Jump to content

Александар Милојков

Члан
  • Број садржаја

    18592
  • На ЖРУ од

  • Последња посета

  • Број дана (победа)

    79

Репутација активности

  1. Оплаках :))
    Александар Милојков got a reaction from Zoran Đurović in Зоран Ђуровић - Онан - Онанија   
    Што би рекли музиканти, мазно сам ти тезгу. 
  2. Свиђа ми се
    Александар Милојков got a reaction from Danijela in Ponovo onlajn nastava: Nezadovoljni i nastavnici i roditelji   
    Као неко ко ради у школи, рекао бих да је тзв. онлајн настава нужно зло. То је озбиљан губитак на квалитету учења за наше ђаке. Дај Боже да за тим више не буде потребе.
  3. Свиђа ми се
    Александар Милојков got a reaction from Natasa. in Ponovo onlajn nastava: Nezadovoljni i nastavnici i roditelji   
    Као неко ко ради у школи, рекао бих да је тзв. онлајн настава нужно зло. То је озбиљан губитак на квалитету учења за наше ђаке. Дај Боже да за тим више не буде потребе.
  4. Свиђа ми се
    Александар Милојков је реаговао/ла на haveaniceday у Епископ Сергије: Кад Београд гори постајемо гори   
    18000000 x 36 = 648 000 000
    648 miliona dinara bajo moj.
    Toliko je zaradila zadruga.

    Na sve to uzdigli smo status onakvih idiota kao nekog socijalno bitnog, raznoraznih djoganija, lune, slobe, mice, pere, laze .. a u sustini obicni bludnici i narkomancine - zgazili bi decu tih koji im salju te pare, ne bi ni trepnuli jos bi bili oslobodjeni.

    To je stvarno zabrinjavajuce.

