • Последња посета

    Never

О Илија

  • Ранг
    Тек дошaо/ла
  • Рођендан 01/01/1

Profile Information

  • Пол :
    Небитно
  1. Отач Угрин, Благословите, Рекао сам да сте јако добро изложили истраживање патрологјие за појам знање и личности. Али моји игра је био за тест логике.
  2. Илија

    Crkva i 666 barkod

    знамо да је страх фасизма у наји одвратан начин. Кажу да је једна страна технологије зајста је та 'да умани ембирократије. То значи имамо једну картиџу за осигурање, банке, плату и.т.д. Међутим што није 100% сигзрна та картича, јер лако може да се изгуби или неко ко има опрему да уђе на наших дата, онда би било сигурније да носимо у глаби или у ручи један мали цип! Не верујем да це народи допустити један такав католичи фасизма.
  3. Отач Угрин, Благословите Тачно је да отачи обринули су питање гносеологије од (τί ἔστιν), шта је на (τίς ἔστιν)ко је. Та замена питање имало као последича та испитивамо истине кроз личност, а не у природи. Али старогрчки питање иде ка истразивање сустине ствари. Појам личности њије страно за старе грка, јер реч πρόσωπον се производи од πρός + ὄψομαι што значи видим ка неког. Тако се одређзје личност као однос с неког, због тога Аристотел каже да чобек сам бице или зивотиња или бог. Слазем се да је појам личности јако интересатно и важно за православље. Али кад веч сте ставили тест логике хај
  4. Александре, се слажем са твојом позицијом али начин који говоре за ову тему довео донекле до погрешне схватање о души. По мени важно је да знамо осим ово које кажеш које је тачно, шта је душа. Једна ствар је суштина а друго природа. Али то је више философски разговор него Теологија.
  5. Свети Иринеј Лионски Провера и побијање лажног знања (Или: Против јереси. Да би људима било јасније, пошто им књига вероватно није позната под оригиналним грчким именом. Александар confused) Душе одлазе у ... место које је одређено за њих од Бога, тамо иду до васкрсења, очекујући васкрсење, после добивши тела, и целокупно васкрснувши, наиме телесно, као и Господ што је васкрсао, тако долазе пред Бога. (Књига 5, XXXI, 2)
  6. Отач Иван покусао у почетку да описује дусу. И донекле је успео врло добро. Ипак се отворијо разговор о томе, 'смтртна по природи' и безмсмиртна по благодати. И једна врло интересатна разговор се отворила, а нико није нам рекао шта је душа, (τί ἔστιν ψυχήsokiran односно која је њена суштина, где је, каква је, зашто је ... А трчимо да обијаснимо њену природу. Опроштите.
  7. Свети Иринеј Лионски Провера и побијање лажног знања Будући смртно и пропадљиво, бесмртно и непропадљиво постаје, његовим преобликовањем не из његове особености, него по енегији Господњој, који може да да смртном бесмртност и пропадљивом ствара непропадљивост. И зато је речено “да би живот прогутао оно што је смртно. А онај који нас је баш за ово и саздао, јесте Бог, који нам је и дао залог Духа.” (2 Кр. 5, 4-5) очигледно о телу је рекао то, јер нити је душа смртна, нити дух. Јер живот гута смртно, да није тело мртво, већ живо, и непропадљиво остаје... (Књига 5, XIII, 3)
  8. Илија

    Dekadencija filosofije

    Брате Еxile, Хвала, радо би прочитао позиција Берђајева о томе!
  9. Илија

    Dekadencija filosofije

    Braco Pomaze Bog Bas su interesatne sve temove ali zelim samo da kazem, da je potrebno da imamo na umu da stari grci filosofi su imali razlicitu misljenje o metafizici jer za nijh priroda 'φύσις' je nesto zivo i s kretanjem a jos celovito onda kad govore o μετά τα φυσικά narovno da podrazumenaju nesto drugo od ovo koji je poznato svima kao metafizika. Hocu da kazem na primer nikome nije pao na pamet da kaze za apriori znanje i tako dalje! Verovatno Zapad imala na umu neko drugo shvatanje za prirodu.
×
×
  • Креирај ново...