Jump to content
Јагода Наранџа Банана Лимета Лист Море Небо Боровница Грожђе Лубеница Чоколада Мермер WhatsApp Ubuntu Угаљ
Јагода Наранџа Банана Лимета Лист Море Небо Боровница Грожђе Лубеница Чоколада Мермер WhatsApp Ubuntu Угаљ

Придружите се нашој ВИБЕР ГРУПИ на ЛИНКУ

Жељко

САЈТ АДМИНИСТРАТОР
  • Број садржаја

    23781
  • На ЖРУ од

  • Последња посета

  • Број дана (победа)

    122

Последњи трофеј

Жељко је имао/ла садржај са највише реакција!

О Жељко

  • Ранг
    Ko je sad glavni admin?!
  • Рођендан Јануар 1

Profile Information

  • Пол :
    Небитно
  • Интересовање :
    https://zicer.org/

Contact Methods

  • Website URL
    http://forum.vidovdan.org/

Скорашњи посетиоци профила

49056 посетилаца
  1. Жељко

    Vučićev uzor Juval Noje Harari

  2. Жељко

    Да ли је Задње Време већ увелико у току?

    Ми не верујемо у време!
  3. Жељко

    Критика режима Александра Вучића и СНС-а

    Ни једни ни други се не могу оправдати. Овде је ствар само у томе да ли је АВ смењив или није. Ако није ок, да знамо у каквом систему живимо. Ако јесте, како јесте?
  4. а разлика је у пар милисекунди...кекеке
  5. Жељко

    Зоран Ђуровић: О причешћу

    Пост је и ако човек рецимо једе ђачку паштету 6 недеља. Дакле само паштету и по које парче хлеба. Ајд да видим мајсторе који ће то диздрже. А овако пиче 6 недеља сваки дан неке слаткише, лигње, дагње, пите, посне буреке и којешатрије и још се гоје на крају. Пост је у томе да ти храна буде ништа, да не буде примамљива...а не да буде друга врста хране која ће опет да ти буде примамљива. И то је на крају само телесни пост+ уздржање од кекса.
  6. Жељко

    Зоран Ђуровић: О причешћу

    Значи АРХЕОЛОГЕ не причешћивати! Знао сам да су грешници. Сву су нам историју изврнули!
  7. Жељко

    Vučić: Loše mešanje SPC u politiku, pogađa me

    Види, не верујем
  8. Жељко

    Vučić: Loše mešanje SPC u politiku, pogađa me

    Пусти човека, мора да има неку причу за своје гласаче
  9. А добро, ја сад могу рећи да сам космополита и да у свакој заједници видим своју заједницу. Да у свакој парохији видим своју парохију. Уосталом, нису ли Апостоли лутали по Римском царству и служили где год се нађу, није било шансе да познају сав народ где се затекну. Да ли наши епископи познају целу своју епархију и све људе у њој? Не треба заједницу сводити тако уско само на једну парохију. Мислим да то никад није тако функционисало. Тај Зизиулас је направио неку чудну философију. И то је опет проблем преласка са руралног на урбан начин живота. Па кад је већ тако и кад се већ фолирамо да се угледамо на прве хришћане, хајде да се заиста угледамо. Љубав коју су они имали према Христу и целој цркви, то је била основа те заједнице. Али стално прогоњени, сељакани, убијани, нису реално ни имали времена да се негде ушанче и праве некакву чврсту и стабилну заједницу. Данас су опет таква времена, већином се живи урбаним стилом живота. Путује се, мењају се места пребивалишта у зависности од послова и којечега. Али где год човек дође, ако има љубави према Богу и цркви, он је у својој заједници.
  10. Једном ја у неком намастиру почео да пљујем неког политичара. Вели ми један калуђер: Немој брате, не знаш. - Шта бре не знам? - Покајник је он. - Ма реко, како да јок, ево и ја сам Краљевићу Марко. - Не, заиста грешиш, човек је покајник. Ето, дакле ако постоји политичар покајник, шта онда ми да бринемо!
  11. Шта каже Христос оном убици, лопову и разбојнику? "Заиста ти велим, идеш гари данас са мном у Царство небеско" А овај је рекао само једну реченицу: "Сети ме се када дођеш тамо" Значи, ако се каје а тешки је грешник, ко смо ми или попови да му бранимо у Царство? Уосталом како човек да смогне снаге ако му Бог не помогне. Па и за исповест треба снага. Није то лако. Ако му у старту ставимо тако тежак захтев за Царство, који је за већину данашњег света непремостив, ми смо га заправо због форме одбацили. Морамо разликовати данашњи век од претходних векова. Нема више традиционалног сељачког хришћанства, кућног одгоја, светоназора, воспитанија. Ово је данас тотално расуло. А ако ми на то расуло још поставимо тешко бреме сваком хришћанину, па ми смо гори од Фарисеја онда. Јер они макар нису били хришћани.
  12. Неће да се каје, не мора. Али онда нема у рај.
×