    Oni rokeri, koji su nekad bili takve ultra mega zvezde su mozda bili bludnici i narkomani ali su imali neke talente, kreirali su neku muziku, imali su neku vestinu... ovi bre danas nemaju apsolutno nista.
  5. Свиђа ми се
    Александар Милојков got a reaction from haveaniceday in Епископ Сергије: Кад Београд гори постајемо гори   
    Тачно је да смо гори. Гори него икада. Какви смо ми, такву нам је власт Бог допустио. Када једна нација пошаље преко 18 милиона СМС порука за финале "Задруге" и потроши за то преко 5 милиона евра, онда и заслужује гор(к)е владаре. А још горче од тих горких владара јесте јадна (непостојећа) алтернатива (тзв. опозиција). Потрошени смо. Немамо човека. Немамо људи. Немамо идеја. Будућа Скупштина Републике Србије биће огледало наше потрошености.
    Бог нека нам је у помоћи. Да нам прво памет избистри, а после ће полако све доћи на своје.
  6. Волим
    Александар Милојков got a reaction from Макрина in Епископ Сергије: Кад Београд гори постајемо гори   
    Тачно је да смо гори. Гори него икада. Какви смо ми, такву нам је власт Бог допустио. Када једна нација пошаље преко 18 милиона СМС порука за финале "Задруге" и потроши за то преко 5 милиона евра, онда и заслужује гор(к)е владаре. А још горче од тих горких владара јесте јадна (непостојећа) алтернатива (тзв. опозиција). Потрошени смо. Немамо човека. Немамо људи. Немамо идеја. Будућа Скупштина Републике Србије биће огледало наше потрошености.
    Бог нека нам је у помоћи. Да нам прво памет избистри, а после ће полако све доћи на своје.
  7. Волим
    Александар Милојков got a reaction from TSCHeTSCHen in Епископ Сергије: Кад Београд гори постајемо гори   
    И треба да се запитамо ко/шта је генератор тог нејединства и страшних подела у свим сферама нашег живота.
  8. Свиђа ми се
    Александар Милојков got a reaction from obi-wan in Teologija ikone na kojoj Bogorodica pričešćuje   
    Да, нема је. Заиста може да збуњује. Али може да има теолошки смисао. Свакако, сувише компликован - више би као икона збуњивала него што би поучавала. Вероватно је збо тога и нема.
  9. Свиђа ми се
    Александар Милојков got a reaction from ЈА 23 in Teologija ikone na kojoj Bogorodica pričešćuje   
    Први пут видим овакву икону, где Богородица дели причешће. Свештеничка служба... Мислим да то није служба Богородице, па самим тим ни ова икона није догматски исправна.
  10. Свиђа ми се
    Александар Милојков got a reaction from Ристо Подвожњак in Епископ Сергије: Кад Београд гори постајемо гори   
    Тачно је да смо гори. Гори него икада. Какви смо ми, такву нам је власт Бог допустио. Када једна нација пошаље преко 18 милиона СМС порука за финале "Задруге" и потроши за то преко 5 милиона евра, онда и заслужује гор(к)е владаре. А још горче од тих горких владара јесте јадна (непостојећа) алтернатива (тзв. опозиција). Потрошени смо. Немамо човека. Немамо људи. Немамо идеја. Будућа Скупштина Републике Србије биће огледало наше потрошености.
    Бог нека нам је у помоћи. Да нам прво памет избистри, а после ће полако све доћи на своје.
  11. Свиђа ми се
    Александар Милојков got a reaction from Ристо Подвожњак in Епископ Сергије: Кад Београд гори постајемо гори   
    И треба да се запитамо ко/шта је генератор тог нејединства и страшних подела у свим сферама нашег живота.
  12. Волим
    Александар Милојков got a reaction from TSCHeTSCHen in Епископ Сергије: Кад Београд гори постајемо гори   
    Тачно је да смо гори. Гори него икада. Какви смо ми, такву нам је власт Бог допустио. Када једна нација пошаље преко 18 милиона СМС порука за финале "Задруге" и потроши за то преко 5 милиона евра, онда и заслужује гор(к)е владаре. А још горче од тих горких владара јесте јадна (непостојећа) алтернатива (тзв. опозиција). Потрошени смо. Немамо човека. Немамо људи. Немамо идеја. Будућа Скупштина Републике Србије биће огледало наше потрошености.
    Бог нека нам је у помоћи. Да нам прво памет избистри, а после ће полако све доћи на своје.
  13. Зачуђен
    Александар Милојков got a reaction from Вукашин in Епископ Сергије: Кад Београд гори постајемо гори   
    Тачно је да смо гори. Гори него икада. Какви смо ми, такву нам је власт Бог допустио. Када једна нација пошаље преко 18 милиона СМС порука за финале "Задруге" и потроши за то преко 5 милиона евра, онда и заслужује гор(к)е владаре. А још горче од тих горких владара јесте јадна (непостојећа) алтернатива (тзв. опозиција). Потрошени смо. Немамо човека. Немамо људи. Немамо идеја. Будућа Скупштина Републике Србије биће огледало наше потрошености.
    Бог нека нам је у помоћи. Да нам прво памет избистри, а после ће полако све доћи на своје.
  14. Волим
    Александар Милојков got a reaction from Пантелејмон Нови in "Данас": Вероучитељи остају без посла   
    Да, то је моја изјава за лист "Данас". Објаснио сам такође и на Радију Слово љубве о чему се ради: http://www.slovoljubve.com/cir/Newsview.asp?ID=23184&fbclid=IwAR24_TuY_fmYMUM7ylPxtwcvoUByJNk6P4et1tdy4EytT3F_8AMiAhHozrk
    Такође, брат Стеван Јовановић смо читаву аргументацију изнели пред Одбор за верску наставу Архиепископије београдско-карловачке и предложили решења. Тај акт је Одбор прихватио као свој и њиме се обрати Његовој Светости. Ево текста:
     
    Архиепископу пећком
    Митрополиту београдско-карловачком и
    Патријарху српском
    Г. Г. Иринеју
     
    Предмет: Извештај са састанка Одбора за верску наставу АЕМ, 02. 07. 2019.
     
    Ваша Светости,
    Министарство просвете је 22. јуна ове године издало „Стручно упутство о формирању одељења и начину финансирања у основним и средњим школама“ (у даљем тексту: Упутство). Слична упутства су издавана од стране Министарства и ранијих година. Њима је, између осталог, регулисан начин образовања група ученика који похађају Верску наставу.
    Досадашња упутства су била таква да су одређивала једино минималан и максималан број ђака у једној групи; дакле, од 15 до 30 ученика по једној групи. У пракси, то је значило да је са 15 ученика већ могла да се формира једна група за Верску наставу.
    У горeпоменутом Упутству (од 22. јуна ове године) први пут од када је Верска настава враћена у образовни систем Републике Србије стоји захтев да се групе за изборне предмете морају формирати према максималном броју ђака у једној групи. То практично значи да, ако се у некој школи за похађање Верске наставе пријавило 150 ђака, више неше моћи да се формира 10 група по 15 ученика, него само 5 група по 30 ученика.
    Оваква одлука је штетна за Верску наставу и вероучитеље из два суштинска разлога:
    1)     Квалитет часова Верске наставе ће бити значајно нарушен и одзив ученика ће бити значајно смањен јер настава нашег предмета неће моћи да буде део редовних часова, као што је била до сада. Наиме, Верска настава ће морати да се одржава у смени која је супротна од оне у којој ђаци похађају своје редовне часове, односно или пре или после редовне наставе. Ово ће изазвати читав низ организационих и других проблема директорима школа, катихетама, али и самим ученицима. У пракси, то ће значити да ће се ђаци опредељивати за онај предмет на којем се од стране наставника захтева мања редовност у похађању наставе, и утицаће на далеко мању заинтересованост самих ђака, јер ће се и деца и родитељи опредељивати за предмет који им је погоднији у организационом смислу.
    2)     Фонд часова Верске наставе ће бити преполовљен, што ће довести до тога да ће половина катихета остати без посла и без икакве помоћи од стране државе, будући да вероучитељи нису запослели на неодређено радно време, тј. „за стално“.
    Да би смо избегли овакав сценарио неопходо је или да се спорно Упутсво повуче у потпуности;
    то јесте:
    Да се из Упутства, избрисше на страни 5, у првом пасусу, део који гласи: „Групе за изборне предмете/програме и слободне наставне активности се формирају тако што се укупан број ученика који су се изјаснили за одређен изборни предмет/изборни програм и слободну наставну активност подели са 30 и уколико количник није цео број, заокружи на први већи цео број“; као и на 8. страни истог Упутства, у трећем пасусу, део који гласи: „... и број група се одређује тако што се укупан број ученика који се изјаснио за одређени изборни предмет/изборни програм подели са 30 и ако количник није цео број , закружи на први већи цео број“.
    Друго могуће решење је да се од Министарства просвете тражи да се Верска настава и Грађанско васпитање јасно и недвосмислено изузму од ових мера, тако што ће у самом Упутству да се истакне да се групе ученика за Верску наставу и Грађанско васпитање, не морају формирати према максималном броју ученика у групи; као што важи и за Други страни језик. Дакле, ако може да се Други страни језик (Француски, Немачки, Италијански...) изузму од овог правила, онда могу да се изузму Верска настава и Грађанско васпитање. Поготово што кровни закон о образовању „Закон о основама система образовања и васпитања“ (члан 60, параграф 2) третира Верску наставу једнако као и Други страни језик. Дакле, по Закону оно шта важи за Други страни језик мора да важи и за Верску наставу и Грађанско васпитања.
    Гледано на дуже стазе, било би неопходно да се у кровном закону и другим законима којима се уређује образовање у Републици Србији захтевају измене и допуне, а које би Верској настави осигурале статус у образовном систему Републике Србије који јој припада из верских, историјских, идентитетскик, културних и цивилизацијких разлога.
    Ваша Светости, користимо ову прилику да Вас обавестимо да су наставници Верске наставе дискриминисани због тога што је Министарство просвете предвидело да новоуведени изборни програм „Религије и цивилизације“ не могу да предају лица која су стекла диплому Православног богословског факултета, нити других богословских факултета. Наиме, изборни програм под називом „Религије и цивилизације“ могу да предају наставници Социологије, Психологије, Филозофије и Географије, али не и дипломирани теолози – наставници Верске наставе.
  15. Волим
    Александар Милојков got a reaction from Broken in "Данас": Вероучитељи остају без посла   
    Сутра, од 07.30 ћу на ову тему говорити на ТВ Нова с, у јутарњем програму. Наравно, ја нисам никакав соло борац за верску наставу. Брат Стеван и ја имамо благослов нашег Одбора да наступамо у медијима и да бранимо статус верске наставе. Стога, "Дух је Господњи на нама" и нећемо се штедети.
  16. Свиђа ми се
    Александар Милојков got a reaction from Јанко in "Данас": Вероучитељи остају без посла   
    Сутра, од 07.30 ћу на ову тему говорити на ТВ Нова с, у јутарњем програму. Наравно, ја нисам никакав соло борац за верску наставу. Брат Стеван и ја имамо благослов нашег Одбора да наступамо у медијима и да бранимо статус верске наставе. Стога, "Дух је Господњи на нама" и нећемо се штедети.
  17. Свиђа ми се
    Александар Милојков got a reaction from ronin in "Данас": Вероучитељи остају без посла   
    Дакле, пбраћање Министарства просвете које је објављену на њиховом сајту http://www.mpn.gov.rs/strucno-upustvo-za-formiranje-grupa-izbornih-predmeta-ne-dovodi-do-ukidanja-verske-nastave/ 
    представља најобичнију замену теза и обмањивање представника наше Цркве. Нико се није ни жалио на укидање верске наставе, већ из горе приложеног видите о чему серади.
  18. Волим
    Александар Милојков got a reaction from ronin in "Данас": Вероучитељи остају без посла   
    Да, то је моја изјава за лист "Данас". Објаснио сам такође и на Радију Слово љубве о чему се ради: http://www.slovoljubve.com/cir/Newsview.asp?ID=23184&fbclid=IwAR24_TuY_fmYMUM7ylPxtwcvoUByJNk6P4et1tdy4EytT3F_8AMiAhHozrk
    Такође, брат Стеван Јовановић смо читаву аргументацију изнели пред Одбор за верску наставу Архиепископије београдско-карловачке и предложили решења. Тај акт је Одбор прихватио као свој и њиме се обрати Његовој Светости. Ево текста:
     
    Архиепископу пећком
    Митрополиту београдско-карловачком и
    Патријарху српском
    Г. Г. Иринеју
     
    Предмет: Извештај са састанка Одбора за верску наставу АЕМ, 02. 07. 2019.
     
    Ваша Светости,
    Министарство просвете је 22. јуна ове године издало „Стручно упутство о формирању одељења и начину финансирања у основним и средњим школама“ (у даљем тексту: Упутство). Слична упутства су издавана од стране Министарства и ранијих година. Њима је, између осталог, регулисан начин образовања група ученика који похађају Верску наставу.
    Досадашња упутства су била таква да су одређивала једино минималан и максималан број ђака у једној групи; дакле, од 15 до 30 ученика по једној групи. У пракси, то је значило да је са 15 ученика већ могла да се формира једна група за Верску наставу.
    У горeпоменутом Упутству (од 22. јуна ове године) први пут од када је Верска настава враћена у образовни систем Републике Србије стоји захтев да се групе за изборне предмете морају формирати према максималном броју ђака у једној групи. То практично значи да, ако се у некој школи за похађање Верске наставе пријавило 150 ђака, више неше моћи да се формира 10 група по 15 ученика, него само 5 група по 30 ученика.
    Оваква одлука је штетна за Верску наставу и вероучитеље из два суштинска разлога:
    1)     Квалитет часова Верске наставе ће бити значајно нарушен и одзив ученика ће бити значајно смањен јер настава нашег предмета неће моћи да буде део редовних часова, као што је била до сада. Наиме, Верска настава ће морати да се одржава у смени која је супротна од оне у којој ђаци похађају своје редовне часове, односно или пре или после редовне наставе. Ово ће изазвати читав низ организационих и других проблема директорима школа, катихетама, али и самим ученицима. У пракси, то ће значити да ће се ђаци опредељивати за онај предмет на којем се од стране наставника захтева мања редовност у похађању наставе, и утицаће на далеко мању заинтересованост самих ђака, јер ће се и деца и родитељи опредељивати за предмет који им је погоднији у организационом смислу.
    2)     Фонд часова Верске наставе ће бити преполовљен, што ће довести до тога да ће половина катихета остати без посла и без икакве помоћи од стране државе, будући да вероучитељи нису запослели на неодређено радно време, тј. „за стално“.
    Да би смо избегли овакав сценарио неопходо је или да се спорно Упутсво повуче у потпуности;
    то јесте:
    Да се из Упутства, избрисше на страни 5, у првом пасусу, део који гласи: „Групе за изборне предмете/програме и слободне наставне активности се формирају тако што се укупан број ученика који су се изјаснили за одређен изборни предмет/изборни програм и слободну наставну активност подели са 30 и уколико количник није цео број, заокружи на први већи цео број“; као и на 8. страни истог Упутства, у трећем пасусу, део који гласи: „... и број група се одређује тако што се укупан број ученика који се изјаснио за одређени изборни предмет/изборни програм подели са 30 и ако количник није цео број , закружи на први већи цео број“.
    Друго могуће решење је да се од Министарства просвете тражи да се Верска настава и Грађанско васпитање јасно и недвосмислено изузму од ових мера, тако што ће у самом Упутству да се истакне да се групе ученика за Верску наставу и Грађанско васпитање, не морају формирати према максималном броју ученика у групи; као што важи и за Други страни језик. Дакле, ако може да се Други страни језик (Француски, Немачки, Италијански...) изузму од овог правила, онда могу да се изузму Верска настава и Грађанско васпитање. Поготово што кровни закон о образовању „Закон о основама система образовања и васпитања“ (члан 60, параграф 2) третира Верску наставу једнако као и Други страни језик. Дакле, по Закону оно шта важи за Други страни језик мора да важи и за Верску наставу и Грађанско васпитања.
    Гледано на дуже стазе, било би неопходно да се у кровном закону и другим законима којима се уређује образовање у Републици Србији захтевају измене и допуне, а које би Верској настави осигурале статус у образовном систему Републике Србије који јој припада из верских, историјских, идентитетскик, културних и цивилизацијких разлога.
    Ваша Светости, користимо ову прилику да Вас обавестимо да су наставници Верске наставе дискриминисани због тога што је Министарство просвете предвидело да новоуведени изборни програм „Религије и цивилизације“ не могу да предају лица која су стекла диплому Православног богословског факултета, нити других богословских факултета. Наиме, изборни програм под називом „Религије и цивилизације“ могу да предају наставници Социологије, Психологије, Филозофије и Географије, али не и дипломирани теолози – наставници Верске наставе.
  19. Свиђа ми се
    Александар Милојков got a reaction from ronin in "Данас": Вероучитељи остају без посла   
    Сутра, од 07.30 ћу на ову тему говорити на ТВ Нова с, у јутарњем програму. Наравно, ја нисам никакав соло борац за верску наставу. Брат Стеван и ја имамо благослов нашег Одбора да наступамо у медијима и да бранимо статус верске наставе. Стога, "Дух је Господњи на нама" и нећемо се штедети.
  20. Свиђа ми се
    Александар Милојков got a reaction from PredragVId in "Данас": Вероучитељи остају без посла   
    Сутра, од 07.30 ћу на ову тему говорити на ТВ Нова с, у јутарњем програму. Наравно, ја нисам никакав соло борац за верску наставу. Брат Стеван и ја имамо благослов нашег Одбора да наступамо у медијима и да бранимо статус верске наставе. Стога, "Дух је Господњи на нама" и нећемо се штедети.
  21. Волим
    Александар Милојков got a reaction from PredragVId in "Данас": Вероучитељи остају без посла   
    Дакле, пбраћање Министарства просвете које је објављену на њиховом сајту http://www.mpn.gov.rs/strucno-upustvo-za-formiranje-grupa-izbornih-predmeta-ne-dovodi-do-ukidanja-verske-nastave/ 
    представља најобичнију замену теза и обмањивање представника наше Цркве. Нико се није ни жалио на укидање верске наставе, већ из горе приложеног видите о чему серади.
  22. Волим
    Александар Милојков got a reaction from PredragVId in "Данас": Вероучитељи остају без посла   
    Да, то је моја изјава за лист "Данас". Објаснио сам такође и на Радију Слово љубве о чему се ради: http://www.slovoljubve.com/cir/Newsview.asp?ID=23184&fbclid=IwAR24_TuY_fmYMUM7ylPxtwcvoUByJNk6P4et1tdy4EytT3F_8AMiAhHozrk
    Такође, брат Стеван Јовановић смо читаву аргументацију изнели пред Одбор за верску наставу Архиепископије београдско-карловачке и предложили решења. Тај акт је Одбор прихватио као свој и њиме се обрати Његовој Светости. Ево текста:
     
    Архиепископу пећком
    Митрополиту београдско-карловачком и
    Патријарху српском
    Г. Г. Иринеју
     
    Предмет: Извештај са састанка Одбора за верску наставу АЕМ, 02. 07. 2019.
     
    Ваша Светости,
    Министарство просвете је 22. јуна ове године издало „Стручно упутство о формирању одељења и начину финансирања у основним и средњим школама“ (у даљем тексту: Упутство). Слична упутства су издавана од стране Министарства и ранијих година. Њима је, између осталог, регулисан начин образовања група ученика који похађају Верску наставу.
    Досадашња упутства су била таква да су одређивала једино минималан и максималан број ђака у једној групи; дакле, од 15 до 30 ученика по једној групи. У пракси, то је значило да је са 15 ученика већ могла да се формира једна група за Верску наставу.
    У горeпоменутом Упутству (од 22. јуна ове године) први пут од када је Верска настава враћена у образовни систем Републике Србије стоји захтев да се групе за изборне предмете морају формирати према максималном броју ђака у једној групи. То практично значи да, ако се у некој школи за похађање Верске наставе пријавило 150 ђака, више неше моћи да се формира 10 група по 15 ученика, него само 5 група по 30 ученика.
    Оваква одлука је штетна за Верску наставу и вероучитеље из два суштинска разлога:
    1)     Квалитет часова Верске наставе ће бити значајно нарушен и одзив ученика ће бити значајно смањен јер настава нашег предмета неће моћи да буде део редовних часова, као што је била до сада. Наиме, Верска настава ће морати да се одржава у смени која је супротна од оне у којој ђаци похађају своје редовне часове, односно или пре или после редовне наставе. Ово ће изазвати читав низ организационих и других проблема директорима школа, катихетама, али и самим ученицима. У пракси, то ће значити да ће се ђаци опредељивати за онај предмет на којем се од стране наставника захтева мања редовност у похађању наставе, и утицаће на далеко мању заинтересованост самих ђака, јер ће се и деца и родитељи опредељивати за предмет који им је погоднији у организационом смислу.
    2)     Фонд часова Верске наставе ће бити преполовљен, што ће довести до тога да ће половина катихета остати без посла и без икакве помоћи од стране државе, будући да вероучитељи нису запослели на неодређено радно време, тј. „за стално“.
    Да би смо избегли овакав сценарио неопходо је или да се спорно Упутсво повуче у потпуности;
    то јесте:
    Да се из Упутства, избрисше на страни 5, у првом пасусу, део који гласи: „Групе за изборне предмете/програме и слободне наставне активности се формирају тако што се укупан број ученика који су се изјаснили за одређен изборни предмет/изборни програм и слободну наставну активност подели са 30 и уколико количник није цео број, заокружи на први већи цео број“; као и на 8. страни истог Упутства, у трећем пасусу, део који гласи: „... и број група се одређује тако што се укупан број ученика који се изјаснио за одређени изборни предмет/изборни програм подели са 30 и ако количник није цео број , закружи на први већи цео број“.
    Друго могуће решење је да се од Министарства просвете тражи да се Верска настава и Грађанско васпитање јасно и недвосмислено изузму од ових мера, тако што ће у самом Упутству да се истакне да се групе ученика за Верску наставу и Грађанско васпитање, не морају формирати према максималном броју ученика у групи; као што важи и за Други страни језик. Дакле, ако може да се Други страни језик (Француски, Немачки, Италијански...) изузму од овог правила, онда могу да се изузму Верска настава и Грађанско васпитање. Поготово што кровни закон о образовању „Закон о основама система образовања и васпитања“ (члан 60, параграф 2) третира Верску наставу једнако као и Други страни језик. Дакле, по Закону оно шта важи за Други страни језик мора да важи и за Верску наставу и Грађанско васпитања.
    Гледано на дуже стазе, било би неопходно да се у кровном закону и другим законима којима се уређује образовање у Републици Србији захтевају измене и допуне, а које би Верској настави осигурале статус у образовном систему Републике Србије који јој припада из верских, историјских, идентитетскик, културних и цивилизацијких разлога.
    Ваша Светости, користимо ову прилику да Вас обавестимо да су наставници Верске наставе дискриминисани због тога што је Министарство просвете предвидело да новоуведени изборни програм „Религије и цивилизације“ не могу да предају лица која су стекла диплому Православног богословског факултета, нити других богословских факултета. Наиме, изборни програм под називом „Религије и цивилизације“ могу да предају наставници Социологије, Психологије, Филозофије и Географије, али не и дипломирани теолози – наставници Верске наставе.
  23. Свиђа ми се
    Александар Милојков got a reaction from Tristatri in Да ли верујете да улазимо у коначни део људске историје предсказан у Откривењу?   
    Треба додати опцију "не знам". Мој одговор: не знам, али се трудим да живим као да улазимо. Трудим се да сваког часа будем спреман, као да је Женик на вратима.
  24. Свиђа ми се
    Александар Милојков got a reaction from Desiderius Erasmus in Да ли верујете да улазимо у коначни део људске историје предсказан у Откривењу?   
    Треба додати опцију "не знам". Мој одговор: не знам, али се трудим да живим као да улазимо. Трудим се да сваког часа будем спреман, као да је Женик на вратима.
  25. Волим
    Александар Милојков got a reaction from Trifke in Да ли је Владимир Димитријевић обмањивач?   
    Време му је да почне да се бори против самога себе. Изгледа да је у свој тој гужви грешника коју критикује заборавиом једног најважнијег - себе.

Све поруке на форуму, осим званичних саопштења Српске Православне Цркве, су искључиво лична мишљења чланова форума 'Живе Речи Утехе' и уредништво не сноси никакву материјалну и кривичну одговорност услед погрешних информација. Објављивање информација са сајта у некомерцијалне сврхе могуће је само уз навођење URL адресе дискусије. За све друге видове дистрибуције потребно је имати изричиту дозволу администратора Поука.орг и/или аутора порука.  Коментари се на сајту Поуке.орг објављују у реалном времену и Администрација се не може сматрати одговорним за написано.  Забрањен је говор мржње, псовање, вређање и клеветање. Такав садржај ће бити избрисан чим буде примећен, а аутори могу бити пријављени надлежним институцијама. Чланови имају опцију пријављивања недоличних порука, те непримерен садржај могу пријавити Администрацији. Такође, ако имате проблема са регистрацијом или заборављеном шифром за сајтове Поуке.орг и Црква.нет, пошаљите нам поруку у контакт форми да Вам помогнемо у решавању проблема.

×
×
  • Креирај ново...